Latest News, Young Money Ent

Lil Wayne’s Next Single From “Tha Carter V” Will Be “Start A Fire” Featuring Christina Milian

Tue, Nov 18, 2014 by

Lil Wayne Next Single From Tha Carter 5 Will Be Start A Fire Featuring Christina Milian

We first found out about this song when we saw the tentative tracklist 3 weeks ago, and now today it’s been confirmed that the next single from Lil Wayne‘s forthcoming Tha Carter V album will be “Start A Fire” featuring his Young Money artist Christina Milian.

Weezy F Baby will debut the single at the 2014 American Music Awards this Sunday (November 23rd) at the Nokia Theatre in Los Angeles, California. There is no word just yet on if Tina Turn Up will also be joining him on stage to perform the track.

This “Start A Fire” record will also most-likely be the “radio super smash” that we heard about earlier this month!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , ,

  • Jay weezle

    Let’s get it!

  • Alicia

    I hope it isn’t a wack song.

    • Mike

      Alicia bad as vision, you got a problem I can fix it like a mathematician.

      • fewcha

        lol

        • @MFUNDOLILCM

          this will be like Wale ft Tiara Thomas BAD…remember how people looked down 4 Tiara

          • TRUKFIT

            PPL BE FORGETTING WAYNE HAD NIKKI ON THA CARTER 2 TWICE

            • TruthIs

              Niki is hip hop, I love her original stuff before she was ever signed and became lil kim knockoff. Tina can never ever even reach niki’s ankles.

              • Flow

                Wrong Nikki my nigga

    • Red Ketchup

      But it will be though.

    • [Original] Gudda Gudda

      it has to be better than video model

      • kd

        Wayne went in on video model tho

        • David D

          nope

        • TruthIs

          yeah, no it was whack

      • TruthIs

        ohh my god I forgot about that crap, I’ve never not liked a song with wayne till that one. Wayne please stop with the charity work just pay her after sex!!

    • ???

      It might be the Tina turn up song we heard Wayne doing adlibs for

      • YoungJT1092

        Truuuueeee….

      • blahhh

        He was singing a popular song from New Orleans

    • DunsinSobowale

      yeah… cos too much hype can spoil a song for me πŸ™ lol.. i would have preferred it if they just said he would perform a new song, instead of actually saying which song it would be.. now my expectations are high πŸ™

      • Alicia

        That’s so true.

      • TruthIs

        yeah and adding tina lowers the expectations hello and video model sucked soooo bad.

    • Weezy

      It won’t be lol

    • TruthIs

      I know shes soooo old and out the game. Wayne can make garbage good tho…

  • C5Slime

    Tina turn up better turn up good and deserve this feature smh

    • Patrick H

      You still believe that tracklist is fake LOL?

      • fewcha

        lol he the nigga that doesn’t know what the word tentative meant

    • [Original] Gudda Gudda

      they better believe this song has potential to be huge

      and they aint just putting it out cause it got his girlfriend on it

      • Ye’

        I hope not bro wayne seems like he would do some shit like that too

  • Jafar

    HYPED AS F*CK! CARTER V SEASON APPROACHING!

  • lameee

    this whole thing is going downhill smh

    • Mike

      How?

      • lameee

        because it is, fuck boy

        • Mike

          Always a internet ganster

          • lameee

            you already know!! i’m the internet thug

            • TruthIs

              bang bang lmfao

  • Mike

    Weezy F Baby and the F is for Phenomenal, type of (typo) nigga go and get his hood cross his abdominal… thats how the line really goes.

    • Patrick H

      This was when he was the best rapper alive.

      • Mike

        What is he now?

        • triggacity_813

          A legend

          • Mike

            Perfect answer!

    • Mo Fire

      You can check my watch I been rich along time ago.

    • fewcha

      don’t sleep on this line too
      ‘young money bitch, but for short its ym hoe’
      hoe is short for bitch wooowwwwww

  • Yo

    Well we can only hope now I guess that the Carter v will be good

  • WeezyF0708

    not to bash her but the less christina millian sings on it and maybe just does the hook and wayne dont do high pitch weezy i think its got a chance….either way im gonna fuck with it tho

    • Alicia

      That’s true though. Honestly, not many people want to actually listen to Tina. So the less she does on the song, the better!

      • Mech_Engr_09

        Damn you’re gorgeous πŸ™‚ you should hmu

    • Patrick H

      She can’t have no verse, she need to just be on the hook.

    • [Original] Gudda Gudda

      i will be so angry if they are just making this song a single cause it got wayne girlfriend on it

      it better be a huge song

      • dave hills

        It’ll probably be good and really launch christina’s career, wayne probably promised her that.

        • TruthIs

          have u heard video model and hello?

        • CMB_

          Re-launch it, Tina has a couple hits already, just hasnt had one in a couple years…lmao

    • DunsinSobowale

      lol.. have you guys forgotten she once featured on a ja rule song.. and it was a jam… lol.. i hope this is something like tha… or even better

      • TruthIs

        she sounded original then, on video model she sound like a wanna be Britney… idk who she is now

        • DunsinSobowale

          funny enough.. when that song came out, i didnt know she was on it… . i thought it was just ja rule with some random girl… but its like i’m starting to recognise her voice now.. so if the song is a classic… it could be the attention she needs lol.. especially since they would perform it live, and she has a wonderful voice btw.. and they might just end up making out on stage… lol..

          • TruthIs

            and Dhea snatches her up, TV Gold!

            • CMB_

              I wonder if wayne and Dhea are still secretly engaged and the rumors about him and tina are false because a couple weeks ago Dhea was with wayne at that Green Bay game I believe…..Shits confusing

              • TruthIs

                Agree, and degrading for both women… Even if its for publicity on CMili its looks hella bad to be a side chick at her age

              • TruthIs

                PS did u hear the song, I thought it was wack, she looked unsure/nervous I could do with out her…

  • InfamousWeezy

    Finally! This is what we all have been waiting for. Finally some good C5 promo.
    I hope it is a ”Gossip” type performance

    • Patrick H

      Lol it won’t be, we won’t ever see that again.

      Was gossip a radio smash? Nope.

    • fewcha

      hahaha

  • Zee.

    Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah nigga. CV muhfakaz, we gon make history

  • Dhea gonna be mad

    I think they are still dating too

    • Mike

      Lol at the name

  • FALZY F.F

    I dont hate Tina Turn Up. Aslong as the song is Like Lollipop/ how to love – we alright.

    • Alicia

      Exactly. We need a song like that! They’re my least favorite, but promotional wise, it would be perfect if this song is one of them like How to Love.

  • Linoh Locc

    Oh shit !! , i cant wait for this !! . Carter 5 coming soon Yeeaahhhhhhhh !!!

  • Patrick H

    I can see it going on iTunes at midnight on Sunday too which would be better promo than they have been doing lately.

    Also better sales.

  • Linoh Locc

    And dat nigga @Weezy was saying there not together . They are bro

  • Ye

    They trying to copy jay and bee

    • fewcha

      how?

  • triggacity_813

    Maybe C5 really is dropping on the 9th..I’m hype!!

    • fewcha

      has to be

      • Cenzo

        Would be Fucked up if he push it back now..But i still have hope for the 9th!

        • jaleel bell

          Hell yeah!!

    • Miikeey

      Nah it aint

    • [Original] Gudda Gudda

      it all depends on how this single does

      if it blows up it can drop on december 9

      but if it flops it will be pushed back

    • block

      Nobody believes wayne anymore lol if he doesnt drop it that would be crazy.

  • Mike

    Calendar say I got money for days, I squirm and I shake but I’m stuck in my ways

    • YoungJT1092

      Okay, that lines is flames.

    • Ye’

      Slept on

  • fewcha

    why is weezy even at this show when he aint nominated?

    • Time

      He will be nominated next year

      • Cenzo

        Real talk real talk

  • ama

    the fuck?? a radio super smash and its ft Christina Milian!! nah

  • weezyftunechi

    All yall happy now that the promoting is better? Ungrateful fucks

    • Time

      If we wasnt ungrateful then they wouldnt of even done something like this

  • weezyftunechi

    Christina will be just fine on the track. She will sing the hook and she has an amazing voice to go along 2-3 weezy verses

  • Mike

    People who saying this song cant thrive with Christina Millian, just remember it’s Lil wayne! He won’t let us down

    • Mike

      We will not starve

  • e dog

    Yes!!!

  • Runnli carter v

    Ahhh, cant wait!!!!

  • Jay weezle

    I guess they’re performing it together

  • Time

    Well I am sure it will be better than Off Day at least.

    • YoungJT1092

      Preach my nigga. Off Day had a IANAHB2 kick that I dont think the industry needs at the moment…

      • Red Ketchup

        Lol hell nah. Off day was pretty bad but the only way this ‘super radio smash hit’ or whatever they call it will be better than off day is if drake wrote for christina then maybe, but I doubt that.

        • YoungJT1092

          Hold on now, we seem to be acting like Christina will be dropping bars. If she’s singing for the hook then fine of course, at the end of the day, its Wayne’s lyrics that’s gonna make about 60%of the song’s quality.

          • Ye’

            Not even bro lollipop wasn’t about the lyrics at all

            • YoungJT1092

              Well you may be on to something. But I think if Wayne’s mission is to prove he’s come back, he’d better have flame bars to capture everyone’ attention.

    • dave hills

      lol off day was just a fuck around track that wayne’s like well i i’m bored i’ll drop one of the 100+ songs that wont make C5.

  • The Future

    This better be a million times better than Off Day.

    • Time

      I just beat you to that comment hah

  • Countin’AllDay

    This song will be catchy as fuckkkk #CV

  • e dog

    So Sunday huh!!!! Can’t wait!! C5

    • Time

      5 more days boy

      • e dog

        I’m guessing there gonna put it on iTunes after the show?

        • [Original] Gudda Gudda

          probably

  • Bigray196

    so im assuming this is the smash hit

  • ama

    i think its a love song .. like how to love

  • Zee.

    ” don’t lie, you are the truth. Christina milian you tha truth.” video model was dope, shit about to go nuts. Weezy

    • Idiot

      It was not dope at all

      • Zee.

        Its a fucken club banger, you expect him to be lyrical on it? Gtfo bitch ass niggaz

    • Bigray196

      This nigga is a forbidden prophecy

  • ArielDubon

    Where was this confirmed?

  • Bigray196

    We all know how awful Video model was this single is the deciding factor if the world will be aware of C5 no major break out singles i just hope C5 is much better then the singles have been

    • Zee.

      What are you smoking? Fake OG kush? Come to S.A. n try Durban poison thn play video model. You’ll definitely think otherwise

      • [Original] Gudda Gudda

        gtfo video model is straight garbage

        • Zee.

          Its a fucken club banger, you expect him to be lyrical on it? Gtfo bitch ass niggaz. Shit better than PitBull music

      • Bigray196

        how were you fucking built did you realize your remark your embarrasing S.A you got awful taste you just wanna hear dick lines gtfo with that shit

        • Zee.

          Dumb fuck, talking like yah know me bitchass nigga. Video model was a club banger you pig shit

          • Bigray196

            What fucking club u go to you fuck boi you gets no pussy ya lil brother gets more bitches than you and your mom decked you for ya birthday fuck boi

          • YoungJT1092

            He’s actually right, just because it wasnt ya’lls fav, doesnt mean other ppl didnt appreciate it.

        • Guest

          What fucking club u go to you fuck boi you gets no pussy ya lil brother gets more bitches than you and your mom decked you for ya birthday

  • ????

    So the album really coming on dec 9????

    • [Original] Gudda Gudda

      depends how well this single does

  • 504HardHead

    Awwwww shit lets go!!!!

  • ArielDubon

    What she taste like?

    • 504HardHead

      Honey nut Cheerios

      • Linoh Locc

        Bro tell me u wouldnt stay home for dayz to hit dat

        • Billy

          What’s up?

        • Billy

          What’s up baby boy?

        • 504HardHead

          Nigga u already!! Lol this bitch the truth

      • SeattleAtHome

        Seattle Hard As Fuck ^

    • Anthony Soprano

      Sea salt

    • [Original] Gudda Gudda

      i want to suck them

      • THEFIREMANB1TCH

        Too much for u gudda

        • LondonB

          Gudda can’t even get Shannell

          • Ye’

            Lol

        • Joyce Ramirez

          gudda cant get HIV either…lmao…is there gonna be pom poms…and tights…WOW thats #ONE 1 SUPER BAD BROAD YOU WORKING WITH..im kinda shaking in my boots that the lyrics are gonna go too fast for me u know …straight raw real talk..or is it non explicit…for her daughter’s ears too…HAHA…GOODLUCK WITH THAT SMASH HIT…hope it goes platinum in a year…and maybe a video with matching air force ones and sum im with STUPID SHIRTS… πŸ˜‰ big PLAYA… MS.JOYCE HEHE

      • hell88

        drop that tape nigga!

    • InfamousWeezy

      oh my

    • SeattleAtHome

      BEST PART ABOUT PIC

      #FIREESCAPE

      #TOPRIGHT

      #STARTaFIRE

      • Raz!

        What if its from the videoshoot?

    • Lageon

      She’s the caramel to my sundae bruh

    • Schwappp

      I’m betting they release the first part of the album like they supposed to but then never release the 2nd. Well at least not for another year lol

    • Jafar

      Wayne’s dick

      • TruthIs

        Wayne
        Jas Prince
        Dream
        Dre (From Cool&Dre)
        Nick Cannon
        and misc users that have not claimed her

    • Drilon_G

      Honey nut Cheerios

    • MrNinoBrown

      Weezy winning like always anytime soon he’s gonna impregnate her lol

    • MrNinoBrown

      SHE WILL @DannyM she’s gonna join him on stage

    • Tugoodveli

      Velvet

    • Mubarak

      I like a long hair thick redbone = Tina turn up

    • Cenzo

      Sweet hot molten chocolate..

    • CMB_

      damn….Tina can take this mf…Lmaoo

  • Tony Montana

    What if its that Tina Turn Up Needs A Tune Up???!!!

    • Brick Cannon

      It’s not

    • [Original] Gudda Gudda

      would be dope

    • Dr.Carter

      probably the song that was playing in the background

  • Anthony Soprano

    The golden age is gone, no one saved me some, life is full of ugly layers, but it never pays in gum
    Why you hating on, Satan’s favorite son, you can think I’m fruity all you want, but I can take a punch. hahhaa

    • [Original] Gudda Gudda

      uwot?

  • Brick Cannon

    Well I know what I’ll be watching sunday

    • [Original] Gudda Gudda

      sports

    • triggacity_813

      My sister gotta wedding so ima just wait until the song leaks

  • Dwayne

    Write your best Wayne line ever , mine : Still got the vision ( division ) like a line between 2 dots

    • [Original] Gudda Gudda

      “have it your way, burger king”

      • Jay weezle

        You serious? Lol

      • block

        Hhahaha

    • 1Broskie

      when them niggas left, I, got a little bit Chili but i just let it burn like tha end of a philly. Weezy!

      • triggacity_813

        Fucking goat bar bruh when I first it I kept rewinding that part

    • Bigray196

      Got a phone in jail thats a cell phone #Bars

      • TruthIs

        Love his metaphors “I’m probably in the sky, flying with the fishes, Or maybe in the ocean, swimming with the pigeons, See my world is different…”

    • Runnli carter v

      When opportunity knocks; I went out the backdoor, shit i though it was the cops damn

    • Cenzo

      Really had crack in tha 90’s.
      Really had guns from my momma.

      • SeattleAtHome

        Hid

        #Nigga

        • SeattleAtHome

          Real Niggaz Stand Up

    • triggacity_813

      Too many to name..
      Go up in ya lady raw, make ya lady raw & if she’s late it yours
      “Thank god for grabbing me changed my reality I’m sorta like him cause they can’t stop the rath of me”
      “Even ma$e came back for that money outta church, so with that on my mission for the money ima work, my divine intervention might be in that woman’s purse”
      “You can’t see my flow I practice notes with the ghost no joke”

    • 504HardHead

      And so what them niggas left me..when it get cold,I turns into wayne Gretzky -IM RAAAAAW

      G TO THE NNNNN!!

    • triggacity_813

      Shots thru the driver side- that mean the driver died, car crash killed the passenger double homicide

      • 504HardHead

        Yah son…I use to always say that shit! He caught a body right quick. That shit was hard

        • crack_barz

          Song?

          • 504HardHead

            Get at these niggas

    • kizz

      and heres my most funniest joke…im broke ahahahaa,,,,

    • jwade2144

      ” I give my all behind the mic
      But you could never see if you sit behind the light
      You don’t have to pick me
      To win the title fight
      But I’m gonna wear that championship belt so tight
      and if I’m wrong there is snow white
      And if I’m wrong there is no white
      I’m trying to be polite
      But you bitches in my hair like the fucking po-lice”

    • Neffie

      Pop a beat and I start rolling, then I smoke it like a mother fucking stogey

    • dcarter

      Safe sex is great sex so u better wear a latex cuz u don’t late text,dat im think im late text

    • Nathaniel Diaz

      Red Giants Jersey if you know what I mean,
      Gimme plaxico Burress, number seventeen,
      1 circle 3 fingers is the theme,
      And young money mofucka is the team..

    • YoungJT1092

      “A devil in tha flesh, a rebel at his best, no complaining we live in hell and I’m blessed, scarface.”

    • DunsinSobowale

      its either
      “i light it up, that’s smokey mirrors, damn… i even look good in a broken mirror”
      or…
      “i saw a butterfly in hell today..
      will i die or go to jail today…?”
      to be honest i don’t think i have a favourite… (he has over a thousand songs) these two just stick to me

  • [Original] Gudda Gudda

    please dont be like video model

  • LP

    Start a fire..under The Dreams ass

  • Mr. carter 5

    Chill out Christina is just going to be the hook! Y’all act like she is really a bad artist… Besides that means Wayne is just going in with a couple of verses. It has to be a great song cause hes going to debut it on award show to get a lot of attention… Very smart on his part! He’s not going to perform a average song for a album that is supposed to be his best yet!!

    • TruthIs

      Aupposed to be. You said it, and idk everything about her is fraud and a flop…

  • Mr. carter 5

    Yeah I’m the man in this bitch
    They say money talks, well I’m the ventriloquist
    And if I ever jump, I’ll probably land in your bitch
    Boy that ho colder than my hand and my wrist
    Boy I’m more cooler than a fan and a mint
    And when I’m done this track will need a couple bandages
    I be with savages and I’m above average
    I’m a crazy ass star like a fucking asterisk
    You niggas can’t see me, I’m on my casper shit
    Runnin’ so much game, I fuck around and lap a bitch
    The club like a grocery, I just bag a bitch
    And you know I’m gonna score like Deion after picks

    • triggacity_813

      Im rollin on a pill she get that morning after dick, and when my roll came down guess what I did after it, I pop pop & take some patron shots, I pop pop then take some gray goose shots, I pop pop..yeah..young money bitch and if you niggas wan do it we chop chop and leave you back on the block, we pop cops and ain’t no rats on my block, I got shop I got that dro I got them pills I got that yay, give it to them hoes and watch em bitches freak away
      GOAT freestyle

      • YoungJT1092

        Bruh, I had listened to Da Drought 3 and No Ceilings back to back, I nearly had a concussion…the punchlines were too strong, I wasnt ready for it.

        • lameee

          you gay nigga

  • Linoh Locc

    I never complain about any Wayne song, solo or featured.. Ima be slapping this forsure . #Weezy #Carter5 coming soon yeeahhhh

    • 504HardHead

      Alreadddddy

      • Linoh Locc

        Lol fasho

        • 504HardHead

          Why billy on that fruitcake shit wit u son? Lol shit getting creepy

  • Bigray196

    According to the delay of singles being added to itunes we can safely assume C5 is going to officially hit itunes 2 weeks late thank you for your time

    • Alicia

      That profile picture is weird as fuck.. Lol

  • SeattleAtHome

    I CALLED IT

    BOW DOWN TO DA GOD

    #BITCHES

    • 504HardHead

      Who upvoted yo fag ass tho

      • SeattleAtHome

        I called start a fire i was the only one..

        Im always right

        Yall just need to get over…

  • Linoh Locc

    Is this confirmation ?

    • SeattleAtHome

      SEATTLEatHome is your confirmation apparently…lol im always right

      #CalledNextSingle

      • Linoh Locc

        Gtfoh

        • SeattleAtHome

          Jealous

          #KnowIvBeenRight

      • triggacity_813

        You ain’t shit boi

    • TRUKFIT

      NO CAUSE THEY POST ALL THEIR UPDATES AFTER THIS WEBSITE POSTS THEM UP….. BASICALLY THAT INSTAGRAM PAGE GETS THEIR NEWS FROM LWHQ

    • c zvobz

      well i hope that start a fire is gonna be better than video model.tune has to really kill this one

  • SeattleAtHome

    YMCMB is Listening To ME !!

    Lol

    THANK YOU YM – YOU ARE LEARNING

    HOLLA AT ME thru our boy danny

    Iv HAD badass ideas for wayne for years now..

    #ThaGod

  • Realist YM Fan

    This Random but i juss wanted know since the biggest Wayne Fans are suppose to be on this site……… WHAT WOULD YALL DO OR SAY IF YALL ME LIL WAYNE RIGHT NOW?

    • 504HardHead

      Tell him Ty for what he’s done and he the best I ever heard. Definitely that he need to come back home. We love him

  • Realist YM Fan

    This Random but i juss wanted know since the biggest Wayne Fans are suppose to be on this site……… WHAT WOULD YALL DO OR SAY IF YALL MET LIL WAYNE RIGHT NOW?

    • triggacity_813

      I’d probably be star struck but once I get over that I’d find a studio ASAP

  • SeattleAtHome

    Since i was the ‘Only’ one right about this single…and iv been right about other singles…”Only” in my TL’s and everything, im gunna post some more good shit soon

    #StayTuned

    #RealKnow

    • Lil Tunechi Or Young Tunafish

      You just went retarded from 0 to 100 real quick

  • Real Wayniac

    Maybe Christina announce pregnancy

  • Malik

    Yo if this nigga Weezy rejuvenate this bitch career you just have to say he’s the Goat no questions asked

  • Aye

    Not all that excite to hear her on a C5 single plenty of others singers that are way better but we’ll see. Maybe she’ll surprise me

    • Alicia

      True that

  • Cody Winslow

    Outside of believe me, I’m convinced this whole album is a bunch of mediocre-at-best singles. I’m sure everyone will rip me for this, but almost everything I’ve heard so far is lower quality than c4- which was a let down for me.

    • triggacity_813

      That’s why we’ve been getting all these songs for free cause they’re not good enough to make C5 lol these songs we hear are the weakest of the group which makes me beluve c5 will definitely be better than c4

      • Runnli carter v

        True words!

    • Aye

      If you weren’t feeling Gotti then you don’t know what you want

      • Cody Winslow

        If this is his last carter album I expect more. Gotti felt kinda jumbled and rushed to me-the flows were off

  • Tired of the bs, Wayne is gone

    Lil Wayne fan at heart but still disappointed in his new material. I hope he retires because Wayne is a big disappointment is 2014. Nothing he dropped is worth the Carter series except for moment and believe me. Go out while you’re somewhat at the top. Stop lying to yourself if you think Wayne is going in or rapping better than his Carter 2&3 days

    • triggacity_813

      Realize that believe me & gotti the only ones making the album & everything isn’t worth the Carter 5 that’s why they drop them for free randomly.. I think you expecting him to rap like c2

      • Tired of the bs, Wayne is gone

        I’m expecting him to sound better than C2. Wayne is losing in the hip hop community. He’s not respected for his lyrics anymore, he gets shown love for being lil Wayne and his past work. I like Gotti as well and I read the track list just like you so I know moment didn’t make the cut. The songs he dropped still made c5 so your argument is worthless. Just like the song with Flow

        • triggacity_813

          The only songs on the tl were heard are believe me & gotti
          & if you’re expecting to him rap like he did on c2 what’s the problem? Lol

          • Tired of the bs, Wayne is gone

            2 out of 10 is the problem. Wayne used to be 10 for 10 when it came to music/hits. Believe me and gotti had fillers aka drake and the lox. Believe me would’ve flopped if it wasn’t for drake. Once I again I don’t want him to rap like c2 but his new material is trash

          • hammer banner

            Dude just look on this page and see all of the disappointed fans. The true fans, the fans who listened to Wayne before the high pitched voice or pussy lines.

  • Miikeey

    If this song wack then idk bout C5

  • C-3 the BOSS

    I was prayin for that JT or JB feature… We need a Hot 100 top 10 song!! artist only get nominations nowadays if they have number 1 songs or songs that last on Hot 100 top 5 or 10!! C4 had 4 or 5 Radio smash and chart friendly songs but wasnt nominated for lot of awards… This song better be number 1 on Itunes atleast!! C5#WEEZY THE GOAT OF ALL GOATS

  • kizz

    it will be the same set out as love the way you lie my eminem featuring rihanna…christina has a really nice voice and thats all it takes for people to enjoy music…wayne on the other hand..cough** perfectionist.. cough****

  • Weezy

    Either it will be great or horrible…. Either way as well people will hate because it’s weezy

  • e dog

    I can’t wait to hear this Wayne’s always creative with his music

  • e dog

    Until Sunday ima still be bumpin off day

    • Anonymous

      Then u wont be ready for start a fire…cuz off day is not C5

  • LondonB

    I luv Wayne but he too loyal to fuck niggas that shouldn’t be in nor have an opinion in the music industry. Theyre holding him back from potentially being greater than what he already is. I mean no proper label management, media training, promos, and etc. A real Wayne fan would be better management than Cortez cause I’ll be like “Nah fuck that, Weezy! That song sucks, we ain’t putting that shit out! U need to do this interview with such and such, keep ur fans posted with weezy wed not weezy somedays or weezy thursdays, and don’t do no album singles wit no Christina Flow J Millz not your DAUGHTER!!!

    • Aye

      Millzy is dope so idk what you’re talking about

      • LondonB

        I luv her as well but not for a Wayne single before the album drop. We need another fireman!

    • Anonymous

      Its in Reginae..its JACIDA

  • triggacity_813

    What if he performs this song & then suprise drops C5 at the end of his performance?

    • ama

      u wish

  • weezyftunechi

    I’m tryna be polite but you bitches in my hair like the fuckin po-LICE #GREATEST

    • triggacity_813

      GOAT performance

      • weezyftunechi

        Heard that bro

  • YoungJT1092

    Once again, no Mannie Fresh track..but, this outta be interesting. Its feeling like 2007 again when releases were constant. I pray this bangs.

  • YoungJT1092

    Hope Start A Fire is the beat we heard Birdman bump in the whip, or the Tina Turnup beat we’ve been waiting on.

  • SeattleAtHome

    No one wants to admit Seattle called

    “Start A Fire”

    I did… real scared niggaz..like ” oh i hope hes not right” lmao my shit has been WAYYY BETTER than the bullshit weve even gotten from YM..lol yall delusional..

    • boooooooooooobs

      Why you so hype you guessed the single? Relax 5

    • THEFIREMANB1TCH

      I actually remember someone else saying that it was gonna be “start a fire” also so you weren’t the only one to guess it.

  • Bob

    I hope it’s that song in the background

    • IMAGUEST

      WHAT BACKGROUND ?

      • THEFIREMANB1TCH

        Of tina turn up

  • THEFIREMANB1TCH

    Lets pray this single ain’t a dissapointment!!

  • realist ym fan

    Just by the title it seem like its going to be a heavy Auto Tune song

  • mortimerr2014

    hoping this is that structured album sounding single we’ve been waiting forever for

    • Anonymous

      Since May 5th…

  • Pingback: Lil Wayne and Christina Milian Set to Release New Single “Start a Fire” and Perform at The AMA’S | Tattle Tailzz()

  • ie909

    There’s pics of the only video shoot. Post them Daniel asshole

    • Alicia

      He posted them on YMHQ already.

      • Brent

        Where are you from?

  • Ray

    They might announce the c5 pre order link at the show

  • It’s gonna be a radio hit so probly like how to love , I’m not gonna have my expectations high but Itl be good for promotion

  • e dog

    I can’t wait for wayne to take over the charts

  • e dog

    I’m so excited!!!!!

    • Runnli carter v

      I just can’t hide it

  • Jon Royal

    So curious about this song… Still praying that off day is a throwaway

    • Anonymous

      Its called Off Day

      #Idiots

      • Jon Royal

        fuck you nigga

    • Fuck tha Fame

      It is most likely

  • Ruben Lopez

    I was hoping it would be the one with Justin Timberlake

  • MrNinoBrown

    SHE WILL @DannyM she’s gonna join him on stage hope they’ll kiss at the end lol

    • Bigray196

      You sound like a thirsty ass virgin

    • Alicia

      They won’t kiss

      • MrNinoBrown

        Lol yeah I know I just think it would be a great buzz to do that.

  • Nathan Bryant

    Not even trying to hate, but I bet it won’t be as good as Burn This City he had wah back when. Probably not even the same type of song. Gotti is all I really like so far. Believe Me was alright. I guess I’m always hoping for that old sound and lyrics. Idk, maybe Juvie being signed again will bring that old sound back later down the line. Or, I wanna see what him and Mannie did.

    • Lil Tunechi Or Young Tunafish

      Yo man i totally understand where your coming from about that old sound and lyrics, but i think it’s time to move on, of course Wayne was at his best back then but don’t forget he was sippin syrup heavy which made him sound the way he did and before that he was younger so he had a different approach to music, i honestly believe prison ruined his state of mind on music, it cut of his consistency which he always had since he started rapping but when that consistency was taken away it all fell apart, however i still have hopes for C5 because C4 was still a decent album so i believe he can do it again

    • 504HardHead

      Guess he didn’t go in on crazy either huh. Believe me was hard u trippn son

      • Anonymous

        Oh yah believe was hard….for that entire wayne verse….thats about it… there was basically onee wayne verse…gay

  • InfamousWeezy

    They trynna be the next Jay and Bey lol

    • Alicia

      Hahaha. I don’t think so. Even if they tried, Tina can NEVER do things like Queen B. Tina too washed up. Like I said though, I don’t think they are. The song is probably promotion for Tina, for more fans and recognition.

  • MrNinoBrown

    She said that @DannyM

  • BobIsJah

    Hey everyone I wanna play a prank on my friend, everyone and I mean everyone text the number

    (605-670-8303)

    And say

    “Hey, we the people nominate you to recieve the (enlargement) circles. You mate, have been voted off the island. Take care and enjoy the (package). You may return to the island during the next (uprising), until then, stay golden pony boy.”

    • Jay weezle

      Nigga no

      • BobIsJah

        Then text it and say something else!

  • C

    Check Christina’s twitter, she is performing.

  • MoeB

    No matter what it sounds like
    People still gon trip bruh
    I saw a tweet that said “no matter if CV is greatest album ever, y’all done already bashed wayne to where y’all not gon give it proper credit”

    • YoungJT1092

      That’s what makes him a legened. JayZ, Eminem, and Kanye gets heat no matter if they spit their souls out. At the end of the day, the best rappers can be judged based on how many haters they got. Wayne has too many haters, therefore proving he’s at the top.

      • 504HardHead

        Realist shit ever wrote and the funny shit about what u said is. My fuckn brother said the same thing. Whole time he out sold kanye and jay. Niggas hate in public but tweak behind closed doors. C3 and 4 almost did a mill in a week

        • YoungJT1092

          Exactly. Another thing that pisses me off is that, sometimes, when someones from the North, they bash Wayne, when someone’s from the South they bash JayZ. Like omg, why tf can ppl just sftu and give each rapper a proper listen? They stay in the dark on purpose because they fear that they may be proven wrong.

          • MoeB

            I completely agree. Damn shame that as soon a Hov, Ye, Wayne, Eminem song comes on, the first thing they do is criticize. It’s like alright he’s super good so let’s point out the so-called “weak” parts….
            Either way “legends” love & support wayne
            I.e, 3 Stacks, DMC, Premier, Ye, Hov Etc
            Never forget kanye telling them to bow when in the presence of lil wayne, “living legend”-“The God of Rap”

    • Ye’

      So true

  • PoonSlayer

    Somtimes i shit in the shower and then I beat it down the drain with my forehead, and time myself to see how quickly i can do it

    • Anonymous

      This should be number 1

  • T Boulanger

    Hate to say it but can’t stand when they realease all the singles off an album then when the album comes out every song is already played out

    • Anonymous

      Hate to say it…but GTFO if u like OR think ‘Grindin’ ..’Off Day’ or that one verse he has on ‘Believe Me’ is to make the official…

  • Raz!

    Does anyone else get a large white space at the top of LWHQ?

  • TRUKFIT

    ARE YOU ALL FORGETTING THAT NIKKI WAS ON 2 SONGS OFF C2?

    • triggacity_813

      That’s not Nicki minaj lmao

      • It was Nikki like he said lol.

        She is a singer just like Tina.

    • Anonymous

      Diff nikki…not nicki minaj

  • David D

    it will be funny if they share a kiss on stage

  • e dog

    I wanna hear it tonight lol

    • David D

      it wont leak

      • e dog

        Yea I’m sure the first time we will hear it is Sunday night during the show

  • We’rensbee

    Weezy da kinggg

  • e dog

    Go lakers

  • HawaiianPunch

    Anybody know any songs by tina? any good features? lol

  • Yo

    Wayne bout to take over after that single…we’ll take over mainstream again

  • Gooseman513

    Well hell yea!! Thank god the super smash wasn’t off day.. Still my shit tho

  • CMB_

    #C5

    • ama

      is this real?

      • THEFIREMANB1TCH

        Nope

      • CMB_

        nah

    • Guest

      nahh

  • WayniacCV

    Listened to it 252 times

    • jaleel bell

      Same here!haha

  • Anti

    Should’ve been a song with a Rihanna

  • Christian

    Some of y’all stay doubting. Smh. But don’t worry. J.Cole gon drop his album Dec 9 too, so y’all will get that storytelling that y’all can’t live without apparently.

  • Brbe

    Do excited if this is a dope song this will put Carter v in a great sistuation

  • Wayne

    What do you guys think this will sound similar too?

    • Kizz

      Monster by eminem and Rihanna

      • Yo

        In my opion it will be a slow to medium song with alot of auto tune which will song great

        • ama

          how to love

    • mortimerr2014

      Maybe it’ll be like Dr carter thatd be dope

    • MoeB

      Hopefully like playing with fire
      I won’t mention Betty wright in the same sentence as yeah doe lol

  • Waynedagoat

    If this aint the tina turn up beat ima flip even tho i dont want christina anywhere near that beat. This song gona be assjuice bruh

  • Yo

    Has Tina had any hits before

    • jaleel bell

      Idk

    • Fidel Z

      Yes,

      1. Christina Millian – When you look at me

      2. Christina Millian – Dip it low

      3. Christina Millian – am to pm

      4. Ja Rule ft Christina Millian – Between me and you

  • Yo

    Lol what if it’s like drunk in love with Tina singing the whole time and wayne just at the end lol that shit will make me so pissed and I’ll laugh as well

  • Lil Tune the Typhoon

    OFFICIAL ARTWORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • jaleel bell

      Ooooh shi

    • Jay weezle

      How you know

    • JC Freeman

      I doubt this will even better than SZA’s new shit.

      her shit go. New song “Sobriety”

    • Dr.Carter

      fuck outta here, milian isnt even spelled correctly

    • CMB_

      lol

  • JC Freeman

    SZA new shit. Quality music. Chill and hard asf. Soak this up .. We won’t get it from Wayne and Christina Move along

    http://m.soundcloud. Com/fwdmusic/sza-sobriety

    • blahhh

      Everything gotta be a competition with you doesn’t it

      • JC Freeman

        Rarely on here. Ijs SZA has quality..

        Do I want Wayne & Christina Move Along to deliver.. Hell yeah.. Do I expect it.. Hell no

        • blahhh

          You’re always hear. Just not on this this username. Sza doesn’t have as much quality as you think seeing as how her last piece of work was mediocre

          • JC Freeman

            Man wtf you on? But even if I did have different accounts. That’s sad you know that. Mean you steady lurkin on here.

            Don’t get shit twisted bc i’m not kissing wayne’s ass. Im a fan.

            & SZA dope foh with that.

    • triggacity_813

      Shut the fuck up who cares

  • kizz

    this song will go straight to the no. 1 on billboard in australia..because hello featuring wayne blew up the radio and festivals and no one thought that would happen… p.s does any one know where abc do international live streaming??

    • Anonymous

      And tina turn up was on ‘Hello’

      #WillBlowUpAustralia

  • Amazu Ukoh

    We getting a single almost every fucking week now THIS is the C5 season I’ve been waiting for

  • Amazu Ukoh

    I feel like Wayne knew damn well that he wasn’t ever gon drop c5 on oct 28th .. He been planned on doing a PSA for that day

  • Tony Montana

    Sorry 4 The Wait Carter 5 on the way!!! December 9th!!!

  • ama

    they be hating on my girl , though and they wish they was the bitch they hatin

  • Anonymous

    I never leave home without my rhino

  • Anonymous

    Since YMCMB gets all their ideas and titles from me (not a bad thing, since my promo and ideas have been wayy better than anything we’ve got from em dealin with C5) i got somethin for them to take notes of ^^

    But seriously mack maine used to post something new on his twitter after every TL from me and they listened when i was the only one saying the FIRST single should be Start A Fire..

    Yes the FIRST

    Dont lie to urself and say : Waynes One and a Half verses in Believe Me is Carter material…lmao NO

    And Gotti…what can i say…hmm, iv said this once before too…Spit In Your Face was 3 times better..(3 badass verses ; not one long boring one with one Hook in the middle of his verse.)

    • SeattleAtHome

      And YES haters that was and is SeattleAtHome…

      #RealNiggazStand

      • triggacity_813

        Why don’t you just make an account already? I’m sure its annoying to keep using a guest acct

        • mortimerr2014

          Lol you’ve been telling this nigga to do that for months and he hasn’t yet

    • Ali

      Danny block this guy man

  • SeattleAtHome

    Part 5.

    1 – ?
    2 – “Receiving Transmission”
    3 – Wayne
    4 – Crew
    5 – Best Rapper
    6 – Signed ‘Em
    7 – Suck It
    8 – King Me
    9 – All You Will Need
    10 – Drugs/Love
    11 – Ambassador
    12 – France (Skit)
    13 – Outta Here
    14 – The Space Ship

  • SeattleAtHome

    Part 4.

    1 – iWayne
    2 – Just Snares
    3 – Γ€ la ft. Future
    4 – The Long Way
    5 – Devol
    6 – Twisted ft. Drake
    7 – From Within ft. Michael Jackson
    8 – Terrorists ft. Cory Gunz
    9 – This Is It ft. Drake
    10 – Screams ft. Nicki Minaj
    11 – No God ft. Akon, Adele
    12 – 2 Witnesses ft. Jay Z
    13 – Bury Me ft. Robin Thicke
    14 – That’s Me
    15 – Waynes’ World

  • SeattleAtHome

    Part 3.

    1 – Slow and Steady
    2 – T.R.U.E. ft. T.I.
    3 – I’m A God
    4 – Here We Go ft. Flow
    5 – I’ll Be ft. Drake
    6 – Ha Ha Ha
    7 – Change My Name ft. DeJ Loaf
    8 – Never Again ft. The Game
    9 – Looking Up ft. Birdman
    10 – On It ft. Ace Hood
    11 – We Tight
    12 – Next Up ft. Ludacris
    13 – Impervious ft. Eminem
    14 – Over The World
    15 – Many Ways ft. Kanye West
    16 – Hard Talk ft. Mystikal

  • SeattleAtHome

    Jan. 1st Release (YM u better be takin notes←)

    Part 2.

    1 – Start A Fire ft. Christina Milian
    2 – Money On Money ft. Young Thug
    3 – Form Good
    4 – Velvet ft. Mannie Fresh, PJ Morton
    5 – Side Bitch
    6 – Mute ft. Big Sean
    7 – Mona Lisa ft. Kendrick Lamar
    8 – Good Poison ft. Mikky Ekko
    9 – Brad Pitt ft. B.O.B.
    10 – Let It All Work Out
    11 – Just Chill ft. Justin Bieber
    12 – Light Up ft. Justin Timberlake
    13 – Famous ft. Jacida Carter
    14 – Scottie Pippen
    15 – Mano Y Mano ft. Gudda Gudda
    16 – Got ‘Em

  • SeattleAtHome

    December 9th Release (YM take Notes)

    CV
    Part 1.

    1 – She Said Better Get ‘Em
    2 – Start This Shit Off Right ft. Christina Milian
    3 – Open Safe
    4 – Life Of Mr. Carter
    5 – Cassius Clay
    6 – No Brainer ft. Flow
    7 – Shake It
    8 – Dawg Bones ft. Jeremih
    9 – Lemon Nigga
    10 – Sin/Sip ft. 2 Chainz
    11 – Holy
    12 – Take It Slow ft. Drake
    13 – Never Really Mattered ft. Nicki Minaj
    14 – She’s Mine
    15 – Moraltothestory

  • SeattleAtHome

    DeDiCaTiOn 6
    DeCeMbEr 6

  • BobIsJah

    ” I am the son of Miss Cita, sold crack, had niggas killed, this ain’t no pun it was all for Miss Cita, gotta give the world to you momma, gonna give you all the diamonds and pearls momma, la la got my head twisted in swirls momma, girls got me smokin that la la momma, why can’t I find a woman like you, all the good girls are taken and it’s true, I will never love another woman as much as you, but I’m gonna keep the search up, learned from my brothers I can never give up, cause back when I use to pick the zip up, I looked at the world around me and I wanted to slip up, this world is a tough pill to swollow, and if you let it, it will leave you empty and hollow, but you need to find the light, in you, in me, your moms and dads, the family, kids, everything is special and everything is magic, just open up your heart and you’ll be lookin at it… I love miss Cita….”

    • CV

      Where’s this from?

      • BobIsJah

        I just made it up in the fly homie, I was bored as fuck lol

  • EADS

    At the end of the Wayne is showing signs of his old style. Off day is bout pussy but lyrically good and catchy. You bum ass niggas need to relax.

  • ama

    32 hours no sleep man .. and i have exam i guess im fucked up

    • BobIsJah

      You’ll be ight lil nigga… Just write every answer as a weezy verse

      • ama

        hahaha lmfao

      • ama

        its math

        • mortimerr2014

          Just right a milli all over the page then. ……no?

    • Zee.

      Goodluck dwg

  • CV

    hey like really we need some official music video, that krazy is trash it even dont get views and there are only about three weeks left we need official video for start a fire immediately next day after he will debut it. Like really the promotion of CV is bad so far.

    • CV

      By my opinion Krazy is so bad that the effect on CV sales are decreasing instead of increasing them… Krazy was very very very bad.

      • Fuck tha Fame

        Y’all niggas gay

    • CV1

      How you steal my name fuck boy? I WA the first with CV. Not only cause CV but those are my initials -_-

      • CV

        No Way My Too! Thats crazy..

  • Kidd

    Lets hope its a soulful “Adele” type song and not the poppy type stuff Christina Millian usually does cause I could see Wayne killing an Adele feature

  • TwizzieTwitch

    itsgonna be like

    Tina’s Hook “Back then you told me you loved me…but now you act like its over…The beautiful turned into ugly…You’re shots done made me a soldier I’m bout to START A FIIIRE”

    “Wayne Verse” I start a fire in that pussy!”
    Aftermath:Every wayne fan shot themself that night.
    LOl jk i doubt this but i think it would be kind of funny at the same time

  • Truth

    It’s that song wayne played twist
    “You’re a whole different person, you don’t know how happy you look.”

    • SeattleAtHome

      Not Carter Material

  • e dog

    4 more days till we hear it!!

  • Ali

    Hope weezy refrains from saying “started a fire in that pussy” or something close to that because that shit is basic as fuck.

    • Anonymous

      Its better than sayin..

      “I Get That Cat Wet !
      Scratch, Scratch all on my back and Shit”

      • Anonymous

        Ok maybe its not….
        Cause that Bar^ was better than waynes shit recently…lmao

        #Real

        #Holla

        #SignMeYM

        #IlBringTheBestOuttaWayne

  • I hope this is actualy the radio super smash. Couse “off day” was wack af. He did that on an OFF DAY forsure. And lately all da days have been off days for wayne. Cv is in two halfs now couse he has released half of all the music from the first half and non cought on fire but believe me wich is hardly getting played already btw. Its a shame. I. Really fucken hopping he makes a descent comeback. Couse in reality no matter how big of a super fan i am, i have to admit. Wayne fell off.. Ill pay to see him and hear him, but i can guarantee im not the only one skipping to the next track in the ipod when some of his new tracks come up. Thats just being real. . id rather listen inahb2 before a bumb any cv product. And inahb2 was trash.

    • Khosta

      You’re a hater, gtfo wayne don’t need you. Just gtfo

  • Khosta

    Since off day was dope af I l know this one will be super dope aswell

  • Makaveli94

    Why is lil wayne releasing so many songs,,I mean are all these songs gonna be on carter V. It takes away from the surprise.

    • SeattleAtHome

      No they r not. U think Off day and Grindin r carter material? U a New fan or somethinG ???

      • Fly Dungas

        u not heard c4?

  • Kdawg

    SeattleAtHome STAYS posting tracklists on every damn post. Part 1, 2, 3, 4 & 5? Quit frontin’ and wait and see what he drops like the rest of us.

    • SeattleAtHome

      U know it would be the dopest tho…especially 5 prts

      Maybe they will do it. Even the exact tracks..it would be TOO Dope

      They already copied my ‘Only’ Track from one my TL’s and i think they did another one too

  • Lil Tune the Typhoon

    Lil Wayne ft. Christina Milian – Start a Fire OFFICIAL ARTWORK!!!!!!!!

  • YoungJT1092

    Im listening to everything C5 sessions right now, From Moment to Off Day…