Pictures

Pictures: On Set Of Rick Ross & Lil Wayne’s “9 Piece” Video Shoot

Tue, Jun 7, 2011 by

Pictures On Set Of Rick Ross & Lil Waynes 9 Piece Video Shoot

Check out these behind the scenes photos from on the set of Rick Ross‘ “9 Piece” video shoot featuring Lil Wayne, which was shot in Miami. Birdman, Ace Hood, Maybach Music Group, and Triple C’s will make cameos, and the visual is being directed by Gil Green. Props to DG for the pics, and you can view some behind the scenes footage from the same video shoot here.

Pictures On Set Of Rick Ross & Lil Waynes 9 Piece Video Shoot

Pictures On Set Of Rick Ross & Lil Waynes 9 Piece Video Shoot

Pictures On Set Of Rick Ross & Lil Waynes 9 Piece Video Shoot

Pictures On Set Of Rick Ross & Lil Waynes 9 Piece Video Shoot

Pictures On Set Of Rick Ross & Lil Waynes 9 Piece Video Shoot

Pictures On Set Of Rick Ross & Lil Waynes 9 Piece Video Shoot

Pictures On Set Of Rick Ross & Lil Waynes 9 Piece Video Shoot

Pictures On Set Of Rick Ross & Lil Waynes 9 Piece Video Shoot

Pictures On Set Of Rick Ross & Lil Waynes 9 Piece Video Shoot

Pictures On Set Of Rick Ross & Lil Waynes 9 Piece Video Shoot

Pictures On Set Of Rick Ross & Lil Waynes 9 Piece Video Shoot

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

  • Yasin

    FIRSSSSSST

  • nethurrr

    YEAH BIATCHES ^^

  • tunechiman

    weezy looks badman

  • dadeboi

    3rd nigga yea fuk who above me im da shit lmaoo

  • yeee 5th

  • Am I 6?

    Am I 6?

  • check out this track people!
    http://youtu.be/d9EdNx68I70
    let me know your feedback

  • My baby wayne look tooo cute in his all black outfit. Love the colored tie.i so love me some wsyne. I’m livin n your world baby. Muuuaaahhhh xoxo

  • maia

    Damn wayne looks hot in those pics!

  • Allex B.

    I was like: OMG!!!! Wayne is hot as hell!!!!!!

  • wayne is soo hot! <3

  • sammy

    Alex B I Hope Your A Girl And Yess Wayne Looks Good In The Shirt He Has On

  • BJizzle

    YMCMB Double M We Rich Forever

  • N3RD

    Daaaaaaaaaaaam Weezies Swag Is On 100 On These Pixz

  • Tommy

    follow tha dutch lil wayne fan:

    https://twitter.com/tommy1337

  • theBroKing

    THOUGHT this was interesting, talib kweli speaking on all the lil wayne hate

    http://www.youtube.com/watch?v=NbmTj-u1LMg&feature=player_embedded

  • AGA

    yeaa Weezy the elegant…awww

  • real g’s move in silence like lasagna

    wow i want a fucking mixtape wayne

  • lilwayne>allrappers

    lets start a world wide riot untill we get a mixtape from wayne

  • wayne swagn hard in d’s pics watch how many rappers bite his style

  • Weeeezy baby hunny you cutie like pics…call me lol….so when are u coming to H Town. &ouston texas

  • chris

    Lets all not buy weezy cd if he pushes it back 1 more time! Its bull shit

  • lusmaj93

    u won’t buy it, hater!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • lusmaj93

    I know imm buy it, best rapper alive, hate when haterz comin on the artit’s site… why are you even on this site???????? if u ain’t a fan, get the hell up out of here

  • OFWGKLA thats all i gotta say. He didn’t push back his album date 2 times……hahha

  • Luiseezy F. Crazy

    ^ lmao failed retard its OFWGKTA HAHA fucking fagget and their fucking trash!!!!!

  • checkthisish
  • checkthisish

    yeah

  • junie

    weezy performin at the bet awards this year

  • wayne has some swag 🙂 hahah i love it 🙂

  • weezy 4 president

  • Allex B.

    @Sammy Yeah, im a girl…:)

  • me

    Alt+F4

  • Wayne , i really like your Swag .. so cute and looking so hot ..

    we still looking forward for the C4 🙂 .. Drop a Mix tape for the World 😀 .

    You’re the hardest and the coolest . YMCMB GO!

  • sexayyyy

  • Tune(Man on the Moon)

    watch the john parody here
    its finny how they tried to make a fat ross in the video 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=QF0fTNhRY5M

  • charles charlie

    i love u weezy any red you wore most been money

  • AyMissCarter

    awww Wayen looks soo boss damnn hee soo sexy !! 🙂

  • Loyalty

    Rack em up, pool table full of 8 balls!!! I LOVE IT!!!

  • Fuck the Swagg lets talk bout my composure

    Hey wheres Ricky’s wheel chair???????????

  • moaz

    Lil wayne : king

    Rick Ross : The Boss

  • Lkay

    MOTHAFUCKIN SEXY WAYYYNE CARTER ROCKIN THIS BITCH && GODBLESS , STUNNNIN 100 BELIEEEE DATT

  • man after seein deaz picx it makes me feel special cuz i LUV him so much and it be makin me feel lik its all fo me …..ya understand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3 😀 cuz its mlik i was juz born luvin dis crazi sexy funny fine as hell genius ass man and i feel dat if he got to meet me he'd be sad cuz im to young for him to fuq so srry wayne maybe we can do it on da slid!!!!!!!!! 😀 ILY BABY im glad u came to my home town!!!!

  • its tunechi baby the moneyman the money tolk an i undersatnd dat $$$$ mak a &&&&& do da runin man i will yo B&&& and turn her into a punchin bag ….hahahahah omfgosh i lud dat song its da best my fav part iz wen he be lik “da world is in my hand SMACK DA SHIT OUT YOU WIT MY OTHA HAND

  • steph

    wayne got swag!!!

    omg, wayne is so fucking hot! 😀 <333

  • JC

    Rick Ross fat ass is horrible. Stop rappin Rick…. please.

  • 2FRESH

    Rick ross needs to take it easy on the cheese burgers haha……… For Fresh! Clothing check:
    http://fresh-clothing.proudandloud.com/shop?c=438583&ctype=0

  • Amaro

    varyy crazyy niggaz……..aii meuu manoo weezy senpre nu estylooo

  • yeah!! ross & weezy always the best

  • Lorenzo

    Sorry for my english***

    HEEY FOR THOSE WHO LIKES THE TIE THAT WEEZY ITS WEARING IN THOSE PICTURES I FOUND IT!!

    IM FROM PANAMA CENTRAL AMERICA, AND PANAMA’S ZARA STORES ARE SELL THEM IT. HERE IS THE LINK > http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pa/es/zara-S2011/61176/198417/CORBATA%2BSEDA%2BCUADROS

    ITS POSIBBLE THAT IN USA THEY ARE SELLING THEM TOO!!

    GRETTINGS FROM PANAMA!!
    LIL WAYNE… IS THE BEEEST!!!

  • I got the same shades as Weezy from here – http://www.store.beachlifedistribution.com

    They are so cool!!!

  • swag it out! haha nah this is pretty cool though