Results 1 to 6 of 6

Thread: Artille - Goodbye (Official Music Video)

  1. #1
    Commander
    This user has no status.
     

    Artille's Avatar
    Join Date
    16 June 2009
    Location
    Pinellas Park, FL
    Posts
    3,321
    Thanks
    509
    Thanked 349 Times in 185 Posts
    Fav Song
    Tha Mobb
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3

    Artille - Goodbye (Official Music Video)

    The official music video for "Goodbye" is out now!

    Toxic Love EP | Valentine's Day

    Directed by Sal Madriz



    CLICK TO STREAM "GOODBYE"

    Feedback #1
    Feedback #2

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Artille For This Useful Post:


  3. #2
    D6D6D6D6
    fuck @sealneaward & any1
    that love him
     

    THA GR8 M8's Avatar
    Join Date
    07 April 2010
    Posts
    18,420
    Thanks
    1,676
    Thanked 5,097 Times in 2,856 Posts
    video/vocal quality is dope. melody is nice too but this song just ainít my vibe. prob someone out there who can vibe with it. keep it up artille



    protect dunston at all costs

  4. The Following User Says Thank You to THA GR8 M8 For This Useful Post:


  5. #3
    Commander
    This user has no status.
     

    Artille's Avatar
    Join Date
    16 June 2009
    Location
    Pinellas Park, FL
    Posts
    3,321
    Thanks
    509
    Thanked 349 Times in 185 Posts
    Fav Song
    Tha Mobb
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by THA GR8 M8 View Post
    video/vocal quality is dope. melody is nice too but this song just ain’t my vibe. prob someone out there who can vibe with it. keep it up artille
    Vocal quality is dope because I no longer record at home. I go to a legit studio and have my songs mixed and mastered professionally now. I appreciate you taking the time to listen and give feedback! For some reason, your opinion particularly matters to me so I've lowkey been waiting to hear your thoughts. Probably cause you're an OG round here and keep it real.

  6. #4
    -_-
    -_- is offline
    Major
    how do i take this text off!??
     


    Join Date
    27 May 2011
    Posts
    3,648
    Thanks
    2,237
    Thanked 603 Times in 477 Posts
    Fav Song
    Open Safe (OG)
    Fav Album
    carter 3
    Quote Originally Posted by Artille View Post
    Vocal quality is dope because I no longer record at home. I go to a legit studio and have my songs mixed and mastered professionally now. I appreciate you taking the time to listen and give feedback! For some reason, your opinion particularly matters to me so I've lowkey been waiting to hear your thoughts. Probably cause you're an OG round here and keep it real.
    he's the realest og. and still strikes fear in my heart when he posts lol. the goat.

    but on to your song, bro you only have 1 problem. and that's just to me, but I think your voice sounds too soft. like, that's your ONLY problem to me. like you're spitting all of this real shit, and im hearing everything you say, but it doesn't sound like you mean it bro. like, your delivery needs to be harder/more "gritty" if you get what I mean? don't try to sound more black, but like, ...try to make a song one day when you're really pissed off. I wanna see what your voice sounds like

    - - - Updated - - -
    @THA GR8 M8
    he's partially the reason why I'm so honest here. he literally is the reason why I act the way i do. cuz i have fears of being exposed by him lol

  7. The Following User Says Thank You to -_- For This Useful Post:


  8. #5
    Commander
    This user has no status.
     

    Artille's Avatar
    Join Date
    16 June 2009
    Location
    Pinellas Park, FL
    Posts
    3,321
    Thanks
    509
    Thanked 349 Times in 185 Posts
    Fav Song
    Tha Mobb
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by -_- View Post
    he's the realest og. and still strikes fear in my heart when he posts lol. the goat.

    but on to your song, bro you only have 1 problem. and that's just to me, but I think your voice sounds too soft. like, that's your ONLY problem to me. like you're spitting all of this real shit, and im hearing everything you say, but it doesn't sound like you mean it bro. like, your delivery needs to be harder/more "gritty" if you get what I mean? don't try to sound more black, but like, ...try to make a song one day when you're really pissed off. I wanna see what your voice sounds like

    - - - Updated - - -
    @THA GR8 M8
    he's partially the reason why I'm so honest here. he literally is the reason why I act the way i do. cuz i have fears of being exposed by him lol
    I appreciate the honest feedback! Soft and smooth is the vibe I was aiming for with this record. I'm dropping my EP on Friday. The other songs on there I classify as break-up bangers and are much more aggressive.

  9. #6
    -_-
    -_- is offline
    Major
    how do i take this text off!??
     


    Join Date
    27 May 2011
    Posts
    3,648
    Thanks
    2,237
    Thanked 603 Times in 477 Posts
    Fav Song
    Open Safe (OG)
    Fav Album
    carter 3
    Quote Originally Posted by Artille View Post
    I appreciate the honest feedback! Soft and smooth is the vibe I was aiming for with this record. I'm dropping my EP on Friday. The other songs on there I classify as break-up bangers and are much more aggressive.
    that's always been your vibe lol soft and smooth, tht helps you stand out

    - - - Updated - - -

    it's the sing songy thing you sometimes do with your voice that's making these tracks sound wack sometimes. THAT'S IT. if you stop accidently harmonizing the words sometimes, your shit would be 10/10 (imo)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •