Interviews

NFL Wide Receiver Kenny Stills Reveals He Listens To Lil Wayne Before Every Game

Sun, May 1, 2016 by

NFL Wide Receiver Kenny Stills Reveals He Listens To Lil Wayne Before Every Game

American Football wide receiver Kenny Stills recently sat down with Dolphins Live and answered questions that fans had submitted in.

One of the questions asked was what are some of the things that he does before an NFL game to which Kenny revealed he always listens to Lil Wayne‘s No Ceilings mixtape.

The Miami Dolphins player also mentioned that No Ceilings is his favorite mixtape of Weezy‘s! You can read exactly what Stills said after the jump below!

On his pregame rituals:
“I always listen to Lil Wayne, ‘No Ceilings.’ It reminds me of college, it reminds me of… I don’t know, I love ‘No Ceilings.’ It’s my favorite mixtape of Lil Wayne’s.”

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , ,

  • Tre why you always posting links damn

  • 💎OvOKush💎

    im back my wifi was bein lame lol

    • MatchMadeInHell

      Bet ur WiFi code is KarmelKandie lmao

      • smh whyy swayy!!

        • 1017Slime OvO ひ

          😂😂😂😂😂😂😂

      • 1017Slime OvO ひ

        Corny af

      • 💎OvOKush💎

        that would be clever use the name of somethin everybody gets into to protect somethin I dont want people to get into

        • MatchMadeInHell

          That is a very good point B

  • 1017Slime OvO ひ

    Tuned getting cold feet ?

    • BRLA

      I am I need sleep I’ll finish this tomorrow

    • MatchMadeInHell

      He watching Nickelodeon rn for inspiration
      No shade tho

  • GoWeezy #FreeC5

    Proof

  • GoWeezy #FreeC5

    Moving on

    • MatchMadeInHell

      How u move when u homeless

      • there we go

        • 1017Slime OvO ひ

          lol, sarcasm or did you give him a pass ?

        • MatchMadeInHell

          Why you keep mentioning me
          Don’t you have homework to do?

          • i have yet to say ur name but nah no homework

            • MatchMadeInHell

              I apologized nigga

  • BRLA

    Refresh I been working

    • 1017Slime OvO ひ

      Ayyyyy

      • BRLA

        No Mercy

    • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

      Good luck

    • GoWeezy #FreeC5

      Yea

    • DROP this bitch

  • 💎OvOKush💎

    I lowkey hope BRLA wins

  • 1017Slime OvO ひ

    If BRLA goes hard, don’t be biased

    • 💎OvOKush💎

      fax

    • MatchMadeInHell

      Never biased unless its drugs

      • YM💎HollyWeezy💎OvO

        GG

        • 1017Slime OvO ひ

          Gg?

  • 💎OvOKush💎

    jp you my nigga tuned!

  • 1017Slime OvO ひ

    Tre I’m gon teach your daughter Jessica about the birds and the bees. It’s gon be a group presentation SKRRR

  • MatchMadeInHell

    #TeamBRLA
    Gang Gang

  • BRLA

    I’m might drop 2 one gone be a Young Thug type beat .

    • MatchMadeInHell

      Better do it justice
      Lol but with you lisp it might work

  • https:// www. youtube .com/watch?v=H53Gn-e5elY

    someone post this link, this was tre when he caught his girl givin dome

  • 💎OvOKush💎

    Match wtf is goin on in your avi

    • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

      Shit trippy

      • MatchMadeInHell

        Shout out to you for the props

        • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

          What props? Lol

          • MatchMadeInHell

            Sayin its trippy… To me that’s a compliment

    • MatchMadeInHell

      Wayne a zombie or som
      Idk look at it of you really wanna know

      • 1017Slime OvO ひ

        Shots fired

        • MatchMadeInHell

          How Sway?

      • 💎OvOKush💎

        just wonderin if he was a zombie or a demon or whatever lol

        • MatchMadeInHell

          If I had to put my word in I’d say a demon
          Fire and shit plus my name change
          But I’m not really sure

  • 1017Slime OvO ひ

    Tre how many times you fucked Jessica ?

    • GoWeezy #FreeC5

      Alba

      • GoWeezy #FreeC5

        Sp ck

      • 💎OvOKush💎

        fire emoji

      • YM💎HollyWeezy💎OvO

        Jesus

  • 1017Slime OvO ひ

    I want to fuck Jessica, nut on her face then make it my AVI.

  • 💎OvOKush💎

    Alba!

  • 1017Slime OvO ひ

    Tre do you have sleep overs with your daughters friends ?

  • 💎OvOKush💎

    told yall Raptors were gonna win tonight

    • TWayneDGRSRTTSOvO

      I didn’t expect 7 games

  • if i ever meet someone contemplating suicide im gunna tell em about tre

  • 1017Slime OvO ひ

    I want to knock out rawhide just for fun

  • 1017Slime OvO ひ

    Rawhide looks like Gunplay lool

    • MatchMadeInHell

      You sayin his hair nappy?

  • 1017Slime OvO ひ

    OvOkush got bodied by Ellen

    • 💎OvOKush💎

      nah

    • MatchMadeInHell

      I’d say u did before Kush bro

      • 1017Slime OvO ひ

        Nobody bodied me…or kush

        • MatchMadeInHell

          I know but she insulted you more

          • 1017Slime OvO ひ

            Again..she didn’t call anyone out by name fuck boy

  • 1017Slime OvO ひ

    🗣🗣🗣

  • GoWeezy #FreeC5
    • karmelkandie

      U wanna tell mofos about that vid I sent u well I can bring out a lot of shit u ready for war

      • TWayneDGRSRTTSOvO

        Show us a video with u and another female

        • karmelkandie

          That’s on my website an u gotta pay for it

  • MatchMadeInHell

    LA Raza was tryna keep peace and shit on R6 lol

    • 💎OvOKush💎

      lmao

    • la raza turned on us, u notice he not here right now right

      • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

        Ah calm down mcgee

    • GoWeezy #FreeC5

      He tried

  • 1017Slime OvO ひ

    Matchmade got bodied by Tuned…how you let that happen ?

    • MatchMadeInHell

      I didn’t let anything happen
      Just the general consensus
      Can’t argue against the majority
      Rns

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    I got more hoes then Kanye west clothes

  • 💎OvOKush💎

    OvOKush lowkey the GOAT

    • 💎OvOKush💎

      shhit man I appreciate that

      • 💎OvOKush💎

        you earned it

        • 💎OvOKush💎

          thanks boss

          • 1017Slime OvO ひ

            Lool

  • no bullshit sometimes i wish i was as high as kush, cuz i can tell that nigga high af

    • 💎OvOKush💎

      lmao I be laughin at my own comments

  • 1017Slime OvO ひ

    Who want to hand match his Daily dose of L’s ?

    • MatchMadeInHell

      I’ve already overdiosed once
      I’m in rehabilitation rn

  • BRLA

    Karmel got pornos

  • karmelkandie

    Tre was fucked up on meth and told me n sum friends he would go gay for pay and he would fuck Wayne for 2k I said damn u cheap id get at least 10k

    • YM💎HollyWeezy💎OvO

      ???????

    • Wtf

    • 1017Slime OvO ひ

      Good stuff

    • bitch what do u think this is

    • MatchMadeInHell

      Method is life

      • MatchMadeInHell

        *meth

    • GoWeezy #FreeC5

      Stfu rita. Lower case

      • YM💎HollyWeezy💎OvO

        This nigga on one

    • 💎OvOKush💎

      screenshots

  • 💎OvOKush💎

    save that for the screenshots lol

  • MatchMadeInHell

    All kinda upvotes? LA Raza?

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      Your corny as fuck

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      Fucking cheapass wackass jokes

      • MatchMadeInHell

        I use coupons

        • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

          Well then

  • 1017Slime OvO ひ

    Remember it used to be Match>>Tunechibruh…tunechi bruh one of the realist now.🐐🐐

    • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

      Thanks slime

    • MatchMadeInHell

      He my nigga no lie

      • 1017Slime OvO ひ

        You used to hate on him heavy

        • MatchMadeInHell

          Lol cuz I thought he was lame for no reason tbh

          • 1017Slime OvO ひ

            No lie, he was lame as fuck

            • MatchMadeInHell

              He has calmed down alot

    • 💎OvOKush💎

      fax TunechiBruh my nigga he OvO

      • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

        Salute

      • fuck tunechibruh lol

        • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

          Lol mad cuz I’m 8-2

        • 💎OvOKush💎

          nah bool down he OvOKrew respek it

  • GoWeezy #FreeC5

    No capital

    • karmelkandie

      U WANT WAR U GOT IT

  • 1017Slime OvO ひ

    Lool I used to think rawhide was Indian for the longest

  • 💎OvOKush💎

    I need yall fucks to put sum gahdamn respek on my name OvOKrew is a dynasty sheeeesh

    • TWayneDGRSRTTSOvO

      Waiting on a nigga to say we ain’t

  • GoWeezy #FreeC5

    I will always love u. Chill tha fuck out
    Remember Drake over us
    https://youtu.be/5H87zMIllBo

    • karmelkandie

      Don’t do the remember drake thing bc that nite u also treated me like shit

      • GoWeezy #FreeC5

        No. I stayed

        • karmelkandie

          Yea after the BS u put me through at the concert.. I wish I could’ve left wit drake that nit

          • GoWeezy #FreeC5

            Ill snapchat u bk

  • MatchMadeInHell

    Once Slime said corny my career been downhill ever since tbh

    • Wattblt💨💨

      2k?

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      Slime was being real thats all

    • yeah i thought u was cool at first but ion know what happened tbh

      • MatchMadeInHell

        Crack Cocaine

  • 1017Slime OvO ひ

    OvOKrew..me,drizzy and Kush feel like dame, hov and tata

    • 💎OvOKush💎

      the 3 founders

      • 1017Slime OvO ひ

        Facts

        • 💎OvOKush💎

          Gang Gang

    • MatchMadeInHell

      Drizzy kinda ify

    • TWayneDGRSRTTSOvO

      I’ll be Kanye and marry a krazy bitch

  • Waiting on that Hype remix 🔥🔥

    • Wattblt💨💨

      On everything

  • I’m out ill see yall niggas tomorrow

    • 💎OvOKush💎

      peace

    • TWayneDGRSRTTSOvO

      Peace ✌

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      Lates

    • MatchMadeInHell

      Still don’t know who u are but peace

  • Wattblt💨💨

    D6 otw bitch

  • 💎OvOKush💎

    yall done or yall finished?

  • 1017Slime OvO ひ

    I remember thuggery as a Guest account who used to get no respeck…now who the Hq god 🐍

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      When did you join?

      • 1017Slime OvO ひ

        2014

        • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

          Shit longer than me

          • 1017Slime OvO ひ

            Barely started commenting till last year tho..

            • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

              Same but in january

  • 💎OvOKush💎

    OvOKush Tha Yung God

  • 💎OvOKush💎

    Rawhide OvO too lmao OvOHide never forget it

  • 1017Slime OvO ひ

    Kush koma used to be mad chill lol…OvOkrew made him a savage

    • 💎OvOKush💎

      im still chill I just roast niggas too lmao

      • 1017Slime OvO ひ

        Nah you a full time rustler now lmao

        • 💎OvOKush💎

          basically I cant even help it anymore

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    Rawhide when u want that rematch? Lol

    • lets get it right now

      • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

        Let’s go pause

  • Wattblt💨💨

    Two white cups and I got that drink could be purple or could be pink depending on how you mix that shit money you got Ima get that shit💨

  • 💎OvOKush💎

    sikkeee rawhide aint OvO he doesnt repek tha GOAT Drizzy!!!#Views

  • 1017Slime OvO ひ

    Only nigga who would reply to comments as a guest account was T Wayne, towel avi times ..🐐🔥

    • MatchMadeInHell

      Nigga I talked to you

      • 1017Slime OvO ひ

        Everyone else was roasting me tbh

        • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

          yeah we weren’t nice to guest period

          • 1017Slime OvO ひ

            I used to lowkey troll

        • MatchMadeInHell

          That was before I became a joke

  • bout to fuck this nigga up

  • BRLA

    Chief Rustler was funny asf

    • boit where the diss track

      • BRLA

        In progress it’s not dropping tonight

        • nah, i recorded landmines in like 2 hours, u gotta do the same shit

          • BRLA

            I got a test tomorrow

  • 💎OvOKush💎

    Views still playin tbh dont @ me

  • 💎OvOKush💎

    where the fuck is tuned?

    • BRLA

      Working

  • Wattblt💨💨

    Next Friday funny asf

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      First friday the best

      • Wattblt💨💨

        All three of them funny asf lol it’s hard to choose for me

  • None of these niggas dropped yet?

    • TWayneDGRSRTTSOvO

      Hell nah. Tuned might hit us with that coming soon campaign

  • 💎OvOKush💎

    this nigga gonna drop this diss or not?

  • MatchMadeInHell

    Drake not a rapper in my book
    No shade doe

  • GoWeezy #FreeC5

    I aint even gotta press a button
    9 🔥🔥🔥

  • 💎OvOKush💎

    Tuned actin like he that nice nigga takin too long

  • tunechibruh, lets go to different stages doe, final destination boring

    • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

      Alright battle field ?

  • 1017Slime OvO ひ

    Lol my name was chief rustler for a while, that night I rustled so many yanks about the US education system 😂

    • lmao i knew that was u

      • BRLA

        I did too

      • 1017Slime OvO ひ

        Lool

    • MatchMadeInHell

      You still troll don’t lie

  • Wattblt💨💨

    Only Real niggas watched all the Friday’s

  • 💎OvOKush💎

    what system yall palyin smash bros on?

    • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

      Wii u fam

    • 1017Slime OvO ひ

      Yh I’m thinking the same thing

    • wii u

      • 1017Slime OvO ひ

        Naaaa foh

      • 💎OvOKush💎

        oh I didnt know ppl bought those

  • MatchMadeInHell

    Wii is for family type niggas

  • 1017Slime OvO ひ

    These niggas got Wiis lmao

    • MatchMadeInHell

      Gon be driving a mini van in the future no doubt

      • 1017Slime OvO ひ

        Loool

  • BRLA

    Who got PS4?

    • 1017Slime OvO ひ

      I do

      • BRLA

        Add me Chris29110

        • 1017Slime OvO ひ

          It just broke

          • BRLA

            Fr though add me

    • YM💎HollyWeezy💎OvO

      Me

  • 💎OvOKush💎

    yall really got just a Wii U?

  • karmelkandie

    Thank goddess for TiVo cuz y’all made me miss my shows

    • YM💎HollyWeezy💎OvO

      Then get off of here hoe no one want u here anyway lol

  • shit bout to be lit

    • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

      To u no lol

  • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

    Haven’t had a nintendo product since the first nintendo ds

  • 💎OvOKush💎

    how much do those cost hide?

    • 1017Slime OvO ひ

      He found it

      • 💎OvOKush💎

        lmaoo

    • like 300 ion know

      • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

        Still that much? damn

      • 💎OvOKush💎

        nvm then

  • GoWeezy #FreeC5

    No no no

  • Okay Lmao! I’m back! I hoped on Instagram and it was dead so ya

    • MatchMadeInHell

      Niggas been talking mad shit bout you bruh

  • 1017Slime OvO ひ

    Rawhide never lies to kick it 🐐🐐

    • GoWeezy #FreeC5

      No doubt

  • Wattblt💨💨

    That Wayne Ross and trick daddy picture still funny asf 😂😂

    • MatchMadeInHell

      Ur lack of conversational skills is hilarious

      • Wattblt💨💨

        😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏

  • 💎OvOKush💎

    if T Wayne is Ye im Hov. Watch the Throne nigga

    • TWayneDGRSRTTSOvO

      They ain’t ready. Niggas murdered pop style. When u ready for watch the throne 2??

      • 💎OvOKush💎

        anytime my nigga just say go and we gon do it

  • BRLA

    Slime what’s your PSN ?

  • 💎OvOKush💎

    sheeesh

  • 1017Slime OvO ひ

    YSL Denzel sniper

    • BRLA

      That’s your PSN ?

  • NOAH 40 Shebib

    Views makes me sad

    • GoWeezy #FreeC5

      Got some jams

  • 💎OvOKush💎

    I pull up yachts so big they try to hit me with boat fines

  • fuck, im bout to use diddy kong

  • Wattblt💨💨

    YmYslOvo💨

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    I beat him without dying once lmfao

  • Rawhide and tunechibruh talking shit on me? Lool

    • MatchMadeInHell

      The nerve of these niggas huh

  • GoWeezy #FreeC5

    Grammys🎧

  • 💎OvOKush💎

    rawhide trash at smash bros pass it on

  • 💎OvOKush💎

    refresh

  • 1017Slime OvO ひ

    These niggas following me and I ain’t even Moses nigga🌊🌊

    • Wattblt💨💨

      Looking for that loud pack weed man bring the noise

  • NOAH 40 Shebib

    You like to slide on the late night

  • MatchMadeInHell

    Rawhide the typa nigga to let his girl play
    And she make him rage quit

    • TWayneDGRSRTTSOvO

      My ex use to beat my ass in mortal kombat

  • karmelkandie

    Fag Game -GOAT
    – The act of a man tucking his wang and sack between his legs and bending over so that it can be seen from behind resembling the head of a goat.

    • 💎OvOKush💎

      go away

    • MatchMadeInHell

      This is too much

  • 1017Slime OvO ひ

    SlimeNation, so blood the fuck, everyday a rustle, motherfucker good luck!!

    • BRLA

      Add me on PSN

      • 1017Slime OvO ひ

        After you drop the diss

        • BRLA

          OK

    • MatchMadeInHell

      Heat tucked like a shirt in church blood since birth don’t make me buss

      • 1017Slime OvO ひ

        OvOKrew, watch how you approach us, we got bodies on bodies like a double decker bus

        • MatchMadeInHell

          Best be sippin like snus
          Negate yo bitch from yo trust
          In the name of lust I must

    • Wait you got ps4?

  • GoWeezy #FreeC5

    👎👎✌✌

  • Reasonable Doubt

    I just realize wayne reps East but Hollygrove on the west side of N.O lol Tf

  • 💎OvOKush💎

    fuckin pedo

  • Reasonable Doubt

    How wayne rep eastside but hollygrove on the Westside? Fake ass nigga

  • that shit was laggy af

    • GoWeezy #FreeC5

      I agree

  • 💎OvOKush💎

    rawhide always sayin sus shit

    • nigga i just had to read about some gay ass goat shit tf was that

      • 💎OvOKush💎

        idk that weird bih lol

    • GoWeezy #FreeC5

      He’s talking about he’s talking about something else he’s talking about something else

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    11-2 y’all lol last game he didn’t kill me once

  • Can I join ovocrew? Lmao

  • 1017Slime OvO ひ

    So is Texas love a drug ?

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      Yep addicting song

    • MatchMadeInHell

      Nigga had a wet T-shirt contest starring himself in a music vid
      I’m done

  • Reasonable Doubt

    Wayne a fake ass nigga. He from the Westside but claim eastside lol

    • YM💎HollyWeezy💎OvO

      You don’t have to say it louder trust me when u heard u the first time

  • 1017Slime OvO ひ

    I should’ve lowkey called it YSL krew, but you two had OvO in ya names lol

    • 💎OvOKush💎

      you can still make a YSL Krew lol

  • Reasonable four you said the same thing 4x

  • MatchMadeInHell

    Rich Gang!

  • Reasonable Doubt

    How rick ross a drug dealer but he was a CO?

    • MatchMadeInHell

      How u function when u so retarded

  • 1017Slime OvO ひ

    Fuck it I’m finna go YSL Krew!Skrrr

    • 💯💯💯YSL

    • 🅱WattbYSl🅱

      Ysl for life

      • 1017Slime YSL ひ

        YSLKrew🐐🐐

  • Reasonable Doubt

    How wayne a thug but was a straight A student?

  • 1017Slime YSL ひ

    Young Stoner Lifestyle

  • Da Kermit III

    Good Evening Everyone? How Are You All Doing On This Fine Evening?

  • MatchMadeInHell

    When Trolls think HQ an easy rustle

  • 💎OvOKush💎

    slime you leavin OvO?

    • MatchMadeInHell

      Who hasn’t

    • 1017Slime YSL ひ

      Lol, na

      • 💎OvOKush💎

        then roast match

  • Reasonable Doubt

    Wayne said he wasnt tall enough to play basketball lol dumb ass excuse. I play basketball and i’m 5’3 lol this nigga wayne 5’7 and say he too short

    • Da Kermit III

      u prolly ass

      • Reasonable Doubt

        Look up AJ Green on youtube for Tellor St Highschool. Thass me #9 nigga. Now tell me if im ass or not

    • MatchMadeInHell

      Your a short ass beta nigga huh

  • YSLOVOKrew

  • GoWeezy #FreeC5

    Too Good

    • karmelkandie

      How can u say u love me and u don’t help with your baby

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    12-2

  • gettin tired of this bullshit

    • GoWeezy #FreeC5

      Relax

  • HollyWeezy

    Views been on repeat

    • 💎OvOKush💎

      fax

  • Reasonable Doubt

    How rawhide a thug but be on here 24/7?

    • who said im a thug?

      • Reasonable Doubt

        You claim to be in yo music

    • MatchMadeInHell

      Ur a regular in disguise

    • Da Kermit III

      rawhide don’t fuck around with them fuck arounds.

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    #OvOKrew we booling slat

    • 💎OvOKush💎

      sheesh!!

    • 1017Slime YSL ひ

      YSL kill or get killed

      • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

        You know the memo slat

      • 🅱WattbYSl🅱

        Slat slime

    • aight lets play again im just pickin random

  • this nigga is trap teacher aka letsbringrealback i bet 100

  • MatchMadeInHell

    If y’all want some effects on yo avi.s
    Drop a pic a I’ll put in work

  • 💎OvOKush💎

    OvO the best Krew around

  • Honestly the only song I skip on views is too good! Just because I’m usually not in the mood for it but it’s still🔥🔥

  • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

    Ovokrew runs the site

    • 💎OvOKush💎

      skr skr

    • 1017Slime YSL ひ

      🤔🤔🤔

    • Ovoysl1017

  • TWayneDGRSRTTSOvO

    Tired of these thots. Bitches finessing a nigga from diamonds to 30 rack dresses(Rick Ross simple ass) and got the nerve to fuck the whole krew still. If u don’t do nothing else support Bhris Breezy on hard on a Thot movement

  • 🅱WattbYSl🅱

    Catch me thrashing with my krew all you hearing is soowoo

  • HollyWeezy

    You ain’t gang gang gang gang

    • 💎OvOKush💎

      damn okay

      • HollyWeezy

        Lmao

    • 🅱WattbYSl🅱

      You ain’t squad squad squad squad

  • 1017Slime YSL ひ

    😭😭

  • MatchMadeInHell

    Souljaboy the Goat

  • Reasonable Doubt

    Most of yall niggas on here probably aint ever even touched a girl outside of family or a girl that felt sorry for u and wanted to be yo friend

    • Tre

    • HollyWeezy

      Y’all finish or y’all done

    • MatchMadeInHell

      Outside of Family?
      What kinda family you got Mr.Kentucky

  • 💎OvOKush💎

    if texas love was a drug!

  • 💎OvOKush💎

    YSL shit

    • 1017Slime YSL ひ

      🐐🐐

      • 💎OvOKush💎

        slat!

  • NOAH 40 Shebib

    Lmao I love hoes that tell it how it is.. No games

  • MatchMadeInHell

    So funny when niggas talk bout how much pussy they get over the internet
    Nobody cares

    • NOAH 40 Shebib

      Boy

  • 💎OvOKush💎

    D3YME4FREE

    • 1017Slime YSL ひ

      🔥🔥🔥🔥🔥

  • GoWeezy #FreeC5

    Have a good one
    Later yall
    https://youtu.be/KbSoVFZieus

  • 1017Slime YSL ひ

    Texas love been on repeat…literally a drug, word to raza 🌊

    • I thought it was old at first tbh

    • NOAH 40 Shebib

      Typical Raza comment “Slime is funny he likes Young Thug”

      • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

        Well then

      • HollyWeezy

        Lmao

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      Aye true that new joint that dropped today that thug was featured on was nice too

  • Reasonable Doubt

    Yall the type of niggas to see yo mom naked on accident and go jack off about it

    • karmelkandie

      Tre does that on a regular basis

  • MatchMadeInHell

    Funny how Youssef came up when I started typing in pussy

  • Any of you guys got insta?

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    Lmfao 13-2

    • NOAH 40 Shebib

      Lmfao build the wall

      • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

        Hillbilly

        • NOAH 40 Shebib

          Fair

  • 🅱WattbYSl🅱

    Icfn4 so so soon

    • NOAH 40 Shebib

      Who

      • 🅱WattbYSl🅱

        I came from nothing 4

  • aight so its clear this nigga better than me in smash bros lol

  • karmelkandie

    Tre running off cuz he don’t want his secrets out

    • 💎OvOKush💎

      he just said you were a fat cunt

    • NOAH 40 Shebib

      Bitch hoe Tre or log off.. We don’t care

      • GoWeezy #FreeC5

        Dont talk to the mother of my child like that. U suck btw

        • NOAH 40 Shebib

          The same woman you beat?

    • GoWeezy #FreeC5

      I want us to be a family. Ur crazy. Im krazy. Im in florida. Ur N another state

  • Reasonable Doubt

    Tuned the type of nigga to fuck his grandma if she asked

  • 💎OvOKush💎

    rawhide give up

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    Lmfao im destroying niggas pause slat

    • rematch bitch

      • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

        I’m a choose lil mac

    • MatchMadeInHell

      Ah man he paused it
      I was gonna make a corny joke

  • Reasonable Doubt

    Nigga play smashbros but claims he sells weed and fucks bitches in his music. I dont know any hood niggas that play smashbros and on a fansite all day.

    • 💎OvOKush💎

      lmaoo

    • but u doin 24 hours servailance on me

    • MatchMadeInHell

      Find a rope and let it hug your neck while you dangle off a ceiling fan

    • Wack ass trap house tbh

  • 💎OvOKush💎

    I got more hoes than Kanye West clothes

  • HollyWeezy

    Hide stick to rap Bruh

  • 🅱WattbYSl🅱

    When I’m in L.A bring the plaid out

  • 💎OvOKush💎

    Kermit bout to diss HollyWeezy lol

    • HollyWeezy

      Lmfao because we trashed his mixtape

      • 💎OvOKush💎

        fr thats why? lool

        • HollyWeezy

          And he said him and rawhide have a single coming, and I said I need the hide only version

          • 💎OvOKush💎

            loool thats great

  • Reasonable Doubt

    Rawhide would suck dick for a million dollar record deal

    • 💎OvOKush💎

      sus

  • MatchMadeInHell

    Swear to god if more women would get abortions most these trolls wouldn’t be alive.
    #ISupportAbortionInCertainSituations

  • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

    That dissed didn’t even drop but kermit seemed mad yesterday

  • 1017Slime YSL ひ

    Does anyone listen to kermit lol ?

    • 💎OvOKush💎

      boy

    • NOAH 40 Shebib

      I only listen to geetune

    • MatchMadeInHell

      He got me… I ghost wrote tho

    • HollyWeezy

      Lmfao he’s trash

  • Reasonable Doubt

    Rawhide the type of nigga to jack off while watching blues clues

    • NOAH 40 Shebib

      Gay

  • GoWeezy #FreeC5

    I dont like dj vc

    • HollyWeezy

      Well no one here likes you so

    • NOAH 40 Shebib

      I dont give a fuck You fucking pedo. Never ever mention my name again you fucking cock sucker. You beat women and touch kids and I don’t fuck with that. Leave me the fuck alone.

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    I’m the champ lol 14-2

  • why every troll gotta be a rawhide stan

    • MatchMadeInHell

      Your famous

  • Reasonable Doubt

    Kermit the type of nigga to get a mc donalds gift card and try to sell it

  • 1017Slime YSL ひ

    Kush bout to get bodied by kermit next

    • 💎OvOKush💎

      sike I’ve rustled that nigga twice now

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    Cmon rawhide step up bro pause

    • 1017Slime YSL ひ

      Pause

    • man this shit laggin lets do 5 lives

      • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

        Ok

      • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

        Your leader change it

  • GoWeezy #FreeC5

    I listen to the words

    • MatchMadeInHell

      -But can’t form a complete sentence

  • Reasonable Doubt

    Triggs the type of nigga to sleep with the light on cause he afraid to get abducted

  • nigga smash bros in the trap house is the shit ion know what u talmbout, plus some anime for when im tired of killin niggas, is the shit

  • BRLA

    Did Tuned drop yet ?

    • 💎OvOKush💎

      nope

    • NOAH 40 Shebib

      Fat

      • MatchMadeInHell

        Single

      • BRLA

        Retard

    • Nah he’s been gone for the longest

  • Reasonable Doubt

    Kalen and kermit the same bitch

    • Stfu lil boy

    • Da Kermit III

      don’t get yo ass whooped feedin these lies. When you say my name put some muhfuckin respek on mah name

  • 1017Slime YSL ひ

    Rawhide…That’s why you resort to tinder as your last hope.

  • 💎OvOKush💎

    BRLA ran Tuned off the site?

  • karmelkandie

    Gotta go take care of our baby by myself bc You (Tre) abandoned us goodnite YALL

    • GoWeezy #FreeC5

      Dont make it hurt more than it already does

    • MatchMadeInHell

      Shoulda aborted it

      • GoWeezy #FreeC5

        Shut cha mouth

    • GoWeezy #FreeC5

      Im in Florida

  • Reasonable Doubt

    BRLA the type of nigga to wash his car wit dove soap

  • MatchMadeInHell

    Brla on a roll
    Shooting at Noah now damn
    Get them bishes bruh

  • 1017Slime YSL ひ

    Kalen my nigga, he gon be the next HQ savage

    • 💯💯Rs!!

      • 1017Slime YSL ひ

        You gon have to body these niggas slime

      • MatchMadeInHell

        To bad Raw and Tunechi talkin smack

  • GoWeezy #FreeC5

    Flava

    • How you hate VC but like Flava

      • GoWeezy #FreeC5

        Good question

  • Reasonable Doubt

    Slime a sus ass nigga

    • 1017Slime YSL ひ

      Okay kermit

      • Da Kermit III

        nigga why you callin this temporary ass nigga me? u got the game twisted nigga you better reevaluate yo decisions

        • 1017Slime YSL ひ

          Boy you better work on that Weezyf diss. You don’t want to niggas roasting you again

          • Da Kermit III

            wait who am I roasting hollyweezy or weezy f I forgot all these lil wayne ass niggas the same to me tbh

            • 1017Slime YSL ひ

              Hollyweezy is weezyf

              • Da Kermit III

                ok I was like damn I gotta start my diss from scratch

            • 💎OvOKush💎

              lol thats the same guy

  • 1017Slime YSL ひ

    Triggs, what you mean you thought Texas love was old ?

    • Idk when I seen the video & he ain’t have the blonde in his hair I thought it was a old song

      • 1017Slime YSL ひ

        He ain’t have blonde hair in f cancer video and every video since…you slacking

  • Bout to record this Rawhide diss

  • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

    Dj vc is dope asf

  • Reasonable Doubt

    Smashbros in the traphouse?😂😂 since when? Nigga thass how u know u a suburb ass nigga. In my trap house we run 2k tf

  • MatchMadeInHell

    Well I’m out

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      Later corny

  • 💎OvOKush💎

    eww fuckin pedo

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    15-2

  • GoWeezy #FreeC5

    Side kick. Get cha boi

  • Reasonable Doubt

    La raza the type of nigga to commit suicide cause he lost his phone

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      hmm

  • niggas always come on here wit a problem fam

  • 1017Slime YSL ひ

    YSLkrew4Lyf bitch🐍

    • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

      Skrrrrrr

    • 💎OvOKush💎

      slat

      • 1017Slime YSL ひ

        OvO krew 🐐🐐🐐

        • 💎OvOKush💎

          fax

    • Skrrrr

    • NOAH 40 Shebib

      Skrskr

    • On god!!

  • GoWeezy #FreeC5

    Free POP
    So pop is sftw or isits just diffrent sftw

  • NOAH 40 Shebib

    Tre is trying to tell me to respect the mother of his kids when he physically abused her…

    • GoWeezy #FreeC5

      Fuck u
      Capital middle finger u punk bitch

      • NOAH 40 Shebib

        You molest kids and beat women

  • HollyWeezy

    LMAO HES REALLY DISSIN ME. Must suck that I’m one of his worries lol

    • 1017Slime YSL ひ

      Loool

    • 💎OvOKush💎

      he already got match

    • Da Kermit III

      nigga I aint even started yet yuh bish I got homework due tomorrow fuck u and what u goin thru

      • HollyWeezy

        You really lame if you gonna record a diss record all because I said ur shit was trash lmao it was like 5 of us too

        • Da Kermit III

          ok that statement was incoherent. spell check nigga… it’s yo friend.

          • HollyWeezy

            There’s nothing confusing about that comment. Are you illiterate

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    Lmfao slime savage I remember when he started to comment more on the hq when linoh bommented slime said “you crossed the boarder”

    • 1017Slime YSL ひ

      Lool

  • 1017Slime YSL ひ

    Hollyweezy comments sometimes be funny af. Ain’t tryna sound like la raza

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      oh

      • 1017Slime YSL ひ

        You my nigga

        • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

          No shit

    • HollyWeezy

      Let me tell u bout my nigga slime…..uhhh he ain’t always have a nigga back lol

      • Da Kermit III

        u want to be liked sooo bad it’s sad… lmao slime don’t give af about chu bruh he aint yo friend lmao

        • HollyWeezy

          I know this….it’s the Internet. Yet ur gonna waste ur energy dropping a diss toward me lmao

  • Aye!! YSL Krew

    • 1017Slime YSL ひ

      Slat!

  • nigga was really on here thuggin bout what video game he play lamoo really nigga

  • NOAH 40 Shebib

    I would destroy you all in NHL 16

    • 💎OvOKush💎

      no one plays hockey

      • NOAH 40 Shebib

        I do fuck boy wanna fight

        • 💎OvOKush💎

          yeah pussy fight me

          • NOAH 40 Shebib

            Bitch

            • 💎OvOKush💎

              hoe

              • NOAH 40 Shebib

                I can’t hear you

                • 💎OvOKush💎

                  sike ovo

                • NOAH 40 Shebib

                  Krew

                • 💎OvOKush💎

                  sheeesh!

        • 1017Slime YSL ひ

          Hahaha goat

      • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

        I seen a few games of hockey that flyer team nice

  • Reasonable Doubt

    This nigga rawhide probably gay. Yall worship this nigga too smh yall in the same boat

  • 1017Slime YSL ひ

    I saw we make it 2 on 2…BRLA and kermit vs tuned and weezy

  • NOAH 40 Shebib

    I need Kermits soundcloud name

    • HollyWeezy

      He’s fuckin awful

    • GoWeezy #FreeC5

      Go away

      • NOAH 40 Shebib

        Go beat another women pig

    • Da Kermit III

      kermitdagod ignore that hatin ass nigga below. goin out his way to throw shade imma shut him up with this track tho…

  • Reasonable Doubt

    The only real one on here is La Raza

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      nah

  • GoWeezy #FreeC5

    Who is this. Really bout to make me stop listening

    • NOAH 40 Shebib

      You are literally in your late 30’s commenting on a Lil Wayne fan site..

  • GoWeezy #FreeC5
  • Texas love still on repeat!!💯💯💯🔥

  • 1017Slime YSL ひ

    Realshit ain’t been on HQ for a long ass time…dude randomly popped up for the roasting on R6 tho lmao legend

    • NOAH 40 Shebib

      Lol he just lurks and then leaves

      • 1017Slime YSL ひ

        He came outta nowhere dropped three comments on R6 and left lool

    • 💎OvOKush💎

      that shit was hilarious

    • 🐐🐐🐐

  • Reasonable Doubt

    Tre the type of nigga to cut on all the lights during a lightening storm

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    Lol

  • I have no idea how to start a rap lol

    • Da Kermit III

      then don’t

    • HollyWeezy

      Don’t ask Kermit for advice

      • Da Kermit III

        u sound hurt bruh and I ain’t even drop the diss track yet… get off my nuts

    • lmao just freestyle to the beat till u say some dope shit

  • well gahdamn

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    Rawhide thought he had me pause I killed him

  • GoWeezy #FreeC5

    Who

  • Reasonable Doubt

    Realshit was a faggot ass nigga. He enjoying time with his Bf

  • tunechi u got me i quit for now

  • 💎OvOKush💎

    did Views save the raptors?hmmm

    • HollyWeezy

      Looks like it

      • 💎OvOKush💎

        classic

  • 1017Slime YSL ひ

    Kermit shit gotta be fire tbh

    • HollyWeezy

      Ghostwrite for him then

      • 1017Slime YSL ひ

        Lool

  • Reasonable Doubt

    The first time u had dick? I was 10 in the backseat of a handa

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

    #OvOKrew we run this Skrrrrrr

    • NOAH 40 Shebib

      You not in it

      • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

        Calm down

      • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

        Fuck up hillbilly

        • NOAH 40 Shebib

          Earn your spot chief

          • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

            I am on OvOKrew

            • NOAH 40 Shebib

              No you aren’t

  • Reasonable? You a bitch

  • aight im throwin the flag on this nigga

  • 1017Slime YSL ひ

    YSLKrew running it, word to Triggs

  • Reasonable Doubt

    Yall a bunch of faggots. If yall meet up in person yall would prolly fuck eachother

    • You gon get these bars too

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      Gayest shit I read all day

    • NOAH 40 Shebib

      You try too hard

    • 1017Slime YSL ひ

      Nah

  • 💎OvOKush💎

    OvOKrew running it,word to Noah

  • Rawhide ain’t runnin shit word to nobody

  • 1017Slime YSL ひ

    lol what’s OvOkrew without the leader ? ..🤔

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      A bunch of fake niggas

      • Da Kermit III

        lmao

    • 💎OvOKush💎

      i’m right here?

  • where’s match

  • NOAH 40 Shebib

    You gotta earn your spot on Ovo Krew

    • GoWeezy #FreeC5

      WeezyWeezy F you

  • Reasonable Doubt

    I cant be banned. I got software i know how to unban myself. I do it on R6 all the time

  • 💎OvOKush💎

    tried to kill me but they still want the views

  • 1017Slime YSL ひ

    OvOKrew died when match had it in his name

    • HollyWeezy

      And Youssef

  • Reasonabl dout nigga night you foh! Its YSL krew don’t be scared!! We brazy blood!! Lmao😂

    • 1017Slime YSL ひ

      Slaat!!

    • HollyWeezy

      You trying too hard lol

  • do yall consider sellin bud trappin?

    • cuz i dont

    • Depends..if you got qps & up yeah but if you pushing a lil o then nah

      • yeah aight same, if its like a few zips it aint shit really u just sellin some plants

        • Exactly niggas just tryna smoke for free tbh lol

          • lmao realshit that was my goal cuz when u movin big weight u gotta do it a lot to generate enough profit for it to be worth it

            • Fr lol like its side money if you gotta couple zips but exactly. I know a couple niggas no job livin straight off of boomin

              • damn see thats what i mean they gotta be boomin heavy, shit add up but i aint tryna ride round wit p’s and q’s on me all the time

  • 💎OvOKush💎

    bool down OvO cant die

  • Reasonable Doubt

    Yall all suck dick

  • 1017Slime YSL ひ

    Match is the troll.

  • Gotta Spartan kick Youssef in the pit

  • 1017Slime YSL ひ

    Lmfao that’s right ..Youssef OvO too 😂 Nigga didn’t know anyone other than drake

  • HollyWeezy

    Someone get Ellen over here so we can roast her

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      Hol up

  • Reasonable Doubt

    Imma be honest im somebody yall fw on here. I’m a big account but imma let yall guess who i am haha then imma stop trollin

  • GoWeezy #FreeC5
    • NOAH 40 Shebib

      NO ONE HERE WANTS YOU HERE

      • If he post Texas love tho he can be Ysl

        • NOAH 40 Shebib

          Lmaoo

  • 💎OvOKush💎

    slime you need to put some respek on OvO

  • NOAH 40 Shebib

    Tre in his late 30’s on a fan site man.. That is depressing. Feel bad for his kids

    • his bitch sent him a vid of another nigga dickin her down

      • NOAH 40 Shebib

        Lmao no way

        • and he caught her givin dome and tried to fight the nigga and almost got killed, true story

  • Reasonable Doubt

    Yall gon be mad if i tell yall who this is lol

    • HollyWeezy

      I promise you I won’t care either way

    • 💎OvOKush💎

      Lets Bring Real Back or BRLA

    • NOAH 40 Shebib

      Stfu

    • 1017Slime YSL ひ

      Arnold ?

    • HollyWeezy

      Tuned.

  • 1017Slime YSL ひ

    Again..OvO krew without slime..is like YM without wayne🐐🐐🐐🐐

  • Reasonable Doubt

    Noah a faggot his mixing sucks. My 12 yr old lil brother can mix better

    • NOAH 40 Shebib

      Idk about all that

    • 1017Slime YSL ひ

      I’m gon take your brothers girlfriend

  • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸
    • HollyWeezy

      La Raza 2.0

      • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

        Ok

      • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

        Shut p

    • 1017Slime YSL ひ

      You YSLkrew now 🐉🐉

      • NOAH 40 Shebib

        He has to earn it

        • TunechiBruh #MexicanPride🇲🇽🇺🇸

          Who are you?

          • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

            Crowned king

      • I don’t feel safe w all these Mexicans

  • Nigga said he know how to hack into disqus like that’s an accomplishment lmaoo

  • Reasonable Doubt

    Tbh i took dick b4

  • GoWeezy #FreeC5

    Thugga over drake. Lol. Together

    • NOAH 40 Shebib

      Type a full sentence

      • HollyWeezy

        What are thoseeeeee

      • GoWeezy #FreeC5

        You aint that good

        • NOAH 40 Shebib

          Not a full sentence

          • GoWeezy #FreeC5

            Tru

  • Reasonable Doubt

    Aint nothing wrong with havin your salad tossed as a man

  • 💎OvOKush💎

    Slime don’t wanna be OvO… all good tho we gon be alright if we put drake on every hook

    • NOAH 40 Shebib

      Smh

      • 💎OvOKush💎

        fax

  • Reasonable Doubt

    Dick is life

  • Reasonable Doubt

    Life is dick

  • Reasonable Doubt

    Dick is life

  • Reasonable Doubt

    Life is dick

  • Y’all wanna ride to r6?

  • Reasonable Doubt

    Dick is life

  • Trolls come hard at night

  • Reasonable Doubt

    I’ll drive yall. Hop on the dick

  • Yall Y’all got the link to r6?

  • GoWeezy #FreeC5
  • GoWeezy #FreeC5

    Oh well

  • tuned if ur reading this we at r6

  • I’m out

  • ymovoyoussef🙏

    Oh

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      R6

  • Ws>>r6>>ohe🔥

  • ymovoyoussef🙏

    Ebro is the releast nigga period. Finally someone asking about C5. Refresh

    • OGJT

      When will this be?

      • ymovoyoussef🙏

        It already started

  • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

    lmao geetune and youssef posted their comments on ratio 6 cause nobody saw it on the hq

  • Malik

    it’s lit?

  • Malik

    No? Ok ✌

  • Justin Cayz

    Kenny Stills lookin like the skinniest kid ever with a flat chest holding in his gut for the photo lmao

    • La Raza(POP,IJD,H.I.D.E,R2MC,)

      lol true

  • ymovoyoussef🙏

    There’s word that Birdman said C5 is dropping August 1st…

    • ymovoyoussef🙏

      Pretty sure it’s not true tho and I wouldn’t want it now

      • LIL MK

        U replying yourself xD where did he said this

      • WeezyLEF

        What do you mean ? We ve been waiting for that album years… The ideal would be if it was released this summer…

        • LIL MK

          I dont see carter5 this year fr

        • ymovoyoussef🙏

          Wayne HAS to get back mainstream first and drop a great project first. I wanna see that album break the world

          • WeezyLEF

            Now I see what you mean, but personally I dont really care about all that. I just want it to drop tbh lol

          • OGJT

            Okay my nigga you acting like Birdman cant drop a fire single in July to get the hype on 100%.

  • LIL MK

    Tlop>views

  • ymovoyoussef🙏

    Birdman on the show right now

    • LIL MK

      I am with him can you find me

  • Anybody on

  • YungJackBauer

    Wtf is that soulja boy 400million deal??

    • Idk! He probably playing

      • YungJackBauer

        yea thats what i think too, he is not that smart to get 400 million

        • Ya! Plus he’s trash on the mic

          • YungJackBauer

            truuu *chainz voice*

            • Lmao!

              • YungJackBauer

                and i hate his 2005 ugly lambo gallardo and that all the music videos are filmed in his house.

  • BRLA drop that bitch

  • Queensbourgh Pharoah

    Soundcloud this young_chucky he go hard for a amateur

  • ymovoyoussef🙏

    After 23 hours of listening to Views, I can officially say I give it a 9.5/10. Great music, great production, great lyrics; great album.

    • LIL MK

      Good review from dickrider fr

      • ymovoyoussef🙏

        I’m the last one to be a Drake dickrider

  • ymovoyoussef🙏

    Yo rawhide wtf?? Refresh

    • OGJT

      Rawhid you have some explaining to do…

  • ymovoyoussef🙏

    BIRDMAN:

    “The world deserves a Carter 5”
    “I never interfered in anything he wanted to do”
    “Why wouldn’t I release I invested a lot in Young Money and Wayne. Why wouldn’t I want some money back?”

    • Bune

      Where at ?

      • ymovoyoussef🙏

        Ebro

    • WeezyLEF

      I dont know man, the whole thing seems a bit fishy to me, why would Wayne sue if he could drop the album ?

      • ymovoyoussef🙏

        Maybe he wants the money

        • WeezyLEF

          Most probably yeah… Maybe the whole thing isnt about C5. Even if he can release it, why would he if he wont get paid. The delay of the album was apparently the drop that spilled the glass

    • NOAH 40 Shebib

      Wayne sued because Birdman never paid him his studio time money or his official album cut. So this is irrelevant

      • ymovoyoussef🙏

        Yes but where is C5? The lawsuit clearly states that Cash Money isn’t letting Wayne drop C5

  • ymovoyoussef🙏

    BIRDMAN: “If I wanted I could’ve stopped Wayne from dropping last year”

  • ymovoyoussef🙏

    Wayne got some explaining to do

    • Khaos

      I always thought Wayne could drop but never did because bird man owed him money?

  • Why is it always dead

  • NOAH 40 Shebib

    Hoody’s snapchat had the Cut It beat playing in the backround at the studio hopefully that means Wayne uses it

    • OGJT

      Lemme say it from now. Fuck off Noah and anyone that love em. You’re just not a real enough fan to think shit through, aint nobody reaching, if you gave a fuck then a Weezy fansite would be the only place where this can happen.

      • NOAH 40 Shebib

        Reach

  • OGJT

    Birdman has officially brain fucked us now. But here’s my reach of the day, and I’m gonna stick to it…but I assume Wayne and Birdman had previously agreed on him retiring after C5, and shit seemed sweet. Birdman had him happily sign a CM contract that he didnt read- after all it’s only “pops” why would it be an issue? Then comes Spring/Summer of 2014 and he probably reread the agreement and it stated that he required more than C5 to dip out. Furiously, they debated this and Wayne decided to make life easier and drop C5 in 2 parts to fulfill the new bullshit he accidently got himself into. But he got damn tired after seeing that part 1 was already taking hell to be released, therefore he’a suing based on the contract that spans from the 90’s to 2014. He has the ability to drop whatever he wants, after all we did get songs like HollyWeezy and Living Right which were C5 sessions, but he’s aiming to protect his career and see his plans become a reality and retire the way he imagines it, but if his ideas are as good as he foresees, then Birdman needs to meet him halfway with the process. But why would Birdman support the leaving of his golden goose? And that is potentially why this shit is what it is