Latest News, Young Money Ent

The Wheatland “Drake vs. Lil Wayne” Tour Show Has Been Cancelled

Mon, Sep 15, 2014 by

The Wheatland Drake vs Lil Wayne Tour Show Has Been Cancelled

Lil Wayne and Drake were going to perform at the Sleep Train Amphitheatre in Wheatland, California on September 17th for a stop on their joint tour, but they have had to cancel the show due to scheduling conflicts.

If you was going to the concert on this date then you will be able to get a full refund from where you purchased your tickets. The other stops on the “Drake vs. Lil Wayne” tour in California (September 16th, 19th, 20th and 22nd) will still take place as scheduled!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

  • Deontre Lewis

    This aint worth postin…… IM BACKKKKKK

    • Derta

      shh yo Gay ass up

      • Deontre Lewis

        Shut the fuck up…this a weezy wedsite, all i did was post a pic of me wearin trukfit to represent my love for wayne`s music… #C5 OCT 28 !

    • You still ugly.

    • Weezy Da God

      You look like a dick in that booty type of nikka who be fukin these girls on tha low

      • Deontre Lewis

        Me and my girl….

        • Weezy Da God

          Shit nigga she best be givin you the fat girl dome or idk what you doin bruh

          • Deontre Lewis

            Ok…w/e

            • Weezy Da God

              I’m just fuckin with ya brotha haha no hate over here, glad your a weezy fan no homo

            • Smfh

              Honestly you look mad gay I’m not even hating! You just look like that gay ass nigga that hang with all the females

          • Guest

            Here some other bitches for u nigga..

            • flow

              u look so ugly no way u fuckin these bitches they just see u as a brother HAHAHA i can bet on that

        • [Original] Gudda Gudda

          damn breh you won if you smashing that

          • Deontre Lewis

            Of course i am…niggas callin niggas gay in talkin shit but when they see the evidence they stfu

    • 954AUTHENTIC

      Bruh fuck these internet haters not too many niggas willin to show themselves not to mention their girl.RESPECT.

      • Deontre Lewis

        Thank bro

    • 2 CHAINZ GOAT

      Bruh, you look like CJ from San Andreas when you don’t eat or work out.

      • Deontre Lewis

        This might seem gay cus im postin it but….bro i work out alot…

    • Time
    • Drilon_G

      I see u fam #truknation ya heard

  • Weezy Da God

    Drop some new dope music!!

    • CarterBoy

      We will probably get a new single end of this month

      • Deontre Lewis

        OR NAH

  • So what are the scheduling conflicts? What are they up to? Maybe shooting a video for Grinding?

    • CarterBoy

      Might be the BET Hip Hop Awards

      • Deontre Lewis

        Might be these nuts…..puase lol

        • Weezy Da God

          Confirming your a dick in tha booty nikka. Thanks hoe

  • this sucks

    why aren’t they doing a reschedule for the show?

    • Deontre Lewis

      Cus they R.A.F

  • SeattleAtHome

    Da drought 4 has been confirmed

    • CarterBoy

      -_-

      • Deontre Lewis

        Seattle please stop this bs…imma believe danny when he say its confirmed

        • SeattleAtHome

          That wasnt me saying that. Srry dude
          There is a fake Seattle

    • Time

      I seen that, it’s dropping on 32nd of Nevuary right?

      • Ernesto

        Hahahahaha this shit had me rolling! Hahaa lmfao too funny !!!

        • Weezy Da God

          Ernesto you so low hoe ridin low snorting blow puffin blow fuck if they know put on like a show so you glow with flow get for the low like a pro my bro

    • SeattleAtHome

      Idk who this ‘SeattleAtHome” is^^

      Hes Fake

  • Time

    Ahh well life goes on…..

    • Deontre Lewis

      TRUE

  • 504HardHead

    Seattle might be a crackhead. Or some drunk ass hobo

  • Weezy Da God

    My niggas seattleathome is def a crack head… This nigga keep lying and trying to convince all of us there are like 3 of him and only ones real.. He probably the dude from that shit music video and the mom comes up and is a crackhead and wants some damn cigarettes lol

    • triggacity_813

      Seattle at home=ogresgate tbh

      • Weezy Da God

        That’s what I’ve been thinking bruh

      • Wil Layne

        Damn you cant get that nigga out ya head huh ?
        With yo Groupie ass

    • THEFIREMANB1TCH

      Hes takin troling to whole nother level

  • [Original] Gudda Gudda

    guddaville 4 coming soon

    • THEFIREMANB1TCH

      Nobody cares dude

      • mortimerr2014

        That might be were demolition 3 is at doe

        • THEFIREMANB1TCH

          Doubt it tho

          • triggacity_813

            Highly possible

  • Deontre Lewis

    Im the fuckin man

  • THEFIREMANB1TCH

    Seattleathome needs to be fkn banned already!!

    • 504HardHead

      Yah bruh I’m tired of the faggots in general

  • real shit

    If I see one more fucking post bout this tour ima smack da shit outta nigga if it ain’t bout Carter v or a dedication 6 miss me wit these tour photos real shit

    • triggacity_813

      Real shit

  • triggacity_813

    He gonna drop a mixtape either before C5 or after in 2015
    Before: on his birthday to buzz for a month & get hype for C5
    After: Christmas or new years.. 2 months after C5…maybe even DOA ?

  • big fields 916

    What a bunch of bullshit gonna be allot of pissed off fans. Eminem wouldn’t have canceled a show step your game up. ..

    • 504HardHead

      Boi fuck eminem! He only poppn to them crackas.

      • alex

        Let’s be real wayne my favorite rapper. But eminem could destroy anyone’s career if they Pissed him off. Look at his track record

        • Brawsterry

          Benzino, ja rule and cannabis got assacinated back in the day

          But lets be real Emonem is done

          • alex

            Yeah he ain’t what he used to be no.. Buuut unfortunately neither is wayne

      • Dorncog

        Rack Blacist

      • big fields 916

        He don’t cancel is my point

  • ClootBlot

    Probally went like this

    Wayne acted like a fucking tough guy and threatened some niggas with his fake plasma association
    Than those niggas took him up on his offer and wanted to beat his munchkin ass
    Drake couldnt sleep for weeks and is shitting his pants constantly
    And Now lil wayne got scared and hides in birdman’s asshole

    And all the fans be like
    Damn they threathend my baby even though he the most dangerous nigga ever
    But he has too much money so he shouldnt bother

    Verdict : lil wayne should shut the fuck up

  • ClootBlot

    Its official

    Niggacity_1.5
    Firemanprostitute
    Real gudda gudda
    Weezy the goat
    And weezy the dog

    All live on this fucking website
    No life ass having bitch boys

  • TRUKFIT

    THIS SUCKS