Music Videos, Young Money Ent

Lil Wayne – I Don’t Like The Look Of It (Feat Gudda Gudda) [Music Video]

Sat, Oct 16, 2010 by

Here is the official music video for Lil Wayne‘s “I Don’t Like The Look Of It” aka “Willy Wonka” track featuring Gudda Gudda. This version has the new beat which appeared on Weezy‘s I Am Not A Human Being album, and Birdman, Short Dawg, Lil Chuckee, Lil Twist, T@ and Trae make cameos.

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • ferny

    first awesome

  • Mr.Lol

    First

  • adenjawn

    niiiiiice lil waynes parts the shit lol so is guddas

  • LifeWayneeee

    wherez the world premired ??????

  • http://RCmixtapes.com Rain89nl

    The beat was replaced due to sample clearance issues.

    Propably easy to replace the audio from this video with the explicit audio (from the original)

  • Auwal1

    Keep it up weezy!!

  • Tony

    real ishh

  • ryry

    i love the new beat (no homo)

  • LiLDiDi

    FREE WEEZY

  • ricardo laguna

    weeezy the best raper alive c4 and d4 coming soon the best 19 days

  • Sazh

    Prefer the older version (Y)

  • Pingback: Lil Wayne feat Gudda Gudda – I Don’t Like The Look Of It (Video + MP3) | Musicians Entourage

  • Pingback: VIDEO: Lil Wayne ft. Gudda Gudda- I Don’t Like The Look Of It

  • Wayneandlink

    Wayne is funny as hell!!! 19 more days!!

  • Chazz

    not avaiIabIe in my country

  • *5Tunetunne

    THis Beat Its Aight. But I Prefer Tha Other One. The Video Its Ok. They Can Do it Better Tho, WTF?

  • mylo

    Here is the video with the original beat >>> http://www.youtube.com/watch?v=sgMBvkrJfYM

  • Pingback: Lil Wayne ft Gudda Gudda – I Don’t Like The Look (Music Video) : KillerHipHop.com

  • john

    i found the video with the original beat http://www.youtube.com/watch?v=sgMBvkrJfYM

  • http://www.youtube.com/user/casanovapockets PoCCetsYo

    wacc ass beat.

  • derick

    I LIKED THA OTHER BEAT BETTER!! BUT IT’S STILL KOOL THO, I JUST B GLAD WHEN WEEZY COME HOME, SO THEY CAN STOP WITH THE GREEN SCREEN VIDEOS. BUT I UNDERSTAND THEY WHERE PRESS FOR TIME, BECAUSE OF WAYNE. …. NOV. 4TH BITCHEZZZZZ…

  • http://www.lilwaynehq.com Classic

    Holayyyyyy i fuck with this !! Beats harddd! N both them went in, i like this version better. N im fuckin with the video 2 .

  • http://www.lilwaynehq.com lilweezyfan1

    hahah the video is awsome. free weezy :)

  • Matheo

    That was better before now it’s garbage ;/ Why they changed the beat ?

  • Ashy.Carter

    Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Weezy.

  • Iquan

    I like dis beat more. Plus niggaz can’t say he jacked Meek Millz shit now.

  • ekaman

    i liked the beat better, but the words didnt fit it as well

  • Sheeshy

    Damn, rap videos get more and more lame! Green screen everythingggg, other rappers standing around like goons.

    Get creative! Gudda gudda doesn’t even get in to preforming, just stands around yappin!

    Only one creative is the video editors! Haha. Anyone else feel that way?

    Wayne is sick to watch, always actin silly and gettin in to it. Just wish videos would be more than green screened fakeness!

  • dude

    why would you censor any of these songs its like youre barely even hearing it.

  • J Biggs

    the censorship is just too much. i mean, they censored “addict” . like c’mon now. STOP fuckin up songs, especially guddas part. and the old beat goes a lot better with the lyrics- but video dope still, although they all became green screen monotone shit, its weezy so it can’t be bad

  • zaaal

    gosh….. Gudda is the worst “rapper” a live !!!!!!!!!!! Why is he still in YM? thats missunderstand…

  • TmY

    Das ist geil :) Free Weezy

  • robizzle

    TmY
    bist du nicht der weezy freak von hiphopholic? :D

  • http://öö yaaaaaaaaap

    naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xD
    jungs wann kommt wieder mal ein neues update raus hier ? :D

  • wiggy

    i guarantee you that the green screen will fade away.. they used green screen because the lack of time they had. c4 wont have any green screen videos i bet . free weezy

  • waoh

    to the nigga that said gudda is the worst rapper,fuck
    there are dozens of rappers that r worse than him,stop hatin’

  • http://öö yaaaaaaaaap

    this is the real gudda gudda from young money ;)
    for all hater
    http://www.youtube.com/watch?v=70uv0y7hLCw

  • TmY

    ey jaaaaaaah :D:D bin ich :D

  • wiggy

    haha funniest idea ever. make them in willy wonkas chocolate factory in the room where you can eat everything. have lil wayne dressed up like willy wonka and lil twist and lil chukee are are oompa loompas.

  • http://lilwaynehq.com Young Tun3

    Damn dis video smashin Pop Dat But both of dem bitches hitting on sum Best video n gudda did his thang N3W-0RL3ANZ

  • Young Tune

    When Wayne says “Hair still plaided, fucking is a habit”, the forgot to censor fucking! Listen to it lol. But they still censor the word addict.

  • http://öö yaaaaaaaaap

    somebody just send me the video link
    i cant watch this since 4 days :(

  • wiggy

    young tune he doesnt say “fuckin is a habit” he says “thuggin” dumb shit. thats why it wasn’t censored

  • http://lilwaynehq twizy f byb!!

    sick vid!!!

  • lutherebel
  • http://www.urban-nation.com Devante

    Wow what a cool Lil Wayne music video! Definitely one of the best rap & hip hop music videos over the last few months. The song is infectious too and has smash hit written all over it.

  • http://lilwayne-brasil.blogspot.com Lil Wayne Brasil

    I gotta say #FreeWeezy from Brazil! LEGOOOOO!!

  • Kuba17

    great i hated the other beat but isn’t this gudda’s song not wayne’s

  • TmY

    Waaaann Kommt das Nächste Upgrade :D

  • Young Tune

    @wiggy You don’t understand English or grammar and I’m a dumbshit? Gtfo.

  • CODYYYYYYYYYYYY

    i hate kody owens

  • youngmoulaa9

    @youngtune..your wrong its thugging

  • Str8likeDAT

    Thuggin is a habit n bg use ta say it bak den but I found a rapper wit similiar delivery as Wayne but better Wayne still dat nigga but Don Trip bout ta take off YouTube DON TRIP n do the history

  • http://www.facebook.com/pages/Cameron-Markarian/159724424046178 CameronMarkarian

    where can i get this beat??!!

  • yeedee

    This website is like a drug to me, i come on here for updates like 5 times a day

  • http://lilwaynehq.com tone
  • http://öö yaaaaaaaaap

    @yeedee
    like me hahahahaha

  • waoh

    come on already!
    update!!

  • LiLDiDi

    FREE WEEZY!!!

  • lilTWIZZYYMCMB

    DON TRIP is way better then wayne real shit youtube it n listen

    don trip-finale
    don trip-letter to my son
    don trip-power freestyle
    don trip-over

  • http://lilwaynehq.com michael

    i dont like the look be bumpin boii

  • bluntsbi**h

    Dayuuuum just a couple more days till wezzy gets out kant wait.!
    hahaha “I GOT A SIGN ON MY DIKK THAT SAYS BAD BITCHES ONLY”

  • http://lilwaynehq.com chyneakqua

    LOVE THE SONG GUDDA GUDDA DOIN HIS THANG YU ALREADY NO WAYNE KILLT IT LOVE HIS VERSE “THEY CALL HIM DOPE WEEZY AN CHYNEAKQUA IS A ADDICT” LOL BUT I REALLY LOVE THIS SONG. WE NEED TO SEE MORE OF THE OTHER YOUNG MONEY ARTIST!!!!!!!!!!!

  • ViiLLAiiN

    The old version is way better

  • Pingback: Video: Gudda Gudda Speaks On Lil Wayne’s Tha Carter IV, Upcoming Projects & More | Young Money HQ