Latest News

Cortez Bryant Gives A Little Update On Lil Wayne’s “Dedication 6” Mixtape

Sun, Oct 29, 2017 by

Cortez Bryant Gives A Little Update On Lil Wayne Dedication 6 Mixtape

Cortez Bryant has given a little update on Lil Wayne and DJ Drama‘s forthcoming Dedication 6 mixtape via social media.

In an Instagram post by LilWayneFanPage2017 that had a caption saying: “We need that dedication 6 as soon as possible”, Weezy‘s best friend and manager commented saying: “SOON COME!”

Wayniacs, do you think the sixth installment of Tunechi‘s Dedication tape series could really be here soon, or do you think Tez has just found a new way of saying “coming soon”?

Cortez Bryant Gives A Little Update On Lil Wayne Dedication 6 Mixtape

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , ,

  • Raz!

    blah blah same shit

    he said c5 was coming soon months ago

    • Big Tune or Lil Tune

      It was but birdman didn’t give Wayne his money.

  • RD4

    “coming soon” means 2 years for tez

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    One part of me says, if Tez is smart he shouldnt say โ€œcoming soonโ€ if heโ€™s not serious nowadays with all the lies weโ€™ve had to live through….another part of me says โ€œTez will be Tez…Smfh

  • G.O.A.T worshipper

    Fuck tez & his words ๐Ÿ–•๐Ÿพ

  • Screamโ˜๏ธ9FDAWORLD

    i hope Wayne gonna shutdown his management too for became independant

  • รŸlเธขเซจ

    lol these niggas trolls bro , period

    • fewcha

      him and mack need to disappear

  • รŸlเธขเซจ

    can’t honestly take themselves seriously saying soon at every corner, for years

  • ๐Ÿ๐Ÿ

    Lmao yโ€™all gone stop saying fuck Tez bruh he ainโ€™t even the one too blame he the one helping Wayne headline these concerts games etc even tho they Flop he always tryโ€™s his best too Help wayne and he donโ€™t even wanna be around wayne when he sippin so get off the man should be saying fuck Mack

    • ๐Ÿ๐Ÿ

      Commercials too

      • Muhammed Riyaz Zx

        Tez dick rider spotted here

        • ๐Ÿ๐Ÿ

          Lmao shut yo ass up how thatโ€™s dick riding and tez ainโ€™t a manger for your favorite rapper the main one who keeping wayne lights on

    • Big Tune or Lil Tune

      What flopped ?

      • ๐Ÿ๐Ÿ

        Ym radio the skateboard game etc

        • THEY ONLY HAD 1 EPISODE OF YM RADIO LOL

          • ๐Ÿ๐Ÿ

            Exactly flop

        • Big Tune or Lil Tune

          I looked it sold well.

          • ๐Ÿ๐Ÿ

            Nah

  • Jbadd504

    Basically tez trolling….he know niggas tired of hearing coming soon so saying soon come is his way of switching it up. Fuck him

    • HE RUINED WAYNE CAREER

      IT WAS HIS GUN WAYNE TO JAIL FOR

      • Big Tune or Lil Tune

        But Wayne career not ruined.

        • fewcha

          it is, no one really checking for him no more

          • Sparks

            Shhh be careful before khosta comes @ you for making sense

          • Big Tune or Lil Tune

            He haven’t drop nun for ppl to check for 2 years.

            • The Drought Is Over 6

              His career has been messed up for a long time now, since 2010. That’s coming from a huge wayne fan, I’m just not a stan, I know he fell off and changed too much. But just enjoy the old music from 05-09, when he was normal ๐Ÿ™‚

              • Big Tune or Lil Tune

                But he put out top 10 hits every rear until 2015 so he’s good.

      • Nathaniel Diaz

        You know if that ratchet was really under Tez’s name it’s only cuz Wayne had to buy it under Tez’s name. Weezy wasn’t gonna be a hoe n let his boy carry his charge. In other words, you actually believe that was Tez’s piece? ๐Ÿ˜‚

  • YungJackBauer

    Coming soon

  • A.

    thx

  • Muhammed Riyaz Zx

    anyway FUCK tez
    lier

  • Mula EL

    If yโ€™all havent noticed coming soon means 2-4 yrs from now

    • fewcha

      or 4 – 10 years

  • Dr Carter

    Soon come ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  • Muhammed Riyaz Zx

    Maybe Tez decided to finally put it out by saying it is Soon Come

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    So lemme ask something….a girl I know claimed that she was โ€œconservativeโ€ when asked by my gay friend about getting that business….so what does that even mean??

    • LOL WAT THIS GOT TO DO WITH D6 BRO

      • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

        Not a damn fart. this some other shit. But do you know what that conservative thing means? Like sexually…?

    • Giraffe Boy

      huh

  • Sparks

    Been tryna tell ya “on it just wait ” and “soon come”

    • Dr Carter

      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    • fewcha

      “on it just wait”…… imagine if mack tweets that next

  • I CAN NEVER BELIEVE ANYTHING THIS LEECH SAYS

  • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

    There’s more hints this time around, so I do believe it now.

  • YungJackBauer

    Sftw3 coming before d6

  • fewcha

    its like the boy who cried wolf

    no one can believe this guy anymore or take him serious

  • A.T

    31st ๐ŸŽƒ๐Ÿ˜ˆ

    • ๐Ÿ๐Ÿ

      25th November

      • Carter3 Lil Wayne

        Bye

        • ๐Ÿ๐Ÿ

          Ok the 32nd of February

  • Giraffe Boy
    • Eli$ha

      Big facts!! ๐Ÿ’ฏ

  • DC

    Someone please ask Olly Cartez about D6. He confirmed on twitter that the Wayne camp asked him to do the cover

  • David D

    I want C5 over D6

  • Weezy

    fuk that nigga

  • BirdFlipper

    Fake news

    • ๐Ÿ๐Ÿ

      Lmao how and itโ€™s his real IG

  • Nathaniel Diaz

    Real talk every single one of us is on the outside looking in yet we all act this is Tez or macks fault to blame. We really don’t know shit, fuck this could all be Wayne that got shit slowed up for all we know.

    • โšœ๏ธโ€ ๐ŸŽงโ€ unedabigbro๐ŸŽงโ€ โšœ๏ธ

      Bru it’s fuking birdman wayne could drop anything if he wants he just wants too drop it right and not everyone eat the songs up so fast chill dawg

  • โšœ๏ธโ€ ๐ŸŽงโ€ unedabigbro๐ŸŽงโ€ โšœ๏ธ

    Been waiting patiently telling niggas wayne never left watch

  • Dr Carter

    I repeat fuck Tez and fat maine

    • โšœ๏ธโ€ ๐ŸŽงโ€ unedabigbro๐ŸŽงโ€ โšœ๏ธ

      Not there fault tbh

  • Justin Cayz

    Dam = Download At Midnight ๐Ÿ˜‚ who remembers?

  • Steunchi

    Tbh I don’t know how y’all call tez and Mack leeching off of Wayne, they was with him from the beginning the only ones who ain’t switch up I respect that, y’all niggas don’t know what loyalty is that’s why half of y’all out here saying Wayne fell off, but still be checking his sites
    ….. Tez and Mack was with Wayne before he was Wayne , Wayne has done nothing wrong why leave ur child hood friend, ur brother

    • Steunchi

      I look at it as they tryna keep Wayne relevant by saying coming soon cuz it generates buzz and like articles like these

  • Weezy

    wats poppin

    • The Drought Is Over 6

      bumpin Fix My Hat right now. how bout you?

  • HippyWise

    I knew the update was gone be some coming soon type shit. Like nigga itโ€™s been coming soon we knew that

  • YungJackBauer

    Bout to check if d6 is already on limewire. Fast and safe download

    • Tunited We Stand

      boi

      • YungJackBauer

        Yes boi yes boi yes boi

  • T-Chubbs

    Fukk all this updating shyt from wayne n his kamp. Its been yrs bruh. Juz drop some dope shyt out da sky

  • Reward Lema

    Being silent > soon come(coming soon)

  • Nicholas Poe

    Tez is a fake nigga js that nigga artificial asf!

  • Turtis

    Wayne should drop a fwa 2 but as a mixtape

    • Tunited We Stand

      then it would be a FWM

      • FLOMETHEUS

        AND it Could Be a Double Entendre. Genius Marketing. Lol ๐Ÿ’ฏ

      • Turtis

        Yo youโ€™re right, thatโ€™d be dope imo

  • FLOMETHEUS

    && I Just Checked My Watch, She Said, “Don’t Check Your Watch”
    But, it’s so Late, My Girl Ain’t Dumb; She Gon’ Connect the Dots
    Fuck it, We Flea the Scene Around 3:15
    I Get Deep Between and Then She Sleep & Dream

  • Ervin Mitchell

    These niggas been saying soon for 4 years now…

    • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

      Lol, no they didn’t. Not for D6

      • Ervin Mitchell

        D6 been coming soon for at least 10 months as well haha

        • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

          Over a year, but this time around, there’s been more sources saying they’re working on it & we even had Sosamann ask what beat we wanted him & Wayne to rap over. It never went that deep.

          • Ervin Mitchell

            Man I don’t even want D6 like that. Free CV! I guess we’ll take what we can get though smh. Hopefully there are a few original tracks on there

  • PenGriffeyIII

    free smoke remix

  • Seรฑor Dirty Deeds

    That new savage offset joint thumps