Latest News, Pictures, Young Money Ent

Lil Wayne Attends The 1st Annual NBA Awards Show In New York With His Son Cameron Carter

Tue, Jun 27, 2017 by

Lil Wayne Attends The 1st Annual NBA Awards Show In New York With His Son Cameron Carter

Yesterday, Lil Wayne attended the first-ever NBA Awards show, which took place at Pier 36’s Basketball City in New York.

Weezy was in attendance with his and Lauren London‘s son Cameron Carter, as well as Gudda Gudda to support his YM artists Drake (who was hosting the show) and Nicki Minaj (who performed live at the show with 2 Chainz).

You can see more pictures of Tunechi at this year’s NBA Awards with his son Killa and Tity Boi after the jump below!

Lil Wayne Attends The 1st Annual NBA Awards Show In New York With His Son Cameron Carter

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • ❤️Mula gang💰

    Never hear about music anymore on this site .

    • Raz!

      i mean we did hear wayne will be on ty dolla signs next single the other day

      • ❤️Mula gang💰

        I mean projects

        • JUST WAIT ON IT I MEAN JUST WAIT ON THEM

    • CarterBoy

      Because it’s all coming soon

  • Raz!

    killa!!!

  • CarterBoy

    That jacket is sick. Wayne’s son look like his twin

    • ThevintageWay

      I’m sorry that jacket is TOO much. Bet he had the matching socks on

      • Raz!

        boxers too

      • Torianbadass

        Boy u complain to much

    • Esoteric Khosta

      fax

  • Damn, his Son look just like Wayne lol

    • Torianbadass

      Father like son

  • Esoteric Khosta

    Damn his son is literally a small him, is that the soccer player or the other one?

    • David D

      Other one the soccer player is sarah vivan kid

      • Esoteric Khosta

        Oh how big is he now?

        • David D

          Not sure I’ve never measure him

          • Esoteric Khosta

            Ayt cuh hope he be successful in soccer and ends up playing for my fav team Liverpool

            • HALA MADRID

              • Esoteric Khosta

                Lmao Barca > Madrid

  • David D

    I love a girl in leggings with a nice ass

    • Esoteric Khosta

      oh

      • David D

        What

  • Esoteric Khosta

    And I told yall his swag is always on point 2016-now

    • riak tha god

      Biggest dick rider ever smh

      • Esoteric Khosta

        kys look at that swag and tell me its not straight

        • riak tha god

          I care fucking less bout what another nigga wear

          • Esoteric Khosta

            Exactly

            • riak tha god

              Apparently u do all on his dick about his swag worry about your fucking on like 3 years straight u been on his swag wishing he was your dad and other sus shit smh

              • Torianbadass

                Stfu lmao

            • Dr Carter

              Nigga we care about his swag asf

  • MuddyCupSavage (Untouchable)

    so we just gonna act like gudda wasn’t following wayne around like “yo tune how bout my next mixtape or album”

    • ❤️Mula gang💰

      How he drop a hoody project before gudda

      • MuddyCupSavage (Untouchable)

        smh

    • GUDDA ANOTHER YESMAN LIKE MACK

    • Esoteric Khosta

      lmao

  • prissy

    i dont know y u are hating on the jacket..actually i like it…unique

    • ITS FIRE

    • Torianbadass

      Yeah i like the jacket

  • 1017BLOOD

    Respect to Wayne for always being a good dad

    • FOR REAL
      ESPECIALLY CAUSE RABBIT DIED WHEN HE WAS 5, HIS REAL FATHER NEVER BEEN IN HIS LIFE, AND BIRDMAN BETRAYED HIM

      • Free Ma$e

        Wayne was older than 5 when rabbit died. He was 12

  • Torianbadass

    Props to Wayne mane he having problems with the label but still making his money

  • WAYNE JACKET IS DOPE
    WAY BETTER THAN WHAT 2 CHAINZ IS WEARING

  • Ye’

    Dope ass jacket

  • T-Chubbs

    Nigga been bringing his swag bakk. The jacket is dope

    • Torianbadass

      Facts

  • Jenni Hill

    waz up

  • Weezy F.

    Nicki so sexy 😻😍😘

    • Esoteric Khosta

      you aint lying

  • Adam El-Tani

    Been running 4 too long
    Been running 4 too long
    Its time to give me mine
    Give me give me mine
    I am number 1
    So say what u gotta SAY!

  • Weezy f baby bitch, betta know who you fckn wit

    • Esoteric Khosta

      Try to fuck me, I kill you and who you coming with..

  • Lotto

    Weezy starting to look like his old self again😍

    • riak tha god

      Why the emoji tho? Gayness

      • Esoteric Khosta

        kys he just saying he loves old wayne as a fan, why you always got gay thoughts

        • riak tha god

          Thats a emoji u send your bitch not a another man love eyes for your favorite rapper? Y’all the motherfuckers with gay thoughts keep doing and saying gay shit talking about y’all love him how good his outfits look how his music get u through your day and I think gay thoughts? Lmfao smh

  • riak tha god

    That jay-z 4:44 gonna be 🔥🔥🔥🔥

    • Torianbadass

      Trash

  • Esoteric Khosta

    Lets not act like Wayne wasn’t still in his prime in D5

    • WeezyLEF

      He was not. Whether we’re talking about numbers or quality. D5 was pretty good, especially if you take into consideration that it followed after D4 and IANAHB2, but his prime?! Nah.

      • Esoteric Khosta

        Dude D5 was way good compared to D4 and IANAHB2 tf you talkin bout, listen to every record man its prime weezy, Bump that Pure Colombia one time. AND WHO UPVOTED THIS SHIT???

        • Kunechi

          D5 is a top 10 Wayne project. It was much better than D4 and better than IANAHB2 and IANAHB imo.

        • WeezyLEF

          The same person who upvoted you too, cause you said the same thing as I did (jk you are upvoting your own shit lmao). I said, D5 was very good, surprisingly good since it came after D4 and IANAHB2 (which means D5 = good, D4/IANAHB2 = bad). Do I need to spell it out for ya? lol Regardless, it wasn’t prime Weezy for sure, still dope though

        • WeezyLEF

          Lmao you did upvote your own comment, I couldn’t even see it from my phone 😂 You’re a fool lol

  • Malik Mandingo

    Tell the cops I ain’t no name giver, icicles on fingers from cocaine blizzards..

    Wayne to good

  • Split a nigga head in 2 that’s split decision nigga, been to hell and back came back in mint condition nigga

    • Esoteric Khosta

      Feel like heaven’s only lacking yo attendance nigga.
      Feel like stunting, drop the top and not them windows nigga.
      Toss out Triggacity’s demo I aint even like his intro nigga.
      I just went khosta with these lyrics ohh like get em nigga!

  • SUPA M

    I listen “love me” now and i remember the moment when wayne is always on my TV and Radio with “love me” “God Bless America” “Scream and shoot remix” and “Believe me”

  • Kunechi

    Y’all think Lil Wayne’s situation is tough… just imagine being Gudda Gudda

  • Waza Wisdom Kafwanka

    lol waynes son look exactly like him