Latest News

Preview A New Lil Wayne Song Called “Third Strike”

Sun, Oct 22, 2017 by

Preview New Lil Wayne Song Third Strike

A sneak peek of an unreleased Lil Wayne song titled “Third Strike” has surfaced online.

The snippet was leaked by MusicMafia, who are also selling the track for people to buy with Bitcoin.

You can check out a preview of Weezy‘s “Third Strike” after the jump below! What are your thoughts on it?

Lil Wayne new song "Third Strike" snippet #lilwayne #lilwaynehq

A post shared by LilWayneHQ & YoungMoneyHQ (@lilwayneymhq) on

Share and Enjoy:

Tags: , , , , ,

  • Dr Carter

    ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ

  • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

    Fire. I can tell, just from that short snippet.

  • Dr Carter

    Talking to myself my homies call me crazy
    Living by myself my momma say I’m lonely
    Sleeping by myself my bitches think I’m lying

    • Ted

      I bet next line would be
      “I fuck that pussy so hard that pussy felt like flying”

      you know, there is no new song without ‘fucking pussy’ shit

  • Raz!

    someone buy it lol

    • Dr Carter

      How much

      • Raz!

        i dont know i dont know how bitcoins work

        • Hot Boy

          The song goes to the highest bidder

        • Justin Cayz

          1 bitcoin = $6K
          Starting bid was 0.1 which is $600

      • fewcha

        you need bitcoins which are very expensive

  • WHAT COULD THIS BE OFF?

    I DONT THINK IT WOULD OF BEEN RECORDED FOR D6

    MAYBE DEVOL?

    • Nukey

      From sound of the tiny snippet I’d say a Devol session song

      • zaza

        Ig he heard we dont want autotune on d6 im sure some songs will have it tho if it sound right

    • Giraffe Boy

      carter 6

    • Turtis

      Recorded for the coming soon album

      • David D

        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Muhammed Riyaz Zx

    Finally a snippet atleast

  • Okay Weezy

    • Dr Carter

      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ you dont feel it ?

      • Muhammed Riyaz Zx

        judging by the snippet we can say its just an average song

        • Giraffe Boy

          nah

  • Hot Boy

    Maybe I should sell my Lil Wayne 18 unreleased songs, not sure which project they are for but facts no one has heard them but me and my 3 homies that skate with Wayne.

    • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

      Liar lol

    • fewcha

      ok lol

    • Muhammed Riyaz Zx

      The most funniest joker

    • Giraffe Boy

      no

  • ALLRED-7

    This song sounds like it has a concept. I think Wayne migh get back on that shit

    • fewcha

      i bet we never hear the full version

  • fewcha

    sounds good, i’m feeling it

  • Giraffe Boy
    • Zay

      Dis nigga

    • Zay

      That picture aint never lieing lol

  • HippyWise

    Fire

  • HippyWise

    The beat need a baseline

    • A.T

      Hell yeah..Iโ€™m sure itโ€™s not finished tho. Sounds wavy

  • Tune

    God

  • Tune

    Tune again

  • Bigger picture paintin, fine art frame it
    Dont forget to hang it. Fine wine drank it

  • Ym no cmb boy

    Lmao 600$ For the song fuck off

  • Dai Mohamed

    it’s a C5 song
    i’ll make a bid

  • ๐Ÿ๐Ÿ

    Shit fye

  • Screamโ˜๏ธ9FDAWORLD

    I hope he gonna drop it fastly or for 2018

  • T-Chubbs

    Thouxanbanfauni Ex files

  • realone504

    You know what on a lot of previews we seen the whole song later on..and this is from D6…it feels like drama talking shit on this track

  • YungJackBauer

    Just listened prostitute 2 and fukk that autotunechi rocks hard!!

  • AutoTunechi

    Whoever wins this, hopefully will leak it

  • Sparks

    lol wait on this
    It’s coming soon

    • David D

      Lol

  • Muhammed Riyaz Zx

    i think so

  • Muhammed Riyaz Zx

    its not a cdq version

  • YungJackBauer

    When i was five my favourite movie was the gremlins

    • A.

      the sky is waiting on it.

    • David D

      Ain’t got shit to do with this but I thought I’d mention it

  • Muhammed Riyaz Zx

    never doubt
    we never gonna get the full version

  • Mystic Weezy

    Bro come on everyone knows this song is coming soon just got to wait on it

  • YungJackBauer

    Hotboyturk gonna take over the rap game

    • David D

      Nah

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    โ€œMy shawty know what she doin
    lick her lips n get straight to it
    When she do it
    I say oooh
    Feel so good
    Ooh so good
    She so good
    Iโ€™m so hood
    Take her to the block
    tellem dont even trip
    Iโ€™mma stop right here get a bag of dat spliff
    We can roll it on up
    N take that lift
    Hi! My name is Wayne,
    I came to get laid
    N whole lotta miscellaneous things
    Whereโ€™s my bed?
    What I said
    Is what I mean
    You can take that to the head
    I just come to do my thing
    Gotta keep that maneater fed
    Dreads swingin
    While Iโ€™m banging
    When Iโ€™m finished
    Still bangin, yup
    Ion kno what you were thinkin
    But Im young n I been drinkin
    Hop on a jet
    In sum new
    Drippin wet
    Mercedes coup
    Got that thing lookin like a shinin suit
    Now imagine that wit me n you
    I be Diddy, you be Mase
    Eat me up enjoy the taste
    If you aint wit it
    Dont be fake
    Imma put it right there for ya on dat plate
    Cโ€™mon, call me young
    Weezy Baby Baby, Aye Yes
    Imma m-m-mouthful
    Now lemme see you digestโ€
    What throw back feat is this? Lets see where ya heads at. Hint: 2006

    • Jon Stewart ๐Ÿ’ณ

      Maneater, had that on my myspace page lol

      • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

        That verse goes tf off!๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • Jeremy J

    โ€œTalking to myself my homies call me crazy
    Living by myself my momma say I’m lonely
    Sleeping by myself my bitches think I’m lyingโ€,sipping on that lean you niggas think Iโ€™m dying. Would be dope 4th line.

    • Ervin Mitchell

      That line is fire

  • E dog

    This hard. Hope we get it soon

  • Justin Cayz

    We won’t hear this unless somebody buys it for $1K+ and leaks it to us…

  • TismFukus Dingers

    yeeeeeeeeeee

  • Konfuzed

    Havenโ€™t lost faith in Wayne in making just the fact that itโ€™ll never be released.

  • Hunter Yates

    Sounds like album Wayne.

    • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

      Watched SeverTheBonds vid, huh? Lol

      • Sean

        I watch his videos heโ€™s funny af ๐Ÿ˜‚

      • Hunter Yates

        Yeah lol

  • Jessica King

    dope cant wait to download this,,, dope beat & Flow,,, ///

    • Lil glock 40

      You’ll be waiting a while partna

      • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

        Better late than never :/

        • Lil glock 40

          It’s going to be another 30 minutes to New Orleans wait

  • Jessica King

    Third Times a Charm

  • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

    My boy Weezy is performing ๐Ÿ’ฏ. That hoodie he’s wearing is fire

  • BGandmydrank

    X is fo my Xโ€™s fuck em all together!!!!!

    • David D

      ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • Weezy4prez

    Wayne better remix Rockstar on D6.

  • Weezy504

    I’m staying on my grizzy
    I’m a bona fide hustler
    Play me or play with me
    Then I’m gonna find your mother
    Niggas wanna eat
    ‘Cause they ain’t ate nothing
    But niggas wanna leave
    When you say you out of mustard

  • Weezy504

    Birdman
    Put them niggas in a trash can
    Leave ’em outside of your door
    I’m your trash man
    I’m steady lighting up the hash, and
    Riding in my Jag
    You will need a gas mask, man
    You snakes
    Stop hiding in the grass
    Sooner or later I’ll cut it
    Now the blade’s in your ass

  • David D

    This got potential

  • David D

    Soon

  • comingsoon22

    I have a name for all his new coming album
    Coming Soon I
    Coming Soon II
    Coming Soon III
    oh look at there Coming Soon IV & V in a Coming Soon double pack..

    • comingsoon22

      I heard S4TW3 is coming soon for Coming Soon 1-5 ๐Ÿ™‚

  • I wonder if Third Strike gone be a single or a song from d6?๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”

    • Dr Carter

      We gon see. Just wait on it

  • sounds like its never being released till 2025

  • sounds litty

  • so we gonna act like Off Off Off and Grateful didnt have concepts

  • I told yall to buy bitcoins, they still going up smh remember when I told yall and they were almost half the price they are now? And what did yall say? Smh anyways its not too late cuh they will only rise from here

    • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

      If you spent $1k on Bitcoins 6 years ago, you’d be ballin right now lol

  • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

    Lel

  • A.

    what will happen to wayne after he releases da carter 5?

    • Muhammed Riyaz Zx

      Retirement ๐Ÿ˜ฐ

      • A.

        maybe thats why he is not releasing it.

        • Muhammed Riyaz Zx

          Sadly but
          he is having a lot of unreleased songs

    • Don Plantmen

      that’s when Lil Twist will take over the entire game..

  • sneakerjunkiejr

    This has to be on C5 somehow it has to be it sounds to good for only the first 10 or so seconds