Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 12 of 24

Thread: Blow my nose

  1. #1
    Lieutenant
    This user has no status.
     

    no_tom&jerry's Avatar
    Join Date
    05 September 2012
    Posts
    864
    Thanks
    1
    Thanked 234 Times in 151 Posts
    Fav Song
    3 peat
    Fav Album
    carter 3
    Fav Mixtape
    drought 3

    Blow my nose

    C5 is Wall to Wall bars. Not a lot of struggle bars at all on this bitch. But one line that always makes me cringe:

    tried to blow my nose and blew my mind. Its mind blowing.

    That sounds to me like some IANAHB2 type shit. Am I missing some deeper meaning or is this just a terrible cocaine bar amongst mostly dope lyrics on this album? Historically wed have paid that no mind because we accepted with a sigh that Wayne fell off... but now that quality control is back on point I gotta ask WTF DOES THAT MEAN?!?????

  2. The Following User Says Thank You to no_tom&jerry For This Useful Post:


  3. #2
    LilWayneHQ Godfather
    Waiting on C5
     

    Shake's Avatar
    Join Date
    20 March 2014
    Posts
    11,012
    Thanks
    1,725
    Thanked 1,091 Times in 948 Posts
    Fav Song
    Army Gunz
    Fav Album
    Tha Block Is Hot
    Fav Mixtape
    The Suffix
    I guess it's a bit cringe

  4. #3
    LilWayneHQ Godfather
    This user has no status.
     

    Waynasite's Avatar
    Join Date
    04 October 2013
    Posts
    17,862
    Thanks
    8
    Thanked 1,922 Times in 1,562 Posts
    Fav Song
    Ground Zero
    Fav Album
    Rebirth
    Fav Mixtape
    Dedication 5
    It ain't that bad ahaha

  5. #4
    LilWayneHQ Godfather
    i swear to god i am nervous
     

    back on my bullish*t's Avatar
    Join Date
    22 March 2012
    Posts
    20,960
    Thanks
    4,712
    Thanked 2,900 Times in 2,336 Posts
    Fav Song
    moment
    Fav Album
    tha carter 5
    Fav Mixtape
    suffix
    Quote Originally Posted by no_tom&jerry View Post
    C5 is Wall to Wall bars. Not a lot of struggle bars at all on this bitch. But one line that always makes me cringe:

    tried to blow my nose and blew my mind. It’s mind blowing.

    That sounds to me like some IANAHB2 type shit. Am I missing some deeper meaning or is this just a terrible cocaine bar amongst mostly dope lyrics on this album? Historically we’d have paid that no mind because we accepted with a sigh that Wayne fell off... but now that quality control is back on point I gotta ask WTF DOES THAT MEAN?!?????
    there is no deeper meaning, it's just simple wordplay
    it's one of the mainstream songs on c5 so its expected

  6. #5
    LilWayneHQ Godfather
    This user has no status.
     

    Lil wayne prezident's Avatar
    Join Date
    15 June 2009
    Location
    dont think so
    Posts
    22,855
    Thanks
    4,190
    Thanked 3,120 Times in 2,568 Posts
    Fav Song
    amen
    Fav Album
    like father like son.
    Fav Mixtape
    dedication 5.
    Quote Originally Posted by no_tom&jerry View Post
    C5 is Wall to Wall bars. Not a lot of struggle bars at all on this bitch. But one line that always makes me cringe:

    tried to blow my nose and blew my mind. Its mind blowing.

    That sounds to me like some IANAHB2 type shit. Am I missing some deeper meaning or is this just a terrible cocaine bar amongst mostly dope lyrics on this album? Historically wed have paid that no mind because we accepted with a sigh that Wayne fell off... but now that quality control is back on point I gotta ask WTF DOES THAT MEAN?!?????
    its simple wordplay there wont be anything more to it.

  7. #6
    LilWayneHQ Godfather
    This user has no status.
     

    Lucifer's Avatar
    Join Date
    14 July 2013
    Location
    Texas
    Posts
    18,231
    Thanks
    3,120
    Thanked 3,353 Times in 2,429 Posts
    Fav Song
    Pick up my heart
    Fav Album
    C1
    Fav Mixtape
    Suffix
    reginae is on the hook so that should tell you enough.....

  8. #7
    Lieutenant
    This user has no status.
     

    no_tom&jerry's Avatar
    Join Date
    05 September 2012
    Posts
    864
    Thanks
    1
    Thanked 234 Times in 151 Posts
    Fav Song
    3 peat
    Fav Album
    carter 3
    Fav Mixtape
    drought 3
    Not much wordplay going on. Sorry to say. It’s not 2018 Wayne standard. There’s not a lot that makes me cringe on C5 except for the following:

    blow my nose (famous)

    first half of second verse, all that mahalia Hell yeah bullshit (took his time)

    Besides those two nothing else really comes to mind! Which is one of the reasons I was blown away by the quality of this album. Clearly people in Wayne’s camp been listening to our complaints over the years. Haha.

  9. #8
    Captain
    Member?
     

    Skankhunt42's Avatar
    Join Date
    04 August 2017
    Posts
    1,922
    Thanks
    24
    Thanked 95 Times in 88 Posts
    Fav Song
    Mr Carter
    Fav Album
    FWA
    Fav Mixtape
    S4TW
    Quote Originally Posted by Waynasite View Post
    It ain't that bad ahaha

  10. #9
    LilWayneHQ Godfather
    sealneaward is a bitch
     

    WeEeEeEzZzZyYy's Avatar
    Join Date
    14 June 2009
    Location
    area 51
    Posts
    29,598
    Thanks
    5,956
    Thanked 7,050 Times in 4,957 Posts
    Fav Song
    let the beat build
    Fav Album
    tha carter 3
    Fav Mixtape
    dedication 4
    open safe is way more cornier than famous

  11. The Following User Says Thank You to WeEeEeEzZzZyYy For This Useful Post:


  12. #10
    LilWayneHQ Godfather
    best rapper alive since the
    best rapper retired
     

    lilwayne-carter's Avatar
    Join Date
    14 November 2013
    Posts
    10,052
    Thanks
    1,685
    Thanked 787 Times in 698 Posts
    Fav Song
    Fly Out
    Fav Album
    LFLS2
    Fav Mixtape
    Dedication 2
    it is what it is but dont that let ruin how good the song is

  13. #11
    LilWayneHQ Godfather
    This user has over 9001 Stunna
    Points!
     

    YMCMB357's Avatar
    Join Date
    16 December 2012
    Posts
    20,708
    Thanks
    4,653
    Thanked 2,846 Times in 2,317 Posts
    Fav Song
    Steady Mobbin
    Fav Album
    Like Father Like Son
    Fav Mixtape
    Dedication 5
    Quote Originally Posted by no_tom&jerry View Post
    but now that quality control is back on point I gotta ask WTF DOES THAT MEAN?!?????
    Clearly wordplay =/

  14. #12
    Commander
    #GoonSquad
     

    Gudda Gudda's Avatar
    Join Date
    27 April 2017
    Posts
    2,455
    Thanks
    112
    Thanked 134 Times in 121 Posts
    Fav Song
    Young Money Hospital
    Fav Album
    We Are Young Money
    Fav Mixtape
    Guddaville
    Quote Originally Posted by no_tom&jerry View Post
    C5 is Wall to Wall bars. Not a lot of struggle bars at all on this bitch. But one line that always makes me cringe:

    tried to blow my nose and blew my mind. It’s mind blowing.

    That sounds to me like some IANAHB2 type shit. Am I missing some deeper meaning or is this just a terrible cocaine bar amongst mostly dope lyrics on this album? Historically we’d have paid that no mind because we accepted with a sigh that Wayne fell off... but now that quality control is back on point I gotta ask WTF DOES THAT MEAN?!?????
    Maybe You Need To Blow Your Nose Son



Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •