Latest News

Lil Wayne Hits Up The Studio With Future & DJ Khaled

Wed, Nov 25, 2015 by

Lil Wayne Hits Up The Studio With Future & DJ Khaled
Photo credit: Shootrr

Earlier this week, Lil Wayne had a studio session with Future and DJ Khaled in Miami, Florida.

Khaled has only just released a new album, so maybe they were working on No Ceilings 2 or even an upcoming Super Future project.

What do you Wayniacs think they were working on in the studio? Personally I hope Weezy remixes a few of them beats from Future‘s DS2 album on NC2!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , ,

  • Tune Up ©

    They saying Wayne finna diss the fuck outta the Teletubbies

  • BaltimoreBoy410

    One time for the night before No Ceilings 2! Yall my nihgas

  • gram40

    If I had to tell boosie:

    I know he got diabetes but I’d tell him stop eating meat, stop drinking soda, stop smoking, stop eating dairy products & start juicing your fruits and vegetables so that the enzymes can nourish the depleted cell and recover it before it turns into cancer. But even though he has cancer he can still cure it with organic fruits and vegetables and get his fiber from natural oatmeal and beans!!!

    • Young Boruto ✔

      He’s black we dont listen to shit the doctor say cause when stop doing what you been doing for yrs that’s when you die

      • gram40

        Nah man its what god put on this Earth for us. It would cure him.

        • Young Boruto ✔

          Right organic stuff yes but that medicine I think sometimes I think it make it worse

  • La Raza(C5)

    They say the best things in life are free thats why it cost for you to get murked

  • philweezy

    it sucks he been through a lot of shit & had good year in 14

  • WeezyLEF

    Okay, Im out fam, night yall

    • La Raza(C5)

      Peace

    • LilFettyWap

      Night Hitta

    • BaltimoreBoy410

      S/O yo bed peace bruh

    • philweezy

      see ya when nc2 drops ✌

      • WeezyLEF

        I dont even know you, but yeah, what the hell, see ya bro lmao

        • philweezy

          lol

  • Tuned

    Still waiting on that song.
    “I’m in New Orleans with lil wayne, platinum chain platinum women” – Lil Boosie

  • Zak

    They say the best things in life are free then why the fuck do we pay attention

  • BaltimoreBoy410

    Fuck Pusha T

    • Knudtsen

      And anybody that likes him

  • ThaCarterV

    Yaaaaa super future and Wayne always fire

    • La Raza(C5)

      Take this upvote

  • Tune Up ©

    Break a nigga down to a decimal!!!!

  • Tune Up ©

    I told that whatever dude I shoot at what ever dude!!

  • Tuned

    Knock the meat out ya ass like lypo

  • Tune Up ©

    DO I GO IN OR I GO IN?

  • LilFettyWap

    “She always do me favors. That’s Romance, That’s Romance”

  • La Raza(C5)

    Anyone know that song from wayne where he says “Three words you never hear let him live” my neighbor was playing that

    • Tuned

      9 piece

    • THEFIREMANB1TCH

      Sarude danstorm

      • La Raza(C5)

        Already got that song on my playlist but thanks anyways

  • Tune Up ©

    Dis one of Waynes best tracks hands down

  • ThaCarterV

    Taken a month break from the site. When did it get so lit with upvotes

    • BaltimoreBoy410

      Today

    • WeezyLEF

      Waynesgiving bringin people together

  • Tuned

    Ima savage like lil webbie

  • Drizzy Drake

    You use to call me on my cellphone..

    • LilFettyWap

      oh god no

      • Drizzy Drake

        Ever since I left the city you!

    • Young Boruto ✔

      Thst song got played out real quick

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout tune up

  • Zak

    Shout out Young Mal

  • Tuned

    Is it my cars is it my clothes that make these hoes wanna fuxk fasho

  • La Raza(C5)

    Alright thanks

  • gram40

    This site is slowing up now.

    • Young Boruto ✔

      My phone battery loves it

  • Tuned

    Realshit

  • Drizzy Drake

    Jumpman jumpman jumpman them boys up to something

    • Mr.Carter

      It didn’t happen
      – Future

  • Tuned

    Shoutout Triggacity

  • LilFettyWap

    Shoutout BaltimoreBoy

  • Mr.Carter

    Lil Wayne ft. Boosie – louisianimal

  • THEFIREMANB1TCH

    Shout out hollydadz cuz ik that nigga lurking

  • Zak

    Shout out Ku$h Koma

  • La Raza(C5)

    shoutout to tha carter V he cool

  • Mr.Carter

    Shoutout Jack Sparrow

  • Tune Up ©

    Shoutout to the niggas who stop the microwave at 1

  • Mr.Carter

    Shoutout Squidward Tentacles

  • LilFettyWap

    Shoutout Ama’s ass

  • Zak

    Shout out Sarah Palin

  • THEFIREMANB1TCH

    Shoutout youseff
    -nobody

    • Lol that’s fucked up

    • Tune Up ©

      LMAO

    • Young Boruto ✔

      -Youseff mommy

  • La Raza(C5)

    This comment section is cool not as bad as people on youtube

  • Drizzy Drake

    Shout out to all the beautiful hookers out there, you don’t need to do things like that.

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout Ama

  • Youssef’s Mommy

    🙂

  • Mr.Carter

    It’s Weezy F. Baby no abortion

  • Tuned

    Shoutout kush koma

  • Zak

    Shout out Danny

    • jbmurder47

      All day

    • THEFIREMANB1TCH

      Should be top comment

  • jbmurder47

    Shout out to gucci

  • LilFettyWap

    “Shoutout LilFettyWap” ? Naw? ok cool…

    • Zak

      Fuck no

      • Mr.Carter

        +3

  • Young Boruto ✔

    You mean shoot at birdman

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout fetty

  • La Raza(C5)

    After i am done eating my big ass burrito i’ma do a list of you real niggas

    • La raza you trying steal my realshit list, if you want trouble then I want the same thing mf

      • La Raza(C5)

        you on the top of my realshit list

        • bro I don’t want beef with you , you cool asf, but if you violate I gotta do what I gotta do smh

          • La Raza(C5)

            damn ok

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout Tuned

  • Weezy504

    Shoutout WeezyDiedIn06

  • shout out to Zoe Saldana , that’s my wife she don’t know it yet

  • Zak

    It doesn’t matter.. Everyone should say it lol

  • LilFettyWap

    Shoutout La Raza’s burrito

  • jbmurder47

    Shoutout floyd maywheather

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout Danny

  • Drizzy Drake

    Shoutout the the 6 on some real six side shit

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout rawhide

  • When she turn 18 she can spit on my dick

  • Tuned

    Shoutout BaltimoreBoy

  • Weezy504

    Shoutout Jada Stevens

  • Tune Up ©

    Shoutout Shoutout

  • LilFettyWap

    Shoutout Plan B pills

  • Tune Up ©

    Bruh I just typed that lmao

  • Tuned

    Full of that shit

  • What up motherfuckerrrrr

  • Mr.Carter

    Can I get on NC2 ,pleeease Wayne

    – Gudda Gudda

  • Weezy504

    Shoutout Big Bird

  • Young Boruto ✔

    Shout out tezz hopefully he see this in won’t push the tape back

  • Tuned

    Just shoutout man

  • Zak

    Shoutout to everyone in this bitch

  • jbmurder47

    Shout out to my favorite actor Terrence Howard

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout anyone who shouted me out im goneeeee

  • Lol

  • Weezy504

    Shoutout Mia Khalifa

    • Mr.Carter

      She overrated

    • La Raza(C5)

      Shoutout lisa ann

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout anyone who like my bars

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout the streets

  • I told her leave that bath water in the tub when she done , so I can drink it

  • Mr.Carter

    Shout out Cherokee D ass

  • Mr.Carter

    Tf is that?

    • La Raza(C5)

      search her up on google lol you’ll find out

  • jbmurder47

    Shout out ice la fox

  • Zak

    Shout out Shanell

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout Mila kinis

  • #1Stunna

    Stunna in this bish..shoutout myself

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout my next bitch

  • Weezy504

    Chill

  • Weezy504

    Shoutout Anissa Kate

  • Lol I think I went too far

  • Mr.Carter

    Shout out Vegeta the realest saiyin

  • Tune Up ©

    Shout out Scarlett Johansson I’m out

  • Zak

    shoutout to all the pears

  • Thuggery

    Shout out Snootie wild

    • Mr.Carter

      That nigga wack

  • Weezy504

    Shout out Alexis texas

  • #1Stunna

    Shout out lil chuckee for keeping his ass career consistently ass

  • Shout out pornhub

    • LilFettyWap

      nudevista is where it is at dog

    • La Raza(C5)

      A man’s best friend

      • Thy wanted to shoot the first porn ever in space, did u hear??

        • La Raza(C5)

          Lol probably going to be on premium

  • Thuggery

    Shout out Cortez Bryant

  • Weezy504

    Shout out Taco bell

  • Tuned

    I’m in the room with Halle Berry I swear she Halle Berry cause she shave round her cherry and smile when she get ready

  • Mr.Carter

    Shout out my thick ass latina neighbor

  • Zak

    Shoutout all the dollar menus

    • Mr.Carter

      They slowly raising the price cuh

  • Thuggery

    Shout out Kobes Gap

  • Ummmm…what Weezy F?

  • #1Stunna

    Shootout best buy for havin them good black Friday sales

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout to all these shoutouts

  • Weezy504

    Real shit

  • Thuggery

    I swear I saw it sai like 600 comments, I thought there was a track list or something

  • Thuggery

    Shout out Weezyf for shouting out baltimore for shouting out these shout outs!

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout slime

    • BaltimoreBoy410

      Shoutout thuggery

      • BaltimoreBoy410

        Shoutout to this shit getting no acknowledgement Leavin me feelin like tre

  • Young Boruto ✔

    Livemixtapes say it’s dropping 8pm est tomorrow

    • LilFettyWap

      Datpiff says 10. They don’t know TBH

      • Young Boruto ✔

        But livemixtapes say it’s exclusive

  • Weezy504

    Shoutout Layla Monroe Thick ass

  • This motherfucker right here said the trap house of up votes

  • LilFettyWap

    Shout out to the first person that did a shoutout

  • Tuned

    Shoutout BaltimoreBoy for saying he gone but still here

    • BaltimoreBoy410

      Ion know why I said I’m too turnt

  • Random Nigga

    we havent even got a song off of NC2 yet i smell pushback

  • Thuggery

    Shout out That nigga Geauxweezy

    • #1Stunna

      He a bitch

  • Weezy504

    Shoutout D Wade!

  • LilFettyWap

    Not shoutout to random nigga

  • Tunechi bigger than Elvis Presely, Young Money was his best investment, he doesn’t set records he BREAKS records !!!

  • #1Stunna

    Shout out myself for shouting out thuggery for shouting out weezy f for shouting out Baltimore boy for giving a shutout

    • Tracklists’R’Us

      Lol

  • Weezy504

    Shoutout Miami

  • Mr.Carter

    Shout out Steph Curry

  • Shout out to making Danny’s site hit 10 thousand comments tonight…..nC2 man…

  • Thuggery

    Shout out John cena

  • Zak

    Shoutout to NC2

    • Weezy504

      Damn you beat me to it

  • LilFettyWap

    shout out new post

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout

  • shout out to the hotboys

  • #1Stunna

    Eyyy lol

  • Mr.Carter

    Shout out my niggas lookin for that roach to smoke cuz they dont got money for another blunt

    • Weezy504

      Damn

  • Random Nigga

    I Really Hope Not Doe.. im Just saying :/

  • Thuggery

    Shout out turk! I know you here Fatty!!

    • LilFettyWap

      lol done

  • La Raza(C5)

    Comment section is lit have to restart my laptop now

  • BaltimoreBoy410

    Shout Fetty for foolin me

  • Weezy504

    Shout out Pussy

  • Drizzy Drake

    Drake is a cult

    • #1Stunna

      *religion

  • Shout out La Raza for his up votes… hope your laptop can take all thse comments

  • BaltimoreBoy410

    Shoutout to all my niggas that died

    • Thuggery

      Nah

  • Lmao that shit was foul

  • Random Nigga

    Shout Out Majic Johnson

  • Mr.Carter

    Shout out Skin Diamond

  • Thuggery

    Shout out my nigga SLIM jesus!!

    • BaltimoreBoy410

      Nah

  • #1Stunna

    Shout out my phone for keeping up with these comments

  • Thuggery

    Shout out to all my boss bitches wifing niggas!!

    • BaltimoreBoy410

      Nahh

      • Thuggery

        You stil upset? Ite shout out your dead homies !! AKA career of RIDING DIRTY!!

  • Shout out Nae Nae and Lolo, whatever they do, they gonn’ kill it……..

  • Davidson Lumas

    Hope it drops at midnight

  • Weezy F

    Nc2 pushed back

  • chappedlippz

    Wayne, we waiting!!!!