Thread: # The Official Random Topic Thread

  1. #137605
    LilWayneHQ Godfather
    father to be
     

    KidComet's Avatar
    Join Date
    15 January 2011
    Posts
    10,955
    Thanks
    1,398
    Thanked 3,087 Times in 1,859 Posts
    Fav Song
    Favorite Song
    Fav Album
    Favorite Album
    Fav Mixtape
    Favorite Mixtape
    Quote Originally Posted by YMCMB-FTW View Post
    Just noticed that I have a gold star now
    My nigga @sealneaward you know what to do

  2. #137606
    Based God
    MOB, that's the anthem
     

    Bill Laimbeer's Avatar
    Join Date
    24 May 2012
    Location
    Oshawa, Canada
    Posts
    5,072
    Thanks
    2,249
    Thanked 1,737 Times in 1,132 Posts
    Fav Song
    La La La
    Fav Album
    Like Father Like Son
    Fav Mixtape
    S4TW2
    Quote Originally Posted by KidComet View Post
    My nigga @sealneaward you know what to do
    He lost his gold star already tho.
    Official Lil Wayne Rap Genius Thread: http://www.lilwaynehq.com/forums/lil...s-respect.html


  3. #137607
    LilWayneHQ Godfather
    FuckTheWorld
     

    YMCMB-FTW's Avatar
    Join Date
    02 February 2010
    Location
    Hanoi, Vietnam
    Posts
    7,528
    Thanks
    325
    Thanked 991 Times in 772 Posts
    Fav Song
    Mirror/Love Me
    Fav Album
    Rebirth/C3
    Fav Mixtape
    No Ceilings
    Yo WTF... Y'all some bitch ass mofos

  4. #137608
    Free Weezy, Free C5
    and this is just a mixtape
     


    Join Date
    06 January 2013
    Location
    Germany
    Posts
    9,302
    Thanks
    1,806
    Thanked 2,103 Times in 1,495 Posts
    Fav Song
    Open Letter
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by YMCMB-FTW View Post
    Yo WTF... Y'all some bitch ass mofos
    don't see the problem, i can still see the gold star

  5. #137609
    LilWayneHQ Godfather
    father to be
     

    KidComet's Avatar
    Join Date
    15 January 2011
    Posts
    10,955
    Thanks
    1,398
    Thanked 3,087 Times in 1,859 Posts
    Fav Song
    Favorite Song
    Fav Album
    Favorite Album
    Fav Mixtape
    Favorite Mixtape
    Quote Originally Posted by sealneaward View Post
    He lost his gold star already tho.
    he got it back

  6. #137610
    LilWayneHQ Godfather
    FuckTheWorld
     

    YMCMB-FTW's Avatar
    Join Date
    02 February 2010
    Location
    Hanoi, Vietnam
    Posts
    7,528
    Thanks
    325
    Thanked 991 Times in 772 Posts
    Fav Song
    Mirror/Love Me
    Fav Album
    Rebirth/C3
    Fav Mixtape
    No Ceilings
    Quote Originally Posted by freakjasp View Post
    don't see the problem, i can still see the gold star
    Can't see shit on mobile though

  7. #137611
    Based God
    MOB, that's the anthem
     

    Bill Laimbeer's Avatar
    Join Date
    24 May 2012
    Location
    Oshawa, Canada
    Posts
    5,072
    Thanks
    2,249
    Thanked 1,737 Times in 1,132 Posts
    Fav Song
    La La La
    Fav Album
    Like Father Like Son
    Fav Mixtape
    S4TW2
    Quote Originally Posted by KidComet View Post
    he got it back
    Hehe.
    Official Lil Wayne Rap Genius Thread: http://www.lilwaynehq.com/forums/lil...s-respect.html


  8. #137612
    LilWayneHQ Godfather
    father to be
     

    KidComet's Avatar
    Join Date
    15 January 2011
    Posts
    10,955
    Thanks
    1,398
    Thanked 3,087 Times in 1,859 Posts
    Fav Song
    Favorite Song
    Fav Album
    Favorite Album
    Fav Mixtape
    Favorite Mixtape
    I remember the first time I got a gold star, im so far away now, i dont know what happened.

  9. #137613
    Free Weezy, Free C5
    and this is just a mixtape
     


    Join Date
    06 January 2013
    Location
    Germany
    Posts
    9,302
    Thanks
    1,806
    Thanked 2,103 Times in 1,495 Posts
    Fav Song
    Open Letter
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by YMCMB-FTW View Post
    Can't see shit on mobile though

  10. #137614
    LilWayneHQ Godfather
    FuckTheWorld
     

    YMCMB-FTW's Avatar
    Join Date
    02 February 2010
    Location
    Hanoi, Vietnam
    Posts
    7,528
    Thanks
    325
    Thanked 991 Times in 772 Posts
    Fav Song
    Mirror/Love Me
    Fav Album
    Rebirth/C3
    Fav Mixtape
    No Ceilings
    Quote Originally Posted by freakjasp View Post
    Damn bruh, you repped me? Props

  11. #137615
    Free Weezy, Free C5
    and this is just a mixtape
     


    Join Date
    06 January 2013
    Location
    Germany
    Posts
    9,302
    Thanks
    1,806
    Thanked 2,103 Times in 1,495 Posts
    Fav Song
    Open Letter
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by YMCMB-FTW View Post
    Damn bruh, you repped me? Props
    no problems m8.

  12. #137616
    Lieutenant
    This user has no status.
     

    Drop The World's Avatar
    Join Date
    01 February 2010
    Location
    Canada
    Posts
    796
    Thanks
    730
    Thanked 143 Times in 99 Posts
    Fav Song
    Dr. Carter
    Fav Album
    Tha Carter III
    Fav Mixtape
    No Ceilings
    All of wayne's verse's on "We Are Young Money" though...

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •