Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 13 to 24 of 28

Thread: Godfather

  1. #13
    General
    The paralyzed feel me, the
    blind see me and the deaf can
    hear me and the smart fear me.
     

    YoungTunechie's Avatar
    Join Date
    06 September 2012
    Location
    North Carolina
    Posts
    6,089
    Thanks
    1,644
    Thanked 1,186 Times in 826 Posts
    Fav Song
    Gossip
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by lilWizardJohnnyB View Post
    Yep lol that's better idea



    Yes, yes it is.

  2. #14
    Major
    If I had you, you would be
    right here with me
     

    Wayne_Fan_101's Avatar
    Join Date
    12 August 2012
    Location
    Jersey
    Posts
    3,809
    Thanks
    1,267
    Thanked 854 Times in 676 Posts
    Fav Song
    Run This Town Remix
    Fav Album
    The Carter 2
    Fav Mixtape
    No Ceilings/ DD3/D5
    Quote Originally Posted by YoungTunechie View Post
    Yes, yes it is.
    Wait! When did you get 1000 more posts?

    I got to catch up
    I could sell Sweet and Low to Sugar Ray Leonard!!!

  3. #15
    General
    The paralyzed feel me, the
    blind see me and the deaf can
    hear me and the smart fear me.
     

    YoungTunechie's Avatar
    Join Date
    06 September 2012
    Location
    North Carolina
    Posts
    6,089
    Thanks
    1,644
    Thanked 1,186 Times in 826 Posts
    Fav Song
    Gossip
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by Wayne_Fan_101 View Post
    Wait! When did you get 1000 more posts?

    I got to catch up




    IDK, i didn't think i had that many TBH. , I just post a lot.

  4. #16
    Major
    If I had you, you would be
    right here with me
     

    Wayne_Fan_101's Avatar
    Join Date
    12 August 2012
    Location
    Jersey
    Posts
    3,809
    Thanks
    1,267
    Thanked 854 Times in 676 Posts
    Fav Song
    Run This Town Remix
    Fav Album
    The Carter 2
    Fav Mixtape
    No Ceilings/ DD3/D5
    Quote Originally Posted by YoungTunechie View Post
    IDK, i didn't think i had that many TBH. , I just post a lot.
    Damn man i been slacking on these posts lol
    I could sell Sweet and Low to Sugar Ray Leonard!!!

  5. #17
    General
    The paralyzed feel me, the
    blind see me and the deaf can
    hear me and the smart fear me.
     

    YoungTunechie's Avatar
    Join Date
    06 September 2012
    Location
    North Carolina
    Posts
    6,089
    Thanks
    1,644
    Thanked 1,186 Times in 826 Posts
    Fav Song
    Gossip
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by Wayne_Fan_101 View Post
    Damn man i been slacking on these posts lol




    You probably don't get on here much, or just don't post a lot, You'll get there though.

  6. #18
    Major
    If I had you, you would be
    right here with me
     

    Wayne_Fan_101's Avatar
    Join Date
    12 August 2012
    Location
    Jersey
    Posts
    3,809
    Thanks
    1,267
    Thanked 854 Times in 676 Posts
    Fav Song
    Run This Town Remix
    Fav Album
    The Carter 2
    Fav Mixtape
    No Ceilings/ DD3/D5
    Quote Originally Posted by YoungTunechie View Post
    You probably don't get on here much, or just don't post a lot, You'll get there though.
    I think its just cuz school started recently so i dont have much time like b4
    I could sell Sweet and Low to Sugar Ray Leonard!!!

  7. #19
    General
    The paralyzed feel me, the
    blind see me and the deaf can
    hear me and the smart fear me.
     

    YoungTunechie's Avatar
    Join Date
    06 September 2012
    Location
    North Carolina
    Posts
    6,089
    Thanks
    1,644
    Thanked 1,186 Times in 826 Posts
    Fav Song
    Gossip
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by Wayne_Fan_101 View Post
    I think its just cuz school started recently so i dont have much time like b4





    School started for me too, and i still somehow have time, I might get off LWHQ for a while though , cause my grades have went down really bad.

  8. #20
    Major
    If I had you, you would be
    right here with me
     

    Wayne_Fan_101's Avatar
    Join Date
    12 August 2012
    Location
    Jersey
    Posts
    3,809
    Thanks
    1,267
    Thanked 854 Times in 676 Posts
    Fav Song
    Run This Town Remix
    Fav Album
    The Carter 2
    Fav Mixtape
    No Ceilings/ DD3/D5
    Quote Originally Posted by YoungTunechie View Post
    School started for me too, and i still somehow have time, I might get off LWHQ for a while though , cause my grades have went down really bad.
    Damn that LWHQ life style takes to up too much time lol


    But i might to because mine be slipping a bit to
    I could sell Sweet and Low to Sugar Ray Leonard!!!

  9. #21
    General
    The paralyzed feel me, the
    blind see me and the deaf can
    hear me and the smart fear me.
     

    YoungTunechie's Avatar
    Join Date
    06 September 2012
    Location
    North Carolina
    Posts
    6,089
    Thanks
    1,644
    Thanked 1,186 Times in 826 Posts
    Fav Song
    Gossip
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by Wayne_Fan_101 View Post
    Damn that LWHQ life style takes to up too much time lol


    But i might to because mine be slipping a bit to




    For real, it takes up a lot of time & The only thing i'm doing bad at is Math, man i suck ass at math, it's my worst subject, i need some damn tutoring.

  10. #22
    Major
    If I had you, you would be
    right here with me
     

    Wayne_Fan_101's Avatar
    Join Date
    12 August 2012
    Location
    Jersey
    Posts
    3,809
    Thanks
    1,267
    Thanked 854 Times in 676 Posts
    Fav Song
    Run This Town Remix
    Fav Album
    The Carter 2
    Fav Mixtape
    No Ceilings/ DD3/D5
    Quote Originally Posted by YoungTunechie View Post
    For real, it takes up a lot of time & The only thing i'm doing bad at is Math, man i suck ass at math, it's my worst subject, i need some damn tutoring.

    Im slipping in language


    I got an essay on the second week



    But id rather be on here then writing it
    I could sell Sweet and Low to Sugar Ray Leonard!!!

  11. #23
    General
    The paralyzed feel me, the
    blind see me and the deaf can
    hear me and the smart fear me.
     

    YoungTunechie's Avatar
    Join Date
    06 September 2012
    Location
    North Carolina
    Posts
    6,089
    Thanks
    1,644
    Thanked 1,186 Times in 826 Posts
    Fav Song
    Gossip
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by Wayne_Fan_101 View Post
    Im slipping in language


    I got an essay on the second week



    But id rather be on here then writing it




    I am really good at english, i just suck at math, i'm making a 20 something overall, and that's really bad dude, Trust me i would rather be on LWHQ too.

  12. #24
    Major
    If I had you, you would be
    right here with me
     

    Wayne_Fan_101's Avatar
    Join Date
    12 August 2012
    Location
    Jersey
    Posts
    3,809
    Thanks
    1,267
    Thanked 854 Times in 676 Posts
    Fav Song
    Run This Town Remix
    Fav Album
    The Carter 2
    Fav Mixtape
    No Ceilings/ DD3/D5
    Quote Originally Posted by YoungTunechie View Post
    I am really good at english, i just suck at math, i'm making a 20 something overall, and that's really bad dude, Trust me i would rather be on LWHQ too.
    Im in dynamics of trigonometry

    i just sit in class like
    I could sell Sweet and Low to Sugar Ray Leonard!!!

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •