Audio

Lil Wayne – RappaPomPom (Feat Junior Reid) [Mastered]

Thu, May 26, 2016 by

Lil Wayne RappaPomPom Feat Junior Reid CDQ

Just like with “Do It Again” in April, “Let’s Talk It Over” in March, “Trouble” in February, and “Cry Out (Amen)” in January, STREETRUNNER has released another mastered version of one of the older Lil Wayne tracks that he produced today for #ThrowbackThursday.

The song that the producer has chosen to drop today is “RappaPomPom“. It first leaked online just under 10 years ago and now thanks to STREETRUNNER, we can listen to this great record that features Junior Reid in CDQ.

You can check out the mastered version of Tunechi‘s “RappaPomPom“, as well as the instrumental for you rappers after the jump below.

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , ,

  • Untouchable

    Thank you Streetrunner✊🏻🔥🔥

  • 1017BLOOD

    YES 🔥🔥🔥 Wayne always kills it when he’s on a Jamaican vibe

  • Oz

    Street runner about to run the street. Gasoline flow 🔥🔥🔥🔥

  • Untouchable

    These OG wayne songs being mastered a re-released is really slapping these people in the face and reminding them who the goat is

    • Gudda Gudda

      yup thats why we grateful for streetrunner

  • Gudda Gudda

    what other songs has street runner produced
    i wanna see what song could be next

    • Patrick H

      Pray to The Lord.

      • Untouchable

        “I made my bed right, so when i do i shall sleep tight.”

        • fewcha

          riding late at night, pistol on my lap at every single red light

  • Patrick H

    Just listen to them lyrics…. damn.

  • Young Boruto ✔

    Did street runner make the something you forgot beat

    • Malik

      Don’t think so, idk

      • Young Boruto ✔

        It sound like he would make that idk either , I high key think that Wayne need to start using street runner beats again these are emoji fire

    • Untouchable

      Thatd be dope

    • 1017BLOOD

      Nahh Sarom i think

      • Young Boruto ✔

        Whaaaaaa never heard of him/her

        • 1017BLOOD

          He did a few bits for Wayne and Em back in the day, used to be pretty tight with Streetrunner aswell

        • fewcha

          he actually works a lot with streetrunner

  • Malik

    WHAAAT! THIS IS MY SHIT!!

  • 1017BLOOD

    Im just waiting for Gossip

    • Young Boruto ✔

      Dam he made that too

      • 1017BLOOD

        Ya Streetrunner really apart of Waynes whole legacy

        • Young Boruto ✔

          Bruh street runner the goat had no idea he played a big part of Wayne’s classics of course back then I didn’t care about who was making beats just knew it was good music

    • fewcha

      but we already have that cdq

      • 1017BLOOD

        Nope not professionally mastered we dont

  • GOKU #BasedSquad(Cutest Bitch)

    why cant i post links but others can

    • Young Boruto ✔

      Such is life go get a handkerchief and cry about it

      • fewcha

        when they cry we get them a hankie

  • @Danny, Let me post Links danny

  • 1017BLOOD

    Gimme One Night Only too

    • Im waiting for that one too fam, & Go when I Say Go wit Juelz Santana

      • Rappapompom

        Is hood baby the same nigga on “Vegas ft Wayne” just switched the name fat leopard to hood baby ???

      • 1017BLOOD

        Hell yeah, he did quite a few of the Wayne and Juelz beats if im not mistaken, id like to get all them

        • Real shit huh. Personally i think its dope streetrunners mastering waynes old music

      • fewcha

        wtf is ‘go when i say go’?
        does that have another name?

        • Rappapompom

          Nigga is fat leopard = hood baby or what!?

          • No

            • Rappapompom

              Listen to that shit and tell me they don’t sound like the same fat nigga

              • Then it is Fam 😐

                • Rappapompom

                  They put em out as fat leopard to see if it suited and switched him to hood baby cause wtf is a fat leopard?

          • fewcha

            yea they are

        • Im not sure fam, I sure there is

        • 1017BLOOD

          Be myself

  • fewcha

    streetrunner stay blessing us

  • Untouchable

    Fabolous-Thats not love feat wayne is another good track produced by streetrunner

  • Untouchable

    Streetrunner is to wayne as london/metro are to young thug. Only difference? Wayne actually made good use of the beats.

    • Wayne actually made Real Classics

      • Untouchable

        Dont get me wrong i like thug sometimes but wayne spit his soul on most of the streetrunner tracks. Thugger is somethin different.

  • In not gone front, that Young Thug – My People songs dope af 🔥

  • Man Man

    You ain’t on shit, cut off a nigga head make em suck his own dick

  • Fabian

    I was expecting “Murder” off of the “Free Weezy Album” to sound like this when I saw Junior Reid was featured on it…. It was really disappointing.

    • Khosta

      You must be crazy if you think Murder was disappointing

  • Untouchable

    Lil wayne ft brisco – young money cash money

    • Khosta

      The one on D1 doper

  • Justin Cayz

    damn dis shit lit

  • NOAH 40 Shebib

    Streetrunner is still killin it with his beats today.. Salute G

  • Khosta

    Another classic brah whats this project called its really sick I think old wayne is back

  • Sparks

    Damn, flow immaculate, , lyrics on points,Voice tight. Song is a A1 Damn wayne was on another level then

  • 🅱ŸŠŁ Fõr Łîfê Śłât 🅱

    Damn what is the anniversary of D2 niggas saying Saturday now today

    • OGJT

      That was a few days ago

  • Young Boruto ✔

    I shoot a hunnid times I’ll be blind if I miss

  • Khosta

    Skrr I pull up on you in that purple thing
    Bumpin purple reign, singing purple reign, sippin purple reign, pourin champagne off commercial fame. You aint worth a thang
    You aint gang gang, You aint playin gang you aint same gang🔥🔥🔥🔥
    The way Wayne went in soon as the beat drop fuuuuck shit got me hyped af

    • jayreeves

      bro do u have a dl link for that track? cant find that shit anywhere

  • WHATS GOOD NIGGAS WHATS REALLY GOOD!

    • Khosta

      Nigga moment

  • I take a lot of shots, bitch nigga and 1!!

  • OGJT

    We still need that Scarface remastered

    • Khosta

      Best rap song of all times

      • OGJT

        This is a true statement. I play Scarface whenever ppl ask me my favorite song in hiphop

  • Khosta

    Shoot him on the eye so he see clearly. Now he only got one eye like the Pyramid..🔥

  • This my muhfuckin shit

  • Is sound so much more raw

  • SpeezieF

    I make em see tree! I make em see tree! C-3!….C-3! Thank god for the mastered version of this classic

  • LIL MK

    Fuck birdman

  • jayreeves

    wowww forgot bout this classic. this was my shit fr fr

  • jayreeves

    best re release yet imo! love this track

  • jayreeves

    track has me shook. how could i forget this track when constructing all time lists. this belongs there dammmm

  • 🌊†unedabigbro🎶.💰.🔥.💨

    Street runner and Wayne again let go..#FREECV#dedication6 street runner blesses us again.

  • jayreeves

    They free my nigga guwop tho?? Is this fr?

  • OGJT

    Gucci is out ya’ll. Be scared.

  • 1017BLOOD

    😁😁😁😈😈😈

  • 💯💯

  • jayreeves

    Today’s a great day

  • jayreeves

    Internet goin crazy. It been toooo long my nigga

  • Might hit the booth till the plug outta work

  • Weezy

    Rapapompom mi no want no rapapompom

  • Weezy

    Street runner just doing this so wayne can listen to this and spit like this again

  • Weezy504

    I wish I could go back in time and tell Wayne to take that gun off the bus and to never touch a skateboard or make his own clothing brand or listen to cortez and Mack. Maybe we would still have the best rapper alive.

    • 💥NO CEILINGS💥

      Shut up homo

  • 💥NO CEILINGS💥

    Gucci out? That’s cool as long as he don’t make any new music

    • I used to have Gucci’s Freak girls ringtone on my flip sidekick back in the day fam fr

      • 💥NO CEILINGS💥

        Lol I like a couple songs but he not that good imo

    • Fuck up whiteboy

  • WHATS GOOD CHARACTER!

    • 💥NO CEILINGS💥

      YOU OUTTA CHARACTER

  • 1017BLOOD

    PUT THE POUNDS IN THE TRASH CAN GUCCI DO THE DISHES

  • 1017BLOOD

    😀😀😀😀😀

  • 1017BLOOD

    The hood lit already 😂

  • 💥NO CEILINGS💥

    Gucci who? Gucci mane?? They put Gucci on the list?!?

  • 1017BLOOD

    My nigga already back in the studio, he really got the same work ethic as Wayne

    • where u finding all this news out?

      • 𝓒𝓱𝓪𝓷𝓬𝒆 𝕋𝕙𝕖 𝔄 𝓒 𝓘 𝔇 レԾ尺Ð

        He’s the plug

      • 1017BLOOD

        IG

      • 1017BLOOD

        This the boss, i gotta know what goin on

  • 𝓒𝓱𝓪𝓷𝓬𝒆 𝕋𝕙𝕖 𝔄 𝓒 𝓘 𝔇 レԾ尺Ð

    Gucci’s out?

    • 1017BLOOD

      PARTY PARTY PARTY LETS ALL GET WASTED

      • 𝓒𝓱𝓪𝓷𝓬𝒆 𝕋𝕙𝕖 𝔄 𝓒 𝓘 𝔇 レԾ尺Ð

        Ayy

  • e dog

    Gucci free!!!

  • This shit 🔥, first time hearing this, idk how this slipped past me

  • She’s a very freaky gurl, don’t bring her to mama

    First you get her name, then you get her number

  • 1017BLOOD

    Just seen a video of him opening all his plaques he been getting since he been locked up, my nigga geeked

    • Bruh this nigha already in the studio , legend

      • 1017BLOOD

        Right, bro hungry, he just like Wayne, the hunger will never go away

  • Tunefan1234

    Gucci mane is free now. Maybe we will get the mike will made it tape now💯💯

    • Weezy

      What was that wayne song on there called?

      • Tunefan1234

        Idek yet

  • lol gucci all on my Facebook newsfeed an shit

  • GUCCI HOME!!! THIS IS NOT A DRILL!!!!

  • jbmurder47

    Yea. It over trap god is home

  • Weezy

    WHAT THE FUCK IS UP!

  • Been outchea since Keith Murray,
    Codeine got me with pink urine🔥

  • Kush Koma
  • boi it is hot af in the booth rn stg

  • Weezy

    So gucci went fat to jail and came back deezed

  • 🅱ŸŠŁ Fõr Łîfê Śłât 🅱

    My boy Gucci out

  • 🅱ŸŠŁ Fõr Łîfê Śłât 🅱

    & when May came they let my nigga outttt

  • Kodak gonna be the only new rapper the Trap God embraces…the lil Uzis & yatchys ain’t gonna last

  • tiger uppercut

  • 🅱ŸŠŁ Fõr Łîfê Śłât 🅱

    Now We need that Gucci and tunechi

  • ymovoyoussef🙏

    Lmao Gucci worldwide

  • Malik

    What’s that Kodak Black song when he said,

    “I don’t talk to you so don’t you talk to me” ..that’s all I remember lol

  • Malik

    Word Gucci free? Now that Mike will track gon get finished

  • Tuned 2.0

    My nigga Gucci the god home

  • Startin out my day w a blunt of purp, no pancakes just a cup of syrup

  • Young Boruto ✔
    • BRLA

      Already watched

  • BRLA

    I’m going to jail next

    • Young Boruto ✔

      You robbed KFC?

      • BRLA

        Yep

        • Young Boruto ✔

          All that for 2 piece & a biscuit boi

          • BRLA

            No a 10 peice

  • ymovoyoussef🙏

    Mike can pay us back the wait by dropping the tape At midnight

    • 🅱ŸŠŁ Fõr Łîfê Śłât 🅱

      I don’t know if that happening

  • 🅱ŸŠŁ Fõr Łîfê Śłât 🅱

    Hopefully Gucci can sit Wayne & thugger down and all of them make music 🙏🏾

  • e dog

    barely sober is out

    • BRLA

      Link

      • e dog

        tidal.. i dont have it tho so gotta wait

        • BRLA

          Is it new

          • e dog

            yeah that belly guy

            • BRLA

              Do you know who’s on the track with Wayne?

              • e dog

                belly!!! lol

                • BRLA

                  Who is that?

    • BRLA

      Who is it featuring

  • Dr Carter

    I forgot about that shit daaamn. It’s fire asf. From which mixtape is that ?

    • TWayneDGRSRTTSOvO

      Idk. This my first time hearing it tbh. Shit is 🔥

      • Dr Carter

        The beat doe !

  • TWayneDGRSRTTSOvO

    I think juelz verse on welcome to the jungle underrated

    • I never really fucked wit juelze besides that song oh yes tbh

      • TWayneDGRSRTTSOvO

        I feel it. Even when they dropped that collab project it took a minute to get into because I wasn’t use to him.

    • Dr Carter

      Welcome to da concrete jungle

  • Dr Carter

    Unofficiel mixtape. DonT act like you dont understand me

    • BRLA

      Name of the mixtape

      • Dr Carter

        Yeah. I dont recall and it makes me mad lol. I hope you know the name lol

  • BRLA
  • BRLA

    All we need now is for Rawhide to be freed.

    • Bitch I’m home rn

      • BRLA

        Fr how long you been out fool

      • YoungMulaBaby2.0

        lol

      • Young Boruto ✔

        😂😂

  • YoungMulaBaby2.0

    Yes! Gucci Mane’s home!! The trap god is returning

  • 💥NO CEILINGS💥

    New post

    • e dog

      beat me lol

  • e dog

    new post

  • Lotty

    One of the best Wayne songs ever!!

  • GoWeezy #FreeC5

    Smokin

  • YoitsChico

    Holy shit ive never heard this song. To me its brand new, its so dope, wow

  • Jessica King

    No fucking way… u did it again

  • Ninad Ganore

    Side bitch on cv is gonna be in his top 10

  • Pingback: Lil Wayne – Pray To The Lord [Mastered]()

  • Pingback: Lil Wayne – 1 Night Only [Mastered]()

  • Pingback: Lil Wayne – 1 Night Only [Mastered] – Freesami Media()