Latest News

Lil Wayne To Perform Live In Israel This Summer

Wed, May 17, 2017 by

Lil Wayne To Perform Live In Israel This Summer

On August 24th, Lil Wayne will put on a live show at the Live Park amphitheater in Rishon LeZion, Israel. This performance will count as a stop on Wayne‘s “World Wide Weezy Tour“.

If you wish to attend the concert and see Tunechi perform live in the Middle Eastern country, click here to order your tickets online, which cost 290 to 390 shekels ($80 to $108)!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

  • milo

    damn crazy, rappers dont really go there, wonder if drizzy dradle gonna bring the sack

    • Giraffe Boy

      drizzy dradle??

      • milo

        drake

        • milo

          duh

  • Giraffe Boy

    hopefully isis take out fat maine

    • TRUKFIT

      DAMN

  • TRUKFIT

    WEEZY PERFORMING EVERYWHERE THIS YEAR BUT DIDNT HE PROMISE NEW MUSIC BEFORE THESE SHOWS?

  • FLOMETHEUS

    Dropping a Project in the Middle or After the World Wide Weezy Tour Would Be a Great PR Move 👌💯 #CaptainObvious

  • Raz!

    have a hard time being human let alone a human being

  • Koussay Wayne

    what about north africa , has never been there

  • Weezy504

    Look, I never fold
    Man, I just take my chance
    I let life deal
    And I just play my hand
    Protection off safety
    I look straight ahead
    “I got them niggas, Weezy”
    That’s what the .380 said

  • Weezy504

    And I’ll be here when they come for me
    Me and every single nigga
    That got love for me
    See, I got money on my mind
    But the haters won’t leave me alone
    So I’m ridin everyday
    With every pistol that I own

  • Weezy504

    Started out hustlin’ (ended up ballin’)
    Nigga I’m the shit, get the fuck up out my toilet

  • JTLivinRight

    Here’s a small confession: I would accept “Paradise” on C5 if it werent already released- only if it were the only rock-song on the album, the rest gotta be rap…but I would let a song like that slip on C5 maybe as a bonus track at least…

    • Weezy4prez

      That song is so slept on

  • Sean

    I hope he comes too Boston this year

  • Dr Carter

    Got my ticket for the concert in France

  • Turtis

    When’s weezy koming to Kanada
    I wanna hear a milli too

  • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

    U mean Palestine ?

    • Eli Mizrachi

      No its called Israel

  • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

    Wayne going to the killers country and this shit isn’t cool anyway I don’t care

    • LilG

      I think you mean the only democracy country in the entire area.
      Anyway, please follow these instructions immediately –
      1. Sit down in a comfortable chair (Preferable with a Recliner)
      2. Put on some Chill Music, preferably one from a tropical place. (Jamaica)
      3. Light one up, just like Weezy does in the beginning of every song.
      4. Close your eyes, chill the fuck up and don’t mix politics with music.