Page 3 of 166 FirstFirst 123451353103 ... LastLast
Results 25 to 36 of 1983

Thread: Watch The Throne (Album Discussion)

  1. #25
    Non, je ne regrette rien
    More Life
     

    Goobz's Avatar
    Join Date
    15 June 2009
    Location
    Canada
    Posts
    20,638
    Thanks
    982
    Thanked 2,673 Times in 1,995 Posts
    Fav Mixtape
    House Of Balloons

    Re: Watch The Throne (Album Discussion)

    Can't wait to listen to this album


  2. #26
    General
    ONE-OHH-THREE
     

    ghostgoon's Avatar
    Join Date
    04 December 2009
    Posts
    7,150
    Thanks
    553
    Thanked 393 Times in 292 Posts
    Fav Album
    Like Father, Like Son

    Re: Watch The Throne (Album Discussion)

    a source EXTREMELY close to the project just confirmed with me these song titles are legit, however more songs are said to be added.
    Watch The Throne Tracklisting Confirmed, Missing Several Songs | YouHeardThatNew

  3. #27
    Commander
    Swag Surfin'
     

    TheRealMH's Avatar
    Join Date
    14 May 2011
    Location
    Holland
    Posts
    3,472
    Thanks
    446
    Thanked 280 Times in 221 Posts
    Fav Song
    Best Rapper Alive
    Fav Album
    Tha Carter III
    Fav Mixtape
    No Ceilings

    Re: Watch The Throne (Album Discussion)

    Quote Originally Posted by IceMan View Post
    It was still a full length project with 68 minutes...
    and I payed 8€ for the Deluxe version, pretty good imo


    Cudi & Wayne?
    I payed 21 € for the deluxe, if not mistaking..

  4. #28
    I AIN'T NERVOUS
    Young God in the building
    'bout to start a religion
     

    IceMan's Avatar
    Join Date
    15 December 2009
    Location
    Section 80
    Posts
    20,137
    Thanks
    1,430
    Thanked 3,081 Times in 2,102 Posts
    Fav Song
    Gossip/I'm Me
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3/NC

    Re: Watch The Throne (Album Discussion)

    Quote Originally Posted by TheRealMH View Post
    I payed 21 € for the deluxe, if not mistaking..
    Amazon.de fucked up hehe
    THIS AIN'T NOTHING TO RELATE TO.


    last.fm || twitter

  5. #29
    LilWayneHQ Godfather
    . . .
     

    WeezYIsCraaazY's Avatar
    Join Date
    24 February 2010
    Posts
    18,309
    Thanks
    522
    Thanked 519 Times in 441 Posts

    Re: Watch The Throne (Album Discussion)

    Is July Definite?

  6. #30
    Soldier
    ★★★★&#
    9733;
     
    RockLikeAFossil's Avatar
    Join Date
    27 October 2010
    Posts
    288
    Thanks
    3
    Thanked 51 Times in 27 Posts

    Re: Watch The Throne (Album Discussion)

    Quote Originally Posted by Quil View Post
    TEN tracks for an ALBUM is a joke imo
    AW HELL NAH FAM



    Plus, Kanye's last album was like 11 tracks minus the interlude and the last skit at the end (WWSIA), but the songs were like 6-9 minutes long so shit felt like a full album still, I'm assuming this will be the case again.

    Even though HAM was pretty short, I still think that was a hype track - 'Than Watch The Throne drop, niggas kill themselves' - kinda like something they put out there while they finished, who knows though. Sad about TMB but it could be renamed or be a bonus. Mama's Boyfriend will probably be on Kanye's next solo since it was so personal.

  7. #31
    Major
    This user has no status.
     

    Tuneche's Avatar
    Join Date
    06 June 2010
    Posts
    4,599
    Thanks
    25
    Thanked 99 Times in 88 Posts
    Fav Song
    3 peat
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    No Ceilings

    Re: Watch The Throne (Album Discussion)

    only 10 songs thats lame

  8. #32
    General
    ONE-OHH-THREE
     

    ghostgoon's Avatar
    Join Date
    04 December 2009
    Posts
    7,150
    Thanks
    553
    Thanked 393 Times in 292 Posts
    Fav Album
    Like Father, Like Son

    Re: Watch The Throne (Album Discussion)

    Quote Originally Posted by Tuneche View Post
    only 10 songs thats lame
    ^^^

  9. #33
    Lieutenant
    you wanna kno why you die the
    answer is right under your
    nose.....
     

    mirage42's Avatar
    Join Date
    09 January 2011
    Posts
    987
    Thanks
    286
    Thanked 117 Times in 73 Posts
    Fav Song
    its time 2 give me mine
    Fav Album
    tha carter II
    Fav Mixtape
    da drought 3/D2

    Re: Watch The Throne (Album Discussion)

    Quote Originally Posted by bushido95 View Post
    yeah for the price we pay in Germany and Europe...
    The 13 tracks of MBDTF were a joke too.

    nigga all the song were like 5 min+ and the song that were put out on good Friday's werent the same versions that ended up on the album

    it might as well have been 20 + songs lol
    #3hunna


    #Mandown
    2-4-14


  10. #34
    Commander
    #Winning
     

    Lil_Weezy_'s Avatar
    Join Date
    14 June 2009
    Location
    Auckland, New Zealand
    Posts
    2,970
    Thanks
    17
    Thanked 25 Times in 19 Posts
    Fav Song
    Too many to list
    Fav Album
    C3
    Fav Mixtape
    Da Drought 3

    Re: Watch The Throne (Album Discussion)

    10 tracks? smh.
    Real G's move in silence like Lasagna

  11. #35
    I AIN'T NERVOUS
    Young God in the building
    'bout to start a religion
     

    IceMan's Avatar
    Join Date
    15 December 2009
    Location
    Section 80
    Posts
    20,137
    Thanks
    1,430
    Thanked 3,081 Times in 2,102 Posts
    Fav Song
    Gossip/I'm Me
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3/NC

    Re: Watch The Throne (Album Discussion)

    Quote Originally Posted by Lil_Weezy_ View Post
    10 tracks? smh.
    THIS AIN'T NOTHING TO RELATE TO.


    last.fm || twitter

  12. #36
    General
    Bang Bang
     


    Join Date
    13 March 2010
    Posts
    6,314
    Thanks
    381
    Thanked 323 Times in 247 Posts

    Re: Watch The Throne (Album Discussion)

    Hopefully all 10 are great.

Page 3 of 166 FirstFirst 123451353103 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •