Latest News, Pictures

Lil Wayne & Preme Shoot A Music Video At The BILL BRADY Art Gallery In Miami [Footage & Photos]

Fri, Dec 8, 2017 by

Lil Wayne & Preme Shoot A Music Video At The BILL BRADY Art Gallery In Miami

Yesterday, Preme (who was formerly known as P. Reign) and Lil Wayne shot a music video for his upcoming “Hotboy” single at the BILL BRADY art gallery in Miami, Florida.

You can check out some footage and hear a snippet of the song, as well as view a few more photos from on set of the video shoot after the jump below.

In related news, don’t forget that Weezy and Preme will also be performing live at E11EVEN MIAMI tonight. They may even debut their new collaboration together!

Lil Wayne & Preme Shoot A Music Video At The BILL BRADY Art Gallery In Miami

Lil Wayne & Preme Shoot A Music Video At The BILL BRADY Art Gallery In Miami

Lil Wayne & Preme Shoot A Music Video At The BILL BRADY Art Gallery In Miami

Credit: Andre Rene.

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • TuneThaGoat

    All this new music from other artists is flopping.. I need that D6

    • Skrrrt Cobain

      what flopped?

      • Ruben Andres

        Playboy carty, Uzi, 21savage, Yotng thug etc.

        • itsyaboihero

          Lil uzi is doing great tho!

          • Lj nunnally

            lol uzi made 900k from a tour that drew in 20+mill
            No hes getting finessed
            Stfu

        • Lj nunnally

          All the rappers you named are trash af
          That’s why they flopped

          • Ruben Andres

            Yh Einstein, I know they’re trash that’s why I named them..smh

      • Skrrrt Cobain

        uzi sold 135k, 21savage did 80k, thugs mixtape with future did 80k as well. how did any of these people flop lol.
        just to put it in perspective; the best performing album did 600k
        carti did flop though lol

  • G.O.A.T worshipper

    Dec 25th baby! Tune is about to come out of the shadows & be a fuckin’ savage!

  • Raz!

    another snippet lol

  • Weezy

    Litty!

  • 🐐🐐

    Sounds dope

    • Big Tune or Lil Tune

      Bruh this shit is so fire

      • 🐐🐐

        Ion know about all that lol but it’s dope tho

      • CALM DOWN ITS ONLY 20 SECS

        • Big Tune or Lil Tune

          Stfu bitch this a Wayne fan site we say and do wtf we want to pussy

  • Doko360

    Hey guys was Hoody da fat fuck Baby a part of Chris Browns group before he joined Wayne…hes all over Chris Browns shit i just noticed

    • Don Plantmen

      Yes, He’s OHB over YM

      • Doko360

        He shudda stayed OHB with his fat arms

    • David D

      Yeah

  • Muhammed Riyaz Zx

    Finally Wayne decided to give all these wack ass rappers a christmas Gift

  • Scream☁️9FDAWORLD

    i feel the πŸ”₯ Tunechi on it i hope is for soon

  • Scream☁️9FDAWORLD

    i gonna see Tunechi on my TV soon ? πŸ€”

    • David D

      Nope lawsuit still going on

      • Big Tune or Lil Tune

        Actually can of he release this single on YouTube it’s free ! YouTube is. Streaming service now so it could chart.

  • Scream☁️9FDAWORLD

    I think 2018 gonna be The WAYNE’S YEAR G. O. A. T. πŸ’― πŸ”₯

    • Sparks

      Shut up with yo naive ass

      • Scream☁️9FDAWORLD

        man you critic every time even Wayne drops some flame are you a fuckin’ slime jesus fan ? πŸ˜‚ πŸ˜‚

        • Sparks

          I wasn’t criticizing any music. It’s just sad to see y’all still naive that 2018 gon be Wayne’s yeah. They said that bout 2016 and 2017. Have some perspective is all I’m saying

          • Scream☁️9FDAWORLD

            2016 2017 was no project years 2018 it’s D6 maybe one DEDICATION TOUR and remember 2013 when he has drop D5 and INAHB2 and somes single and Scream and shoot hitboy RMX are you forget it ?
            Believe me DEDICATION mixtapes are not just a mixtape it’s a debut of somes great thing

            • Sparks

              You forgetting he had artistic. Freedom to drop anything. He is still in a lawsuit. That stunts his ability to release a lot of music

              • Scream☁️9FDAWORLD

                he can’t released C5 only…

                • Sparks

                  He can’t put projects out that bring in revenue. That’s why he hasn’t dropped an album since 2013. As far as Mixtapez I don’t know why we getting one this late. It’s been over 2yrs since NC2

                • Scream☁️9FDAWORLD

                  and he can’t just change his name for been πŸ†“ ?

                • Sparks

                  Change his name ? If he did that he wouldn’t be making royalties from his previous works because it wouldn’t be the same name he used to make those songs. That would only work if he owned his music. That’s why you gotta read your contract

                • Scream☁️9FDAWORLD

                  right

    • Giraffe Boy

      they said that about 2017

      • Scream☁️9FDAWORLD

        yeah but it’s different now he gonna drops D6 do you forget it ?

  • Carter3 Lil Wayne

    Trash

  • Sean

    Wayne and baby e did rockstar for d6 πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

    • Mystic Weezy

      I hope trash hoody isn’t on there to fuk it up

      • Giraffe Boy

        he will be on there more than once

  • Big Tune or Lil Tune

    I never heard no one say Wayne sound like young thug but I’ve heard ppl say young thug sound like Wayne but that was like w years ago when young thug was relevant.

    • King Slime Thugger

      Boy..Thug been hotter than wayne for 3 years straight (Although kinda sus) SKRRRRR

      • Big Tune or Lil Tune

        Dude young thug get like 100k likes on instagram whole Wayne averages 300- 400k likes. Like when he announced D6 it got 10k comments, when uzi and Kodak averaged 2k-4k comments when they announced their project. Wayne have 23 Hits total. That’s more than any other hiphop artist.. Drake the only one that’s close.

  • King Slime Thugger

    lmao word

  • Big Tune or Lil Tune

    In just now finding out Wayne have 137 songs on billboard chart for his whole career Goat !!

    • Patrick H

      So late.

  • David D

    I bet drake is on this too

  • Cameron Carter

    https://www.youtube.c om/watch?v=boigEKpuvBI My song.

  • SmooveWeezyF

    Wayne should rip that KMT beat apart

    • Young

      100

    • Patrick H

      Facts.

    • Rixh Hooligan

      They are him n jay z u heard it here

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Well dang, maybe Wayne really did re-blonde his dreads. I think it’s the coloring that’s killing his hair tho…

    • Crip Curry

      Idk his hair was already becoming wack when it was still black

    • Giraffe Boy

      yea he redid the blonde

    • HE DOESNT COLOR THE HAIR ON HIS SCALP AND THATS WHERE ITS THINNING

    • AutoTunechi

      Their freeform dreads, they’re supposed to be like that man..πŸ˜•

    • MuddyCupSavage

      No bro, its that he had it in such small tight raids for years, it basically pulls out your hair if you leave it in for too long, look up alopecia from braids. He’s just letting them freeform now

  • Ruben Andres

    Low key heard the auto tune or am I wrong..smh

    • YMYSL 🐍🐍

      Who gives a fuck

      • Ruben Andres

        Don’t get it twisted I listened to Tune music with auto tune or not, but I’d appreciate it with with.. I’m all about the lyrics kinda guy so calm down kid

        • YMYSL 🐍🐍

          When a kid calls someone a kid. Am I on the Ps4 right now, or…..? Lol, foh with that.

          Autotune isn’t gonna change the lyrical content. If you listened to him with it before, you’d know that.

    • Patrick H

      Everyone heard it.

    • DC

      I feel like this auto tune is actually contributing to the song. It has an upbeat instrumental, and Wayne sounds really good on it.

  • 🐐🐐

    Wayne fans finna eat fr tho

  • Giraffe Boy
    • Don Plantmen

      this isnt funny anymore since we now all have a D6 release date… πŸ˜€

      • Giraffe Boy

        i’m on about this song release date

        • Don Plantmen

          Fuck this song, D6 DECEMBER 25TH

      • Dr Carter

        Funny asf

  • Don Plantmen

    i think Wayne is well aware of the severity of D6 i have a really good feeling about D6, not expecting him to switch his entire flow up but definitely D6 WILL have more content, just think where his head was in NC2, it wasnt in a good spot and you could hear it in his approach.. He’s going to murder it…. D6 #STAYWOKE

    • Skrrrt Cobain

      let’s hope

    • Sparks

      he better cause they been trolling us with this d6 news since mid last year

  • THAT FERARRI IS SEXY

  • YMYSL 🐍🐍

    Thug created his own sound. If you still can’t tell them apart, you got hearing problems lol

  • Big Tune or Lil Tune

    Idk glee have 215 drake have 157. Believe it or not since YouTube is a streaming service now Wayne could have another smash. Remember hollyweezy did 32 million and you inly need 5-10 mill to chart if Wayne release his original single with a video Wayne coupd have a smash hit.

  • ALLRED-7

    A lot of auto tune in there, sounds like thug. I won’t judge until I hear the song though

    • Big Tune or Lil Tune

      Yeah thug does sound like Wayne Facts !

  • Don Plantmen

    IM CALLING IT RIGHT NOW-

    Tune is going to go in on Drake’s “Blem” beat… i say this because y’all ever question why Tune says at the end :I;m hear to talk about MORE LIFE ONE SECOND”

  • Big Tune or Lil Tune

    No we didn’t

  • Patrick H

    I think we are going to get a song tonight, Wayne’s got that show in Miami.

  • Don Plantmen

    Can anyone help here Please.

    Why was Drakes “The Motion” track removed from Nothing was the same?

    thanks in advance

    • πŸ„πŸ½β€β™‚οΈπ“‘π“ͺ𝓫𝔂 π“Ÿπ“΅π“Ύπ“½π“ΈπŸ„πŸ½β€β™‚οΈ

      it didn’t its just on the Deluxe version

  • Kidd Krush

    Wayne redyed his dreads noticed the color look bright again

  • πŸ„πŸ½β€β™‚οΈπ“‘π“ͺ𝓫𝔂 π“Ÿπ“΅π“Ύπ“½π“ΈπŸ„πŸ½β€β™‚οΈ

    reppin the ovo merch πŸ‘Œ

  • Scream☁️9FDAWORLD

    wtf it’s like you compared a Ferrari over a Porsche do you understand ??

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    You got the keysss to my heaaarrrtt!

  • Malik

    πŸ˜‚πŸ˜‚ πŸ˜‚ Did some of y’all really forget about the Glory video? https://uploads.disquscdn.com/images/89f71089fb01b9a57d2ff60f3ead1744c6148b768926af57fd7723f4039af502.png

  • Malik

    @lilmk:disqus

    Nah he not talking bout Wayne in that remix cuz he himself had a song featuring Wayne wit 2 verses which Wayne basically was saying he the best on. He’s talking bout these new sus niggas in the game

    • YMYSL 🐍🐍

      Exactly lol. He praises Wayne

      • Malik

        Wayne ain’t wearing skirts right? πŸ€”

    • Β°Jahsehxxx°©

      Aye

  • Malik

    Ik but ik it’s still been done the single just never got promoted right

  • Malik

    Can somebody tell me what it is that Wayne was saying to subscribe to for updates and music?

  • Carter3 Lil Wayne

    Last comment 2hrs ago this sad asf

  • YMYSL 🐍🐍

    So, uh….the track is coming out next month

    • Muhammed Riyaz Zx

      Who told?

      • YMYSL 🐍🐍

        @realweezynews on IG

        That’s what he was told, atleast

        • DC

          facts

  • πŸ„πŸ½β€β™‚οΈπ“‘π“ͺ𝓫𝔂 π“Ÿπ“΅π“Ύπ“½π“ΈπŸ„πŸ½β€β™‚οΈ
    • 🐐🐐

      Are you kidding me seriously Bro ?

    • Dr Carter

      Somebody really took 30 minutes of his time to do this ? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    • YMYSL 🐍🐍

      Someone wasted their time photoshopping this when they could just use Google chrome inspect element mode thing or whatever its calledπŸ˜‚. Too high to remember the name, but real niggas know what I’m talkin bout ,πŸ˜‚πŸ˜‚.. I coulda done this better, quicker & made it WAY more realistic πŸ˜‚. Not doing it cuz I’m not a bitch nigga & trolling Wayne fans is worse than killingπŸ‘Œ

    • Carter3 Lil Wayne

      πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Young

    D6 SOON 16 DAYS

  • Young

    This track fuego

  • 🐐🐐

    Wayne and drake partying together

    • C5πŸ”₯

      And 2 chainz was there too! Hopefully getting a Drake feature on d6

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Facts. That freestyle to 6lack’s song seem like it may be just that.

  • YungJackBauer

    New videos, new mixtape coming.
    We good

  • ßlฒ૨

    fingers crossed in my pocket ok thats a dead subject you bring it up thats a zombie you remind me of… πŸ€”

  • ßlฒ૨

    my memory aint whut it used tuh be

  • Carter3 Lil Wayne

    Rise and Shine bitches