Latest News

Lil Wayne Attends Lambeau Field To Watch Green Bay Packers vs. Seattle Seahawks [Videos]

Mon, Jan 13, 2020 by

Lil Wayne Attends Lambeau Field To Watch Green Bay Packers vs Seattle Seahawks

Like he promised earlier this month, Lil Wayne attended the Green Bay Packers vs. Seattle Seahawks NFL game at Lambeau Field in Wisconsin yesterday (January 12th).

Weezy made a video in his VIP box about how this is the second time that he has ever been to Lambeau Field and how he wishes they would play his “Uproar” song instead of T.I. and JAY-Z’s “Bring ‘Em Out“.

You can check out a couple of videos after the jump below. Tunechi would have left the stadium happy as his team beat the Seahawks 28 by 23!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • michael

    This is dope.

  • Dr Carter

    Someone gon say « happy Wayne << Wayne when he was hungry in No Ceilings era»

  • YMOB SO REAL

    Lmao 😂

  • HeroinWayne

    Why he got them little twigs at the top of his hair red lool,his head looking foolish

  • Doko360

    Nigga seemed extra angry on kidnap kupid…any guess as to who the woman is?

  • Tuned #Umar

    37 looking like he 67. Aging like white ppl

    • King Slime Thugger

      Eminem is older and looks younger lol..Wayne a heroin head

      • A.

        its not heroin, its his “work ethics”

    • Raz!

      damn

    • Giraffe Boy

      some pics wayne looks super young though

  • King Slime Thugger

    Jay z looks younger than Wayne 🤣

    • Wordplay 187

      Chill out lmfao

      • King Slime Thugger

        Young GOAT 🐍🐍

        • Wordplay 187

          Verses coming soon but from what I’ve heard you killing it 🔥🔥🔥

    • HeroinWayne

      Trump too no kap

      • King Slime Thugger

        🤣🤣🤣

    • Raz!

      jay sleeps, wayne doesnt

    • SO WHAT LOL

  • King Slime Thugger

    Shout out my dawg RSB, feel like I ain’t seen slime bomment in a while

    • Tuned #Umar

      Nigga was here the other day

  • Slime Dwise

    Wayne legs look like sticks, lmao

    • Dr Carter

      Look like mines tbh

      • Slime Dwise

        Damn, that’s tuff😔

        • Dr Carter

          But I’m still dripped and cute tho

          • King Slime Thugger

            Fax

            • Dr Carter

              ❤️❤️❤️❤️ ma slime

          • YungJackBauer

            Waiting for steve jobs to call you cute and stuff

  • Tuned #Umar

    Niggas outta shape I’m just being geometrical

    • Tuned #Umar

      Tuned leave them niggas behind like residue

  • KarTune2.0

    Funeral isn’t even confirmed at this point, when was the last mention?

    • King Slime Thugger

      Lmaoo, 2016 with those beach boys and in a DM with a underage girl in 2019

      • Tuned #Umar

        Lmfao

  • YungJackBauer

    Wayne looks happy

  • King Slime Thugger

    Split the world Equator yeah
    Split with my girl that’s major yeah
    ET invader, phone home no pager

  • Jb

    Y’all see that the full version of better get em leaked as well

    • Tuned #Umar

      Where tho

      • Jb

        On YouTube channels name is plug music has all the ianhb2 leaks and the full version of better get em there’s only a few new lines though the song turns into the version with euro

        • Tuned #Umar

          Good looks

    • Raz!

      its an edit

      • Jb

        That line about mountains coming down was in the original? The version I had cut off there and the version with euro picked up after the homies shining cloud line

      • Jb

        O shit your right just went back and listened all those lines are already there between the 2 maybe it Is an edit but it sounds pretty clean like it belongs lol

      • Jb

        Never realized the end of better get em was the beginning of the outro 🤦‍♂️

    • Lol we been had Better Stick em

  • Tuned #Umar

    That new dragon ball z game look hard tho

    • King Slime Thugger

      FighterZ was some ass

      • Tuned #Umar

        Man it was ight bruh

        • King Slime Thugger

          I ain’t even bother coppin, some arcade style bullshit. 2D can fuck off

  • King Slime Thugger

    New dragon ball game ? If ain’t centred around Super then keep it

    • Tuned #Umar

      It look fun no lie. Type in “kakarot”

    • Dragonball super Broly movie the greatest anime movie boy!

  • King Slime Thugger

    Lmfao, this a wild ass statement

  • Tuned #Umar

    Na i ain’t never played that one

  • Day1_la_laker

    Ball like da playoffs

    • Dabulls10

      It’s deleted now..what was his tweet?

      • Raz!

        its back, go to wayne insta

  • Day1_la_laker

    Poppy💀

  • King Slime Thugger

    Wayne on some “I’m mentally defeated” vibe bruh, he reaching for a Rope 3 months in I’m afraid

  • King Slime Thugger

    I ain’t got nothing else to prove
    I was already rookie of the year..I might drop a part 2

  • HeroinWayne

    He said they tried to make him go to rehab obviously he said nope lol

    • KarTune2.0

      When he say they try make him go to rehab?

      • Tuned #Umar

        The song that leaked music to my ears

  • KarTune2.0

    Think we were all expecting Wayne to be prepping and readying projects over that 5 year period, instead the best of C5 had to be leaked, and a few other gems, sleepless not even released through Wayne, this shit is such a shambles, and ima mega Wayne fan will always be my favourite rapper. But what the fuck is he doing.

    Doesn’t matter whether he needs to prove himself or not, he should be at least in the driving seat

  • Swipz

    Song sounds so fire🔥

    • Raz!

      you really think so?

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    I just listened to Drought 1 for the first time since like Decemeber 2017 lol

  • Raz!

    the new wayne and poppy song doesnt actually sound that great

    • Dr Carter

      It dropped ?

  • Raz!

    its that song we heard more of the other day

    i dont think it sounds great imo

  • BRAZY WRLD #999 #24&2

    NCAA and ESPN love Wayne thats 2 years back 2 back he doing something for the game

    • Santana 👽

      Be nice if it stays that way

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Hopefully he doesn’t fuck up this time

      • BRAZY WRLD #999 #24&2

        Its a video………

        • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

          you can fuck up a song too???

    • Giraffe Boy

      he a sports guy

  • OxRisverxO

    Lmaooooooo right

  • OxRisverxO

    I’m bout to skate to these new Wayne songs this shit bring me back!

  • Dr Carter

    Thats what I was thinking

  • Slime Dwise

    You know….Light probably didn’t get released because Wayne calls the feature a bitch. I find it hard to imagine she would have that cleared.

    • SteveJobs

      I would shove a human up here pussy plfsggot

    • Wordplay 187

      🤣🤣

    • SHE AINT A FEATURE, ITS JUST THE SAMPLE

      COULD IT BE AN EX?

    • Lmao Wayne a fool around 2012-2013 dawg I miss that Wayne I swear, confidence was through the roof

    • Goat Tamer

      I mean it’s a sample from The Moment I Said It by Imogen Heap but I’m pretty sure it would still need to get cleared which I doubt she would 😂
      “Alright I’mma let that bitch sing” 🤣🤣

    • Wattblt 🚫🧢

      Lmao wayne ain’t shit man

  • LUk3 M.

    LOL Weezy face look plastic or something. He ain’t got not a single flake of facial hair!

    I try to stay fresh shaved like that but damn, I need his barber number

    • Giraffe Boy

      he got his facial hair removed by surgery

      women do it with hair on their body

      • Slime Dwise

        He wanted room on his face for them tattoos.smh🤦‍♂️

      • LUk3 M.

        U for real?

        I don’t know what to think about that. For a guy to do that? 🤔

        • Patrick H

          Yea, it is a big thing now.

  • Giraffe Boy

    #gopackgo

  • Giraffe Boy

    never wish jail on anyone

  • WAYNE SHOULD SUPPORT THE SAINTS

  • Bro no lie the new leaks just reminded me how I miss hearing Wayne just talk shit on tracks and not give a fuck bout no one. Just a whatever explicit shit he can say, that Road Lizard song crazy af

    • SteveJobs

      Rns lmao he was out here thinking “yo ima jus say road lizard the whole hook”

  • Lmao Wayne used to be crazy af, how he start a verse with “I break the leg off a bitch and kick her in the ass with her own shit”

  • Leaks yes

    • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

      While we at it OGC5 is the best Carter album any fucking way. But IANAHB2 Lost Grails is probably the next best thing to Velvet level poetry, no cap. One of his best projects in his career. I knew back in 2013 when Im Good w/ Meek dropped it felt like we slept on something but didnt know what…. now we know where it came from and why we felt that way. 🙏🏽

  • YungJackBauer

    When that espn song dropping?

    • SteveJobs

      Feb my G

      • YungJackBauer

        Long wait

        • SteveJobs

          If it was up to me he would change the title… y’all see what happened to zac Efron? Dude made a show called killing zac efron and while filming he caught malaria

          Same shit happened to biggie and pac always talmbout death

      • Patrick H

        Its tonight.

  • YungJackBauer

    Yeah sounds legit

  • SteveJobs

    I won’t fuck nobodies bitch for real tho,
    but I’ll let them tag team me if she wear a dildo,

  • OxRisverxO

    Wayne sound like he’s losing his mind on these leaks. He sounds deranged

    • Lil Burb

      what song specifically

      • OxRisverxO

        Light, Road Lizard, Kidnap Cupid, World on my shoulders

      • OxRisverxO

        Like there’s just very dark lines in each song.

        • Lil Burb

          just listened to road lizard … yeah he wildin , shouldve made the tape tho. gives u more insight into “Waynes World” and better connection with wayne than that artficial gangsta life bs he rapped about

  • Lil Burb

    just listened .. its cool shouldve made the tape for sure.

  • Lil Burb

    Its apparent wayne insecure and kind of a lunatic. sound like heart breaks and birdmans BS cut him deep. shame tho, IANHB2 couldve been a great album , Light is a great song but id imagine security clearance was an issue . damn.

  • Wayne dripping

  • Patrick H

    How much longer until the new song?

  • Frfr you can hear in the voice he was just happy af and just doing him! His verse on Road Lizard too dope and on Light he be going in with crazy ass bars “I hope new rappers disappear but I ain’t worried cuz they will every year hahaha”

  • Dude said “i thank god everyday because I ain’t you”🤣

  • It’s hard

  • Lmao “last night I bumped into God, I was too high. I said who’re you? He said I’m the reason that you’re you. Really? Wow and you the reason? And all this time I thought it was bitch ass Dwayne and Cita”

    Dude really cursed infront of God🤣

  • Aaaaaaaaaaargh!!!!😖😖😖😫😫
    I said I would never think about you again and you gave me brain, you playing mind games

  • King Slime Thugger

    Fine wine 🐍🔥🔥

  • SteveJobs

    Shove a lizard into my pussy

    • YungJackBauer

      Any fav color?

      • SteveJobs

        Road lizard

        • YungJackBauer

          3/5 song

  • Bruh Wayne was that dude I swear 😂

    https://youtu.be/5z25pGEGBM4

  • Lil Burb

    For one you dont know wayne and if he was truly having the time of his life, i wouldnt doubt he wasnt tho . and two nothing i said suggested he wasnt havin the time of his life also. i wasnt referring strictly to his ianhb2 era and the leaks but from then and Waynes persona/incidents and song over the time to now.

    like d6 with his loaded coke use references too me he just comes off as a broken man a .. to me he just come off as insurecure kinda with his status and other things maybe and also he been makin a ton of signs pointing at relationship issues .

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Jungle is Wayne’s best intro ever… thought Better Stick Em was the one, til…. and this HQ version of Kidnap Cupid is doin it for me. Havent been able to listen to anything else since the Lost Grails dropped, lol 🔥🔥🔥🔥

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      better than Tha Mobb, Swag Surf, For Nothing, Dedication lmao???

      • It’s up there

      • If it was longer it would be top 2 and not 2

      • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

        Hmmm hard question my boy no front, lemme think it thru and Imma give ya my take in due time

  • Wayne gotta bring back this character
    https://youtu.be/AI0gk2KJeho

    • YungJackBauer

      Tunechi make her cum

      • SteveJobs

        Hit it from the side

        • YungJackBauer

          Like a mfukin bass drum

  • In 2012 if someone told me I would miss 2012 Wayne few years later I woulda thought you crazy but damn this nigga was a whole mood bro

  • These leaks make me appreciate the character Wayne was in 2012

  • 🔥🔥🔥😭😭
    https://youtu.be/TSNerxNwWtU

  • Fax bro like wtf man

  • I finally get What Drizzy means when he says D4-ianahb2 Wayne the GOAT. Can’t argue against it

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0
  • Memories😭😭🔥
    https://youtu.be/WaV4Bc31OPA

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    Same dawg…this new shit never gon be the same

  • You just clumsy, always tripping over nothing… He shoulda dropped kidnap cupid around the time this song came out
    https://youtu.be/zZcjylFE73M

  • YMOB SO REAL

    How Wayne gone diss the chick he on the same song with on Light lol

  • This our fuckin hood bitch
    https://youtu.be/Pr3Pe2ClMM8

  • RSB
  • Carter3 Lil Wayne

    “She be killing me Steve McNair “ Can definitely see why this didn’t make the cut.

    • Tuned #Umar

      I’m high asf and reading this got me like damn

  • SteveJobs

    I’m on the yacht playing table tennis

  • Khaos

    Anyone know what time that commercial suppose to drop?

  • Khaos

    Aight bet 😎

  • Mk

    Yooooooou left mee alll aloneeeee

  • Mk

    I was just trying to fuuuuuuck ur bestieee

  • Mk

    Slattt

  • SteveJobs

    Y’all ever caught one of those little lizards in Florida and shoved it up your ass

    • SteveJobs

      The way it squirms feels so good omg

  • SteveJobs

    Life is short yeah a pigeon told me that, and I’ve always thought I was fly like I had a midget on my back

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      But I got decisions on my back, yeah vision on my back
      So don’t you try to run up on me, I got precision with that gat!

      No cap I got chills the first time I heard that. Same thing with the badminton line

      • SteveJobs

        Rns 🔥🔥

  • SteveJobs

    RIP kermit bro

  • Turtis

    BALL LIKE THE PLAYOFFS

  • SteveJobs

    Life is short yeah my bus driver told me that,
    And I want to feel ur wrath so stuff my anus with a bat

  • Day1_la_laker

    Lmaoo ong

  • Day1_la_laker

    I fw the song.

  • Kidnap Kupid was for the first IANAHB. Idc what anyone else says

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    New song nice. Don’t think I’ll come back to it but it was cool

    • Wattblt 🚫🧢

      Lol true not enough replay value but it’s cool or whatever that’s for niggas who play sports tho

  • giantsnowman1

    Is this a funeral single? Or is it just for espn

    • Wattblt 🚫🧢

      Espn

  • Lil Burb

    Ball like the playoffs !

  • TRINX

    Road lizard 🤣explains why wayne was banned from attending miami heat 2013

  • Santana 👽

    Y’all think Playoffs is the start of the Funeral promo?

    • MakaveliRise

      If it’s actually coming out in February then yes. I don’t think it’s on the album tho.

  • JtomThaDon
  • Not saying it’s 2009. I’m saying it’s 2010-11

  • Somewhere between end of 09 and early 2010

  • MaSnap or IG @rikakantana

    Purple syrups n Percocets available