Latest News

Lil Wayne To Make An Appearance At G5ive Miami Strip Club For Independence Day

Mon, Jul 3, 2017 by

Lil Wayne To Make An Appearance At G5ive Miami Strip Club For Independence Day

Tonight, Lil Wayne will be hosting an event at G5ive Miami adult entertainment club in Florida.

Weezy will be in attendance at the strip club to celebrate Independence Day aka Fourth of July.

You can check out a video promoting Tunechi‘s appearance later today after the jump below!

A post shared by G5IVE Miami (@g5ivemiami) on

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

  • CarterBoy

    A lot of Wayne hits in that video

    • King Slime Thugger

      A Milli, Got money and Lollipop

      • CarterBoy

        Nah more like Grinding, She Will

  • King Slime Thugger

    Thought that video was gnna be a trailer for a new song/project..turns out to be he’s about to “perform” at a strip club

  • Raz!

    she said you’re the worst, you’re the worst

    • ThevintageWay

      Wayne has to kill that beat smh

      • Gudda Gudda

        D6 coming soon

  • Kunechi

    Asked if I’m ok, I laughed
    Asked if I’m ok, I dabbed,
    Then popped a xan.

    • Gudda Gudda

      πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • A$AP Retro

    FWA 2 year anniversary tmrw

    • Gudda Gudda

      underrated

  • Turtis

    Wtf Wayne

  • Tunde

    That dude’s voice in the video is hilarious πŸ˜‚πŸ˜‚ sounding like a 15 year old girl in a man’s body

    • Gudda Gudda

      lol

  • plantman

    QUESTION Y’ALL-
    Has anyone copped any Young Money Hoodies from the Young Money Merch?
    I was curious if their Hoodies are made by Champion.
    Please let me know if anyone knows!! thanks!!!
    Happy 4th!!!!!!!

    • Jamez

      Yes they are, why you ask ?

      • plantman

        Only reason I ask if because I remember seeing the Champion Logo on the Hoodie in the pic above but the Young money site shows pics without the Champion logo, I hope it is made by champion that would be legit…
        Cant wait mine will be waitin gat home once I get off work!!!

    • Jamez

      Look up in the picture of this post you can see champion logo on wayne hoodie

  • JTOnHisCarter5Shit
    • plantman

      Saw this… super Unknown artist though….

    • Gudda Gudda

      obviously gonna be a recycled verse but there will be lots of fake Wayne fans who act like its new cause they can’t remember the verse

      happens every time on LWHQ when every one asks Danny why he didn’t post the song

  • kush the kid

    Man most these articles nowadays pointless lol miss the days you couldn’t go two days without gettting new Weezy

    • Gudda Gudda

      back in the day on LWHQ there would be a new feature every day lol

  • ❀️Mula gangπŸ’°

    G5 sitting on the run wayyyy big ass choppa call that bitch Beyonce

    • YungJackBauer

      Just said same thing

  • TooReal

    Okay shawty you aint messin with Lil Wizane, or Lilzane
    Just Lil Wayne and a whole lot of Pain
    You know what I’m saying?

  • Gudda Gudda

    Wayne just want some pussy

  • She got pop on her ass , and RealShit on her titties, to kill me you gotta die wit me,wit me , wit me , wit me

  • WAYNE BOUT TO MAKE IT RAIN

  • Chris Grosse

    I dont think we will get a new project from wayne this year yall can keep waiting πŸ˜“πŸ˜©πŸ€πŸ€”

  • Pingback: Lil Wayne Makes It Rain At G5ive Miami Strip Club For Independence Day [Video & Pictures]()