Latest News

Rich The Kid Previews A New Lil Wayne Verse In The Studio [Video]

Mon, Apr 18, 2016 by

Rich The Kid Previews A New Lil Wayne Verse In The Studio

Over the past few days, Rich The Kid has been in the studio working and hitting up the skate park with Lil Wayne.

During one of their studio sessions, Rich previewed a new Weezy verse to his Snapchat followers that you can check out below.

There is no confirmation just yet, but maybe this was their What You Been Doin’” collaboration, which we first heard about at the end of 2015.

Rich The Kid will also be releasing his Trap Talk project tomorrow (April 19th), so we may even hear the song on there!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , ,

  • TRUKFIT

    EHHHH BUT WHEN IS WAYNE GONNA START HITTING UP THE STUDIO WITH RAPPERS LIKE NAS, EMINEM, KANYE, 50 CENT, LUPE FIASCO, ETC?

    • Lil Wayne

      When he gets the situation he’s in figured out

      • NOAH 40 Shebib

        Is that you Wayne?

      • Gudda Gudda

        rofl why is that not the same answer when wayne is in the studio with rich the kid?

        • Lil Wayne

          Because birdman approves of a shitty rapper. Doesn’t want Wayne setting a new bar that he couldn’t reach

          • Khosta

            Never seen someone call themselves Lil Wayne in this site

            • Lil Wayne

              Well now you do

        • flickabic_nard

          Because nas & them cost more to lay tracks than rich tha kid.wayne using mixtape artist cause thats all he can drop for the time being..instead of spending bookoo money for a mixtape ft csuse he not really goin make money on it less he do shows which will happen hes wayne ๐Ÿ˜Ž

    • Lupe will never happen & he done it already multiple times

      • Gudda Gudda

        only song i can think of they are on is that arms race remix?

        • Who Lupe? That will never happen.. I was referring to the other artist

          • Khosta

            yea they did on Arms Race

    • Khosta

      Not 50 cent, replace him with Kendrick

    • IcebergTune

      Wayne won’t work in the studio wit 50, Nas, or lupe. I can almost guarantee that. But Ye, and Em, yea

      • westcoastbestcoast

        Wayne already made a song with nas. Look it up .my generation off of distant relatives collab album with damian marley

    • MrNinoBrown

      I guess he does not care anymore if you got the 100000 he charges for a feat you good whoever you are

    • Nathan Bryant

      Lupe said he won’t do features with anyone anymore. He’s releasing 3 albums this year and he’s done. No more tapes. Nothing. It would have been a lyrical massacre if he did.

  • NOAH 40 Shebib

    Wayne trash now

    • That Ariana song gonna be a hit

      • Gudda Gudda

        don’t feed the troll

      • XxF3R4L_FL4M3ZxX

        Its ight but its not gunna get big

        • Khosta

          It will get big

      • Khosta

        Its already a hit tbh

  • NOAH 40 Shebib

    Fell off in 2010

  • That beat sounds nice

  • Gudda Gudda

    this better drop tomorrow then

    • TunechiBruh

      Fag

  • NOAH 40 Shebib

    Fake blood

    • Patrick H

      Soowu.

  • Boruto The Lurker ๐Ÿ‘€

    Haha i was right

  • Patrick H

    Need D6.

  • Malik

    Isn’t he one of the migos’ leftovers?

    • Time

      Yep aka he wack

  • OvOKush

    hopefully it drops tomorrow

  • Malik

    Wayne stay rockin a OvO hoody

    • OvOKush

      Wayne supports his artists like crazy

      • Boruto The Lurker ๐Ÿ‘€

        Unlike some bald headed nigga

      • Time

        No he supports Drake and Nicki like crazy. Do you see him ever rocking Cory Gunz or Shanell clothing?

        • OvOKush

          do cory or shanell have clothing to rock?

  • TunechiBruh

    What up hq

    • Time

      Yooo

  • Time

    Rich The Kid is wack

  • Sparks

    I think Wayne is delusional at this point. First off why the hell is he doing features with people that aren’t really known at this point Wayne can’t blow up anyone’s career cause Waynes relevance is declining. Secondly he needs to go and do features with poping artist. He has drake!!! Anything drake touches is a damn hit!! Use him!. Get on a Kanye track nas, 50 cents, jay, Cole, Kendrick .We don’t wanna hear no euro collabs( even though they fire af) also no hoody , twist. Infavt no collabs with no YM artist. He can’t do non for them now. Even collegrove was just for Wayne and chainz core fans. The average fan liked it but it didn’t boost Waynes relevancy one bit. We need to stop blaming Mack and Tez. Waynes a grown ass man and should be smart. Y’all people on this site give Wayne too many passes honestly. Lol done ranting

    • Boruto The Lurker ๐Ÿ‘€

      You put to much thought into this

      • Sparks

        Naa honestly was just thinking as I was typing. Basically just ranting

        • Man Man

          The rant is true

        • Boruto The Lurker ๐Ÿ‘€

          So you just wake up worried about what another nigga should do for his life

          • Sparks

            No I’m a fan and as a fan you should expect better from the artist you support and not just accepts what ever Mediocre thing the artist does. That’s what separates FANS FROM STANS. So it’s not me worrying about what he should do for his life. I could care less about his personal life. I am not worrying rather I am expecting better from Wayne. Hope the you still ain’t confused smh

      • Man Man

        It’s not too much thought.. It’s a reoccurring thing so when it’s presented so much it’s now instilled in him Wayne needs a different approach in his career now

    • Lil Wayne

      Birdman isn’t allowing any of that. They have to be shitty rappers.

    • Khosta

      I agree with everything except the Euro part fam you fucked it up there

      • Sparks

        Read what I said in a whole and you’d understand. I said their collabs are fire af. But Wayne ain’t got right now. So euro x Wayne collabs are only exciting for us core fans not everyone. So Wayne need to go get hot again and come back to make his artists relevant

        • Khosta

          Nah man if they did a music video for destroyed and was a single for Euro album I think everyone woulda fucked with it

          • Sparks

            You think so? Cause hella songs off nc2 got way more plays than destroyed on YouTube. I think destroyed got like 300,000plays. Where ya at and jump got almost 2 mill plays. Other songs 600k plays. Some a 100k. But destroyed was part of the least played songs on YouTube. So you still think it gon have a hell views ?

    • jayreeves

      what bout the ariana grande feat? also love 50 but he irrelevant af

      • Sparks

        50cent and a Wayne collab has been an anticipated collab for years now it might be good. Plus 50 cents isn’t irrelevant. He is a brand. His mixtape was a huge success across hiphop so Iono it might be a good thing cause he an OG. Lol I didn’t like the Ariana record but that’s cause I hate Wayne using autotune. But as far as that goes it gives him relevance in the white demographics but I want Wayne to be still talked about when it comes to hiphop

        • Khosta

          50cent the most irrelevant

        • jayreeves

          #10 on the itunes chart thats good for wayne. I thought his verse was dope on there too. i want that collab too and honestly i think we gon get it sooner rather than later

          • Khosta

            That song is my favourite song this year, if anyone think that song is not nice they just don’t know good music

          • Sparks

            iTunes is cute. But Wayne hasn’t seen the billboard top 100 in a minute. And I understand because he can’t release original music but that’s why I’m saying he need to get better features that can get him a hit

    • 1017BLOOD

      Rich The Kid prolly got more hype than 50 cent these days, you living in that past nigga, you dont know shit lmao

      • Sparks

        Na 50 just did a show infront of 56k people. And I’m saying 50 cents as a brand isn’t irrelevant. His music might not be making him relevant but they still check for him. Plus 50 cents and a Wayne collab has highly been anticipated

    • Don pepperoni

      Sparks you right brozay, he need to stop doing features with shitty rappers, i dont know whats the problem with him, i hope the single with ariana grande get the #1 spot on iTunes cause if it doesnt they gon blame him, im sรปre ariana had more request for the single.
      But hey i got my own life to live dnt care if he fucked His career up. He aint givin me NO money.

      • Sparks

        You a real one bro

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    I’m sorry but THIS IS STRAIGHT HEAT.

  • Khosta

    I’m sorry to the haters but this is Catchy af and fire forreal

  • #1Stunna

    Tez is literally tha worst manager of all time. Tbh fuck tha people who disagree.

  • Swaggy g

    Might as well do a fwa 2 on tidal or something this wait boring as fuck

    • Khosta

      LOL Wayniacs are the most spoiled fans tbh

      • Swaggy g

        I’m not a wayniac the nigga ain’t drop no hot original shit in a minute that’s all its not like I only listen to this nigga tho

        • Khosta

          Still, other fans wait 2 years and they still don’t complain bout their fav. artist not droppin

          • Swaggy g

            Nigga who complaining its a FACT besides so bs features he got no real music put out some music nigga simple as that birdman can stop a album but not him randomly putting out tracks smh

            • Khosta

              just go do your own music and do the sound you wana hear and jam to it

              • Swaggy g

                Smh I don’t rap nigga some fans to emotional

        • jayreeves

          colle grove?

          • Swaggy g

            Collegrove dope I mean his own shit bro I get the legal shit but he can put out some shit without beat jackin

            • jayreeves

              there been a few og tracks on sftw2 and nc2 that been dope. i feel u tho its a sad situation. he seem to be doin what he can tho

  • BRLA

    No Ceilings 1 autotune is the best.

    • Khosta

      nah dedication 3 and rebirth

    • jayreeves

      *rebirth

  • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

    Lol who dis?

  • jayreeves

    ill take any wayne feat tbh. we hustle wit freaky zeeky was one of his most underrated feats of 2015

    • Khosta

      That was one of my favs I played it all the time

      • jayreeves

        im sayin bro that nigga spazzed and that beat was cold

        • Khosta

          Yea brah shit was flames

    • Get It

      True but vunimoe song was the best verse

  • Khosta

    The Ariana Grande song will be in the top 10 hot100 billboard chart for sure, can’t wait for the video and I wish Wayne would date Ariana I think that would make him hot again

    • 1017BLOOD

      Tf, Wayne 33 years old and Ariana like 20

      • Khosta

        Still, it would just put him up there and everywhere and have everyone talkin bout him again and he needs to do a song featuring ariana grande, everything she drops trends on twitter and becomes a hit

        • 1017BLOOD

          Fuck that shit, that track that dropped the other day is trash, everything she puts out is straight pop trash, i aint trynna hear Wayne all on that pop shit just so he starts charting again lol, yall niggas fucked up.

          • Khosta

            Brah we need him to chart or else Drake will break his hot100 singles record at this pace, That song was amazing you don’t know good music

            • Swaggy g

              Stop worrying about the wrong shit bro who cares about a singles record niggas want dope music u think drake breaking a fucking top 100 record would break his heart smfh

            • 1017BLOOD

              Lmao good music, its straight pop trash, i personally couldnt give af about Drake, i just want good hiphop music from Wayne, the further he stays away from artists like Ariana Grande the better, do you not see that?

    • Swaggy g

      Smh y’all still don’t get it Wayne don’t need to fuck with a r&b bitch to get hot again just make better independent music

    • Matc6Ma6eOvO

      Thats big seans ex tho

      • Khosta

        Big Sean ain’t shit

    • mortimerr2016

      Wtf

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    LIL WAYNE X RICH THE KID

    • NOAH 40 Shebib

      Sick pic bro

    • Mono

      Lookin like old wayne

      2009-12

  • Matc6Ma6eOvO

    Some people are just stupid

  • Wayne should collab with t-swift that will make him famous again Lmao

  • Him and Taylor should get married and have kids then he can be a better artist than drake right guys

    • Boruto The Lurker ๐Ÿ‘€

      I swear they put to much thought Into a guy they don’t even know

    • BLUNTBLOWNKERMCHI-DarkAssShade

      i hope u trollin u sound ghey asf lmao

    • NOAH 40 Shebib

      Totally agree bro!!!!!

      • BLUNTBLOWNKERMCHI-DarkAssShade

        u gay and faker than miracle whip

        • NOAH 40 Shebib

          NEW PHONE WHO DIS

          • BLUNTBLOWNKERMCHI-DarkAssShade

            die a slow painful death you punk ass piece of shit lowlife

            • BLUNTBLOWNKERMCHI-DarkAssShade

              jk lmao

            • NOAH 40 Shebib

              LMAO

  • I don’t care about how the music sounds, just as long as people mention Wayne on there twitter

    • NOAH 40 Shebib

      Yes fuck the music

  • Teddy bear

    D6 would be a better chance for WAYNE to come back tho. My problem with Nc2 was the choice of beats he choosed. Why would he decide to choose all drake’s beat. Secondly the autotune was pathetic. I don’t knw of the studio deceives them or it sounded cool in the studio. Lil WAYNE easily kills beat similar to fat Albert beat. East coast beat. He should do more of that. And increase his confidence level again from 110 to at least 200. ๐Ÿ”‘๐Ÿผ

  • BLUNTBLOWNKERMCHI-DarkAssShade

    #DaKerminchiKode ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
    4 – 2 – 0 like 105 times 4

  • NOAH 40 Shebib

    I think Wayne should wear a green shirt he’d get famous again

  • NOAH 40 Shebib

    I KNOW A WAY WAYNE WILL GET BIG AGAIN.. MAKE BETTER FUCKIN MUSIC!!!!!!!

  • I got a fuckin splinter

  • BLUNTBLOWNKERMCHI-DarkAssShade

    i bet if wayne ghostwrote a song and had drake sing it and drake did the same for Wayne … drake shit would blow up and wayne shit would flop lmao just goes to show the masses are sheep

  • jayreeves

    raptors finna catch that L again tonight lol

  • BLUNTBLOWNKERMCHI-DarkAssShade

    “im finna go workout ”

    – Rawhide everyday at 4:00am

  • BLUNTBLOWNKERMCHI-DarkAssShade

    fried bologna n cheese sammiches wit a cup of sunny d hittin the spot

  • OvOKush

    thats how I raised em!

  • Damn

    I wish wayne would stop singin…..

  • A Legend Named Mamba

    This shit bout trash af

    • HollyWeezy

      Most likely

      • A Legend Named Mamba

        They can keep it

        • HollyWeezy

          Ehhhh who knows. We hustle verse last year was one of my favorites and that had a bunch of no names on it, song was pretty trash tho but Wayne’s verse was good imo

  • HollyWeezy

    Coconut ciroc, forgive and forget bitch I already forgot

  • Damn

    If Future and Kendrick had a baby=Desiigner

    If Wayne and Travis Scott had a baby= Young Thug

  • NOAH 40 Shebib

    KERMIT YOU MAD

  • Weird Material

    Is it weird that i poop in my hand then dump it in the sink and rinse it down the drain?

  • Weird Material

    Is it weird that i ate my my sisters throw up and made calculations in my head on what she ate?

  • Weird Material

    Is it weird that i finger my nose nostrils until bugers come out?

  • lil mk

    Let me love you is hit now

    • HollyWeezy

      Not really

      • lil mk

        Go check genuis and the youtube

  • Weird Material

    Is it weird that i secretly want to fuck my great grandmother?

    • NOAH 40 Shebib

      Yea

  • Weird Material

    Is it weird that i jack off on camera then look at it?

    • NOAH 40 Shebib

      Nah

  • Weird Material

    Is it weird that i sent dick pics to 700 girls on Facebook?

    • HollyWeezy

      Is it weird that you have no life?

      • lil mk

        XD

      • Weird Material

        Is it weird that i fucked your mom last night? Is it weird??

        • lil mk

          NAh i fucked her too

          • Weird Material

            Lol

        • HollyWeezy

          L. Continue being a virgin elsewhere

  • Weird Material

    Is it weird that me and my grandma do it when everyone goes to sleep?

    • lil mk

      No one care xD logout bruh

  • Weird Material

    Is it weird that i nutted in a bowl?

  • lil mk

    Damn

  • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

    Like controooooollaa controlla

    • NOAH 40 Shebib

      Listening right now lol

      • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

        Sounds like some hotline bling 2 jamaican edition

  • NOAH 40 Shebib

    Build the wall Trump 16

    • NOAH 40 Shebib

      Wow what a dick ^^^

      • Matc6Ma6eOvO

        Fuckin pussy

        • NOAH 40 Shebib

          He needs to go

          • Matc6Ma6eOvO

            True what a dumb ass

            • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

              Trump for pres

            • NOAH 40 Shebib

              Smh

    • NOAH 40 Shebib

      Delete your account

    • Matc6Ma6eOvO

      Die

  • Matc6Ma6eOvO

    Match made so fuckin corny man
    I hate that nigga

  • NOAH 40 Shebib

    Fuck Noah Match and Chance

    • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

      Fuck me? It’s fuck you if it’s fuck me

      • NOAH 40 Shebib

        Faggit

        • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

          Cockaroch

          • NOAH 40 Shebib

            Ouch

            • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

              Lmao you high

    • Matc6Ma6eOvO

      Betas!

  • NOAH 40 Shebib

    Build the Wall!!!

    • NOAH 40 Shebib

      Make America Great Again!!!!!

      • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

        That way you can all play volleyball against Mexicans tbh

  • Matc6Ma6eOvO

    Need to put a window in the wall so mexicans can see what they are missin

    • Malik

      Lol what wall

    • #1Stunna

      lmao

  • Tune

    The G.O.A.T

    • Malik

      Tuned?

      • Tune

        Mehn he never tire!!!

        • Malik

          ?? Wym

          • Tune

            Yap

            • Malik

              Chill just dab

  • Malik

    ๐ŸŒพ๐ŸŒพ๐Ÿ‘€๐ŸŒพ๐ŸŒพ

  • Malik

    Anybody lurking lol

  • Matc6Ma6eOvO

    Lurk hard

  • lil mk

    Lil wayne is the greats lil ever

    • Matc6Ma6eOvO

      Lil Yachty is better

      • lil mk

        Lmfao

  • lil mk

    EminemXLil wayne Album

    • OvOKush

      Lil Wayne x Drake album >>>

  • lil mk

    Refresh

  • lil mk

    Why its Always eminem vs wayne xD

    • Matc6Ma6eOvO

      Cuz Eminem had the throne before Wayne

  • Matc6Ma6eOvO

    See me on BET
    So outta this world i could be e.t

  • Rawhide out this bitch

  • OvOKush

    Hillary Clinton on Breakfast Club lmao the dislikes on the video are ridiculous lool

    • Matc6Ma6eOvO

      Fuck her she a cunt

      • OvOKush

        lmao its not even at the normal breakfast club studio.. they went to her office or somethin

    • Good fuck hillary

      • OvOKush

        fax

    • NOAH 40 Shebib

      Who?

  • Matc6Ma6eOvO

    Hillary = Bae

  • NOAH 40 Shebib

    I’m here

  • lil mk

    If you typed in google the best rapper you will find to many wayne pics : D

  • Matc6Ma6eOvO

    Lil mk a fraud

    • OvOKush

      exposed

      • Matc6Ma6eOvO

        #Fake2016

  • Anyone know where I can watch citizen Kane for free

    • lil mk

      Its a show if its you can download moviebox its app for ios and android type in google

    • NOAH 40 Shebib

      Putlocker

  • mortimerr2016

    D6 gon be on some next level shit

    • OvOKush

      hopefully fam

      • mortimerr2016

        Views

        • OvOKush

          11 days

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Who has the greatest career ever in fishing?

  • lil mk

    Pop style ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

    • OvOKush

      yep

      • lil mk

        Views going to be fire fr

        • OvOKush

          only 11 days left

    • mortimerr2016

      On rn

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Needs that Drake verse on the OG

      • OvOKush

        fax thats 2nd verse made it so much better

      • mortimerr2016

        Couldnt find that shit

  • lil mk

    Pop style must be drake fr lil wayne&kanye

  • mortimerr2016

    I cant trust no fuckin bodyy

  • mortimerr2016

    Wayne on views?

    • OvOKush

      possibly

  • lil mk

    Imagine dat in 29 drake said on Twitter dat cashmoney and baby dont allow him to release views

    • OvOKush

      BM gonna catch this fade then

    • mortimerr2016

      Nah that shit got plenty hype

  • OvOKush

    MVP MVP 09 all the way to 16

  • Matc6Ma6eOvO

    Pop Style is soda can aluminum trash

    • mortimerr2016

      Beat fire

    • OvOKush

      take that ovo out your name you’re not worthy

      • Matc6Ma6eOvO

        Lol im foolin

        • OvOKush

          too late the 6 God was watchin

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Ye murked Drake

  • HollyWeezy

    Drake trash

    • Matc6Ma6eOvO

      Lol

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      True

    • OvOKush

      you were bumpin his last ablum tho..

      • HollyWeezy

        Last album was trash though

        • OvOKush

          lmao there were hits on hits tho

          • HollyWeezy

            Yup I like about 5 songs

          • 1017BLOOD

            Shits on shits

  • lil mk

    I wish wayne talk about c5 release dat after april 29

    • mortimerr2016

      D6 summer. Cv august. Drake vs wayne tour 2 in fall

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      I WISH WAYNE WOULD TALK ABOUT THE C5 RELEASE DATE AFTER APRIL 29TH*

      • HollyWeezy

        If ur both Egyptian why does he talk like he retard

        • ymovohideyoussef๐Ÿ™

          Education

          • lil mk

            Man fuck l you fr xD you judge me bec I didn’t put TH damn

  • Matc6Ma6eOvO

    2Pac trash

    • lil mk

      Agree

  • logan k 32

    I’m gonna be a daddy

    • OvOKush

      congrats

      • logan k 32

        Thank you it was definitely unexpected

    • 1017BLOOD

      Dam sorry bro

    • My condolences

    • mortimerr2016

      Congrats man

      • logan k 32

        Thanks it mixed emotions but I’m happy

        • mortimerr2016

          Fasho

    • HollyWeezy

      That sucks

    • lil mk

      I own your baby (with kanye voice)

      • logan k 32

        I’ll kill ur fuckin Egyptian ass

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        Kanye didn’t even say that, he tweeted it…

      • HollyWeezy

        Lmao ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Good luck man. Long way ahead.

      • logan k 32

        Ooo yea gotta get my life together now

  • Matc6Ma6eOvO

    Lil mk Trash Juice

  • lil mk

    Matc6ma6e is trash

  • Lmaoo “with kanye voice” ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

    • HollyWeezy

      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • HollyWeezy

    Lil Mk let’s hear a sick verse real quick

  • Matc6Ma6eOvO

    Lil Mk pick his nose in public

  • HollyWeezy

    Mk let me hold a $100 real quick

  • OvOKush

    You would think it’s all mine the way I took it

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      You would think it broke dime, the way I push it

      • OvOKush

        down*

        • ymovohideyoussef๐Ÿ™

          Damn it autocorrect

          • OvOKush

            lmao happens to the best of us

  • lil mk

    Yousef keep hate on me iam on my prime stop hate on the nigga

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      I don’t understand

    • 1017BLOOD

      Wtf you trying to say?

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        Idk bro do you speak Mkain?

    • HollyWeezy

      ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      I am say no to you nigga you am not in youre prime hhhhhhh XD

      • Young carter

        All your sentence is wrong xD

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Lil Mk skip every English class since preschool

    • Young carter

      Pla pla pla xD iam on my young thug freestyle shit no one care about u

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    I don’t speak MKish

  • Young carter

    I will change my name to young kanye or something

    • Matc6Ma6eOvO

      Or Young Asshole
      Samething tbr

  • Matc6Ma6eOvO

    Lil Mk has a rare condition thats makes eveything he says sound stupid. Niggas actually a scientist

  • Young carter

    Iam trend in the hq damn everyone here talk about me xD

    • OvOKush

      everyone talks about tre too not always a good thing lmao

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Hhhhhh XD

    • NOAH 40 Shebib

      You are just as dumb as he is

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        Of course I am

        • NOAH 40 Shebib

          Fuck you

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Lil wayneX eminem albm is best ever

    • NOAH 40 Shebib

      Not funny

  • Matc6Ma6eOvO

    Cant spell Meek without mk

  • Young carter

    Thx god iam the first trend

    • NOAH 40 Shebib

      You are a faggot Wayne is trash

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Iam the best young kanye in the hQ

  • OvOKush

    lol yall gassed this fool up smh

  • Young carter

    Hey xD

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Lil Mk think I am is one word

    • Young carter

      Keep my name out of your dirty mouth

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Lil Mk doesn’t believe in “ing”

    • Young carter

      I write ing in

  • NOAH 40 Shebib

    Youssef makes LilMk look smart

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      LilMk makes you look dumb

  • Matc6Ma6eOvO

    Lil mk the reason Jesus hasnt come back

  • Young carter

    Yousef you a fucking fag and i would beat the shit out of you if i saw you fr

    • NOAH 40 Shebib

      Preach

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Yousef jealous becoz iam popular than him

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Hhhhhhhh XD

  • Young carter

    Yousef be like when he wrote his long ass name :dhshsbshsnsbsjyousef

  • Baby savages on right now

  • NOAH 40 Shebib

    Little kids fighting this is funny

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Ok everyone I’m gonna stop roasting this dude because he is “on” his prime

    • NOAH 40 Shebib

      You were roasting him?

      • Young carter

        His iq is 3 ๐Ÿ˜‚

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        Basically yeah. And work on your replies I could see that comment coming from you.

        • NOAH 40 Shebib

          What?

    • 1017BLOOD

      Roasting?

    • HollyWeezy

      He was roasting you

  • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

    What’s happenin?

    • NOAH 40 Shebib

      Youssef trying to be cool again and lilMk bein wild

      • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

        Lol did I came to late again?

    • Savage Jr’s

    • OvOKush

      umm apparently this is a new form of roasting were the jokes aren’t as good

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Y’all on some next level dickriding fr. Peace.

    • HollyWeezy

      Got ran off the site by a goat? Hahaha

    • NOAH 40 Shebib

      Lmao look at your username bro

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        And?

        • NOAH 40 Shebib

          Salty

          • ymovohideyoussef๐Ÿ™

            You are basically dickriding another man in your avi and username. Same same.

            • NOAH 40 Shebib

              Thats my dad

  • Bruh lmao

  • Matc6Ma6eOvO

    Why is it that anyone with Carter in their username is borderline retarted

    • Shit crazy when u think about it

      • Matc6Ma6eOvO

        Its spot on tho like how da fuck smh

    • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

      Because of Jay-z

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Exactly

      • NOAH 40 Shebib

        You still a fuckin idiot

      • Matc6Ma6eOvO

        Carter > Yo sentence ass lookin name

  • jayreeves

    dam shit wild in here

    • OvOKush

      Mk comin for you next

      • jayreeves

        what this lil nigga on lol

        • OvOKush

          I think this is him on the regular lmao

  • Young carter

    Yousef is the type of nigga to put niggas name on his id to be cool

    • NOAH 40 Shebib

      Hahahahah

    • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

      LOOOOOOL

    • HollyWeezy

      ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

      • Young carter

        XD

    • Lmaoo

  • HollyWeezy

    I own your baby now- ๐Ÿ

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Mk right now happy af probably got his whole family on the hq watching him

    • NOAH 40 Shebib

      You’re losing 60-0

    • NOAH 40 Shebib

      At least try and roast

    • Matc6Ma6eOvO

      Yo family died in 911

  • That’s how I raised em lord, these Lil savages crazy they just waitin on me to tell em to go crazy boi

    • OvOKush

      tru now that you say it these jokes do seem like somethin you would say

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    LilMk what’s the capital of the US?

  • Young carter

    Oky it’s enough for you yousef today go logout now

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Stfu nigga I know where you live

      • Young carter

        So !? You will tell your father about me or something xD

        • ymovohideyoussef๐Ÿ™

          Imma pull up

      • NOAH 40 Shebib

        Lmao you gonna beat him up with your lunch box

  • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

    Why are we hyping Lil Mk tho? lol

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Don’t join them

      • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

        I don’t hype no man, I hype them bitches

    • HollyWeezy

      Who’s Lil Mk?

      • Young carter

        He mean the goat

        • HollyWeezy

          That’s what I thought he meant

          • Young carter

            Come on you said dat iam the goat ๐Ÿ˜‚

        • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

          Gayest of all time?

    • Yes the ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ

  • 1017BLOOD

    Hip hop is my supermarket, shopping cart full of fake hip hop artists

  • Tf goin on lmaoo

    • OvOKush

      boolin

      • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

        In the bando

        • OvOKush

          how you know

          • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

            cause it’s my bando

            • OvOKush

              oh shit lets smoke then

              • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

                Poor up some weed in a raw paper

    • 1017BLOOD

      Triggs tell these niggas to stop

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Lilmk gonna throw a party now thanks to y’all

    • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

      If he got booze I’m coming tbh

    • Young carter

      And you not invited

      • HollyWeezy

        ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ

    • HollyWeezy

      ๐Ÿ‘ป๐Ÿ‘ป๐Ÿ‘ป๐Ÿ‘ป๐Ÿ‘ป

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Upvote for MK

    • 1017BLOOD

      You will literally comment anything for some upvotes

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        Nah I’m actually winning lmao

  • NOAH 40 Shebib

    Bout to go to a bar and have a burger I think

    • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

      Get wasted fam

      • NOAH 40 Shebib

        19 fam

        • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

          Shit yall got that 21 shit I always forgot

          • NOAH 40 Shebib

            Yeah bro it sucks

          • But u can buy a gun at like 16

            • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

              Somethings I don’t understand lol

              • Lol ion even know if that’s true tbh

                • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

                  Bitch you giving me false knowledge

                • That’s the best kind of knowledge

                • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

                  Nah

    • Quit lyin, Ur ass is goin to mcdonalds

      • NOAH 40 Shebib

        Hell nah fuck that

  • Matc6Ma6eOvO

    His family didnt die in the building on 911
    They was tryna pilot the plane

    • We get it

    • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

      It wouldn’t be Match if he didn’t ruined is joke

      • Matc6Ma6eOvO

        Your fam

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Upvote for Youssef

    • NOAH 40 Shebib

      Downvote

  • Young carter

    I dont worry about ghosts any more

  • NOAH 40 Shebib

    Top 10 lists

    • 1017BLOOD

      Top 10 worst rappers ever

      • NOAH 40 Shebib

        I wanna hear yours

        • 1017BLOOD

          Gimme a min

      • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

        Wayne

    • jayreeves

      i got some good ones tbh

    • HollyWeezy

      Mk

      The end.

  • Matc6Ma6eOvO

    Upvote for antiterrorism

  • NOAH 40 Shebib

    Nas Em Wayne Biggie Hov Rakim Jadakiss Styles P Beanie Sigel Andre 3000

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Respect no Pac.๐Ÿ‘๐Ÿพ

      • NOAH 40 Shebib

        I don’t listen to him

  • HollyWeezy

    I just got a fake ID fuck you

    • NOAH 40 Shebib

      Waste of money

      • HollyWeezy

        My friend just gave me his cause he just turned 21. We both have same color hair and same height and near same weight, so it should work

        • NOAH 40 Shebib

          Oh thats whats up then.. Good luck

          • HollyWeezy

            It’s a Ohio ID too lmao

    • OvOKush

      mk just dissed you

      • HollyWeezy

        Where the fuck at

        • OvOKush

          one comment above this

  • Young carter

    Hollyweezy be like ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ goat goat,, to get my upvote ๐Ÿ˜‚

    • HollyWeezy

      Fuck you

  • BRLA

    Mk over Youssef

    • NOAH 40 Shebib

      Fat

      • BRLA

        Pedophile

        • NOAH 40 Shebib

          True

    • Young carter

      My homie how are you ๐Ÿ™‚

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        Fay

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        Gay

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      300 pounds

      • BRLA

        Foh Lil kid before I stuff you in a locker

        • ymovohideyoussef๐Ÿ™

          Lmaoo I was hiding in a locker today

          • BRLA

            No I stuffed you in it don’t change the subject

            • ymovohideyoussef๐Ÿ™

              No

  • Does anyone else say what they are typing out loud over and over again while they type it๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

      I have a inner voice tbh

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        Same

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Lmfaooo hell no. I do say it in my head tho.

      • NOAH 40 Shebib

        Did you really laugh your fucking ass off

        • ymovohideyoussef๐Ÿ™

          nah I just laughed my ass off without the fucking

    • OvOKush

      must be an old man thing

  • Young carter

    Why they saying about noah pedophile๐Ÿ˜‚

    • NOAH 40 Shebib

      Slime was saying I was Tre lol

      • Young carter

        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • NOAH 40 Shebib

    Match tell us a joke

    • HollyWeezy

      I don’t got all night bro

    • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

      He ain’t matching the expectations

      • HollyWeezy

        -match

        • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

          Thanks

    • I’m out

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Your life

  • 1017BLOOD

    Vanilla Ice
    Soulja Boy
    Lil B
    Pitbull
    Birdman
    Iggy Azalea
    Chingy
    Mc Hammer
    Mike Jones
    Drake

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Skippa da Flippa?

      • 1017BLOOD

        Who?

    • NOAH 40 Shebib

      Accurate

      • 1017BLOOD

        Why no one took the bait

    • HollyWeezy

      Ayyy don’t do chingy like that lol

  • BRLA

    Noah is Tre confirmed by Slime.

    • NOAH 40 Shebib

      True

      • BRLA

        Foh pedo

    • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

      Slime is Noah confirmed by Tre

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      True it was obvious

    • HollyWeezy

      Tre is a wife beater and rapist confirmed by a Flordia judge

      • BRLA

        LMAO

  • If I could pay like 25 dollars to make youasef and match funny I might consider it

  • I’m bout to go to sleep

  • NOAH 40 Shebib
    • 1017BLOOD

      You lucky i forgot him

      • NOAH 40 Shebib

        You know damn well Action is a better MC then 70% of rapper today

        • 1017BLOOD

          Lmao ok imma be serious, he aint no where near the worst

          • NOAH 40 Shebib

            Exactly

  • BRLA

    Why is Tre aka Noah still free ?

    • OvOKush

      Noah the goat fuck off

      • BRLA

        At raping kids ?

        • OvOKush

          its only funny with tre tbh

      • NOAH 40 Shebib

        Thanks bro. I cant comment because of an ongoing case

        • BRLA

          Rapist

  • HollyWeezy

    Brand new baretttttaaaaaaaa

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Can’t wait

    • OvOKush

      but….

      • HollyWeezy

        Lmao

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Rawhide the type of nigga to sleep at 5pm

    • NOAH 40 Shebib

      ……

    • Young carter

      Not good one

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        Shut the FUCK UP

    • ๐Ÿ amongst ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        Did you ever rape a watermelon?

        • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

          Wut?

        • Welp I’m goin to sleep

        • HollyWeezy

          Excuse me

  • Young carter

    I luved kanye verse in pop style

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Gay ass

    • NOAH 40 Shebib

      His best verse since Smuckers

    • 1017BLOOD

      You always hate on Kanye fuckin sheep

      • Young carter

        No u can consider me a kanye fan from now xD

        • OvOKush

          we dont want you. you a flipflopper

    • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

      Jay-Z was better

      • Young carter

        Lol its was 2 lines ๐Ÿ˜‚

        • ymovohideyoussef๐Ÿ™

          Stfu

      • 1017BLOOD

        I lost count how many fye bars he had tbh

        • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

          It was mad fire, burned my speakers

    • HollyWeezy

      Wayne better

  • NOAH 40 Shebib

    Youssef you have sex yet

    • BRLA

      It’s illegal until 18

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        It ain’t illegal it’s against religion

        • BRLA

          Mine too but don’t care

      • NOAH 40 Shebib

        That’s why I waited till 18.. No i just couldnt get pussy

        • BRLA

          Fr

          • NOAH 40 Shebib

            Lol

      • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

        Wut?

      • OvOKush

        if yall both under 18 who cares

        • BRLA

          I want pussy

          • 1017BLOOD

            Lose some weight then

          • OvOKush

            go get it

    • BRLA

      Or marriage

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      This is why humans are getting dumber

  • BRLA

    Youssef the type of nigga to get bodied by Matchmade

  • NOAH 40 Shebib

    Virgin probs

    • HollyWeezy

      @me next time

      • NOAH 40 Shebib

        @ myself

    • BRLA

      Foh

  • HollyWeezy

    “Did you ever rape a watermelon?”

  • Young carter

    Yousef is 15 guys dont talk about sex in his face ๐Ÿ˜‚

    • HollyWeezy

      What’s sex?

    • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

      You’re 5 tho

    • BRLA

      14

    • NOAH 40 Shebib

      Tre all over that

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Nigga you are 15 too and you don’t say “in his face”. Stop translating word to word from arabic ignorant.

    • OvOKush

      nobody said anything about sex in his face

  • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

    Imma be honest, youssef annoys me less than mk

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Thank you.

  • Weird Material

    Is it weird that i play with myself when i sit at the back of the class?

    • NOAH 40 Shebib

      Nah I did that

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Nah

  • NOAH 40 Shebib

    We just gonna ignore Youssef droppin the n bomb repeatedly

    • 1017BLOOD

      He thinks its cool cus he from Africa

      • NOAH 40 Shebib

        Lmao

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      White people probs ^

      • NOAH 40 Shebib

        You’re not black

        • ymovohideyoussef๐Ÿ™

          I am african and black people are african

  • HollyWeezy

    BRLA Mk and Youssef top 3 virgins alive

    • BRLA

      Cool

    • Young carter

      You consider me as a virgin but oky

  • 1017BLOOD

    I came up on Brad Jordan

    • NOAH 40 Shebib

      Isaiah Rashad – Brad Jordan

      • 1017BLOOD

        Let me roll

  • Young carter

    Iam 17 and i posted my pic what about you posting your pic let us laugh

  • Weird Material

    Is it weird to watch porn at church?

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Nah bl

    • Young carter

      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • BRLA

    I’m saving myself for the lord fuck y’all unreligous fucks.

    • NOAH 40 Shebib

      Thats real

    • jayreeves

      fuck every girl u can thats relatively hot take that advice from a older nigga

    • Young carter

      Hahahaha.

  • Weird Material

    Is it weird that im 24 still playin with barbie dolls?

    • BRLA

      Gayyy

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Nah

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Noah mad cause he’s 19 and still a virgin and he can’t say nigga too lmaooo

  • Weird Material

    Is it weird that i wanna sniff currys butt and eat james harden dick off?

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Now this is weird

      • Weird Material

        Damnit

  • 1017BLOOD

    Stop replying to these niggas

    • OvOKush

      niggas feed the trolls here

      • 1017BLOOD

        Dumb af

        • OvOKush

          fax

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        Exaclryy

  • Weird Material

    Is it weird that i fucked my son in the butt when no one was home?

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      Are you the mom or the dad?

    • Young carter

      Haha your son is yousef!?

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        Hahahaha zarif

        • Young carter

          Hahahaha peace

          • ymovohideyoussef๐Ÿ™

            Salam ba2a

  • Weird Material

    Is it weird that i watch porn at work and jack off my boss?

  • BRLA

    Weezy F stop trolling

  • OvOKush

    Danny can’t just ban this niggas ip?

  • ymovohideyoussef๐Ÿ™

    Aight I’m out. Shootout to Lord aka rhance the clapper

    • BRLA

      Don’t leave

      • BRLA

        Pause

    • OvOKush

      shootout? yall playin basketball ?

      • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

        2K16

        • OvOKush

          he only got 2k10

          • ymovohideyoussef๐Ÿ™

            I got 2k16 lmao

          • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

            With who I’m playing then??

      • ymovohideyoussef๐Ÿ™

        Nah it’s just autocorrect. Im talking bout guns.

    • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

      My nigga ๐Ÿ™

  • Weird Material

    Is it weird that i shove bannanas up my ass at night?

    • ymovohideyoussef๐Ÿ™

      If your a guy yes

  • Young carter

    Yeah brla got it weird material is weezy f ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Weird Material

    Is it weird that i eat booty and drink period my girls blood?

  • Weird Material

    Is it weird that i kiss my self in the mirror and whisper dirty things to myself?

  • HollyWeezy

    New post

  • Young carter

    Hahaha damn wayne will shoot himself if he saw this comments in his fans site ๐Ÿ˜‚

    • ๐“’๐“ฑ๐“ช๐“ท๐“ฌ๐’† ๐•‹๐•™๐•– ๐”„ ๐“’ ๐“˜ ๐”‡ ๏พšิพๅฐบร

      Nah he would shoot you

  • Weird Material

    Is it weird that i cut my dick off and glued it to the door to use it as a welcomer?

  • Weird Material

    Is it weird that i put my aunts wig on and dance in the mirror like im beyonce?

  • Weird Material

    Is it weird that i lick the screen for good luck?

  • Weird Material

    Is it weird that i got a bunch of Gucci Belts for my bday and i threw them all away?

  • Weird Material

    Is it weird that i cut off my ass cheek and used it as a phone case?

  • Weird Material

    Is it weird that i cut my right nut off and used it as a golf ball?

  • Weird Material

    Is it weird that i fucked this big booty girl then left my dick in her?

  • mortimerr2016

    Bryson tiller coo

  • Pingback: Lil Wayne & Rich The Kid Go Skating At The TRUKSTOP & Perform Live At LIV Nightclub [Video]()