Interviews

Migos Discuss Their Relationship With Lil Wayne & “Fantastic” Collaboration

Tue, Aug 11, 2015 by

Migos Discuss Their Relationship With Lil Wayne & Fantastic Collaboration

Migos recently chopped it up with DJ Whoo Kid on his The Whoolywood Shuffle radio show to promote their Yung Rich Nation album that is in stores now.

During the conversation at the 11:40 mark (see it below), Migos chatted about their relationship with Lil Wayne, watching him skateboard at a skate park, and more.

They also revealed that their unreleased collaboration with Weezy called “Fantastic” was left off their new album, because the timing wasn’t right for it and they are saving it for their new album that they say is already completed!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Q

    First

  • WeezyFBaby

    Amazing Amy is dope imo but you probably all gonna complain about his voice

    • TRUKFIT

      ITS UDNERRATED

    • Patrick H

      I want to know Why was it not on S4TW2?

      • WeezyFBaby

        Same reason why I’m that nigga was on fwa. Stupid yes men

        • Tuned

          Not even, Tez dumb ass picks the songs

          • WeezyFBaby

            That’s what I’m saying lol

  • TRUKFIT

    AMAZING AMY IS UNDERRATED

  • TRUKFIT

    IT WILL THEY SAID ITS A SINGLE FOR THE NEW ALBUM THEY DROPPING

    • 1017BLOOD

      Oh you believe everything these rappers say, guess you’ve been disappointed quite a few times in life.

  • King Slime Thugga

    Lil wayne is literally one of the few rappers who still raps that has so many fans and admirers of his work within the rap game itself!

    • fewcha

      hubbie

      • King Slime Thugga

        Im kool of that slime!

  • Patrick H

    Wayne brings everyone to the skatepark hah.

    • STEADYMOBBIN

      Pretty sure he just goes. They come if they want that feature

      • fewcha

        lol

  • King Slime Thugga

    Remember Meek at the skatepark lol

    • Tunechis_bih

      That was too funny haha

    • fewcha

      dead

  • Crowned King

    People sleep on Noah 40

    • fewcha

      random comment

  • Drilon_G

    “Get out my way like bump bump bump bump”

  • I think Wayne will always be my favorite rapper

    • WeezyFBaby

      I know he will always be mine

  • fewcha

    need new weezy music

  • Tuned

    Times getting hard but a nigga still getting it

  • WeezyFBaby

    Smh

    • Real2myPeersBITCH

      Lmao

      • WeezyFBaby

        Lol you crazy

  • King Slime Thugga

    That new thug article is pretty interesting lol, he talked about his writing process compared to wayne and drake

    • WeezyFBaby

      You say it like we checking for it lol

      • King Slime Thugga

        King slime bruh King slime !

        • WeezyFBaby

          Tbh thug cool but he need to chill. Power is my jam

          • King Slime Thugga

            I think the beef with wayne is over, but highly doubt we will get new music from them together, maybe something they recorded before might surface !

  • WeezyFBaby

    Shoutout YoYo you fat bitch!

    D5 outro funny as shit

    • Tuned

      Did you want me to shoutout Davonna?

    • King Slime Thugga

      MIKE BANGER WE LIVE ?

    • King Slime Thugga

      Lol look at how many people commented the same thing as ‘aja’ and she already got a whole gang of likes

      • WeezyFBaby

        She could say she shit herself and she would get 10+ upvotes

        • fwa

          Real.
          But..Y’all forget that account admitted to being a troll. This just like that fake bih account Kathi all over again. All y’all gullible as fuck.

          • WeezyFBaby

            Ain’t no one gullible bitch

          • King Slime Thugga

            I wasn’t really trolling tbh, but you a fuck nigga and thats on blood udigg!!!skrrrrr!

            • fwa

              Nah, I’m talkin about that “aja” account

              • King Slime Thugga

                Oh shit my bad !

          • Real2myPeersBITCH

            ??

  • Long live the pimp

    Wanna work for me??

  • WeezyFBaby

    Really? Yall gay

    • Real2myPeersBITCH

      Huh

      • WeezyFBaby

        Tell me why she got 4 upvotes on that lmao

        • yummy mmmm

          Hating ass bitch.

        • Brraaapppppp

          Why you care so much about a like button on the internet get a life you maggot your mom can’t support your bitch ass forever go outside meet people get a job or else you will take L’s the rest of your life. Believe that.

  • WeezyFBaby

    Lmao I think it’s funny!

    • Tuned

      It is fam I be dying. Then ppl like grumpy get mad

  • WeezyFBaby

    Lmao I’m cool

    • yummy mmmm

      Nah you gay pussy boo.

  • Lvpx

    Top 5 from FWA

    1. Glory
    2. Psycho
    3. Hes Dead
    4. Post Bail Ballin
    5. White Girl ft. Jeezy

    • Real2myPeersBITCH

      Don’t get people started

    • WeezyFBaby

      He said “Ft. Jeezy” lmao

  • WeezyFBaby

    Shoutout kourtney kardashian….IM GONE

  • CripKilla504

    This bitch sound retardet

  • King Slime Thugga

    My bad my bad !

  • WeezyFBaby

    Let’s see how this shit goes

  • Tuned

    Lmfao I be dead asf

  • WeezyFBaby

    Chill mode: on (off)

    • Tuned

      Only 1 up vote

  • Antman™

    lol let see how many upvotes she gets

  • WeezyFBaby

    I’m not losing no sleep over it just saying some of these boys thirsty

    • Jonny Bones

      … Not saying any names but (fresh)

  • Tuned

    Got bandana round my head like I’m 2 Pac

  • Cole

    ALL THE TROLLS EXCEPT TUNED REALSHITBOI UPVOTED YOU YOU EVEN UPVOTED YOURSELF BUT ITS JUST A WEBSITE

    • Tuned

      Excuse me

      • Cole

        EVERY TROLL ACCOUNT UPVOTED HER EXCEPT YOU GO LOOK

        • Tuned

          Bitch I ain’t no troll

          • Real2myPeersBITCH

            Except you boy lmao

          • Jonny Bones

            Read Again

            • Tuned

              I did

          • Cole

            I KNOW YOU ARENT

  • Ray

    You a cute lil thang.

    • Tuned

      I remember yo ass, thirsty

      • Ray

        I remember yo ass too mayne. I only do white women tho potna

    • Kobe

      Who tf….. Nevernind

      • Real2myPeersBITCH

        Naa nigga put this nigga in his place Bean

        • Kobe

          Idk wtf that thing is I’ll deal with it later

          • Real2myPeersBITCH

            Coo

  • Tuned

    That nigga weird, be searching for pussy in Walmart

    • Ray

      Go to Wal-Mart mayne. Guaranteed you.find you some more times than not

  • Real2myPeersBITCH

    Facebook a website too and people still want likes lol just saying

    • Facebook outdated

      • Real2myPeersBITCH

        Nigga you missed the point lol

  • Real2myPeersBITCH

    Lol just stating fscts. They have the upvote count for a reason

  • Kobe

    Aja you start school yet

  • CripKilla504

    HE’S RIGHT YALL IT’S ALL FRESH! HE SIGNS INTO ALL OF HIS ACCOUNTS AND LIKES AJA SHIT.

    • WeezyFBaby

      Chill with that

      • CripKilla504

        It’s true. I’m not gonna tell yall how I know but yea I know

        • WeezyFBaby

          Because you don’t know lol

    • Real2myPeersBITCH

      Chill lmao

    • Jonny Bones

      Probably ¯_(ツ)_/¯

    • Tuned

      Lmfao chill out

  • WeezyFBaby

    I’m ready for football cause my baseball team suck. 49er nation stand up

    • Real2myPeersBITCH

      Your football team not any better lol

      • WeezyFBaby

        Lmao right

    • logan k 32

      Saints

  • Tuned

    Asking Jesus for forgiveness

  • Devon

    This bitch can leave a blank message and Yall thirsty niggas will like that shit

    • Ray

      I didn’t like shit mayne I’d eat. Wouldn’t stick my dick in

      • Devon

        Huh

      • WeezyFBaby

        Translation

        • Ray

          I’d eat her pussy mayne. Won’t stick my dick in tho

          • Real2myPeersBITCH

            You gay

            • Ray

              Who tf you talkin to potna this dick only for white women mayne.

          • WeezyFBaby

            You gay as shit

            • Ray

              My dick for white women potna. They ride.the dick and suck it the best

    • WeezyFBaby

      She can post a link of bluewaffle and that shit would be top comment

      • Devon

        Niggas be like “that shit was disgusting but I fuck with you for that”

  • CripKilla504

    Yall are on yall phones so yall can’t tell but when u on a computer u can see who likes the comments and all those naruto accounts are the ones liking aja shit and fresh always was thirsty for her

    • Tuned

      It’s only like 2 Naruto accounts?

      • Real2myPeersBITCH

        3 cuz one comes whenever Wayne drop like a song and he says that the shit ass to get people mad

        • Jonny Bones

          Lol

        • Tuned

          Ohhh that weird ass nigga who be talking to fresh…

          • Real2myPeersBITCH

            Yaaaaa

      • CripKilla504

        No there were many more bro they just only commented once

    • Cole

      EVERYBODY CAN REQUEST DESKTOP SITE ON THEY PHONE TO SEE FOR THEY SELF

  • Devon

    I been quiet a few days. Lmaooo I ain’t say shit last couple posts

    • Tuned

      Chill you gone run her off the site lol

  • WeezyFBaby

    Fresh nerdy as hell lol

    • Jonny Bones

      I heard that nigga 30

      • WeezyFBaby

        Lmao what

        • Tuned

          16 going on 30

  • WeezyFBaby

    Comment of the century

  • Tuned

    Ray be like “I spend a check on that pussy”

    • Real2myPeersBITCH

      Ctfuppp

    • Ray

      You still the same clown mayne

  • WeezyFBaby

    3 people ain’t never seen a vagina

  • Jonny Bones

    Fresh just reading the comments and listening to sad music

    • WeezyFBaby

      Watching naruto playing yu-gi-oh

      • 1017BLOOD

        Thinking about his 10 imaginary bitches

        • Tuned

          Everyone need to up vote this

  • cole

    SHE UPVOTED HERSELF AND THE PRECIOUS ACCOUNT AND BOBBI KRISTINA ACCOUNT UPVOTED

    • Jonny Bones

      Ok and?

  • WeezyFBaby

    It is summer. Tf you from

  • Jonny Bones

    What is summer?

  • Real2myPeersBITCH

    Again.. they have the upvote count system for a reason

  • King Slime Thugga

    Lool it is summer..

  • Kobe

    You on a site full of fuck niggas like i been sayin. Stop actin surprised girl. Shit. When you start school?

    • Tuned

      Probably next week

    • Jonny Bones

      Idk if I should give Kobe this upvote

      • Kobe

        Please don’t

    • King Slime Thugga

      You the ultimate fuck nigga!!

      • Kobe

        Niggas on here gotta admit sometimes i be on some real shit. Far from a fuck nigga

        • King Slime Thugga

          Thats true tho!!!

  • Tuned

    Chill on fresh, my nigga getting kiks from girls on a fan site

    • WeezyFBaby

      “Mom can you take me and my chick to the movies”

    • King Slime Thugga

      What happened to his ass lol, last time he was bare cool now he getting roasted ?

      • Tuned

        We always roast him lol he cool that’s the lil nigga

    • ThaCarterV

      But you don’t know the code

      • Tuned

        I made the code lol

        • ThaCarterV

          Quit playing fam

          • Tuned

            Nigga hush. I did me and Trigga.. fresh asked me about it

  • WeezyFBaby

    I still don’t know what you saying

  • Kobe

    Take all the upvotes back you fuck niggas gave me yesterday on the last post . i don’t want that shit. Don’t need no fuck niggas approval

    • Tuned

      Not me

      • Kobe

        Not you what? Spit it out ignoramus

        • Tuned

          I’m not a fuck nigga boy

          • Kobe

            Pow… Pow… Fuck nigga

    • King Slime Thugga

      Nah I’m playin slime you speak that real shit !

      • Kobe

        You from N.O ?

        • King Slime Thugga

          ATL!YSL!SKRRR

          • Kobe

            ATL… Why tf yo fake ass speakin N.O slang? Fake ass

            • King Slime Thugga

              King Slime says ‘slime’ Udigg!!

    • 1017BLOOD

      Lmao i was shocked to see your name in the top comments

      • Kobe

        Fr sick of these wishy washy fuck niggas. Be consistent.

        • King Slime Thugga

          You the SLIME!!!

  • Let’s Bring Real Back

    They can keep Fantastic shit didn’t sound all that.

    • King Slime Thugga

      Im tryna hear anything waynes in boil!!

      • Real2myPeersBITCH

        I don’t even listen to they unimportant ass lol

        • Tuned

          Boy straight changed that picture

          • Real2myPeersBITCH

            Hoover !

        • King Slime Thugga

          Na the track I’m features in ‘cocaina’ bangs !!!!!!YSL!!!SKRRRR!!!

  • ThaCarterV

    Saving it for their new album but their new album came out 11 days ago

  • Tuned

    Run up in ya house and get ruthless, ain’t no waking up an alarm clock a be useless

  • ThaCarterV

    Also who knows why Wayne said “didn’t wanna do it but I fuck with TS fat Jo Jo dawg, just shot a video with r kelly no homo dawg” haha why Wayne clown em like that. Ps Wayne and Jo make good songs. Like crack house and of course make it rain

  • Kobe

    If i took you and fresh to court to see if yall guilty I’d easily win with the evidence I got. Hypothetically speakin

  • Tuned

    Excuse me

    • Let’s Bring Real Back

      Lol whatever drama is going on down there

  • King Slime Thugga

    Bitch I go overseas like a blood!!!Hard bar!!!!KING SLIME!!

    • Real2myPeersBITCH

      Go take your medicine

      • King Slime Thugga

        That Marijuana is my medicine slime!!1

    • WeezyFBaby

      Not hard at all
      Pause

      • King Slime Thugga

        The whole song is a banger ‘young thug-thats all’ Pure fire best flow !!!!

  • Kobe

    Every time I see ThaCarterV and his white boy dreads my mood get killed. Idk why. Same with Fresh and RealFuckBoiBoi. Tre too. Mamba out.

    • ThaCarterV

      Damn dog if it makes you feel any better I don’t fuck with you or your 30 personalities

  • King Slime Thugga

    IM A STONER IM A STONER IM A STONER!!!!YAAAA!!SKRRRRRRR

    • Tuned

      You be trippin

    • WeezyFBaby

      You be doing extra shit alot

      • King Slime Thugga

        King Slime!!!!bruh!

  • Jonny Bones

    Like Danny said just flag the trolls

    • Tuned

      Where the trolls

      • Jonny Bones

        King slime lol

        • King Slime Thugga

          Am I a troll ? do you really want me to do some tre like trolling ?

          • Jonny Bones

            Nah nah chill

        • Tuned

          He be doing extra but he ain’t a troll, not yet at least

    • Let’s Bring Real Back

      He said that?

      • Jonny Bones

        Yea

    • Nukey

  • King Slime Thugga

    I aint trolling, I’m just…BOOLIN AT THE BASKETBALL GAME, DRESSED IN BALMAIN!! (thug has wayne beat in that song)

  • King Slime Thugga

    Everywhere she go she ballin, yh she got xan she like where tar at !

  • Let’s Bring Real Back

    Tbh on some rs I’m watching Dora rn lol

  • King Slime Thugga

    TAKE KARE IS A BANGER!!! FUCK BIRDMAN BITCH ASS FOR RUINING WHAT WOULDVE BEEN THE BEST DUO EVER!

  • Let’s Bring Real Back

    Chill I got my kid that’s whu

  • King Slime Thugga

    Imagine a mixtape/album, produced by London and wayne and thug trading bars!

  • King Slime Thugga

    King Slime out ! NOT TROLLING THO!

  • King Slime Thugga

    LIL NIGGA YOU LAAAAAAAAMEEEEE!

  • Let’s Bring Real Back

    YOU KNOW WHAT? I GOTTA GET SUM OFF MY CHEST. FUCK THIS BITCH ASS SITE. YALL WORRY BOUT THE SMALLEST THINGS MANE IT’S A WEEZY FANSIT, IT’S A BLOG BRUH EVERYONE SHOULD BE ABLE TO SPEAK THEY MIND WITHOUT GETTING BASHED. THIS SITE FELL OFF, IT’S TROLLS INFESTED, NOTHING BUT BITCH AND FUCK NIGGAS. DANNY HOLD YA HEAD, TUNED HOLD YA HEAD, TRIGGA HOLD YA HEAD, DEVON HOLD YA HEAD, PEERS HOLD YA HEAD, JONNY BONES HOLD YA HEAD, NUKEY HOLD YA HEAD, AJA HOLD YA HEAD, FEWCHA HOLD YA HEAD. ALL THE OG’S HOLD YA HEADS, EVEN KOBE LOL U COOL MANE HOLD YA HEAD. THE REST OF YALL LAME ASS IM OUT. MIGHT COME AND SAY SUMM WHEN A SONG DROP OR SUMM BUT FOR THE MOST PART IM GONE.

    • Tuned

      Damn fam. Ight be easy boss

      • Let’s Bring Real Back

        U too blood

    • ThaCarterV

      Damn bro you defiNely tried to bring real back

    • Let’s Bring Real Back

      Ohhhh shit I forgot my nigga T-Wayne. Hold ya head youngin

    • Young Boruto ✔

      Yall ant got love for Young Boruto well fuck you too then

    • logan k 32

      U putting alot of us in tht category then

    • ReezyFromTheChi

      My nigga done finally had it

    • KarTune

      Lol, shout out all the real niggas “meek mill voice”

    • tha mobb c2

      True shit g.

    • Real2myPeersBITCH

      Be eazy boss ✊

  • yummy mmmm

    Me too quavo is the best of that group. Wayne made amazing Amy different and wild at the same time. Made me horny ass hell really mmmm

    • ThaCarterV

      It got gay at the end

  • Young Boruto ✔

    Young thug say he can write a perfect song in 10 minutes & sneak diss wayne & drake in the process

    Refresh

    • Dr.Carter

      it shouldnt even take him that long to come up wit what he “raps”

      • Hcath mjvvvb hbv den i fuck birdman and we hubba tujjkf Themfhjgdv. – Young Hug

    • Crowned King

      Doesn’t take long if you use words that don’t even exist

      • logan k 32

        Lmao

    • Youssef ♒️

      No he can’t do a perfect song in 10 minutes

    • King Slime Thugga

      KING SLIME THUGGA!

    • HollyDADz

      I think Thug and I have a different perception of the word “perfect”. Where I’m from we call his raps “garbage”. Wayne can rap gibberish on a song and it still sounds better than Thug’s raps. Glory is a perfect example of that

  • Crowned King

    Thug is wearing a dress in a new magazine shoot……

    • King Slime Thugga

      Swagga on a zillion!!

  • Crowned King

    Quality over Quantity

    • shrimp daddy

      Quality Quantities > Quality

  • Crowned King

    Waka Flocka can really be a dope MC when he wants too. RICO freestyle is heat

  • ReezyFromTheChi

    I was mad asl Fantastic was left off

  • Jonny Bones

    Dam I remember a year ago the hype c5 was high

    • ThaCarterV

      When he was on sport center promoting it jaha

  • Jonny Bones

    We was all waiting for it

  • Knudtsen

    that 2chainz x the dream track were fire

  • KarTune

    What tracks poppin for yall right now?

    • WeezyFBaby

      Back to back

    • Crowned King

      Wanna Know

    • ThaCarterV

      Live from 504

    • RhanceTheClapper

      Paper Trail$

  • tha mobb c2

    Post bail ballin

  • KarTune

    Wayne’s music so timeless, when you haven’t listened to a project in a while, going back to appreciate he approach and style a lot more

    • ThaCarterV

      When people say when isn’t a good rapper because his new shit sucks (even tho we know it’s been fire” I say oh so you can’t still bump to no cielings or the droughts

      • KarTune

        Even when new shit isn’t what we expected listening back its still fire! To a different degree, which is why Wayne’s always relevant!

  • ThaCarterV

    So my dumbass didn’t get the front row tickets to the Weezy fest cauSe I lost my debit card and they sold out. But the lord is good and someone refunded there ticket and yaaa boy getting front row. Look out for me and konfuzed on tidal

  • shrimp daddy

    Boy I stated that like 1 month ago.

  • King Slime Thugga

    Don Bishop, I was boolin’ in the bando with my slimes, and must of said that ‘lets tussle’ shit, we was laughing for hours !!King Slime!

  • King Slime Thugga

    I Got a extendo under my extended tee!!

  • 1017BLOOD

    I can dig rappin, but a rapper with a ghost writer? What the fuck happened?
    I swore i wouldnt tell, but most of yall sharing bars like you got the bottom bunk in a two man cell.

    • Young Boruto ✔

      And we suppose to believe meek mill that’s the same guy that said lil wayne don’t fuck with drake , dude ant reliable

  • King Slime Thugga

    Im a hold this weight down even though its a lot, and I’m take off on your man like a astronaut !!

  • King Slime Thugga

    Im the Slimiest of em all!!!King Slime!!!Peers!!!cheers!

  • King Slime Thugga

    Wheres grumpy old ass at !! i got that bitch ! YA DIGGG!! Only bitch I didn’t fuck with on this site!!R2MP SLIMEEE!

  • King Slime Thugga

    R2MP HEAD SLIME!!!NO HOMO TO THE FULLEST THO!

    • Real2myPeersBITCH

      Boy speak english lol

  • gram40

    Views From The 6.

  • Tuned

    My head to the sky, my feet on the ground

  • Tuned

    He dropped something?

    • e dog

      Yep him an ty its a good song man

  • KarTune

    D5 is slept on listening back

    • Kobe

      Please

      • KarTune

        Some strong rapping,
        Pure Columbia
        Devastation
        Cream
        Levels
        Type a way
        Still got the rock
        All fire!

        • Kobe

          Yall think S4TW2 fire too

          • Tuned

            Nope.

            • Kobe

              After C4 it’s been down hill.besides a few features he handled

              • Tuned

                S4TW2 was average and yeah you somewhat right except now he on track

                • logan k 32

                  There was like 5 good tracks on ianahb2 back to you god bless America trippy kit trigger finger

          • Barely

    • e dog

      Fire

  • Real2myPeersBITCH

    You hip !. Joint nice

  • KarTune

    New ish?

  • Kobe

    Basic typical nigga. He just like an unsigned artist on worldstar that made it

    • KarTune

      Except he’s not fool

      • Kobe

        No better than a amateur rapper today doin it

        • Tuned

          You trippin, Ace cold

          • e dog

            Ace is hard man

          • Kobe

            Please.

        • Real2myPeersBITCH

          I’m starting to think you don’t like any southern artist

          • Tuned

            Nigga be trippin, both Ace & Meek good

            • Kobe

              His diss track to drake. How much did you actually understand ?

              • Tuned

                One track but still it was a better diss track then charged up, Drake only barely winning based off popularity

                • Real2myPeersBITCH

                  Drake turned A diss track to a hit record lol that alone gives him a W

                • Kobe

                  Meek decent. So is ace. They’re basic tho . the beats they hop on carry them. Bangers and traps. They save niggas like meek and ace

                • Real2myPeersBITCH

                  You listen to the radio to much. Meek ya but Ace don’t need no damm trap beat he just sound hard af wit one

                • Kobe

                  Radio? Hell nah.

                • Tuned

                  Stole my comment

                • Tuned

                  Meek got a lot of trap beats but Ace got plenty of tracks not using a trap beat

                • Kobe

                  And he basic. Not a pure rapper. He ok tho. Name one rapper not named Chief Keef, thug, any nigga in that lane they can out rap

                • Real2myPeersBITCH

                  You telling me Ace can’t out rap nobody good ? Come on now mane ! Ay stay sleep doee cuz doubters give energy

                • Kobe

                  Tell me who can he out rap

                • Tuned

                  So you basically want me to give you rappers that can’t rap…

          • Kobe

            Big krit. Use to somewhat fuck with wayne. Isaiah Rashad. T.i. ace hood ain’t shit without trap beats

            • Real2myPeersBITCH

              You heard mama ? Save us.. Why ?.. Another statistic.. come on now lol its more I don’t feel like naming

              • Kobe

                How long he been doin music? You can’t hit me with a few flukes out of an entire catalog

                • Real2myPeersBITCH

                  He has alot that don’t got no trap beat I don’t feel like thinkin playa

                • Kobe

                  I been listening to ace hood since 2011. He had a few good shit. Not sayin he trash. But he basic.

                • Real2myPeersBITCH

                  I understand why you would say that. Thought the same till I downloaded his tapes.

    • Real2myPeersBITCH

      Aren’t we all

      • Kobe

        Nah. Even Drake on degrassi his delivery had star power. Niggas like meek and ace is as basic as they get.

  • Tuned

    That bass on a milli crazy

    • ThaCarterV

      Lollipop has unexpected bass

  • e dog

    dolph still bumpin tho

    • Tuned

      It’s dolphhh!

      • e dog

        Hey hey hey hey heyyyyyyyyy

    • 1017BLOOD

      Dolph got the motherfuckin trap jumpin

  • e dog

    That new tyga bump to

    • Tuned

      Lol lyga

      • e dog

        Haha i fck with tyga

    • KarTune

      New track or tape?

  • Man Man

    What’s your fb anyway

  • Tuned

    Krizzle one of the best in the south right now

    • Real2myPeersBITCH

      South don’t got alot of niggas who can spit so that’s not really saying much lmfao

      • logan k 32

        South the best

        • Real2myPeersBITCH

          Lie again

          • logan k 32

            Ti wayne boosie gates how u figure tht a lie

            • Real2myPeersBITCH

              That’s 4 out of… lmao

    • One of the best period now

      • Tuned

        My nigga Trigga. Nigga too cold

        • Hell yeah ever since Krit wuz here.. That’s my shit to this day

          • Tuned

            What’s ya fav tape from him?Mine is return of 4eva

            • Krit wuz here or 4eva & a day

              • bird2

                never heard of him
                i don’t live in the USA so I don’t give a shit, pardon my french

  • Uptown nigga living violent do I smell beef?

    • Linoh Locc

      I was chillin in the corner bout to get fucked up

  • Tuned

    South was the best side, we just be getting overlooked

  • KarTune

    Is there new tyga material? Don’t wanna hear if you don’t like tyga or not or your opinion on him.

    • He dropped a album recently

    • 1017BLOOD

      I dont like Tyga

      • KarTune

        Cool story fam fam fam fam

        • e dog

          Just a song

  • Weedzy

    Ahhhh YOUNGMONEY NEVA AGE

  • Youssef ♒️

    IYRTITL just jumped to 41 mill on my mixtapez , FWA 37 mill

    • Real2myPeersBITCH

      Californication

      • Tuned

        My nigga Asap killed that

      • King Slime Thugga

        R2MP Whats bracking! King Slime!!

    • Young Boruto ✔

      It’s been out longer FWA only been out a month or so

  • ThaCarterV

    Bro tuned is going to try and get the code but keep that safe G

    • Tuned

      Nigga. Didn’t I tell you me and Trigga made it tf

      • King Slime Thugga

        He aint a nigga slime!!

        • Tuned

          My fault. Wigga*

      • ThaCarterV

        I’m jusT playing

  • King Slime Thugga

    Whats brackin ? Kobe you a wayne fan or nah nigga? King Slime!

  • Youssef ♒️

    Are u kingfresh’s sister ?

  • King Slime Thugga

    Young Thug-Thats all! Best song to be released,Bussin out the Bando !!!SKRRRRRR!

  • Tuned

    Tf is this

  • King Slime Thugga

    HNHH gave that compton album 88 ? But the highest audience rated one is FWA!!

    • Tuned

      Fr?

      • King Slime Thugga

        Audience wise Barter 6 was hated on !!33% !!King slime !

        • Real2myPeersBITCH

          Lmfao

          • King Slime Thugga

            Whats brackin R2MP!

            • Real2myPeersBITCH

              Coolin bossman

              • King Slime Thugga

                *Boolin!! PIRU!!

                • Real2myPeersBITCH

                  Na I ain’t wit that shit lol

  • King Slime Thugga

    Hitunes about to take over !!!!Udiggg!!King Slime!!

  • cocacola

    i am not listening to FWA maybe i should listen to a song.
    Can you choose a song for me from FWA.
    I listened: GLory, My heart races on, i feel good.
    I don’t want to listen to any of those, I just need one track
    for tonight but I need someone to choose it for me.

    • Nukey

      Street Chains

    • King Slime Thugga

      You a FAGGOT!!!IM THAT NIGGA THAT NIGGA NIGGA NIGGA!!!

    • King Slime Thugga

      Im that nigga is the dopest song tho, I POUR CODEINE IN A LEBRON SPRITE, POP A PERCOCET I FEEL LIKE IRON MIKE!!1SKRR

  • Nukey

    Well duh, but Dr dre Compton gp in ice cube went hard, em went hard, k dot went hard, snoop went hard shit it was a great soundtrack/album just needed wayne on it lol

    • King Slime Thugga

      Im gonna be honest, I haven’t heard it but still shocked at how low wayne was rated !

      • Nukey

        Bird must of paid them off to rate fwa low as fuck…. Smh.

  • King Slime Thugga

    For real if you want to laugh, read the comments on the review to barter 6 HNHH!!

  • Real2myPeersBITCH

    Nigga look like he Straight Outta The Roots

  • King Slime Thugga

    Thats the ultimate gym song, When Im tired, If that comes on its a wrap!!!! I LITERALLY FEEL LIKE BALBOA!!

    • Nukey

      Street Chains and post Bail Ballin atm is my shit!

  • King Slime Thugga

    Lol at who you supposed to be lool as if he came to a halloween party or something shit!

  • cocacola

    i chose this song
    Lil Wayne – Living Right Ft. Wiz Khalifa (Free Weezy Album, FWA)

    • pepsi

      it sounds right for me right now

  • Lean in my punch I decided to spar, anybody want war?

    • Tuned

      I’m excited to start

  • Tuned

    No.

  • Tune Up ©

    A comment.

    • King Slime Thugga

      Whats brackin slime!King Slime!

  • Tuned

    Top comment.

  • Nobody

    – Nobody

    • Real2myPeersBITCH

      – Somebody

    • Tuned

      Left with you with just yo head, no body

      • Tuned

        – Bars

    • -Anybody

      • Tuned

        – No Likes

  • King Slime Thugga

    I FEEL LIKE FABO I FEEL LIKE FABO, I FEEL JUST LIKE FABO!!!!

    • Real2myPeersBITCH

      Pull up wit the birdman !

      • King Slime Thugga

        Fuck him tho!

  • King Slime Thugga

    Slime thugga wit it, slime r2mp wit it !!!King Slime!!!

    • Real2myPeersBITCH

      Post Bail ballin

      • King Slime Thugga

        How the hell a nigga think he gon survive on the YSL runaway ? HOW FOOL?

  • Tuned

    Hustler Musik

  • Drizzy Drake

    I’m crying, literally.. Can’t believe Meek died. 🙁

    • He fucked the girl you was first in line for

      • I JUST JACKED YO COMMENT

        He fucked the girl you was first in line for

  • Tuned

    745

  • King Slime Thugga

    I think I got banned !

    • WeezyFBaby

      Lmao you did guest ass

    • It’s a celebration

    • Jonny Bones

      See what u get pussy

  • WeezyFBaby

    Wayne bodies a lot of rappers on a lot of songs

    • shrimp daddy

      I know. FOH with your common knowledge bullshit.

  • T – Wayne

    Who seen jay electronica tweets?

  • Kobe

    The nigga just dropped two disposable projects . What’s wrong?

    • KarTune

      What you just said

      • Kobe

        So why yall lie to yourselves then?

        • KarTune

          FWA 7/10

          • Tuned

            8/10

  • HollyDADz

    Top 20 athletes who should retire in 2015… Guess who’s #2 @Kobean24:disqus
    http://www. therichest. com/sports/top-20-athletes-who-should-retire-in-2015/?view=all

    • Kobe

      Ok fuck nigga? I am

      • HollyDADz

        Your time up in the sports business boss lol. Would say u should retire from this site too but u be speaking that real sh!t recently

        • Kobe

          Recently? It’s been since I got here like 2 months ago. Foh

          • HollyDADz

            Naah! For the first month u been hating like a b!tch

            • Kobe

              I was speakin facts. Always. Ignoramus

              • HollyDADz

                It’s like if u just learned that word but anyways u kool. Ifwu

                • Kobe

                  It’s my catchphrase

  • KarTune

    Forgot how fire we alright was Damn

  • mortimerr2015

    This vacation spot is somethin man how the fam doin

    • Tuned

      Where’d ya go bruh?

      • mortimerr2015

        Out in Erie with a camper right on the beach. Blazin and listening to the waves is so damn peaceful man

        • Tuned

          That’s wassup bro, how long you staying

          • mortimerr2015

            Til the 17th

  • Pingback: (Video) Migos Interview With DJ Whoo Kid And Chat About Lil Wayne | Stunnalife()

  • DopeisJay

    Not really bruh

    • blahhh

      How you gonna tell him what’s bumpin for him

    • Mason⭐Weezy

      Fuck off mate. As far as I’m aware this is is a lil Wayne Fansite.

  • LiveFromDa504

    This curren$y tape bump

  • mortimerr2015

    Break the great white down to a fish plate

  • Tuned

    Nope

    • Mason⭐Weezy

      What is then?

      • Tuned

        Gangstas don’t die
        I’m hot
        My girl
        (Bet you ain’t heard them)

        • Mason⭐Weezy

          Heard the don’t die one.. With BM Sandusky right?

          • Tuned

            Na gangstas don’t die is one with just wayne and an extra verse from him, baby not on that one.

            • Mason⭐Weezy

              Is it not from like father like son?

              • Tuned

                Don’t die is from lfls but gangstas don’t die is a whole different song

  • mortimerr2015

    Million dollar baby

  • mortimerr2015

    Can’t decide if sftw2 is better than Fwa or not

    • Tuned

      That’s that kush talking

    • JTBePreachin

      Oh boy you sleep man…

    • Nope

      • mortimerr2015

        They’re both dope

    • WeezyFBaby

      I was addicted to sftw2 more if that help

  • JTBePreachin

    Currently bumping Tha Carter III, and I gotta say “I’m Me” is starting to become a daily addiction, I do have the quote “Keep your mouth closed, and let your eyes listen”.

  • CripKilla504

    Lol next post let’s all do the “aja challenge ” just like yall did today. Let’s see how many upvotes we get. The challenge is to make a blank comment or type one word and see how many likes you get.

    • T – Wayne

      Why is it called the aja challenge lol ?

      • Tuned

        Ig cause she gets a lot of likes

      • CripKilla504

        To see if we can get as many likes as her for saying irrelevent shit or are these niggas just that thirsty.

        • T – Wayne

          Sis be speaking some real shit doe.

          • CripKilla504

            Yea she cool and real but sometimes she just be getting top comment for saying some shit like “lol”

    • mortimerr2015

      Sounds gay af

      • CripKilla504

        Your one of the thirsty ones probably

  • CripKilla504

    I see lol let’s see how many everyone gets tomorrow

    • Tuned

      Lol bet

  • CripKilla504

    I’m gonna do that on the challenge

  • mortimerr2015

    Boy you heard me don’t qusetion my comments

  • Tuned

    Still icing out crosses, keep it Christian

    • WeezyFBaby

      WeezyFBaby

      • Tuned

        Tuned for president

        • WeezyFBaby

          …..the F is for forensics

          • Tuned

            I’m the local news, you 60 minutes

            • HollyDADz

              I think u got that line wrong lol

        • Jonny Bones

          I’m voting for Jeb bush

          • WeezyFBaby

            Bernie

            • Tuned

              No Mac

          • 3rd times a charm huh

            • Jonny Bones

              He looks smarter than his dad and brother

            • Jonny Bones

              And I heard he opened a lot of jobs for people in florida

  • CripKilla504

    Realshit

  • mortimerr2015

    Make sure ur camera get my good side of me lawdddd

  • WeezyFBaby

    Sftw2 is perfect gym music. Gets me pumped every time

    • mortimerr2015

      True shit

      • WeezyFBaby

        Especially when CoCo come on I be throwing around hella weight

        Lol jk

  • T – Wayne

    Yaheardme. But dats da sis tho lol.

    • Tuned

      Yessir. She fam

  • T – Wayne

    Haven’t heard fwa for a minute and he’s dead still bump hard. One of my favorite walking songs

    • WeezyFBaby

      Walking? Explain

      • T – Wayne

        Walkin outside enjoying the cali sun.

      • mortimerr2015

        Walking means walking

  • Get my kush from California get my dro from Arizona , I could get it cross the border gotta rider named Winona

  • mortimerr2015

    The Carter gon be late so I cooked up a tape!!

  • WeezyFBaby

    Lmao that sound like a white thing anyway

  • Jonny Bones

    Anyone else not notice that Wayne sampled that song from battle juice for 6 ft 7 ft it took me like a year lol

    • WeezyFBaby

      Boy you late as hell

      • Jonny Bones

        Im asking did anyone else not notice the first time u heard it

        • mortimerr2015

          Don’t even kno what battle juice is. Beetle juice?

  • HollyDADz

    Edit that bitch lol

    • Tuned

      Too late lol

  • Tuned

    Riding in my wheel, late night left arm on the steering wheel, red light cops in my rear view but fuck em cause I’m hot

  • When y’all think we gon get the next Wayne song or ft?

    • Tuned

      Next week

      • Jonny Bones

        Lol dam we said it at the same time

      • Bet. Nigga aint drop a verse since street chains

    • Jonny Bones

      Next week

    • WeezyFBaby

      Asked tuned the fortune teller

      • Tuned

        I’m back in business

        • WeezyFBaby

          Let’s hear them lotto digits

    • mortimerr2015

      Sometime this month for feature. D6 in October

      • Tuned

        Nope

  • WeezyFBaby

    Damn you sleep

    • I spent a check on that pussy

      • WeezyFBaby

        It’s been raining in Michigan

        • Man.. 2 weeks straight rain everyday in Tampa lol

          • Crowned King

            Isn’t it raining year round???

  • WeezyFBaby

    Just got what tuned meant when he said no Mac. I thought he was calling me mac miller at first cause I’m white. Hoe lol

  • WeezyFBaby

    What if Kobe win another MVP? Not gonna happen

  • T – Wayne

    Weezy Aint about the money remix verse still krazy #Rewind

  • Tuned

    If it’s good then yeah

    • Jonny Bones

      Good reply tez

  • Kobe

    These lil niggas is hot. Changed the Wi-Fi code on my bad ass cousins

    • Ok

      • Kobe

        Oh.

        • I pour moet on that pussy

          • Kobe

            ??? I ain’t commenting to you again. Hell nah

            • Chill bruh I’m listening to Future lol

              • Kobe

                Oh. I wouldn’t know. My bad

  • Kobe

    You fuck niggas would lose yall minds too if internet cut off world wide

    • Tuned

      Eat these niggas lunch

      • Kobe

        You was coo in HS then fell off huh

  • Tuned

    Fuck em

    • Jonny Bones

      Idk who would upvote* him tho lol

    • Bruh did Fresh ever come back after getting roasted? Lol

  • Kobe

    You do fr?

    • Jonny Bones

      Yea but I got it so it would read pirated games and that’s illegal so I couldn’t sell it so I just kept it

      • Kobe

        Do you have that one game with the guy had to climb up this maze of blocks .. I forgot the name of it but the blocks are blue i think and the background all black.any idea what I’m talkin about?

        • Jonny Bones

          Nah man I don’t know I have the rugrats and wall breakers and crash bandicoot and grand Turismo and a few other ones

  • That’s Tuned other account

  • Kobe

    I can tell.that’s after 2009 material

    • Tuned

      Nope its problem solver from like 06, he said “eat you niggas lunch, eat you niggas for lunch”

  • Kobe

    King Fresh slowed down off this site. That nigga with the dreads that had that fake ass job from his uncle slowed down. That mexican girl gone. That Sanchez Latina girl gone. Konfuzed slowed down. This site fell off. If I left it’ll be over

    • Rawhide

      but 4 some reason ur still here

      • Kobe

        Oh so yall want me to bounce?

        • Rawhide

          nah im kiddin dogg

        • T – Wayne

          Even if we did you’ll still come back

          • Kobe

            Not if yall really wanted me gone

            • T – Wayne

              U ight in my book nigga

              • Kobe

                I gave myself an upvote. I just need 9 more. Go ahead and upvote

  • T – Wayne

    Daddy cooked da work and said i kno it stank but its good

  • Kobe

    This comment get 10 upvotes within a hour and I’m gone

    • Rawhide

      look at this blatant ass cry for attention

      • Kobe

        Just upvote the shit.

        • Rawhide

          he just wanted to be popular, he just want top comment in the comments bruh *wayne voice

    • WeezyFBaby

      You’ll be back in a hour no life pussy lol

      • Kobe

        Every body can see Last few days i barely been on barkin at the mouth white boy

        • WeezyFBaby

          You on here every day bitch get a hobby

          • Kobe

            I’ll bounce. But my life better than yours. Believe that. Let’s see how yall do without the mamba

    • Tuned

      Bitch

    • KermitTheGod

      You say this everyday. Yo ass finna be back talking shit before the weekend

    • Jonny Bones

      Lmao

  • e dog

    Maino an gates got a dope song out

  • Kobe

    The Mamba out. For.good. i promise. Screenshot this or remember it idc. Last time. Let me give my shoutouts..

    Aja.
    Real2myidiocracy
    Grumpy
    Throw Tuned in there. Yeah I’m done

    • Rawhide

      die bitch, today

      • logan k 32

        Lmao

    • WeezyFBaby

      Alright see ya tomorrow

    • mortimerr2015

      Damn.. I see you

  • logan k 32

    Lol

  • logan k 32

    Hell ya I remember

  • logan k 32

    I wish but tht bitch went so hard hard to beat it

  • Tuned

    Ain’t no bet uncut…

  • Zak

    He’ll be back like the electric bill

    • KermitTheGod

      He be back like that final notice

  • Rawhide

    all yall welcome i just kicked kobe off the site u know just doin my thang helpin out the people

    • WeezyFBaby

      You do know he’ll be back within 24 hours right?

      • Rawhide

        nah i told him to die today its all taken care of

    • KermitTheGod

      That nigga ain’t going nowhere and if he is he treadmillin… Going nowhere fast.

      • Rawhide

        I know that’s y I screenshotted that shit

        • KermitTheGod

          He probably on right now wishing he could take it all back lmao

  • Rawhide

    shout out to the og real nigga obama for having a pokemon named after him

  • T – Wayne

    Who in dis bitch

    • KermitTheGod

      We in dis bitch like tampons

  • Young Boruto ✔

    Mane BET straight up lied about uncut

    • KermitTheGod

      Fuck that shit

  • KermitTheGod

    Damn hella niggas voicing they frustration on the comment section lmao. Get a good night sleep yall will be alright.

  • Knudtsen

    Happy bday danny

    • Kingfresh

      Nigga his birthday passed

      • KermitTheGod

        Nigga over here making up shit.

  • KermitTheGod

    Naw it’s going through a rough patch lol

  • KermitTheGod

    Since Kobe is “gone” lol I’m officially taking his “oh” And his “ignoramus”

  • Shakiyla

    Yay. Migos.

    • KermitTheGod

      I don’t believe we’ve met sweetheart? They call me Kermit aka R2P Jr. Pleasure to meet your acquaintance.

    • CripKilla504

      Stfu u dumb lookin bitch but then u prolly catfish commin round here at 2 in the morning smh Fuck u u look like u on crack like that bitch grumpy u ugly mofucka

      • KermitTheGod

        Damn no chill

        • CripKilla504

          Lol fr man I should be the one with yo avi lol

          • KermitTheGod

            I had to keep it gangsta … Niggas feelin froggy then leap

            • CripKilla504

              Lol realtalk

      • Kingfresh

        Lmao chill she real man I know.

    • Kingfresh

      They shit flopped…

      • KermitTheGod

        Shit flopped like a fish outta water . Went triple grocery bag

        • CripKilla504

          Lol I had to laugh at the ending. Stay around man u funny as shit real talk boss

          • KermitTheGod

            That’s why they call me the number one stunna

            • Kingfresh

              No one calls you that….

              • KermitTheGod

                why you put me on blast. Damn blowin up the spot. I’m trying to start something lol

                • Kingfresh

                  Hahaha chill I’m jp

              • KermitTheGod

                So like I was sayin, they call the me the number one stunna…

      • Shakiyla

        Lol yeah.

        • Kingfresh

          What you think of da album?

          • KermitTheGod

            I like fight night and handsome and wealthy they can keep all they other songs

            • Kingfresh

              Yeah same, them Niggaz shit just straight repetitive

  • Crowned King

    Wayne in Naples wine tasting. Livin life

    • KermitTheGod

      Tastin wine and wastin time

    • ThaCarterV

      That’s probably his first real Instagram post

  • CripKilla504

    Honestly scroll to the point where u can still see quavo body but not his head…nigga look like a bitch

    • KermitTheGod

      Nigga looking malnourished like he need to be on a late night feed Africa commercial

      • CripKilla504

        Lol so does thugga although I fw thugga that nigga look like he fresh off the plane from Africa lol

        • KermitTheGod

          Thugga and guwop again… Chasin that guwop again…

  • Crowned King

    Been way too busy to be on here lately but shoutout the homies

    • Kingfresh

      Salute man I seen your stories you gettin shitt done yaheard! Respect

    • CripKilla504

      U still doin the music boss?

      • Crowned King

        Yea man

    • KermitTheGod

      Wit up killa

  • KermitTheGod

    Hundred million to a fucking billion…

    • Kingfresh

      All deez broke Niggaz unfamiliar

      • KermitTheGod

        Mah bitch bad I say mama mia

        • Kingfresh

          Pants sag like the young aaliyah Lil TUNECHI

  • Kingfresh

    Aye fuck dis, Kik me lol

    • Shakiyla

      Lol Maaan why? And a few people I forgot who specifically

      • Kingfresh

        Cause I don’t like talking my personal business on here dat much lol. and mhm

        • Shakiyla

          What personal business

          • KermitTheGod

            It’s personal lol

            • Kingfresh

              Yessir

          • Kingfresh

            Smh, Idk maybe I don’t want Niggaz seeing what I say then making up shitt about what I said lol tf

            • Shakiyla

              We can talk about wayne then lol. That’s why we’re here

  • KermitTheGod

    Damn 30… They fucked up for lying like that lmao

    • Kingfresh

      Yadig??

    • Shakiyla

      Lol i thought 23 or something the most

  • KermitTheGod

    Good night yall. I’m more tired than the Michelin man. I’ll catch yall later ✌

    • Kingfresh

      Peace fam

  • Shakiyla

    Hold on.

  • Shakiyla

    I gave you something.

  • Khosta

    Watching the making of Jay rock and Wayne’s all my life

  • Zach ByGod Meadows

    Im back FAM

    • Khosta

      who cares

  • ThaCarterV

    When is Wayne going to announce who’s going to lil weezy fest?

    • KermitTheGod

      His team never do shit normal so I’d say they’ll announce prolly like three days after the show.

  • ThaCarterV

    A free album. I love that shit

  • Elizabeth Miller

    Damn want to cu.. Soon love the pics an the veat

    • ThaCarterV

      Elizabeth I don’t understand

      • Elizabeth Miller

        IDK hello

  • Young Boruto ✔

    Dam it’s a slow day on here

  • ⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖

    ……………………………………………………………………………………………………………..

    >>>>>>>>>>>>> CHECK MY PROFILE WEBSITE

    my Aunty Harper got a stunning black Mercedes-Benz SLS AMG Convertible only from working part-time off a laptop… published here

    …………………………………………………………………………………………………………

    >>>>>>>>>>>> CHECK MY PROFILE WEBSITE

    ⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖

  • ⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖

    …………………………………………………………………………………………………………….

    >>>>>>>>>>>>> CHECK MY PROFILE WEBSITE

    my Aunty Harper got a stunning black Mercedes-Benz SLS AMG Convertible only from working part-time off a laptop… published here

    …………………………………………………………………………………………………………

    >>>>>>>>>>>> CHECK MY PROFILE WEBSITE

    ⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖⚖

  • cabreisha

    i love u baby!!!!!