Pictures, Young Money Ent

Lil Wayne & Drake Perform Live In Auburn, Washington On Their Joint Tour [Pictures]

Mon, Sep 15, 2014 by

Lil Wayne & Drake Perform Live In Auburn Washington On Their Joint Tour

The “Drake vs. Lil Wayne” tour made a stop in Auburn, Washington last night at the White River Amphitheatre. Tunechi was victorious on the evening, so he is now in the lead by 2 points with the score being 15-13.

You can view more photos of Weezy F Baby, who was rocking an OVO t-shirt, and Drizzy Drake performing in Auburn below. They will next be performing on their tour tomorrow at the Shoreline Amphitheatre in Mountain View, California!

Lil Wayne & Drake Perform Live In Auburn Washington On Their Joint Tour

Lil Wayne & Drake Perform Live In Auburn Washington On Their Joint Tour

Lil Wayne & Drake Perform Live In Auburn Washington On Their Joint Tour

Lil Wayne & Drake Perform Live In Auburn Washington On Their Joint Tour

Lil Wayne & Drake Perform Live In Auburn Washington On Their Joint Tour

Lil Wayne & Drake Perform Live In Auburn Washington On Their Joint Tour

Lil Wayne & Drake Perform Live In Auburn Washington On Their Joint Tour

Photo credit: Deven K-D, Dusti Pinchak, Nolen-Viducich, and Tee Glee.

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

  • Help

    I don’t want see them two faggots commenting on this one…..yes I’m talking to Seattle and yes I’m talking to that deontre dude who keeps posting pics or his self when he doesn’t know his nose is bigger than my mortgage

    • triggacity_813

      LMFAO BRO

    • LOL

    • SeattleAtHome

      SEATTLES not a fag..
      I have an IDIOT stalker..
      A copy cat dude

      • Weezy Da God

        No your a fucking crack head

    • Deontre Lewis

      Fuck u

      • yaady

        U gay

    • SeattleAtHome

      There is a FAKESEATTLE

  • Hustle gang or die

    shout out Washington for giving raw tune the wins

  • [Original] Gudda Gudda

    seattle be like… ‘we getting a new weezy tape tonight and i know this because weezy’s birthday is this month’ smh

    • SeattleAtHome

      That wasnt me
      Omg..

      • Weezy Da God

        Dude your a Fucking crackhead bitch boy ya feel me

        • SeattleAtHome

          BITCH i have someone trying to be ME
          This shit happens when your as Cool as I Am.

          • Ayanda Gugu

            Yor wizzy wadup m frm south African man.whn ar cmin to our country dog

        • LilWayne4life12

          Lil Wayne Is The Best Rapper Alive

      • THEFIREMANB1TCH

        Quit lyin nigga its obviously u..

  • Side bitch

    Why is he rocking drake clothing

    He should be rocking c5 clothing

    • CarterBoy

      Chill it’s fine lol

    • #CV

      Thats because earlier in the performance drake was wearing a trukfit sweater.

  • CarterBoy

    OVO crew nigga thought I told you

  • that kush

    He wears Jordan’s a lot now , I’m glad he don’t wear those supra shits no more

    • Did SUPRA fire Wayne cause of the Emmett Till line?

      • THEFIREMANB1TCH

        I dnt think so

    • Khosta

      Supras are doper than Jordan’s

      • real shit

        Is it just me or did this nigga say supras better than jordans smfh take these L’s my good sir and have a fucked up day

        • Khosta

          You take this L nigga, Jordan’s look horrible

  • New Rick Ross single sucks.

    • WeezyF

      Rick Ross sucks man

      • Patrick H

        I hope he aint on C5 even though I loved Thug Cry

        • THEFIREMANB1TCH

          Ya i only listen to waynes verse tho… Theres prolly only like 2 or 3 songs at most that imo ross is good

      • triggacity_813

        Nah rich forever & mastermind were pretty decent

  • Time

    Bumping C2, it’s that kind of afternoon…..

  • I travel all around the world like a post card my flow cold fuck around and get a cold soar I got this bitch on lock like a closed door #weezysReal -young carter da name

  • [Original] Gudda Gudda
  • 504HardHead

    AR hit ya truck,got ya hood flipping! Feet by the engine,head by the transmission.

  • Deontre Lewis

    TRUKFITT!!!!

    • Patrick H

      I’m going to call that number

    • THEFIREMANB1TCH

      Always rep the trukfit

    • THEFIREMANB1TCH

      My hoodie i got online

  • SeattleAtHome

    The FakeSeattle Ruined me..
    Yall bitches believed that asshole. And i bet he keeps using my name too.
    This was the only site i ever cmmnted on…i dont even cmmnt on youtube or any other site…
    Fuck you Fake/Imposter Seattle
    You a Jealous bitch
    And yeah u have ruined me, everyone hates me mow and wont listen to anything i say
    ‘FAKEseattle’ im working on a I.P. address now and yo ass will have a flat tire soon, causing you to run off the road and die, bitch.

    • Tune Up ©

      stop being retarded and create a disqus then

    • WeezyF

      Dude just change ur name ur obviously retarded

    • Weezy Da God

      Hahahaha dude chill the fuck out and stop smoking crack. It’s pretty simple ya know

    • Patrick H

      Create an account then

    • triggacity_813

      I don’t think you had any credibility to begin with

  • triggacity_813

    Aye there’s a snippet of a new rich gang & young thug single called Lil one that sounds exactly like that song birdman was playing in the maybach

    • Patrick H

      It is the same song and its been discussed in the LWHQ forums for weeks

      • triggacity_813

        Damn lol I forgot my logon for the forums so I can’t really see mucu

    • Jay weezle

      I still have not seen the vid of birdman playin the song, idk how I missed it and I can’t find it on youtube smh

      • triggacity_813

        I think the video might still be on birdmans instag or its on YouTube its called carter 5 snippet low quality

    • Kizz

      Where abouts link me

      • triggacity_813

        It nevwr let’s me put up YouTube links but search rich gang – Lil one snippet

        • kizz

          Dam that is the song 100% just stopped at the start of he’s verse then after he’s verse is Wayne’s one

          • triggacity_813

            Truu that’s wassup..hopefully it’ll be on that rg mixtape

            • THEFIREMANB1TCH

              I listened to it but i still couldnt tell if he says wayne or one

              • kizz

                he says lil one i think

          • Khosta

            yeap I told Danny that it was Wayne on Facebook and he disagreed

  • de

    I was there last night. That shit was crazy.

  • Salder

    Nothing to do with Wayne and Drake joint tour, I was just wondering, did somebody remember the wayne’s verse in a song called “bye bye” ? Dope verse.

    • Tuned

      With Mariah Carey. Yesss

    • Patrick H

      Of course

    • Khosta

      yeap, how come they call it Good bye, how come the good die

  • #CV

    Greatest concert ever, glad I was there

  • Patrick H

    Wayne just gave Seattle a shout out on Twitter hah

    • mortimerr2014

      Lmao no way that’s what he meant

    • THEFIREMANB1TCH

      Lol

    • Khosta

      no ways!!!

  • triggacity_813

    Rich Gang Mix tapeSept 29 let’s hope there’s at least 2 weezy ft

    • Khosta

      where did you see that??

      • triggacity_813

        HNHH

  • THEFIREMANB1TCH

    Lil wayne need to make a mayweather tribute song like he did for kobe.. Shit would be sicker than muthafucka

    • Khosta

      like he did for Michael Phelps and Michael Tyson

  • C5ym

    I think Weezy should habe his people drop the track list on or the day after his birthday, a month before C5 will build some hype.

  • kizz

    Rich gang- Lil one ft. Young thug and Lil wayne
    Wait for it. Credit triggacity

    • Weezy Da God

      Man only thing I don’t like about the snippet is I can hardly understand thugga lol

      • kizz

        i know but its confirmed listen to the snippet of birdman getting out of the car with the song playing and you can hear thugga yelling “tell me how you feel” and then 14 seconds later you hear weezy so only if the snippet was 15 seconds longer!!

    • Khosta

      so Thugga is on all rich gang singles

  • yaady

    Weezy tha king tho

  • CV

    Its gonna be a tie. Due to losing one show there is now 30 shows in total. With three more ties it should equal out………I think

  • TwizzieTwitch

    You know I just realized after listening to Dusse I listened to Krazy. And it’s not that krazy is a bad song. If krazy dropped first we would of been like “oh shit this is lyrically a step up” and then if dusse dropped we’d be like “holy shit he murdered this shit!!!!!” The thing about it is dusse is basically a no ceilings song it has that feel to it. Krazy feels and sounds kinda like a D5 song.

    • THEFIREMANB1TCH

      Ya they fcked up with that… They shouldve went krazy grindin dusse then believe me..

  • K D0T

    Who wanna battle me ?

    • Khosta

      I do you fuckin idiot, bring it on

      • K D0T

        Are you sure you wanna do this?

  • 206since1990

    for sure best concert ill ever go to. the amphitheater was poppin last night. except for that G easzy dude. mos def not feeling that fool wearing his baby sisters jeans n shit

  • Khosta

    Tell them boys I’ll be here when they come for me

    Me And Every Single Nigga That Got Love For Me

    See I Got Money On My Mind

    But The Haters Won’t Leave Me Alone

    So Im Ridin Everyday With Every Pistol That I Own

    • YoungJT1092

      That shit bumped like fuckkkk! Oh 2007, where’d you go??

  • lilmannerz

    Show was so good, but I agree….G Eazy sucksssssss

  • SeattleAtHome

    I dont have twitter or anything i cant make a profile thang

    #luv wayne plain and simple mane !!

  • kizz

    got any tattoo ideas no longer than 2 words that have to do with wayne anyone? anything inspiring he has said thats very short and strong

    • SeattleAtHome

      Raw Tune
      Tunechileoncious
      F=Fuckin
      No Pen
      Believe Me

      • SeattleAtHome

        07′ wayne

        Im Me

        • SeattleAtHome

          He also created Bling Bling

          Creator of the termm, i just straighten the permm

  • SeattleAtHome

    Got money?

  • SeattleAtHome

    This is the real seattle.
    I know the fake is out there somewhere and i will have to deal with you
    Jealous bitch

  • SeattleAtHome

    I want everyone to know he has basically ruined my good name..

    My only things were Sep. 12th and Sep. 27-28th

    And that bitch started all this TL droppin at midnight and side bitch droppin whenever and da drought 4 droppin whenever
    He is a FUCKIN BITCH anc i will find u FakeSeattle
    Keep It UP

    • SeattleAtHome

      I originally said DD4 for Sep. 12th but that didnt happen
      So whatever. But that ass made up like 3 BS things..
      Im not the one to bitch..

      #ImOut

  • Pingback: The “Drake vs. Lil Wayne” Tour Makes A Stop In Seattle, Washington [Videos]()

  • GetRepped

    Aye yoyo @Guest , the dude that posted that Instagram photo of the Trukfit you’re wearing, you from Detroit mane?? Just see that phone number on there and i’m from the Dirty ‘D’ too my nigguh, straight out ‘Tha Murda Mit’ homie, DETROIT HUSTLES HARDER my nigguh, get back at me homie.