Latest News

Lil Wayne Makes A Cameo In The Fred Water Flask Kickstarter Video

Wed, Dec 3, 2014 by

Lil Wayne Makes A Cameo In The Fred Water Flask Kickstarter Video

Lil Wayne makes a cameo in Fred Water’s Kickstarter video! In the clip, Weezy can be seen taking a break from working on his Tha Carter V album and listening to Aaron “Jaws” Homoki’s techno beat to take a drink from his Fred Water Flask.

“Fred Water is dope, plain and simple.” – Lil Wayne

If you are wondering what a Fred Water Flask is, it is a bottle that fits easily in your pockets to make it effortless to carry water around with you. In 7 days, the company has already surpassed it’s $50,000 goal out of their 40-day campaign.

Click here to watch Tunechi, Tony Hawk, and others make an appearance in the Fred Water Flask Kickstarter video, as well as to pre-order the water bottle!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , ,

  • Patrick H

    Wow the note says Weezy and not Tunechi :0

    • weezyftunechi

      Because there is a ‘F’ on the bottle if you look closely… Weezy F! Haha

    • Jafar

      OLD WAYNE IS BACK!1!1!

      • TRUKFIT

        CONFIRMED LOL

        • Guest

          Notice, the bottle says “F”, Weezy F.

          • [Original] Gudda Gudda

            duhhhhhhhhhh

      • weezyftunechi

        Nah nigga because there’s an ‘f’ on the bottle lmao smh people always be tryna sayin old wayne back…he never left just got different with experience

        • Jafar

          …. I was being sarcastic dude

        • Giraffe Boy

          i guess you cant spot sarcasm

          • Swag

            Anticipating Carter 4..Aaannnnnnnd it’s gone

    • Linoh Locc

      Thats what ive been waiting for !! Him calling himself Weezy F agian and look 😀
      #WeezyFBaby

      • fewcha

        he called himself weezy a few times in his verses this year

        • Linoh Locc

          Yeah i know bro.. it gets me hyped wen i hear him say Weezy now a days..

          • Meek

            That’s gay

            • Linoh Locc

              Grow up mothafucka !

          • Sway

            That’s gay asf U suspect go to jail ho

        • C5

          What verses

          • [Original] Gudda Gudda

            the hook on krazy 😛

          • Swift_TrukIt

            he said lil weezy in start a fire

  • sharyel69

    Wayne need to stop all this turnin up and promote his album that bitch will sell no matter what but why not brake records….lets go weezy #c5

    • Jafar

      He needs a hit that will top the charts, with a music video. The track with JT would be a huge hit I guess.
      I knew Start A Fire was gonna flop, but it’s not bad, 7/10 for me.

      • David D

        if wayne had a decent management and team behind him that would of been the first song released from c5 and with a video

        instead we get terrible videos directed by terrible directors like scoob doo and singles with his girlfriend on just cause they fucking

        • papalee12

          Realest comment all day

  • TRUKFIT

    PLEASE TELL ME THIS IS NOT PART OF PROMO FOR CARTER V????

  • Giraffe Boy

    promoting a flask when c5 is less than a week away? really wayne?

    • Jafar

      Really, Tez? It’s obviously gettin’ pushed back…

      • Giraffe Boy

        i know but why are they waiting last minute to tell the fans again?

        • Raz!

          Because they dont care for us….

          • David D

            then dont buy the album when it comes out

    • SuicidalStoner420

      He’s fuckin up

    • MrNinoBrown

      lmfao for real. less than a week and what do we get for promoting the album? A stupid ad about flask water. That even makes me angry no more that just makes me laugh

    • Lil Tunechi Or Young Tunafish

      Smh

  • Raz!

    You see look…..Tunechi is always in the studio….. even when he is making commercials….

  • David D

    shout out tony hawk the legend

  • President Carter

    Fuck all ya fake fans …To many of ya.. Just STFU till the 9th. #realtalk

    • Linoh Locc

      I aint complaining broh. IVe been waiting cuz thats all i can do . ANd listen to all his songs from this year and all of em just to be exact lol

      • President Carter

        On behalf of all the people on this site does a favor and shave that piece of shit landing strip above your lip

        • C5

          LMAOOOOO HELL NAW IM DEAD

        • C5

          Finally bro somebody told this chink chunk nigga to shave his musty crusty Jackie Chan lookin ass.. Didn’t know Asians listen to wayne lbs

          • President Carter

            Oh shit he’s asian i thought he was fresh over the fence

            • THEFIREMANB1TCH

              Hes mexican

        • [Original] Gudda Gudda

          bruh lol

    • corbin wells

      when it gets pushed back i don’t wanna see u posting here.

      • President Carter

        When it does drop on the 9th I don’t wanna see ur salty Mr. Peanut looking ass bitch tits down to ur muffin top ass pussy.

        • [Original] Gudda Gudda

          it aint gonna drop on dec 9
          if it does i will never comment on lwhq again
          thats how confident i am

    • MrNinoBrown

      However J Coles album leaked and can’t lie this shit slapping the whole album is crazy. good job Cole. Now waiting on Wayne.

    • Humez

      Just tweeted he’s not dropping it due to Birdman.

      • Tp3 da truth

        I feel like somebody hacked his shit when has he ever talked like that about cash money

    • Jbadd504

      Yall better check wayne twitter !!! He sayin he wants to leave cash money !!! And how cv wont drop because birdman playin games !!!

    • Jbadd504

      Wayne says he wants to leave cash money !!

    • Jbadd504

      Wayne says birdman wont drop cv and he tired of it

  • Linoh Locc

    Weezy f babe,
    Ill be by myself when i come..

  • fewcha

    we need a weezy wednesdays tonight to explain whats going on with c5

  • mortimerr2014

    Just think the longer c5 gets pushed back the longer we have until thug tries and drops a c6 or even thinks of doing so. So that’s a plus lol

  • mortimerr2014

    Favorite Wayne tape?
    Favorite album?
    Song?
    Punchline?
    And favorite carter album?

    • TeddyPai-n

      Tape : DD3 (Da Drought)
      Carter: Tha Carter 3 –

      3 Peat
      Mr. Carter ft. Jay Z
      A Milli
      Got Money ft. T-Pain
      Comfortable ft. Babyface
      Dr. Carter
      Phone Home
      8- Tie My Hands ft. Robin Thicke
      Mrs. Officer ft. Bobby V, Kidd Kidd
      Let The Beat Build
      Shoot Me Down ft. D. Smith
      Lollipop ft. Static Major
      La La ft. Brisco, Busta Rhymes
      Playing With Fire ft. Beety Wright / Pussy Monster
      You Ain’t Got Nuthin ft. Juelz Santana, Fabolous
      Dontgetit

      -U.K. bonus track:
      Action
      -ITunes bonus tracks:
      Lollipop (remix) ft. Kanye West, Static Major
      Prostitute 2
      -Deluxe Edition bonus tracks/CD:
      I’m Me
      Gossip
      Kush
      Love Me or Hate Me
      Talkin’ About It

      Song : Im Me / BM Jr/ Go Dj/ when they come/ and a 5th but its to close idk

      • corbin wells

        stan boy over here.

    • Wtf

      Ain’t nobody got time for that

      • TeddyPai-n

        Dude fuck u ‘Wtf’

      • mortimerr2014

        Bye then nigga

    • [Original] Gudda Gudda

      Favorite Wayne tape? da drought 3
      Favorite album? tha carter 2
      Song? gossip
      Punchline? real Gs move in silence like lasagne
      And favorite carter album? tha carter 2

      • mortimerr2014

        Literatly exactly like my list except the mobb inseatd of gossip

    • jaleel bell

      No ceilings
      I am not a human being
      She Will
      “if you mouth off I blow ya face off, I mean POP POP POP den I take off”
      Carter 3

      • Lil Tunechi Or Young Tunafish

        ……really nigga.

    • YoungJT1092

      Tape: No Ceilings/ Da Drought
      Album: Carter 2
      Song: Scarface/You Got Jokes
      Punchline: A Devil in Tha Flesh, A Rebel At his Best, No complaianin, We Live in hell, n I’m blessed.
      Album: C2

    • ABC

      Da Drought 3

      Tha Carter IV (closely followed by II)

      La La La (Ligthin’ up my)

      “And just the other day, my nigga Chris killed himself. I pray to God that I never feel the way he felt. Where do we go, when there’s no help? He figured Heaven so he went left, y’all know that ain’t right” (Yes a bit long)

      Tha Carter IV (closely followed by II)

  • SeattleAtHome

    OMG

    My Snatch StinX !!!

  • Kcal9

    Yo!!!!!!, Wayne Has Just Been Shot yall!!!!!! Go look at Twitter, he’s not doing good

    • SuicidalStoner420

      You are full of shit… Fuckin up

    • [Original] Gudda Gudda

      marley g gonna find your family and merk them

      • Yrey

        You guys kill me with that Marley G stuff. That nigga don’t even got bodies. He is a fake ass blood. He ain’t from LA, Chicago, or New York so he a fake ass blood smh gtfoh.

    • Prince_Academics

      Dude why would you even wish that on Wayne and you on a Wayne fansite, no mutha fucka you got shot

  • Wtf

    Fuck Wayne if c5 gets pushed back, he just lost a fan

    • jaleel bell

      Ur fake

  • Try Me

    Waynes dead smh

    • THEFIREMANB1TCH

      Lol

    • [Original] Gudda Gudda

      bruce wayne?

  • Flipper

    Nooooooooo!!!!

  • western

    He’s dead

  • tr

    Wayne just got shot

    • SeattleAtHome

      GTFO

    • alex

      Fuck off

    • Linoh Locc

      Retard

    • SuicidalStoner420

      You fuckin up

      • mortimerr2014

        I love this guy^

        Pause

    • President Carter

      prolli due to that ugly ass comment

  • President Carter

    Comment if we got beef, #RoastofLWHQ

    • SeattleAtHome

      Wassup then nigga

      • President Carter

        Fuck outta here, dont u got some terrible ass tracklist to do. You have time to fuckin make a thousand lists but u can’t cop some random ass lil wayne pic for your profile. I bet when u was a kid yo momma made u write and revise all her fuckin her contacts of niggas she fucked. But all u got out of it was a bitch as 2002 PC that you sit at all day jackin off to possible weezy features. #RoastofLWHQ

        • [Original] Gudda Gudda

          that ether

        • mortimerr2014

          Lmao ripped his ass

        • Linoh Locc

          Lol

      • SuicidalStoner420

        You fuckin up

      • SeattleAtHome

        Fake^

        So i guess im bck on Top with these fakes wanting to be me ?

  • Yo

    Hey people are saying wayne has skin cancer?

    • [Original] Gudda Gudda

      lol let me guess
      mediatakeout reported it first
      gtfo

  • e dog

    so unless carter v is on itunes only that is the only way its coming tuesday?

    • President Carter

      He surprise dropping lol

      • e dog

        i guess.. we all want one last weezy wednesday but that wont happen

    • [Original] Gudda Gudda

      thats right

  • e dog

    wish lil wayne would confirm something before tuesday

    • [Original] Gudda Gudda

      he doesnt really care about his fans like that

      • mortimerr2014

        True, as much as he say he does he don’t. Not many celebrities/artist do and you wouldn’t either if you was swimmin in money like them

        • [Original] Gudda Gudda

          artists like eminem and jay dont push back their albums this many times
          matter of fact they never push them back
          and if they are gonna be pushed back they will give the fans notice

          • mortimerr2014

            True but I mean in general even them.two don’t give two shits about fans feelings etc

  • e dog

    mike jones got a mixtape droppin lol on the 1st

    • [Original] Gudda Gudda

      if weezy aint on it why tha fuck would any of us care?
      weezy funny as fuck in that video were he kept repeating mike jones name

      • e dog

        i just said it bc its funny

    • SuicidalStoner420

      Who the hell is Mike Jones? You fuckin up son

      • e dog

        no he is

      • Linoh Locc

        You dont know who mike jones is ??? YOU fuckin up lol

  • e dog

    dang ross only sold 79,000 first week? ouch

    • [Original] Gudda Gudda

      eminem didnt sell that much first week either breh

      • e dog

        your right, the only person winning is taylor lol

        • mortimerr2014

          Until CV!!

          • e dog

            what you said!!!!!!

      • mortimerr2014

        125 k

      • CMB_

        its a compilation album tho..

  • Sway

    Haha i aint gonna buy V fukk dat ho

  • Michael

    Don’t get me wrong, Wayne is still the greatest but J. Cole might of just dropped the realest verse of 2014…

    • Guest

      that fire squad song?

      • mortimerr2014

        Yah

      • Michael

        Haven’t heard his album yet cause I like to wait to buy it but I saw it on twitter and I was like damn, that’s some real shit

        • e dog

          steph currys wife went harder than j cole lol jk

      • C5=DETOX

        Yeah

    • MrNinoBrown

      One of the best song of the album he spits fire

    • HawaiianPunch

      Theres a line where he says ” meets bruce like wayne, meets beuce like lee, meets 02 lil wayne with a new white tee” shits dope lol

  • e dog

    carter V or dedication 6 on december 9th? what yall think

    • kizz

      umm imma guess carter 5 i dont know why but i think carter 5 will be released on december 9th even know we havent got a release date!!!!!!!!!!!!!!!!! :////////////////

      • e dog

        i hope your right bruh

        • kizz

          he even said he didnt want to cheat hes fans,,he will have no excuse this time its actually coming everyone forgets this album has to drop sometime and they wont expect it

    • THEFIREMANB1TCH

      U know im really hoping for d6 tbh but i bet we won’t get shit but maybe a song knowing how they work smh

    • Prince_Academics

      D6 fuck Carter V, I’m so over that

  • Breaking new

    New Weezy song Truffle Butter with nicki and drake

    • alex

      Late af bro

      • Linoh Locc

        Lol

  • C22

    J cole album is

    • Bobby bitch

      You mean

      • Drilon_G

        No I think he means

      • MrNinoBrown

        Don’t hate bro that album is fire not gonna say it’s a classic or something like that but it goes definitely in the top 5 of the best rap album of the year easily

    • THEFIREMANB1TCH

      What’s the best songs on there in your opinion?

      • HawaiianPunch

        Fire squad, hello, a tale of citiez, love yours, no role models.

  • Trey

    You guys kill me with that Marley G stuff. That nigga don’t even got bodies. He is a fake ass blood. He ain’t from LA, Chicago, or New York so he a fake ass blood smh gtfoh.

  • LP

    An easy to carry around water bottle? You mean..like the plastic bottles water comes in?

    • THEFIREMANB1TCH

      I would just put sum liquor or something in it.. Tf would be the point of water lol

      • SuicidalStoner420

        If you put water in it you’re fuckin up, I’d put lean in it or tincture

        • THEFIREMANB1TCH

          Idk bout lean cuz u gotta put that shit in a cup or bottle.. But what tincture??

          • SuicidalStoner420

            Tincture is thc extract in liquid form

            • THEFIREMANB1TCH

              Ahh

            • Linoh Locc

              In San diego they call it CDC THC lol

  • JC Freeman

    “Such and such better than Kendrick.. Kendrick is trash, kendrick fell off”

    • jaleel bell

      Wtf

    • jwade2144

      Wow smh you need to take Kendricks dick out your mouth

  • Jon Royal

    If this shit get pushed back I hope it only get pushed back like a week. Not no damn month

  • KheyKheyLuvTunechi

    MMMMMM My Babi ♡♡♡♡♡ Drank it up; I jus pledged on FB. I want one so bad!

  • THEFIREMANB1TCH

    Whats some dope ass underrated weezy songs that nobody has really heard of??

    • SuicidalStoner420

      The one where he raps about you fuckin up

      • THEFIREMANB1TCH

        Oh I know.. That one is so fkn dope bro, i knew you’d kno one

        • SuicidalStoner420

          Nah I’m just fuckin, but staring at the world, turn on the lights remix, awkward

          • THEFIREMANB1TCH

            Ya ive heard all those and the i actually don’t rreally like staring at the world

            • SuicidalStoner420

              Staring at the world is like the how to love of ianahb2

              • THEFIREMANB1TCH

                I feel like “back to you” was mor like the how to love imo.. But turn on the lights remix is dopd

                • SuicidalStoner420

                  How to love repeats itself, so does staring at the world, back to you he has different verses

                • THEFIREMANB1TCH

                  Ya i know but just how the song felt and shit was more of a better love song imo

              • THEFIREMANB1TCH

                The line about being naked like some newborn babies was wackasfuck.. He said something like that anywaus

          • papalee12

            take this L for awkward

            • SuicidalStoner420

              Take this L for fuckin up

      • THEFIREMANB1TCH

        ForreL tho bro do u know any songs that are dope and underrated or u just gonna tell me im fuckin up again lol..

    • e dog

      by myself i was just bumpin that today on a old cd im sure its heard of tho

      • THEFIREMANB1TCH

        It’s called ” by myself”

        • e dog

          its a wayne an juelz song

    • Prince_Academics

      Demolition 1 and 2

      • THEFIREMANB1TCH

        Those ain’t underrated at all bro lol

        • Konfuzed

          Nigga wit money

    • Linoh Locc

      How we do freestyle , feel so right , The leak

      • Linoh Locc

        Yes , Whip like a slave , Im from the south

    • YoungJT1092

      Terrorists and Scarface. You gotta be a real Wayne fan to know about those two. They woulda been Godly bangers if promoted better…

      • SeattleAtHome

        Terrorists is called “Im Good” ft. Meek mill…not terrorists..that hasnt even dropped yet and its ft. Cory gunz anyway…

        Its CV material song. (Unreleased as of now tho)

    • C5=DETOX

      Murder murder steel steel, moment of clarity, dirt off your shoulders, ignition remix, monster muzik, like a pimp freestyle, rest in peace, I call it whateva

      A lot of them from SQ mixtapes & the ym mixtape..that’s when I feel like wayne was hitting his lyrical stride

  • Shaquan James

    Not one song thats been released from cv blew me away i feel like this album aint gon be what people anticipate itz gonna be mefiocre i can tell

    • THEFIREMANB1TCH

      Speak for yourself bro.. Gotti and believe me was dope asfuck and they both blew me away

      • SuicidalStoner420

        He was fuckin up with believe me, gotti was good, moment is a banger, I kinda predicted how start a fire would turn out

        • THEFIREMANB1TCH

          Nah his last verse on believe me was fire asfuck bro

          • Konfuzed

            I think Krazy is pretty dope as well

            • Prince_Academics

              He snapped on Grindin, but I don’t know to what that song belongs too

    • Linoh Locc

      Grindin went hard

    • jaleel bell

      Nah! Those were just throwaways

    • C5=DETOX

      He spazzed on dusse..moment..believe me..gotti…any of the fts he’s been on

  • e dog

    the skys the limit so hard man

  • James

    Scrolling through all the comments on the last few posts and that suicidal stoner nigga is funny as fuck lmao! I’m prolly fuckin up.

    • SuicidalStoner420

      You are indeed fuckin up

      • James

        Why nigga?!

        • SuicidalStoner420

          Just are fuckin up

          • James

            You’re fuckin up

  • SuicidalStoner420

    I’m logging out for the night just remember, If you’re reading this… You’re fuckin up

    • THEFIREMANB1TCH

      You fucked up the day u got on this site

      • SuicidalStoner420

        You’ve been fuckin up since you were born

  • TukwilaBound

    To the people who listened to 2014 Forest Hills Drive. What did you guys think?

    • James

      Not bad. I like cole, I mean he got some good lines, great lines even. But it aint nothin that wowed me too much about it.

    • Yo

      Mixtape quality.. Not as good as last album… Too personal.. Nothing to go crazy with not catchy . 5/10

    • LuvCoolJ

      The concept and lyrics were dope af. I thought a lot of the production and instrumentals sounded too similar tho, with the exception of a few tracks. Still a good album tho. 7.5/10

    • HawaiianPunch

      Aside from a couple tracks his production needs a little kick out of that same sound he been using. His lyricism definitely went up, story telling skills is on point and his punch lines was poppin. 7.9/10

    • C5=DETOX

      Its dope, aoty really but I feel like the production lacks something..like its not full enough 7/10

  • THEFIREMANB1TCH

    Who got gta for Xboxone??

    • SuicidalStoner420

      You’re fuckin up

    • SeattleAtHome

      I did for reg. Xbox 360..gamertag: SeattleAtHome but i sold it, and will prolly get bck on next year

  • James

    I’m the nigga, the nigga nigga, the nigga nigga

    • C5=DETOX

      The Cristal swigger got shit off in my basement like tiger,but mama ain’t cookin up shit got my lil mama cooking up bricks, I be hooking up with them bitches who be hooking up with them bitches who be hooking up with them bitches who could hook me up with them niggas who could hook me up, when they get with em I send my hittas to get em, and his reply was you know who you fuck with? A gun in your face & that’s all you could come up with? I’m raw like young dick in some bitch

  • therealKBW AK 47

    Nicki is promoting the shit out her album i see it everywhere this is the kind of buzz c5 needs what is wayne doing does he even want his album to sale and he never talks about it he just says something about it one time thats it what is his deal come on wayne

    • Ye

      No it’s for his real fans

      • Kizz

        I know real niggas gonna fuck with this

    • James

      I agree with you, but the only thing I can think is maybe Wayne wants the album to speak for itself. He don’t wanna say something about it and get people too hyped and be disappointed. I’m sure he know how ppl said he sounded like c2 and c3 Wayne on these past couple albums and that’s what the fans was expecting just to find out that he ain’t going back to that. He knows his true fans are gonna buy this album or at least download and listen to it and if it’s great it’ll spread that it’s great and he’ll go out with a bang

      • Linoh Locc

        We can just wait and see. Hes just gana be like hears tha carter 5 ..
        I know he gana bang

        • SuicidalStoner420

          Speak English, you’re fuckin up

    • SuicidalStoner420

      Nicki is fuckin up

  • LilPunjabi

    fuck man J Cole – Forest Hills Drive is dopest dope, but waitin’ for cv.

  • ama

    i swear to god C5 wont drop in 5 days .. come om guys lets be honest there is no news no tracklist nothing at all …

    • SuicidalStoner420

      C5 is fuckin up

  • Weezy

    My nigga said “I don’t wanna cheat my fans”..bruh Ur lyin to urself if c5 don’t drop on the 9th..uve cheated us enough already

  • Weezy

    I’m catchin feelings, they gon’ make me catch a case

  • Carter V Season

    common nigga grow up and stop playing with our feelings

    • alex

      It’s come on

  • Carter V Season

    if only we can get a single before this week runs out, then you can push the album back for all i care.

    • SuicidalStoner420

      If they push it back they’re fuckin up

  • Weezy

    I dunno if yall feel the same but it pisses me off everytime danny posts somethin of wayne in the studio and captions it “took a break from workin on Tha Carter V”

  • I hate to say it but j Coles album is fuckin fire ….it has a classic feel to it. Wet dreamz….tale of 2 cities, fire squad and Jan 28th are soooo fuckin dope

  • Weezy

    Im just chillin waitin on Tha Carter V
    They sayin its droppin on the 9th
    But I ain’t feel the same since Tha Carter Tri
    Why u gotta lie
    Why u never drop shit on time
    Ur album sold a milli first week cuz u was on the grind
    Now u got that nigga tez fuckin up Ur shine
    What we do to u? We supported u
    Bought all ur albums even when we couldn’t afford it too
    We paid u nigga
    Now all ur doin is skatin nigga
    But I aint hatin nigga
    I was down witchu way before u made it nigga
    We just want the album to drop
    So we can have an album to cop
    Cuz all I do is listen to ur music
    Ain’t nobody album is hot
    Peace nigga

    • SuicidalStoner420

      YOU ARE FUCKIN UP

    • BobIsJah

      The man below is correct… You done fucked up

    • Jay weezle

      You dumpster juice

  • Yo

    Wonder what they will say about the pushback this time

    • TeddyPai-n

      We will get 2 parts cuz of the wait

    • C5=DETOX

      Nicki album to shine, drake & Wayne mixtape

      • Yo

        I’ll be good if we get a mixtape

  • Weezy

    Wayne is losing hair..my nigga gettin old

    • Ye

      No the drugs are making him look old and that he stop caring about his looks

  • C5=DETOX

    I’m just getting high thinking bout tha carter 5, I’m about to go to church and pray it comes out on the 9, times out of 10 its pushed back and that’s fine, as long as we get a mixtape to pass the time, Nicki album dropping on the 15th the pinkprint, real shit you my nigga & I hope I’m not fuckin up you gotta feel this, fuck niggas feel with no f I hope its stings bitch, been burning for C5 since the Carter 4 I need to be extinguished

    • Weezy

      Weezy is distinguished
      He play with words like he invented english
      Tha Carter I made me super hyped
      Tha Carter II made me wanna pick up the mic
      Tha Carter III changed my life
      Tha Carter IV was nice
      Tha Carter V is supposed to drop on the 9th
      My nigga ain’t promotin right
      But i know that shit gon be tight

  • SeattleAtHome

    Take tracks 2,3,4, 6 – off of C4 and u have a piss poor/softt – disapointment

    • C5=DETOX

      Even if you leave them on its the weakest Carter album..I can already say c5 gonna be top 3 carter albums

      • SeattleAtHome

        Yeah. Wayne said hes dropin two albums this year..and we know about a part 1and 2…i think they r both dropping 9th…like no mixtape and thats why

  • TeddyPai-n

    I love u DannyM #Nohomo

    • SeattleAtHome

      Me too

  • Anonymous

    December 9th, 2014
    Part 1.

    She Said Better Get ‘Em
    Start This Shit Off Right ft. Christina Milian
    Open Safe
    Life Of Mr. Carter
    Cassius Clay
    No Brainer ft. Flow
    Shake It
    Dawg Bones ft. Jeremih
    Lemon Nigga
    Sin/Sip ft. 2 Chainz
    Holy
    Take It Slow ft. Drake
    Never Really Mattered ft. Nicki Minaj
    She’s Mine
    Moraltothestory

    December 9th, 2014
    Part 2.

    Start A Fire ft. Christina Milian
    Velvet ft. Mannie Fresh, PJ Morton
    Side Bitch
    Form Good
    Money On Money ft. Young Thug
    Mute ft. Big Sean
    Mona Lisa ft. Kendrick Lamar
    Good Poison ft. Mikky Ekko
    Brad Pitt ft. B.o.B.
    Let It All Work Out
    Just Chill ft. Justin Bieber
    Light Up ft. Justin Timberlake
    Famous ft. Jacida Carter
    Scottie Pippen
    I’ll Be ft. Drake
    Got ‘Em

  • Anonymous

    Wayne will drop Two ALBUMS in 2014….. Dec. 9

    • SeattleAtHome

      OMG

      • Anonymous

        GlAd U lIkEd It

  • block

    5 more days !!

    • SeattleAtHome

      Then we get both. Bet

  • SeattleAtHome

    As much as im pissed at wayne and ymcmb camp i know CV will bang and i cant wait

    • THEFIREMANB1TCH

      Stfu

  • Anonymous

    tHiS Is A rAnSoM nOtE

    BoUt To TaKe GaMe OvEr

    *CV*

    • King Kendrick

      “make your piece with God, you’re gonna die if you in my way”

      Kendrick’s atomic bomb

      • TeddyPai-n

        Listen to :

        “Do What You Do”
        &
        “Do What We Do”

        #Real wayne Fans Stand

        • King Kendrick

          hahaha. Run along to safety

  • Anonymous

    January 6th, 2015
    Part 3.

    Been Planning This
    T.R.U.E. ft. T.I.
    Murda ft. Flow
    Mano Y Mano ft. Gudda Gudda
    I’m A God
    Ha Ha Ha
    Change My Name ft. DeJ Loaf
    Never Again ft. The Game
    Looking Up ft. Birdman
    On It ft. Ace Hood
    We Tight
    Next Up ft. Ludacris
    Impervious ft. Eminem
    Over The World
    Many Ways ft. Kanye West
    Hard Talk ft. Mystikal

    • TeddyPai-n

      Lovin

    • SuicidalStoner420

      Fuckin up

  • Anonymous

    January 20th, 2015
    Part 4.

    iWayne
    The Long Way
    À la ft. Future
    Grindin’ ft. Young Jeezy, Young Thug
    Devol
    Twisted ft. Drake
    From Within ft. Michael Jackson
    This Is It ft. Drake
    Terrorists ft. Cory Gunz
    Screams ft. Nicki Minaj
    Where’s God ft. Akon, Adele
    2 Witnesses ft. Jay Z
    Everything I Touch ft. Robin Thicke
    That’s Me
    Waynes’ World

    • SuicidalStoner420

      You fuckin up.

  • Anonymous

    February 10th, 2015
    Part 5.

    “Receiving Transmission”
    Tunechi Li(onches)
    Crunch Time
    Best Rapper
    Weezy
    Signed ‘Em (skit) ft. YMCMB
    Suck It
    King Me
    All You Will Need
    Drugs/Love
    Ambassador
    M.O.B.
    France (skit)
    The Space Ship

    • SuicidalStoner420

      You fuckin up

  • CV

    Yo “BM Jr 2” is BANGIN

    • TeddyPai-n

      Its a C2 track..

  • KoolaidakaDeiquian Jones

    FUCK ALBUM PROMOTION, FUCK ALBUM SELLS, AND FUCK IF C5 SELL A MILL IN A WEEK I JUST CARE ABOUT THE MUSIC WHY DO YOU FANS CARE SO MUCH ABOUT ALL ABOUT ALL THAT BS LIKE REALLY. YOU NOT GONE GET NONE OF THE MONEY HE MAKES SELLIN A MILL IN A WEEK WAYNE BEEN THERE AND DONE THAT ALLS I CARE ABOUT IS IF THE MUSIC GOOD I DONT EVEN CARE IF THEY PUSH CV BACK AGAIN I DONT GET YALL FANS YALL NEED TO………..

    • King Kendrick

      Respect your common sense

  • King Kendrick

    Did ya’ll miss Cole give the 2002 Wayne props on fire squad

    • tha mobb c2

      Yeah shit was dope, thats when wayne re invented himself

  • e dog

    V days!!!!

  • Weezy

    Tha Carter I made me super hyped
    Tha Carter II made me wanna pick up the mic
    Tha Carter III changed my life
    Tha Carter IV was nice
    Tha Carter V is supposed to drop on the 9th
    My nigga ain’t promotin right
    But i know that shit gon be tight

  • Tarik Berrada

    1. “Intro” feat. Game, Drake
    2. “Flown” feat. Birdman, Future
    3. “Kill ‘Em” feat. Meek Mill
    4. “KIRN”
    5. “Not a Chance” feat. the Weeknd, Future
    6. “No Answers” feat. Kanye West
    7. “Interlude”
    8. “They Ain’t Wit Us” feat. Drake, Young Thug
    9. “Tomorrow Ain’t Tomorrow” feat. Rich Homie Quan
    10. “Can’t Trust ‘Em” feat. Bun B, J. Cole
    11. “Forty” feat. Future, Nas
    12. “The End – Outro” feat. Birdman

    this is some random tracklist from a listening session that was held ages ago by some dude named Mike B, and during that session some attendee apparently took a photo of these songs that were “supposed” to be included in the carter five tracklist, but we now know that its not apart of the tracklist, but do you guys think that these songs could actually be legitimate??? it would be dope if they are

    • PurpleDrank !!!

      Yes, but there is too much featurings

    • TeddyPai-n

      This is SO STUPID AND ITS TWO PARTS TARD

      • Tarik Berrada

        did you not read what i said , i clearly said this is not apart of the upcoming carter V but i was asking whether or not you think they could be legitimate songs/singles, not necessarily apart of an album or anything, read before you comment like a dyslexic kid who cant type properly

  • Yo

    Wayne just tweeted

  • BLVCKREAPER

  • LuvCoolJ

    SMH.

  • e dog

    Wow

  • BLVCKREAPER

    wayne just said his album is not going to be released

  • e dog

    He wants off the label

  • e dog

    Dam

  • Yo

    WHAT THE FUCK IS HAPPEN HE DONT WANT TO BE A PART OF YMCM

  • LiL BuZZ

    As we expected.

    • King Kendrick

      So maybe now… You can believe and see where Tyga coming from

  • e dog

    Wtf????

  • Kidd

    Bruh Wayne just spilled the dirt on twitter….damn

  • Tp3 da truth

    Somebody done hacked my nigga wayne Twitter smh

    • Kidd

      r u sure its a hack?

      • THEFIREMANB1TCH

        It’s not a hack

        • Tp3 da truth

          If it’s not a hack it’s about time he say something about that shit they hold so much music hostage from us it’s crazy

      • Tp3 da truth

        I’m not sure but when has he ever talked about birdman an cash money like that

        • Kidd

          I know this shit seem unreal

        • King Kendrick

          Birdman did molest him.. He fed up

          • THEFIREMANB1TCH

            Ur an idiot if u believe that

          • Kidd

            lmaaaaooooooo im dead

  • Yo

    What is going on

  • Ye

    I told YALL wayne will leave

  • Kidd

    What if THIS TWITTER thing is the promo for Carter V anyone thinks it possible?

    • Tp3 da truth

      It would be a great Publicity stunt but would be fucked up if that’s what it resorts to to get album sales

      • 504HardHead

        I agree

    • C5=DETOX

      Maybe

  • King Kendrick

    We’ll take Wayne over at TDE

    • Kidd

      lollll

    • Kidd

      Roc Nation or Interscope for Wayne

      • Tp3 da truth

        Roc nation

      • C5=DETOX

        He should’ve signed with the ROC since 04

      • King Kendrick

        Interscope yeah

  • JoneszC

    Wtf is Wayne tweeting, that nigga serious?
    I don’t hope he’s playing it off by saying.
    *My Twitter is or was hacked.*

  • LuvCoolJ

    I think it’s all a joke though. Some bullshit ass promo so ppl will think his album isn’t dropping

  • Ye

    Wayne has signed with jay z psa from wayne

  • Real Wayniac

    Did you saw the latest Wayne’s tweets?…

  • Kidd

    Maybe this is why he gave that feature to B.O.B.

  • e dog

    Pusha t tweeting him lol

  • bsk_rich

    i think he got hacked too. idk we’ll see what happens

  • Kidd

    Now what happens with young money drake nicki as a matter of fact without young money cash money is nothing so wayne should get released from cash money and go to somewhere where they would actually promote his work not hold it hostage

  • Ye

    Push a telling wayne to join his side

  • wasTheDeal

    Wayne wants to leave cash money he said birdman and them is the reason he cant drop C5

  • 504HardHead

    I think this a beef about baby n thug gày ass. Birdman aint pushed wayne since he fucked thug

  • Kidd

    Everybody lets blast birdman cortez and all them niggas on twitter

    • Kidd

      Start a hashtag or something

  • 504HardHead

    If I know my nigga wayne,he gone leak it. I bet everything

    • Kidd

      and go diamond lol

      • 504HardHead

        Lol

    • C5=DETOX

      I’m just waiting for the tweet with the leak bruh

      • Kidd

        And we say HELL YEAH FUCKING RIGHT ALL RIGHT *drake voice

      • 504HardHead

        Rns DAWG. If they wanna rock like that. Wayne gone do it for us

  • e dog

    Crazy

  • Linoh Locc

    Smh

  • Tune

    Lil wayne already said on twitter birdman and cashmoney rec is not letting him release the album and he wants to leave cashmoney

  • wasTheDeal

    Chek wayne twitter he wants to leave CM blames C5 push back are cause of CM and baby

    • 504HardHead

      Really?

      • wasTheDeal

        Yea bro he just wrote it

    • Kidd

      Ketchup homie

      • wasTheDeal

        Ketchup? Nikka he just posted it like 25 mins ago

        • Kidd

          loll dont get defensive homie

          • wasTheDeal

            I aint bruh carzy tho tought he will be CM 4life

  • 504HardHead

    This dont seem real. I guess baby fukn thug for real

  • Linoh Locc

    It becuz Young thugs fagger ass !!! Fuck baby and thug !!!!!

    • 504HardHead

      U right son

      • Linoh Locc

        It is #fuckBirdman

    • Waynedagoat

      U got a point.. But thugger is fire ass fuk rn.. He has his own flow his own voice.. Wayne dont know if his a country singer or a rapper no more

      • Linoh Locc

        Fuck young thug . Point blank .

        • Waynedagoat

          Bruh.. Thuggers hard.. Especialllyyy if u a wayne fan how could u not like thugger a guy who worships weezy.. Nd spits like him ..(alien style) his fire trust listen to him his a fag but so is weezy.. Its the bars that matter

      • Kidd

        down vote this bitch ass comment

  • Real Wayniac

    lets make the hashtag on twitter: #FuckBirdman lol

    • 504HardHead

      I’m wit u

      • Real Wayniac

        lets do this

    • Kidd

      seriously tho

      • 504HardHead

        I’m serious too nigga

    • Linoh Locc

      Lets do this

    • ComicCon

      Al in

  • 504HardHead

    Well cash money might as well file for bankruptcy. N them fuckn fags owe wayne a lot of grip. Gtfoh

  • Kidd

    #fuckbirdman on twitter

  • Waynedagoat

    Ok this is one of 2 things.. Either birdman is very smart nd sees wayne will flop and doesnt want to c that happen to wayne cuz theres no hype.. Creativity?? Offday?? Start a fire?? That aint creativity… Or he got hacked..

    • Kidd

      Maybe hes saying they made him do those songs to build hype maybe the same with ianahb2 cuz he was out of it on there maybe he saying with actual support he could really be creative but they not letting him maybe the christina millian thing was just a publicity stunt cash money implemented to get more sells

      • Waynedagoat

        Bruh .. Na its one of 2 things .. Birdmans smart i mean waynedagoat.. But wayne floppin hard

        • 504HardHead

          so y everybody mad dumb nigga?

          • Waynedagoat

            What u meant?

        • Kidd

          Birdman is not smart half of his words are just pigeon noises wtf

          • Waynedagoat

            ?? In his raps b but the nigga gots like 500 million.. Money talks bullshit walks

            • 504HardHead

              Bc of who

            • Kidd

              wayne got most of that money for him off the distribution slim is the mastermind behind the money birdman jjust a bitch #fuckbirdman

              • Waynedagoat

                Smh.. Ur gona look like a bitchhhhh wen wayne say he was hacked..”aww naa i didnt mean fuck birdman i meant fuck birds…. Man” bitchass nigha

                • Kidd

                  im waiting for it …. wheres it at?

  • Yo

    This is crazy man kinda breaks my heart if this is true…

    • Linoh Locc

      Yeah it does

  • JoneszC

    Any other YMCMB members aint tweeting about what Wayne tweeted?

  • 504HardHead

    He got hacked I say bc tune don’t talk like that

    • Real Wayniac

      i dont thinks so

  • Anonymous

    December 9th, 2014
    Part 1.

    She Said Better Get ‘Em
    Start This Shit Off Right ft. Christina Milian
    Open Safe
    Life Of Mr. Carter
    Cassius Clay
    No Brainer ft. Flow
    Shake It
    Dawg Bones ft. Jeremih
    Lemon Nigga
    Sin/Sip ft. 2 Chainz
    Holy
    Take It Slow ft. Drake
    Never Really Mattered ft. Nicki Minaj
    She’s Mine
    Moraltothestory

  • Real Wayniac

    Cash Money in ww trends

  • Anonymous

    December 9th, 2014
    Part 2.

    Start A Fire ft. Christina Milian
    Velvet ft. Mannie Fresh, PJ Morton
    Side Bitch
    Form Good
    Money On Money ft. Young Thug
    Mute ft. Big Sean
    Mona Lisa ft. Kendrick Lamar
    Good Poison ft. Mikky Ekko
    Brad Pitt ft. B.o.B.
    Let It All Work Out
    Just Chill ft. Justin Bieber
    Light Up ft. Justin Timberlake
    Famous ft. Jacida Carter
    Scottie Pippen
    I’ll Be ft. Drake
    Got ‘Em

  • Kidd

    Bruh Pusha T just told wayne to come to G.O.O.D. music on twitter wtf

    • 504HardHead

      What a fag. Fuck that nigga

      • LuvCoolJ

        Push a real nigga bruh.

        • Kidd

          he cant be that real this shows that he really IS a fan of wayne

          • LuvCoolJ

            Nah he just being petty lol

  • LondonB

    I think an angry fan hacked Waynes shit lol or maybe Tyga. He known for that lol

  • Anonymous

    January 6th, 2015
    Part 3.

    Been Planning This
    T.R.U.E. ft. T.I.
    Murda ft. Flow
    Mano Y Mano ft. Gudda Gudda
    I’m A God
    Ha Ha Ha
    Change My Name ft. DeJ Loaf
    Never Again ft. The Game
    Looking Up ft. Birdman
    On It ft. Ace Hood
    We Tight
    Next Up ft. Ludacris
    Impervious ft. Eminem
    Over The World
    Many Ways ft. Kanye West
    Hard Talk ft. Mystikal

  • Anonymous

    January 20th, 2015
    Part 4.

    iWayne
    The Long Way
    À la ft. Future
    Grindin’ ft. Young Jeezy, Young Thug
    Devol
    Twisted ft. Drake
    From Within ft. Michael Jackson
    This Is It ft. Drake
    Terrorists ft. Cory Gunz
    Screams ft. Nicki Minaj
    Where’s God ft. Akon, Adele
    2 Witnesses ft. Jay Z
    Everything I Touch ft. Robin Thicke
    That’s Me
    Waynes’ World

  • Anonymous

    February 10th, 2015
    Part 5.

    “Receiving Transmission”
    Tunechi Li(onches)
    Crunch Time
    Best Rapper
    Weezy
    Signed ‘Em (skit) ft. YMCMB
    Suck It
    King Me
    All You Will Need
    Drugs/Love
    Ambassador
    M.O.B.
    France (skit)
    The Space Ship

  • 504HardHead

    He throw salt then all over weezy TL lmao

  • Linoh Locc

    #fuckBirdman

  • 504HardHead

    Wayne got hacked bc wayne is cash money. Those tweets were random and he don’t talk like that. Plus wayne can do w/e he want so,tweets make no sense

    • Kidd

      he still has a label that ultimately make the decisions thats what people dont realize i guess tygas were random too then

      • 504HardHead

        Bruh wayne is cash money. Ain’t no If ands buts about it. He made them. They know that

  • Kidd

    can we get a new forum Danny?

  • King Kendrick

    It’s NEw RULES that will start to manifest in rap.. Gotta get back to raw realness and originality and creativity and not giving a fuck and say what you feel.

    You starting to see the real niggas step out..