Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 12 of 44

Thread: Funny Lil Wayne Lines

  1. #1
    General
    The paralyzed feel me, the
    blind see me and the deaf can
    hear me and the smart fear me.
     

    YoungTunechie's Avatar
    Join Date
    06 September 2012
    Location
    North Carolina
    Posts
    6,023
    Thanks
    1,528
    Thanked 1,110 Times in 796 Posts
    Fav Song
    Gossip
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Da Drought 3

    Funny Lil Wayne Lines

    What are some funny Lil Wayne lines that you have heard in a song or just something he said?

    9d9728db.jpg



    For me it would be from Dedication 3 "Who run it, bitch nigga muaaw, That was French, nigga not A kiss, nigga nah, No homo!"

  2. #2
    Commander
    Everything i do, I do it 3
    Wayz!
     

    J.M.I's Avatar
    Join Date
    24 June 2012
    Location
    Mars
    Posts
    2,358
    Thanks
    701
    Thanked 474 Times in 351 Posts
    Fav Song
    Mr Postman|Livin' Right
    Fav Album
    C3|C2|FWA
    Fav Mixtape
    S4TW2|No Ceilings|D5
    Like cool dope lines he's said or lines that have accually made me kind of laugh ?

  3. #3
    General
    The paralyzed feel me, the
    blind see me and the deaf can
    hear me and the smart fear me.
     

    YoungTunechie's Avatar
    Join Date
    06 September 2012
    Location
    North Carolina
    Posts
    6,023
    Thanks
    1,528
    Thanked 1,110 Times in 796 Posts
    Fav Song
    Gossip
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by J.M.I View Post
    Like cool dope lines he's said or lines that have accually made me kind of laugh ?


    Lines That made you laugh

  4. #4
    Commander
    Everything i do, I do it 3
    Wayz!
     

    J.M.I's Avatar
    Join Date
    24 June 2012
    Location
    Mars
    Posts
    2,358
    Thanks
    701
    Thanked 474 Times in 351 Posts
    Fav Song
    Mr Postman|Livin' Right
    Fav Album
    C3|C2|FWA
    Fav Mixtape
    S4TW2|No Ceilings|D5
    There has been alot thats made me chuckle but i cant think of them but the one i can remember is

    "It's Survival of the fittest, she let me hide my weed in her titties"
    - Sure Thing (Sorry 4 The Wait)
    R.I.P DAD


  5. The Following 2 Users Say Thank You to J.M.I For This Useful Post:


  6. #5
    Captain
    How Can Something...
     

    didoweezy's Avatar
    Join Date
    19 December 2011
    Location
    Planet Weezy
    Posts
    1,737
    Thanks
    338
    Thanked 513 Times in 309 Posts
    Fav Song
    La La La/Im Me/Gossip
    Fav Album
    C2/C3
    Fav Mixtape
    Suffix/Drought 3/NC
    "murk one of these soft niggas, now i'm in court for a pillow case"
    "middle finger on the trigger, so u know that mean fuck a nigga"
    "we aint even walkin we runnin this shit, like a toilet in the bank i want my money and shit"
    Last edited by didoweezy; 04-07-2013 at 02:30 PM.

  7. #6
    Commander
    Bickin Back Bein Bool
     

    TUNE KNOWLEDGE's Avatar
    Join Date
    15 August 2012
    Posts
    2,586
    Thanks
    596
    Thanked 649 Times in 463 Posts
    Fav Song
    Demolition 1
    Fav Album
    Carter 1
    Fav Mixtape
    No Ceilings
    "Top off the Maybach, Nice Tits"


  8. #7
    Commander
    Everything i do, I do it 3
    Wayz!
     

    J.M.I's Avatar
    Join Date
    24 June 2012
    Location
    Mars
    Posts
    2,358
    Thanks
    701
    Thanked 474 Times in 351 Posts
    Fav Song
    Mr Postman|Livin' Right
    Fav Album
    C3|C2|FWA
    Fav Mixtape
    S4TW2|No Ceilings|D5
    Quote Originally Posted by TUNE KNOWLEDGE View Post
    "Top off the Maybach, Nice Tits"
    I was wondering what he ment by that can u help ???
    R.I.P DAD


  9. #8
    LilWayneHQ Godfather
    This user has no status.
     

    Tunechi Lionches's Avatar
    Join Date
    30 November 2009
    Location
    Portsmouth, Virginia
    Posts
    7,903
    Thanks
    1,484
    Thanked 1,291 Times in 922 Posts
    Fav Song
    Coco
    Fav Album
    Get It How U Live!!
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    I swear Dedication 3 is the funniest thing that's dope at the same time

    "Weezy F. Bitch, I'm tired of y'all hatin'
    I know your head hurtin, you Tylenol takin' motherfuckers"

    "But if I stand on my money I'll be with God
    Like "Hallelujah baby!""


    "And I don't mean fleas when I say I'm "ticked off"
    Nigga I don't ever scratch"


    "That "Hello how you doing? I'm at yo' front door shit"
    That "Aww naw, he got a gun, oh shit!" shit
    Shit"


    "And I made your wife suck my Weezy F. babies nigga"

    "And I'm so cold I just shivered" Idk 'bout y'all but that shit was funny to me
    "Get at ya' bitch like "Skee-o, ya' quite fine"

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by J.M.I View Post
    I was wondering what he ment by that can u help ???
    If you were to look above a car with the top dropped with a driver and passenger the heads look like nipples

    And if a woman took her shirt (top) off you'd say "Nice tits "
    "Armed and dangerous, rich and famous, young and restless
    Guns and stretchers
    Cristal and dubs for breakfast
    I just got one suggestion - none should test him
    'Cause cuz get hectic; send one through your sons intestines
    Glocks knock lungs from chests, you get the portrait?
    Bodies piled up on porches, it won't be gorgeous"


  10. The Following 2 Users Say Thank You to Tunechi Lionches For This Useful Post:


  11. #9
    GFXGKTA
    DEDICATION 5
     

    OllyCarterz's Avatar
    Join Date
    19 October 2009
    Location
    Netherlands
    Posts
    6,380
    Thanks
    1,656
    Thanked 2,740 Times in 1,250 Posts
    Fav Song
    No Quitter
    Fav Album
    C3
    Fav Mixtape
    Dedication 5
    And here's my funniest joke, I'm broke.

  12. #10
    Commander
    "Fuck 007, I work 24/7, I
    ain't got time to bond with no
    bitch"
     

    LilMeazy's Avatar
    Join Date
    27 March 2010
    Location
    United Kingdom
    Posts
    2,395
    Thanks
    928
    Thanked 673 Times in 485 Posts
    "She say I got great sex, safe sex is great sex, better wear a latex cuz you dont want that late text that "I think I'm late" text ... So wrap it up."


  13. #11
    LilWayneHQ Godfather
    This user has no status.
     

    Lil wayne prezident's Avatar
    Join Date
    15 June 2009
    Location
    dont think so
    Posts
    20,681
    Thanks
    4,108
    Thanked 2,923 Times in 2,393 Posts
    Fav Song
    amen
    Fav Album
    like father like son.
    Fav Mixtape
    dedication 5.
    have it your way, Burger King.

  14. #12
    General
    Always talk to God, never
    listen to cops
     

    Mnjaro's Avatar
    Join Date
    18 March 2011
    Location
    Hamilton, Ontario
    Posts
    5,100
    Thanks
    523
    Thanked 1,094 Times in 706 Posts
    Fav Song
    Gossip
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Dedication 2
    little nigguh, you aint done shit, cut off a nigga head and make him suck his own dick.....first time i heard this me and my buddy laughed for a good 5-10 minutes lol

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •