Results 1 to 12 of 12

Thread: Donations

  1. #1
    Lieutenant
    Digital Product
     
    UndyingObLiVioN's Avatar
    Join Date
    16 June 2009
    Location
    PHX
    Posts
    607
    Thanks
    5
    Thanked 24 Times in 8 Posts
    Fav Song
    Told Ya'll
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Drought 3

    Donations

    How do i donate and get the weezy veteran status?

  2. #2
    Glo'd The Fukk Up.
    #BANGBANG
     

    YoungTune.'s Avatar
    Join Date
    04 January 2010
    Posts
    18,990
    Thanks
    569
    Thanked 1,206 Times in 669 Posts
    Fav Album
    Tha Carter III.
    Fav Mixtape
    No Ceilings.

    Re: Donations

    You Can Go To The Front Page & Click Donate On The Right Side Of The Site.


    But If I May Ask, Why Do You Wanna Donate Just For A Stat That Doesn't Matter?



  3. #3
    Lieutenant
    Digital Product
     
    UndyingObLiVioN's Avatar
    Join Date
    16 June 2009
    Location
    PHX
    Posts
    607
    Thanks
    5
    Thanked 24 Times in 8 Posts
    Fav Song
    Told Ya'll
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Drought 3

    Re: Donations

    I get alotta tracks from this site, im on the forums alot why not have the vet status? bitches like that kinda shit

  4. #4
    LilWayneHQ Godfather
    done, bye.
     

    Mr Xclusive's Avatar
    Join Date
    15 June 2009
    Location
    tesLA
    Posts
    23,745
    Thanks
    1,001
    Thanked 2,895 Times in 1,819 Posts

    Re: Donations

    Quote Originally Posted by UndyingObLiVioN
    I get alotta tracks from this site, im on the forums alot why not have the vet status? bitches like that kinda shit
    idk what to say to this

  5. #5
    Glo'd The Fukk Up.
    #BANGBANG
     

    YoungTune.'s Avatar
    Join Date
    04 January 2010
    Posts
    18,990
    Thanks
    569
    Thanked 1,206 Times in 669 Posts
    Fav Album
    Tha Carter III.
    Fav Mixtape
    No Ceilings.

    Re: Donations

    Quote Originally Posted by UndyingObLiVioN
    I get alotta tracks from this site, im on the forums alot why not have the vet status? bitches like that kinda shit

    No You Didn't!!


    bitches like that kinda shit
    ??? Dude Your On A Lil Wayne Forum, & No "bitches" On here Even Know You


    So How Would They "Like that Shit"? (Weezy Veteran Status)



  6. #6
    Commander
    See Four.
     
    jw99's Avatar
    Join Date
    15 June 2009
    Location
    Jupiter
    Posts
    2,231
    Thanks
    3
    Thanked 3 Times in 3 Posts
    Fav Song
    Bill Gates
    Fav Album
    Tha Carter III
    Fav Mixtape
    No Ceilings

    Re: Donations

    You sir, are a stud.


  7. #7
    Lieutenant
    Digital Product
     
    UndyingObLiVioN's Avatar
    Join Date
    16 June 2009
    Location
    PHX
    Posts
    607
    Thanks
    5
    Thanked 24 Times in 8 Posts
    Fav Song
    Told Ya'll
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Drought 3

    Re: Donations

    ^ you aint gotta do me like that,

  8. #8
    Commander
    See Four.
     
    jw99's Avatar
    Join Date
    15 June 2009
    Location
    Jupiter
    Posts
    2,231
    Thanks
    3
    Thanked 3 Times in 3 Posts
    Fav Song
    Bill Gates
    Fav Album
    Tha Carter III
    Fav Mixtape
    No Ceilings

    Re: Donations

    LOL sorry, that was just hella funny though..
    It made my day


  9. #9
    Lieutenant
    Digital Product
     
    UndyingObLiVioN's Avatar
    Join Date
    16 June 2009
    Location
    PHX
    Posts
    607
    Thanks
    5
    Thanked 24 Times in 8 Posts
    Fav Song
    Told Ya'll
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Drought 3

    Re: Donations

    So front page donation makes ma a weezy veteran? dont i gotta give dude my username

  10. #10
    Captain
    This user has no status.
     
    Dino's Avatar
    Join Date
    19 September 2009
    Posts
    1,949
    Thanks
    63
    Thanked 42 Times in 29 Posts
    Fav Song
    Mr. Carter
    Fav Album
    Tha Carter III
    Fav Mixtape
    No Ceilings

    Re: Donations

    Quote Originally Posted by UndyingObLiVioN
    So front page donation makes ma a weezy veteran? dont i gotta give dude my username
    To get Weezy Veteran like they said, Click the "Donate" button on the first page, and donate an amount of $15 or more. If your username is registered to the email that you donated with paypal with, Danny could figure it out. But what I did was I had messaged him right after telling him what was up.

    Just so you know, you get no extra privileges just for being a Vet. think about it if you really want to donate.

  11. #11
    Administrator
    MU, MUF, MUFC OK
     

    Danny M's Avatar
    Join Date
    11 June 2009
    Location
    Manchester, UK
    Posts
    14,053
    Thanks
    4,648
    Thanked 5,721 Times in 3,160 Posts
    Fav Song
    I'm Me
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3

    Re: Donations

    I removed my email because I don't want it out on a topic like that.

    But that's my email yes lol... I made it agesss ago

  12. #12
    Lieutenant
    Digital Product
     
    UndyingObLiVioN's Avatar
    Join Date
    16 June 2009
    Location
    PHX
    Posts
    607
    Thanks
    5
    Thanked 24 Times in 8 Posts
    Fav Song
    Told Ya'll
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Drought 3

    Re: Donations

    ^ I hear ya i got sum star wars shit in mine 05 pop off

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •