Latest News

Lil Wayne To Perform Live For Appalachian State University In Boone, North Carolina

Thu, Mar 2, 2017 by

Lil Wayne To Perform Live For Appalachian State University In Boone North Carolina

2 days before he begins his “Kloser 2 U Tour“, Lil Wayne will be putting on a show for Appalachian State University.

On Wednesday, April 12th, Weezy will be performing live at the George M. Holmes Convocation Center in Boone, North Carolina.

Who will be attending the concert to see Tunechi live? Let me know in the comments section below!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , ,

  • SUPA M

    When wayne make a perform in france???

    • Young Kermit

      wait on it

    • Raz!

      coming soon

  • Trix_SA

    1 campus at a time. Get ur paper Wayne

  • Raz!

    percoets
    molly
    percocets
    rep the set
    got to rep the set
    chase a check
    never chase a bitch

  • Young Kermit
  • Shane Martin

    He’s coming to Slippery Rock University too on April 10th, don’t forget about that one!

  • YungJackBauer

    now playing, brisco- in the hood feat lil wayne

  • Young Kermit

    can they change this crying lebron click bait loool

  • Young Kermit

    Me n Geetune droppin this month peep this klassik doe

    https://soundcloud.com/user-246178206/try-hard-ft-geetune-cdq-1

  • Khosta

    This world aint treat me like a star.Its been 10 years in the game. While you rappers driving cars.I been walkin in the rain..I bet you did not see me.Just close your eyes and you gon feel me.You gon think its MakaveliBut its more like Weezy F baby.So where my money are you gon pay me?I need my money lord dont blame me.If I go to jail, Deon gon bail me.I pull up where niggas layin….

    • Young Kermit

      imma send u a track to lay a verse on for my next mixtape

      • Khosta

        Word send it

  • Giraffe Boy

    pull upppp

    • Young Kermit

      sgoody

    • Khosta

      Where niggas layin

  • Young Kermit

    dont knock old women… member dat old bitty used to jiggle them young titties before she got all saddity

    • TRUKFIT

      MEMBER BERRIES

  • YungJackBauer

    i want Post Malone – Congratulations remix with wayne

    • 1017BLOOD

      🗑🗑🗑🗑

  • Ayo S

    Check it, check mate, my mind just wants to isolate
    Lack of rest, aches in my chess (chest)
    So much stress feels like I bench press
    The world, call me Atlas
    Sometimes the world is just is just an “@ list”
    Just “follow me’s” and just “follow backs”
    Where the only goal in life is get stacks…

    Written by me lol

    • ⚜️BATMAN🛡

      Trash

  • JTLivinRight
    • Gudda Gudda

      ok

      • JTLivinRight

        K.

  • 1017BLOOD
    • TRUKFIT

      SONG OF THE YEAR THO

  • ⚜️BATMAN🛡

    Who else wishes they could ghostwrite for Wayne ? 😂

    • Khosta

      I could but he too good with the lylyrics

  • Khosta

    storting guys with the cutter
    I’ll rob a motherfucker talking all that big money shit
    Got me hustling like I never had shit
    I’m restarting from the bottom, now ain’t that a bitch
    But watch me turn this pen into a Brad Pitt
    Yeah, watch me turn this world into a hand print
    The money made me hungry like I’m fastin’
    I see the stars lining up, I feel like NASA

  • dharma

    Same set from the last 6/7 years.

  • David D

    Need new music tho

  • Weezy4prez

    How many features have we even had this year yet? All I can remember is running back

    • TooReal

      That’s it

    • G.O.A.T worshipper

      No wonder we’re so fuckin’ hungry for more Wayne 😔😔

    • TRUKFIT

      ONLY THAT 1 BUT WE GOT YOUNG CHRIS AND RAEKWON THIS MONTH

  • MuddyCupSavage (Untouchable)

    All about a dollar, fuck two quarters
    Bitch I’ll pour syrup in that Vitamin Water
    I hope you die ugly and tonight will be gorgeous

    • JTLivinRight

      Louisianimal😎

    • TRUKFIT

      BLASSIK

  • E dog

    why Mike Will drop that song and not the Wayne one smh

    • You Know I aint Scared

      Boy that shits trash asf drenched in autotune hope he never drops it

      • E dog

        Its a dope ass song

        • You Know I aint Scared

          No it’s not some dude leaked it on Periscope last year shits trash asf

          • E dog

            Yeah i heard it

    • TRUKFIT

      CAUSE HE LAME

    • SUPA M

      Wich of song?

  • Bling Shyin

    Boy if I’m around or got it

  • MuddyCupSavage (Untouchable)

    Is this xxxtentacion nigga any good??

    • Gudda Gudda

      no rofl

    • 1017BLOOD

      That nigga for white kids who hate their parents but tbh i heard a couple tracks from him the other day and he was actually spittin, nigga can rap when he wants to

  • Gudda Gudda

    hi

  • YoungMulaBaby2.0

    Did anyone watch ed edd n eddy? That show was the shit

    • JTLivinRight

      That used to be my crack son. Helll you know bout them Ed boys??

      • YoungMulaBaby2.0

        They were my childhood

  • JTLivinRight

    Unpopular opinion: C3 isnt the greatest project Wayne dropped- just the most publicized.

    • Tunefan1234

      Same bro.

    • Aye

      Agreed

      • JTLivinRight

        Some people refer to it like the almighty bible of his career. Shit, if anything those unofficial C3 leaks was that. And still I can name 7-8 projects that were better quality

    • Khosta

      Boy

      • JTLivinRight

        You cant tell me Blow, D2, and C2 dont bump harder…

    • MuddyCupSavage (Untouchable)

      You’re right but i also think it was his most conceptual and creative album to date. Personally i think c2 was tha best carter for me.

      • JTLivinRight

        Amen. C2 was like that “last of an OG” album. C3 was for superstardom. Yay or nay?

        • MuddyCupSavage (Untouchable)

          Yeah fosho, wayne still come thru with good songs n shit but you could really tell he was shootin for the stars on c3 and everything that followed

  • YoungMulaBaby2.0

    Bizzy Bone- Fried Day classic stoner song

  • Young Kermit

    just listened to Bit Bak by Birdman… damn this nigga need to STOPPP rappin like fr fr

  • King Slime

    Hope yall are as excited or that birdman Movie like I am!! RG!!!CM4Lyf

    • You Know I aint Scared

      LMAO

    • Khosta

      Stop

  • 💰YMCM💰

    Curry 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

    Washed up but still the best shooter in the world

  • 🍁Tookie Willams🍁

    Lol

  • MuddyCupSavage (Untouchable)

    I think remy ma shoulda jusy kept that 2nd track first one was eh but this one was just trash. But i also wanna see if nicki will spit somethin in response

    • Aye

      It probably would be smarter for Nicki not to respond but I agree I’d love to see her drop a record

    • Khosta

      Let me check it

  • ALLRED-7

    Wayne is making himself irrelevant lol

    • Tuned #BWA #POP

      lol Wayne can never be irrelevant, just like Hov can never be irrelevant. Stop it

  • Tuned #BWA #POP

    a nigga wish that they wouldn’t leave us in the dark bout what’s going on, Wayne said they had big news coming… months ago. Ion be caring bout the music like that, but damn

    • 💰YMCM💰

      lol ain’t shit coming they lied to us once again

      • Tuned #BWA #POP

        😂😂😂😂

        • 💰YMCM💰

          We got lied too just like when Wayne said when C5 had too many tracks on It lmao lien ass niggas

  • A.

    I didn’t get the job, I guess. They said they would call if I made the cut. And still nothing. This is so depressing.

    • Khosta

      Sorry cuh

  • Pingback: Lil Wayne Announces 3 Tours & New Music For This Year()