Latest News

Lil Wayne’s Team To Do An “Internal Investigation” To See If Someone Sold His “Tha Carter V” Album To Martin Shkreli

Sat, Dec 24, 2016 by

Lil Wayne Team To Do An Internal Investigation To See Who Sold His Tha Carter 5 Album To Martin Shkreli

According to TMZ, Lil Wayne‘s camp are doing an “internal investigation” to see if someone from his team sold one of his songs off his forthcoming Tha Carter V album to Martin Shkreli.

If you are unaware, Martin played a snippet of an unreleased Weezy song during a Periscope session yesterday and boasted the track was about him. He also claimed that he has all of the C5 project, which he did say was a double disc, after purchasing it off someone anonymous.

If you have not yet seen the video of Shkreli on Periscope, then you can check it out after the jump below!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • BRLA Life

    First

    • TRUKFIT

      UNBELIAVABLE

  • TRUKFIT

    THIS GUYS FACE MAKES ME WANT TO PUNCH HIM

    • Khosta

      Fax

    • alex

      Tell em

    • Weezy F

      But you wont

      • Latonyapadkins

        Google is paying 97$ per hour! Work for few hours and have longer with friends & family! !mj13d:
        On tuesday I got a great new Land Rover Range Rover from having earned $8752 this last four weeks.. Its the most-financialy rewarding I’ve had.. It sounds unbelievable but you wont forgive yourself if you don’t check it
        !mj13d:
        ➽➽
        ➽➽;➽➽ http://www.Career6.Com ★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★✫★★::::::!mj13d:….,….
        Go to the site and Click Home Tab for More Info And Details….

  • Richft3
    • Khosta

      Trying you luck

    • fewcha

      thats like me in all these thots DMs being left on read

  • Khosta

    Yall heard the snippet that just dropped a few seconds ago, shit is dope!! I think its Funeral nigga said
    “A satanic shrine logo; I am the G.O.A.T The Messiah, the eye of Horus The Ayatollah to your Diaspora, I am your righteous Lord…”

    • Caleb Kesler

      Where at bro ?

      • Khosta

        Hold up I’ma post a link

        • Caleb Kesler

          Alright

    • fewcha

      troll

      • Khosta

        – hater

    • Justin Cayz

      This something kermit could have come up with to promote his new single lol

    • A$AP Retro

      Whos page u see it on

  • I feel bad for him and his team HOWEVER, this means we could be hearing the tape very soon!!

    • Khosta

      “Tape” ??

      • wheres auto correct when you need it

    • fewcha

      tape? double disc album nigga

  • MuddyCupSavage (Untouchable)

    Fuck this nazi lookin nigga.

  • fewcha

    twas the night before christmas….

    • Khosta

      bhristmas*

      • fewcha

        khristmas

        • Khosta

          Same

  • Khosta

    It says wait for link to be moderated and shit

    • fewcha

      bullshittin ass nigga

      • Khosta

        Boy

  • Tunefan1234

    Khosta where is the link

    • fewcha

      he bullshitting…. it would be on the lwhq forums if there really was one

      • Tunefan1234

        Idk dude cause I’ve seen shit and it didn’t get posted on the forums till an hour later

        • Young rebel

          So fake lol😂

      • Tunefan1234

        Plus I’ve heard LAT snippets that no one else has heard

        • fewcha

          no you’ve heard gudda and hood play them on instagram gtfo

          • Tunefan1234

            Ok and ur jealous I got to hear the new flame from wayne

          • Khosta

            Lmao

  • Tunefan1234

    Or where can we find it

  • Kollegiate Kermit

    Wayne whole squad is just fucked up… This nigga tried to make a bunch of hood niggas and turn em into executives … L. Notice Drake got professionals on his squad… never taking L’s at OVO… just sayin

  • A.T

    Nigga spittin that fire…got me hyped for that D5 style rap..damn son 🔥🔥 #FuckCashMoney🖕🏼🖕🏼

  • YMTG
  • YMTG

    I stole dat bitch from when I went skating wit Wayne inside of his skate factory. He had dat bitch set up on his hard drive stick so I just added to my iPhone and last week and sold it. https://uploads.disquscdn.com/images/ed374c092626908a61b4ed7ac49dc1363c45271119d087631f9cbda94742cd19.jpg

  • Kollegiate Kermit

    “ROCKSTAR LIFESTYLE MIGHT NOT MAKE IT… president gotem in the whitehouse naked!!!!!”

    https://uploads.disquscdn.com/images/9a213c9744963954215e67fbd518be8ab002507a211a7a031b360b3aab634231.png

  • HollyDadz

    Shit sound like 🔥. This nigga and everyone else I heard talk about it got me feeling like Wayne on some Martian shit. “It’s gonna make Wu-Tang look irrelevant” 🙌

  • InfamousWeezy

    Wayne worked too hard for that album i hope hes just trolling

  • $$410$$

    I highly doubt wayne talking bout him mans a troll that’s prolly just a unreleased wayne song

  • Phresh

    The ones pointing fingers be the same ones nail biting!!! Lil Wayne we need those bars!!!

  • Tune

    If the album leaks… What will happen?

  • Mula EL

    I highly doubt Wayne talking about him but he must didn’t get the memo it’s fucks cash money get with it or get lost

  • Young Boruto ♏

    Question did he ever leak the wu tang album he supposedly have

    • TunechiDaking❗♠❗

      nigga fuxk that shit rn, lets hope he leaks it

      • Young Boruto ♏

        I’m just saying if he didn’t leak that album how does him leaking this album even holds water but yeah I’m catching a torrent download *if* he leaks it

        • TunechiDaking❗♠❗

          i wish i was smart enough to hack ill take make extra kopy for me off his computer

          • Young Boruto ♏

            I think to hack computers is to be on the same network

            • TunechiDaking❗♠❗

              idk cause apple got hacked by some muslim

              • Young Boruto ♏

                Anythings possible with these nerds

  • sanilaS siuL

    Anyone know where we can hear the other track he played?

    • TunechiDaking❗♠❗

      what other track?

      • Consumed

        He played another track but deleted the video..

        • TunechiDaking❗♠❗

          this nigga a hoe

  • You Know I aint Scared

    Don’t worry y’all I’m hacking his computer rn

  • SOUR HERBZ

    sounds like he’s making a threat 🤔

  • tunechilionches

    oh shiiit, we gonna hear some new tags from The Empire soon??

  • YungStevenSeagal

    ooooohhhhh shhhieeeeeeeeeeeeet muthafukin godddaaamnn
    Kicking bitches out the condo like Pam

  • Antwan Glover

    Honestly I think Wayne should redo the whole damn album anyway. What will a 2 to 3 yr old album sound like in 2017…..Unless the album is ahead of its time we will be getting short changed based on so many things have occurred in the world since the completion of the Carter V….

    • YungShrimpDaddy

      Are you son of Danny Glover

    • Nathaniel Diaz

      Prolly since he talking good about Baby on it

    • A.T

      Shit gonna sound like the D5 flames boi…that was the best work to date for me ngl 🔥🔥 runners up go to SFTW2 and NC2…nothing tops D5 🙏🏼

      • Balt

        Nothing tops d5 how old are you 😂

        • A.T

          Just for Lil Wayne’s work, and not the figures or numbers…In terms of the big hits he remixed like Bugatti…fuckin problems, they were huge…and bars he put in the tracks were straight 🔥…who tellin me he released a better album than D5 thus far 🤔

          • Obaid Yasin

            No Ceilings is better than D5

            • A.T

              I liked NC…Wasted was my favourite track off that that killed shit 🔥..but jus cus Lil Wayne took all them hits and flipped them on by head and made them way better…that takes it…he made some of them originals look like low class singles seriously 😂👌🏼

            • big(B)

              No ceilings is ⛽️ 🔥 some of the best material WAYNE has put out, that’s 💯

          • Balt

            D5 isn’t even in Wayne’s top 5

            • A.T

              What’s his top 5 then…?

              • Balt

                Dedication 1& 2, da drought 3, no ceilings, tha carter 1-4, like father like son, FWA, all better than d5 lol I like d5 a lot but those projects are way above the quality of d5

    • #1Stunna

      If it’s a true classic, it won’t matter when it was recorded or released tbh

  • Nathaniel Diaz

    Bless us Martin Shkreli’s! I’m sure Wayne sold it to em, so he got some bank for it. Wu Tang’s cost em 2mill so C5 was at least double that how he talking about it

  • T-Twitch

    This snippet has me convinced when this drops. Either illegally oor legally it’ll havs the world realize who the best rapper really is

    • TunechiFan#1

      That’s so true I couldn’t of said it better what if he has it planned out on the low to some how suprise us fans at the beginning of 2017 cuz you heard what they been sayin it’s gon be his year I’m so pumped an ready for Weezy

    • Khosta

      Faxest comment ever

  • Sean

    I hope we get a track from D6 tomorrow for Christmas

  • 🐐Wattblt🙏🏾

    Lmao like I ssid we gone see if it’s sold when Mack Say free C5 on his next post

    • A$AP Retro

      Lol

      • 🐐Wattblt🙏🏾

        lol fr niggas reaching

  • You Know I aint Scared

    The ads on here something else 😂😂😂https://uploads.disquscdn.com/images/12be813b5a6117ca054bd0d0f1d142625434b430de4a72b5461fa5ee3b441d66.png

    • Reptar

      lmao

    • Malik

      Click bait

  • Who yall think Sold that Leak to this nazi whiteboy ?

  • Malik

    Merry Christmas!!

    Wayne I would like a loosie from w.e your next project is gonna be ju heard

    – sincerely your biggest fan

    • #1Stunna

      Fuck up. I’m his biggest fan.

  • 🐐Wattblt🙏🏾

    Welp a year with no wayne project is this a record ? Collegrove don’t count

  • mortimerr2016

    This cheesy motherfucker doesn’t have shit

  • mortimerr2016

    Cudi got album of the yr. if u haven’t heard it u missin out

  • Weezy all day

    Flow said he coming home soon

    • Khosta

      Its about time

  • T-Chubbs

    Niggaz trynna do wayne too dirty boi. Too many great artists hv been chewed up n used. But juz too much shyt is involved in this nigga situation

  • Reptar

    Artists who do drugs always get fucked over but the ones who don’t do drugs always have the most money.. Puff, 50, Hov, Dre (weed ain’t a drug), etc..

  • P0W£R

    HUGE!

  • P0W£R

    Wayne slid him the album on the slick so he can release it to the fans cause he knows this CM situation is far from over and he’s tired of keeping the fans waiting. He can’t be open about it because it would stop him from getting released from CM

    • Khosta

      Exactly

  • 🐐Wattblt🙏🏾

    Wayne em must be gearing up to drop something

  • logan k 32

    Wayne sounded dope

  • SUPA M

    … We get 💀 🔫 for that fuckin’ 🔥 🔥
    Album…

  • Caleb Kesler

    It would of been nice to atleast get a single off anything Wayne is getting ready to release for Christmas and maybe and actual date when he’s dropping something but I feel like there just gonna drop something to surprise us at this point . #weezyfree?

    • 🐐Wattblt🙏🏾

      Fr bruh

  • Reptar

    We really be fiends for Wayne music lol He could be dying and we would be on here talkin bout I hope Birdman release C5 when he die

  • Young Boruto ♏

    Ho ho ho I got yo moms under the mistletoe, Merry Christmas HQ FAM 🎁

    • Khaos

      Merry Christmas

  • Weezy

    Merry Christmas y’all!

  • Alabi Saheed

    Fuck dis nigga anyway

  • 🐐Wattblt🙏🏾
    • Young Boruto ♏

      Why hoody looking like shawty in front of him farted 😂

  • CarterBoy

    Happy Holidays LWHQ family

  • Happy Holidays Fam ❗❗❗

  • Yo some1 from Waynes team needa speak, We need info on wtf is going on & whats gonna happen.. 😐😐

  • 🐐Wattblt🙏🏾

    I think Some big is coming cause Wayne ain’t say his normal go pack go tweet 😂Like he usually do or Posted something related or Christmas and Mack hasn’t post nun since the dedication 6 #2017 so hopefully they gearing everything up

    • soulja got that sack

      tired of waiting.. i need c5 asap

      • 🐐Wattblt🙏🏾

        Man tbh ion even want it I want D6 or funeral I really think he can enter his 2nd prime If they fire

    • Weezy4prez

      Surprised wayne ain’t say “merry kristmas” or some shit tbh. Boy must be high af after that shkreli leak

  • soulja got that sack

    soulja got the juice pussy nigga

  • Malik

    Lmao this dude creepy af 😂 why he smiling like he face timing a bitch that just flashed the goods

  • Malik

    Hope u hoes had the lit Christmas tho 😈😈

  • Weezy4prez

    https://uploads.disquscdn.com/images/bc890be33a5d7a8f5c89c23f93e9a2019b9d33fc9ee76b70d1b2d746acbb3f1e.jpg

    Bruh shout out to my fiance for getting me my first ever PHYSICHAL wayne album in vynal

    • Khosta

      Wow tell her I said she is awesome!!

  • Khosta

    The only thing Danny does now is look at our comments for a new post

  • ChipDizz1

    If you a true fan, like myself, you wouldn’t want the album to be released by some douche bag. You would want it the way it should be coming out, which is on Waynes terms. I know we been waiting for a while for this one but good things come to those who wait..this is a good thing !

  • big(B)

    . He doing the birdman Sandusky hand rub 👏. Fk boy doing his hair and shit, bruh is hella weird.

  • Pingback: Martin Shkreli Assures Lil Wayne’s Team That He Will Not Be Teasing Unreleased Music Or Leaking “Tha Carter V”()