Latest News

Meek Mill Names Lil Wayne In His Top 5 Rappers Of This Era List

Tue, Nov 19, 2019 by

Meek Mill Names Lil Wayne In His Top 5 Rappers Of This Era List

Meek Mill was recently asked on social media who his top 5 rappers of all time for this era are.

The Philadelphia rapper named Lil Wayne in this list along with JAY-Z, Rick Ross, Jadakiss, and DMX.

You can check out Meek share his top 5 rappers below! Who are your personal top 5 artists in this era?

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , ,

  • LORD QUAS

    PUSSY MONSTER IS UNDERRATED AF

    • Raz!

      it sucks

      • LORD QUAS

        ITS THE GREATEST SONG ABOUT PUSSY IN HISTORY

  • LORD QUAS

    WAYNE
    KENDRICK
    KANYE
    FREDDIE GIBBS
    EARL SWEATSHIRT

    • Skrrrt Cobain

      This is pretty similar to mine, I fw it🙌🏾🙌🏾

    • LORD QUAS

      LMAO WHY THE FUCK I GOT AN DOWNVOTE

  • Raz!

    im not doing a top 5 of this era but my top 5 of all time is wayne, eminem, 50 cent, 2pac, and drake

    • kushxchevys

      On point I’d just remove em and add DMX as my fifth but my list has always been wayne, fif, pac, drake, and I always have to give my respects to dmx

    • RktDaKid

      💯💯💯

  • K9OUSSAY

    What’s up y’all

    • Giraffe Boy

      morning bro, you good?

      • K9OUSSAY

        Fineeee

  • FoFoBullDogg

    They say I need to get back on my rap shit
    I say they need to get a fuckin’ pap smear, lil’ bitch
    The greatest of all time, check my stats, bitch
    But you look like Wayne, you sound like Wayne, we gettin’ catfished?
    Callin’ me a has-been when the only thing I have been
    Is everything they haven’t been
    Looking like my mannequins
    Somethin’ like some amateurs, I call ’em Tunechi Scavengers
    I need to sue they managers
    All these lil’ robots, do they even include the batteries?
    Kiss my gluteus maximus
    This ain’t that and that ain’t this, feel like I been cloned, dawg
    I just cut your song off, that shit sound like womp-womp
    I just cut some me on, that shit lit like neon
    Grammys on my shelf
    I know some bitches that deserve they panties on my shelf
    But they didn’t have no underwear
    I’m on a planet somewhere else, on a Xan and somethin’ else
    If these rappers is my sons, as a parent, I have failed
    I’m the G.O.A.T
    I don’t even fuckin’ write, but one motherfuckin’ quote
    Is better than everything you ever motherfuckin’ wrote
    That’s true, she got a G.O.A.T. tattoo
    I got a G.O.A.T. statue, you gotta quote that too
    From the G.O.A.T. mouth

    • FoFoBullDogg

      Tell me you didn’t hear Wayne’s voice while reading this 😀

    • Giraffe Boy

      fire

  • Giraffe Boy

    lil wayne, weezy, mr carter, rapper eater, tunechi

    • RSB

      Lol

    • kushxchevys

      Mine is weezy f baby, lil wayne, tunechi, drizzy, and drake

    • Lil Robby

      Weezy F baby* please say the baby

  • Skrrrt Cobain

    Waynes probably not in my top 5 of this decade but he’s definitely top2 of all time for me.

    • KarTune2.0

      To many grey patches in this decade, plus you need to be a fan to acc know about most of the music he’s dropped this decade

      • 2010-2014 alone has enough hits for you to know him foo

      • Skrrrt Cobain

        If we’re talking this decade alone Wayne has had more grey patches than highlights if we’re being honest, which is okay because last decade he was on fire pretty much the whole decade so I ain’t tripping🤷🏾‍♂️

    • WHO IS YOUR NUMBER ONE

      • Skrrrt Cobain

        Of all time? It’s between Wayne, jay and Big for me, if Wayne was more consistent he would be #1 easily but we’ve gotten almost as much trash from Wayne as we’ve gotten fire from him, so objectively I just can’t give him #1. He’s still my personal favorite though 🤷🏾‍♂️

        With that being said though, if 3stacks gave us a couple solo albums and they were as good as I imagine they’d be he’d be at the very top of both my ‘best’ and ‘favorite’ list easily. That man at his best is better than Wayne, em, hov, pac, big & nas put together imo

    • Wtf

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    All time mine is Jay, Nas, Wayne, Ye, Kiss

    • NOT BAD

    • kushxchevys

      Who the fuck is kiss lol

      • RktDaKid

        Smh … Jadakiss

        • kushxchevys

          Lol 2 niggas already answered the question

  • Dr Carter

    Not listened to so much Jay in my life

  • KarTune2.0

    Weezy probably has so much music and hits that he could literally be at the top still it’s crazy. Some how he not even in conversation these days unless it’s talking about an all time scenario

    • Nijee

      That’s because he is a legend & don’t have anything to prove anymore

  • KarTune2.0

    Any yall remember Kobe from on here the OG troll

    • RSB

      Lol yup

    • WAS IT YOU

      • KarTune2.0

        Hahaha nah it wasn’t me lol I use to argue with him all the time just came into my mind lol

  • RSB

    If you woke up this morning you winning.

  • Lil Robby

    Lil wayne
    Eminem
    Drake
    Gucci mane
    Kendrick
    My Top 5 of all time

    • KarTune2.0

      Gucci a weird one but I can understand it from an influential level. No hate

      • Lil Robby

        I gotta give respek to a guy who has 100+ projects, he makes good music and when you talk about trap musik you talk about gucci

    • Gucci is trash

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    Mine is

    Wayne
    Kanye
    Kanye
    Kanye
    RSB

    (npo)

    • RSB

      Y’all see this shit . I done made it . Aye mama realshit im on

  • KarTune2.0

    Wayne Drake Jay Kanye Kdot. I think this would be my top 5 but I do struggle to pick tbf. Wayne drake and jay my top 3 regardless

  • KarTune2.0

    If we exclude Kendrick Cole drake. Who yall rate as the big rap artists of this generation/decade

    • WAYNE

    • Turtis

      Em obviously
      Joey badass
      Flatbush zombies
      Denzel Curry
      JID+Earthgang+Bas

      It’s hard to think, I could go on forever. There are a lot of artists popping nowadays

      • KarTune2.0

        Some of em I haven’t checked out to much so ima have to. In the UK man it’s harder to get grasps on some artists

        • Turtis

          True say, I know what you mean. I’m in Canada so it feels distant to me sometimes too, hip hop thrives in the US.

          If you’re into lyricism definitely check out Joey Badass, And other artists related to him, also check out JID he’s on Cole’s label. Flatbush Zombies are spitters too but they have a more original and harsh sound, they’re my fav out of three I listed but it’s up to personal taste for sure

        • Turtis

          Keep in mind you asked who is big. I named some trendy names, but there’s also some dope artists that are hella underrated. The most popular doesn’t necessarily mean they’re the best. Notice I didn’t list any mumblers

      • Those aren’t big

        • Turtis

          They’re big lyricists. Big in the conscious rap genre.

          If you want big big then I’d have to name all mumblers plus Drake

        • Turtis

          You tell me who’s big cause I know I’m forgetting some, I need reminding

          • Travis, X, post Malone, Lil Baby, NBA Youngboy

            • Turtis

              Yeah so not lyricists though

    • Mk

      Travis Scott

      • Mk

        Xxxtentacion,kanye

    • Dabulls10

      ASAP big sean

      • KarTune2.0

        Respect dat

  • Mk

    Stfu faggot

  • Mk

    Lil Robby kys

  • Mk

    all we need is negativity and this world will be better bitches

  • TRINX

    Hollygrove monster, New Orleans maniac
    Shoot a nigga up until his whole body ain’t attached
    Hi, my name is best rapper alive
    And your mouth is the best crapper alive
    ‘Cause you talk shit, I get hit and walk it off
    Like fuck that, then I just spit like barking dogs
    Call it “bust-back,” attitude like “fuck em all”
    And I’m greasy, and your boyfriend is a butterball
    What’s geezy? I mean what’s good? Bitch, is you blind?
    Check my watch, bet it be money all the time
    Sunny on the side where I stay at
    Where M.I.A. at? I get pussy every time I say that
    Haha! In the game room, I don’t play that
    Bitch nigga get laid down where he lay at
    AK at your front door, Young Zoe
    You can ask Brisco, shoot ’til my wrist sore
    Coupe with a bitch low, who with the sick pour
    I’m tired of the south, so in your mouth is where the dick go
    Yeahhh! They like it when I say yeah, huh?
    And your boyfriend’s a tampon
    And I don’t own land, baby, I own a landmine
    So step on my land and catch a bomb like Anquan
    Weezy F and the ‘F’ is for franchise
    You looking at me is like you’re looking through ant eyes
    Hahaha! Young Money can’t die
    Bitch, we like Hancock
    Yeah, I’m a Martian; what you saying, Spock?
    I turn your beef into a hamhock
    Then I put it in a pan pot, shoot ’til my hand hot
    I can’t hear you saying stop, I hear nina saying “pop”
    I hear choppers saying “chop”
    I hear niggas screaming and shit, like I say “holla at ya boy, bitch”
    But holla at ya boy bitch
    I’m the boy bitch, not ya boy bitch, ’cause ya boy a bitch
    Hahahaha! Young Moola Crazy!

    • Mk

      Retard

    • SO GOOD

    • Earl Wright

      What song is that

  • I AINT MAD AT THIS LIST, MEEK A REAL ONE

    • Mk

      And u a fake one bitch

  • Nijee

    Hate when people say Wayne is not on top anymore He already made his mark in hip hop conversation & had one of the greatest hip hop runs of all time. Lyrically nobody can fuck with Wayne bar for bar honestly even people in his era knows he is one of the greatest to ever do it

    • KarTune2.0

      He ain’t on top tho. And everything else you said is still true. But you gotta know. Either step it up for the fans who are waiting on him STILL. Or announce in some way that he’s half assed or retired. But honestly if you watch him speak from interview to interview I don’t think he knows who he even is

      • Nijee

        You can’t say he is half-assing when he only put one album since he been free from cash money let him released two more albums then we can have that conversation but I definitely agree with you that his team is not making him popping right now. Hip hop is young man game just like NBA of course he is not relevant in today’s hip hop but people are influenced by him

    • KarTune2.0

      Just seen your reply to my previous comment too. And yes he’s a legend. But that ain’t why he ain’t relevant now. He ain’t relevant now because he’s team is the wackest of all time and he himself has no direction. Doesn’t mean the spot isn’t cemented

  • kushxchevys

    Who the fuck is kiss? The rock band kiss? Lol

  • Wordplay 187

    My Top 5 living; Eminem, Jay, Drake, Kendrick, Wayne

    Top 5 overall; Eminem (Sales), Big Pun, Big L, Wayne, and Jay (Business perspective)

    Top 5 HQ; Rawhide (punchlines), RSB (Storytelling), Twitch (versatility), KST (Melodies), Khosta (Versatility)

    • KarTune2.0

      Ayy I done a top 10 on my IG includes your top 5 alive. I ain’t got much knowledge of pun or L tho

      • Wordplay 187

        You have great taste then, Pun and L are in there cause they were beast at punchlines

        • KarTune2.0

          I’ll have to check em out. Any particular albums?

        • KarTune2.0

          Check me out to bro, appreciated big time @rapwraith

    • RSB

      My boy

    • RSB

      I done another list ! Thank you Wordplay , thank you god , thank you mama , thank you Danny and thank you RSB

  • kushxchevys

    Ok but atleast lmk lol

    • Wordplay 187

      Jadakiss

      • kushxchevys

        Lmao good lookin out!

  • kushxchevys

    😂😂😂

  • KarTune2.0

    Lil tune. Whadup doe.

  • LORD QUAS

    I AGREE

  • LORD QUAS

    NAH HE YELLS

  • LORD QUAS

    HOW CAN PEOPLE LISTEN TO EMINEM IN 2019 LOL

    • Turtis

      The controversy

      • LORD QUAS

        BUT THE MUSIC IS UNLISTENABLE

        • Turtis

          That’s subjective bro
          I think it’s listenable but I’m not a massive Stan

          • LORD QUAS

            I USED TO BE A FAN AND LISTEN TO HIS OLD ALBUNS, BUT NOW HIS VOICE AND FLOW ARE HORIBLE PLUS HES CORNY

            • Turtis

              I still see him as a rap cannon. Even if he makes a distasteful album, his position is solitude in my mind.

              I don’t like some of the new corny or experimental sounds and shit either but a man’s gotta change. He’s still got the pen, I can’t doubt that

              • LORD QUAS

                HE CAN STILL WRITE GOOD LYRICS, BUT IT GETS OVERSHADOWED BY HIS CORNINESS AND HIS BAD SOUND. SAME WITH WAYNE

    • YMOB SO REAL

      People say that about Wayne but niggas on here would come at your neck if you said that imo Eminem and Wayne still can go behind the mic but people let what classic music they dropped in the past be the judgement factor of how they view their newer shit they old stuff always gone be classics but it don’t make the new shit wack imo

      • LORD QUAS

        WAYNE MAKES SHITTY MUSIC SOMETIMES TOO BUT EMINEM IS WORST, AND I SAY IT BECAUSE I’VE LISTENED TO HIS RECENT ALBUNS

        • YMOB SO REAL

          Em last album kamikaze was dope tho revival was ass but kamikaze he definitely brought the heat

          • LORD QUAS

            THATS YOUR OPINION, ITS COOL. I PERSONALLY DIDN’T LIKE NONE OF THEM

  • 🐐🐐

    My top 5
    Dwayne Michael Carter Jr
    Lil wayne
    Tunechi
    Shrimp daddy
    Weezy F Baby please say the baby

    • Patrick H

      Shrimp Daddy needs to be higher on the list.

  • Mk

    I know y’all doesn’t know shit about math but I will try to make y’all understand -1+-1 = 2
    So – + – = positive y’all so fucking slow faggots I stopped trolling since last year

    • You can’t add negative 1 foo

    • Turtis

      If you owe me a dollar, then you owe me another dollar, you owe me two dollars. I don’t owe you two dollars. -1 + -1 = -2

    • LORD QUAS

      OK EINSTEN

  • Mk

    Negative is the new positive faggots

    • Turtis

      Rh negative

  • Mk

    I’m the smartest one on this fucking planet

  • Mk

    Kst is smart too not like me but he is one of the smartest on hq

  • Dj akademiks and Wayno did put Wayne on their top 5s too on Everyday Struggle danny

    • Patrick H

      They’re irrelevent, why would Danny post them?

  • Lyrically, because of wayne. But now it’s at its peak music wise, also because of what wayne influenced

  • Turtis

    C3 not a fav Carter, but whenever I re listen to it, I really love Wayne’s bars. I feel like that album is so punchline heavy, and even though it went huge it still went over heads. Like Wayne was in his punchline pun prime at that time

    • Tha Martian 👑

      C4 was way more punchline…

      • Turtis

        C4 was simpleton punchlines. It was a lot but they were shallow. C3 is deeper lines (sometimes more a reach, but idc), Wayne was saying stuff no one else was saying. Like experimental. He wouldn’t finish the sentence the way you expect. C4 is more predictable imo and follows the trend that he set with C3 of heavy punchlines.

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        C4 punchlines do not nearly have the actual “punch” that the NC and C3 ones carry

  • Turtis

    My top 5 based on how much they’ve touched my soul (not in any order)

    Wayne
    Daylyt
    Joey Badass
    J. Cole
    The Fugees (or all three of them separately)

    Honorable mentions:
    Eminem
    Mac Miller
    Thin King

    • LORD QUAS

      FIRST TIME I EVER SEE SOMEONE SAY THEY LIKE DAYLYT

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        I dont’t listen to daylyt as a rapper but dude he’s the goat battle rapper. Charlie Clips up there too

        • LORD QUAS

          IDK CHARLI CLIPS BUT YEAH DAYLYT GOT BARS. THE PROBLEM IS THAT HE JUST FORCE HIS ‘TROLLING’ IMAGE

          • Turtis

            You just didn’t give him enough a chance. His trolling genius, and inspiring how he doesn’t care what anyone thinks.

            • LORD QUAS

              OK BUT NOT FOR ME THO

              • Turtis

                That’s cool man, but it’s your loss.
                It’s all our loss.

                • Mula

                  Daylyt took a shit on stage he lost all credibility after that

                • Turtis

                  It was an oh Henry bar.

                  This is my point about people not giving him enough chance. He told on his Sway interview that he was nervous about doing bad, or “shitting on stage” in a metaphorical way, so he said to himself “fuck it” and he put on a costume and actually shit on stage. But he explain that it was an oh Henry bar, and when you re watch it you can kinda tell he’s just dropping it and not actually shitty, although they don’t film it too well lol. But it was fake. He said he realized it doesn’t matter what does or what people think. He could win if he wanted or he could just fuck around, and you still get paid. All his trolling is sort of a protest against that part of battle rap. No matter how shitty you are, if you show up and battle you still get the cheque.

                • Mula

                  I respect your opinion

                • Turtis

                  Well bro think, your opinion is that he took a shit, and it’s based on your interpretation of a shaky video where they tell you what happened before you even see it yourself. My opinion is it was an oh Henry bar, and it’s based on daylyt’s own straight face admission he said on live radio to the world.
                  My opinion is based more in fact and reality and less subjective.
                  I’m just saying, Daylyt is credible. He didn’t actually shit on stage. It was a troll, and he trolls for the purpose of protest.

                • LORD QUAS

                  THAT NOT A LOSS

                • Turtis

                  It is a loss because we could be united instead of divided

                • LORD QUAS

                  WE ARE ALL ALONE AT THE END OF THE DAY

                • Turtis

                  That’s false man, we’re all one at the end of the day

                • LORD QUAS

                  WE THINK VERY DIFFERENT

                • Turtis

                  I don’t disagree with that. Don’t be afraid to question the way you think. I used to be the type who would be the one chirping the person like me. Look how the tables have turned once you’re learned.
                  To each their own though man, it’s no stress.

                • LORD QUAS

                  OK BRO

                • Turtis

                  A person should carry his honesty like a stench. To hell with the man who starts with “Let me be honest with you…”, or “To be honest…”!
                  If you’re being honest, it will quickly show by how you present and carry yourself.

                  I know that I can be abrasive and even offputting, but I often use my morality as my compass, and I try to do or say what I feel is right or needs to be said.

                  I feel like if everyone was a bit more honest and straightforward and concerned, then our world would be better off. And I also feel like it’s like litter. I can’t just expect others to pick up litter and not do it myself. My attitude needs to be “if I don’t do it then no one will do it”.

        • Turtis

          I’ve seen all his battles and I fw his music even more. The way I look at it is that if we all listen to music about shorting niggas and fucking bitches, well constantly be killing our brothers and disrespecting our sisters. It’s a bad cycle, and the major labels not buy into those artists so they purposely perpetuate the degrading message. But man, if we all listened to music like Daylyt’s, that awakens us and respects women, stands for his people, etc, then maybe we’d stop killing eachother and use the guns to protect eachother, and we’d see our ladies and queens and our daughters would be more empower. It’s just good for the world.

      • Turtis

        Daylyt has said better punchlines than Wayne imo and also he awakened me to so much about our world. He definitely touched my soul the most in terms of being socially conscious. Wayne is nowhere near Daylyt in that respect.

        • LORD QUAS

          YEAH HE GOT BARS BUT THIS WOKE SHIT IS STUPID AF

          • Turtis

            His woke shit is what we all need to be on if we want our kids to be able to have kids and not die from the planet being inhospitable or corrupt and oppressed

            • LORD QUAS

              DAMN BRO YOU THINKING TOO DEEP LOL

              • Turtis

                “Too deep” lol
                That’s just a way to keep us sleep, none of us thinking deep enough!

                Our ancestors allowed this environmental crisis to develop from avoiding thinking too deeply. It is now our duty to think deep.

                • LORD QUAS

                  NAH I KNOW WHAT KIND OF SHIT YOU ON. IVE BEEN ON THIS DEEP WOKE SHIT WHEN I WAS YOUNGER, BUT NOW IM JUST PAST THAT WHOLE THING.

                • Turtis

                  See man I’m not trying to be deep or anything, I am awake to some of the stuff that’s going on, more awake than the average joe, but it’s not about that either. I’m just trying to do the right thing for the world and future generations.

                • LORD QUAS

                  YEAH I SEE IT. THE DIFFERENCE IS THAT I DON’T REALLY CARE ABOUT THE FUTURE

                • Turtis

                  One day if you have kid or grandkids you may

                • LORD QUAS

                  IT’S POSSIBLE BUT OK

  • LORD QUAS

    NEW GENERATION SOUND IS TRASH WTF U MEAN

  • Turtis

    Wayne opened my mind to rap. Where I’m from I was taught rap was lesser and only derogatory. Wayne taught me that art and skill can superceed explicitness. Like art can be explicit. Wayne also opened my mind to a whole new pen. I was a fan a Wayne then a fan of rap in general, then a studied Wayne in detail. If I hadn’t heard Wayne I definitely would have a much weaker pen. Wayne also taught me how to handle myself as a confident man at times. I didn’t have a lot of male role models, my dad left, and I’m only realizing now (in my 20’s) the importance of a positive male influence in a young males life. Wayne’s attitude in his deposition (acted like himself under threat of the law etc) and stuff like his video where he talks about the Bugatti, lean, and heroes— I learned it was okay to look up to someone in general, and I also learned it was okay to look up to a rapper who others may see as degrading or useless. I mean obviously I don’t support misogyny but Wayne can’t help how he was raised, and I know how to interpret it properly. Wayne definitely taught me a lot.

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Agreed, brag rap without cleverness is trash. Wayne is masterful with that

      • Turtis

        Yeah, well said! Brag rap is pretty unenlightening but Wayne has a way of making it different and highly enjoyable

        Not just fuck a bitch fuck a bitch eh! Lol
        He’ll atleast throw in some punchlines to make you think a bit

        • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

          Yeah it adds flavor kinda

          • Turtis

            Yeah man. Plus Wayne has a wide discography. He does have more “woke” songs, like DontGetIt (Misunderstood). That song was mind opening to me. There’s lots more too, he’s rapped about many many topics over his lifetime because he’s made so many damn tracks.

            • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

              Everyone always says that he doesn’t rap about anything meaningful but they don’t listen to Get Over, Amen, Trouble, Grown Man, Don’t Want You See Me Cry, etc

              • Turtis

                I was gunna say Grown Man too, one of my fav songs of all time.

                Also Get Over I love.

                I also just thought of songs like Tie My Hands, Georgia Bush, there’s more…

      • LORD QUAS

        THATS THE DIFFERENCE BETWEEN HIM AND MOST RAPPERS

  • RktDaKid

    All Time: Wayne, Em, BIG, Fif, Nas

  • RktDaKid

    Man i gotta include 92+ some of those bars 🔥🔥🔥

  • Turtis

    When you’re thirsty: take a sip of cold water into your mouth, then spit it out, and tell no one.

    • Patrick H

      Okay.

    • LORD QUAS

      THANKS IT WORKED

  • Nukey

    Wayne, Jay Z, Nas, Tech N9ne, Kendrick Lamar

  • STUNNA

    Bro that Poppy Holden song stuck in my head I’ve listened to it 30+ times since yesterday.

    “I’m so gone I left me, came back to refresh me” 🔥🔥

    • Patrick H

      Its chill+catchy.

  • Patrick H

    #FreeFuneral

  • Patrick H

    Danny the plug.

  • Patrick H

    Who?

  • STUNNA

    Top 5 favorites:
    Wayne
    Wiz
    Future
    Kid Cudi
    DMX

    Top 5 all time:
    Jay
    Em
    Pac
    Wayne
    Nas

  • LORD QUAS

    VIPER THE GOAT THO

  • Time

    Decent top 5….

  • fewcha

    she only want r&b, a real blood

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Money in da bank🔥🔥

  • STUNNA

    I feel like “Outro C5” was influenced/inspired by Dreams & Nightmares

    • David D

      Maybe

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    HQ ain’t dead💯

  • David D

    Funeral soon come

  • Armando Aka Kermit #Funeral

    When all the smoke clears, our children’s children will look back at the entire body of hip hop work from this era and without biases or preconceptions or predispositions will no doubt put Lil Wayne in his rightful place as the greatest lyricist of all time.

    • LORD QUAS

      ONLY WHEN HE DIE, SADLY.

  • Swipz

    “Weezy F Baby from Young Money baby like the Easter bunny baby wanted my candy, so I gave her my lollipop, then she made her body pop!”

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      One of his best verses no capppp

      Yeah I hear you screamin but my name aint harderrr Lmao

      • Swipz

        Facts 😂💯🔥

  • STUNNA
    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      lmfao

  • Mk

    Guys I’m getting engaged next week

    • Tha Martian 👑

      Whats his name

  • Mk

    She is the perfect girl

  • Mk

    She isn’t a whore like Danny’s fiancé

  • SteveJobs

    My top 5

    1. Wayne
    2. Drake
    3. Hov
    4. Post Malone
    5. Eminem

    (Honorable mention: b.o.b , Mac Miller, future)

  • HIDE

    Yeahyeahyeayeayeayeay

  • HIDE

    Nigga said I’m hiding, I’m on the computer 🤔

    • HIDE

      Niggas on the computer like 🙈

  • HIDE

    Excuse me sir I have fresh dick if u need to barf on it

  • Sonwabo Koti

    I certainly agree with Meek Mill, Lil Wayne you are G.O.A.T

  • Ultra Instinct Yamcha Get Hoes

    1. Lil wayne
    2. Kanye west
    3. Jay-z
    4. Drake
    5. Nicki Minaj

    This my top 5

  • Dr Carter

    Tory album on repeat