Audio

Waka Flocka Flame – Stay Hood (Feat Lil Wayne)

Mon, Feb 4, 2013 by Danny M

Waka Flocka Flame Stay Hood Feat Lil Wayne

Waka Flocka Flame drops a new song called “Stay Hood” featuring Lil Wayne. This record will appear on Waka Flocka‘s upcoming DuFlocka Rant Part 2 mixtape, which will be released online tomorrow.

You can stream and download the Lex Luger-produced track after the jump below.


Download: Waka Flocka Flame – Stay Hood (Feat Lil Wayne)

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.3/10 (178 votes cast)

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , ,

  • avo

    Where is IANAH2..!!!!

  • Jimmy

    s hsfdgs second

  • dillon b

    ye!!

  • http://www.twitter.com/liltunechi weezy

    Cmb

  • i aint got no worries

    straight banger

  • https://www.facebook.com/zeer0man zeeroman

    first in dis biaaaatch’ ( ;

  • JK

    Follow @just6kidding on twitter

    College football player and skater

  • E.M.

    “Beat your ass with my skateboard”

    LOL

  • Trey

    I thought he would of rapped about the white camerman touching him…….

  • -___-

    straight fire

  • Rasta

    Gangsta joint

  • Tru

    This isn’t working for me…:(

  • http://yahoo.com stunna brah

    wayne on a lex luger beat is nice

  • kidd

    When does dizziness drop

  • http://www.trina12009@hotmail.com ponho

    @Trey this track was made before the cameraman touch him

  • dipset

    This aint workin for me either

  • morriskalb

    this is dope. lex luger back on beats !!! wayne shoulda removed the part of beating me with his skateboard. i just cant get used to skateboard wayne :(

  • me, lt

    its aight waiting for the cdq

  • P.E.V

    “You know I’m high.”

  • hoopz

    classic weezy verse.
    waka sucks tho.

  • Tunechi_Board

    c

  • aaddaamm

    Good verse but the tue is kinda loud… Hard to hea lil wayne

  • http://Lilwaynehq.com Kenneth

    Dope dope dope my nigga wayne young mulaaa baby!

  • jesse

    @Danny

    you got any news on that justin bieber ft lil wayne ??

  • FLOCKKA

    this nigga “tunedhi” said he was gona walk around wearin jesus’ crown. so disrespectful. waynes a satanic pig

  • Young Teezy

    I knew it my big bro Tunechi and my nigga flocka shut tht mothafucka down tht shit is dope no lie they both murder their verse shout out Hollygrove, New Orleans and Riverdale, especially Grove St.

    YMCMB and Bricksquad Monoploy iz still in thiz bitch

    Shoutout to Dirt Gang, R.I.P Slim Dunkin

    Martians 4 Life

  • pippies

    he sounds like when he was with The Hot Boys

  • DmoneyorNoMoney

    I Been Waiting For A Song With Waka And Wayne Blood My Nigga Hot!!!!

  • philly c

    This is a below average beat for someone like Lex luger….kinda disappointed but not disappointed in Wayne.

  • Daniela

    I like it a lot.

  • Steez

    Wayne verse was hard !!!!!! I don’t care anyone have to say

  • Rasta

    Still got this track on repeat

  • http://LILWAYNEhq.COM MARK ESPINOSA

    REAL G NIGGA :) YEAH TUNECHI…

  • http://Google Tunechi Da Gangsta

    Tunechi Li Killed this joint.
    [Verse 2: Lil’ Wayne]
    Hollygrove in this motherfucker
    I’m tired of all these bitch niggas
    These motherfuckers like Robitussin
    I’m rollin’ up with my bitch, nigga
    As a matter of fact, she roll it for me
    Swisher Sweets, swish, nigga
    Hit that shit like an open jumper
    Rest in peace Lil’ Beezy
    I wish my nigga could see me now
    Motherfuckers better king me
    I’mma walk around wearin’ Jesus’ crown
    These niggas just pussy
    I’mma let that chopper eat ‘em out
    Dead body in the bushes
    Well, that’s a bush you don’t beat around
    Beat your ass with my skateboard
    Weed loud like you make noise
    I’m on them trees like Akon
    My cellphone goin’ napalm
    Guns sound like bass drums
    Young Money, drum section
    Psycho, ward, nigga – 1-7, Tunechi.

  • hayzzyb

    Wow and To think that Tunechi does not write!!!! The niga is extrmly talentd

  • Showiz

    Waka Flocka sounds retard wtf, he fucking sucks.
    Lil wayne’s verse is dope.

  • Fr33styl3r

    Lawl man awesome one. Btw, when Wayne says “Yeah” I really thought it was Drake instead.

  • weee

    Ahhhh Fuck pusha t

  • Tunezi
  • TUNEinKIDZ

    Weak verse from Wayne, Ight verse from wokka.

  • qQ

    classic verse from Wayne

  • http://Facebook Lil Johnny

    Waka Flacka is wack…. Worst rapper alive.. Wezzy is always doin his thing and im proud to be a ymcmb fan

  • http://LilwayneHQ Juan Demago

    4rm Lil weezy-Lil Tunechi….Tymz hv chenged dis Nigga stil Hrd,,,,,