Audio

Monica – Just Right For Me (Feat Lil Wayne)

Tue, May 19, 2015 by

Monica Just Right For Me Feat Lil Wayne

Monica grabs a verse from Lil Wayne for her brand new single called “Just Right For Me“. The Polow Da Don-produced song will appear on her upcoming album, Code Red, due to be released later this year.

“Got Monica on my playlist and she on my bae list”

You can view the artwork for “Just Right For Me” above and stream the CDQ version of the track after the jump below!

Click here to read the lyrics for “Just Right For Me“.

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , ,

  • Weezy

    She on my playlist and she on my bae list

  • Shannon-Brown

    My bae list? Imma kill this nigga

  • Shannon-Brown

    Nobody give af shut yo attention seeking ass up

    • DaBeazt

      I wasn’t “seeking attention”
      Just keeping it real son

      • Shannon-Brown

        Nobody thinking bout whatever you did. Nuff said

        • DaBeazt

          Well good
          (Y)

  • Shannon-Brown

    Bout to kill this lil nigga

  • Patrick H

    That DJ ruined the song wtf was he doing.

  • feeding a bitch grapes

    Radio Djs gotta stop thinking they’re some sort of artist- just shut up and play the record

    On a positive note I think the verse is pretty hot. The whole thing sounds like good fucking music

    • David D

      They ruined it smh

  • Wrong Lyrics

    These niggas on an airport or sum shit like tf

  • DaBeazt

    This is wavy!

  • Tunacycle

    Need that FWA pronto!

    • Wrong Lyrics

      Im good the features are slowly building my hype back id rather he keep featuring only song outta whatever session ud call it i dont like is How Many Times

      • Amazu Ukoh

        You tripping if you don’t like how many times

  • e dog

    FWA gonna go the fck in

  • Tunechilionchess

    Love his flow on this verse , straight monster ya heard me

  • David D

    Wayne feature game this year been crazy

  • DaBeazt

    My nigga be getting mad radio play now! Great!

  • Weezy

    And there’s still more features on the way!

    • Jonny bones

      Plus fwa and c5 and d6

  • Wrong Lyrics

    I just want a lil wayne and asap rocky track over the darkest beat bruh i will cry but im reaching

    • CarterBoy

      asap rocky overrated as fuck

      he trash

      gtfo

  • Jonny bones

    Whose Monica tho?

    • Wrong Lyrics

      Some unsigned artist

      • Jonny bones

        oh nice

        • Who’s Monica

          Who’s Monica? Unsigned artist? Lmao youngens obviously…. Google Monica. You both can’t be over 18 to not know who Monica is…..

          • CarterBoy

            i thought they were joking at first smh

            they must be 12

            • Jbadd504

              Jtfo yea i just had to comment to them…i was like wtf..they gotta be underage

          • Jonny bones

            I’m 21

    • CarterBoy

      smh

    • Jbadd504

      Young nigga lol.
      Monicas an old school R&B legend

      • Jonny bones

        Never heard of her before

    • Nicholas Hunt

      She been around ages. Strangely though the song with her in it I always remember is Everytime The Beat Drop with Dem Franchize Boyz

  • Young Money Yayo

    Wayne the king of features. No other artist has been featured in so many songs this year, his work ethic is on another level

  • Wrong Lyrics

    The beginning of the year sounded so promising i expected 3-5 wayne projects that slowly dimmed to looking like 2 this year ….

    • Sirbyron

      I actually prefer one solid weezy album then a bunch of half ass shit so #FWA will be dope he been in rare form.

  • Jonny bones

    I’m feelin like fwa goin to be 2015 Wayne…… Aka the best rapper alive

  • How long is the song ? They replayed that shit like 4 times & it doesn’t feel like I listened to it all

    • CarterBoy

      its better just waiting for CDQ

  • CarterBoy

    need the CDQ to be able to enjoy

  • CarterBoy

    you didn’t get this yesterday?

  • Yo

    Good

  • Wayne> UrFavRapper

    Weezy!! Weezy!!! Weezy!!!! Weezy!!!!! Finale chant

  • Weezy

    what y’all think the next feature gon be?

    • something_you_forgot

      Turk

      • Weezy

        same

        • something_you_forgot

          Da cover art contest over today..so prolly droppin tonite

          • Weezy

            ye and turk don’t loaft

    • Knudtsen

      Flow

    • DaBeazt

      Turk

  • Weezy

    we went from predicting release dates to predicting features..wayne fukn wit us lmaoo

  • Chris Fox

    That just right for me!

  • something_you_forgot

    Da Free weezy movement is prolly free weezy verses

  • xxtforkxx

    sounds good but I need the CDQ version ASAP no rocky.

    • fewcha

      lol

  • Ninobrown

    is that him ? the goat is back on his old flow

  • ThaCarterV

    I’m going to swing on those “dj’s”

    • Real2myPeers

      get em boss

  • Real2myPeers

    Oh Fuck no, I’ll wait for the CDQ version. That DJ Goin have to square up cuhh

    • ThaCarterV

      I’m saying dawg we about to tag team those fuckers no homo

      • Shut up and take the L

        Saying no homo doesn’t allow you to say anything u want, cuz u just definitely sounded mega homo

    • Weezy

      it’ll drop today, what tha fuk is up nigga

      • Real2myPeers

        Shit mane I’m coolin, what’s good fool ?

        • Weezy

          just outchea brotha enjoyin these features till we get that fwa

    • kentunechi

      I’m wait

    • Tunechilee

      On a real nigga note. FUCK a feature. I want full weezy songs I can bump like I used to. Fuck these whack ass lover boy/girl singing shit. Not even skaters fuck with this shit come on weezy. Fuck tez and drop something for your fans

  • Sirbyron

    If Wayne had to bring this fire in 2013 nobody would be hating on him and y”all thought he was finished there’s a reason he got “I am music and power” tattoos on him he switches up whenever. Weezy f tha best

  • xxtforkxx

    Well of course, I smoke mad weed, I’m on my high horse

    • Kobe

      ” I’m so high on my horse if I fall off, I’d get kicked by a hoove before I hit the hood.. They would let that go over they head but I wish a nigga would.
      Now it’s my time, you gotta watch…. Everyday is ceramics clasd, time to pass the pot..”

      -Soulo

    • Weezy

      mare weed*

  • d6b4c5

    Where is #fwa do you guys thank it will drop in the next few days or do you thank we will get a date or do you thank it will just drop outah nowhere

    • June

      • Dr Carter

        Suggestion or it had been said

        • Daz when his tour stops

    • ThaCarterV

      Hahah really convinced it won’t happen

  • Dr Carter

    This is that autotune I really like

  • JayHighAss

    I’m on some Fck the #FWA right now I’m focused on that A$VP At. Long. Last. ASAP

  • Dr Carter

    “he said she on my playlist and my bae list hold up”

  • papalee12

    Thas that demolition voice !!!!!!!!

  • ThaCarterV

    I’m so thankful for the first 3 carters

    • #1Stunna

      *4 Carters

      • ThaCarterV

        Idk I liked a few like president carter , mirrors, but other ones just thought were corny. I can’t listen to 4 like I listen to the first 3. Which is daily

  • Dr Carter

    Shit bars too ahah

  • papalee12

    He got that demolition flow n voice ahahahahha!!!!! Wayneeeeeee!!!!! Im proud

  • papalee12

    I got some faith now

  • weezy on another one..its featuring lil wayne season.

  • Kobe

    This nigga Wayne does a bunch of features with people who aint poppin at the moment and the songs get put out. Alot of niggas work just as hard as Wayne . Cole put two albums out in 2 years and produces his own beats. Travled city to city goin to people’s houses. If anything wayne the laziest. He don’t write lyrics down just thinks of random shit most of the time and blab it out. Majority of his catalog is mixtapes. Songs that don’t belong to him . Just took great beats from niggas who could barely rap. That’s the truth lil niggas

    • Yo

      Since ur attention span is 8 sec… U do not know what ur talking about after “this nigga Wayne”

      • Kobe

        My attention span isn’t 8 seconds. Shut yo smart mouth ass up and accept this truth.

        • T Wayne

          Wont accept it cause its not the truth. Besides the cole part.

          • Kobe

            So a huge bulk of Wayne’s music aren’t mixtapes?
            Does he not spit random bull shit and hit you with a good 1-2 lines in a 3 min song..
            He didn’t take a bunch of good beats from struggle rappers and just make it his own?

            All his mixtapes should prove it even d4, D5, S4tw and s4tw2. He barely did any songs from the top major rappers

            • Yo

              U full of shit u close ur mouth an let yo ass talk

              • Kobe

                You know I’m hittin you with truth lil nigga. Shut yo ass up

                • Yo

                  Attention span is 8 sec lol

            • T Wayne

              Bruh u act like he didnt have atleast 10 regular cds with those mixtapes

            • Jbadd504

              Why are u on this site though

    • ThaCarterV

      For how many decades?

      • Kobe

        from Ghost writers and mixtapes. Spew out random bullshit. He got some good tracks. But 70% of his catalog is him spewing bullshit. This nigga 32 rapping about kidnapping kids. You know how much he don’t give a damn and how much people don’t take him seriously for that bullshit to just get overlooked. Foh. He as no limitations. Nobody checks him cus nobody give af bout him or take him seriously.

        • #1Stunna

          Every single rapper shows him respect. The only people that don’t are the “hip hop experts” like you.

          • Kobe

            Wayne a cool nigga but at the same time he be on some bull shit. At some point it was cool but after awhile this nigga don’t grow up musically

            • Real2myPeers

              Tru. I agree

              • Kobe

                See you get it

        • ThaCarterV

          I appreciate your honesty

        • Real2myPeers

          Naaa I kno niggas that say Fuck wayne but ALWAYS listen to the nigga new shit. Therefor people still checking for him , negative or positive. Still checking

          • Kobe

            Ion know where you from but alright. Idgaf we in a day where chief keef and young thug are rappers just cus the beat bang. Idgaf.

            • Real2myPeers

              That’s tru. But you knocking wayne for what doee ? A few facts is fine but you doin it to make people mad.

              • Kobe

                Im sayin it to take this nigga down a notch. If he matured on CV I’ll come back and take everything back. That’s his last album. I’m talking a real effort. Not just a few songs like mirror and having help with how to love then turn around talking about guns and kidnapping beyonce

                • Real2myPeers

                  I see what you mean

    • #1Stunna

      Lil Wayne was on over 300 songs in 2007.. Regardless if they were his own beats or not, nobody makes that many songs and is still lazy. Wayne’s work ethic > Cole’s work ethic.

      • Kobe

        Just cause he put his bullshit out cus yall eat it up don’t mean niggas havent recorded just as many songs

        • #1Stunna

          Name one artist that recorded more verses than Lil Wayne in 2007.

          • ThaCarterV

            And for 50 to 75 a verse

          • Kobe

            I paid no attention to rap then all i saw was south niggas. Idgaf. He spew out bullshit. C3 was dope even tho some of the content was bullshit

            • Real2myPeers

              You just talkin to Get people mad now

            • #1Stunna

              Name any album by any rapper and I will poin out bull shit lines too.

              • Kobe

                Wayne got the most of any top rapper and you know it. Foh

                • #1Stunna

                  Shiiit so you admit he is a top rapper… And don’t Chang the subject give me any album and I will point out bullshit lines.

                • Kobe

                  Top as in popularity. Yeah. The 2000’s didnt have many.

                • #1Stunna

                  Holy, you are delusional asf.

                • Real2myPeers

                  Hell yea mane

        • ThaCarterV

          U always avoiding me, how many decades cole been on it

    • 1017BLOOD

      Why are you on this site?

    • #1Stunna

      Cole is 30, and Wayne is 32. Let that sink in…Wayne has accomplished so much more in his lifetime. Many would argue that Cole is in his prime right now, Wayne is gonna take over the rap game again. FWA

      • Real2myPeers

        Damn cole 30 ?? Wtf

      • Real2myPeers

        Goddamn I though the nigga J cole was bout 25 26 . Well damn

        • #1Stunna

          Lol ya, Wayne is a head of the whole rap game.

          • Real2myPeers

            Mane that’s crazy lol..

      • Kobe

        Cole didnt have a daddy kissn him in the mouth butt fuckin him to help him. Cole wasn’t on drugs just living in the studio spewing out bullshit. Nigga had work and school. Had real life issues. Foh

  • Linoh Locc

    Who tf is Monica ? Lmao.
    #Weezy

    • T Wayne

      U never heard of monica. She been around for a minute pimp.

    • Wow

    • fewcha

      come on bruh smh

  • yung_rich_city_kid

    Dam I ant heard a good wayne feature in awhile this gonna be on the radio need that cdq fuck dj’s

    • Knudtsen

      You havent heard a good wayne feature in awhile? Nigga please, less than 24hours ago we got another good one

      • yung_rich_city_kid

        I mean it was ok

        • Real2myPeers

          Yea, I can’t remember one thing he said. And it came out yesterday lol

  • ThaCarterV

    Praying Kobe goes to a j cole fan site

  • Shizzy

    CDQ version is on soundcloud. No dj

    • ThaCarterV

      Good look , Danny ya hurrrd him

  • d6b4c5

    Fwa fwa fwa

  • Greg8990

    Aye he killed that shit as always GOAT

  • Real2myPeers

    You are watching a master at work

  • Shizzy

    Check thugs latest insta video

    • Real2myPeers

      Na I’m good

    • Keepin’ It Real

      You gonna have to say why..I ain’t checking nothing of that nigga. Pause.

      • 1017BLOOD

        He’s playing one of his old tracks in the background and it says summin about Wayne in the lyrics thats all

      • Showing luv to wayne

      • Keepin’ It Real

        Thanks but fuck that nigga

  • Keepin’ It Real

    FWA gotta be coming soon all these features gotta be for a reason.

  • Real2myPeers

    Lmfao right. Clear as day when it starts

  • Kobe

    Mamba out

    • #1Stunna

      Bih

  • los_la_flame

    Download link????

    • Real2myPeers

      Fuck you Goin play this in the whip while the DJ all over the song ?

      • 1017BLOOD

        Nigga pulls up with “LOS ANGELES LEAKERS” blasting out the trunk

      • los_la_flame

        Got soundbloud lol

  • Zach Meadows

    Tunchi’s verse was nice that flow is on point!

  • The Future

    Damn, its feeling like 06 again with all this features.
    He never disappoints.

    • Real2myPeers

      Yes he do

      • The Future

        Lol. Damn quick with the response. But seriously, no one asked for your opinion.

        • Real2myPeers

          Not an opinion. Facts. He disappointed everybody with C4 and had the nerve to drop that Porn of a mixtape he called Dedication 4

          • Miikeey

            dude c4 is sick

  • los_la_flame

    Wayne shittin on EVERY TRACK HE TOUCH…..WORD TO GOD! *weezy voice

    • Real2myPeers

      Not every track. You are to generous

      • los_la_flame

        U three krazzzy if he aint

  • Yo

    Art of storytellin voice flow??

    • fewcha

      yep

  • CJ

    Wayne has had a lot of features but he haven’t killed every one. Bass Ackwards, Fuck Up Some Commas, and this are right. Brown Sugar and How Many Times were ok. And Vegas just flows good and have some funny lines and I need with that verse heavy.

  • fewcha

    cdq does sound wayyyy better

    • 504HardHead

      Usually does….

  • fewcha

    late

  • wiseman91

    bodied weezy killin every verse it’s like 2009

    • #1Stunna

      Suspect.

      • wiseman91

        how?

  • #1Stunna

    I honestly just hop CV still has two parts.

  • CJ

    Yeah. Ion be wanting to put it down, cuz it really isn’t bad, but they don’t bang. Tha Mobb and Mr. Carter are tracks that still bang like they new. C4 ain’t got tracks like that.

    • #1Stunna

      Yeah it does.

      • CJ

        Do you find yourself replaying C4 songs more than C2 songs? And when I mean don’t bang, I don’t mean they sound bad now.

        • #1Stunna

          i dont play the whole album as much, but i definitley play songs off of c4 every day
          blunt blowin
          pres. carter’
          she will
          abortion
          megaman
          6ft 7ft
          nightmares of the bottom
          mirror…and the list goes on.

        • Crucial .m

          Only c2 song I’ll play is hit em up and that’s once every while I rarely bump any song 2 years old or more

        • Sometimes, for lyrics I go for C2, for listening to I prefer C4 atm TBH, it might change it might not

    • 504HardHead

      Logout nigga

    • Crucial .m

      6 foot 7 foot is a classic that song was straight bars

  • wiseman91

    exactly

  • Weezy

    this nigga put the kissing emoji..im done lmao

  • Real2myPeers

    Na he can’t, these features irrelevant to the world to be real lol. Niggas want that fwa cuhh

  • ms_bossy

    Nice song that was amazing

    • los_la_flame

      Agreed

  • Real2myPeers

    No you just don’t get what I was trying to say

  • #1Stunna

    It was a joke mayne

  • Weezy

    lol no dj now

    • Real2myPeers

      Word ? Good lookin boss !

  • Linoh Locc

    All these features are great, not really holding me back but Than again I have All kinds of Weezy music to play. Cant wait to get a Weezy single or FWA
    #Weezy

    • Weezy

      got wayne on my playlist and my everyday list. pause

  • TREDO

    d4 was…..bad it was porn on a cd

  • weezyftunechi

    Takin her out to eat like I’m hungry

  • Anti

    Take her out to eat like I’m hungry if you’re hungry =69ing lol

    • Real2myPeers

      You don’t say?

      • Anti

        Yup

  • Real2myPeers

    You gay is shit

  • something_you_forgot

    Wayne shuda had a 2nd verse

    • Weezy

      i was expecting the same, 2nd verse woulda been proper

      • something_you_forgot

        Exactly..or his verse shuda been in da middle

    • Sheryl R. White

      Make Extra 79$ daily@ lilwaynehq

      >/

  • #1Stunna

    Wayne is trying to throw us all off with all these auto tune verses…Cause I mean almost every FWA snippet is without it. I think FWA will have little to no auto tune.

  • TuneThaGoat#FWA

    man this verse is sick. way too short though

  • d6b4c5

    Do you thank we will get a release date or do you thank it will drop outta nowhere

  • Crucial .m

    C4 was great I’ll give it 4/5 but peoples expected a 5/5 album like C2 & C3, so I guess it is mediocre to what peoples expected it to be

  • los_la_flame

    Who listens to the whole weezy verse then replay??? Lol

    • Dr Carter

      Me

  • something_you_forgot

    Flows new remix to trap queen solid..dissed young thug

    • los_la_flame

      He onnis hoe!!

  • C5Slime

    Wayne retiring like flow said, drake staying with ovo and no more young money cash money and nicki going to roc nation. Believe me. Watch when this comes true, if you doubt it, calmly ask in comments and I’ll explain why. I’m first to say that and don’t copy my idea without reference Bois.

    • Dr Carter

      Do you think FWA and C5 will drop ?

      • C5Slime

        ah I don’t know slime, I only know that ^ but yeah I think they will, too much money involved for everyone, even Birdman must want C5 out, just at the right time

    • 1017BLOOD

      Ive been saying this tho. Apart from the Nicki going to Roc Nation thing.

      • C5Slime

        yeah blood, she going there there’s been a lot of signs recently, she’s too big for young money if Wayne leaves, it’ll be on Flow and Mack’s back

        • CJ

          You referring to her and Bey being cool and collaborating, or more?

          • C5Slime

            Yeh stuff like her and Bey being cool, releasing the video on Tidal and promoting it so much, attending Roc nation lunch before Grammy’s, chilling with Jay and B before may weather pacquiao when Wayne was there too, wearing Off White clothes designed by Kanye’s best friend Virgil Abloah

            • CJ

              Damn. Yeah, I could see her signing. Or at least forming her own label like Drake did with OVO

              • C5Slime

                drakes got a sound though cos of 40, and ovo is all his niggas from Toronto he’s always known, nicki doesn’t have that cos she was engaged to that dude, she lost everything, no crew.

        • AutoTunechi

          Eventually Euro’s too

    • Yo

      Who knows

    • CJ

      Makes sense fr. Ain’t no one from YM big enough to carry the label.

      • Wayne Drake & Nicki can & have been carrying he label for years

        • CJ

          I mean officially. Drake and Nicki(sorta) got they own label. Wayne was always the official head to rep the label. If he retires and Drake and Nicki show no interest in running it, it’ll die off most likely.

    • #1Stunna

      BS.

      • C5Slime

        knew one dumb nigga wouldn’t bother debating bout it and would jus be a wanksta

    • When did flow say about Wayne retirement?

  • Jonny bones

    So is lil Wayne retiring from rap and becomin a dj? O well I guess know he will be the best dj alive

  • something_you_forgot

    Like charlamagne said wayne must be desperate fo cash tryna become a dj smh

    • Real2myPeers

      Gotta do what you gotta do to eat

      • something_you_forgot

        Hell yeah..he jus needa get back on real rap grind nd stop bullshittin

  • Dr Carter

    I noticed sumtin, the video Good of Wayne and Rocko didnt drop yet

    • weezyftunechi

      Keep it

      • Real2myPeers

        Lol right

      • Dr Carter

        Ok

    • Real2myPeers

      I dont even remember how that song went,

  • Sparks

    Well maybe but I ain’t really noticed it or maybe he used it the right way this time

  • #SoFuckinKrazY

  • Sparks

    My bad just heard the update version definitely autotune .lmao! It’s okay tho

  • Real2myPeers

    What that nigga say now lol

  • ThaCarterV

    I hate how TMZ lets post like this slide but never my reply

    • CJ

      TMZ always on some BS. Especially with Wayne. They are good for an iffy ass heads up on incoming news every now and then.

    • Riak

      You use curse word idiot

    • Weezy

      they’re fukked up themselves why would they care about the comments

    • #1Stunna

      Honestly Wayne has been around DJ’s 20 plus years, and sometimes even next to them performing and talking. I don’t know why people just imediatly assume Wayne is bad at being a DJ. If anything he has more experience than most the DJ’s out there.

      • ThaCarterV

        And it’s not because he’s broke

        • Riak

          He fake dj like he fake guitar player

  • Riak

    July 4

    • #1Stunna

      Will there be a diss to LWHQ on your album?

      • Riak

        No. I drop single that not on album June 2 . This is called RiakTion. I diss all fakeness

        • 1017BLOOD

          Lemme do a skit for that shit tho.

          • Riak

            No

            • 1017BLOOD

              Ill call it “realnes”, it will be real

              • Riak

                No you put fakeness on album

        • #1Stunna

          including LWHQ?

          • Riak

            Yes

            • #1Stunna

              will i make it into the diss?

              • Riak

                All people on site is fakeness so all people on site get this realness.

  • Drilon_G

    Refresh

    • Riak

      Then stop go to clubs all time

    • Riak

      Kanye already do this in action more than words

  • Riak

    I not seattle. It never rain in southern California

    Year Of Riak

  • Izak Rod

    Yall hear wheezy quit rapping he now a dj!!!

    • mortimerr2015

      Wheezy dope

    • He didn’t quit rapping dumb dumb

      • Weezy

        dumb dumb LOLL

    • Knudtsen

      Smh

  • blahhh

    Where did this dj rumor start?

  • Real2myPeers

    Smh @my neighbor bitch ass dog

    • Weezy

      same problem

    • weezyftunechi

      Go mike Vick on they ass

  • HawaiianPunch

    anybody know a download link to the cdq version?

  • حماده

    YG dope i want him in FWA

    • Real2myPeers

      He okay

      • حماده

        You like 2015 flow ?

        • Real2myPeers

          I don’t agree with his point but yes I Fuck with it boss

  • Real2myPeers

    Lmfao chill mane

  • something_you_forgot

    Battlefield 4 or Battlefield Hardline?

    • Real2myPeers

      BF4

      • something_you_forgot

        What’s really da difference

    • Knudtsen

      Bf4

      • something_you_forgot

        Wats da difference?

        • Knudtsen

          Havent played hardline, but i fuck with that bf4 bigtime!!

          • something_you_forgot

            I fucked wit bf3..is 4 better?

            • Knudtsen

              Yeah, i think so

            • Knudtsen

              No bf game beat that bad company tho

              • something_you_forgot

                Havent played that 1

                • Knudtsen

                  Maan, you have been missing something

    • حماده

      Assassin creed

      • something_you_forgot

        Ion fuck wit dat game lol

        • حماده

          I was like you but when I tried I loved it

          • something_you_forgot

            I tried it before..maybe I jus wasn’t good at it lol

            • حماده

              Give it another try another one

              • something_you_forgot

                Which assassin creed is the best one?

                • حماده

                  Assassin creed 4 black flag

                • something_you_forgot

                  I shuda got that xbox one bundle instead of the Halo

                • حماده

                  What games you advice me to play PS not Xbox I only play FIFA and GTA and assassin creed

                • something_you_forgot

                  All I play is 2k15 and Gta lol..but far cry 4 and call of duty

                • mortimerr2015

                  Chill. 3 the best

                • حماده

                  I heard there is a new one when it’s coming ?

                • I liked 3 and Liberation.

      • Real2myPeers

        Hell yea, black flag still the best ps4 game imo

        • weezyftunechi

          U don’t fuck with 2k?

          • Real2myPeers

            Not 2k15. 2k14

        • mortimerr2015

          It is

    • Weezy

      black ops 2

      • weezyftunechi

        Lol smh

        • Weezy

          lmao hopefully 3 will be dope

          • something_you_forgot

            Kant wait til October fo dat shit to drop

          • weezyftunechi

            Lmao shit look like its 2 much lol

            • something_you_forgot

              It look too much like advanced warefare jus wit robots now smh

              • weezyftunechi

                I feel the same boss

              • Weezy

                na advanced warfare is too much they ain’t gon have it like that

                • something_you_forgot

                  Have u seen the trailer? it’s kinda similar

                • mortimerr2015

                  Very similar

                • mortimerr2015

                  Hope it goes back to the classic cod style not this flyin around shit

                • something_you_forgot

                  Still use the exoskeleton on dere so it’s da same

                • mortimerr2015

                  I’m just waitin on that fallout 4

      • something_you_forgot

        already got it lol

    • mortimerr2015

      Don’t buy hardline. Bf4 dope, n we both got ps4’s lets tear shit up. Hardline like a dlc for bf4 not worth 60

      • something_you_forgot

        I got xbox one bro

    • Amanda

      i play watch dogs

    • Halo!

      • something_you_forgot

        Da xbox one came wit halo

        • My Xbox with the 2 AC, I haven’t really gotten n2 either. Heard they are planning to remaster Gears of War and I’d be all about that, something really satisfying about killing locust with the Lancer, and active reloads are also tha shit.

  • something_you_forgot

    Lol damn

  • weezyftunechi

    My bad. I’m chill

  • mortimerr2015

    Give us 1 track from FWA and we’ll stop asking and just wait on yall slow asses at YM to get your shit together. True fans wanna hear what the shit gon sound like!

    • Let’s Bring Real Back

      REAL. But I honestly think HollyWeezy was fsingle.from the Fwa sessions

      • mortimerr2015

        I meant a new single. It’s been a couple months lol

        • Let’s Bring Real Back

          Yea true

  • something_you_forgot

    Fasho ima fuck wit bf4 kuz bf3 was raw to me

    • mortimerr2015

      Bf3 the goat

      • something_you_forgot

        Hell yea only game dat made me stop playin COD

        • mortimerr2015

          Yup same

  • Let’s Bring Real Back

    Wassup wit the quality

    • mortimerr2015

      You don’t see the cdq” there?

      • Let’s Bring Real Back

        No but lemme refresh

  • something_you_forgot

    Lmfao bruhhhh

  • mortimerr2015

    Take her out to eat like I’m hungry if you’re hungry.. Cmon wayne leave those bars on d4

    • slick

      That was terrible

      • mortimerr2015

        Right. Song Ight overall tho

        • slick

          Im not feelin it. Maybe just that slap her ass see ya later part

          • slick

            Rather hear a verse like -So Good with electrik red

    • weezyftunechi

      This verse dope. Chill

      • mortimerr2015

        Never said it wasn’t

  • Weezy

    new post ma niggas

    • slick

      Thanks!

  • Akz

    The breakfast club ripping on the Goat. It’s sad, he needs a hit on his own.

    • wiseman91

      never pay attention the breakfast club they hate ym

  • Scoop Junior

    Free Album…. Free Weezy Seazon…. The Free Weezy Album…. #FWA

    • weezyftunechi

      We get it

  • Scoop Junior

    #FreeC5

    • weezyftunechi

      Keep it

  • Blessing all the fans! Dropping 2 R&Weezy songs in a week. If I’m dreaming don’t wake me up. And Monica’s voice is timeless as Sarah Vaughn. Wow! Much love and thank ya’ll!

    • weezyftunechi

      Everybody favorite aunt back

  • JTRowling

    So Wayne being a DJ now means what exactly? I need someone to spit me the raw facts real quick. Is this a plus? Or a no?

  • IDDDY ✌

    Wayne brings fire to the game no doubt… 2015 onwards we are getting the attitude type era off of wayne hes showing a lot of the mr carter attitude to all of man that wanna see wayne slip i.e young thug etc. YOUNG MONEY IS GOING TO RULE NO DOUBT ABOUT IT

    • JTRowling

      Upvote

  • JTRowling

    What do ya’ll suppose this may be? Found on geauxweezygeaux’s page.

  • savage813

    Weezy is a beast but we already knew that

  • JTRowling

    As for my thoughts on this song and verse, its some 07 shit that C.O.L.O.U.R.S.Wayne snaps on. I fuck with it, its starting to feel like 08 with so many auto-Tunechi/R&B features.

  • Taio Smalls

    Wayne need to stick to soulful beats. Like Cam, Ye, Jay that’s his strong suit.

    • Khosta

      True, you give wayne a deep beat he will snap, I mean listen to deep with Big Sean and As the world turns

    • BloodyBlood

      u damn skippy.

  • Khosta

    stfu

  • Khosta

    you faggot, I thought you were in the other post, gtfo here

  • J3SS3K96

    The effect on waynes voice sounds like rebirth Wayne

  • J3SS3K96

    I love that he didnt use his high pitch voice shit

  • 2incherpincher

    God bless Danny, Wayne killed this.

  • WeezyF0708

    i like how he sound in this….if monica would of been better could been a billboard top 10 song

  • that nigga shawn

    i was like word cuz lil wayne should have wild but he did it for monica so I’m not mad she’s a legend hands down song and beat fresh so I’ma get this muthafucka right here word up

  • Wayne’s killing it this year, loved the flow on this song. 2015, #Weezysyear

  • What song are those barz from?

  • Pingback: Monica – Just Right For Me (Feat Lil Wayne) [Music Video]()