Page 12 of 139 FirstFirst ... 210111213142262112 ... LastLast
Results 133 to 144 of 1666

Thread: MMG Thread

  1. #133
    Major
    OVOXO
     

    Derezz's Avatar
    Join Date
    06 August 2011
    Location
    New York
    Posts
    3,509
    Thanks
    102
    Thanked 480 Times in 341 Posts
    Fav Song
    BM. JR
    Fav Album
    Carter II
    Fav Mixtape
    Dedication 2
    The conference ended hours ago why would you post the video



  2. #134
    Guest1
    Guest
    This user has no status.
     
    Can Someone post a vid that works? I kinda wanted to watch it...

  3. #135
    Major
    OVOXO
     

    Derezz's Avatar
    Join Date
    06 August 2011
    Location
    New York
    Posts
    3,509
    Thanks
    102
    Thanked 480 Times in 341 Posts
    Fav Song
    BM. JR
    Fav Album
    Carter II
    Fav Mixtape
    Dedication 2
    Quote Originally Posted by Kaden View Post
    Can Someone post a vid that works? I kinda wanted to watch it...
    It was pretty boring tbh, but dope announcements! I'm real excited.



  4. #136
    Guest1
    Guest
    This user has no status.
     
    Quote Originally Posted by Derezz View Post
    It was pretty boring tbh, but dope announcements! I'm real excited.
    Most excited about Wale's next album!!

  5. The Following User Says Thank You to Guest1 For This Useful Post:


  6. #137
    Lieutenant
    Fuck it
     

    YMCMBSam's Avatar
    Join Date
    08 June 2010
    Location
    Manhasset NY
    Posts
    627
    Thanks
    33
    Thanked 34 Times in 25 Posts
    Fav Song
    Dont have 1 lol
    Fav Album
    Dreams and Nightmares
    Fav Mixtape
    Folarin
    Quote Originally Posted by Kaden View Post
    Can Someone post a vid that works? I kinda wanted to watch it...
    Yeah x2 got a working link?
    BG NATION



  7. #138
    Commander
    Brehhh
     

    W.Fuckin'Baby's Avatar
    Join Date
    16 June 2009
    Location
    Lausanne, Switzerland
    Posts
    2,755
    Thanks
    237
    Thanked 118 Times in 87 Posts
    Fav Song
    3 Peat
    Fav Album
    Tha Carter III
    Fav Mixtape
    Drought 3



  8. #139
    Major
    This user has no status.
     

    RoadToC4Fan's Avatar
    Join Date
    01 April 2011
    Posts
    3,657
    Thanks
    626
    Thanked 339 Times in 287 Posts
    Fav Song
    Never Get It
    Fav Album
    Tha Carter III
    Fav Mixtape
    Dedication 3, S4TW
    Can somebody get me the MMG remix of Future's Same Damn Time along with a unreleased cover? Thanks in advance.

  9. #140
    Commander
    Brehhh
     

    W.Fuckin'Baby's Avatar
    Join Date
    16 June 2009
    Location
    Lausanne, Switzerland
    Posts
    2,755
    Thanks
    237
    Thanked 118 Times in 87 Posts
    Fav Song
    3 Peat
    Fav Album
    Tha Carter III
    Fav Mixtape
    Drought 3
    Quote Originally Posted by RoadToC4Fan View Post
    Can somebody get me the MMG remix of Future's Same Damn Time along with a unreleased cover? Thanks in advance.
    here's the track but without cover

    LimeLinx - Home - Free File Hosting and Sharing - Audio, Video, Image



  10. #141
    Commander
    Brehhh
     

    W.Fuckin'Baby's Avatar
    Join Date
    16 June 2009
    Location
    Lausanne, Switzerland
    Posts
    2,755
    Thanks
    237
    Thanked 118 Times in 87 Posts
    Fav Song
    3 Peat
    Fav Album
    Tha Carter III
    Fav Mixtape
    Drought 3


    ---------- Post added at 07:25 PM ---------- Previous post was at 07:21 PM ----------




  11. #142
    Captain
    HQ's resident weed head
     

    ScHeEzZ's Avatar
    Join Date
    22 October 2009
    Location
    chattanooga, tn.
    Posts
    1,838
    Thanks
    223
    Thanked 104 Times in 91 Posts
    Fav Album
    section.80
    Fav Mixtape
    pabst & jazz
    so there's no word on anything from miles or stalley? & lmao at omarion signing, what label has he NOT been on?
    http://scroogemcdope.tumblr.com/
    if you're on tumblr, follow my blog & i'll follow back!

  12. #143
    General
    Chillin' with this bitch who
    thinks we make the perfect
    couple...
     

    TyIquan's Avatar
    Join Date
    12 May 2011
    Location
    Charlotte, NC
    Posts
    5,659
    Thanks
    230
    Thanked 1,563 Times in 1,025 Posts
    Fav Song
    CMM, Lax3, Hot Revolver
    Fav Album
    C2/FWA/Rebirth
    Fav Mixtape
    DD3/D6/S4TW2
    Ross was ass when he first came out...

  13. #144
    Commander
    Brehhh
     

    W.Fuckin'Baby's Avatar
    Join Date
    16 June 2009
    Location
    Lausanne, Switzerland
    Posts
    2,755
    Thanks
    237
    Thanked 118 Times in 87 Posts
    Fav Song
    3 Peat
    Fav Album
    Tha Carter III
    Fav Mixtape
    Drought 3



Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •