Page 107 of 136 FirstFirst ... 75797105106107108109117 ... LastLast
Results 1,273 to 1,284 of 1624

Thread: Gaming HQ

  1. #1273
    LilWayneHQ Godfather
    Lucifer aka the punching bag
    of HQ
     

    Mnjaro's Avatar
    Join Date
    18 March 2011
    Location
    Ontario
    Posts
    8,024
    Thanks
    684
    Thanked 2,142 Times in 1,279 Posts
    Fav Song
    Gossip
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Dedication 2
    xbox one with backwards compatibility now, unreal

    plus dark souls 3 woooo

  2. #1274
    Theonlydjorkaeff
    Guest
    This user has no status.
     
    Fallout 4 looks fucking INSANE!!!

    god damn I have to get that game

    - - - Updated - - -

    Fallout 4 looks fucking INSANE!!!

    god damn I have to get that game

  3. #1275
    General
    Thats them tricks nigga!
     

    ChrisBLawyer's Avatar
    Join Date
    09 December 2010
    Posts
    6,488
    Thanks
    910
    Thanked 1,754 Times in 948 Posts
    Fav Album
    C2
    Fav Mixtape
    Dedication 2
    After Sony's conference last night, if you only own an Xbox one you're an idiot.

    Final Fantasy 7
    Uncharted 4
    Horizon
    Last Guardian
    Shenmue 3
    etc

    Hot damn... PS4 is the greatest console of all time.


    What comes easy, won't Last. What Lasts won't come easy.

  4. #1276
    -_-
    -_- is offline
    Major
    how do i take this text off!??
     


    Join Date
    27 May 2011
    Posts
    4,000
    Thanks
    2,275
    Thanked 648 Times in 515 Posts
    Fav Song
    Open Safe (OG)
    Fav Album
    carter 3
    metal gear solid 5 tony hawk pr o skater

  5. #1277
    DUALITY
    #FREEVELVET
     

    Zimmie's Avatar
    Join Date
    06 April 2011
    Posts
    12,804
    Thanks
    1,911
    Thanked 2,642 Times in 1,946 Posts
    Fav Song
    Scarface/Gossip
    Fav Album
    Tha Carter III, C5
    Fav Mixtape
    Da Drought 3, D6
    Buying next gen purely for fallout 4

    #FREEVELVET

  6. #1278
    Commander
    This user has no status.
     

    Nigga's Avatar
    Join Date
    15 January 2013
    Posts
    2,424
    Thanks
    131
    Thanked 586 Times in 460 Posts
    Fav Song
    Mr.Carter
    Fav Album
    Carter III
    Fav Mixtape
    No Ceilings


    GOTY. Enough said.




  7. #1279
    LilWayneHQ Godfather
    father to be
     

    KidComet's Avatar
    Join Date
    15 January 2011
    Posts
    10,956
    Thanks
    1,398
    Thanked 3,087 Times in 1,859 Posts
    Fav Song
    Favorite Song
    Fav Album
    Favorite Album
    Fav Mixtape
    Favorite Mixtape
    damn its too much for me bruh lol i only been playing last of us online since i got my ps4, i cant imagine all these other games, i think ima sell my ps4. i dont wanna have it take over my life

    what yall think

  8. #1280
    Major
    If I had you, you would be
    right here with me
     

    Wayne_Fan_101's Avatar
    Join Date
    12 August 2012
    Location
    Jersey
    Posts
    3,808
    Thanks
    1,266
    Thanked 852 Times in 675 Posts
    Fav Song
    Run This Town Remix
    Fav Album
    The Carter 2
    Fav Mixtape
    No Ceilings/ DD3/D5
    Quote Originally Posted by KidComet View Post
    damn its too much for me bruh lol i only been playing last of us online since i got my ps4, i cant imagine all these other games, i think ima sell my ps4. i dont wanna have it take over my life

    what yall think
    Yo send it to me bro it'll be greatly appreciated
    I could sell Sweet and Low to Sugar Ray Leonard!!!

  9. #1281
    DUALITY
    #FREEVELVET
     

    Zimmie's Avatar
    Join Date
    06 April 2011
    Posts
    12,804
    Thanks
    1,911
    Thanked 2,642 Times in 1,946 Posts
    Fav Song
    Scarface/Gossip
    Fav Album
    Tha Carter III, C5
    Fav Mixtape
    Da Drought 3, D6
    Quote Originally Posted by KidComet View Post
    damn its too much for me bruh lol i only been playing last of us online since i got my ps4, i cant imagine all these other games, i think ima sell my ps4. i dont wanna have it take over my life

    what yall think


    Send it for me for free bro remember charity is a good as deed

    #FREEVELVET

  10. #1282
    Major
    Funeral AOTY
     

    legendarytunechi's Avatar
    Join Date
    08 November 2013
    Posts
    4,711
    Thanks
    263
    Thanked 1,217 Times in 931 Posts
    Fav Song
    3 Peat
    Fav Album
    Tha Carter III
    Fav Mixtape
    Dedication 5
    Quote Originally Posted by KidComet View Post
    damn its too much for me bruh lol i only been playing last of us online since i got my ps4, i cant imagine all these other games, i think ima sell my ps4. i dont wanna have it take over my life

    what yall think
    nah keep it tbh

  11. #1283
    Captain
    Its All Weezy's Plan
     

    AishThaks's Avatar
    Join Date
    05 March 2012
    Posts
    1,399
    Thanks
    780
    Thanked 235 Times in 196 Posts
    Fav Song
    Hustler Music ; A Milli
    Fav Album
    Tha Carter IV
    Fav Mixtape
    Dedication 3 ; S4W
    Quote Originally Posted by KidComet View Post
    damn its too much for me bruh lol i only been playing last of us online since i got my ps4, i cant imagine all these other games, i think ima sell my ps4. i dont wanna have it take over my life

    what yall think
    How much fo Xenoverse & Dying light?



  12. #1284
    -_-
    -_- is offline
    Major
    how do i take this text off!??
     


    Join Date
    27 May 2011
    Posts
    4,000
    Thanks
    2,275
    Thanked 648 Times in 515 Posts
    Fav Song
    Open Safe (OG)
    Fav Album
    carter 3
    Quote Originally Posted by KidComet View Post
    damn its too much for me bruh lol i only been playing last of us online since i got my ps4, i cant imagine all these other games, i think ima sell my ps4. i dont wanna have it take over my life


    what yall think
    man fuck all that shit nigga u betta hustle dat shit on the street my nigga and get some change up out of that shit fool xD shiit fuck a'll that give me shit my nigga shit give me got his neck broke my nigga

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •