Latest News

Lil Wayne Performs All Of His “Back To Back” Freestyle At LiFE Nightclub In Las Vegas [Video]

Sun, Nov 8, 2015 by

Lil Wayne Performs All Of His Back To Back Freestyle At LiFE Nightclub In Las Vegas

Lil Wayne hosted a “HalloWeezy” event at LiFE Nightclub inside the SLS Las Vegas Hotel & Casino in Nevada on Halloween (October 31st).

During the party, Weezy got on the mic to perform the full version of his freestyle over Drake’s “Back To Back” song live (most of it was acapella), which will be appearing on his upcoming No Ceilings 2 mixtape that will drop on November 26th.

You can watch a video of Tunechi rapping all of his “Back To Back” freestyle after the jump below, courtesy of Brian Zaghi, Nathan Toobian and DFA!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Slime Tunechi Li

    SKRRRRRRR First in this bitch SHEEESH!!!

  • Time

    That was dope

    Quite a lot of dope lines in there

    I hate how Mack Maine was at the end though, he needs to just go sit down somewhere the useless pig

    • HawaiianPunch

      mack would snap your shit up, boy is huge. pause

      • Giraffe Boy

        not me i would stab him or shoot him if he came anywhere close to me

        wayne would be so much better off without him

        • HawaiianPunch

          lmao

    • LilWayneOnWshh

      AM I ON WORLDSTAR OR I’M A WORLD STAR?
      MEEK IS THAT A WORLD TOUR OR YA GIRL TOUR?
      THEY GOT ME REPPING BLOOD MORE!
      TRIPPIN OVER BITCHES NOT WHAT SHE MEANT BY FALL IN LOVE MORE! -LilWayne

  • Time

    Panty

  • T – Wayne

    can’t wait to hear the real version #NC2 #Thanksgiving #Whatatimetobethankful

    • TRUKFIT

      SAME

  • TunechiFan#1

    No Ceilings 2 gon be just as good if not better as 1 oh shit get ready cuz that’s hard to tie let alone top but Wayne will do it he is something else Killin em on these beats I swear he da man GOAT

  • Vuyo

    Wut up FAM,am Vuyo am from South Africa i have been a tune fan since 2009,,i can’t wait for NC2

    • THEFIREMANB1TCH

      Nice bro. NC2 is gonna be a classic. Can’t wait either

      • Vuyo

        Yeah hope it will have more than 20 tracks

        • Gudda Gudda

          i don’t think it will

  • TRUKFIT

    “PUT A NIGGA HEAD RIGHT NEXT TO THE GRAMMYS ON MY SHELF”

    • LilWayneOnWshh

      AM I ON WORLDSTAR OR I’M A WORLD STAR?
      MEEK IS THAT A WORLD TOUR OR YA GIRL TOUR?
      THEY GOT ME REPPING BLOOD MORE!
      TRIPPIN OVER BITCHES NOT WHAT SHE MEANT BY FALL IN LOVE MORE! -LilWayneOnWorldstarHH

      • Jimmie Deangelis

        Google gives you a great JOB to make 18648$/2weeks at your home.If you are some intelligent you make many more.I am also earning many more, my relatives wondered to see how i settle my Life in few days thank GOD to you for this… You can also make cash i never tell alie you,should check this I am sure you shocked to see this amazing offer… I’m Loving it!!! ☻ ▼ ▼ ▼
        YOU COULD LOOK OVER HERE
        ns
        ✔✔✔✔✔✔✔➤➤ http://www.businessinsider.­&#116k
        .
        █▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀█

        • LilWayneOnWshh

          You getting bodied by a singing nigga

  • Tune Up ©

    So i’m guessing this will be the first song we getting from the tape?

    • Gudda Gudda

      who knows

  • Gudda Gudda

    can someone explain how he ended that freestyle please

    ‘i like the type of bitch that feel just like rae sremmurd’

    like what does that mean?

    • Slime Tunechi Li

      Shitty line,unless you misquoted the lyrics

      • Gudda Gudda

        i didn’t smh y dont u listen for urself

        • Slime Tunechi Li

          Fuck you lil fuck nigga

          • Gudda Gudda

            u mad u fake ass blood

            • Slime Tunechi Li

              SKRRRRRRRRR

            • Patrick H

              Slime Tunechi Li keep deleting his comments.

    • Noah 40 Shebib

      That song no type

      • Gudda Gudda

        i got it now my bad

  • Slime Tunechi Li

    No its not….

    • Reek

      Nigga its my opinion

      • Slime Tunechi Li

        You stated it as if it was a fact fuck nigga

  • Gudda Gudda

    oh now i got it

  • Noah 40 Shebib

    NC2 should be great. Interested what beats he’ll go on

  • Noah 40 Shebib

    If Packers win today he’ll drop a song I bet just like SFTW2 haha

    • Reek

      Im very upset they let tne panthers het so far ahead smh

    • Patrick H

      Well……

  • Gudda Gudda

    its throne not thorne lol

  • Slime Tunechi Li

    Hop off? SKRRRRRRRRRRRRRR

    • Reek

      U the only one on my dick fake internet blood

      • Slime Tunechi Li

        SKRRRRRRRR

  • Gudda Gudda

    im balling out slime tunechi li

    • Slime Tunechi Li

      Bitch I’m sharper than a pencil,beat your bitch ass Ji jitsu! *Colder than a igloo!!

      • Gudda Gudda

        oh right

        • Slime Tunechi Li

          That arnold shwarzenneger?SKRRRR

          • Gudda Gudda

            gonna go to pornhub and type in anal, brb

  • Reek

    Interception? ?????????????????????? Im done bro

  • Reek

    That nigga rhrought the ball directly to him smh AR

  • Slime Tunechi Li

    Irrelevancy…smh

    • Reek

      Shots fired

  • Noah 40 Shebib

    Damnit guess no new song today fuckin Packers

    • Patrick H

      Oh no.

  • Noah 40 Shebib

    Wow just turned it on for the replay.. Fuck yeah

  • Noah 40 Shebib

    Deangelo almost got that bitch in!!

  • T – Wayne

    fuck ya lol. good game boss. and not to be a poor sport I hope big Ben feel better soon

  • Noah 40 Shebib

    I was watching the end of the sorry ass packers game

  • STEADYMOBBIN

    Wayne will never be like he once was, he can be better or worse, but he’ll never be the same. Time will change anyone. niggas need to let go

  • THEFIREMANB1TCH

    Every time slime tunechi gets called a fake blood his reply is always “skrrrrr” lmfao..

    • Slime Tunechi Li

      SKRRRRR

    • Stefan David Tufis

      why what does “skrr” mean?

  • STEADYMOBBIN

    nope just the one by Lil Wayne? Ain’t that the origional? (im kidding cause waynes remixes become the new origionals)

  • T – Wayne

    even tho we took a L. I respect the fact we kept fighting even when carr threw a int in the end zone. Good shit Steelers. tip my hat of to ya for a hell of a win #RaiderNation

    • Tuned

      Lmao you said they was gone lose

      • T – Wayne

        it is way it is. happy we played a competitive game. a lot of missed tackles and to much man to man. but I respect they w

  • That moment when the crowd started chanting WEEEZY WEEEZY WEEZY WEEEY WEEZY WEEEZY during Glory live performance I freaking got goosbumps !!!!!!!!

    • Tuned

      Ok

  • Patrick H

    It’s a shame this will be full of autotune when the CDQ drops.

    • Tuned

      Yup and most likely there’s more auto tune songs but oh well

      • Patrick H

        Every song will probably have autotune on.

        • Tuned

          The first no ceilings had autotune tho

          • Porta-Potty Tunechi

            The second one will tho

    • Kingfresh

      Doesn’t matter to me nigga I just want bars.

  • IcebergTune

    HTTR

  • TUNECHI IS GREATER THAN TUPAC!!! Tune, is the type of nigga to rap, “Made a baby on the stairs, call that stepchild.”

    there is no freaking debate about that. Lil Wayne is the greatest rapper to ever hold the mic. Even if 2pac was alive today he could never be on the same level as Weezy. I’m pissed at people who say Pac was greater. There’s absolutely nothing dazzling about Shakur’s lyrics. Weezy is the shit. The lyric would totally make waves just because he said it. Here is a sample of why Wayne will always be the best rapper alive since time immemorial;

    Then I start hopping around, like Jiminy Cricket.

    Hold up, I gotta explain this one, Jiminy fucking Cricket, Jiminy fucking Cricket !!! Jiminy Cricket is a fictional character adapted by Disney into the animated film Pinocchio. As a cricket, Jiminy is known for hopping.
    So this means that Wayne will disappear like an insect if the police are looking for him.

    She ain’t got a lot of ass but I could work with her, nigga that’s my cup of tea, ah, burnt my tongue.

  • Patrick H

    Nope.

  • Reek

    Csnt believe my packers lost to the shittiest team smh that upsets me very much

    • Patrick H

      You only support the Packers because Wayne do.

      • Reek

        Lol nah ive been goin for the packers since i was a lil one. Ive been a fan since about 3 and my older brother was a packers fan before he died so i always rooted for them in his memory

  • TWO WEEKS TO NO CEILINGS 2….WHOSE EXCITED?

    • Reek

      More like 3 weeks

  • Jerome Dukes

    want me to pass the blunt I need time to study
    #no ceilings2

    • I pass that weed, like I studied.

    • Noah 40 Shebib

      He gotta chill with those weed school lines

  • BaltimoreBoy410

    Seems cool

  • Reek

    They havent played anyone yet tho

  • Reek

    Just shitty teams

  • Reek

    Vfmdidhhrkb2hfndmmdmn fb dh

  • Reek

    Ndjdjfnfjfnfnfkfmc,cnfjfjfv

  • Reek

    Jdjdjfjfufjfifjfhfjfjjtjjtmmttmjf

  • Reek

    Fhfhufhfufhfuffjfhfhfjfjfh

  • Reek

    Bxuxjcjdjdjffjjfjfjfjfjfjf

  • Reek

    yduududuudududufu7fufyf6fufuduucufufyfyfufuufufufufufu

  • Reek

    Hudududufyfhfuufu ch fufhufuf uf ufufufuufufufucuc

  • Reek

    Hdduudhfyfyfyfyfyfufufufuduudud

  • Reek

    Dndnhdhfhfjfjjfj fb fhufjfjufjfjfjdjxjdjdjdudjdjdjdjdjjdudjfhkfjjsjdjjdjdudsdydhdjhfhhduijshudjfjhfufhrufuufhrjfjfju

  • Reek

    Dhjdjdudufiffufiit

  • Reek

    Jhfufhrjruurjdjrjeyfhfijfhx7ejjxihd7r

  • Reek

    Nj3irjfjnfkcjfjfjvjvjfj

  • Reek

    hjfjfjjfjfhjfjfhjffkjdjdjjfjfjfuufjfjfifjdjdjjfjfjrjfjgu Fu fjfjfjfjfj

  • Reek

    Cufuufufufuffhfjfjfjfjf hv jgjjghjgg u gjgjgj

  • Reek

    Ncjfufjjfhfjgjgjgjgjgjfjfjddjd u zjsjsjsjrufhfyfyfyfyfhfhyfufufjfjgjgjfjjfjg if ig jgjgjgjjgjbjgkkhkhkhkhkhkhkkhk hi hi ykykhiifjdjdjjjjjjdjuduusussudururufuufuf

  • Reek

    Njccjdjcjjcjcjcjjxjjxjxjdj d jxjxjxkxkk,kkzkzj

  • Reek

    *xhznzzjzzj

  • Reek

    Nxjxjdjdjdjdjdjxujdjdudududis

  • jbmurder47

    Dem Steelers tho

  • Tuned

    New Snoop nice tho

  • kobe

    Welp.

  • Noah 40 Shebib

    Peyton with a fuckin bomb

  • e dog

    i know my titans suck but we won!!! lol

    • T – Wayne

      ya actually came back?!

      • e dog

        yep

        • T – Wayne

          damn. drew brees wasn’t playing when I was watching him earlier. I can’t wait to see how mariota be in the next 3-5 years. dude Is hella good already

          • e dog

            yeah im excited we have struggled finding the right qb

  • La Raza(C5)

    Hopefully No ceilings 2 has at least 17 songs

    • e dog

      wayne told me 22 fam

      • La Raza(C5)

        Sounds legit

      • Mr.Carter

        Told you how? Lol

        • e dog

          im just messin lol

          • La Raza(C5)

            Lol we know

    • T – Wayne

      hope so. 17 songs and like 3 to 4 skits. just to put it over 20

      • La Raza(C5)

        S4TW2 felt complete with 17 songs and a leftover but we need some skits too we haven’t had some since D5

        • T – Wayne

          Tru. that’ll be dope if he had feats on the skits. like whoever weezy worked with u hear him droppin some knowledge. then the next track could be the feat he was talkin to in the previous skit. u see wat I mean?

          • La Raza(C5)

            One of my favorite skits has to be the do’s and don’ts of young money off of D3 after magic finishes

          • HawaiianPunch

            d5 skits was cool, but thee nc1 skits were perfect. not too long and he was just checking in. it was cool to hear like a mini interview in d5 though

            • La Raza(C5)

              The Dedication 5 trailer was pretty dope too

              • HawaiianPunch

                what year did we get d5? i dont remember that lol

                • La Raza(C5)

                  September 1 2013

                • HawaiianPunch

                  yeah thats right lol i remember it was after his tweet about being off his music game. then he kept pushin the tape back

                • La Raza(C5)

                  Yeah same thing with D4 he pushed it back because of 2 chainz album based on a tru story

                • HawaiianPunch

                  lame lol 2 chainz mixtapes > 2 chainz album

            • T – Wayne

              that was dope. u could be super creative with skits if u do them right. cause 1 and a half or 2 minutes could be long if u plan it right

              • HawaiianPunch

                as long as they mix the tape to where the skits are on a separate track. the d5 copy i downloaded off hnhh had the skits on the actual songs so id have to fast forward that bitch lol

                • T – Wayne

                  lol that happened to me also. some of em is still like that on soundcloud

  • e dog

    anyone know how to get nuketown on BO3 i preordered it from my ps4?

    • La Raza(C5)

      I think you have to download and install it then it should be on multiplayer

      • e dog

        yeah i checked everything to make sure it all installed and havent seen nuketown yet

        • La Raza(C5)

          You should probably go to the ps store and look up nuketown or check your downloads list to try to reinstall it

          • e dog

            alright bout to go try it out

    • Real2myPeers

      It’s on the lil paper in the case.

      • e dog

        didnt get the hard copy but i figured it out

    • Clutch Like Kobe

      Check the library section on the ps4 it’s probably just sitting like how mines was

  • mortimerr2015

    Nc 2

  • La Raza(C5)

    Forgot to say this 2 days ago but happy birthday to the boondocks its finally 10 years old

    • Mr.Carter

      Man I use to watch boondocks heavy, gotta get back on it

      • La Raza(C5)

        True me too I watched all the episodes the fundraiser still my favorite

        • Mr.Carter

          Pimp name slikback back was ny fav, I still get a laugh out it

          • La Raza(C5)

            “My name is a pimp name slickback and I believe i misplaced some merchandise in this here residence”

  • HawaiianPunch

    Wayne on Rico beat? would be dope

  • UARNO999

    Can’t C Me da Mixtape by SK DA GREAT

  • Don_Hooper19

    Agreed

  • La Raza(C5)

    Black ops 3 on pc is so laggy

  • The Accuracy

    Damn i got a feelin No Ceilings to finna fuck shit up

  • Weezy Locc

    And as we look up, where did the ceilings go ?
    #NoCeilings2

  • The Accuracy

    Yo BO3 is crazyyyy if u dont have it…..im sorry.

    • Tunefan1234

      Long time to rank up in tho level 31 in 4 hours

      • The Accuracy

        Damn thass not bad. Im on 19

        • Tunefan1234

          Some people already 1at prestige

          • La Raza(C5)

            Those have to be the gamers

            • The Accuracy

              Yes it took me 5 hours alone just to get passed the sergeant missions

              • La Raza(C5)

                The first mission of black ops 3 is cool I was tripping out at the end I thought I failed the mission but it was apart of it

                • The Accuracy

                  Yea did u hit the sergeant missions yet?

                • La Raza(C5)

                  Nope lol just been playing zombies but i’ma go on a marathon playing black ops 3 before walking dead come on so right now its all about lil wayne

                • The Accuracy

                  I feel u. and i havent really got to the zombies

                • La Raza(C5)

                  Me neither but its a trip i tell you it some aliens too but the rest is a surprise

            • Tunefan1234

              Shit I mean I’m a gamer but I can’t grind that much

      • The Accuracy

        U have xbox or ps4?

        • Tunefan1234

          Xbox

          • The Accuracy

            Damn i got P4 Shit i would match u too

  • ThisIsThaCarter

    That movies to funny lol

  • ThisIsThaCarter

    What’s up with that ski mask tho.
    Panty?

    • Finesse_King

      Panty stealer

    • Weezy F

      panty robber

  • kobe

    Up vote this comment to 20 upvotes. Remember me. 20 years in the game for the mamba.

    Shout out

    Grumpy
    BigVC
    Young Mal
    Peers
    Tuned
    Trigga
    Rawhide
    Baltimore
    T-Wayne
    Fake Ass Locc
    Weezy F
    Bitch Ass Tre
    Slime Thugger
    Ignoramus Ass Youssef
    E Dog

    And the rest of you fuck niggas

    • Slime Tunechi Li

      Fuck is my name in-between them fuck niggas youssef and tre? SKRRRR

    • Noah 40 Shebib

      Be easy cuz

    • Weezy Locc

      Queer ass nigga

    • yo contract aint up mf

    • BaltimoreBoy410

      You got till the end of the season hoe. I ain’t done talkin basketball witchu bruh

    • mortimerr2015

      Ight b

    • jbmurder47

      Lol lying ass

    • Jonny Bones

      How long b4 he’s back? Couple of days?

    • Giraffe Boy

      cunt

  • The Accuracy

    I seeen lol

  • La Raza(C5)

    dave chapelle funny on all his movies like blue streak and con air

    • ThisIsThaCarter

      Con Air was a dope ass movie

  • Noah 40 Shebib

    Been waiting all week for this… Lets go Eagles!!!!

  • KoolaidakaDeiquian Jones

    random but the picture face scan in this wrestling game to on point I really just made Wayne with ease this is way better then NBA 2K im about to whop ass with WEEZY online lol

    • Slime Tunechi Li

      Other than tats and Hair Kolour…..

      • KoolaidakaDeiquian Jones

        They didn’t have longer dreads in the game and the hair color can always be fixed

    • The Accuracy

      Wayne gave out his gamertag?

      • La Raza(C5)

        Can wayne even play video games?

        • Jonny Bones

          Idk how he played tony hawk game

      • KoolaidakaDeiquian Jones

        Lmao

    • Noah 40 Shebib

      Is your name really Kool Aid

      • KoolaidakaDeiquian Jones

        Yea my Nick name

        • Porta-Potty Tunechi

          Shit’s black as fuck….. I like it

    • bruh what in thee fuck

      • KoolaidakaDeiquian Jones

        Lol Shit to accurate

  • La Raza(C5)

    Blue streak got martin lawrence as the main character as a robber who later becomes a cop to retrieve a diamond dave chapelle is his friend in jail who he tries to bust him out too

  • La Raza(C5)

    Dave chappelle had a lot of memorable scenes when he got trapped in a alley way by cops “This is a dead end” Dave chapelle-“Oh shit”

  • La Raza(C5)

    Gotta check that movie out been seeing his stand up comedies too also his show chappelle is funny anywhere

  • La Raza(C5)

    Shit would have spawned spinoffs i wanted a spinoff with charlie murphy though that guy too funny i see you ed wuncler

  • Carter

    yo wayne knows what he’s doing calling this mixtape NC2

  • Noah 40 Shebib

    Lets go Eaglessssss

    • fuck boys

      • Noah 40 Shebib

        Panthers got lucky

        • broncos took a l and i aint happy bout it

          • Porta-Potty Tunechi

            Broncos finally got what they deserved.

  • fuck every team in the nfl besides broncos bitch ass colts

  • Noah 40 Shebib

    King Los freestyle with Dre is craaaaaazy.. God damn

    A motherf*ckin’ psycho-minded, psychopathic attic
    At it again to add it to the list of all the asses that I kicked in the past
    The Dr. had to pass it to the young classic
    And classify a jurassic attack in the vernacular with that of a savage

    • BaltimoreBoy410

      He’s the greatest

  • Ok so Bills won, Patriots won, now I need the triple threat with my fantasy football squad. Just need Jason witten to not get too crazy out there lol
    Refresh

    • Real2myPeers

      Na u got this

  • Jbadd504

    Soon as everyone stop riding future and drake dick…nothin those 2 ever put out can ammount to a wayne mixtape

  • LilPunjabi

  • Noah 40 Shebib

    Fuck Dallas

    • Porta-Potty Tunechi

      Says the fuck boy

  • Noah 40 Shebib

    Eagles went all the way to the divisonal round with Jeff fuckin Garcia back in the day. Enougb excuses

    • Real2myPeers

      Didn’t he have more weapons though ?

      • Noah 40 Shebib

        True

  • Noah 40 Shebib

    Hey true… Shoutout to the Flatbush Zombies REFRESH

    • Giraffe Boy

      who is papi?

  • Shakiyla

    Just drop the song already

  • Jonny Bones

    How much u wanna bet Tyga pushes back his mixtape after he hears lil Wayne on nc2 lol

    • Real2myPeers

      Let’s be honest. Nobody gives af about a Tyga mixtape anyway

  • Noah 40 Shebib

    Jesus Christ we fuckin sucked

    • Real2myPeers

      Lmao calm down cuhh 1st quater

      • Noah 40 Shebib

        Same old bullshit man

        • Real2myPeers

          I’m not a fan of Sam

          • Noah 40 Shebib

            Im not a fan of our wack ass recievers

  • Hey

    Wayne need to give it his all on nc2. All of hip hop is waiting for this… It will show if he is back and can be king or his best time his behind him. I really hope he kills every beat and eats all of these rappers

  • where ya ass was at when i recorded in the car bitch

  • the glove compartment is locked so its the trunk in the back , but i know my rights so you gon need a warrant for that hoee asssss bitch

  • realshit new music coming soon mf they canr stop me , even if they stopped me!

  • rsl3 next week too it is what it is , pray the real live forever

  • The Accuracy

    Somebody add me on gtaV online on xbox1 grimwinner99

  • ghost mal is back all on soundcloud

  • BaltimoreBoy410

    Fuck this bitch ain’t letting up

  • Noah 40 Shebib

    Ok lets go second half we gotta ball

  • made nigga , got made niggas with me

  • rsr is a army

    • The Accuracy

      Wassup man

      • whats poppin

        • The Accuracy

          I like the Music Jeep it goin. Inmaculada put soñé hits on soundcloud in a min as well.

  • Giraffe Boy

    wayne need to stop wearing those pants

    it looks like he been on his knees a lot giving head

  • Giraffe Boy

    pics of ur home girl to asses the situation?

  • Giraffe Boy

    yes because it looks like he been on his knees a lot

    and its where the holes are

    right where the knees are

    that only means one thing to me

    he been on his knees sucking big black cocks

    • Real2myPeers

      That’s how they are. Nobody thinks of that gay shit when they see somebody with designed holes in they pants

      • Giraffe Boy

        “designed holes” lol

  • Giraffe Boy

    get your father some new jeans while you are at it too

  • Noah 40 Shebib

    Lets go!!!!

    • Tuned

      Eagles bout to take another L

  • Tuned

    Let’s go!

  • Tuned

    Scared asf

  • Tuned

    Matt doing fine rn

  • Tuned

    Highkey*

  • Davidson Lumas

    You spelled Hassan whiteside wrong

    • Real2myPeers

      No he didn’t lol

  • Tuned

    This getting crucial

  • T – Wayne

    I agree. dude get Dennis Rodman numbers on the boards and avg a solid 20+ a game

  • T – Wayne

    he didn’t have them hands in practice when he got caught by 1

    • BaltimoreBoy410

      Lol

      • T – Wayne

        u still remember lol

        • BaltimoreBoy410

          Dez is a clown lmao

  • Tuned

    Oml

  • T – Wayne

    he deserves a full contract somewhere. all he needs is some solid guards to be around. he probably be a good fit in Toronto

  • T – Wayne

    shit if u was him would u stay? but I think he waiting on the pistons this off season to see are they gonna put the right pieces around him. and if they don’t I can’t blame him. dude is a amazing player

  • I heard go dj lol shout out to whoever pick the songs at the stadium

  • T – Wayne

    how many times u changed your pic this week lol

  • Yeah suuuuure lol

  • BaltimoreBoy410

    Let’s give it a little more time. But he’s making a very strong case.

  • T – Wayne

    who playin right now?

  • Tuned

    Fuck him

    • BaltimoreBoy410

      Lol what he do to you

  • BaltimoreBoy410

    Oh yeah lol

  • Tuned

    Finna have to change my pic to soulja boy

  • Tuned

    Fuck man

    • Noah 40 Shebib

      Change yo pic bitch

  • BaltimoreBoy410

    Andre Drummond work on that post game and footwork more and he’ll be absolutely unstoppable

  • BaltimoreBoy410

    Ravens lost that spark after Ray and Ed left. Ravens football just isn’t the same anymore :/

  • T – Wayne

    I’m guessing they lost

  • BaltimoreBoy410

    Aka their identity

  • Porta-Potty Tunechi

    I’m so tired of waiting. Just release a song dammit

  • Tuned

    Fking 2-6

  • Noah 40 Shebib

    Fuck yeah baby!!!!!! I just ran outside screaming. Go Eagles man

  • BaltimoreBoy410

    Nah lol I mean he was a beast for four years but that nigga dumb as hell

  • Noah 40 Shebib

    Man im on cloud 10 rn

    • BaltimoreBoy410

      Fuck da eagles boiii

      • Noah 40 Shebib

        Im too happy to argue

        • BaltimoreBoy410

          Lmaoo my nigga

  • BaltimoreBoy410

    Packers are being exposed tho

  • Noah 40 Shebib

    Oh im celebrating man

  • Noah 40 Shebib

    I will

  • BaltimoreBoy410

    We talkin football

  • BaltimoreBoy410

    I would never bet against A.Rod

  • Noah 40 Shebib

    Im a die hard man this shit makes my month

  • grumpy.

    nudes?;)

  • Tuned

    Fuck this

    • philweezy

      dam

    • Real2myPeers

      Lmfao

    • BaltimoreBoy410

      Tuned a bad bad man

  • BaltimoreBoy410

    I agree. I still believe in Seahawks more than panthers truthfully. Cam is a bad man tho

  • Porta-Potty Tunechi

    Little boy do you see any capital letters or exclamation marks? I am chill.

  • BaltimoreBoy410

    Yeah me too. Eat good

  • Real2myPeers

    Damn Dallas lol

    • Tuned

      2-6 fam

      • Real2myPeers

        All close games but one lol

  • Tuned

    How long I gotta keep this shit up

    • BaltimoreBoy410

      Change it back that looks weak af lmao

      • Tuned

        It’s part of the bet

        • BaltimoreBoy410

          Who’d you bet with?

          • Tuned

            Crowned king bruh

        • Real2myPeers

          Till yall win a fuckin game man. The struggle is real

          • Tuned

            Romo back next week so shid

    • Noah 40 Shebib

      Bitchhhh

  • BaltimoreBoy410

    Crank that solja watch me ooowwhh

  • grumpy.

    nudes

  • BaltimoreBoy410

    Fuuuck Peyton loss :/

  • BaltimoreBoy410

    Damn Westbrook killing it also. This MVP race is gonna be interesting in NBA. Real close

  • BaltimoreBoy410

    All his shit is gay

  • Noah 40 Shebib

    You cant tell me shit rn mane

    • BaltimoreBoy410

      Record ?

      • Noah 40 Shebib

        I honestly don’t know been trying not to look at it

  • Noah 40 Shebib

    Tuned how bullshit was that pass interference man

  • BaltimoreBoy410

    3-4

    • Noah 40 Shebib

      Eagles?

      • BaltimoreBoy410

        Yeah bro. 2nd in division

        • Noah 40 Shebib

          4-4 now

          • BaltimoreBoy410

            True my bad

  • Noah 40 Shebib

    It was Tuned Soulja Boy and me Young Thug so

  • BaltimoreBoy410

    I’m outtie. Bout to be back in the hood finally tired af. Yall fucks take it easy

  • Noah 40 Shebib

    Meek and Beans all night man Philly shit

  • Keen

    K Vladimir

  • mortimerr2015

    Fire bars

  • Crown4weezy

    Don’t get me wrong I had to get it right

  • WEgotLONDONonTHEtrack!

    I like the way this sounds

    • Crown4weezy

      I prefer this voice then the snippet with the autotune from the studio but I’ll take either

      • WEgotLONDONonTHEtrack!

        I want the one in the snippet his autotune sounded good to me

        • Crown4weezy

          Yea it sounded good to me to but the live version with the emotion on the beat sound better but I fucks with autotune weezy and any weezy idc lol

          • WEgotLONDONonTHEtrack!

            yeah I feel you I just cant believe no ceilings 2 is happening lol

            • Crown4weezy

              Still hasn’t hit me yet lol, I have no level of hype I’m just chillin till the tape drop tbh then ima be all hype lol

              • WEgotLONDONonTHEtrack!

                yeah thanksgiving bout to be lit

                • Crown4weezy

                  Nbs, ima be high as fuck eating good then a bish and bumping a whole new weezy tape, lit as fuck lol, around the 25th is when ima star being a lil hyped

  • Crown4weezy

    Pout up be my shit, wayne steady making classic jams

  • Crown4weezy

    My poppa from the ??? (Goose?) I’m from eagle street holygrove child

    • THEFIREMANB1TCH

      Boot maybe

      • Crown4weezy

        Maybe lol I couldn’t make out what was said and lyric genius didn’t help cuz they ain’t know either

  • Crown4weezy

    I wish wayne woulda remixed tha whole do ya Thang beat by his self with that same flow and voice cuz that shit was too on point

  • Drilon_G

    She used to poke me on my Facebook

    She used to she used to

  • LilWayneOnWshh

    AM I ON WORLDSTAR OR I’M A WORLD STAR?
    MEEK IS THAT A WORLD TOUR OR YA GIRL TOUR?
    THEY GOT ME REPPING BLOOD MORE!
    TRIPPIN OVER BITCHES NOT WHAT SHE MEANT BY FALL IN LOVE MORE! -LilWayneOnWorldstarHipHop

  • LilWayneOnWshh

    AM I ON WORLDSTAR OR I’M A WORLD STAR?
    MEEK IS THAT A WORLD TOUR OR YA GIRL TOUR?
    THEY GOT ME REPPING BLOOD MORE!
    TRIPPIN OVER BITCHES NOT WHAT SHE MEANT BY FALL IN LOVE MORE! -LilWaynee

  • Jimmie Deangelis

    Google gives you a great JOB to make 18648$/2weeks at your home.If you are some intelligent you make many more.I am also earning many more, my relatives wondered to see how i settle my Life in few days thank GOD to you for this… You can also make cash i never tell alie you,should check this I am sure you shocked to see this amazing offer… I’m Loving it!!! ☻ ▼ ▼ ▼
    YOU COULD LOOK OVER HERE
    ns.
    ✔✔✔✔✔✔✔➤➤ http://www.businessinsider.­&#116k
    .
    █▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀█

  • JTBePreachin

    Oh yeah, its bodying season ppl. This remix is flame and apparently well thought out. Weezy smart for calling it NC2, it’s gonna get OD attention.

    • WeezyLEF

      Exactly! Even if the tape ain’t as good as the first one, it has to be something dope to shut these haters up

      • JTBePreachin

        Exactly. Calling it NC2 is a hell of a reach, this probably….just probably may be as powerful as D2 or DD3

        • WeezyLEF

          Yeah, also, he has to draw attention to him for the tape to be successful

          • JTBePreachin

            It now makes me wonder what this is preparation for…C5, or another Tidal album..?

            • WeezyLEF

              You think we are getting closer to C5?

              • ThisIsThaCarter

                Hopefully, it’s been a minute

              • JTBePreachin

                Maneeee…….shoot.

              • JTBePreachin

                Weezy’s just in the street with this material for the most. Not bad at all, and we getting a little more music output from him now than since 2007-8. He just needs a properly advertised album to get him right, and still not overshadow C5. I would like to assume JayZ dropped FWA to test the waters, so whatever his next project is under his label is assured flame

                • WeezyLEF

                  Tbh, I want Wayne to close his carreer (or end the Carter series) successfully, with the people’s approval… Id like to see him doing big numbers for his last album, I think he deserves it with all this hard work, but music sales are quite low these days for everyone so…

        • ThisIsThaCarter

          I understand you said “probably” but never gon happen

          • JTBePreachin

            Naw mane, this freestyle right here can go head to head with some of D2 or DD3…but definitely not entirely

          • WeezyLEF

            And I dont think it has to tho… Callin it ‘No Ceilings 2’ may seem a “commitment” but Wayne is in a whole different stage in his carreer now than back in 2009… Im just expecting good music, no comparisons needed

            • JTBePreachin

              I feel that

  • ThisIsThaCarter

    Twistin’ up a blunt thinkin’ ’bout my next dollar

  • Noah 40 Shebib

    Kendrick and Drake on the same stage with Future last night so I guess no beef

    • WeezyLEF

      Nah, I dont think there was ever a beef… I believe Drake just got a little butthurt after the Control verse, thats all

  • Noah 40 Shebib

    Drake “I am not Esco but It Was Written”

  • ThisIsThaCarter

    Too fast for the feds, too cocky for the cops
    Had to ditch my old bitch getting sloppy with the pots
    Hopping off the boat meeting Papi at the docks
    He tell me I’m gaining weight I tell him I’m getting paid
    Money over bitches I’m yelling it to the grave
    Developed at a young age, go after what pays

  • ThisIsThaCarter

    Get em Weezy hit ’em where you kill ’em easy
    Sit ’em in the river, leave em
    they find ’em tomorrow evening Sinkin
    I’m probly drinkin that syrup Thinkin I won’t slip
    even though I’m leanin like a broke hip
    He don’t know I got the nina wit the full clip
    That’s a somersault back spin full flip
    Push this button, I flip out and hit something
    Miss nothin I’m just bustin until this scene clean
    12 hundred for the jeans stop playin
    Hundred dollars for the Glock in my pants
    Who the man? I am when I stand with it pointed right at ya face
    Knock the brains from the back of ya neck for lack of respect

  • The Accuracy

    Damn lol

  • SidDOK

    I hate that he said to turn the beat off, video goes so hard in the beginning

  • Louisianimal

    I wish he did it with the beat :/

  • Noah 40 Shebib

    Hope he drops this soon

    • President Carter

      Glad u posted this

      • Noah 40 Shebib

        Thanks man

  • President Carter

    Survey Says you are✔️

  • President Carter

    15

    • President Carter

      What is this bitch Angels’ age?

  • President Carter

    This white dude suspect….

  • President Carter

    You couldn’t roast a forest fire

  • President Carter

    Clearly your right, due to all the evidence

  • President Carter

    Halarious huh

  • Noah 40 Shebib

    Pusha top 10 alive

  • Noah 40 Shebib

    You just mad he destroyed Wayne

    • President Carter

      Pusha T? One solo album push a T?

      • Noah 40 Shebib

        You maaaaad

  • Real2myPeers

    LMFAO damnnnnnn

  • Noah 40 Shebib

    Pusha T a dope ass rapper why do people not like him?

    • President Carter

      Nobody said that but u bring up top 10 in coming at u

      • Noah 40 Shebib

        I rap nigga bout trap niggas I dont sing hooks!!!

    • Real2myPeers

      Not relevant enough I guess lol.

      • Noah 40 Shebib

        Fuck em

    • Been in the game just as long as Wayne and ain’t do shit lol

      • Noah 40 Shebib

        He’s a trap legend

        • HollyDADz

          Lol @ trap legend

    • Weezy

      He’s a hater

  • President Carter

    Roastmaster Carter is goin in

  • President Carter

    Waitin on my comment huh?

  • Noah 40 Shebib

    He is easily. Wayne, Pusha T, Em, Nas, Jay, no order

    • Nah I don’t think he’s up there. Andre 3k TI the game Cole Drake they all better than Pusha

      • Noah 40 Shebib

        Listen to Nostalgia cuhh

        • His album from 2013 I already heard it

          • Noah 40 Shebib

            It’s nice man

    • BaltimoreBoy410

      Pusha definitely is not “easily” a top 10 rapper alive. Shit, you can take out Em, Jay, and Nas and he still may not be top 10.

      • Noah 40 Shebib

        My opinion buddy

        • BaltimoreBoy410

          “What’s an opinion if it can’t be challenged”

          • Noah 40 Shebib

            Haha well don’t come out like it’s completely retarded

            • BaltimoreBoy410

              What? That might have been the dumbest thing I’ve read today. Pusha is solid but any realist will tell you he’s not a top 10 MC alive. How tf did I come at you like your retarded? I literally used the same words you used, just going against your opinion. But okay…

              • Noah 40 Shebib

                You said it was crazy hes even mentioned. Pusha a legend

            • bloodneck

              Where’s kanye in that list at?
              Pusha is fine but not top 10 tho

  • President Carter

    I’m here for Wayne news and comedic purposes only.

    • Weezy

      Lol nigga be nice

  • Noah 40 Shebib

    Most of you cant debate hip hop without throwing insults lol

  • Noah 40 Shebib

    Well we all have opinions. I just think he is extremely dope and can box with any rapper

  • Drake not top 10 alive?

    • Noah 40 Shebib

      Top 10 artist not rapper

      • He already proved he can rap tho

        • Noah 40 Shebib

          Yeah he’s not a bad rapper.. I personally have nothing bad to say about him

  • Noah 40 Shebib

    Its called debating.. What an opinion if it cant be challenged

  • Well whos in your’s?

  • Noah 40 Shebib

    Cuz some of yall act like i’m just throwing up some random rapper

  • Some of them don’t even rap tho I thought we were talking bout rappers who still put on work and Drake > Cole

  • BaltimoreBoy410

    Top 10 rappers to me right now are Wayne, Drake, J Cole, KDot, Logic, King Los, Lupe, Asap Rocky, Big Sean, and The Game. In no particular order … That’s not including the old heads.

    • What has king Los done and how long has he been rapping?

      • BaltimoreBoy410

        He’s been in the rap scene since 2000 when he started battling in b-more. Been releasing tapes since 2007 or 2008, would have been in like 2005 but he had legal issues or some shit that prevented it. That’s why he went independent. Sure he may not ever be a billboard rapper but when it comes down to pure skill and talent of rapping, he very well could be a top 5 for me at the moment. These past few years he’s finally started to put together some good sounding songs which is something he always struggled with when he was younger.

        • I meant on a mainstream level

          • BaltimoreBoy410

            Mainstream doesn’t always tell the whole story. Like saying Fetty, Future, and Young Thug are better rapper is comical. Yet they are way more popular than Los. All you have to do is watch him freestyle, no one can come close to him. And that’s the hardest craft to master.

  • I been through it all the fails the falls.. I’m like Niagara
    But I got right back up like Viagra
    I’m a agriculture, swagger so mean it might insult cha haa
    I’m like an ultra vulture I fuck around and catapult cha TORTURE
    Thought ya parents taught cha
    You guys is chocha I’m gone Buenos noches
    Flow scorcher and ion even write, NO AUTHOR

    That accepela made it 10 X’s better

  • Not at all

  • #FreeTopTrax

    #FreeTopTrax

  • BaltimoreBoy410

    lol that pic was too scary

  • AnGeL’s Side Piece

    Guess it’s time to change my name and shit

  • captainqwak

    i wouldnt be surprised if weezy starts wearing spandex soon