Page 3 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 25 to 36 of 79

Thread: Drake - Dark Lane Demo Tapes THREAD

  1. #25
    DUALITY
    #FREEVELVET
     

    Zimmie's Avatar
    Join Date
    06 April 2011
    Posts
    12,410
    Thanks
    1,853
    Thanked 2,520 Times in 1,866 Posts
    Fav Song
    Scarface/Gossip
    Fav Album
    Tha Carter III, C5
    Fav Mixtape
    Da Drought 3, D6
    Quote Originally Posted by BrewCityYM View Post
    And it’s Leaks & Demos lol 

    This shit Slappin
    definitely one of best musical experiences i've had this year i always enjoyed drake mixtapes more then his albums tbh
    Quote Originally Posted by Wizzle View Post
    A lot of albums that dropped this year are better then funeral brother and I agree this is better then funeral
    funeral was lacklustre and disappointing in comparison drake and uzi dropped better shi then wayne this year pretty stunning

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Raw Tune Not A Cartoon View Post
    As a die-hard Cash Carti fan, I apologize on behalf of all of us for his shitty baby-voice verse on Drake's project smh Hopefully WLR delivers because honestly WTF was that BS verse on Pain 1993.
    don't apologise fam it'll be a grower haha carti def should have worked on a more smooth flow though the baby voice didnt work witht he tone of the song although i love that style usually

    #FREEVELVET

  2. #26
    Sergeant
    hello world
     

    Join Date
    07 September 2019
    Posts
    112
    Thanks
    34
    Thanked 27 Times in 23 Posts
    Fav Song
    Scarface
    Fav Album
    Rebirth
    Fav Mixtape
    Tha Drought 3
    im only on track 4 so far this shit slaps. and these are just demo tracks tracks he wants to put out properly. hes capitalizing off his hard work you gotta respect the mans grind and marketing schemes. plus apart from like 3 tracks this is like a brand new drizzy album for me

  3. #27
    LilWayneHQ Godfather
    This user has no status.
     

    Lucifer's Avatar
    Join Date
    14 July 2013
    Location
    Texas
    Posts
    19,544
    Thanks
    3,297
    Thanked 3,563 Times in 2,586 Posts
    Fav Song
    Pick up my heart
    Fav Album
    C1
    Fav Mixtape
    Suffix
    on first listen - this better than funeral

  4. #28
    Captain
    Oh yes I love her like....
     

    jsharma17's Avatar
    Join Date
    27 March 2018
    Location
    Queens, NYC
    Posts
    1,036
    Thanks
    779
    Thanked 206 Times in 149 Posts
    Fav Song
    BM JR
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Drought Is Over 2
    Yup better than funeral


  5. #29
    LilWayneHQ Godfather
    best rapper alive since the
    best rapper retired
     

    lilwayne-carter's Avatar
    Join Date
    14 November 2013
    Posts
    11,323
    Thanks
    1,840
    Thanked 922 Times in 818 Posts
    Fav Song
    Fly Out
    Fav Album
    LFLS2
    Fav Mixtape
    Dedication 2
    Quote Originally Posted by BrewCityYM View Post
    Dawg, Why Wayne’s Team Never Did This Is Beyond Me! This Nigga Bout To Go Number 1 off Demo Tapes & Leaks 藍藍藍
    right, it's so annoying

    all the leaks wayne has his team have so much potential to capitalize of them

    and 90% of the time the leaks are better than the music we get on official projects

    instead wayne's team rather let them leak on line and never do anything with them

  6. #30
    LilWayneHQ Godfather
    i swear to god i am nervous
     

    back on my bullish*t's Avatar
    Join Date
    22 March 2012
    Posts
    22,242
    Thanks
    4,900
    Thanked 3,064 Times in 2,478 Posts
    Fav Song
    moment
    Fav Album
    tha carter 5
    Fav Mixtape
    suffix
    drake cant lose

  7. The Following User Says Thank You to back on my bullish*t For This Useful Post:


  8. #31
    LilWayneHQ Godfather
    Let It All Work Out #CV
     

    BrewCityYM's Avatar
    Join Date
    19 April 2011
    Location
    Milwaukee, Wi
    Posts
    11,591
    Thanks
    1,417
    Thanked 1,897 Times in 1,437 Posts
    Fav Song
    Tha Block Is Hot #IFLD
    Fav Album
    Tha Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3 & D2
    This shit is haaaaard!!!!!

    I don’t get how a nigga can be this cold for sooooooooooo long!

    On top for soooooooooo long

    Wtf we get an album after this smh that’s craaaazy fam

  9. The Following User Says Thank You to BrewCityYM For This Useful Post:


  10. #32
    Major
    young angel, young lion
     

    martian master's Avatar
    Join Date
    24 April 2011
    Location
    Canada
    Posts
    5,673
    Thanks
    1,170
    Thanked 2,434 Times in 1,422 Posts
    Fav Song
    The Bad Side
    Fav Album
    Tha Carter 3
    Fav Mixtape
    Dedication 2
    All Lil Wayne References


    My soundtrack is the 2nd Carter - Deep Pockets, 2:25



    Baby, Wayne and Tez responsible for this shit - When To Say When, 1:11


    Rest in peace to Static yelling “Shawty wanna thug, bottles in the club, you know I love to touch”, Weezy played that shit for me and Kobe on the bus - From Florida With Love, 0:33


    YMB the gang and they down to stain anything - From Florida With Love, 1:23**

    ** Assuming YMB = Young Money Billionaires



  11. The Following 4 Users Say Thank You to martian master For This Useful Post:


  12. #33
    Sergeant
    hello world
     

    Join Date
    07 September 2019
    Posts
    112
    Thanks
    34
    Thanked 27 Times in 23 Posts
    Fav Song
    Scarface
    Fav Album
    Rebirth
    Fav Mixtape
    Tha Drought 3
    the tape is dope . good way to keep us all anticipating the new album. so this what drizzy was talking bout when joe budden live streamed him

  13. #34
    LilWayneHQ Godfather
    Waiting on C5
     

    Shake's Avatar
    Join Date
    20 March 2014
    Posts
    12,297
    Thanks
    1,888
    Thanked 1,255 Times in 1,080 Posts
    Fav Song
    Army Gunz
    Fav Album
    Tha Block Is Hot
    Fav Mixtape
    The Suffix
    Drake already got album of the year in the summer

  14. #35
    Commander
    This user has no status.
     

    Mind`'s Avatar
    Join Date
    15 June 2013
    Location
    Lithuania
    Posts
    2,517
    Thanks
    798
    Thanked 392 Times in 317 Posts
    Fav Album
    Carter II
    Fav Mixtape
    Da Drought 3
    Quote Originally Posted by BrewCityYM View Post
    Dawg, Why Wayne’s Team Never Did This Is Beyond Me! This Nigga Bout To Go Number 1 off Demo Tapes & Leaks 藍藍藍
    I swear to God, my thought that Cortez and Fat Maine waiting for Wayne to die and make money from unreleased classics, there are no other explanations. Two morons.

  15. #36
    Lieutenant
    Jackie Jack
     

    SareeBabee's Avatar
    Join Date
    30 May 2012
    Posts
    733
    Thanks
    223
    Thanked 59 Times in 54 Posts
    Fav Song
    3 Peat
    Fav Album
    Carter III
    Fav Mixtape
    No Ceilings
    Hope one day we will get drake and wayne album.

Page 3 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •