Interviews

Soulja Boy Talks Working On “Tha Carter V” With Lil Wayne & Justin Bieber

Tue, May 6, 2014 by

Soulja Boy Talks Working On Tha Carter 5 With Lil Wayne & Justin Bieber

During a recent interview with The FADER, Soulja Boy confirms that he is currently working on Lil Wayne‘s upcoming Tha Carter V album and says he has already done two beats for the project.

Soulja mentions that when he was down in Miami last month he hit up the studio with Tune and Justin Bieber to work on C5, as well explains what the vibe was like as they were all trying to come up with the best sound for the summer. Could this mean that the album will be released in the summer?

Hit the jump to read what Soulja Boy said about working with Weezy F Baby and Bieber on Tha Carter V!

We saw you were in the studio recently with Justin Bieber. What were y’all working on?
We was working on his new album and doing some stuff for the Carter V. We was down in Miami for a couple nights. Every night we was in the studio doing different stuff.

How were those sessions? What was Bieber’s vibe like?
It was just me, Bieber and Wayne. Bieber played me his album, I played him some stuff that I had, then we came up with this one record that was crazy. The vibe was cool, everybody was in their creative zone. We all were pushing each other to come up with the best sound for Carter V and the best sound of summer.

It sounded like you were in the studio earlier. What are you working on currently?
I’m working on Diddy’s project right now. He’s doing his last album right now, it’s called Money Making Mitch. That’s been taking up a lot of my focus. So is the Carter V. When I was in Miami I did like two beats for CV, and I just been tryna go back in on them beats and make them the best for Tune. And Nicki’s joint, The Pink Print is dropping. Her new song “Yasss Bish,” I produced that and wrote the hook. I think that record is gonna be so big for her.

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

  • Shame

    Soulja boy and bieber on c5? Well there goes my hype for the album

    • C5

      Not bieber he sucks

  • Time

    I don’t mind Soulja Boy production but Wayne better not let him spit a verse like he did on Trigger Finger……

    • Cody Winslow

      Agreed, but that trigger finger beat….>>> best on the album in my opinion

      • nfs444

        Lol Soulja Boy barely did shit with that beat. It heavily samples a song from that video game Assassins Creed or whatever. Look it up.

        • Cody Winslow

          Most of the beats used today sample at least one song. Regardless of what he did or didnt do to it he gets credit for the beat, and its pretty solid in my book.

          • nfs444

            I swear to god all he did was slow it down. That’s not even a sample, that’s like plagiarism LOL

            • Christian

              I just looked it up. I think he added a thing or two within the whole instrumental. Smdh. First Yass Bish and now this(technically it’s the other way around). This dude got like an ounce of respect from me and that’s cuz he did the Wowzers beat and apparently likes AC2, lol.

      • Time

        Soulja didn’t produce the beat tho

    • C

      Juicy J made that beat. Soulja Boy made Wowzers, which has the worst beat Wayne ever rapped on

      • Tune Up

        I liked that song lol I wish it had a music video.

        • Tyler Jenkins®

          u high…?

          • Tune Up

            Lay on the bed, open that twat
            I French kiss that pussy, like muah
            Sit on my face, M-U-A-H
            Before I eat that pussy, I say my grace

      • Malik

        Thought juicy j did gunwalk, that’s why you hear the “Yeah Hoe” on it and not trigger finger.

        • Giraffe Boy

          He did both

    • LondonB

      Lol he need to do him like Drake and give him half a bar ” Soulja Boy stunt on them haters”

      • I JUST JACKED YO COMMENT

        Lol he need to do him like Drake and give him half a bar ” Soulja Boy stunt on them haters”

      • Deontre Lewis

        You cute, u have a instagram

    • T.D.E

      I seen on twitter that the deluxe version for C5 is called Tha Carter V: The last Stand of a true soldier.

      • Linoh Locc

        wheres yu seen this at ?

      • David D

        if that was legit it would already be on lwhq

      • nfs444

        That’s terrible! STFU. It should be called Tha Carter V: Money Over Bitches LOLOLOLOL

        • Slateer

          No. It should’nt.

  • Last.One

    Fuck no!

  • fewcha

    all this little c5 news but still no official single on iTunes or release date

    • Obaid Yasin

      ikr… I’m waiting on that

    • Darreon Idgac Turner

      It’s called believe me ft drake

      • Time

        He said “no official single on iTunes”, can’t you read

  • Obaid Yasin

    i like Soulja’s beats… i mean they aren’t bad though

    • I JUST JACKED YO COMMENT

      i like Soulja’s beats… i mean they aren’t bad though

      • I JUST JACKED YO COMMENT

        I like big dicks

        • Ken Lopez

          Me to

  • Lil Wayne featuring Justin Bieber over a Soulja Boy beat = GOAT Classic Hit

    • Obaid Yasin

      I dont knw if ur being serious or not (since bieber and soulja gets lots of hate)
      but yea it will totally be awesome

      • Tune Up

        Bieber has a big fanbase, so I wouldn’t mind.

        • Ye’

          Right

      • Totally serious bro

        • Tyler Jenkins®

          hell no ! if u want someone who can sing get lloyd or robin thicke, i dont want to see beiber on waynes last album come on.

    • YoungJT1092

      Naw legit, I agree. This can be a lowkey epic collab, but only the album will tell. I personally had no problem when the rumor went around that JB was on C5

  • King Weezy F

    If that fuck nigga is on wayne his track like “Trigger Finger” with “RIP to the game cause i killed it” im done

    • Shaquan James

      Trigger finger was produced by juicy J soulja boy produced wowzers

      • Lil Tunichi

        He means like Souja boy rapping on the Track!!! As long as he dont Rap Everything good.

      • Coolcat

        Trigger finger was dope af tho Soulja ruined it with his “Im fresh to death” shit

  • Birdman Richest

    Bye Wayne. Have nice life bro. Gave me alot of entertaing music over a 3 year period while I was growing up but time to move on. Drake ass was right.. Nothing was the same smh…

    • [Original] Gudda Gudda

      ok bye

      • Birdman Richest

        Gudda gudda stfu. You probably the best rapper on young money. They hold you back

        • Time

          Better than Drake and Euro?

    • MrNinoBrown

      DEAD. lmao

  • [Original] Gudda Gudda

    C5 should have beats from dr dre not soulja boy

    • cvon

      It needs to get beats from Gudda to be legit

  • YMCMB TRukkeR

    As long as soulja handles the production then its fine with me, but no spitting!

  • MrNinoBrown

    When I saw the title I was like

    • MrNinoBrown

      … And nothing has changed after reading it. Souljaboy on CarterV? one word: SAD

      • Tyler

        hes only producing tho…. bieber is the bigger problem

        • Ascendence

          im glad i see so much hate for soulja boy
          his beats and production is awful, god damn, hes gonna fuck up the carter V

    • Ascendence

      this

  • Chuck_Brazy

    …This is all fucked. C5 is ruined… Just kidding. I don’t care who’s featuring on the album as long as the song is dope.

    • Birdman Richest

      I actually liked Nicki on that song and I was ready to hate pre,listen

  • MrNinoBrown

    LMAO this nigga Soulja is a fool talking about writing the hook for Nicki’s joint hahahah what hook man? “YASSS BICTH YASSS” and that’s what you wrote ?!

    • Manolis P

      hahahaha lmao

      • Giraffe Boy

        Nice profile picture

        • Manolis P

          You too bro, Tez is just an idol with these push backs <3

    • LP

      The sad thing is this dumbass probably did have to write it down.

  • 3Peat

    Soulja boy is ALOT better at producing than rapping so id be happy if wayne picked a soulja beat for C5, fuck a verse though, he ruined Trigger Finger.

    • Coolcat

      that wowzers was fuckin garbage why the fuck would anyone pick a soulja boy beat?

      • Time

        The We Made It beat was fire tho

  • MrNinoBrown

    We should get news like Dr Dre or Timbaland talking working on CV not Souljaboy and Bieber

  • Linoh Locc

    Fuck Souljaboy and Bieber !!

  • LuvCoolJ

    Tha Carter V AKA I Am Not A Human Being 3. Smh it’s over

  • triggacity_813

    Solja boy beats is one thing but jb on CV idk..kinda brought my expectations downi hope it doesn’t make it

  • C52014

    why Soulja Boy Tha Carter V his shit, not looking forward to the album now if Wayne’s putting shit artists on this album -.- Hashtag on twitter people #NoSouljaForThaCarterV i dont mind Justin tho, who agrees!!

  • Shaquan James

    It’s just 1 song that could end up not even making the album or he might put it on the deluxe version you niggas always bitchin it’s just one song out of what could be a 15 to 16 song album this is Wayne’s last album in the carter series you think he don’t have a game plan just stfu and wait on the album y’all some bitch ass sounding fans just relax
    Believe me is straight fire if cv sounds like that the album will be a masterpiece

    • McKAD

      Thats it my nigga. Wayne knows best and he’s not ready to ruin his last Carter album #BelieveMe

    • the extraordinary bean

      But as you said, THIS IS PRESUMED TO BE WAYNES LAST PROJECT. This is supposed to show that he can do More then use shitty beats, and have a poor excuse for a song righter;Justin bieber and souja boy on a track.

    • Tune

      Idgaf i dont want soulja boy near carter 5 idc if he dosent even listen to it(of course he is) dude is in the same category as lil b

  • Polly

    Carter 5 Season

  • CoreWeezy

    he better not get a verse on C5.

  • andre

    Well we already know That Carter V is gonna have at least 2 bad songs on it 🙁

    • Nukey

      Bieber could be on the hook which means it wouldn’t be bad, soulja is a terrible rapper but he’s half decent as a producer…. Don’t see why people are judging C5 on such little news?? Wait till it’s out before u judge it could turn out that believe me is the worst song on the album but we won’t know in till the albums drops!!

  • Dave

    He better not put these clown ass niggaz on THA CARTER V if he don’t want a trash album, nigga u better do a classi album and stop fucking with these punk ass

    • TRUKFIT

      SHYNE WAS ON C4

  • LEGEND KILLER

    Are the “Believe Me” single the official first single of the Carter V??! or are it just a promo single to hype up sh-t for the Carter V (carter season)? Cause nobody from YMCMB confirm that it is actually the first official song of the album if it was it would have been on itunes by now and it isn’t… Plus it was meant to be a Drake song or are weezy trying to do the same as last hijack other people songs and put on his album like that ‘john’ song of rick ross… If wayne really working as hard as he says he would (you remember that:” even if it kills me”) cause he ain’t proving sh-t yet I’m starting to think he was lying to us, what happen to that creative monster wayne that makes original stuff?? #ConcernedLilWayneFan

    • Nukey

      I believe “believe me” is going to turn out like Waynes my homies still single, put on the deluxe version nd released as just a promo, but people thought it to be the lead single off ianahb2 but that’s just my thoughts as believe me isn’t on iTunes yet!

    • Shaquan James

      Shut the fuck up with ya creepy ass hashtag fuck u talkin about can’t even type correctly

    • mortimerr2014

      On the ym website it says it’s the first single off c5

      • Time

        That YM site is ran by idiots who don’t know the first thing about Wayne or what’s official. They are no source

        • David D

          lwhq is the official wayne site to me
          ymhq is the official young money site to me

    • Young Hitta

      You spell like a god damn 5 year old smh

  • Birdman Richest

    I’m about to play out all my favorite wayne songs and i’ll be done with him because that swagger/wordplay/delivery wayne use to have in his music is never coming back… But think i’ll play uptown first. Back when I liked Drake

    • David D

      cool

  • Ye’

    Calm down wayne does like 50 joints for an album && picks the best cuts this is just a CV session don’t mean it’s going to make it unless it’s dope

  • Skenny

    Ok
    CV is ruined
    Like Trigger Finger song…
    Soulja boy ruined it
    SMH…

  • Ye’

    Y’all are some fucking haters as long as wayne goes hard on a song who cares if someone else is shitty it’s not their album

  • Ye’

    Wayne’s been doing this for a long time I’m sure he knows what he’s doing more than y’all critic ass bitches

  • Ye’

    && I’m tired of hearing how moment should of been the single….look what it did for the young money album……NOTHING, believe me has already caused more hype &&& positive feedback than moment ever did

    • Hunter Goss I

      Moment wasn’t a single though.

      • David D

        dude is an idiot

        solo drake and nicki songs didn’t help the album either

        its cause of terrible promotion and terrible artists

    • David D

      real wayne fans appreciate that song from wayne

      but yep it was not a single and it deserves to be on a carter album

      i wouldn’t buy an album with moment on if it also had tracks with chanel west coast and lil twist on

      • Ye’

        If you think moment would have been a stronger single than believe me you do not understand the market

        • Christian

          To be fair tho, Believe Me got played at that Mayweather fight which definitely helped the hype. Plus, Senile was the single for the YM album and that had Nicki and Tyga. I think Moment would’ve done well as single with the right promotion. But not as good as Believe Me. Drake alone makes it a better single from a marketing standpoint.

          • Ye’

            Twitter was going crazy over that song before the fight even happened moment wasn’t even trending

      • Ye’

        If you think moment would have been a stronger single you don’t understand the market at all

  • sdfqqsfd

    If Bieber is on the album i kill myself

  • corbin wells

    SOULJA BETTER HAVE 7 VERSES…. WOOOOO AND BIEBER NEED A VERSE TO HOE…. Srsly dont know what wayne is doing rn but whatever bieber and soulja are okay. just dont let soulja rap. His production on his mixtapes bang so its cool.

    • corbin wells

      alsotrigger finger was already ruined by being drenched in pussy lines and N words.

      • the extraordinary bean

        ^Yup

  • cheeseburger eddy

    soulja boy wrote the hook on nicki’s song? Wasn’t it literally two words!?

    • Time

      Yes LOOOL

  • Christian

    Yass Bish beat cold and Nicki was pretty good. But this, Trigger Finger and We Made It shows Soulja Boy either really lazy at rapping or just sucks.

    • Skenny

      I don’t even call him a rapper
      I’d rather call him a talker -_-

  • Javeed Carvan

    I love how Soulja Boy said “I produced that and wrote the hook” like the hook was fucking legendary lmao he said two words

  • GO SPURS GO! WE GONE!

    Smh.. I’m not surprised by this. .. Wayne should have beats that will complement a story telling type album mixed in with classic wayne type shit . I expect like 2-3 meaningful songs but the rest will be clever but meaningless bullshit with no longevity

  • Love Me

    Y’all nigga always bitching,soulja boy makes dope beats,look at wowzers,twas d sickest beat on ianahb2..,no lie….he’s creative,plus he’s trynna come up with the best sound for tha carter V…..plus y’all should free wayne,he’s a human not a God,he’s not perfect,he’s trynna do his best for you fans and instead of Y’all to be thankful,y’all are always saying bullshit…just take a loo at believe me,shit was fire instead y’all say it was wack,tell me a harder song that came out this year that’s better than believe me?,shit is..its not always what you expect..wayne says a verse,buuut its nothing,but drizz or kendricky says a verse that’s half as Good,Y’all call it a classic,as far as I’m concerned way is the most creative musical genius…its just that all musicians fall off…its no big deal,you can’t even compare an album like yeezus to c4..yEt y’all say its a classic,c4 was legendary..but y’all need to understand that wayne tries to make each carter album different/unique..tHats why he works with different producers,and changes his rapping style…

  • Young Hitta

    WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bieber and soulja boy on C5?!?!?!?!?!?!?!? The lagacy of the carters has officialy been desroyed smh

  • Young Hitta

    Danny I thought Roco and wayne had a song commin out yesterday

  • the extraordinary bean

    LOL. As soon as I saw the rating for this post…. 3.9/10

    • TRUKFIT

      LMAO

  • weezy

    Tha Carter 5 The last stand of a true soldier

  • Dope Shit

    Danny, wayne is calling C5 Tha Carter V: The last stand of a true soldier

  • T-rawwwwww

    This fuckin sucks

  • YMCorey

    Fuck no!!!

  • Shame

    last stand of a true soldier, check out youngkidkreez twitter page

  • Anti

    Of course you wrote that weak ass hook, but I hope he aint got no hooks on the Carter 5. Soulja beats be raw as hell though.

  • Alicca.

    tha carter 5 is being ranamed, shit sucks smh

  • tren

    Tha carter 5 last stand

  • Aحmed

    i think it went down like this in the studio: soulja , bieber and Wayne are there. wayne is listening to them beats, then nodding his head laughing at what soulja is trying to sell , while bieber aint saying shit lol, thats just messed up, MMG beats would be better.

  • Khosta

    the last stand of a true soldier nigga!!!!!!!

  • David D

    bieber needs to be on the next single, that will give the album a high possibility of selling a milli 1st week

    • Nexoduss

      seriously though. idgaf about it selling 1mil the first week. I just want to hear wayne go crazy on some tracks. You think before the carter 3 he was concerned about that, fuck no. 1st week sales are not the best indication of how good an album is.

  • TRUKFIT

    SINCE C5 SEASON BEGAN THIS IS THE WORST NEWS WE HAVE GOT

    • Skenny

      CV is fucked up.

  • Malik

    Some of y’all really stupid for thinking Wayne gonna let Soulja and jb ruin C5. Weezy know what he doing. Believe Me

  • Don_Hooper19

    I doubt he will have a verse he probably just producing the beats yal chill

    • T-rawwwwwww

      Shid u never know with Wayne. Knowing how Wayne is, he might just let Soulja have a whole song to himself on Carter 5 smh. Wayne is too nice. When these niggas send him verses and beats, he needs to start ignoring the ones that are irrelevent to the fans, his music and album sells will improve by 100% if he does that.

      • mortimerr2014

        He’s like that cause everyone let him jump on their songs for most of his career. But I agree. I hate shit like the interlude on c4 and before tune gets back. Yeah they were pretty hard but every track on a wayne album should have wayne on it

        • Nukey

          Wayne said Uh before Tech N9ne rapped on interlude 😉 but nah I do agree the Carter 5 needs Wayne on every track unless he goes way back like C1 and C2 and does some skits like 3 of them and at the same time giving us like 18 songs for a 21 track list similar to C2!! but probably will only get an 18 track list on the deluxe version…

          • mortimerr2014

            Or maybe a doube disc album for c5. Ya never know

            • Nukey

              That would be dope!

    • Young Hitta

      Yea I mean I don’t mind if Soulja boy is just dropping some beats on CV but if he has an actual verse on there then I’m finna loose all my hype smh.

  • sebas

    Soulja boys verse was equivalent to to lil B verse on grove st…been a fan of wayne since 07 after hearing drought 3 use to think he suck when I was young from seeing him with the hot boy crazy how he came back from not being a huge artist to now being a icon…GOD HAS A SENSE OF HUMOR he can change us from nobodys to somebody just like that. I wish he would hear my cry for success im more then desperate right now

  • Meech

    Wayne delivered two hot tracks for y’all with Moment and Believe Me which is on CV and y’all niggas still questioning him

  • Sidney Sidro Mennis Jr.

    Block is Hot… 9
    Tha Carter… 8.7
    Tha Carter 2… 9
    Tha Carter 3… 10
    Rebirth… 7
    INAHB… 8
    Tha Carter 4… 8.5
    INAHB 2… 7.5
    Im not goin to include those other 2 albums he did but I believe Carter 5 is goin to be his best since Tha Carter 3.

    • mortimerr2014

      Ianahb2..5.0 at best. Only like 2 decent songs on there and then god bless America which was good

    • The Kid Mula

      Respect the classics boy. 500 Degreez was epic.

    • JustAGuy234

      C3 better than 1 and 2?!? hshs Those 2 were RAW RAP arugable classics and arguably his best 2 albums he dumbed down C3 and gave it pop/mainstream feel/appeal so he could sell more records (come pare it to the original carter see the difference)

      but that being said the first 3 carters are head and shoulds above Carter IV no way its that close (8.7 vs. 8,4)

      lastly !ANAGB2 4/10 at most.

      piece!

    • Tyler Jenkins®

      nah man IANAHB was better than C4 in my opinion

      • Tyler Jenkins®

        they were real close tho

      • Sidney Sidro Mennis Jr.

        Not really INAHB had good singles but the album wasn’t that good I believe he rushed it.

  • Giraffe Boy

    • TRUKFIT

      LMAOOO

  • Eshall Flawless

    Can we at least focus on the future and respect that after CV there will never be a reason to turn on the radio again when Wayne retires.

  • cv

    Yeah its dropping summer. End or beginning its this summer. Its “carter season” were now in spring when springs over next is summer aka CV dropping :)) #factstho nut soulja boys beats are sack js

  • goldentiger3

    Soulja boy good on production, i just hope he stops being “DJ Khaled” on the track. He’s a much better producer then he is rapper.

  • supermamba17

    The We Made It beat? Soulja Boy a raw producer.

  • JustAGuy234

    anyone can a make dope beat or 2… Soulja Boy is wack.
    He needs to stay FAR THE FUCK AWAY from Tha Carter V hes not worthy.
    Here are the Worthy Producers:
    Kanye
    Pharrell
    Boi1da
    40
    Dr. Dre
    Mannie Fresh
    Cool n Dre
    Preemo (DJ Premier for those who dont know)
    RZA
    Just Blaze
    No I.D.
    Timbaland

    I left MikeWiLL and Mustard off because they Make beats that are designed for Boring/Ignorant lack of real skill music

    This Is Carter V we ALL need to have high standards.

    • Birdman Richest

      Your precious,wayne is goooone hehehehe. He left when he had to get sober in rikerrrrrs hahahaheeeeookohhh lmao… Wayne never had it.. Random meaningless but clever punchlines.. Gudda Gudda out raps him everytime haha heeeeeee heeede haahaaaa lmao.. Dread head alien looking loser ! Lmao! I wanna,skateboard.. I wanna,be a rock star and play geetar oops I meant guitar lmao ! I’m a,monster booooyyyy i’ll eat you aliiiiive.. Yooooung muuuulaaa baaaabyy lmao.. Ok it’s nicki I guess it’s my turn . Put this pussy on ya,sideburns and start GETTING ANGRY BECAUSE I’M BIPOLAR! ..

      NOw it’s,DRIZZZy DRake ! Shake my hand and go naahuuuuuuuuuuuuuuuuu lmao. Shannell with her big ass chain nose ring.. bald headed ass birdman lmao.. Skinny ass tyga married a,stripper on some drake ish.. Gudda gudda still aint shit lmao.. Lil twist …. Lmao… Lil chuckee actually was doing so bad in ymcmb he wanted to struggle on his own instead of looking at wayne skating and looking lame spityin pussy lines and nicki taking naked selfies looking desperate lmao … Hhhhheeeeeeeee haaaawwwww !

      • JustAGuy234

        I upvoted this because some of the shit was funny lol!

    • Tyler Jenkins®

      cool & dre, street runners

      • JustAGuy234

        i sad Cool and Dre but year I forgot streetrunners! Diesel too!

  • Birdman Richest

    Mike Will Made It just tweeted 2 hours ago…

    “mixing BuyTheWorld ! The wait is almost over”

    Yaaaaasssss bitch yaaaaas ! Wayne is about TOoooooooooooooo gettttt muuuuurked by K Dot

  • Birdman Richest

    Kendrick Lamar is a boss..

    I just seen this interview from 2012 where he was playing Smash or Pass game.

    He only said Smash to Halle Berry and J-Lo.

    But when it got to Rihanna he said.. I use to say smash..

    In the Recipe Video in 2012 after that interview happened .. It shows Rihanna hugging Kendrick..

    Before all that happened.. On drake’s album on that “Buried Alive” Kendrick indicates he had a 3sum with Rihanna and her friend at some hotel and he never called her back. This nigga be dropping gems and nobody notices

  • Tyler Jenkins®

    1.) beibers song wont make the cut it will come out before or after the album as a promo single or end up on a rich gang album or something.
    2.) if wayne wants people to sing he should get lloyd, robin thicke, fuck man even akon would be better.
    3.) wowzerz beat was bad but not as bad as senile, that beat sucks they just went in on it so the song is good.

  • Tune

    Please lord let those songs disapear or delete somehow out the computer its in

  • Random

    I wish wayne would work on a “No Cielings ll”

  • Salder

    For the moment we heard : Jeremih, justin bieber, soulja boy…………. It’s just a nightmare, it’s just a nightmare……

  • Alicia

    No matter what “Soulja Boy” does, I will never take him seriously with his dumb ass name and wack ass “yoooooou crack that…….” So annoying._.

  • WayneFansNotTruFans

    Y’all not tru Wayne fans juss çuz he doin a song on his album wit a artist you don’t like u wanna say y’all done with him añd Wayne lost it. It shouldn’t matter who is on C5 as long as the music good which I’m sure it will be I’ve been a Wayne fan since day 1 even if I didn’t like a song I ain’t neva say I’m done bein a fan its one damn song

  • WAYNEPLS.

    RIP WAYNE.

  • LEGEND KILLER

    When was the last time Birdman was featured on a Carter album??? I want a ‘like father, like son’ song on the Carter V!! … Baby always brings the best out of Weezy, its like he have to impress stunna.

  • GolfWang

    Seriously, get the fuck out of here. Such bullshit. Fuck Justin Bieber and Soulja boy.. theres a waste of a fucking track on the album already and the tracklist isnt even out… why cant you get good fucking arists

  • GolfWang

    I want people like Wiz, Em, 50, Meek, tech, and Tyler.. not these two fucking faggots faggots

  • WayneFansAreNotTrueFans

    Y’all not real fans juss cuz he doin a song with a music artist you don’t like that could be on CV you wanna say u done with Wayne or Wayne Lost it it shouldnt matter who on CV aslong as the music good I’ve been a fan of Wayne since day 1 and even if I didn’t like a song I ain’t say I’m done wit em its juss one song how talkin gone judge something u ain’t even hear yet I pretty sure CV gone be a good album it might even reach C3 limit

    • Birdman Richest

      Your precious,wayne is goooone hehehehe He left when he had to get sober in rikerrrrrs hahahaheeeeookohhh lmao… Wayne never had it.. Random meaningless but clever punchlines.. Gudda Gudda out raps him everytime haha heeeeeee heeede haahaaaa lmao.. Dread head alien looking loser ! Lmao! I wanna,skateboard.. I wanna,be a rock star and play geetar oops meant guitar lmao ! I’m a,monster booooyyyy i’ll eat you aliiiiive.. Yooooung muuuulaaa baaaabyy lmao.. Ok it’s nicki I guess it’s my turn . Put this pussy on ya,sideburns and start GETTING ANGRY BECAUSE I’M BIPOLAR! ..

      NOw it’s,DRIZZZy DRake ! Shake my hand and go naahuuuuuuuuuuuuuuuuu lmao. Shannell with her big ass chain nose ring.. bald headed ass birdman lmao.. Skinny ass tyga married a,stripper on some drake ish. Gudda gudda still aint shit lmao.. Lil twist …. Lmao… Lil chuckee actually was doing s bad in ymcmb he wanted to struggle on his own instead of looking at wayne skating and looking lame spityin pussy lines and nicki taking naked selfies looking desperate lmao … Hhhhheeeeeeeee haaaawwwww !

  • Tramaine Johnson

    The Carter V Just Died.

  • hey

    hey

  • hey

    Im a big soulja boy fan. He aint rapping bitches!

  • Best

    I don’t want Soulja Boy to rap on any song for C5, I hate his verse on Wayne trigger finger song! Anyway Justin Bieber is good, I like him and he and Wayne killed that song backpack

  • Jon Royal

    As long as bieber does a lil hook than i’ll be ok with it. Just don’t give him a verse or a long ass chorus. And please let it only be a beat from soulja boy. NOOO VOCALS!!!! Or just not have bieber or soulja on CV period.