Cash Money Records, Latest News

Lil Wayne Banned From All NBA Events By Miami Heat, Shouts He Smashed Chris Bosh’s Wife

Mon, Feb 18, 2013 by Danny M

Last night, Lil Wayne and Birdman hosted an All-Star event at Stereo Live in Houston, Texas. Some of the other artists who attended the party were Drake, J. Cole, Flo Rida, Busta Rhymes, Meek Mill, and Machine Gun Kelly.

According to Shaheem Reid, who was also at the party, Weezy F Baby got on the mic and announced that the Miami Heat had banned him from all NBA events. He also shouted: “Fuck the Heat, fuck LeBron, fuck She-Wade, and I fucked Chris Bosh’s wife”, as well as starting “fuck the NBA” and “fuck the Miami Heat” chants. The #1 Stunna then joined in and shouted: “If Wayne say fuck you, I say motherfuck you!”

You can watch some footage in the clip above that was filmed by someone in the audience of Tune on the mic. Shouts to TMZ.

“I ain’t 2Pac, I’m the new Pac, holla at ya boy!”

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.3/10 (64 votes cast)

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Mike w

    First!

  • olly

    dead at she-wade!!!

  • Remix baabbyyyy

    I think wayne might of been of that molly lmao

  • thuggin

    haha dont leave yo girl around tuneche

  • http://www.twitter.com/Paul_kid_kid Paul cash tell’em

    Yuck em all!!!!! Tune go hard bout everything!

  • http://lilwayneHQ.com MARK ESPINOSA

    OYEAH NEW 2PAC WEEZY :)

  • Dark Shades

    Why did the Heat ban him though…..what did he do ?

  • http://nitemare9@yahoo.com dwayne duker

    waaaayne fuck everybody cos he’s not everybody he’s just wayne get it boyz

  • jc

    firrst

  • i aint got no worries

    wayne said that 2pac line on his light up verse too danny

  • On that Good Kush

    bleh!!

  • 100

    Wow Wayne be back on them drugs foreal

    Does this mean he is banned from next year’s event also???

    Cuz that is in New Orleans

  • HayzzyB

    Wooo. Wait till he gets off probation! Somebody gon die toonnyttt

  • http://www.gmail.com routs

    fuck you ka weezy u not the shit…u feces

  • Hi! My name is Tunechi

    Fuck this shit, Lil wayne you might have been the shit on 2008 but now youre same as others so shut your ass down.

  • Kelvin

    Huge fan but shits getting old. How many times you gon be seen on camera acting a ass. Nigga you a grown ass man with kids who can see this shit. So calm down and just do ya music.

  • Hayzzyb

    LoL even grown man lose their temper! Weezy is a G. Hez fun, i bet he laughs 90% of his time.. Hez all hyperactive u can see that on his Video. Wayne Has grown musically, he drops punchlines thru out. .. Kiss My Ass If u hatin!

  • http://www.haipa.ro sound

    fkin retard …. started to piss me off …. 1′st he act like a drama queen @ superbowl, after that he talk smash @ HEAT, and now makin’ idiots say fk heat ???? FUCK YOU … . you stupid mother fucker ….

    FK that shet … no longer a fan … used 2 like this 2 inch’s retard … fk that

  • http://www.haipa.ro sound

    i would like to see LilDwarf say that to Bosh’s face ….. sorry ass midget, Bosh would wipe the floor with u’r face … stupid motha fucka

  • http://www.haipa.ro sound

    fake ass wannabe rapper

  • bitch im me

    If wayne says “fuck u”, then i say “motherfuck u”…. No need to say more!

  • Balla

    Mann that pissed that me off…. Watch ur back Wayne shit bout to get hot!!

  • FUCKYMCMB

    LeBron got shut down by Kobe last night lmao… FUCK THE HEAT

  • Lee

    Lol Wayne so lame. He’s Falling off big time. He from the streets but kissed a nigga on the lips, only teenage white girls like this dude now smh

  • Homecoming

    “see she was this ball players girl, i aint gonna say names, i only saw her when that nigga had away games, then we got closer while he was miles away”

  • http://lilwayne king h

    n all yall supposed to be wayne fan smh

  • Melissa

    Look at all the predator’s fans now saying “fk the heat” uhhh no. FUCK YOU AND YOUR IMMATURE ASS LEADER.! Maybe if he learns how to act in public he wouldnt get banned. & for you Lebron haters saying he got shut down because Kobe blocked ONE shot. Kill yourself Lebron shuts him down everytime we play the Lakers. Now haters enjoy the rest of your day. :)

  • cute lil wayne

    Miami heat that’s bull shit. I only like the heats because of LeBron James

  • Surpp

    Tunechi out of control, he need his drug backk

  • http://www.yahoo.com SkateBoy B

    Fuck wayne and Birdman will always dick ride his bitch.

  • Killa Cam

    Wayne is so lame now… i just miss the old humble Wayne. I’m done.

  • Cameron

    Love wayne and the heat, but does he really think he could win a fight against any nba player!? He said he’s 5’5″ in a song once! Hahahaha he was definitely high af!

  • Tyler

    Wayne is no 2pac. If anyone thinks that they’re an idiot.

  • ASAP Rocky

    Wayne is so gangster he even made a song wit Bieber!!!

  • $loop

    Here’s a neat way to know who the 12 year olds are on here. Just look for the comments that hype up Wayne as being the baddest motherfucker to walk the planet.

  • Don

    First Lebron has never shut down Kobe never so that was huge lie who ever said that lockin some body down is when they have rough time the whole game and Kobe always have 20 plus points every time they play each other. I could see if Kobe ended up wit like 10 points cuz that’s low for him so no Lebron has never shut Kobe down so stop with the lies for real u look stupid

  • Don

    And secondly if you watch the game again Kobe locked Lebron down don’t say I’m hater either because Lebron is my second favorite player but if u go watch the game Kobe blocked his shot twice so ya

  • louis

    Lil weezy rocks so 4ck all yall,pussies hatinin on d g 4 no reason atleast he drops more punclines now den ever b4,wat u guyz doin?

  • Don

    Last but not least ill admit this was wrong but how would yal feel if u couldn’t go any more NBA events pretty fuckin sad. So get off the nigga but he is wrong about what he did. I’m still a fan and you so called fans if u hate the nigga so much Ion wanna see no more comments from yal cuz u look fake

  • ~FacePalm~

    ” On February 18, 2013 at 3:25 pm FUCKYMCMB responded with…

    LeBron got shut down by Kobe last night lmao… FUCK THE HEAT”

    Read Properly @ Don ..He didnt say lebron shut down kobe he said lebron got shut down by kobe…

  • http://facebook.com/pezzymarfo Lil Pezzy

    Join the crew and let say fuck one time, fuck everyboby tunechi. Fucked them wifes

  • Flexy

    If wayne says “fuck u”..i say motherfuck you

  • me,sarcastic??…never

    Lil wayne is such a good influence & a good role model!☺

  • Poopy

    Maybe he’ll rub Chris bosh wife poopoo on his body

  • c-rock

    @danny TMZ has new quality extended version of this !!!

  • T-Pain

    Wayne im komin at you real as a num 1 fan sinxe 500. Your slowly khanging, strtin fights wit kamera men, gun gestures, dissing emitt till none of tht is live! I dnt no the real story but you gt kids looking up to you! They wanna be like you. Im nt saying khange who you are but make better decisions

  • Young Teezy

    My big bro tunechi stay on his G shit he just Truk bosh wife

    YMCMB & TRUKFIT

    GTV, PURPLE SYRUP, WEED, MONEY, PUSSY
    MOB TO THE END

    MARTIANS 4 LIFE

  • dipset

    Lil wayne even says that..fear nobody but God almighty..he’s even got a tatto on his eye lids sayin fear God..that means he can talk watever he feels like!

  • Weezy

    Yeah bich for that james gonna break your tiny legs like a pecils

  • Weezy

    Yeah bich for that james gonna break your tiny legs like a pencils

  • N-e3zy

    LMFAO Birdman take a shame from weezy xD

  • Fuck the Heat

    FUCK THE HEAT & TRUK YO GURL!!!

    TUNECHI IN THIS BITCH!

  • zer0

    ohh man we have so many Heat fans here .. and so much hate

  • FUCKTHEHEAT

    HEAT FANS WERE ONCE CLEVELAND FANS, fuck the HEAT!

  • user38223

    When are people going to stop giving Lil Wayne their money? This guy would be broke and on the streets or preferably DEAD if it weren’t for idiots who keep supporting him.

  • Lil Boog

    This man says fuck the Heat, is from New Orleans, likes the lakers, and lives in Miami? he lives in a strange world. get off them drugs wayne or hurry up and OD

  • real T

    U fucks are pissing me off Wayne a og. Yal talk about him like he a piece of shit rapper. He the best rapper alive yo yal boys all on that wiz kalifa an all that gay shit yall forgot who tha god is. All his new shit fire he aint going no where.
    “BITCH IM THE GOD, I SHOULD BE RAPPIN IN A TURBIN”

  • pippies

    WOW HE KILLED THE SHIT OUTTA THEM THATS WHY I LOVE HIM

  • Lebron wade Bosh

    Fuck you Wayne! Your team won’t even make the playoffs so whos dick you gonna jump on during the playoffs! And damn right your not 2pac! You couldn’t Walk a mile In his shoes. 2pac stood for something. #Lebronmvp #Miamiheat #fuckWayne #trinidadjames>lilwayne

  • All Y’all Fake Bitchessss

    You telling me if you MUTHAFUCKA’s aka wack ass keyboard no life gettin money nigga’z actually had money like my nigga Weezy and the NBA had banned you, so yall nigga’z won’t be mad or trip… Well i guess then all you muthafucka’z just plan ass pussies cuz I would had got mad too and snapped on every heat member just like Wayne, after all this nigga Weezy did bought season tickets for this whole NBA season, now he can’t even go so basically if you got put in his shoes and got banned n had so many haters and fake fans just like Weezy and you had bought fucking season tickets too, just cuz niggas like fans in the crowd at the NBA figure they could fuck wit chu and say anything and wanted to try you and think just because u LIL WAYNE you famous and all rhat you would’nt do shit back or say now, cuz they really think what they see on Tv is how he really is…. You wrong ! Yall niggas only see what rich niggas choose to show yall, behind his music this nigga is a ass nigga who really would love to kill you yo ass just like any other real nigga who momma told never be afraid of shit. So niggas basically just hatin on him to try n make a real nigga look bad, such as trying to make us look like we ain’t what we talk about when really deep down no nigga or hater would roll up on wayne and test dat nigga in his face without being in the public eye or having a camera guy around to get you caught and snitch on so really.. It’s shows you niggas are pussies, wayne ain’t the one who being fake at least this nigga directly stated the name of who the hell he mad at other than reading about it from some fake ass source, WEEZY RAW AS A MUTHAFUCKA AND ONLY REAL GONE RESPECT DAT! Anyone who speaks on how dey feel is truly a real nigga but to those dont know a nigga stfu could dat would only mean you’s a no nigga.

  • #504

    I DONT BLAME HIM THEY BEEN GIVING HIM A HARD TIME EVER SINCE THE THUNDER GAME SHIT WITH TRINA AND JAMES HARDEN! …….. LIKE THESE NIGGAS GET IN THEIR FEELINGS BECAUSE WAYNE ROOT FOR THE LAKERS OVER THEM BUT ITS NOTHING PERSONAL ITS SPORTS. SO THEN THEY WANT GET HIM PUT OUT THE BUILDING AND SHIT SMFH. IM GLAD HE SAID FUCK THEM

  • chris__

    i wouldve BEEN said fuck those games back when the finals happend and j. harden had hiim banned because he THOUGHT he was fucking trina lol

  • bryce

    S/O TO WAYNE! idgaf what you lil scary bitches talking about on jhere first ya;ll cry and say wayne changed and act ;ike a lil white boy but when he acts like this (the rea/oldl wayn e) yall get mad and say he trippin. yall dont know what it like to be humiliated in public esp. when you payed alot of money for those courtside seats and gotta get harrased over and over about nothing. i dont blame him fyck them niggaz

  • SHAWN

    yeeeeeah fucking right! im glad wayne said fuck them bitches then been aint had no love for tune since the first game of their’s that he went to the day he came home from jail. saw wayne and looked at him crazy and kept going. got mad cause wayne was cheering for them then hardy bitchass got mad about wayne flirting w/ trina hoe ass

  • FUCK THE HEAT BITCH!!!!

    LMFAOOOOOO heat fans butthurt. cant get mad cause wayne smashed bosh wife. fuck bron bron crybaby ass too

  • tasha

    ^^ lol true

  • the truth…………….

    “SEE SHE WAS THIS BALL PLAYERS GIRL…. I AINT GO SAY NAMES. I ONLY SAW HER WHEN THAT NIGGA HAD AWAY GAMES” – WAYNE VERSE ON “BY YOUR SIDE” (A BRISCO SONG)
    LOL WAYNE BEEN TOLD US HE FUCKED SOME BALL PLAYER GIRL NOW WE KNOW WHO

  • paul diaz

    lebronDA and SHEwayde BEEN acting shitty towards wayne over something since he came home, thats fucked up . now they want he been banned from all games? smh thats a bitch move if they have a problem with him they shouldve just hollerd at tune personally off the court.

  • o.g. tone

    @pauldiaz lmfao at shewayde and lebronda but thatz true bro these ball players nowdays act like femalez. they live in their feelingz n shit smh. the dunk contest was wack as fuck and was basically a fashion show . wtf going on in the nba??

  • milly___millz

    @thethruth…… oh shiiiiiiit i never thought about that until you said it lololololol

  • patrick (lakers fan)

    L
    A
    K
    E
    R

    N
    A
    T
    I
    O
    N

  • y u mad though?

    ayo the next time the heat play and chris bosh come on the court , has the ball, or shoots. the crowd rooting for the other team should chant ” WEEZY!! WEEZY!! WEEZY!!” lmfaoooooooooooo

  • nolan

    LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO @YUMADTHOUGH? man that would be pure comedy yo. iwould die if they did that shit

  • yonnie

    @yumadthough? you’re a brilliant man/woman for that idea & @truthis…. i was just saying that to myself hahaha

  • eric

    omg can someone please spread @yumadthough idea around for the next time the heat play ? thanx lol

  • derrick

    son im dying at wayne and @yumadthough comment. that shit was funny but a good idea

  • king James

    Wayne is a serious fuck nigga! Shit it ain’t like the big three banned him. Nigga just hatin cause his team is sorry as shit. He’ll go back to riding Lebrons dick in June when Miami is in the finals and his team is sitting at home. He too scared to say he fucked Lebrons fiance!

  • tyga’s hairline

    idk why niggas mad at wayne he was done dirty once before by them 2 heat niggas dwayde and bron’esha i remember when wayne went in on they ass for swerving him when he came home n shit and looking at him like they had a problem . now this! smh tune got a right to be mad and fuck them niggas

  • FUCK LEBRON’DA JAMES

    @king james LMFAOOOOOO BITCH GTFOH HEAT GON GET THEY ASS BUSSED AND WHO WANTS TO FUCK LEBRON BITCH ANYWAY? LOL

  • -__-

    (@KINGJAMES) he not “scared” to say he fucked his wife/fiance he probably just havent. because he too busy fucking his lebron mama with delontae west LMFAO bitch

  • kevin.j

    yoooooooooooooooo lmfao @-__- & @yumadthough

  • lacey

    DEAD! @-__-

  • omarion’s dance teacher

    my nigga weezy lol

  • mally

    nah son im dying from laughter at @yumadthough? and @-_- yall crazy bruh

  • DELONTAE WEST

    I SMASHED BRON MAMA

    WAYNE SMASHED BOSH BITCH

    WAYDE YOU BETTER CUFF CHICK NIGGA

    SOMEBODY GON GIVE HER “THAT WORK” NEXT

  • polski

    all my respect to weezy,that was real talk right there

  • dat girl deb…

    LMFAO @DELONTAWEST

  • brandon m. 33

    man yall got me in tears w/ these comment’s @yumadthough @-__- & @dalontaewest

  • http://Lilwaynehq.com Armando Bustos

    Dam That Nigga Wayne keeps it 100 boy!!!!
    I fucked chris boshes wife haha!!!
    LAKERS BITCH

  • kush & drank

    its no shock though alot of them ballplayers girls/wives be lowkey hoes. and they creep with rappers and male singers. you think them bitches be faithfull when the husbands/boyfriends be gone on the road for that amonunt of time? ha! hell no just like they guys they cheat too

  • jay_b

    i busted out laughing when i saw (dalontaewest) comment lololol you wild for that comment and @kushanddrank thats true dawg they be tryna play that wifey roll but real niggas know the scoop

  • the weed man

    FUCKS GIVEN BY LIL WAYNE AND DELONATE WEST = (2) 1 FOR LEBRON MOTHER AND 1 FOR BOSH WIFE #ownedddddddd

  • kerri

    hahahahahahahah these comments got me cracking up i know instagram gon’ be on fire after this shit . wayne dont give a damn lol.

  • upt nigga 4 life

    best comments on here goes to *drumroll please *………………………..
    @yumadthough
    @-__-
    @delonatewest { lmfao}
    and @kushanddrank

  • upt nigga 4 life

    oh and @theweedman lol

  • king James

    Oh well one less fuck nigga bandwagon fan to worry about. Go rep your los Angeles bobcats! Whoops i meant lakers. By the way both teams plan you really can’t tell the difference.

  • Yo Momma

    Wayne Can Do WTF He Want.. He’s Above The Law…. Plus He a $100 Millioniare Who Has 4 grammys and many plantium ablums.. Fuck The Heat #TeamLAL

  • upt nigga 4 life

    lmfaoooo aww i see we got a lil kingjames dicksucker mad on here huh @kingjames nigga fuck you and the heat, get back on ya knees and put ya face between lebron thighs nigga lol

  • blacka don

    nigga you came to a wayne fansite to defend a ball player that doesnt know you exsist . killyoself fagg

  • kelly_ym

    lol lmfao *dead* @-__- and @delonatewest

  • put out the heat

    heat think they the shit since they won that one lil ring. bitch catch up to kobe then get cocky soft ass niggas

  • Yo Momma

    @kingjames who cares wayne can fuck every girl in your family

  • king James

    least i can still go to the heat games

  • tha bay

    man thats fucked up they aint have to get the dude banned from all nba games. smfh them niggas plotted behind wayne back like bitches

  • u look dumb bro

    @kingjames so sorry to hear that. lol

  • ace!

    ikr! @the bay and @kingjames you’re either a female or a teenie -bopper kid. i can tell by your weak ass comebacks

  • tunechi

    weezy a G haha, been the same since youngin. dew it, truk it.

  • lol

    so many fake “fans”

  • philly c

    Why the hell Wayne been so angry lately ? If u gonna get mad, get mad the heat front office not the players. I’m a Wayne fan but that don’t mean ima support him when he’s wrong. Besides what u think was gonna happen he made a gun gesture…..it’s common sense, but hey what do I know ??? I’m nobody !

  • Silly_Weezy

    Gotta admit wayne went a little too far but if he actually did fuck Bosh’s wife that would be sick!

  • http://lilwaynehq.com sed

    Wayne go hard

  • Antiimalo

    If you ain’t with Weezy then I say mutha fuck You… Lakers all day! Grow some hair bronbron

  • You Are Terrible

    Nigga Wayne, you suck! Fuck you! You mad coz Lakers sucks! Heat all the way nigga. I hope they ban you from going in Miami also, fuckin midget ass niga. Dont fuck with the HEAT! Bitch!

  • http://lilwayneHQ.com MARK ESPINOSA

    FUCK TO ALL BAD COMMENT TO MA NIGGA TUNECHI WEEZY IS THE BEST RAPPER ALIVE FOR LIFE PUSSY MONEY WEED ALL DAY YMCMB FOR LIRE YEAH..

  • http://lilwayneHQ.com MARK ESPINOSA

    FUCK TO ALL BAD COMMENT TO MA NIGGA TUNECHI WEEZY IS THE BEST RAPPER ALIVE FOR LIFE PUSSY MONEY WEED ALL DAY YMCMB FOR LIFE YEAH..

  • http://lilwayneHQ.com MARK ESPINOSA

    TUNECHI IS THE BEST FUCK YOU ALL BAD COMMENT ,,l,, :)

  • ASHLEY

    @PHILLY right!! what do YOU know? NOTHING. you only going off what they side said. ALL THOSE PEOPLE IN THERE AND NOT ONE HAS PROOF OF WAYNE DOING AS GUN GESTURE AT SOMEONE. foh nigga stop being gulliable.

  • fuck the nba

    that “gun gesture” shit was false bullshit.that was just something they made up to hide they real reason behind why they really dont want him there. 1 cause he was rooting for the lakers. 2 bosh probably already knew he was fucking his wife. instead of stepping to wayne like a man and going in on his wife about it. he probably was apart of the “get wayne banned campainge” too. smh

  • whodat– saints

    pac did it to biggie,jay did it to nas so why wayne cant do it to bosh. when its beef nobody’s safe fuck what people talking bout

  • D3VOL

    Na fuck that every time chris bosh is on the free throw line they should chant WEEZY! haha

  • JOSH_27

    @fuckthenba yup tru. but like why get dude banned from (all nba games) ? i can see him not allowed to heat games, but all games? then they probably wont refund his money for them season tickets smfh

  • JOSH_27

    @d3vol @YUMADTHOUGH SAID THAT ALREADY

  • Lil Wayne Quotes

    “Say she was this ball player’s girl I ain’t gonna say names, I only saw her when that nigga had away games”
    LMAO!!

  • Fr33styl3r

    @YoMomma 4 grammys? Many platinum albums, man wtf

  • http://Fatima36 Lil teo

    Yeeeeeeaaaaaaahhhhhhhh, you have to say fuck one more time to the miami hit

  • N.O NIGGA 237

    lil wayne watch ur mouth.sooooo much money hinders u frm tinkx str8 u gotta be a model rapper 4 ur fans worlwide ACT RESPONSIBLE n tink bout ur kids thoughts bout b4 actx dumb ass on cameras

  • ahh

    He just compared himself to 2Pac gtfo

  • ahh

    Imagine if Pac heard him say that!?!

  • http://Google Tunechi da Gangsta

    Lil Wayne covers the RESPECT magazine.

  • hayzzyB

    Yea lil wayne covers the Respect Magazine. And what have u covered? Lol waynes a legend! Haters dnt affect wayne, theyv always been there frm de start. #teamweezzybabbee

  • hughieb

    What happened to I would say these hoes name but then I would be snitching? So you snitching??

  • fuckheat

    Fuck you guys gtfo wayne like myself is a big pac fan and never compared himself 2 pac he just pays homage by living the thug life

  • B.I.G money weezy

    And to these idiots talking bout how tune can’t take bosh in a fight I leave you with these words from the lyrical B.I.G “For the stupid motherfuckers want to try to use Kung-Fu
    Instead of a Mac-10, he tried scrapping
    Slugs in his back…”

  • SobSMG

    Uncle Wayne I think dissing the Heat and Chris Bosh wasn’t cool at all. Being a real fan, I gots to say it the way it is. This is not what Reginae, Dwayne III, Neal and Cameron should be hearing from my Mentor who happens to be their Dad. You are a better G. Just Saying

  • Rog

    Lil Wayne is a man-child. Looks like a clown and last time he had an original rap was early 2000. All his music and his crew is garbage, in fact it’s an insult to call it music bc its not. He and many others hate the Heat bc they are a successful b-ball team. People hate when others have success. Lil Wayne grow up and drop the lil, you’re 30+ yrs old even lil bow wow dropped the lil at an adult age, just proof you’re a baby or maybe it’s just bc u r real little like a petite midget actually. You’d get ur ass handed to u in the streets of Miami so don’t go there fake Wayne bc u will likely never rap again if u do.

  • Exactly

    Exactly Rog that’s why you hate lil wayne bcoz you can deny everything but his success

  • Chris McKinney

    Wayne has gotten petty as fuck over the last couple of years man.If he didn’t act so damn ignorant during public events he would have never got banned

  • fuktunechi

    This dumbass nigga better hurry up and MOVE FROM MIAMI…what a dumbass business decision from him..thats why niggas like him and cheif keef should’nt get rich..you can blame their dumbass fans for this.

  • Chris McKinney

    Wayne is irrelevant in terms of having great music so he gets into the headlines by acting like an ass in public

  • TUNEinKIDZ

    WHO CARES ABOUT THE FUCKING HEAT… All you straight scumers really gotta stop riding lebrons dick.

  • Rkb

    Grow up! How disrespectful can you be to a man and his wife. If it happened when? and why say it now? Did your feelings get hurt? Poor thing… Not! Take responsibilities for your actions! You made a gesture that could be looked at as violent so before it got violent they kicked you out. Like it or not you are a celebrity so people look up to you, should they probably not based on your record. Don’t like it too bad facts are facts. Stop acting like a fool and start acting like a person who can make an actual contribution to society.

  • Tony Monatana

    What a terrible nex for the NBA Weezy dont gona be at their games no more… LMAO just kidding he jut proved them right

  • lol

    so many feelings caught in here loooooool

  • hAvyt

    Go hard real niGGa fuck ‘em all cos they ass stinky, ‘em nose bleeding, so fuck yall hater, shout out to yall lovers, holler at yall fans. tha’s real niGGa, big niGGa, rich niGGa, i mean huh! tunechi haha. some shout out to numbe’ one stunna cos him also got the real shit likewise. we shiny be it sunny or rainy, winter n summer…………..

  • http://rapgenius Tunechi da Gangsta

    Motherfucker, I’m a real Wayne fan. I rep Lil wayne anywhere. I aint hating on him, If Wayne say fuck you, I say motherfuck you pussyassnigga @ hazzyyb.

  • http://Rapgenius Tunechi da Gangsta

    And by the way, I cover a lot of things including your Mama’s pussy. Suck a dick nigga @ hazzyyb.

  • rpm

    Why ya’ll hatin at ? my nigga wayne ain’t no tunechi, ain’t no ho….he just wants ya’ll to get high…..Now can u dig dat dawg ??

  • D WADE

    That’s right nigga that’s what you get! You dont cross d wade or wade county!

  • D WADE

    @fuckheat paying homage by living the Thug life? What does he know about Thug life!!!!! He rides around on a skateboard in skinny jeans! Lil Wayne isn’t living the thug life.

  • fuckheat

    Don’t get your panties in a bunch D wade and I’m gona say fucking chris bosh wife senseless is as thug as it gets mob 2pac-»wayne

  • fuckheat

    And a nigga can skate if he wants what does his hobbies have 2 due with being a thug 2pac was a dancer does that mean he would be any less the thug you love to hate

  • Lilia

    I’m pretty sure he made miami heat fans shouts “fuck miami heat” !! That’s why I love him, he can do whatever he wants, people will always follow him

  • NotAHater

    Just came out, all this is lies nigga, dude ain’t banned from shit

  • gking

    153 comments,i gota say thats the longest have seen on here,take that as a compliment danny
    uhm 4 the record..y’all dn’t know whats really going on..xo haters just zip it like ykk

  • gifbas

    Whats the hell is wrong with Wayne? I want the Carter III/IV Weezy back. He ought to stop rapping bout women and skateboarding.
    Sorry 4 The Wait, your comments after Nicki’s Hot 97 beef, the Emmett Till line and now this… Come on man, you can do better. Stop embarrassing yourself and your fans.

  • Pingback: Lil Wayne, Drake & Birdman Attend All-Star Party In Houston [Pictures]

  • pac

    Ill take 2pac over Wayne all day everyday! Thug life!

  • night

    Insane !

  • pac 2.0

    @ pac what u don’t seem to understand is that wayne is pacs succsessor and is it thug to google a nigga visit his website and take the trouble to post a comment just 2 h8 on a nigga

  • King

    THIS IS A FAN SITE…IF Y’ALL HATE WAYNE SO MUCH WHY THE FUCK ARE YOU ON HIS FAN SITE? ??? Y’ALL MUST BE MISERABLE AS HELL TO COME TO A FAN SITE AND TALK BAD ABOUT WHAT WAYNE IS DOING. HAHA Y’ALL MUST BE CONFUSED ..HATERS ARE JUST FANS IN DISGUISE THOUGH.

  • kingB

    @pac2.0 THAT’S THE SAME THING I’m SAYING LOL!! They come on a fan site to hate!!

  • pac2.0

    @kingB exactly instead of just spending ur time on pac fansites and listening 2 his music as a fan would u deliberately take the time out to visit the man’s site and post hateful comments and what’s the point you’re not gonna change my opinion about wayne ironically u r supporting him by creating activity on his site

  • Name (not required)

    Hey u guys heard about the Karate Chop (Remix) by Future featuring Weezy. The lyric that’s causing an outrageous uproar by Weezy. It’s about Emmett Till. Everybody is showing hatred towards Weez like Stevie Wonder.

  • LuvTunechi

    FUK ANYONE WHU DNT LETCHU DU YO THANG BABI!!!!!! KEEP GOIN; THEY CAN SUK YO DIK BOO!!!! MMMMMMMMM YU ALREADI KNO WASSUP WHEN IM TALKIN TU YU. ;+) <3 LUH YU ALWAYZ BOO <3 "TRUK DA HATAZ N FAKIEZ" – MzTrukfitTunechi

  • Woooos

    For the road chorus just in

    I do it for the road road road
    Im driving on the road road road
    She aint it for the road road road
    I just do it for the road road road

    All For the road road road
    Nigge for the road road road
    Bitches on the road road road
    Everything for the road road rOad

    Wooow tyga really went all out for this chorus this sounds nothing like chorrusses from your other songs
    Expect some lines containing how much tyga fucks and how much money he owns probally a car line and a molly line for sure
    andd there you have it
    a single

  • mr swish

    bosh’s dick is bigger than lil wayne

  • Hec_YEAH

    HAHAHA Fuck the heat and LEBUM!!!! WEEZY AND LAKERS ALL DAY EVERYDAY!!!! Weezy is the Kobe in music “BEST”

  • Hec_YEAH

    It doesn’t mean that he is banned from all NBA events but only the ones that the heat host

  • chad

    Lil wayne went from being on his way to not just the best rapper ever, but the most hyped musician ever, to now just being like all these other rapping idiots in showbiz. and let me say one more thing…somebody ever say they fucked my wife while she was with me, they gonna be dodging fists first and probably bullets..tru talk

  • chad

    i just wrote a new Lil wayne song.. it goes “pussy pussy i eat pussy, choppa, mary jane and money money” im the next Lil Wayne….nevermind i dont wanna be that

  • Chris

    Yall mutha fuckers are stupid! This man been going at this shit for over half his life. If a man can call out particulars in public, you his bitch for posting hatred on his site! Nobody knows you “real” fuckers, youre protected by the safety of your home through your computer, he names a married bitch he fucked to everybody.. Regardless if he did, that shits hard! I once fucked a married lady whos man found out.. Fucked her again too! Hate that! Tell ya what, after C5 and IANAHB2 yall can continue to bitch bout him, after hes retired at 35 and you at work at 50. Fuck you if you dont like him, he loves you..

  • Pingback: Lil Wayne Addresses Miami Heat Comments & Walking Out Of Their Game Against The Lakers

  • Trigga

    This nigga Weezy is the best rapper alive. All you heat fan are stuck up labrons ass that you can see his heart like fall back there’s a reson for every thing. And rember miami had 3 players starting on the east all star game and lost like FUCK THE HEAT there the reson why we lost the allstar game.
    #BtingBackRando

  • http://facebook drizzycombz

    Fuck all ya 4 hatin on da g, fuck heat & fuck haterz..

  • Nash

    if i ain wit tha flame i am probably sk8n wif Tunechi. . . .haha niqqa wayne be tha shit

  • Pingback: Lil Wayne Confirms Reginae Carter Is Signed To Young Money, Talks Uncle Luke’s Letter & More

  • http://aol.com bennie bad azz

    bosh is a bitch anyway hey wayne i fuked his wife to the same night lol but fuk them u gtta give respect to earn it tell em bout illuminati shit theyy kno

  • Yung money rep

    Yeah fuck the heat weezy for president