Latest News

Lil Wayne’s “Drop The World” Single Featuring Eminem Goes Quadruple Platinum!

Thu, May 1, 2014 by

Lil Wayne Drop The World Single Featuring Eminem Goes Quadruple Platinum

According to the RIAA, Lil Wayne‘s “Drop The World” single featuring Eminem was certified quadruple Platinum last month on April 10th.

This means that the Rebirth cut has been purchased over 4 million times since being released just over four years ago at the very end of 2009.

Congratulations to both Weezy and Shady on this great accomplishment! Click here to read the lyrics for “Drop The World“!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , ,

  • John Brown

    That’s why we need Eminem and Weezy to stand together for another hit for #CarterV!

  • Lol that Vatti weezy stan going to send this to tez I bet you

    • [Original] Gudda Gudda

      lol fuck dat bitch *young dro voice*

      • [Real] Gudda Gudda

        You a bitch

    • wizzle f

      Shes so annoying lol

    • Time

      Real Wayne fans don’t fuck with her except for the groupie stans

  • Ree

    That’s crazy, I want another song from them on c5

  • Euro

    best song on rebirth!!!!

    • fewcha

      paradice

      • Tru

        American Star was pretty good too. I like the whole album and I wasnt even a fan of rock till weezy first did “Let it Rock”. lmao

        • Time

          No it wasnt lol

          • WeezyDaKing

            It was aight

        • nfs444

          “Listenin’ to my own voice in my black Rolls Royce”

          • Tru

            “Get the girls of my choice to take off their shorts and blouses..Haha take off my trousers “

    • Robert

      Drop the world and one way trip

  • fewcha

    no matter the song, wayne will always sell

  • [Original] Gudda Gudda

    i wish believe me was dropping today

    • Lageon

      Monday

  • The Future

    Carter 5 gonna go platinum first week!

    Like if you agree!

    • GO SPURS GO! WE GONE!

      After birdman and khaled them buy a gang of it.. I knew something was up when carter 4 outdid drake’s album bc c4 overall was trash

      • The Future

        It wasn’t trash. I agree it was nothing along the lines of C3 or C2, but it still had some good songs on it.

        • GO SPURS GO! WE GONE!

          Yeah I guess so.. Up up and away, two shots, she will, president carter was okay.. He could have delivered nightmares of the bottom better.. Live version.dope.. How to love somewhat grew on me when I was chillin. .. Yeah I agree wasn’t trash just didn’t have that carter impact

      • mortimerr2014

        Wayne’s album outdid drakes because it’s a carter album. You can’t say drake shoulda had more sales because c4 was trash because it wasn’t even heard yet

      • YMCorey

        Wasn’t trash.. It just didn’t meet some expectations

      • Khosta

        C4 is the best Carter album you idiot

        • De’Andre Carter

          C3 is the best Carter album. C4 was not trash though. And those who say it is have no real reason of saying so. Just because someone else said it. It just wasn’t better than C3. But Wayne’s manager said C5 will be better than C3. So I’m too excited to see how this will play out. When my nigga retire, I’m gonna feel sad then a bitch though. Lol

    • lilpunjbai

      rap son or god,
      C5 gonna be quadruple Platinum.

      • volcomnukka

        I don’t get it…….son of rap? Did Lil Wayne ever claim to be the son of rap? Son of rap doesn’t even make sense, rap birthed Lil Wayne? Just dumb!

    • YMCorey

      Can’t say… It’ll sale good though

    • Chief Keef

      How bitch u been sayin that since after c3… It will never happen face the reality of times cocksucker

  • GO SPURS GO! WE GONE!

    On Em’s own track he admitted Kendrick lamar made him do another verse on love game bc he basically washed his first verse on love game.. #KingKendrick only one to make EM do that.

    • Tha carter V

      I doubt that’s true

      • GO SPURS GO! WE GONE!

        Lmao.. I know for a fact now fanboys are threatened by kendrick.. Look up the interview

        Em only had kendrick do the hook.. And em said kendrick gave him a look like that’s,it.. ? I can’t do a verse? Then after hearing kendrick’s verse .. Em said he had to go back and do another one bc the song didn’t feel “complete” now of course Em will never admit kendrick washed his first verse.. But I think it was pretty clear kendrick took that song over that was,eminem’s style of music and made him do a 2nd verse

        • Robert

          Kill yourself.

          • wasTheDeal

            This nikka in love with kdot

        • Obaid Yasin

          Damn..
          Kendrick <3

        • Ye’

          This dude is so annoying… Clearly kendrick looks up to wayne or he wouldn’t have done a whole mixtape called c4…. And drake is still outselling kendrick first week.Wayne & Drake don’t see competition from that dude STFU

    • Get It

      That song is trash!

      • GO SPURS GO! WE GONE!

        And who’s fault is that..? Em made the song and got kendrick to do the worst song on the album and the weirdest.. And still managed to do okay. Em could have put him on any track

        • Get It

          You brought that up as if that song was incredible… but it was average at the best. Kendrick verse was coo. Nothing special. So get out of here with this none sense.

          • GO SPURS GO! WE GONE!

            I’m just saying nobody from jay z to.wayne has ever washed em especially on his own track.. And I.brought kendrick up bc anyday now thst song Buy the world is dropping with Wayne and Kendrick.. Either Wayne stepped up or got sent back to mars to do kick flips in space

            • Slateer

              But you have to remember. Em feel off hard, even the way he rapped on his new Album cant match some of the shit he even did from 2011.
              Im pretty sure alot of artitist could do that to Em nowadays

    • WeezyDaKing

      You gotta crush on k-dot. How cute

      • GO SPURS GO! WE GONE!

        Real people want real music.. The jig is up”

        Kendrick lamar – jig is up

        • Obaid Yasin

          I love Kendrick.. But i like Wayne’s rap more
          He might be better than Drake too but i love Drake more
          Anyways Kendrick has the fuckin game right now..
          He fuckin’ rocks..

  • Skenny

    Wow !!
    Congrats wayne ♥
    But I bet eminem ain’t on C5 !
    Believe Me.

  • King Weezy F

    MAC MILLER KNOWS, CARTER V BITCH!

    • corbin wells

      maybe that means mac miller is on C5.

      • PhilWeezy

        thats true because there were pictures of him weezy and lil twist in the studio remember? maybe lil twist is on c5 too

  • Proves again why he is #TheBestRapperAlive

  • weezy f ( f is for five) CV

    Drakes suppose to be performing live tonight on CBS at the I heart music awards…. Might be when they drop the single. Just think if drake surprise everyone by bringing Wayne out and doing the new single!!!

    • GO SPURS GO! WE GONE!

      Drake won’t show up. Kendrick’s there

      • TunechiSweden

        sza don’t u have better things to do than talk about kendrick the whole fuckin time

        • GO SPURS GO! WE GONE!

          Well .. Isaiah Rashad’s cilvia demo better than drake’s album.. and carter 4 and ianahb2 … Ab-Soul is dropping pretty soon.. Oh and that j cole kendrick colab album coming soon titled “out the sky”

          • wasTheDeal

            The first carter and second u know wat his drought mixtapes kills anything kendrick has done

            • Anti

              and third and some songs off the 4th

          • SwaGG

            Kendrick Lamar is a good rapper… But Ima be honest he is not going to last… his style isn’t in the likes for many people… He very lyrically but not catchy… Wayne is lyrical and catchy therefore he beats Kendrick…. Kendrick annoys me at times with his voice… And I’m sorry, once wayne leaves the rap game its gonna be all Drake… Hell it already is… Drake soft AF but with this music shit his flow and deep meanings of his songs will always outshine Kendrick’s fast pace hyena ass flow anyday… Sorry SZA but the truth hurts

            • GO SPURS GO! WE GONE!

              Bruh sit the fuck down..you know what you fan boys,are delusional bc nobody calls c3 a classic.. Wayne been trash since 2011 and yall keep him relevant.. Thousands and thousands make fun if wayne on twitter with rap like wayne jokes.. When kendrick take over.. Keep your ass with drake and meek mill, ross type faggots

              • SwaGG

                That’s true people make jokes of wayne but those same people making the jokes have to listen to wayne to know how to mimic him… Wayne is my fav rapper and admit he had fell off a while and he kept referring to pussy and all of that but he wasn’t feeling it…. This man been in the game for so many years he had got bored but he still didn’t wanna let the fans down without dropping any music… Here’s my thing… People make jokes and all that bout wayne but everyone know what this nigga capable of… You agree yourself before rikers u were a fan…. Bro wayne had fell off a lil that’s true… But with how he killed the the game all them years stop acting like this Nigga can’t rap

              • Ye’

                Kendrick will never do what wayne did I promise && how can you put drake & meek in the same category they are nothing alike

              • Ye’

                You’re mad cause someone you hate is outselling your favorite artist

              • Wiz Dillah

                You have issues lol at least you tried.

      • smh

        Aint nobody scared of Kendrick Lamar niggas be tryna act like Kendrick the best rapper alive now he not far from it don’t get me wrong doe he is good he got bars but not the best Drake is better Wayne better Meek Mill better ect

        • GO SPURS GO! WE GONE!

          Have you not heard Kendrick’s songs

          Jig is up, monster freestyle, rigamortis, look out for detox, Fuck a hook, kurupted, ignorance is bliss… His verse on Nosetalgia…. His verse on B Boyz with Birdman/mack maine …. His verse on this song called Winner Circle…. His song Heart pt1, 2, and 3 … Cartoons and cereal.. If you haven’t at least heard all of those.. I know you don’t know any better yet

          • TBRA

            Lol just ONE of Wayne’s mixtapes kills half the songs you mentioned.

            • GO SPURS GO! WE GONE!

              You know damn well wayne never made anything better than rigamortis or look out for detox.. Have you even listened to.the songs I listed to that guy? Your delusional

              • TBRA

                Burn this city, mike tyson flow, or georgia bush take your pick

                • GO SPURS GO! WE GONE!

                  You trollin bruh. I’m done. I’m.just waiting on buy the world to.drop.with wayne and kendrick.. and since kendrick got good kid maad city out the way that he had planned since 08 as his first mainstream album to introduce himself to the world.. He can get back to business and take over starting with his album dropping in september. Because drake damn sure aint the future. Drake not even fuckin with Isaiah Rashad or Ab-Soul

                • TBRA

                  Why you bringing Drake into this? I aint fuck with him since his early days when he was making tracks like ransom and I’m still fly. What you need to do is realize that kendrick is a mini lil wayne. He said it himself weezy was his greatest influence listen to his c4 mixtape he TRIED And i repeat TRIED to go over Wayne’s beats and he was mediocre at best. Kendrick can never touch wayne at his prime. Wayne=mr miyagi kendrick = Daniel son
                  AND KDOT NOT EVEN THE BEST OUTTA TDE SOUL IS!

              • hiphopfan

                What?! Dr. Carter, weezy ambitions, 6 foot 7 foot, every song on no ceilings. Kendrick is very good BUT weezy is one of the GOATS

          • TBRA

            And you forgot to mention kdots verse on Dom Kennedy’s, “We Ball.”
            So yeah I do know better.

          • Ye’

            Why don’t you go to the kendrick fan site or something

            • GO SPURS GO! WE GONE!

              TDE keeps news closed.. And plus i’m trying to put ya’ll on game with the unheard kendrick songs.. Because Wayne is about to leave.. also i’m staying here until after That song “Buy The World ” drop with Kendrick and Wayne.

              • Ye’

                You know wayne has to be a beast if all you can do is compare kendick who is in his prime to wayne who is 6 years out of his

                • GO SPURS GO! WE GONE!

                  Look.. I’m trying to make sure after wayne retires yall dont run to.drake bc drake is a,lame.. Wayne was a beast.. Was… Been subpar if that since 2011. I am hoping carter v is dope bc I don’t want him going on on that pussy/trukfit/skateboard references. There are multiple twitter accounts with people following it mocking wayne as of late. Their pretty accurate and funny.. But if he doesn’t deliver for carter v.. Yall need to head over to TDE bc kendrick about to take over

                • Ye’

                  Everybody knows kendrick is good but I think good kid will be his best album I think you’re going to be disappointed bro

                • GO SPURS GO! WE GONE!

                  Kendrick has had good kid planned as his first major album release since 08 to introduce himself to mainstream.. He even said a few months ago in a,power 106 interview.. He didn’t get to do everything he wanted to do with good kid.. And if people liked that.. He confident they’ll like what he has coming.. All he did was relive his teenage years in good kid that effected how he turned out today

                • GO SPURS GO! WE GONE!

                  Kendrick has had good kid planned as his first major album release since 08 to introduce himself to mainstream.. He even said a few months ago in a,power 106 interview.. He didn’t get to do everything he wanted to do with good kid.. And if people liked that.. He confident they’ll like what he has coming.. All he did was relive his teenage years in good kid that effected how he turned out today

                • Alex

                  This man Mark Dice is a fake. Watch his youtube videos he flames lil wayne by calling him “garbage, lil pain, lil stain, satanic, etc.” then surprisingly shows up on this website posting all the time. What in the actual fuck.

                • smh

                  I fucks wit Kendrick Lamar but he not the point blank he ain’t fuckin wit Weezy Tune Tunechi or wat eva u want to call him Kendrick Lamar fans need to get off LIL WAYNE HQ niggas think Kendrick Lamar th best now that’s funny to me another thing not fuckin wit Drake Either He can spit tho Drake taking over When Wayne retire Not Kendrick

                • Rook

                  Boom

          • Yup

            Why don’t u go on Kendrick’s sight fucking queer he overrated as fuck lets just be real bout it

          • 3Peat

            Why are you on a lil wayne fansite dick riding kendrick and talking shit about Drake lol? Comment about wayne or c5 or summin but if not then shut the fuck up!

  • Time

    4 million, WOW!! Was this even played on the radio?

    • The735Truth .

      Every blue moon.But not on a regular.

      • Slateer

        Even more impressive.
        An Quad Platinum record with no promotion really.

    • Obaid Yasin

      In my country
      Yes

      • Time

        What is your country?

  • LEGEND KILLER

    Some Wayne fans

    • smh

      U wack and gay as fuck all y’all that be claimin ppl dick ridein gay its a faggot comparison to a die hard Wayne fan y’all must enjoy Dick always talkin bout niggas riding one

    • Anti

      lmaoo

  • The735Truth .

    U could never go wrong on a Wayne and Em collabo!. Congrats again Weezy.Now it’s time for C5 season!!

  • 1Broskie

    Weezy Keep Winning.

  • Linoh Locc

    I liked the whole rebirth album to tell u the truth… it was classic nd it had alot of meaningful songs on it too…
    Carter 5s gana be the same watch or way better.. Cant fckn wait bro !!
    Carter 5 hooeeee !!!!!!!!!

    • Obaid Yasin

      I loved rebirth too tbh

    • Chuck_Brazy

      I actually loved every song on Rebirth. All the critics and Wayne haters never understood what Wayne was going for. When they heard “Wayne is doing a ‘Rock’ album” they expected some real rock n roll. Wayne wanted to show his versatility while trying something new & it worked. Drop the World, Runnin’, Paradice, Get a Life, Da Da Da & On Fire were all great songs.

  • LEGEND KILLER

    I said “some” not “all” idiot its for those fans whose says its Weezy best stuff when we all now he can do better… Let me say this in my language for you: “Jou Ma se poes en pa jou is n moffie.. Jou ma was nie genaai nie, jou pa het in haar poes gekak” google it or let me know when I can translate it for u

    • Ye’

      Who are you talking to?

    • Skenny

      You nigga drunk !

  • Loobcoo

    Can someone tell me something about this track? https://www.youtube.com/watch?v=kk8TbT7KPps never heard it.

    • Thuglife400

      That means u ain’t a real fan bro smh

  • Chuck_Brazy

    I hope C5 doesn’t have an Intro, Interlude and Outro like in C4. It was kinda lame how Wayne went first & then all the other rappers just made him look weak.. Tbh tho.. It was NAS, BUSTA, TECH 9INE, BUN B & ANDRE 3K (Shyne sucks). He done fucked up. It was like a cypher & Wayne had the worst verse..A lot of “fans” overlook that & act like Wayne didn’t get put to shame.

    • Ye’

      You’re crazy

  • !!!!

    Good thing about the believe me single is it will come out before May 5th because Rockos mixtape drops then and wayne has a song on it so I’m thinking single like Saturday then may 5th we get a cover track list and the rocko song

    • Guest

      Some dude that works with ymcmb tweeted its dropping (May 5th 12AM Est)

  • Ricardo Sousa

    Great Song
    Rebirth Subestimado.

  • Devolchi

    JUST HEARD DRAKES VERSE ON BELIEVE ME. I did Believe Me

    • GO SPURS GO! WE GONE!

      I did too. It wasnt that good. Drake brings that fake energy. Nobody fucks with drake like,that. His,persona wack

      • Ye’

        The only reason you don’t like drake is because kendrick said something about him be honest

        • GO SPURS GO! WE GONE!

          No… Drake lost me back in 2010.. I woke up to real music.. I was wayne/young money heavy from 06 to summer 2010. . Drake and majority of the idiots are the one’s who simplified kendrick’s control verse to name dropping.. His message to them was.. I think yall dope.. But i’m warning you i’m coming.. And the rest of his verse was basically stating he is defiant to corny ass trends and that he plans on taking control for years to come.. That’s it.. Kendrick is,a messenger.. If you want his punch line rap those were in the 08 09 years.

          • Tru

            “Fuck any nigga that’s talking that shit just to get a reaction”

            • GO SPURS GO! WE GONE!

              Yet out of everybody that was mentioned.. He was the only one that had bitch made comments toward it.. He still did a track with pusha t .. He toured with j cole and their colab album dropping soon.. he performed a new verse at the grammy’s and a,video backstage of Jay z giving him props.. Received a,99.9% increase on spotify.. He still eatin off section 80 from 2011 and good kid 2012.. Drake had to drop new songs every 2-3 months to stay relevant. Oh groupie nba ass nigga. I know u seen those drake pics.

              • Tune Up

                I’m not reading your long ass dick riding comments, every time you reply…i’m just gonna quote something.

                “Take them shoes off your teeth stop runnin your mouth”

              • Devolchi

                Their defending Drake and haven’t even heard his verse lol i didn’t like it either. Kinda reminded me of his verse in All Of The Lights but in a wack way. He killed it with energy there! Wayne must go in crazy though to make it the single

              • Ye’

                You are fucking crazy !!! Did you really say drake has to drop new songs every two months to stay relevant?? He is selling more than gay dot by a large amount how is that not relevant ?? 2nd best selling rap album of 2013 1st was Em

                • GO SPURS GO! WE GONE!

                  Yet drake has been mainstream since 2009.. Kendrick has 1 major label out and drake had lil wayne by his side for a good amount of time to boost his popularity.. Your looking at the now.. Drake been wack since his first album dropped.. Kendrick take over starts end of 2014. Would have been sooner but he let’s,his team shine too. Plus him and j cole cole’s colab album drops soon “Out the Sky”

          • Khosta

            Kendrick is whack, pure garbage. Wayne rules

  • TUNE

    GETTEM TUNE

  • Young Hitta

    I stayed up all night for nun Smh. Hopefully the single drops May 5th.

    • Linoh Locc

      Tell me about it bro.. im fckn tierd rn lol

  • smh

    I fucks wit Kendrick Lamar but he not the best point blank he ain’t fuckin wit Weezy Tune Tunechi or wat eva u want to call him Kendrick Lamar fans need to get off LIL WAYNE HQ niggas think Kendrick Lamar the best now that’s funny to me another thing he not fuckin wit Drake Either He can spit though Drake taking over When Wayne retire Not Kendrick

    • GO SPURS GO! WE GONE!

      Really listen to drakes new shit.. Compare his persona on tracks and off tracks.. They should somewhat be equal.. But their not.. He,raises his voice like he’s trying to yell but you can hear/feel there is no real emotion or energy behind it.. It’s fake energy he uses to sound good. It’s just a formula.. Rarely ever switches flow and has fake energy.. as a wayne fan.. You should know.. The wayne on his tracks was always the same wayne off the track.. Wayne put his real personality in music right? Drake acts confident on records but off the record he is a nba groupie.. I know you seen the pics.. He flirts and falls in love with women publicly and gets shaded.. Nicki.. Rihanna really wants Chris Brown.. Drake a,rebound.. Jhene aiko, the girl that played ashley on fresh prince, thst new girl tinashe even said she’ll fuck with kendrick before drake.. All those girls dissed him basically.. Kendrick.. Been name dropping.. He dissed soulja boy around 07-08 a song called gemini around the time jay z was about to sign him.. Even has a,song called beyonce that jay z heard talking about how he wanted beyonce.. Dissed wayne in “monster freestyle” they still cool.. People who know kendrick knows he is humble but crazy but insightful but funny. I met him in 2011 and 2012. On a song black lip bastard remix.. He called out Nicki minaj about eatin her pussy and wanting to fuck rihanna after meeting rihanna at a cochella show. Drake is not real. His music does not match his personality.. His song “Too Much” is my favorite song by drake bc I.can tell that’s,really real

      • President Carter

        Whens This essay due?

        • GO SPURS GO! WE GONE!

          After carter 5 flops

      • Young Hitta

        Drake fell off after Take Care IMO. Now days he just start his songs off all smooth and soft and shit then all of a sudden this nigga just start yelling in the middle of the song like wtf!!!! smh that shit be agrivatin af. and he be going off beat like a mf

      • smh

        Dude I’m not readin all dat juss kno Kendrick not the best

        • GO SPURS GO! WE GONE!

          Yes he is.. Your going off of mainstream’s hype of him.and they and you haven’t even heard all of the man’s songs to make those statements positive or negative .. You can’t tell me you have taken the time and looked for all of kendrick’s songs/verses since 09..

          • smh

            Na he not I kno niggas that’s not even relevant no mo that would eat Kendrick alive like Cassidy and more

  • master v

    Who was running the game 4rm 2005-2009?lil wayne was running undergroung and mainstream rapp controlling the chart even the most featured artist.eve 2puc,eminem,jay z and nas wil neva do wat lil wayne did,he got 2 classic on his belt carter1 nd 2 nd carter modern classic the most diverse album of all time.wat memorable verse dat kendrick got? None lil wayne have many greatest verses of all tym.now eminem nd kendrick are bytin lil wayne style callin him self rap god lyk wayne said on crwn interview he is tired of being the best.

  • Anti

    i wish someone would say it’s b/c of Eminem

    • Slateer

      As much as we like to say its Wayne…
      Just look at how much more views Em has than Wayne on Vevo. That within itself shows you..it was Em

      • Anti

        Other songs besides this one from Lil Wayne have gone 4x platinum and better w/o any features, so Eminem’s “Vevo” views don’t mean shit.

      • Ye’

        So Justin Bieber is better than Em && wayne based on your point?

        • Slateer

          No. But Im just saying, look in the comment section for that video. Praising Em, and most saying fuck Wayne. I liked both but Im just saying it for what is it

          • Ye’

            If that’s what you think….I think if Em wasn’t in that song it still would’ve gone 4x maybe not as fast

            • Slateer

              No it wouldnt. Wayne has so many better songs than Drop The World. On Fire is another Rock like song which is way better and hasnt not went 4k. And its not what I think its fact, just look at the Youtube comment section.
              Most people in the coments for that video say fuck Wayne
              and Em is the best.
              So what in your mind makes you think that Em didnt have the main role in the songs popularity? Plus remember, this was shortly after Em’s comeback verse on Forever.

              • Ye’

                Wayne has made hit after hit right in front of us the fact that you think he needs Em to go plat. Is crazy how many platinum singles does wayne have? But for this one he needed Em….pshhhh alright….if it was just Em’s song it would have gone plat. If it was just waynes it would have gone Plat. End of story

                • Slateer

                  Did I say that? No? I never said he needed Em to go Plat, but Em was the main attraction for this, you can ask anyone. Im a huge Wayne fan but not delusion

  • Hotboysquid

    Pretty sure tha carter 5 is done cuz mixedbyfabian on Instagram posted a pic of him mixing Meeks album dwmtm and there is no way he would be mixing another album and the most important album ever at te same time

  • YM

    Niga if u clumsy u gon slip and fall a victim to me

  • Alicia.

    Why are Wayne fans arguing with other Wayne fans about who is better than him and all this other negativity? Seriously, people like that should not even be on a real fan site as this one. Danny created this site to give us Wayne news and share the same love he has for Wayne with us. Why would anyone want to be disrespectful enough to go and make this site negative and full of arguments? It makes no sense…..

    • Slateer

      It was way worst back in the day, I promise. Its more like a friendly debate here now. Back in the day people used to really talk shit, and it was literally half of the people on this site, and the arguments were a few times worst.
      It stopped me from Commenting here for a very long time

      • beth

        yea i remember those days, like 2010-2011 this site was pretty crazy, it really did calm down

  • razor

    ONE MORE EMINEM AND WAYNE COLLAB PLEASE 🙁

  • TheNonExistentWife!!!!♡

    Congrads but im just writing to say; Hi ♡ where you at? Lol!

  • Young Hitta

    One of YMCMB’S associates just tweeted and ‘Believe Me’ is dropping Monday morning (May 5th)

  • GO SPURS GO! WE GONE!

    When buy the world drop.. I’ma be on here laughing at all the delusional fanboys saying kendrick not the best

    • Christian

      And if somehow that happens, then I will laugh at you for Kendrick killing that single and all these other songs you claim he killed but his biggest “accomplishment” was name dropping.

      • GO SPURS GO! WE GONE!

        For one bro… It was big sean’s song.. Two… Kendrick was only a feature… 3 you and majority of the idiots including drake… Missed the whole point of the verse.. We shall see tho..

        “Hollywood been good to mee, lil hood nigga use to pawn Mom’s jewleryy.. Family jewels big as fuck and I got the balls to say it.. Balls deep, ballin out until Spalding need a replacement. I’m out chea, the rest of ya mouth here.. Invest in a vest of a Vietnam Vet when you out near”

        King Kendrick

        • Michael

          I don’t really get why you’re on this WAYNE FAN SITE if you’re only going to talk down on Wayne ? Like is your life really that boring ? C’mon now

          • GO SPURS GO! WE GONE!

            Bro the emails been coming to my phone all damn day with idiotic delusional responses defending wayne who hasn’t been good since no ceiling and defending faggot ass drake. I’m just on here waiting on news for buy the world

            • Christian

              Waiting and commenting doesn’t go hand-in-hand

              • GO SPURS GO! WE GONE!

                No today I made 2 comments.. The rest have been idiot responses.. Yesterday I admit I trolled on here for a good hour making everybody salty posting ab-soul verses

        • Christian

          Exactly my point. Dude’s hypest moment was a feature. I am pretty sure I got the point. He was bragging and complimenting some rappers, nevertheless, it was name dropping. King of NY and West Coast, don’t see the numbers to back that claim.

          • GO SPURS GO! WE GONE!

            Bro if you follow tde at all.. You would know.. Kendrick planned good kid way back in 08 as his debut album.. Couple months ago in a interview stated he didn’t get to do everything he wanted with that album.. And to watch for his next album.. Also he has been waiting for the rest of his team to drop.. Unlike Young Money

            • Christian

              He planned it in 08, came out what? 4 years later? And yet didn’t do everything he wanted to do with it. Sounds legit.

              • GO SPURS GO! WE GONE!

                Bruh… In good kid all he did was relive his teenage years.. He didn’t really get too creative with the album. . Before that he dropped Kendrick lamar EP, Overly Dedicated, Section 80.. And he has a Vault with unreleased records.. Jay z wanted to sign him back in the day.. J cole gave him props and they created a album together that’s being sat on right now.. Pharrell gave him props. Lady fucking gaga called his phone trying to make records with him and he kept her and her huge fan base off the album.. All the west coast legends gave him the torch at his show in 2011.. All this happened before good kid.

    • Nukey

      I like Kendrick’s music, but he’s not better than Wayne(in his prime) but if I had to decide who’s better just based on what I heard off INAHB2 and good kid….. then it would be Kendrick hands down, but overall Wayne is better IMO and Tha Carter 5 won’t flop…. It will sell a 800,000 – 1 mil first week it’s a Carter album they always sell!!! But I can’t wait for the buy the world single! I’m hoping Wayne up’s his game for that single like he is for C5. 🙂

      • GO SPURS GO! WE GONE!

        Don’t forget.. Wayne had a different path then kendrick.. Wayne got to start earlier and didn’t really get hot until carter 2.. So wait until kendrick’s 2nd major album.. But if you compare carter 1 to section 80 kendrick is better. If you compare anything wayne did before carter 1 kendrick is better.. If you need kendrick songs i’ll give it to u. It’s sad how many unheard songs he has that even the new fans that hype him up haven’t heard. But i’m not putting wayne down. but kendrick also has a,colab album with j cole that their planning on dropping randomly on fans that Cole admitted kendrick kills him in the studio.

        • Nukey

          Fair point, I do prefer c1 over section 80 nd waynes c3 to k-dots c4 mixtape but yeah Kendricks next 2 albums will be great! And what songs would you recommend? Last song I heard with kdot was his collab with tech n9ne – fragile but tech n9ne is really underrated in my eye’s tech on same level as Kendrick but Waynes level is above them but a few more albums then Kendrick has a shot of being on em’s, Jay z’s nd weezy s level……

          • GO SPURS GO! WE GONE!

            I’ll assume you already heard Rigamortis and look out for detox by kendrick?

            Also you should check for “Jis is up” , “Sex With Society” “MONster Freestyle” “B Boyz” , “Fuck a hook” , Heart pt 1, 2 3″ , Kurupted” , “Dumb it down” “Black lip bastard remix” “blessed” “winner circle” , “we up” “i want it all” , “his pain” , the relevant”, cloud 10″, cartoons and cereal” , ignorance is bliss” , “Gemini”, ” Far from here” .. I’ll just stop here.. Just put on some headphones.. Listen to those and if you don’t feel him after that.. I respect your opinion

            • Nukey

              Cheers will listen to the ones I haven’t heard! Already heard cloud 10, sex with society ffrom his Compton state of mind mixtape and I’ve heard his monster freestyle, look out for detox and rigamortis 🙂 never said I didn’t feel his music though…..

            • Nukey

              Won’t lie now listening to section 80 over again and it’s growing on me more now then it did back in 2011 is deffo k-dots best work but still for me I would listen to any of Tha carter albums over section 80, Compton state of mind, K-dots C4 and his good kid album but great rapper better then drake but he’s just not on Wayne’s level IMO 🙂

  • Anonymous

    Y’all what ever happen to ceejay who used to troll this site lol

  • FUCK TDE

    TDE IS GARBAGE
    IM LOL SCHOOL BOY Q
    IS TRASH AB SOUL DOIN SUM
    SORT OF CRACK
    AND KENDRICK HAS NO CHANCE
    IN THE GAME TDE SHOULDNT
    EVEN BE BROUGHT UP ON YOUNG MONEY SIGHT
    AND THAT FEMALE SZA IS ONE UGLY FEMALE DRAKE DOES BETTER THEN THERE
    HOLE CREW LOL

  • FUCK TDE

    TDE IS GARBAGE
    IM LOL SCHOOL BOY Q
    IS TRASH AB SOUL DOIN SUM
    SORT OF CRACK
    AND KENDRICK HAS NO CHANCE
    IN THE GAME TDE SHOULDNT
    EVEN BE BROUGHT UP ON YOUNG MONEY SIGHT
    AND THAT FEMALE SZA IS ONE UGLY FEMALE WESTCOAST SHANELLDOES BETTER THEN THERE
    HOLE CREW LOL!

  • Gangsta D

    Y’all seriously arguing that Wayne is better than Kendrick Lamar lmao Kendrick Lamar hasn’t even been rapping long enough to be put in a category with Weezy
    Lil Wayne > Kendrick Lamar
    Wayne the G.O.A.T.

  • Last.One

    Who would want a Lil wayne & Em collab on carter 5?

  • eatwhenhungry

    Yet some people claim its impossible for cash money to sell 500 million singles.

  • mohamed ali

    Remix for lil wayne’s part in this song 🙂

    https://soundcloud.com/mohamed-ali-528/remix-drop-the-world-lil-wayne

  • smh

    Those of you who think Drake fell off stupid in the head I admit NWTS was not on the level of Take Care juss like Take Care wont better then Thank Me Later cuz each album he usin different themes he don’t sana be the same on each album Drake still killing every song he us asked to be featured on he has good as wordplay but this site is about Weezy but Drizzy my nigga to and Believe Me wen Believe Me Drop he gone have another killa verse I doubt that snippet his whole verse

  • Best

    Congralutions to the best rapper alive Wayne and to the best white rapper Eminem

  • CV

    Y’all arguing over kendric and tune?there’s a difference between a lyricists and a rapper and kdot is definitely a lyricist. KNOW YOUR MUSIC