Interviews

G-Eazy Calls Lil Wayne One Of His Favorite Rappers, Reveals What Their Upcoming Collaboration Is About [Video]

Sun, Jul 7, 2019 by

G-Eazy Calls Lil Wayne One Of His Favorite Rappers, Reveals What Their Upcoming Collaboration Is About

We first heard about this upcoming song back in April, and now G-Eazy is teasing his collaboration with Lil Wayne even more in a brand new interview.

While sitting down with NME, the Bay Area rapper called Tunechi one of his “favorite rappers of all time” and revealed his forthcoming track with Tune will be about living in the moment and appreciating your heroes while they’re still alive.

You can watch Eazy confirm Weezy will be on his new album, which he says will be released “very soon”, and chat all about their collabo after the jump below. The two of them last worked together on “Order More“!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , ,

  • Lil Brick 🧱 Retired

    GOING TO SEE WAYNE FOR THE FIRST TIME TONIGHT

  • Slime Dwise

    What about them tweets G-Eazy?

    • FRFR

    • Raz!

      good question

      he needs to answer about them

    • lusia wen

      See [dark phoenix] this is site complete good sub, don’t miss it !!?
      Visit’s Here : MASTERLOLLIPOP.BLOGSPOT.COM

  • Patrick H

    Real Wayne fans ain’t forgot when he was dissing Wayne for clout on social media.

    • Tha Martian 👑

      He opened for wayne on tour also

  • Patrick H

    He did.

    • TunechiGod

      When?

      • David D

        Google it

  • Dr Carter

    Well played USA !

    • NETHERLANDS WERE UNLUCKY

      • Dr Carter

        USA MISSED MANY OPPORTUNITIES TOO..

    • King Slime Thugger

      Nigga..you my slime. But fuck female football bruh. Ain’t no nigga keeping up wit that shit 🤣

      • Dr Carter

        Lmaaaaooo I was just switching channel tbh (I’m lying)

        • King Slime Thugger

          Haha 🤣

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Gonna see Snoop and Schoolboy tonight too apparently. Didn’t know about that. Don’t care much for Schoolboy but Snoop will be dope to see

  • I KNOW WAYNE GON KILL IT

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    fuck g-eazy….wayne washed him on like tuh remix

    • EASILY

    • FoFoBullDogg

      Not even debatable 🐐

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    kongrats to the womens team

    • Giraffe Boy

      4 times

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Trump winning 2020 in a blowout I’m calling it now

    • King Slime Thugger

      He gon deport you back to New Delhi before you get a chance to vote I’m afraid

      • Lil Brick 🧱 Retired

        he has nothing against India and never has lmao. India’s Prime Minister is literally the exact same as Trump in terms of style and policies

        • King Slime Thugger

          you on the first ✈️✈️ back

    • Wordplay 187

      All the other candidates seem just as bad as Trump is now so doesn’t really matter

  • King Slime Thugger

    Kunechi post a selfie of you acc at the concert later 👀..we gon put your cap to the test

    • Giraffe Boy

      lol

    • Dr Carter

      👀👀

    • Raz!

      i cant wait to see it get photosshopped

      • King Slime Thugger

        🤣🤣🤣

  • Wordplay 187

    Brick send me your verse for Jake’s song I’m back to recording Wednesday

  • Mk

    Word when u start recording to the beat tell me

    • Wordplay 187

      Always I’ll get to your beat next Sunday at the latest

  • Giraffe Boy

    this guy is fake

    wayne should not be working with him

  • Giraffe Boy

    he did yes

  • FlopFlips

    D6 Wayne is too fucking cold

    • Raz!

      d6:r >>>

      • LEF – THE RE-UP 5/25

        Nah

  • King Slime Thugger

    Yo slime, peep ur inbox

  • Raz!

    #funeral

  • Raz!

    wayne will have no idea about the tweets

    but thats why he needs better people around him to show him who is fake and who isnt

    • N.O. Samson

      I’m sure Wayne’s fully aware of those tweets. Tez is one of G-Eazy’s managers. Wayne & G-Eazy have a lot of mutual friends in their circle such as Blueprint/Maverick/The Revel Group staff etc. I’m sure it’s been brought up at least once, Wayne probably just doesn’t care. He’s in his own world

  • FoFoBullDogg

    What’s this about G-Eazy dissing Wayne?

  • FoFoBullDogg

    I like tuh still bangs 🔥🔥

  • MuddyCupSavage

    G eazy’s past tweets aside, both collabs with he and wayne (order more and I like tuh) have been heat so I’m excited. G eazy still a bitch tho. Mout.

  • Lil Brick 🧱 Retired

    ayyeee I had no idea I was gonna see Snoop and Schoolboy too. Thought I just had tickets for Wayne

    That’s dope to have Snoop open for Wayne tho… phew !!

  • Tuned #Umar

    Lil bruh nem

    • 🐐🐐

      Never thought lil bruh was gone get free tbh

      • Lil Brick 🧱 Retired

        who

        • Tuned #Umar

          Wayne lol

        • 🐐🐐

          Wayne

      • Tuned #Umar

        Off that plantation

  • Steunchi

    Why have Danny posted the Justin Timberlake Wayne song, Leftover from CV?

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Why wouldn’t he?

  • Regg locc

    That shit real 🤣😂 to me. He from Bay? What the hell going on in this world.

  • Tuned #Umar

    Clippers to the finals

    • Lil Brick 🧱 Retired

      nah Celtics and Lakers

      • Tuned #Umar

        Bro. No

        • Khaos

          Lakers will

  • Wordplay 187
  • Tuned #Umar

    Oh yeah slime that snippet you sent hard lol

  • Lil Brick 🧱 Retired

    apparently the US National Women’s Soccer Team played “Money To Blow” at their post-game party

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Wayne definitely gon wear a Packers jersey tonight

  • K9OUSSAY
    • N.O. Samson

      Neither YM/CM or Drake have ever said that Drake’s leaving the label. People need to stop believing internet rumors. That rumor always seems to appear every time Drake drops a new album for some reason. Other people seem to want Drake to leave YMCMB more than Drake himself does for some strange unknown reason

    • Dr Carter

      Birdman never lied

  • 🐐🐐

    Mixtape before or after funeral 🤔

    • Lil Brick 🧱 Retired

      we not getting either this summer

      • K9OUSSAY

        🤣

      • 🐐🐐

        Fall fasho

  • King Slime Thugger

    Young thug is such a icon.

  • Wordplay 187

    Hands down more variety but also more filler

  • Lil Brick 🧱 Retired

    who’s higher all time – Thug or Rocky?

    • Tha Martian 👑

      Rocky

  • 🐐🐐

    Nigga shut up obviously we gone get both soon

  • 🐐🐐

    Lmao shut up obviously it was a reach With wayne everything is a reach

  • Day1_la_laker

    I’m skatin’ and rappin at the same damn time
    I said I might retire but y’all know I be high

    • One of the hardest songs on the tape

      • Day1_la_laker

        D4 slept on

  • N.O. Samson

    Sqad Up dissed Wayne heavy when he left the group & they’re his day one niggas…they ended up squashing the beef & resigning to YM. If Wayne can forgive his brothers, do you really think he gives a shit about G-Eazy had to say?

  • Dr Carter

    Kunechi don’t forget the selfie 🤳🏾 👀

  • N.O. Samson

    G-Eazy is a snake for dissing Wayne & then years later calling him one of his favorite rappers of all time and making songs with him. But if Wayne doesn’t care then why should we?

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      Wayne is miles above g Eazy, as a fan of Wayne we should defend him

      • N.O. Samson

        I don’t even listen to G-Eazy tbh. And yh we should defend him. I personally wouldn’t have made songs with him but I’m just saying the problem isn’t anything serious

  • N.O. Samson

    Sqad Up, the Hot Boys, Baby etc. So many of Wayne’s closest people have dissed him at some point. I highly doubt Wayne’s stressing about a few tweets by G-Eazy

    • Tuned #Umar

      Birdman never dissed Wayne lol

      • N.O. Samson

        SQ & the Hot Boys dissed Wayne. Baby & Wayne fell out. All of them ended up reuniting. They’re like family & their beef was more personal. G-Eazy’s tweets are nothing compared to that

      • Hunter Yates

        Yeah he did on that one song. Think it was called, “Fuck em”

  • N.O. Samson

    No Ceilings is being put on streaming services this year

    • Wordplay 187

      Damn he must’ve cleared those samples

      • N.O. Samson

        Yep, I’m assuming that’s what’s happened & it’s about time! Hopefully all his mixtapes can get cleared. I’m sure they could be, everyone respects Wayne (rappers included). It’s crazy how Wayne killed the game with so many official & unofficial mixtapes, HUNDREDS of songs…and he didn’t even make a penny from it. He deserves it.

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      I pray that’s true

      • N.O. Samson

        It is true. Have faith in Tez for once y’all 😂

    • Tuned #Umar

      Fr??

      • N.O. Samson

        Yep

    • N.O. Samson
      • K9OUSSAY

        tez still managing the business and hq fools still thinking wayne kicked him

        • N.O. Samson

          Yep! 😂. People need to stop believing the internet all the time. Unless you heard it from the persons mouth, stop assuming it’s true. 1st Tez allegedly got fired, then Drake allegedly left YMCMB, none of which is true. People keeping make up these stories about YMCMB & I don’t get why, it’s like they want the label to die (ayyy that rhymes! Bars!). It’s like during the YM vs CM lawsuit years, the internet made the problems bigger than they were. Birdman didn’t say anything about Wayne. Plus all the hate Nicki gets nowadays for some reason. People are tryna cause problems within YMCMB. Even on HQ, at one point there was people always commenting that Drake doesn’t like Wayne, Drake doesn’t need Wayne anymore, Drake’s too big for YMCMB etc. They’re family, leave them alone 🙄

    • weezyfanatic

      assuming they drop it on the anniversary, when does funeral come out then?

  • Tuned #Umar

    😒 bitch no I’m Lakers til i die cus of Kobe but I’m a PG fan and i love good basketball.

  • Tuned #Umar

    Nba bout to be fun to watch again

  • Tuned #Umar

    Not a clippers fan but ima bball fan, right now they looking like they got a trip to the finals because they defense gone be amazing. Defense wins games

  • David D

    Human nature 🔥🔥

  • K9OUSSAY

    stop that G-eazy dissing wayne
    we knows music is business , he is paying a fortune for the verse and wayne don’t care about twitter shit

  • 🐐🐐

    Capitob said fwa gone be on all streaming service too 🤯

  • Hunter Yates
    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      Cornball nigga

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      It’s kinda ironic since G-Eazy ended up making 90% club music 🤔

    • What’s even funnier is that the album they said was going cardboard went platinum

  • N.O. Samson

    You see the paper gon come, if not I’m gon get it
    I gotta die with money cause I wasn’t born wit it
    It was 9-27-82 baby due
    Charity Hospital aka the City Zoo
    No pity due to no one, nobody not all man
    They dropped us in the game & everybody’s tryna ball
    And the small hand’ll touch ya, the large hand’ll cut ya
    But until that day, I’ll be a motherfucking Stunna!

    • Doko360

      This that Wayne I wanna hear and brag about

  • RSB
    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      Classic bruh

      Zoe got a few classics ngl

      • RSB

        Yea I love the way the goat verse mixed

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    Majority of tape will be recorded tonight through Friday

    • Wordplay 187

      Sending my verse Wednesday and also you still gonna record to Bingo by Gucci Mane for Inspiration

      • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

        Yeah bro I’ll try lol

  • King Slime Thugger

    Young thug is such a icon 🏄🏽‍♂️🎶

  • Lil Brick 🧱 Retired

    So basically I’ve hidden my love for Wayne from my parents for 11 years now because they are mega-conservative Indians and so I was always afraid my dad would be mad at me for listening to a dude like Wayne with all the face tats and cursing and drugs etc…

    I literally didnt even tell them I’m going to this concert tonight

    Well… as im walking downstairs from my room just now, I walk in and my parents are listening to LOLLIPOP… my heart literally stopped lmfao I thought they were about to beat the shit out of me

    But then my mom goes “Lil Wayne? I’ve heard a lot of his songs. Hes always on the radio” and my dad says “this guy is a good singer I wanna go to the show with you”

    Bruhh I feel like I’m tripping or something this shit cant be real rn lmaoo

    • YMYSL 🐍🐍

      Hold this W

    • Carter3 Lil Wayne

      Bruh Kys

      • Mk

        “Hidden his love” lmfao

  • Carter3 Lil Wayne

    😂😂😂😂 Willie the Squid

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    Gillie literally admitted to being more of a coach than ghostwriter in an interview

    Everyone think starlito (Allstar prince or whatever) wrote but his music is severely worse

    Curren$y didn’t write because then he also wrote for Mack and when he left, Wayne was still good

  • MuddyCupSavage

    2019 wayne is a better rapper than 2008 wayne. And by that I mean technical RAPPER.

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      argubale sure

    • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

      Hmm…..its worth the debate. I still say 2007 Wayne is untouchable, the closest to which I would say is 2015 Wayne from feats to S4TW2/FWA/NC2 I mean…👀

      • MuddyCupSavage

        I feel that

  • Lil Brick 🧱 Retired
  • Lil Brick 🧱 Retired

    Schoolboy just said “Yall know if I’m performing with Snoop and Lil Wayne I had to pull up”

  • Mk

    I just made the best hq beat ever

  • Mk

    Do u want to listen to this trash beat to give me ur opinion

  • SteveJobs

    Put a beehive in my butthole

  • Lil Brick 🧱 Retired
  • Mk

    Bucket what do u think

  • Mk

    Lmfao what do u think boi

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Pause but why Wayne dont be taking his shirt off these days? He think he too old for that now?

  • Mk

    What do u think about the 808

  • Mk

    Brick is on twitter and hq talking about the performance bruh enjoy it lol

  • Lil Brick 🧱 Retired

    They playing Blueface before Wayne come on stage 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Birdman prolly paid the venue 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    @wordplay187:disqus you online?

  • TRINX

    La la or light up w/justin Timberlake ?🤔I feel like JT had no place on this topic , lyrics were tough but filler rap

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      La La from what? C3? if so, La La >>>>>>>>>>>>>>

      • TRINX

        Drought is over

        • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

          La La La >>>>>>>>>> La La >>>>>>>>>>>>>> Light up

        • RSB

          I’m just lighting up my la , la la la la la

          • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

            blassic shit father

            • RSB

              You ain’t cappin

  • SteveJobs

    Who here would shove a pickle up my twathole

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    Wordplay
    Kunechi
    Bucket

    Check ya emails

    • Wordplay 187

      You fuckin bodied this verse wasn’t expecting that tbh.
      “We pull them sticks on you like a magic show” 😂🔥

      • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

        Aye thanks bro

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Tonight was a beautiful night man. Just to see 30,000 people of all colors and ages under one roof watching Wayne.. wow

    There were so many people wearing old school Dedication tees. There was one guy in a Hot Boyz Weezy jersey. There were 50 year old black ladies with “Mrs. Carter” on their shirts jamming out alongside young white kids.

    I went INSANE hahahaha to the point that the group of 4 next to me left because they saw how excited and wild i was so they wanted to give me more room and told me to enjoy as much as possible

    It was just beautiful man. Wayne kept a constant smile on his face.

    Almost 12 years of being a fan led to this night tonight

    Excited to see Wayne again with Blink 182 in September… I’ll be in the very front row then too 😈 https://uploads.disquscdn.com/images/f837439f55c9e463e7870f3b390f65a4d492849b697fbb3fd653e0689d42b982.jpg

    • Mk

      What a Nice pic

    • Travis

      Where you going in September?

      • Lil Brick 🧱 Retired

        STl

        • Travis

          Oh okay, I’m goin to the St Paul one in September. Second time I’ll see him this year!

  • Lil Brick 🧱 Retired
    • Mk

      Lucky mfr

      • SteveJobs

        kiss him