Cash Money Records, Latest News, Young Money Ent

Lil Wayne Gives Birdman A Shout Out: “You Already Know I Love You” [Video]

Fri, Aug 3, 2018 by

Lil Wayne Gives Birdman A Shout Out: You Already Know I Love You

The following night after helping Mack Maine celebrate his birthday at STORY Nightclub, Lil Wayne and his Young Money artists hit up LIV nightclub in Miami on July 29th to carry on the birthday celebration.

As well as Tunechi and his Young Mula crew, there were also attendances from Birdman, YG, Tory Lanez, Floyd Mayweather, and more. While performing on stage with YG, Tune gave Baby a shout out:

“Stunna in this bitch, if you did not know, you already know I love you”

You can check out some footage of this in a video after the jump below. Be sure to check back over the weekend to see clips of Weezy and YG’s live performance together!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

  • Big Tune or Lil Tune

    First- Proud stan

    • Raz!

      the #1 guesser on lwhq

  • Big Tune or Lil Tune

    Who yall think have more sales thug or Lil Uzi Vert?

    • Raz!

      both are irrelevant

      • Big Tune or Lil Tune

        How is uzi irrelevant ?

        • Raz!

          1 hit wonder

          • Big Tune or Lil Tune

            He have more than one hit tho

  • Raz!

    so they must be back together now that they’ve made up and maybe back kissing too

  • Big Tune or Lil Tune

    Who yall think have more album sales Kanye or Drake ?

  • Big Tune or Lil Tune

    I checked 50 cent single sales.. I was so shocked.. Riaa have to be wrong

  • Big Tune or Lil Tune

    No bullshit I swear you’re the only person I see saying this.

  • Big Tune or Lil Tune

    Your wrong bro.. it’s actually Kanye drake haven’t even passed Wayne yet

  • Skrrrt Cobain

    smh

  • Big Tune or Lil Tune

    I think he have in single sales tho.

  • Big Tune or Lil Tune

    Why are Kanye video views so low.. He’s a mega star it should be way bigger

    • Giraffe Boy

      he fell off and is overrated

      • Big Tune or Lil Tune

        Nah I’m serious search his name on youtube

  • BirdFlipper

    80

  • Big Tune or Lil Tune

    Why would he ?

  • Big Tune or Lil Tune

    He is ?

  • BirdFlipper

    No one is checking for wayne… only 50% of Wayne’s fans are checking for wayne if that. I hope that motavates him. How he gonna let drake out do him when hes free now🤔

    • Big Tune or Lil Tune

      Yeah wayne sucks ! He only have 2 hits drake have like 100.. lmaoo non the carters haven’t even sold over 500k!!!

      • BirdFlipper

        He has 0 hits this year… everybody acts like they just remember albums and not mixtapes. Wayne has to do a better job

      • MakKDooz

        You’re a fucking idiot.

    • Giraffe Boy

      cause he not releasing anything

  • Big Tune or Lil Tune

    He signed that contract when he was kid

    • BirdFlipper

      Nah dummy he resigned when it was ending

  • Big Tune or Lil Tune

    Oh I get it your criticizing him for 1 bad contract move

    • BirdFlipper

      2.. 3 strikes it’s over

  • Big Tune or Lil Tune

    2012 to be exact and its top 3 biggest contract in music history but besides that.. all the greats have made bad contracts moves Wayne just happened to be one of them but he’s good now

    • BirdFlipper

      If you knew your job wasn’t paying you would you work there for years longer?

  • Muhammed Riyaz Zx

    ok weezy. U love stunna!! Thats so nice of you !! What about us fans man
    Update us man

  • Big Tune or Lil Tune

    Nicki, ti, Kanye, Beyonce etc. This was even before streaming was huge

  • Big Tune or Lil Tune

    So khaled and Ross have a deal with them too. Khaled just done a commercial with them 2 days ago

  • Big Tune or Lil Tune

    You sound hurt lol, but it’s krazy to me how Wayne management team sucks so bad but they literally managed to turn his career into a Megastar from 2004 until 2013. Literaly yall startes saying they suck since the bullshit happens with cash money

    • BirdFlipper

      Through mixtapes… he could of had 5 more albums make more than mixtapes. Poor managements… they also got tons of his shit leaked fucking with birdman. They did that to bitch homie and sex aka Jeffery because of birdman

      • Big Tune or Lil Tune

        The leaks are literally is what made ppl love wayne even more in 2007

        • BirdFlipper

          Those leaks still could have been heard on a album…idiot

          • Big Tune or Lil Tune

            Why ?

  • Lil Brick 🧱 Retired

    CLASSIC FROM 09

    https://youtu. be/iaFa0sYjId8

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Im telling yall my theory about wayne and birdman forming a 50-50 partnership going forward is correct. But yall wanna hate on everything i say. It makes sense tho

    • N.O. Samson

      No. I already explained yesterday or whenever it was why you’re wrong but long story short, that’s hustlin backwards tbh

      • Big Tune or Lil Tune

        Bro

        • N.O. Samson

          👋🏽

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Kunechi-Twitch album gon sell 2M first week

  • Big Tune or Lil Tune

    Yeah you right thug could even outsell Wayne.. like wayne never even sold well tbh.. Wayne wished his career was like thug check thug sales who’s really fucking with slime 😂😂

    • BirdFlipper

      I hate your sarcasm

  • Big Tune or Lil Tune

    Nah wayne career is over he’s selling 40K First Week FACTS!

  • BirdFlipper

    150k

  • Lil Brick 🧱 Retired

    After watching the video, i dont think he saying he love Stunna

    He is saying “Stunna in this bitch.”
    And then to his FANS: “If you dont know, I love you”

    Hes talking to his fans not Birdman

    • Giraffe Boy

      nah

  • Big Tune or Lil Tune

    Nah Fuck that he’s selling 20k like wayne can’t even get 100k in views on YouTube look at bank account it struggled to even get 50k in views

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Starting Astroworld right now..

  • Big Tune or Lil Tune

    Wym ? I’m agreeing with you.. thug have way more plat singles than wayne .

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Wtf this intro is trash. This is what people like these days???

    Its literally just “mmmmmmmmmm ITS LIT mmmmmmm got me going crazy mmmmmmmmmm stargazingggggggg mmmmmmmm yehahhhhh”

    • Ser Jaime Lannister

      Rollin rollin rollin got me stargazing

    • Ser Jaime Lannister

      Other songs are flames man

  • N.O. Samson

    Made love to a whore and changed my number
    Pull up on a boat like I’m Columbus
    Tongue all in her throat, all in her tunnel
    Pussy monster, I’ma need a muzzle

    • Big Tune or Lil Tune

      Bruh how does 50 cent only have 3 platinum singles ?

      • Lil Brick 🧱 Retired

        Soulja Boy has 3 as well

        • Big Tune or Lil Tune

          Dude you’re a troll I’m serious 50 cent is huge. I see why he was dissing Wayne early in his career 😂

      • N.O. Samson

        That doesn’t make any sense to me either. I don’t think the RIAA have updated them, there’s no way all of those singles are still only platinum or gold. Maybe it’s only showing the certification from the year the songs came out

        • Big Tune or Lil Tune

          They’re updated I think that’s just how much they truly sold bc his albums are updated. He have dropped projects and singles since those days.. but you know what I never seen him brag about how much he singles sold

          • N.O. Samson

            I’m gonna read more into it later, I refuse to believe 50 only had 3 platinum singles, especially considering how well his albums done, although it kinda makes sense I guess. And yeah, he talks about how much his albums sold more than his singles but that’s understandable tbh

            • Big Tune or Lil Tune

              Ikr but i see why he use to diss wayne all the time now.

    • Big Tune or Lil Tune

      Aye bro

      • N.O. Samson

        Yoo

  • Disappointed Wayne fan

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Rt

    • Giraffe Boy

      real

      • Big Tune or Lil Tune

        Where’s your meme ?

        • Giraffe Boy

          slowing down on it

    • It’s just at the point where we’ve given him so many chances and he slaps us in the face like this. Imagine how dope Wayne would still be if he never let the drugs consume him and actually had a decent team pushing him forward. I have no doubt he’d be one of the greatest artists of the 21st century.

      • Big Tune or Lil Tune

        Ppl already say he is but his team isn’t bad

        • PenGriffeyIII

          his team trash lol… and i think hes rapping the best he ever has right now just no substance and too high pitched

          • Big Tune or Lil Tune

            He’s fitting this generation. If he uses his raspy aggression voice he would sound outdated.. tbh he haven’t sounded like that since 2008. His 2011-2018 voice sounds pop mainstream but i get wym bro

            • PenGriffeyIII

              i feel u… mainstream rap is like that but if he rapped like he did before he would have millions of people listening to him cuz thats who blew him up in the first place…. this new generation dont appreciate this man and its sad…. im always rooting for him tho.

              • Big Tune or Lil Tune

                Actually the new generation loves Wayne which is our generation.. the old generation hates Wayne after C2

                • PenGriffeyIII

                  im not talking bout 30 year olds lol.. im 95’… new generation is 2000 up.. they not checking for wayne… will even disrespect him

                • Big Tune or Lil Tune

                  Frr? I never seen them really diss wayne I see old heads dissing Wayne

                • PenGriffeyIII

                  more of disrespecting than dissing i think… and old heads like who?!?! everyone who grew up listening to wayne knows the impact he had on the game and when wayne was new he was different but old head would never diss wayne… they may not like him but they respect him… ur right tho i can see both sides

            • alex

              His raspy aggressive voice made Wayne. For whatever reason nowadays his delivery can be off. Remember when Wayne could say anything, anyway he wanted to say it and it was the dopest thing people heard

          • Byron Thomas

            The track aint trash they just out dated same with nicki

            • PenGriffeyIII

              i said his team was trash stevie

      • alex

        Nigga.. Wayne was at his peak when he was leaning hard. Fuck you mean? He had the same team when he went platinum in a week. (Actual platinum, not this streaming shit) Wayne just ain’t got shit to prove no more. How you gonna be a hungry artist when he already accomplishes everything. I feel like Wayne just fucking around now. Cause there is times were Wayne still kills. It’s just these days Wayne goes over people heads. People only want dope beats and catchy chorus’ not actual lyrics

    • ⁶𓅓ºᵛº ᵃⁿᵗ𓅓⁶

      Same

  • Lil Brick 🧱 Retired

    “Who put this shit together, I’m the glue” – Travis Scott

    🤣🤣🤣👎👎👎👎👎👎👎

  • Giraffe Boy
  • Lil Brick 🧱 Retired
    • Giraffe Boy

      buahahaha

    • Big Tune or Lil Tune

      It’s good to me. Dead ages from 16- 30 thay says wayne C4 is a Classic.

  • °Jahsehxxx°©

    Gimme a topic to rap about

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Riley Reid

    • N.O. Samson

      Quantum mechanics/physics

    • RSB

      Pussy

      • N.O. Samson

        That legit was gonna be my first answer, but I thought that’ll be way too easy 😂

        • RSB

          Lmao I took the easy way out

  • Big Tune or Lil Tune

    My bad i see it now wrong channel

  • RSB

    When carter 5 drop

    • Lil Brick 🧱 Retired

      That bitch jaws gon drop

  • Skrrrt Cobain

    i guess. still disappointing though. I guess I was just looking forward to seeing him become his own man and start his own empire without being in birdmans wing, but clearly wayne doesn’t have that in him.

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Jsjdiesi

  • Sam

    Did this nigga just said he loves birdman?

    • Lil Brick 🧱 Retired

      I think he was talking to the fans bro

      • Sam

        Birdman smart he never said bad shit about Wayne, Wayne was the one wildin out screamin fuck birdman every other day and now he just look stupid

  • Lil Brick 🧱 Retired

    U gon say something about me anyway so it doesnt even matter. All you ever do is diss

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Aw im sorry i forgot bro

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Lmfao i said Astroworld lyrics trash on Reddit and somebody replied “dont you like Little Wayne?”

  • Slime Dwise

    Wayne fake as fuck.😐

    Fake Blood.
    Fake Gangsta.
    Fake Beef.

    Fuck this balding nigga for real.🖕

    • Scream☁️9FDAWORLD

      I can’t agree it but… It’s weird Wayne is weird as fuck

    • LOL DAMN

  • Sam

    Bro he had the whole game against birdman

  • Big Tune or Lil Tune

    Me

  • Sam

    Straight up and now he doesnt even tell the people what whats

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Aw sorry bro 🙁

  • Lil Brick 🧱 Retired

    It seems like if you go against the popular opinion (like if i were to say yo wtf Astroworld is so mediocre) you get instantly destroyed in today’s society

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Nigga you shame me for Soulja Boy

  • Justin Cayz

    What the hell Wayne.

  • Lil Brick 🧱 Retired

    😊🤙

  • LIKFE FATHER LIKE SON

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Thats my roommate idiot

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Since u a travis stan, review AW

  • N.O. Samson

    Wayne doesn’t say much. If an interviewer asked him about the Cash Money problems & saying “Fuck the Birdman! Fuck Cash Money!” & all those other things, he’d probably deny that it ever happened

    • Sam

      He be trippin

    • HE WOULD PRETEND HE FORGOT AND BLAME IT ON THE WEED LIKE HE USUSALLY DOES

      • N.O. Samson

        “Maaaan, y’all know I be high, I was probably just trippin. I don’t remember that 🤷🏾‍♂️” 😂

        • Sam

          And like when they ask about YM artists he just name the few like nigga would you forget who is signed on your record lebel

          • N.O. Samson

            LOL there’s been so many Wayne and/or Mack Maine interviews where they’re asked “So who’s on the label right now?” and they always leave a lot of people out. I wonder if that hurts those artists. It must do cause they never forgot about Nicki, Drake & Tyga 🙁 😂

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Did Kanye give you permission to use his likeness as your profile pic

  • HE HAS ALWAYS BEEN AVERAGE

  • N.O. Samson

    At the same time, Birdman has been denying that there was ever an issue to begin with. The whole time he’s been saying “Wayne’s my son & I love him”

  • Slime Dwise

    I can’t ignore all those interviews Wayne gave in the past 4 years about how Baby wasn’t family, and how he would be done with him after he got his money.
    😒👎

    Wayne was always the type of nigga to contradict himself, but damn.

    At least give us a reason for your change in tone instead of acting like you always felt like this. 😐

    • Sam

      I dont know what tf is wrong wth my nigga

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Wayne the type to announce a HUGE surprise release dropping tonight and make his fans stay up til midnight, only to post an exclusive flavor of Bumbu

  • RSB

    Bitch asked me for some money , I told her my name is no way

  • RSB

    Who?

  • Lil Brick 🧱 Retired
  • Wayne976

    Then he gon perform: YM no CMB 😒😒

  • RSB

    As of matter of fact it’s gon kill me bitch ! Cuz you ain’t ! (Tell em real shit) so get high ! Or POP POP get low

  • RSB

    Who though lol

  • Lil Brick 🧱 Retired

    No. I posted it because he looks like Travis Scott.

    • RSB

      So ain’t nobody gon tell me who , you mfs got me fucked up

  • N.O. Samson

    I’m not saying that Wayne didn’t have problems with Cash Money cause he clearly did, but on a personal level with Birdman, what if it really was planned after all just to secure the bag, uno, to make the fallout seem more convincing? 🤔

    • RSB

      Never know tbh

      • N.O. Samson

        Wayne & Baby haven’t said anything about the lawsuit the whole 4 years. If you think about it, we still actually don’t know the full story 🤷🏾‍♂️. I don’t ever see them explaining it either tbh

      • fr

    • Big Tune or Lil Tune

      Why can’t he have love for him he said i just want my money and is frustration most likely was from him not being able to release his music

  • Lil Brick 🧱 Retired

    ET: Bob ft. Lil Wayne

    • RSB

      Love that record minus that weak ass hook

  • RSB

    RealShit ⬆️🏆 they killed them Vs yeah bob a strange guy lol

  • Slime Dwise

    If C5 don’t release this year I’m done.😑

    It’s not just the lack of updates.
    I’m low-key tired of how Wayne treats his fans. Skipping live performances that fans paid for to hang out in clubs…👎 👎👎👎

    C5 better be fucking good too. 😐
    If he on that IANAHB2 shit where there’s a pussy bar every verse he can keep it. 🖕

    • Big Tune or Lil Tune

      You sound hurt

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Pick One:

    ET ft. B.o.b
    Tape Beat ft. Hodgy

    Its wayyyy too tough for me but imma go with Tape Beat

    • RSB

      Tape beat due to the hook on extra terrestrial

    • TrukFitNANCY

      Tape beat by far, that shit hits the soul frfr

  • LMAO Wayne only say that cuz he got him his money from Universal lmao sounds like my ex when I finally had financial freedom

    • N.O. Samson

      *Universal pays Wayne settlement money*

      Wayne to Birdman: “What beef? 🤷🏾‍♂️“

      • Big Tune or Lil Tune

        That’s all he wanted was his money

        • N.O. Samson

          Well in that case, all the other things Wayne said was unnecessary & he should’ve just let his lawyers do their job. Look at all of the drama Wayne caused, all because he couldn’t control his emotions

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Ight

    • RSB

      Lmao nigga you rich now ?

      • lmao financial freedom dont mean you rich just mean you dont have to work for anyone to pay your bills and everything else you need

        • RSB

          I mean that’s the definition, but if you aren’t rich you not really financially free imo

          • nah I disagree if you still depend on someone like a boss or a parent then you not financially free

            • RSB

              agree to disagree

    • Slime Dwise

      Nah, Wayne just fake.

      I’m starting to believe Birdman actually raped him

  • how is mannie fresh and Juve’s son random

  • that song was fire

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Kk

  • Slime Dwise

    For real. Anyone defending Soulja loses the right to criticize niggas for liking something else imo.

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Bro i dont defend soulja boy new music lmfao its trash. Yall take me seriously with itt. Nah. I just like it cuz its hilarious

      • Big Tune or Lil Tune

        You need to stop trolling so much then

  • Lil Brick 🧱 Retired

    “YMCMB gon ball til we fall”

    I think he meant to say

    “YMCMB going bald til we fall” ****

  • RSB

    Part of me says wayne wack for this and need to make up is mind . But the other part of knows how it is when you beef with family , no matter what you mah say . You still fuck wit em

    • RSB

      Damn I’m out here typing like mk lmao

      • Lil Brick 🧱 Retired

        Nah Mk woulda said:

        “Part of me say wayne wack 4 this nd need make mind up but dat part is know it beef with family bro. No matter what day is. I fuck with dat.”

    • exactly

    • Slime Dwise

      Birdman last name ain’t Carter.

      Wayne himself said that.

      • RSB

        And Wayne also just said he love him .

    • N.O. Samson

      That’s true but the difference in Wayne’s situation is he made a whole mixtape full of Birdman & Cash Money disses, plus on other songs too, club appearances & shows etc he dissed Birdman. Wayne made the situation public when it really didn’t need to be. As a fan, it’s interesting to know the situation but we really didn’t NEED to know. Plus, look at how many people have fell out with Birdman now due to Wayne. This isn’t your average family fallout tbh, it’s bigger than that

      • samson boy bhill

        • N.O. Samson

          I’m bool Blood 😂

      • RSB

        Not really , man I had a huge fallout with my step mom . It was fuck her for some years . We have since worked it out . Shit happens . It’s just his platform so big , I agree with you on us not needing to know

        • N.O. Samson

          Yh I feel you, I’ve been there myself but I kept it between me & that person. Wayne on the other hand, he got lots of other people indirectly involved when it was necessary & he lowkey made the situation worse than it needed to be. I’ve said things to relatives that I probably shouldn’t have, but it’s kinda different in Wayne’s case cause he told the whole world, yet he wasn’t actually saying anything

          • RSB

            RealShit⬆️🏆 that’s where wayne fucked up .

            • N.O. Samson

              I kinda think the situation would’ve been different & ended quicker if Wayne just kept his mouth shut & let his lawyers handle everything. I understand why he did it but all of Wayne’s comments & disses weren’t necessary

      • Big Tune or Lil Tune

        How would you feel everybody left you and your so called dad label and you stayed trying to rebuild the whole empire. the only artist left so you have to put the label on your back.. you have no cosigns.. fast forward you putting out hits and giving other ppl hits.. then a year later your now putting out smash hits and bring on artist to the label you turned into superstars which your dad never had this much success and money ever.. on the side your still giving him hits the biggest tours and much more money then put out C4 it sells really well and you still havent been paid for non of this.. so you throw out a album and get trashed.. so you cook up C5 one of most anticipated albums and iconic series of yours.. you put your heart in it.. the label cant even support it bc they spent all the money. So now you’re working out new deals with companies about streaming your album which is something new and you try to cut a deal for the label so this other company can profit off this and you make the money back from the deal and CM says no and try to stop after you’ve made them all of this money over the years which they havent even given you yet.

  • Big Tune or Lil Tune

    ** Singles are out lol

  • Slime Dwise

    Damn, Kanye & Kunechi’s friendship over😂😂😂💀💀

    • Big Tune or Lil Tune

      😂😂😂

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Why you dissing me all of a sudden

    • “bout time

    • RSB

      They just trolling nothing to see here

  • Who miss when Wayne used to say “G to the end!!!

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Dead as a doorknob and i got it locked
    And fuck every key on yo keychain boy

  • Lil Brick 🧱 Retired

    🙁 lets quit the beef and start over bro

  • tf

  • Slime Dwise

    Kunechi what you post for Ye to block you?🤔

    Must have been some real fucked up shit. Kanye usually don’t react like that.👀

  • Like when Outstanding starts “G to the end!!” his voice and shit you really felt that

  • RSB

    Okay maybe they’re not trolling lol

  • ⁶𓅓ºᵛº ᵃⁿᵗ𓅓⁶

    Yea fuck this nigga

  • RSB

    Realshit⬆️🏆🏆🏆🏆🏆🏆

  • Lil Brick 🧱 Retired

    I know yall always wanna kick this down when i bring it up but i guarante there is sexual history between Wayne and Birdman and thats why its more than just money and music involved……

    • RSB

      Smh

      • Lil Brick 🧱 Retired

        Dont tell me you would be surprised if that was the case

        • RSB

          Lol I mean I wouldn’t

  • he aint call shit

  • real niggas used to think 50c the best rapper alive in 03-06

    • Lil Brick 🧱 Retired

      So everyone was a real nigga?

  • Slime Dwise

    As long as Wayne don’t continue doing business with Baby I may overlook this fakery.

    If he sign another deal though..👎

  • Remember sagging our pants and shit wearing G unit sneakers lmao

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Yeah

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Travis scortorenekewowow fr. Kid cudos ” goSeembinpsn129 1🐮🎧🐮🔥🔥🔥🔥r

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      what the hell

  • …..More like Ugly Ducklin

    • Lil Brick 🧱 Retired

      🐣🐤🐥😂😂🐤😂🐤😂🐤🔥🐤😂🐤

  • Tunefan1234

    Where does Wayne even say g to the end in outstanding

  • Slime Dwise

    @Kunechi

    I agree there’s sexual history.

    Birdman gay frfr.

    I heard he kissed Mannie Fresh on the lips just like he did with Wayne and the other Hot Boys.😷

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Faya

  • “The Carter gone be late so I cooked up a tape” lmao damn so late though

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Birdman and Wayne sextape gon drop before C5

  • and he did say he doesnt want no problems he just wants his money

  • Lil Brick 🧱 Retired

    “Hung Black Man With Star Tattoo Anally Destroys Former Rap Superstar Little Wayne”

  • Slime Dwise

    Wayne did say he still had love for Birdman on Grateful….🤔

    He still a ho though.👀

  • Lil Brick 🧱 Retired

    “When Carter 5 drop,
    Birdman drawers gon drop”

  • atleast

  • Slime Dwise

    Lack of updates is why niggas on here beefin.💯

    We need positive C5 news to get everyone in a good mood. Why these niggas can’t at least give us a tracklist?😭

  • N.O. Samson

    When Peewee Roscoe gets released, I wonder how that will affect his, Thugger, Birdman & Wayne’s relationships

  • LMAO niggas in that Coco comment section saying “This is the Wayne I miss” lmao tf

    • Gudda Gudda

      loool

  • Drake drops In My Feelings vid and more records are broken

    • Lil Brick 🧱 Retired

      How? He only has 15M views

      • its trending number 1

        • Big Tune or Lil Tune

          That’s not a record being broken tho

  • Slime Dwise

    Wayne fans the main reason Wayne keep switching up.

    C1 fans hated C2.
    C2 fans hated C3.
    C3 fans hated C4.
    C4 fans hated everything after.

    In any Wayne video on YouTube you find niggas saying they miss that era of Wayne

    • Lil Brick 🧱 Retired

      That happens with most rappers

      • Slime Dwise

        True

    • fax

    • Big Tune or Lil Tune

      This is honesly true except C1, it started with C2 his fans loved C1 and C2 .. which are the heads from block is hot- C2 after C2 his Hip-Hop head OG fans been complaining everysince.. alot of are saying now i think C2 Wayne gone come back in like nigga it have been 13 years that Version of wayne is dead bruh

  • Lil Brick 🧱 Retired

    CARTER 5 TRACKLIST:

    I
    Love
    My
    Daddy
    Birdman
    I’m
    Sorry
    I
    Left
    You

  • Love how Drake shot that In My Feelings video where that Wayne painting is in Hollygrove

    • Lil Brick 🧱 Retired

      🐮🐹🐣🏗🦓🤞🐤🐣👎🗻🐺🎤💔😙🐎😙💯😍💯🗻🔥🔥

  • Slime Dwise

    Pussy Trash stans thought he could end Drake’s career.🤣🤣🤣

    I still think Drake finna fall off but deff not because of Pussy T👀

    • Big Tune or Lil Tune

      Drake definitely would’ve sold a milli before that beef happened

    • brah

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      He did damage Drake’s career, Drake can’t go toe-to-toe with a street rapper like Pusha, just not happening

  • Marley G with the cameo

  • So in that vid he added more Wayne vocals on the sample

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Pusha T – Daytona still the best album of 2018 so far

  • Lil Brick 🧱 Retired

    I got Quasimodo

    • Tunefan1234

      Sure u did

      • Lil Brick 🧱 Retired

        U sent it to me

  • Slime Dwise

    Just watched the music video.

    Can y’all niggas here STFU now about him and Wayne beefin?
    😐

    Drake has gave Wayne more shutouts this year then Nicki has in her entire career.

    Just admit y’all jealous that Drake bigger then Wayne instead of imagining fake beefs. Wayne literally had the nigga on D6R which was few months ago.👎😒

  • Just glad to see my nigga Marley G with the cameo

  • This nigga upload my pic random af lmao

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Who yall think got the biggest fanbase in the rap game

    • Wayne easily

    • Slime Dwise

      Game. He posted dick pics.

      Don’t ask how I know 👀

    • RSB

      This is gay , I don’t get why y’all do this gay shit and call it trolling . It’s not … it’s just gay

    • Turtis

      Drake if you consider that “the rap game”.

  • RSB

    All y’all gay . I’m out this mf

  • Lil Brick 🧱 Retired

    We all went thru our phases
    Drake stayed on point
    And Wayne started point shaving

  • Lil Brick 🧱 Retired
  • The fact that you can list that many years is the saddest part.

  • Stunna Number Blocked

    Marley G got a cameo in drake video before wayne 😂

    • Patrick H

      Wayne was on the wall.

  • Fonz Bentley

    I have no comment on his love for Birdman I’m just disappointed fr but honestly Wanyne , Tezz and YM his whole team are trash lol my nigga been free from CM for almost 2 months now and not 1 interview not 1 PSA video not 1 officially released song. Yea you working on a release date for C5 but what about Devol, Funeral, Velvet, LAT, Collegrove part 2, I Cant Feel My Face The Album 🤦🏾‍♂️. All these niggas with collab albums and you can’t drop one with Drake or Nicki either one will do HUGE numbers. As a big Wayne fan this shit is sad fr I bet he won’t announce shit at the lilweezyana fest

  • ßlย૨
  • Day1_la_laker

    so your upset because kunechi posted a picture of a dude?

  • ßlย૨
    • Patrick H

      Wayne is stupid.

  • Turtis

    Maybe Wayne still loves and respects birdman because he realizes birdman helped him become who is he, but he hates how birdman runs his business now and wants no part of it anymore. I think you can still like the man and dislike his business

  • Turtis

    I don’t play golf,
    But got a driver and a caddy…

  • Nijee

    I’m so disappointed in Wayne like he should be speaking on C5 & releasing official song

  • Dr Carter

    Gudda hand tattoo looks like an open snap

    • YMYSL 🐍🐍

      😂😂😂😂😂💀💀💀💀

  • YMYSL 🐍🐍

    Not me

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    For the first time in years, I can confidently say: yes

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    C5 in Sept-Oct. I got strong hopes on it. Just gotta give Nicki her time to finish her album hype, then its OVA

  • G.O.A.T worshipper

    So we basically went thru hell for 4 yrs & nothin….. Everythings back to the fucked up normal???

    • logan k 32

      Yep

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    7.1/10

  • N.O. Samson

    No homo

  • STUNNA

    Latest news is that Wayne didnt miss Panorama Fest because of weather, but because he “just didnt want to do it”

    • Patrick H

      And his lawyer came out and said its bullshit. But blogs won’t post that….

    • Carter3 Lil Wayne

      Bitch change yo name

  • 🐐🐐

    Lmao he love em since he got his money and this what I was talking about the other day

  • Big Tune or Lil Tune

    Why do yall think thug never sell well..?serious question

    • N.O. Samson

      I’m a Thugger fan so I’d gladly buy his music, but tbh, his music screams “Yoo, lemme download this mixtape/track”, instead of “Cool, I want to buy this album/single” if that makes sense. Some people can great music which many people would want to listen to…for free…but they still wouldn’t wanna buy it i guess 🤷🏾‍♂️

      • Big Tune or Lil Tune

        That makes since I guess

    • Patrick H

      Why are you obsessed with sales like they are what defines if a project is good or not.

      Go back to guessing when C5 will come out.

      • Big Tune or Lil Tune

        Who tf isn’t ? sales means alot..

        • Marc Berry

          To who? You?

  • Billboard made a list of top 100 best artists of all time… Included Chris Brown, Drake, but no Lil Wayne… WTF

    • Tommy Shelby

      Billboard is a joke

    • Patrick H

      Lame.

  • I think if they were real family, a discussion working out and after that reestabilizing the connection, its normal they showing love, but, its very hypocritical

  • Bloocci

    One million, two million, three
    Oh! it’s my part
    That lil’ nigga whole heart
    Lexus automatic start
    I shine like eighteen
    And sparkle like a bezzel
    Ridin’ up yo’ block
    In the fully loaded ledger

    ya forgot about this era. I blame management tbh

    • Big Tune or Lil Tune

      Huh ?

    • Marc Berry

      Top of the line nigga. Respect. Even though you got some of the lyrics wrong

  • logan k 32

    Right makes him look like a bitch

  • Tommy Shelby

    I LOVE ASMR

  • Tommy Shelby

    You’re dumb, phony. All his projects are classic. Brb, gonna go watch ASMR & jerk off to the new In My Feelings video

  • Patrick H

    Wayne and Steph are fucking, that pic confirms it.

    • Big Tune or Lil Tune

      Wow who fucking knew **sarcasm

  • Gudda Gudda

    guddaville 4 coming soon

  • Lil Strawberry

    Wayne don’t care about you idol worshippers

  • Carter3 Lil Wayne

    Facts 😂😂😂😂💀💀💀

    • Lil Brick 🧱 Retired

      💀💀💀💀💀

  • STUNNA

    Mixing xans with the lean

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Steph not fine at all to me

    yall a trip

  • Lil Brick 🧱 Retired

    💀💀💀💀

  • Tommy Shelby

    You’re a p hony!

  • Lil Brick 🧱 Retired

    imma play with that sack
    who the fuck stopping me
    running the game
    like its monopoly

  • Tommy Shelby

    I wanna nut inside Gudda!

  • 🐐🐐

    Stunna number unblocked

  • STUNNA

    Rns

  • Dwaynewayne

    Does anyone have Georgia by euro, or how I can get it!?

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    Black Thought a better lyricist but Wayne got literally everything else

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    T.I. but it’s close

  • Tommy Shelby

    I’m gay

  • Tommy Shelby

    Both trash & washed

  • Tommy Shelby

    Lil Wayne

  • Tommy Shelby

    I can’t name a single 2pac or Biggie song. #iDontRecognizeTrash

    • Stunna Number Blocked

      Yo mommas a hoe

      • Tommy Shelby

        I fucked yours

  • It’s all love once he cut the check lol Wayne a funny dude

    • Tommy Shelby

      He don’t get checks from that clown anymore.

    • Tommy Shelby

      You NIGGER

  • Tommy Shelby

    My tiny dick rock hard like an armadillo.

  • Weezy504

    Nigga gave us two mixtapes with 20 songs each and yall yall about starving lol

  • SmooveWeezyF

    On which song did he talk about it?

  • SmooveWeezyF

    50 is smart af lowkey

  • Burnerbahn28

    and will have this same mofuckin convo for 6 more months until we get our first single from C5. Then a release date which most surely will get pushed back. and with our luck right b4 it drop another beef and bye bye c5. Dude wtf. Wayne need to take control and get his shit together. It’s sad enough he had to do 10 year old songs at small clubs for the last 3 years. He started promoting The Carter 5 nearly 5 years ago. I’m a die-hard Wayne fan and that’ll never change but holy fuk!

    • Burnerbahn28

      At the same time the second that album drop I’ll be there to pick it up and buy it! #alwaysupportune