Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 12 of 30

Thread: T-Streets is releasing a book

  1. #1
    LilWayneHQ Godfather
    This user has no status.
     

    Lucifer's Avatar
    Join Date
    14 July 2013
    Location
    Texas
    Posts
    16,919
    Thanks
    2,995
    Thanked 3,174 Times in 2,296 Posts
    Fav Song
    Pick up my heart
    Fav Album
    C1
    Fav Mixtape
    Suffix

    T-Streets is releasing a book


  2. The Following User Says Thank You to Lucifer For This Useful Post:


  3. #2
    LilWayneHQ Godfather
    This user has no status.
     

    Lil wayne prezident's Avatar
    Join Date
    15 June 2009
    Location
    dont think so
    Posts
    22,563
    Thanks
    4,190
    Thanked 3,094 Times in 2,543 Posts
    Fav Song
    amen
    Fav Album
    like father like son.
    Fav Mixtape
    dedication 5.

  4. #3
    LilWayneHQ Godfather
    why u even care?
     

    Vocker's Avatar
    Join Date
    15 March 2011
    Location
    right there under hell
    Posts
    15,095
    Thanks
    2,119
    Thanked 3,808 Times in 2,423 Posts
    Fav Song
    Novacane, Pres. Carter
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    No Ceilings
    ..
    Quote Originally Posted by Shake View Post
    Why so negative all the time???


  5. #4
    Captain
    How Can Something...
     

    didoweezy's Avatar
    Join Date
    19 December 2011
    Location
    Planet Weezy
    Posts
    1,735
    Thanks
    338
    Thanked 514 Times in 309 Posts
    Fav Song
    La La La/Im Me/Gossip
    Fav Album
    C2/C3
    Fav Mixtape
    Suffix/Drought 3/NC
    what kind of book?

  6. #5
    ░░░░░░░░░░░░░░░
    #YMSEASON2014
     

    A$AP YAMS's Avatar
    Join Date
    06 June 2010
    Posts
    4,433
    Thanks
    1,748
    Thanked 1,069 Times in 662 Posts
    coppin


    tbh



  7. The Following 2 Users Say Thank You to A$AP YAMS For This Useful Post:


  8. #6
    Lieutenant
    Bruh
     

    TheCarter's Avatar
    Join Date
    02 June 2011
    Posts
    751
    Thanks
    97
    Thanked 253 Times in 157 Posts
    Fav Song
    Swag Surf
    Fav Album
    Tha Carter
    Fav Mixtape
    No Ceilings
    Quote Originally Posted by didoweezy View Post
    what kind of book?
    Prolly about how to be on a label for more than 10 years and still not release an album

  9. The Following User Says Thank You to TheCarter For This Useful Post:


  10. #7
    I AIN'T NERVOUS
    Young God in the building
    'bout to start a religion
     

    IceMan's Avatar
    Join Date
    15 December 2009
    Location
    Section 80
    Posts
    20,137
    Thanks
    1,430
    Thanked 3,081 Times in 2,102 Posts
    Fav Song
    Gossip/I'm Me
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3/NC
    Quote Originally Posted by TheCarter View Post
    Prolly about how to be on a label for more than 10 years and still not release an album
    1. weed carrier
    2. tax write-off
    3. nobody...NOBODY tryna hear a t-street album
    THIS AIN'T NOTHING TO RELATE TO.


    last.fm || twitter

  11. #8
    Lieutenant
    0n 0ne
     

    SerjTank's Avatar
    Join Date
    19 April 2010
    Location
    USA
    Posts
    795
    Thanks
    836
    Thanked 146 Times in 100 Posts
    Fav Song
    Demolition
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Dedication Series
    Love T Streets I'd get this just for the novelty if it were real lol. And he does have some raw shit
    'I don't foresee shit.'



    "‎You old ass rappers better stay on tour
    You're like 44, I got a 44, I'm 24
    I could murk you and come home when I'm 44"

    Free über rides code: uberoctbr




  12. #9
    LilWayneHQ Godfather
    sealneaward is a bitch
     

    WeEeEeEzZzZyYy's Avatar
    Join Date
    14 June 2009
    Location
    area 51
    Posts
    29,161
    Thanks
    5,910
    Thanked 7,007 Times in 4,926 Posts
    Fav Song
    let the beat build
    Fav Album
    tha carter 3
    Fav Mixtape
    dedication 4
    looking forward to this being released even tho we all know it won't be
    Quote Originally Posted by IceMan View Post
    1. weed carrier2. tax write-off3. nobody...NOBODY tryna hear a t-street album
    erm i am brah

    go listen to the streets is watching, its dope lol

  13. #10
    LilWayneHQ Godfather
    This user has no status.
     

    Waynasite's Avatar
    Join Date
    04 October 2013
    Posts
    17,569
    Thanks
    8
    Thanked 1,899 Times in 1,541 Posts
    Fav Song
    Ground Zero
    Fav Album
    Rebirth
    Fav Mixtape
    Dedication 5
    Lol what publisher gonna give tstreets a book deal ahaha

  14. #11
    LilWayneHQ Godfather
    It bothers me when the gods
    get to actin like the broads
     

    Flame Beats's Avatar
    Join Date
    05 September 2011
    Location
    Making Beats
    Posts
    7,728
    Thanks
    1,544
    Thanked 1,718 Times in 1,333 Posts
    Fav Song
    Cry Out
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by Waynasite View Post
    Lol what publisher gonna give tstreets a book deal ahaha
    You forgot about Cash Money Content.

    Even All Sharpton got a book with them and Wayne hates him...of course Stunna is in charge and only cares about money.
    Last edited by Flame Beats; 02-03-2014 at 11:23 PM.
    .................... ....................


  15. #12
    Captain
    How Can Something...
     

    didoweezy's Avatar
    Join Date
    19 December 2011
    Location
    Planet Weezy
    Posts
    1,735
    Thanks
    338
    Thanked 514 Times in 309 Posts
    Fav Song
    La La La/Im Me/Gossip
    Fav Album
    C2/C3
    Fav Mixtape
    Suffix/Drought 3/NC
    Quote Originally Posted by IceMan View Post
    1. weed carrier
    2. tax write-off
    3. nobody...NOBODY tryna hear a t-street album
    i agree with number 3 lol
    but i dont think hes even signed to ym or cm in the first place, him and wayne been homies since middle school so thats why he has been around.

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •