Audio, Young Money Ent

Lil Wayne – My Birthday (Feat Kidd Kidd, Gudda Gudda, T-Streets & Mack Maine)

Fri, Jun 10, 2011 by

Lil Wayne My Birthday Feat Kidd Kidd, Gudda Gudda, T-Streets & Mack Maine

Check out this unreleased leftover from Lil Wayne‘s Dedication 3 mixtape, which is called “My Birthday“. The record features Young Money artists Gudda Gudda, T-Streets, Mack Maine, and the old YM artist Kidd Kidd. You can listen and download the song below:


Download: Lil Wayne – My Birthday (Feat Kidd Kidd, Gudda Gudda, T-Streets & Mack Maine)

😆 at Streets during Mack‘s verse.

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , ,

  • pedrooo

    WE WANT MIXTAPES

  • Tunechi

    Yeahh

  • Reenas

    fk yeah

  • BillyBaddAss

    When The Hell We geting Dedication 4

  • @AntManLaflare

    Everybody. Follow ME @AntManLaFlare

  • dun dun

    sounds more like it should of been on dedication 3, no?

  • Wiizy Under

    almost first. shiiittt.

  • @AntManLaflare

    Everybody Follow ME @AntManLaFlare

  • Don McNeal

    YMCMB
    C4 Leggo!
    Marvin’s Room is a smash
    Wayne and Drizzy all day!

  • #1

    Sounds like they had a lot of fun recording that track 😛

  • Presko

    Tunechi come in Bulgaria man ! 😛 we will International tour dates 😛

  • Real_G

    THIS IS A DEDICATION 3 LEFTOVER NOT DEDICATION 2!!!!!!!!!!!!

  • YM Militia

    Auto tune? no thanks. but the best is sick

  • Weeeezy

    This is a dedication 3 dropped track.. Not dedication 2..

  • Pestrator

    Pretty fun song, its D3 he says so in the beging he just says 3 in french, and plus hes using the autotune n im sure he ddint yet during the time of D2. Good post!

  • Orkun

    young fuckin’ money nigga

  • Chris

    at the begining he says dedication trois, 3 in french

  • antuonchris

    Umm this is definitely Dedication 3. He says “trois” for crying out loud. And he’s using autotune.

  • Manny1

    Wayne is Using Mtv To Promote C4. Thats Smart! But He Shouldnt Make Us Wait SO Long…

    • Updated post to say Dedication 3, my bad.

  • gioboss
  • mack maine devoured that shit nigga he BOOOOOOOOOOOOODIED ERYBODY ON HERE

  • Tunechi

    Update: Mack Maine talks about C4 on Rosci On The Radio

    http://rocsiontheradio.com/?p=311

    and a preview of Nightmares On The Bottom

    http://rapradar.com/2011/06/10/mtv-unplugged-lil-wayne-nightmares-of-the-bottom/#comments

  • Real__G

    It sounds like nightmares of the bottom woulda been a nice 3rd single… from what lil that I’ve heard

  • pedro

    its sucks man…..whats goin on with weezyyyy…..

    i remember the carter chronicles ……the best album…

  • darryl

    lol mack maine with the fuck off… YMCMB bitch this a old song though.. my nigga wayne verse was straight

  • David

    Rad. I liked this phase. Its deff of the past tho… 🙁

  • invader zim

    i hope weezy drops a mixtape sometime soon

  • lil_tunechi813

    http://www.mtv.com/videos/misc/661280/let-the-beat-build-live.jhtml#id=1665131
    10 seconds of lil wayne’s single nightmares of the bottome on

  • Rell

    Kidd Kidd SUCKS!!!!!!!

  • JayWalkinJustin

    @Tunchie Thanks For Those Links. Ha Ha Mack Maine Got Death Threats Ha Ha. That “Nightmares On The Bottom” Only Sounds Decent To Me Though.

  • 2tech9s,shulditxtorcallu?

    lyrics for waynes verse:

    now let me talk my shit,
    fresh up out the water like i caught 5 fish,
    weezy f bitch i can say what i please,
    swagger so cold it stay when i leave,
    i see u lil dogs just shakin off fleas,
    i kill dogs like im making chinese,
    food, rude, only when i got to be,
    sometimes i holler tell myself not to bother me,
    ha tell lil wayne not to bother weez,
    shorty wana be on my team..she can cheerlead,
    yea, like go wayne go,
    ice on a white tee,
    i make a snow angel,
    y’all niggas square, but aint got no angle,
    n my shit so tight u can get strangled,
    its young money aint no such thing as plain clothes,
    polo jamas, louie slippers, call that private plane clothes,
    ok, im. taking. off,
    go into another lane,
    call her misses, never goin to another man,
    shorty ranks weezy motherfucker im a lover man,
    yea talk that shit tune,
    i gotta wipe my diamond grill wit a tissue,
    ive been talkin too much shit,
    i eat pussy and you suck dick

    i got nightmares of the bottom(and his whole set) on my iphone cuz i was in the crowd when he did it live during unplugged. but i cant upload it on to the computer. plus u guys are gonna wanna hear it on TV, trust me its epic. i got some other exclusives but dont wanna post them cuz of lawsuits

  • 2tech9s,shulditxtorcallu?

    regarding my last post, if u dont bleieve me that i have or heard nightmares of the bottom, remember the lyrics:

    “sleeping at the top, nightmares of bottom, everybody wanna be FLY til u swat em, who am i to talk? i aint shittin roses, we in the same picture but we all got different poses, now lookin in my rear view, i see life in it, i try to slow down, but get rear ended…….”

    “…attention all shooters, im a shootin star, life is a hole, and ima shoot for par, searchin for today, instead i found tomorrow….”

    “…young money CMR, blood like a scar…” CMR= cash money recording

    thats from nightmares of the bottom.

    wish u had the exclusives like me huh??? tunechi’s my boy. my parents used to own Kim’s Corner Store(along wit other bodegas around the 17th), but y’all have to know weezy if u kno what im talkin bout

    ~slime rothstein

  • Its CeeJ mothafucka!

    ^ that guy is talking about the freestyle wayne did with mayday, those are the lyrics… but whose to say they’re the same as nightmares of the bottom.
    ps. definitely worth listenin to though, but not worth being a fag-boy poser over hahahaha. here’s the link.
    http://www.youtube.com/watch?v=ejobDsZ1ykg

  • Tunechi

    @2tech9s,shulditxtorcallu? i wish you could tell us something

  • Johnathon Taylor Thomas

    LMAO who hasnt heard nightmares at the bottom you fruitcake? He did that same freestyle in the Mayday concert and did it again on his tour. You act like you got exclusives LOL you sorry fuck

  • Yung’ Chriz

    You can tell lil waynes its better now than before.. 🙂 C4!

  • Matt

    Haha its MY BIRTHDAY

  • RyRy

    dang.. that boi mack went in!!

  • 2tech9s,shulditxtorcallu?

    first off, the mayday freestyle wayne did is a verse from Nightmares at the Bottom. so get ur facts straight

    and how u gona tell me im wrong when i was there in person? @ceeJ and Johnathon Taylor Thomas — I got 2 tech 9’s, should i text or call you? haaaaaaaaaaaa

    dont try to put me on the same page as the rest of these poser cornballs that act like they know waynes music, i was at unplugged and i got some exclusives.. and btw, dont listen to any of the rumored tracklists for c4, they are all wrong, however some of the songs do appear on c4 that are mentioned, but not one rumored tracklist that is on the net is true.

    and also, the tracklist for unplugged thats floating around the net is also false.

  • Lil Wayne Ft. The shitty members of YM

  • That hoe on the left look like a prostitute version of Rihanna! Lmao

  • Its CeeJ mothafucka!

    stfu u gay ass wannabe. U dont know jack shit and u have no exclusives. ur so pathetic man who the hell u think ur convincing?

  • daknite

    @Danny M

    What happened to kid kid they kick him out or what?

    • @daknite – Yeah, I believe he got kicked out for leaking songs like “Ransom” etc.

  • Fly Dungas

    holy shit i never heard mack freestyle like that

  • muzik*iz*lyf

    dis song livee….ahhhh dey shudve kept on d3 mann…bt i do appreciate it dhatt ya shared it wit da world finally lol 🙂

  • Dude

    woaahh if this is true, imagine ALL tha wayne songs that have been made, just not released cause of certin reasons..jizz’s…. , yes guess im a dick jumper for weezy.

  • eplovesweezyyy

    this beat is SICKKKKKK love you weezy <3

  • MOP15321

    I’m goin out on a limb here but maybe they released a D3 song as a way to tell us D4 is comin

  • hhaha ROTFL aye whats goody u iz funny!!!!

  • BLOODGAME WEEZY WE

    YMCMB BEST FOREVER LOVE THEM I WILL BE HAPPY ONE DAY BE IN THE TEAM

  • weeezy really Flystealth!!

  • AntiTrendsetter

    this ish is aight….where is Dedication 4???

  • MacMizzel B*tch, kill this shit

  • Its CeeJ mothafucka!

    gud is kid kid

  • Its CeeJ mothafucka!

    no i mean gudda is kidd kidd

  • Riazzen Bran

    Whoaaaaaaaaaaaaaaaaa im late on hearing this shit was in the hospital but omfg dedi 3 backkkkkkkkkkkkkkk. haaaa this is the weezy i missin as fuck. cant wait for that dedi 4 lets go DRAMAAAAAAAA

  • mike gotti

    nice song mack maine went in on this shit….and this song didnt make dedication 3 due to the fact kidd kidd got droped from young money so lil wayne had to use his carter 2.5 method delete verses and a few songs…why have someone on a project if you just droped them off your label any die hard lil wayne fan knows this

  • mike gotti

    oh and by the way kidd kidd got droped cause him and lil wayne was doing a album and he leaked songs that him and lil wayne did that was not supposed to be leaked….do your home work (to the fake lil wayne fans that started listing to him when carter 2 came out) ps when the fuck is the next young money album coming out

  • mike gotti

    on the fucked up side kidd kidd signed to 50 cent g-unit (i guess to make lil wayne mad) but lil wayne dont give a fuck

  • TUNCHI BABY

    wayne be goin dah fuck in !!!!!!!!!!!!!!!!! ii kill dogs like im makin chinese ….food rude only if i gotta be sometimes i holla to myself not ta bother me “………..he a beast fa dat shit

  • LOONY TUNE

    HELL YEA!!

  • 2tech9s,shulditxtorcallu?

    yo @ceej and @john told u those lyrics were from Nightmares at the Bottom.. fuckin faggits…anyways…

    pissed mtv didnt air the entire show. heres Let the Beat Build from unplugged

    http://www.youtube.com/watch?v=ocXtm7QTmNg