Audio

Anuel AA – Ferrari (Feat Lil Wayne)

Fri, May 29, 2020 by

Anuel AA Ferrari Feat Lil Wayne

After first hearing about this collaboration on Wednesday, here is Anuel AA‘s “Ferrari” featuring Lil Wayne.

The Maxium and Chris Jeday-produced song appears on the Puerto Rican rapper’s sophomore album, Emmanuel, available on all streaming platforms now.

You can stream “Ferrari” after the jump below! What are your thoughts on this collabo?

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , ,

  • David D

    Another coronavirus reference from Wayne 😂😂

  • Get high on lean and xans and bump Lil Wayne – The Hillls from NC2, sounds like heaven

    • Best

      Seems to be my favorite on NC2, same with I Got No Ceilings on NC. I love the flows

    • Raz!

      im drug free tho

    • Patrick H

      It sounds like heaven without doing lean.

    • Giraffe Boy

      its in my top 3 of nc2

  • Damn didn’t expect Wayne to snap like that especially since I don’t know this rapper. I don’t know what language this song is in but is sooo catchy and Wayne just straight spaazed

    • And how come Wayne’s voice sounds neat here than usual. Whoever mixed this should always mix for wayne

      • Dr Carter

        That’s what I was saying

    • Raz!

      spanish

    • Alex Stach

      He didnt go that hard. If you were a real wayne fan you would know he went like 30% LOL fucking lame

  • Best

    Wayne killed it 🔥🔥

  • Raz!

    new ep of ym radio tonight

    • Weezy F & the F is for Funeral

      What?

      • Goat Tamer

        Tonight there’s a new episode of Young Money Radio

    • Anonymous #Killuminati

      Nigga thought you meant an ep of music

  • Dr Carter

    Me and AA we triple OG

  • FromAnothaPlat

    Yuh, Gucci poquito
    Pop pop, finito
    I got perico, watch out for Rico
    I got the kilo from papacito
    I pop an X man, now I’m Magnito
    Hop out the foreign
    I’m with a trio, they think I’m frío, I’m below zero
    I’m smokin’ fuego, she snippin’ Nino
    I’m sippin’ lean, yo, like it’s some Pinot

  • Goat Tamer

    On Fat Joe’s live yesterday Wayne said something like “To reach this level of success you don’t just need the talent, you need someone to steer you in the right direction, and I had Stunna do just that”

    Mack must have been like https://media0.giphy.com/media/Tit8CFFaFncoAgYFc4/giphy.gif

    P.S. Mack sucks this is just a joke

    • Patrick H

      Hah.

    • Giraffe Boy

      buahahaha fuck mack

  • K9OUSSAY

    I pop an X man, now I’m Magnito
    Lol that’s the best line 👀🤘🏽✅

    • Patrick H

      Dont get it.

      • RSB

        Magneto a character from X-men

      • K9OUSSAY

        Pop a X-Man (xanax pill) now he a magneto (a x men character)
        The pill gives him power something like that..
        English is my third language sorry if something wrong hope the American hq gang correct that

        • Dabulls10

          X is ecstacy bro

    • ITS NOT EVEN THAT GOOD

  • King Slime Thugger

    Disappointed yet again.

    • WeezyF🐐

      What thug didn’t kill it ?

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    Good feature, trash song overall

    • RSB

      Realshit

    • Patrick H

      Yea I can’t get into this non English music.

  • RSB

    Y’all know the vibes , if you woke up this morning you winning

    • K9OUSSAY

      👀🤘🏽✅

  • Patrick H

    I’m going to need a Wayne only version of the Uzi and Wayne collab.

    • RSB

      Lol well damn, The plug (goat tamer) can prolly make that happen

      • Patrick H

        Hopefully.

      • Goat Tamer

        Let’s hear the song first and we’ll see if it’s possible 😂

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      You tripping bro, Uzi In 2020 >

      • Patrick H

        Cant get into him.

    • ✨luh uzi vert✨

      That worried your goat will get bodied 😬

    • No cap 😂

  • Giraffe Boy

    recent verse

    wayne still got it

  • RD4

    luv is rage 1 was cool but i cant listen to lil uzis new music anymore. listenin to him became just boring.

    • ✨luh uzi vert✨

      Sounds like you were never a fan then

      • RD4

        man i listened to all of his music but i stopped that last year because it sounds always the same now. and i dont feel his music anymore. but i still know more uzi songs than self-titled uzi hardcore fans

        • RD4

          woaaaaaaah i dont want you back
          yeaaaaaah im just counting racks
          yeah the money wont bring her back
          yeah and I just want her baaaaaack

          i liked this uzi more. i dont say his music is trash now but i dont feel it anymore

  • Day1_la_laker

    Bitch said 3.4 dreads im deadd💀💀https://uploads.disquscdn.com/images/a895a6a5ce8558eb53610a38f0a99010a30da715bfcf57869af44385c7756702.png

    • WeezyTilInfinity

      Lmfaooo

  • ✨luh uzi vert✨

    Love how people here literally hate artists cuz they been trolled by one of their fans 😈🤣

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      khosta sulking

  • Dr Carter

    Damn Wayne looked so ugly on the Fat Joe interview sheesh

    • 😂😂Wayne is ugly period

      • Dr Carter

        Take Christina back

    • Lil Burb

      Facts . Hate to see it . Straight Looking like a bum .

      • Dr Carter

        Our Goat falling down..

  • Lil Burb

    “Lil Wayne holding on to that one white officer saving his life just like he holding on to them 5 dreads in his head… let it go Wayne!”

    • RktDaKid

      Looool

  • Lil Burb

    “Lil Wayne is in full coon mode. It’s ok for y’all to admit that his music has been ass for over a decade“

  • Lil Burb

    Wayne getting dragged on Twitter for yesterdays answer on ol dudes being killed by dem cops

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      what do you expect? make a stupid/shitty response, get hate back

      • Lil Burb

        😂 For sure . Wayne b trippin . I think maybe he heard of the case but didnt look into the videos and such . Wayne weird tho .

  • Andre S

    LOL the spanish comments roasting him. they said his spanish sounds like a kids spanish

    • K9OUSSAY

      Really? lol 😂

  • YMOB SO REAL

    Didn’t hear yet but let me guess Wayne using that heavy ass terrible auto tune lol

    • Dr Carter

      Absolutely right

  • K9OUSSAY

    Gucci mane body transformation makes me wanna hit the gym 10 hours per day 😂😂

    • JT

      Gucci is the 2010’s motivational man.

  • Day1_la_laker

    They tried to get on MJP for what he said also..but to be fair he was kinda right🤷🏽‍♂️

  • TrukFitNANCY

    🔥🔥🔥🔥

  • NEW POST

  • Scream☁️9FDAWORLD

    🔥🔥 💯 I hope you listen it too from the cloud N°9 🙏❤️ S

  • JT

    Welp… you know how it goes folks, every 4 years Wayne does something to make us cringe in our sleep. Last time it was the BLM comments, time before was the Emmitt Till verse…. this year its the riot comments. We dont have to act surprised men… just hold your head down and move in silence as a Wayne fan.

    • RktDaKid

      Looool💯

  • JT

    He’s dropping Funeral Deluxe tonight.👀👀

  • JT

    Dr. Fauci my personal doctor whom I barely knew… probably brought me mail or coffee here and there, no biggie…. is going to be on YM radio today. Tune in!