Music Videos

Lil Wayne – Mama Mia [Music Video]

Sat, Mar 7, 2020 by

Lil Wayne Mama Mia Music Video

The official music video for Lil Wayne‘s “Mama Mia” song has been released.

This dope visual was directed by Mike Ho and the Some Randoms-produced track can be found on Wayne‘s new album Funeral.

Hit the jump to check out the “Mama Mia” video and be sure to leave a comment below with your thoughts on it!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , ,

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    Dedication 7 tell me how you gon stop a riot

    • David D

      Woah

  • Slime Dwise

    He needs more music vids like this where the visuals match the lyrics. This was 🔥🔥🔥
    Reminded me of 6 foot 7 vid

    • realone504

      Right and this is the best video since 6 ft 7ft

  • David D

    Video is 🔥🔥🔥

  • Harry Hannafin

    Hope we get Dreams, Sights & Silencers, Trust nobody videos

    • Dabulls10

      Lol except for dreams the rest are definitely not video worthy

    • Raz!

      we wont

    • A.T

      Why you want videos for these??.. trust nobody?? Like fr? That’s probably the worst track on the album Lmao

  • ReGuarlyiiRReGular

    Wow. An actual good video from wayne. I’ve waited 84 years for this

  • Ye’

    His best video in years holy shit

  • Swervo

    Your pastor called today, I told him that your casket on the way
    Now pass the phone to bae
    I’m bringing a pole, you dancing on his grave 🔥🔥🔥

  • King Slime Thugger

    Very reminiscent to My homies still & 6’7. Video also makes the song a little more enjoyable

  • ✨luh uzi vert✨

    Very good video tbh finally more effort than just standing in front a green screen lol

    • Giraffe Boy

      or at the trukstop lol

    • HeroinWayne

      Finally

  • ✨luh uzi vert✨

    Highkey lol shoulda used her more

  • K9OUSSAY

    263K views till now not bad after 24 h it will hit the 1m

    • ✨luh uzi vert✨

      And it’s rewatchable not like most rap videos now so cut and paste

  • Day1_la_laker

    Bing james catchy to lisen to while onna treadmill😂

    • ✨luh uzi vert✨

      That was one of my favorites in general wish Jay Rock wasn’t the feat lol

    • Giraffe Boy

      you do cardio

  • ✨luh uzi vert✨
    • King Slime Thugger

      What’s your thoughts on EA slime

      • ✨luh uzi vert✨

        I fucking love it 🔥 the deluxe comin this week with some big feats too we blessed

        • King Slime Thugger

          I fuck wit it heavy too, future & thugger gon bless that hoe✨

    • Giraffe Boy

      old meme

  • King Slime Thugger

    I just made 10ms today bitch that’s all fax

  • ✨luh uzi vert✨

    Kobe rollie finna be on the deluxe I’m so ready 💪

  • WizzleFizzle
    • King Slime Thugger

      So we believing random twitter accounts now ?

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        Nope she’s the women who was in the last scene

      • WizzleFizzle

        That’s the naked model from the end of the vid

        • King Slime Thugger

          Fair enough then

    • Raz!

      who even is this

      • WizzleFizzle

        That naked lady from the end of the vid

    • WHY SHE IN A WAYNE GROUP LOL

      • WizzleFizzle

        Brick added her and she stayed in 🤣

  • Skrrrt Cobain

    Worth the wait.

  • King Slime Thugger

    Venetia beat kinda like Ps&Qs

  • realest you’ll never know

    Mama mia!!!

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    If Eternal Atake has hits and a little bit of influence, it will be a certified classic. As of now, it hits the quality threshold. Only time will tell💫💫

  • Wild Bamo Shit

    I’m just enjoying that background😋

    • Raz!

      ??

  • It go 1, girl let’s start this shit
    2, just come and ride my dick
    3, girl and you will see
    4, how good this dick can be
    Now 5, I love to do you right
    6, just ride this dick all night
    Said ooh girl, I love you so, sike
    I don’t give a fuck about a dog ass ho🔥🔥

    • drizzy

      Garbage ass fuck

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    Lmao y’all legendary pussy if you downvoting because I’m praising another album

  • drizzy

    EA AOTY

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      On god

    • Raz!

      nope

  • Dr Carter

    The leak is on repeat

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      It’s good but Living Like That >

      • Dr Carter

        Cant choose fr…

  • Dr Carter

    Just dm the girl who appeared on the Lil Baby video. She said Wayne doesn’t talk too much

    • Raz!

      who is that

      • Dr Carter

        @_x0nm on twitter

    • Wayne seems talkative doe

      • Dr Carter

        Wifey said he’s not 😔

  • Dr Carter

    Info is info.

    • King Slime Thugger

      🧐🧐

      • Dr Carter

        👀

        • King Slime Thugger

          Mon frere

          • Dr Carter

            Mon frère d’une autre mère ❤️

  • King Slime Thugger

    Just DMd Wayne’s hair dresser, she said she ain’t seen him since 2011

    • Wild Bamo Shit

      Believable but post them Screenshots nigga

      • Dabulls10

        It’s obviously a joke lol

    • Raz!

      lies

  • CashCash

    video fresh as shit 🔥🔥🔥🔥

  • Raz!

    should have been released with the album

  • DC Wezzy

    Mama mia Or Coco

  • Giraffe Boy

    this video made me like the song more

    it always happens lol

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    Nice vid

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    She wanna get it off her chest, but her boobs too big 😬🔥

    • DC Wezzy

      I’m bumping carter 5 on My Playlist

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    I come from Mars, but I act like I’m from the planet of the apes 🔥

    • I mean that bar is simple buddy

      • LEF – THE RE-UP 5/25

        Didn’t say it was complicated. It’s just dope

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    EA 325k first week

    • Lil Burb

      That insane for a mumble rapper . But i think he has the advantage of built up anticipation propelling it due to a long wait like C5.

      • LEF – THE RE-UP 5/25

        I don’t give a fuck what you think

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    That’s the sales projection as of right now

  • Shout out Dr Carter I dm’d that chick from the Forever vid lmao says Wayne just did his part and left didn’t even talk
    much https://uploads.disquscdn.com/images/4a8d22f4c6774e87abc723876cb6fd777c826439344a0640fa5c598ea86fd186.jpg

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    Then I ask her do
    she go both ways
    She said they do say love
    is a two-way street
    I said oooh
    Talk dirty, talk dirty-dirty
    Talk dirty to meee

  • Dashawn Hunter

    He’sssss baaaaackkkkk !!!

  • Is Sorry 4 Tha Wait 2 a classic Wayne tape ?

    • Nah but got some classic songs

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      I don’t know about it being a classic, but it’s nice af, I’d say his best mixtape since No Ceilings, if I’m not forgetting any

    • ✨luh uzi vert✨

      I fw it

    • DC Wezzy

      Hell yeah hollywhezzy,coco,Shit,Fingers Hurtin U Cant Tell Me That’s Classic Wayne

  • ✨luh uzi vert✨

    How is Uzi a mumble rapper tho lol

    • Lil Burb

      ”Mumble rapper
      Also known as Soundcloud Rapper
      A rapper that usually goes by Lil’ (Name) and puts a bunch of tattoos on their face.

      Only raps about things such as having sex, doing drugs, doing something in some random gang (whether or not it actually happened), or bragging about how much money that they (don’t) have over some random beat they find on Youtube. Most of the time, their lyrics won’t rhyme, are very difficult to understand (or not even say actual words,) or the rapper says one phrase throughout 70% of the song. They will also use the worlds Yeah, uh and aye frequently.”

  • Just that sftw1 sounds like Wayne being wayne. Sftw2 sounds like Wayne being forced to actually spit, I can’t really explain it but something along those lines is what I’m tryna say

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      Nahhh

      • I feel like when Wayne rapping fast syllables he just tryna impress those hardcore rap fans that he can spit but on sftw1 he just being himself. Songs like Sure Thing perfect example

        • LEF – THE RE-UP 5/25

          I actually love Wayne’s lyrical acrobatics, they sound much more organic (to me at least) than, say, Eminem’s nowadays

    • Ehhh idk about that. He was yelling but he was snappin too

      • LEF – THE RE-UP 5/25

        Let’s not pretend he didn’t also kill his guest verse on About The Money remix though

    • DC Wezzy

      Hell no s4tw2 was better then the first sorry 4 the wait

  • ✨luh uzi vert✨

    He pretty clear to understand

    • He is clear but mumbling isn’t a bad thing guys it’s actually dope to me. Like on Xo tour life my fav part is where he mumbles, like Wayne on 30 mins to new Orleans I love the part where he mumbles

      • ✨luh uzi vert✨

        I don’t think it’s a bad thing but Uzi don’t mumble a lot it’s definitely in his bag but he don’t rely on it

        • Yeah he don’t but I fux with mumble bruh that’s what made me a thug fan in 2014, pronouncing words differently just to flow better and have smoother melodies

  • LAY A NIGGA DOWN NINA SING HIS ASS A LULLABY

  • Got the yey locked down like Kim K

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    Bad bitch with me got thunder thighs and her mother’s eyes

  • HI MOM LOL

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      Faded as fuck
      As always

  • ✨luh uzi vert✨

    Is Wayne a mumble rapper?

    • NO

      • ✨luh uzi vert✨

        Idk his verse on can’t believe it kinda slurring

        • YEA SOMETIMES HE MUMBLE BUT HE HAS A VARIETY OF FLOWS AND STYLES

          • ✨luh uzi vert✨

            I mean you can have many different flows and styles and still mumble

        • LEF – THE RE-UP 5/25

          One verse cannot define him a like that though

          • Listen to D3

            • LEF – THE RE-UP 5/25

              My point is Wayne cannot be put into a box like that, he’s much bigger to be defined as only one thing

        • He is, on Can’t Believe it, Mrs Parker, 30 mins to new Orleans, Lil bitch, alot of songs on D3

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      He tries to sound like one from time to time, but he just can’t pull it off nowadays

    • Yes

    • King Slime Thugger

      Yh but not melodic like the new guys 🔥🔥

    • I’ma say yeah but I hate the term mumble rapper lol

      • ✨luh uzi vert✨

        Me too lol kinda was my point

      • realone504

        How??? You hear every word and every bar he don’t mumble at all

  • Wordplay 187

    Thrower of hands

  • Bruh Never his autotune tracks like D3 where he mumbles alot, some songs on the Drought 3 he just mumbles and his features too round 2007-08 he just pronounces words differently to the point where sometimes you can’t tell what he saying

  • Uzi EA prediction sales came in he gonna do 325k first week THE GOAT🔥🔥🔥 outsold funeral LOOL

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    I like Wayne’s DNA but I also kinda hate it because he butchered the delivery on the second part imo It sounds like he was slurring his words

    • Shit I felt like the second part was his hardest

      • LEF – THE RE-UP 5/25

        It was and the beat def helps, but I feel like his speech wasn’t clear enough to take it to the next level

        • That has always been Wayne doe imo the only times he was always clear was his slow rap days 2010-2012

          • LEF – THE RE-UP 5/25

            He sounded much better on New Freezer though (in which he was still spitting fast towards the end)

    • 2 Chainz killed that beat better than he did. I’m not even trolling lol

      • Watch dead end hip hop review on that track and tell Me those Wayne haters ain’t capping when they said Wayne destroyed jt

  • Uzi surpassed Wayne 🤷‍♂️🤷‍♂️ Y’all hate to see it

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      Literally no one said anything but you lol

  • ✨luh uzi vert✨

    IMO Wayne should have taken the tracks off sftw2 and nc2 trimmed them down to the best 20 and made that NC2 💯

  • Uzi did a pt2 to xo tour lif3😭😭🔥🔥🔥🔥

    • ✨luh uzi vert✨

      It’s so nice playing the OG and pt2 back 2 back

      • Uzi really the goat 😭😭🔥🔥🔥🔥🔥 this the best album of 2020 already

        • ✨luh uzi vert✨

          Definitely my personal favorite reply value on point

    • Link or gtfo

      • It’s called pt2 off EA it’s on YouTube

        • Lol I ain’t taking my own time to search for no uzi song please just help and link me

      • ✨luh uzi vert✨

        It’s called Pt2 it’s on the album

  • Xo tour life the only uzi song I ever liked, if there’s a part to I Def wanna hear it

    • So you didn’t listen to the album 🤔

      • ✨luh uzi vert✨

        Most niggas who dislike Uzi never listen 😎

        • It’s just funny cause he said he did yesterday when I said it’s better than funeral lol

          • ✨luh uzi vert✨

            It’s whatever helps that current argument lol

      • I did, not saying it’s bad but uzi music just not for me. I went back to listening to MY turn and Funeral

  • Lil Burb

    Funeral still the best album so far tbh

    • EA better

      • Lil Burb

        How

      • Lil Burb

        If futsal shuffle and that way the best tracks off the album than that cant be possible

    • ✨luh uzi vert✨

      I think Wayne has had many better albums than Funeral

      • Lil Burb

        Im saying funeral the best album this year

        • ✨luh uzi vert✨

          I would have to disagree there but I did enjoy the project 👍

          • Lil Burb

            Which one(s) better

            • ✨luh uzi vert✨

              EA my aoty personally

            • Lmao you talking to a Drake and uzi Stan. He was hyping the album before it even dropped

              • ✨luh uzi vert✨

                Rns

    • Fax and My Turn second

      • Lil Burb

        Rns

  • Now we need drake to bless us now 🔥🔥

  • I’ll let uzi fuck my bitch tbh

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    Let’s be honest.

    Funeral wasn’t that good. It was too long, with too many mediocre filler songs. If it was cut in half with only the good tracks, it would have been a lot more entertaining

    6.5/10

    • That’s a good way to put it. Funeral wasn’t very entertaining

    • I didn’t fuck with it first few days but when I listen to each track now without like listening to the album as per track list damn there is so man gems I would actually put it top 5 Wayne albums

  • Gunna’s new single >>>>>

  • Can’t wait for Savage Mode 2

  • ✨luh uzi vert✨

    There are highlights on Funeral but just seemed more like a collection of songs he had left than a cohesive project rns

  • ✨luh uzi vert✨

    This video has made me enjoy mama Mia more tho

  • I think if he drop velvet this year it’ll be better than Funeral and possibly AOTY

    • ✨luh uzi vert✨

      Fax Wayne need to get on his love song singing shit

    • Nah

    • Dabulls10

      Lol every album he releases is “possibly AOTY” to yall

  • Kush what u think of those 2 drake songs? When to say when a blassik and Chicago freestyle drake really can’t miss 🔥🔥

    • ✨luh uzi vert✨

      Still gettin daily spins , video was hard too

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      Both were nice, good to see that groomer finally rapping again. I liked the first one better, but both were good

      • LEF a drake stan now?🤔

        • LEF – THE RE-UP 5/25

          Never

  • Dr Carter

    King Von

  • Songs like Not Me, Never Mind, Ball Hard etc are so hard but you won’t hear em if you play the track list from start to finish cuz the time you get to em you tired. Pick tracks randomly on Fureral and you found yourself a gold mine

  • DC Wezzy

    We dont need bar spitting wayne we need in perspective Wayne and rap about his life journey

    • Lil Burb

      Both

    • C5 his best album told yall

      • DC Wezzy

        Top best 5 wayne alumb
        1. Carter 3
        2. Carter 4
        3. I am Not a human being 2
        4. FWA
        5. Carter 5

  • DC Wezzy

    In next albumb

  • ✨luh uzi vert✨

    I’m tryna hear another how to love CUT THE MUSIC UP

  • ✨luh uzi vert✨

    LIL LOUDER

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      I would watch the music video and get emotional back when I was like 14-15, no lie 😂

      • ✨luh uzi vert✨

        Lmao lowkey like damn Wayne deep as a mf when he not talkin pussy😢

        • LEF – THE RE-UP 5/25

          I feel like he is intelligent, but just too distracted or alienated from the rest of the world due to his success

      • Dabulls10

        What music video?

        • LEF – THE RE-UP 5/25

          Of How To Love

    • Patrick H

      How to loveeeee.

  • Lil Burb

    We can agree funeral better than scorpion atleast

  • Only good songs on scorpion imo are Survival and Mob Ties the rest I can’t listen to twice

  • Funeral got slappers for days bro

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    Dreams was also a highlight for me, although I hated it at the beginning. His vocal performance isn’t at its best, but he manages to retain the energy and the emotion pretty nicely. I love the second half of the song, especially from the “I just wanna spend it all before I go to sleep” point and onward

  • ✨luh uzi vert✨

    Why are you comparing those projects anyway two complete different years lol Take Care > Funeral 🤷‍♂️ Like who cares

  • Funeral was cool but there’s definitely albums that dropped recent that are better

  • drizzy

    Funeral is garbage. EA AOTY

    • Deluxe coming soon 😎 Thugger gonna be on there and lotus 😭😭 lotus what I need the most it’s my most anticipated snippet after zoom but zoom leaked 😎

      • DC Wezzy

        Deluxe for funeral what

  • Now if Wayne dropped a Care Package type album… Yeah we need that

  • drizzy

    Lil Baby outsold Wayne btw 😂

  • ✨luh uzi vert✨

    Lol yes I talked up EA before it dropped cuz I had faith my king Uzi would deliver and he has once again

  • Uzi just keeps evolving whenever he drops a new project 🔥🔥🔥 my prince

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    Roses with no thorns

  • As long as we all hate Russ all music opinions are valid

    • Lol I never heard a Russ song but did he do something to get hella hate? Everyone gives him Ls on his posts

  • ✨luh uzi vert✨

    Man 300k projected before the deluxe even dropped 👀

  • drizzy

    EA Deluxe > Funeral..

    And it ain’t even out yet

  • Thug added London to his first week sales and still got outsold by Wayne and Lil Baby haha
    Just wish Lil Baby did like 300k he deserves more

  • My turn >EA

  • Hopefully Gunna hits that 300k doe he the greatest after Wayne imo

  • ✨luh uzi vert✨

    Khosta never heard EA just keep that in mind when reading his comparisons 👍

  • Patrick H

    Finally a good Wayne video that aint green screen or at his skate park.

  • Nah he did listen just the first 3 seconds of every song tho lol

  • drizzy

    Uzi better than Wayne

  • Roddy Ricch or Lil Baby, can’t decide who has the best album rn after funeral. I can say Roddy edged him but damn My Turn got hits too

  • HQ thought uzi was finished too 🤣🤣🤣 this site in shambles can’t face the fact uzi a megastar

    • Patrick H

      Who?

      • Someone who surpassed Wayne

    • drizzy

      They hate on everyone better than Wayne

      • EA AOTY don’t care what anyone says uzi delivered

    • Lol the album was highly anticipated let’s be honest. I mean uzi ain’t had a hit in a long time but that album was way too anticipated to do less than 500k first week I actually thought it would do C5 numbers

      • drizzy

        Nigga it just came out

      • 325k w 1 kinda obscure ft is amazing

      • What matters is the album better then funeral and gonna do bigger numbers then funeral too hehehe you mad

  • Uzi next album won’t do more than 100k in fact his second week of EA won’t do more than 100k I’m willing to bet

    • ✨luh uzi vert✨

      Why you hating so hard

  • Baby Pluto intro >>> funeral and c5 intros

    🤷‍♂️🤷‍♂️

    • TrukFitNANCY

      boooooooooooooooooo

  • I like that he got Syd on the album. I fuck w the Internet and they killed that song

  • ✨luh uzi vert✨

    This his 2nd real album lol hating hard

  • DC Wezzy

    Young thug needs to drop punk

  • drizzy

    Wayne been promoted C5 since 2013. He better do numbers tf.

  • That shuffle song was like numbed 5 or something first week and second week was in the 50s or some shit lol then fell off quick. Uzi won’t do over 100k second week can’t wait to tell yall I told you

    • ✨luh uzi vert✨

      Funeral topped out at 31 and never came close to that week 2 so what you talkin bout

    • I bet Uzi go plat plat by the end of the month

  • Uzi didn’t drop bundles either that’s a huge W 325k first week sales

  • ✨luh uzi vert✨

    Uzi could have easily relied on features too but dropped 17 solo tracks and one with a feature

    • drizzy

      Facts Wayne got the XXX after he died smh

      • ✨luh uzi vert✨

        He got that feature like 4 times on projects now kinda messed up they never talked once while he was alive lol

    • Goodluck second week I’m saying. If I’m wrong I will admit it

  • Lil Uzi Vert Vs The World went platinum too without features 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️ Khosta delusional and hurt cuz uzi surpassed his favorite rapper

  • Oh btw do yall think sales means better music

  • DC Wezzy

    If u had to guess how many songs u think Wayne’s recorded sinces 2008til 2020

  • Wayne needed Travis Scott and xxx on C5 🤷‍♂️🤷‍♂️ Uzi didn’t have big names on his album

    • Yeah right

    • Huh??? Imagine dick eatin another grown man lol. Neither one of those songs where big like uproar or mona lisa lol. Uzi good EA album ok tbh. All yall gotta stop praising these artist like they Yall Parents. Wayne a Goat Uzi a future goat. Simple lol… Yall Borderline sus ON GOD

      • You dick eating Wayne faggot 🤣🤣

  • Why yall so rustled like I’m just saying uzi ain’t popping Like that really when was the last time you was at a party and they played a uzi song lmao

    • Only one rustled is you 🤣🤣

    • ✨luh uzi vert✨

      When was the last time you were at a party lol

    • Cause he ain’t drop officially in 2 years lol

    • drizzy

      Everyone reread this and replace uzi with wayne

  • Second week won’t be over 100k, screenshoot this please

  • Your name is tunechibruh not uzibruh so enough said

  • Niggas wasn’t playing Uproar at the function either lmao

    • Yeah right buddy

    • DC Wezzy

      Us fans forced ourselves to like uproar I didn’t Like It When It First Droped It But I Fuxs With It Now

  • Just disappointed he didn’t do atleast 400k smh and by the way these just projections the numbers probably be lower lmao

  • It’s sad that Russ even outsold funeral lmfao

  • drizzy

    Lil Wayne still perform amilli, his new shit gets no play round here. 😂

  • Too bad uzi was outsold by Gunna ‘s single alone

    • Drip or drown 2 did 90k first week quit embarrassing yourself like this

  • drizzy

    2012 was Wayne’s last good year

  • Uzi just needs a new sound he ain’t got it like that and none of these songs will be a hit I’m afraid

    • drizzy

      No song on Funeral was a hit

  • Wayne needs a thug or Uzi feature for his next album to sale good tbh

  • Uzi needs a Wayne ft rn

  • drizzy

    Drake wont even do a song with Wayne no more that’s crazy

    • Drake don’t fuck with Wayne no more that’s why he left 🤷‍♂️🤷‍♂️

    • Thank God and vice versa

  • ✨luh uzi vert✨

    None of things song will be a hit but Futsal Shuffle was already a top 5 billboard hit hehe

  • Uzi sucks man how can everyone on Twitter be bashing his album lmao and 3 niggas on HQ tryna convince everyone it’s fire hahahaha

    • ✨luh uzi vert✨

      You probably follow a bunch of weirdos

  • All I gotta say is

    EA first week 325k first week

    Funeral first week 140k

    Says it all 🤷‍♂️🤷‍♂️

  • Uzi album so terrible its not even funny tbh😭😭😭

    • You mad cuz prince uzi outsold Wayne 🤣🤣🤣

  • Why didn’t uzi ask Lil Baby to help him with fresh ideas man

    • ✨luh uzi vert✨

      He outsold baby too and baby had a Uzi feat this stupid man you hating so much don’t know what you even talkin abo it anymore

    • K9OUSSAY

      They got a feat on the deluxe

  • OG Twitch

    Uzi sound washed af on his new album “I hope new rappers disappear, but I ain’t worried cuz they will in a year”

  • But damn Lil Baby washed uzi on his album made him sound like he ain’t even an artist like damn bro the levels just too different

  • Can’t believe with all that hype for years dude didn’t reach 400k ahh what’s worse second week wont touch 100k

    • Tuned #Umar

      Why is you hating on that man sir?

  • Uzi is ass I’m sorry mout

    • K9OUSSAY

      Lol lyrically yes but sometimes I like the sounds and the prod

  • ✨luh uzi vert✨

    Lol facts vs delusion

  • Its rustling season SKRRRRRRRRRR 😈

  • @SPARKTHATSHIT:disqus @kushkoma:disqus @NobodyWorthIt:disqus lmfaoo they mad af

    • ✨luh uzi vert✨

      He does it to himself

  • ✨luh uzi vert✨

    Chopstick came with a large Lo mein
    Extra clip in it nigga I ain’t got no aim

    • Uzi got AOTY

      • ✨luh uzi vert✨

        No Kap 😈

        • it dropped yesterday when I arrived at work lmfao I wanted to go home and listen to it i had a long day

  • King Slime Thugger

    T twitch a hoe, he ain’t even listen to EA. He mad them leaks we paid for were mid 😈😈

  • osamaabinladen

    WORD AROUND DRAKE CUT TIES WITH WAYNE CUZ HE DOES HERON

    • SteveJobs

      As if lean isn’t the same thing

      • Tuned #Umar

        Literally the liquid version

        • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

          nah

          • osamaabinladen

            THESE DUMMIES NEVER TOUCHED A DRUG BEFORE

  • BRAZY WRLD #999 #24&2

    Whats good brother

  • K9OUSSAY

    Lil Uzi Vert “Eternal Atake” expected to sell 325K first week.
    Kinda like Carter 5 people waiting for too long

  • Ultra Instinct Yamcha Get Hoes

    I love this song but you can tell it’s a bit dated great video he should do a video for T.O. next

    • K9OUSSAY

      U the worst man on the DBZ

      • Ultra Instinct Yamcha Get Hoes

        And your mom is the worst search result on porn hub you little fagget

  • DC Wezzy

    Whens the interview coming out

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    No cap u need to be euthanized if u think EA is worse than Funeral. And I’ll gladly argue with any of you peons who think otherwise

    • DC Wezzy

      Well I’m one sided I think funeral was 10 times better than EA

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        Lmfao at least you respectful and admit you a stan😈😈😈

    • BRAZY WRLD #999 #24&2

      Funeral is better eat a dick lil nigga

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        – choking on wayne’s cock rn…..

        we been established you a moron after you couldn’t formulate a response with more than three sentences

        • BRAZY WRLD #999 #24&2

          If uzi dickriders say its ass its ass I know you niggas like to troll but no

          • King Slime Thugger

            Stfu

    • TrukFitNANCY

      funeral was 20x better, idk where the hype is coming from. noone is even talking or listening to uzi after yesterday from where im at

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        No one is talking about EA? Tell me why it’s gonna sell 300k+ units then? And no one was listening to funeral after a day either…I’m also in tri state area

        • TrukFitNANCY

          well where im at people talk about it and bump it, cuz EA was suppose to drop years ago and uzi kept teasing it. it was in high anticipation, doesnt mean it was a better album. fuck sales just judge the music, Funeral was way better

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    Difference between big fan and stan/dickrider

  • Tuned #Umar

    Damn the boy Wayne shooting up fr boys

  • Best

    Very good and interesting video. This video makes me like the song more

  • RSB

    I fw it

  • SteveJobs

    McDonald’s is actually an Irish pub

  • SteveJobs

    Person who LOVES lil wayne music: Funeral was better than EA

    Person who LOVES lil uzi music: EA was better than funeral

  • Dr Carter

    Ginuwine- In those Jeans

    • RSB

      Classic for them hoes

      • Dr Carter

        Tha joint so gooood bro ahah

        • RSB

          On gang fr

  • SteveJobs

    I be fuckin Billionaire bitches

  • YoungMoneyhandgun

    What’s Wayne’s obsession with mannequins? He’s had them in practically every video since My Homies Still

  • DC Wezzy
  • TrukFitNANCY

    🔥🔥🔥

  • Tha Martian 👑

    Imagine thinking EA is better than Funeral lol

    • Lil Burb

      Ima give ea full listen . First song was good tho . Jake swears ea is easily better than funeral so ill see.

    • RSB

      Opinions you digg

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Wouldn’t expect a dickrider like you to understand

  • Lil Burb

    I fuck wit that thugger . His i came from nothing mixtape series are dope if u haven’t check them out much . I kno sometimes he had that screetchin High pitch voice which may annoy some but its better than this cookie monster voice he does now or that voice he use in that post song .

  • RSB

    All I know is young thug killed his verse on we ball . Nigga was talkin that shit

    • Lil Burb

      His verse on rider my last fav from him . . He blazed that one

      • RSB

        Don’t think I heard that one

    • Tuned #Umar

      With meek? Mane

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    You mfs eat up anything wayne releases🤣🤣🤣 some of you rollin up Reggie just to listen to Nc2💀💀

  • Dr Carter

    IN THE BACK OF MY MIND IM HOPING THAT SHE….. in the back of my mind

  • Scream☁️9FDAWORLD

    The video remind me “krazy” video

  • HeroinWayne

    I’m shocked at the effort,still don’t think it’s making over 30 million views.

    • SteveJobs

      Change ur name

      • HeroinWayne

        Lol why

        • SteveJobs

          Why not?

          • HeroinWayne

            Bcz this nigga a druggy and carries heroin around with him I’m gonna shame him not glorify its a good thing lol

            • Slime Dwise

              Realist shit I seen on this site💯

  • SteveJobs

    Black & milds ?

  • SteveJobs

    If you caught your girl fucking a trans woman with a strap on, would you break her off?

    • Lil Burb

      id join

  • OG Twitch

    Dude I’m sorry EA is not good I mean the beats bang but uzi literally rapping off beat.

    • ✨luh uzi vert✨

      You just don’t understand the sound 🙄

  • OG Twitch

    The thing is I’m a fan of uzi

  • ✨luh uzi vert✨

    I drive my whip like it stolen
    Yellow diamond look like homer

  • DVeezy

    Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci, Balenci

      • DVeezy

        That POP song go hard 🔥

        • ✨luh uzi vert✨

          Fax

  • Beat still trash, Visuals fire tho. Same way I felt for Krazy…

  • TrukFitNANCY

    Video fire 🔥

  • TrukFitNANCY

    Never Let it 🔥 smoke a blunt and get lost in the beat

  • TrukFitNANCY

    lowkey want a music video for Dreams, on some trippy shit 🔥

  • TrukFitNANCY

    he need to do atleast 3 videos from Funeral, these the ones he should decide from 🔥
    – Dreams
    -Never Mind
    – Mahogany
    – Bastard
    -Funeral
    -Harden

    • DVeezy

      Yea I feel like Bastard could have a dope video.

    • ✨luh uzi vert✨

      Dreams and Mahogany would be my vote

    • Piono Trap?

  • A.

    Tyga – 4 My Dawgs (Audio) ft. Lil Wayne

    • ✨luh uzi vert✨

      That hook tuff

  • ✨luh uzi vert✨

    FWA shoulda have had videos wish it wasn’t a tidal exclusive

    • DVeezy

      Maybe people here will buy and leak the Glory video 1 day 😔😂

      • ✨luh uzi vert✨

        Lool yeah that shit looked promising thankfully that era over and Wayne free to drop whatever

  • ✨luh uzi vert✨

    Why Wayne never go outside for his videos anymore I wonder

    • MARS ⚰️funeral ⚰️1/31

      I always wonder. ….

  • ✨luh uzi vert✨

    Back to EA 💫

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    Asian Girls Like Trap Music 2 EP or Album??

  • Carter3 Lil Wayne

    Harden and Mahogany should be other two videos for Funeral. Coming up with a video for Mahogany should be easy asf

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Tbh

  • Why does Funeral feel short to me

    • A.

      go sk8 and put funeral on ipod or iphone or iWhatever

  • Sounds like Lil Durk on his drill drill shit

  • Sway referred to Wayne as the GOAT on his new interview with Lil Baby

  • OG Twitch

    Don’t worry khosta we all know wayne the GOAT but we just want someone else to come close, but it‘ a never gonna happen lmao

  • OG Twitch

    Showtime by Lil Wayne and Gang Gang Gang shit all over EA ITS FUNNY AF. I’m a big uzi fan. EA should’ve sounded like sanguine paradise and that’s a rack. Uzi tried to rap but he can’t rap he should’ve stuck to his melodic shit. He stepped out his lane and it was hard to listen to

    • ✨luh uzi vert✨

      You definitely not a big Uzi fan if you didn’t enjoy this project

  • MARS ⚰️funeral ⚰️1/31

    I got too many bricks i can rebuild magnolia

  • MARS ⚰️funeral ⚰️1/31

    He faker than eye lashes on her bae.. I am like Lashes on a slave….

    This song full of bars

  • Slime Dwise

    How the fuck this vid not reach million views yet?🤦‍♂️

    Where brick at he need to post a link all over social media

  • OG Twitch

    This video actually deserves millions of views this is actually one of Waynes best videos. I’m surprised it wasn’t just him in the skatepark

    • King Slime Thugger

      Your a faggot stfu

  • Venant

    Wayne finally himself again you can tell on this video …The Goat never left

  • King Slime Thugger

    EA being better than Funeral is not a bad thing, just accept it. Crazyyyy first week numbers expected too with a surprise release !

  • JtomThaDon

    on datpiff Tha Carter Chronicles has 20 new leaks, ur welcome…

  • WayneFan17

    people saying its similar to 6f7f and i agree. but also has a very close resemblance to krazy. i loooove it

  • Lil Burb

    u right cuh

  • Oh

  • ✨luh uzi vert✨

    Twitch definitely not a Uzi fan every song he mentions was dropped within the last year, it’s okay to be a Wayne fan but don’t pretend to be a “huge” Uzi fan just to make your review of EA seem legit fukkin poser

  • WeezyDaGoat

    Might be one of his best music videos ever ..

  • Pingback: Madden NFL 21 Video Game Releases Trailer Featuring Lil Wayne & Cover Athlete Lamar Jackson [Video]()