Page 3 of 31 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 25 to 36 of 361

Thread: 6ix9ine Appreciation/Discussion Thread

  1. #25
    Lil Wayne Fanatic
    #martian4mod
     

    Wizzle's Avatar
    Join Date
    31 January 2016
    Location
    Jalisco, Mexico
    Posts
    3,078
    Thanks
    478
    Thanked 850 Times in 586 Posts
    Fav Song
    I Feel Like Dying
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by Zimmie View Post
    peep my thread on him fam i got a few of his bangers on there
    I'll peep them songs later on I saw the songs you posted rs for posting go with the flow fam

  2. #26
    LilWayneHQ Godfather
    father to be
     

    KidComet's Avatar
    Join Date
    15 January 2011
    Posts
    10,960
    Thanks
    1,398
    Thanked 3,087 Times in 1,859 Posts
    Fav Song
    Favorite Song
    Fav Album
    Favorite Album
    Fav Mixtape
    Favorite Mixtape
    Y'all still gonna support him even tho he has sex with men and kids ... The dude a faggot

  3. #27
    Major
    #Fuck Yo Feelings
     

    nyberg's Avatar
    Join Date
    04 March 2012
    Location
    Sweden
    Posts
    5,202
    Thanks
    869
    Thanked 2,288 Times in 1,470 Posts
    Fav Song
    Way too many..
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    I cant stand this guy..

    And ofcourse i see @Zimmie in here.. Damn you listen to alot of shit rappers

    Why pick on somebody helpless
    If you can't paint a picture on your own, you make a stain on sombody else's


  4. #28
    DUALITY
    #FREEVELVET
     

    Zimmie's Avatar
    Join Date
    06 April 2011
    Posts
    12,395
    Thanks
    1,847
    Thanked 2,518 Times in 1,864 Posts
    Fav Song
    Scarface/Gossip
    Fav Album
    Tha Carter III, C5
    Fav Mixtape
    Da Drought 3, D6
    Quote Originally Posted by nyberg View Post
    I cant stand this guy..

    And ofcourse i see @Zimmie in here.. Damn you listen to alot of shit rappers
    i listen to everything friend its just fun to discuss the newer rappers because they always getting up to some weird shit

    (i dont listen/like 6ix9ine doe)

    #FREEVELVET

  5. #29
    LilWayneHQ Godfather
    This user has no status.
     

    Lucifer's Avatar
    Join Date
    14 July 2013
    Location
    Texas
    Posts
    19,512
    Thanks
    3,294
    Thanked 3,560 Times in 2,584 Posts
    Fav Song
    Pick up my heart
    Fav Album
    C1
    Fav Mixtape
    Suffix
    trippie redd and 6ix9ine are really beefing? no way
      Spoiler:
    sike, who really gives a flying fuck. they cant rap

  6. #30
    LilWayneHQ Godfather
    Waiting on C5
     

    Shake's Avatar
    Join Date
    20 March 2014
    Posts
    12,262
    Thanks
    1,877
    Thanked 1,250 Times in 1,075 Posts
    Fav Song
    Army Gunz
    Fav Album
    Tha Block Is Hot
    Fav Mixtape
    The Suffix
    Quote Originally Posted by KidComet View Post
    Y'all still gonna support him even tho he has sex with men and kids ... The dude a faggot
    And a paedophile, I don't know how he has fans

  7. #31
    Lil Wayne Fanatic
    #martian4mod
     

    Wizzle's Avatar
    Join Date
    31 January 2016
    Location
    Jalisco, Mexico
    Posts
    3,078
    Thanks
    478
    Thanked 850 Times in 586 Posts
    Fav Song
    I Feel Like Dying
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by nyberg View Post
    And ofcourse i see @Zimmie in here.. Damn you listen to alot of shit rappers
    Y'all need to chill out on my fam zimmie I love talking about music with him there's some rappers he likes that I listen too and he always gives his honest opinion

  8. #32
    Major
    #Fuck Yo Feelings
     

    nyberg's Avatar
    Join Date
    04 March 2012
    Location
    Sweden
    Posts
    5,202
    Thanks
    869
    Thanked 2,288 Times in 1,470 Posts
    Fav Song
    Way too many..
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by Wizzle View Post
    Y'all need to chill out on my fam zimmie I love talking about music with him there's some rappers he likes that I listen too and he always gives his honest opinion
    Yeah and i gave an honsest opinion that he listens to alot of shit rappers

    Why pick on somebody helpless
    If you can't paint a picture on your own, you make a stain on sombody else's


  9. #33
    Lil Wayne Fanatic
    #martian4mod
     

    Wizzle's Avatar
    Join Date
    31 January 2016
    Location
    Jalisco, Mexico
    Posts
    3,078
    Thanks
    478
    Thanked 850 Times in 586 Posts
    Fav Song
    I Feel Like Dying
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by nyberg View Post
    Yeah and i gave an honsest opinion that he listens to alot of shit rappers
    Not a lot of new gen rappers are trash though some are but not a lot of them

  10. #34
    Major
    #Fuck Yo Feelings
     

    nyberg's Avatar
    Join Date
    04 March 2012
    Location
    Sweden
    Posts
    5,202
    Thanks
    869
    Thanked 2,288 Times in 1,470 Posts
    Fav Song
    Way too many..
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by Wizzle View Post
    Not a lot of new gen rappers are trash though some are but not a lot of them
    Well this ugly motherfucker 69 is trash and a peadophile

    And alot of the "new gen" are trash tbh, repeatedly yelling the same shit on a song aint being a good rapper

    Why pick on somebody helpless
    If you can't paint a picture on your own, you make a stain on sombody else's


  11. #35
    LilWayneHQ Godfather
    i swear to god i am nervous
     

    back on my bullish*t's Avatar
    Join Date
    22 March 2012
    Posts
    22,210
    Thanks
    4,893
    Thanked 3,060 Times in 2,474 Posts
    Fav Song
    moment
    Fav Album
    tha carter 5
    Fav Mixtape
    suffix
    just look at this @fuckregistering

  12. The Following User Says Thank You to back on my bullish*t For This Useful Post:


  13. #36
    LilWayneHQ Godfather
    best rapper alive since the
    best rapper retired
     

    lilwayne-carter's Avatar
    Join Date
    14 November 2013
    Posts
    11,287
    Thanks
    1,836
    Thanked 917 Times in 813 Posts
    Fav Song
    Fly Out
    Fav Album
    LFLS2
    Fav Mixtape
    Dedication 2
    Quote Originally Posted by Wizzle View Post
    Not a lot of new gen rappers are trash though some are but not a lot of them
    what is it exactly you like about this guy? just look at his face and lifestyle (i presume he does drugs heavy)

Page 3 of 31 FirstFirst 1234513 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •