Latest News

Lil Wayne Teases 3 New Songs

Wed, Jul 5, 2017 by

Lil Wayne Teases 3 New Songs

After previewing his Magnolia” freestyle yesterday, Lil Wayne has also previewed 3 more new songs on his Instagram story.

Weezy shared the 3 snippets, which all sound like original beats, with an artwork reading “In Tune We Trust”.

You can check out the new Tune sneak peeks after the jump below! I wonder when we will be hearing the full version of the tracks and what project they will be appearing on?

A new Lil Wayne snippet #1 #lilwayne #lilwaynehq

A post shared by LilWayneHQ & YoungMoneyHQ (@lilwayneymhq) on

A new Lil Wayne snippet #2 #lilwayne #lilwaynehq

A post shared by LilWayneHQ & YoungMoneyHQ (@lilwayneymhq) on

A new Lil Wayne snippet #3 #lilwayne #lilwaynehq

A post shared by LilWayneHQ & YoungMoneyHQ (@lilwayneymhq) on

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , ,

  • Muhammed Riyaz Zx

    Funeral will drop first

    Just after 2 weeks there comes the D6

    • CarterBoy

      Okay Tez

  • Raz!

    is that first snippet a cheap fake version of drake ‘sacrifices’ beat?

    • I don’t think so

    • CarterBoy

      Doesn’t sound like it to me

    • Bonny Teezy

      Sounds like it

  • Tune

    We getting better

  • โค๏ธMula gang๐Ÿ’ฐ

    He sounding wayyyy more hunger on these then he did on NC2

  • Hunter Yates

    God bless you Danny!

  • Miked

    I was too lit listening to these last night

  • riak tha god

    This what tf I’m talking bout now these songs sound lit my nig actually rapping thank god๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    • JTOnHisCarter5Shit

      You hoe. So NOW you’re impressed with Wayne…months of bitching and saying he washed and a whole pile of bullshit and here you are cosigning. Smfhh

    • Nukey

      First upvote from me actually talking real

    • InfamousWeezy

      Hell yeah thw drought is soon to be over. Nigga should name the tape Drought 4 not dedication 6. Dedications are for after he drop a album

      • Nijee

        No He Need Leave Drought 4 Alone

      • Woahnow

        Nah a month or 3 before

      • Woahnow

        Y u this d 5 Benn out

  • CarterBoy

    Something has to be coming real soon

  • โค๏ธMula gang๐Ÿ’ฐ

    The 2nd snippet flow sheesh

    • Torianbadass

      Hell Yeah but I’m bumping all son with that drink

  • WayneMonster

    FREE PUSSY FREE ME

    • โค๏ธMula gang๐Ÿ’ฐ

      Free pussy free meechie

      • WayneMonster

        Dat shit is too dope 4 real

  • Koussay Wayne

    today i open the fridge , i found quavo …
    is he on the D6 ?

    • WayneMonster

      We want only new Wayne’s shit erday I listen to FWA I really want something fresh

    • Raz!

      wat

      • Koussay Wayne

        i mean quavo is evreywhere

        • HE HAVING A RUN LIKE WAYNE DID IN 2007 – 2009

  • Bonny Teezy

    In tune we trust bruh!

  • 1017BLOOD

    So i guess D6 might really be coming soon, its finally Dedication season

  • G.O.A.T worshipper

    We’ve waited soooo damn long ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ

  • IN TUNE WE TRUST THE NEXT PROJECT?

  • WeezyFBaby

    Keep these

    • SMH

    • plantman

      bro please stfu man.

      • WeezyFBaby

        Go cry somewhere else

        • YOURE THE ONE CRYING LOL

        • plantman

          Fa sho.. In between your mother’s legs is where i’ll be ๐Ÿ™‚

          • WeezyFBaby

            Sorry Stan

    • Boy

      • WeezyFBaby

        You really think any of these sound good?

    • Nukey

      #Ungrateful

    • Black Hippy 47

      You sound dumb

  • โค๏ธMula gang๐Ÿ’ฐ

    Lmao yโ€™all always complaining about something ๐Ÿคฆ๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธ

  • that nigga shawn

    and u know lil wayne is just shitting and ur straining to shit

    fat head long neck she about to strangly this dick .

    I’m done waiting for that d6

    IN TUNE I TRUST 100%

  • plantman

    Predications? when does this drop?
    Can we remember how long it was from the first leak of D5 or D4 until the Tape actually dropped?

  • Blaker

    This sounds kinda corny but maybe d6 drops tomorrow because tomorrow is the 6th?

    • Clay Newman

      Pretty corny but I like the optimism.

  • Nijee

    In Tune We Trust Probably Next Project

  • Malik Mandingo

    Thank Fuck.. The king is almost here, we’ve been waiting forever

  • JTOnHisCarter5Shit

    Sounds like he’s going bananas…but we’ll see whats up with it. D6 gotta be right around the corner, the man starting to step out his shell, and I like that๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

    • riak tha god

      Stfu I never dissed Wayne I don’t like that auto tune whining bullshit that’s why I said yes he finally rapper u dumb fuck smh

      • T-Twitch

        Wuuuuuuut????

        • JTOnHisCarter5Shit

          Lyin ass nigga right. he love hearing the ocean out his asshole….

      • JTOnHisCarter5Shit

        How am I the dumb fuck when you clearly cant respond to the right comment. Amateur, try again you peasant. And stop being a fucking hoe, you always was the main mf on here crying about something all the fucking timeeee

        • riak tha god

          Bitch I’m not the only one here that fuck with Wayne but dont fuck with that auto tune shit that shit garbage I with his raps not when he fucking try to sing i don’t think everything he do fire like yo bitch ass

  • vincent wayne lucky

    IN TUNE WE TRUST…WHO KNOWS…MAYBE ITS THE CARTER 5

    • JTOnHisCarter5Shit

      Hmmm….nah, i doubt. Would be amazing tho

      • vincent wayne lucky

        YEAH…but thats got to be D6

  • Tuned #POP #FreeGates

    D6 otw

  • Tuned #POP #FreeGates

    When y’all think it’s coming tho

    • Probably after LilWeezyana. I think they finna announce it there

      • Tuned #POP #FreeGates

        Niggas don’t need to be giving snippets this early then, well drop a song at least

        • That’s true. At least we know something coming real soon

          • Tuned #POP #FreeGates

            I need that shit now, probably a be more OG beats than remixes

    • riak tha god

      After jay album cool off a bit

  • Tuned #POP #FreeGates

    Hov be cheating his way into getting album sales tbh

    • A$AP Retro

      Fr

      • Tuned #POP #FreeGates

        That deal wit sprint really be helping

    • riak tha god

      That album worth every penny this jigga we talking bout he’ll sale regardless

      • Tuned #POP #FreeGates

        No doubt but this man ain’t selling 1 Mill in 5 days off Tidal alone

        • riak tha god

          True but just like the Lil Wayne fans here who been supporting no matter what jay got those same type fans he got 13 platinum albums 11 before the streaming deals js

          • Tuned #POP #FreeGates

            You right

    • InfamousWeezy

      Lol like how he made everyone think the only way they can listen to his album is to sign up for tidal but its gonna be on spotify and apple music next week

  • Tuned #POP #FreeGates

    T.I done put the Tip in Chyna

  • MemoYM

    We all Weezy fans here man! Let’s appreciate what we get. We in the biggest drought atm and people still complain. Either you fucks with Weezy or you don’t. We’ve seen Wayne develop his style of rapping over the years, we have a living legend still doing it! Let’s be thankful! ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ”ฅ D6 .

  • WeezyF97

    Snippets…. ๐Ÿ™ˆ but im ready for New weezy music โœŒ๐Ÿ’ชits about time

    • Tuned #POP #FreeGates

      Tf you covering yo eyes for gay boy

      • WeezyF97

        Damn dont play yaself… tired of fkin weezy snippets dis drought is killin me. Rest of the rap game is pure shit frfr but wayne playin with his fans in da past 6 months #freeweezy

  • Justin Cayz

    Should have dropped on independence day

    • โค๏ธMula gang๐Ÿ’ฐ

      Tbh

  • T-Twitch

    “Turning birds to haters fry the wings and legs, I prefer a leg I deserve a raise should be overpaid”

    • Khaos

      He spazzed on that track

      • T-Twitch

        I want to hear the rest .

        • Khaos

          Hell yeah that flowand wordplay is sum serious

  • Khaos

    Second snippet gonna be sum serious

    • InfamousWeezy

      Hell yeah bro dat shit sound like its gon be some fire. I know Real niggas gon fuck wit this… like thats the shit i be talkin bout

      • Khaos

        I listen to gotti and moment and his smell like money verse everyday his wordplay on them songs is ahead of its time

        • InfamousWeezy

          Ikr i wouldnt mind if those songs are still on C5 whenever it comes out. Its 2 discs anyways

  • T-Twitch

    “Started the year off with that bullshit”

  • plantman

    Predications? when does this drop?
    Can we remember how long it was from the first leak of D5 or D4 until the Tape actually dropped?

  • โค๏ธMula gang๐Ÿ’ฐ
    • DC

      stop

      • DC

        this isn’t funny

      • โค๏ธMula gang๐Ÿ’ฐ

        Tf stop what

  • Ralphlauren Miller

    Wayne wayne Wayne ,new Wayne new Weezy bringing back the old weezy ,Free Pussy and Free Meechy

  • SUPA M

    That’s too crazy!!!!!! ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • Tunde

    YMMixtapes YouTube Channel just confirmed D6 coming soon. Look at their latest video!

    • MuddyCupSavage (Untouchable)

      Is that the official ym channel? If not then i wouldnt trust it. Lets wait till we hear from drama or wayne

      • Tunde

        It might be not sure

      • You Know I aint Scared

        Yeah it is

      • dharma

        Idk if it is but the D6 cover definitely looks fake.

        • You Know I aint Scared

          The cover fake but it’s the official channel

  • SUPA M

    It’s not a remix of another songs? Like D5???

  • HtownWeezy
  • โšœ๏ธBATMAN๐Ÿ›ก

    If you got the DatPiff app the upcoming section isn’t loading meaning that they prob updating it…D6

    • Blaker

      Loading for me

      • โšœ๏ธBATMAN๐Ÿ›ก

        Yeah now it is, my I was reaching too anxious lol

  • Dr Carter

    Drama better stop playin wit that “๐Ÿ˜‚” emoji

  • ALLRED-7

    I’ll run up on Drama’s house with a ๐Ÿ˜‚

  • Torianbadass

    This shit go hard I swear mane damn can’t Wait to bump THIS

    #D6

  • Chad Short

    that third snippet tough

    • Torianbadass

      Hell Yeah slime

  • Torianbadass

    I knew weezy was going to drop his shit around summer

    • plantman

      Same here bro, in all honesty I knew he was dropping something around this time because of that Cruise he recently was on with DJ Khaled, Quavo, A$AP…. I’m sure he felt the pressure when he was around all them to drop something.. im so thankful for new music man!!!

  • Dr Carter

    The first snippet is my fav

    • Torianbadass

      Mines too I knew he was dropping music around summer

      • Dr Carter

        We will eat bro !

        • Torianbadass

          hell yeah finally #Youngmoney

  • ๐Ÿ’ฐRichGangBaby๐Ÿ’ฐ

    D6 won’t be coming out if I have a say in it. Another three years without shit should teach you cock cowboys a lesson

    • plantman

      well too bad you DON’T have a say in it… BirdBitch.

      • ๐Ÿ’ฐRichGangBaby๐Ÿ’ฐ

        Your less then shit to me. I should send Thugger to fuck you in the ass

        • plantman

          *You’re

        • plantman

          *Than

        • plantman

          Take some Grammar lessons youngin..
          Have a great day!!!

  • Turtis

    Sounds good

  • T-Chubbs

    Lets see when these drop. Juz a snippet

    • Ye’

      They’re out already

  • T-Twitch

    Bruh dram and weezy always troll us when it comes to dedications lmaooo

  • T-Twitch

    I remember d5 got delivered on a camel. We stayed up all night

  • T-Twitch

    Birdman lowkey tryna pay datpiff to not drop the tape

  • Weezy504

    Wayne did say “it’s Lat” in the third snip, Maybe its from that. Then again Drama and Wayne both hyping a new project so its more than likely D6.

  • Malik Mandingo

    Wayne just dropped new music!!!!

    • T-Twitch

      Stop trolling

      • Malik Mandingo

        Go to YouTube bruh

        • T-Twitch

          Wait you malik you real

          • Malik Mandingo

            I’m for real

      • THEFIREMANB1TCH

        Look at his YT

    • T-Twitch

      U foreal

  • T-Chubbs

    Wayne is without a question the greatest. Its juz a depressed feeling of hearing snippets in 17 when this nigga could literally drop the world on us bakk n the day. He aint neva left but i knw a komebakk is in the works

  • THEFIREMANB1TCH

    So Wayne dropped like 4 songs on his YouTube we lit

  • Malik Mandingo

    The king never left on God y’all. Thank you wayne

  • Z Man

    We lit

  • THEFIREMANB1TCH

    Mula gang Wayne’s verse is flames

    • Man Man

      Loyalty verse

      • THEFIREMANB1TCH

        Both are

  • Man Man

    The songs dropped bruh

  • Tunde

    4 songs just dropped!!!

    • Weezy The GOAT

      Dope!

  • 1017BLOOD

    Wayne actually dropped some music, well damn

    • Weezy The GOAT

      Fr

  • Tunde

    It’s a new era for us HQers

  • THEFIREMANB1TCH

    I’m confused tho. Is this for d6?

  • Weezy The GOAT

    Euro x Wayne ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • THEFIREMANB1TCH

    Loyalty is ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ as well. So it’s 3/4 for me

  • โค๏ธMula gang๐Ÿ’ฐ

    Magnolia ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • THEFIREMANB1TCH

    I think fireworks will grow on me tho

  • Weezy The GOAT

    Thank u Wayne ๐Ÿ’ฏ took long enough

  • You Know I aint Scared

    Link to new Wayne ?

    • THEFIREMANB1TCH

      His YouTube

  • Woahnow

    This from LAT he said it in the 3rd snippet

    • THEFIREMANB1TCH

      What is lat? Cause I don’t remember

      • Woahnow

        The album him gudda gudda and hoody supposed to drop

        • THEFIREMANB1TCH

          Ah ok. But I feel magnolia will be on d6 tho but maybe it’s a d6 throwaway that they’ve Decided to put on lat

          • Woahnow

            I mean u could be right but he clearly said LAT on that 3rd snippet

            • THEFIREMANB1TCH

              I’m talking about magnolia bruh

              • Woahnow

                Tru

                • THEFIREMANB1TCH

                  Actually it’s called in tune we trust

  • Tunde

    Wayne is back y’all, no doubt about it

  • Woahnow

    Boy u know LAT we almost famous lil bitch on our toes and on our feet like usher Raymond lil bitch

  • Tunde

    Loyalty ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • Tunde

    Gudda Gudda went IN! ๐Ÿ”ฅ

  • Weezy504

    You ain’t lit you just preheated ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • THEFIREMANB1TCH

    Only song I’m not feeling is fireworks but the rest are dope

  • DVeezy

    LETS GOOO

  • Dom Mims

    lol wayne dropped some shit it’s on YouTube! Link on his instagram https://uploads.disquscdn.com/images/d2e9b7dcbcca877bf260484a5cbd7ae46ef5e86e558cadb9957762d4f3b65ffb.png

  • Tunde

    Magnolia “When Carter 5 drop your jaws will drop”

  • MemoYM

    He dropped it!!๐Ÿ”ฅ

  • Weezy The GOAT

    Wayne about to shut these bitch ass lil uzi fans up

    • THEFIREMANB1TCH

      Uzi is lit tho

      • Weezy The GOAT

        True he makin that money I’m just saying for people who doubted Wayne

  • Tunde

    Wow Magnolia he shouted out C5, Roc, Rikers, Fireman

  • huhu1030

    New “project” dropped

    • Weezy The GOAT

      It’s better than nothing

      • huhu1030

        of course, we always thankful

  • JTOnHisCarter5Shit

    He dropped!!! link in his IG bio!!

  • JTOnHisCarter5Shit

    New project dropped. Link in Weezy’s IG bio! Lets Go!

    • Weezy The GOAT

      I’m hella happy bruh about time after 4/5 years

  • T-Chubbs

    Go on youtube right now n you will see some unreleased new wayne material with ym artists. Idk what project its off of but its pretty dope

  • Man Man

    The only song I could bare was loyalty ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ if the old Wayne was back bitch that’s it right there

  • Moose Carter

    *Releases 4 new songs.

  • Weezy504

    Handgun in the console I’m the shark in the fish bowl ๐Ÿ”ฅ

  • DVeezy

    KILL YOU FOR ME, SHE WILL LIKE JADA PINKETT SMITH

  • Clay Newman

    Check Waynes IG. New songs just dropped

    • 1017BLOOD

      Check the comments dickhead

      • Clay Newman

        Im not reading through all of those pussy.

      • Knudtsen

        Lol nochill

  • Malik Mandingo

    I needed these songs. I can’t ever lose faith in the real rap god

  • Knudtsen

    Not bad not bad

  • Knudtsen

    How dope wouldn’t it be of wayne and euro made a album?

    • Malik Mandingo

      That would fuckin sick my nigga, they’d both spazz

      • Knudtsen

        Destroyed and pull up is still my shit!

  • Weezy504

    I just hope the mixtape isn’t full of features.

  • 1017BLOOD

    Yeah ok i want that LAT album now

    • THEFIREMANB1TCH

      It’s gonna be an average ass project with gudda and hoody. Only thing that will be good is Wayne’s verses. I’d rather get d6

  • plantman

    BRUHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
    ALL 4 TRACKS fire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Weezy504

      Take a deep breath

    • 1017BLOOD

      Nigga chiiiilllllll

      • Clay Newman

        This aint the gucci mane HQ site boy get your 1017 ass outta here.

        • 1017BLOOD

          You tried, you failed, now dont @ me again

          • Clay Newman

            Wasnt trying anything. you @ me first dickhead

            • 1017BLOOD

              You really hurt from that comment huh?

        • Tuned #POP #FreeGates

          Disrespect Wop again hoe

  • Clay Newman

    It was only a matter of time slime

  • TuneThaGoat

    NEW WEEZY

    • Malik Mandingo

      It’s flames

  • 1017BLOOD

    Free pussy and free Meech.

  • Zak

    I got more purple rain than prince ๐Ÿ”ฅ

  • T-Twitch

    If niggas say this trash they straight hatijg

    • Malik Mandingo

      Told ya my nigga

  • Tuned #POP #FreeGates

    Weezy ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • Zak

    All these karats on me cause I’m rabbits son ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • Knudtsen

    The question here is, is this building up to a bigger project? Or just some tracks he figured “damn, my fans been so pation, here you go”

    • 1017BLOOD

      Throwaway tracks

      • Knudtsen

        Yeah, my thoughts aswell

      • Weezy504

        Shit ill take them

        • Knudtsen

          Who dosn’t? Damn ill take new wayne tracks all day, everyday!

  • 1017BLOOD

    Who originally did the Magnolia beat? Ive forgotten already

    • TuneThaGoat

      pierre bourne

      • 1017BLOOD

        You stupid

    • Weezy504

      Snoop dogg

    • Weezy The GOAT

      Playboi carti

      • 1017BLOOD

        You stupid too

        • Weezy The GOAT

          It says in the magnolia article stupid

          • 1017BLOOD

            You really dumb as hell

            • Weezy The GOAT

              Thank u

  • Weezy504

    you ain’t lit, you just preheated ๐Ÿ”ฅ

  • Naruto-Kurama

    hope he go on a boat load of features like back in 07-09 after he drop Carter and D6

  • 1017BLOOD
  • Weezy504

    I don’t know about you guys but my day just went from good to great!

  • Zak

    The two are from lat.. and magnolia from d6 but fireworks I wonder where it came from

    • 1017BLOOD

      It dont have to be from a project, this nigga just be having random studio sessions sometimes

      • Zak

        That’s true dope to hear Wayne with mike will tho

        • Weezy The GOAT

          & Jeezy too

      • JTOnHisCarter5Shit

        Feel ya. But homie does have some insightful predictions.๐Ÿ’ฏ

  • YungJackBauer

    Big house long hallwayyyyyyys

  • JTOnHisCarter5Shit

    Jeez….this project wasnt shit to play with. Bruh dropped Godly bars all the way through, I cant call a favorite as yet, but shyt…I wanna say this has outdone S4TW2, D5 and NC2- not saying those projects werent great too. Sheesh, Imma keep the rest of my thoughts when Danny makes the official post for this project. See ya’ll in like 2 hrs max.

    • 1017BLOOD

      Nigga the songs haven’t even been out for an hour yet, chill, digest the music properly

      • JTOnHisCarter5Shit

        I said what I said and that’s that.๐Ÿคท๐Ÿพโ€โ™‚๏ธ

        • 1017BLOOD

          You gotta chill tho already comparing these songs to his previous tapes, you aint had enough time to take in the music yet, this aint mumble rap

          • JTOnHisCarter5Shit

            I’m sorry I’m an English major and can decipher wordplay faster than you…no roast, some people can do things at their own pace, its okay to be different…

      • Tuned #POP #FreeGates

        Nigga comparing 4 songs to whole tapes

  • YungJackBauer

    Mula gang beat is horror af

  • Weezy The GOAT

    We need a Cory gunz x Wayne track I’m still waiting on it

  • Justin Cayz
    • Malik Mandingo

      Late lol

      • Justin Cayz

        Some people go to work, you know

        • Malik Mandingo

          Right on bruh get your money

  • Ye’

    4 are out the whole songs just listened

  • โค๏ธMula gang๐Ÿ’ฐ

    Loyalty
    Magnolia
    Mula Gang
    Fire works

    • Tuned #POP #FreeGates

      Nigga killed loyalty

  • Brick Cannon

    IN TUNE WE TRUST

  • Tuned #POP #FreeGates

    Gudda sits around and waits for Wayne to drop some I swear, “Ima kill Wayne this time”

  • Bruh…that verse on Loyalty makes Hoodys wack shit worth it

    • Tuned #POP #FreeGates

      On God

      • He killed it

        • Tuned #POP #FreeGates

          Triggs he went off, Hoody some ass

  • 1017BLOOD

    Pulled over by the cops, them bitches found my glock, they threw me in a box, 8 months tops

    • Tuned #POP #FreeGates

      Magnolia

  • T-Twitch

    Bruh fireworks fire

    • Tuned #POP #FreeGates

      I can name 2 tracks better tho

    • 1017BLOOD

      Trash ass feature ruined it

  • I knew them niggas been on HQ he been chillin w the high pitch shit

  • Tuned #POP #FreeGates

    Less autotune and more bars

  • Malik Mandingo

    Y’all ever listen to Wayne’s verse on life of the party?

    • Tuned #POP #FreeGates

      Nah we didn’t bro

      • Malik Mandingo

        Idk if you kidding or not but it’s dope bruh

    • Nope

      • Malik Mandingo

        If you didn’t you should check it out bruh. It’s dope

        • YungJackBauer

          Thats great verse

          • Malik Mandingo

            It is, just heard it the first time last night

    • Knudtsen

      Waynes world!

  • CashCash

    Mymixtapes got in tune we trust https://uploads.disquscdn.com/images/b283a1fd5085be78145f5eebf201eba89e2348cfc3dcb71166472663ca931a9f.png โ™จ๏ธโ™จ๏ธโ™จ๏ธ

    • Knudtsen

      That was fast

  • Tuned #POP #FreeGates

    Make my dirty ass stripper take a bath in 1s

  • Tuned #POP #FreeGates

    Magnolia Wayne song now

    • 1017BLOOD

      YOUNG CARTER YOUNG CARTER

      • Tuned #POP #FreeGates

        Big things

    • Big facts

  • Sparks

    Magnolia and loyalty are flammmmeeesssss. Hoody should never touch a mic in his life

  • Hoody gotta stop rapping fr

    • Knudtsen

      Agree, never liked him

    • Tuned #POP #FreeGates

      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Tuned #POP #FreeGates

    Yo Pierre you wanna come out here

  • 1017BLOOD

    Hoody tryna be one of these original niggas that sound different but really his whole shit is super trash

    • Tuned #POP #FreeGates

      Lmfao

  • Tuned #POP #FreeGates

    I’m rich bitch, money mitch

  • Sparks

    Mehn loyalty shoulda just been gudda and Wayne. Or just wayne both ov em went in. Hoody trash but atleast on loyalty he wasn’t that trash he was decent but still messed up the vib. Still flamesse thoooo

    • Tuned #POP #FreeGates

      Hoody baby

  • Ima edit that hoody verse out when I get home

    • Tuned #POP #FreeGates

      Legend

  • Knudtsen

    Not a bad year this far imo, killer features, Twayne project and now this? Shiiit

  • Weezy007

    ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ https://uploads.disquscdn.com/images/b4b133327092773b7eeaeca24e3751fb81a0ac227764d74c2b153011900d1410.jpg

  • Pingback: Lil Wayne Releases A New Project Called “In Tune We Trust”()

  • Chad Short

    ALBUM ALERT #INTUNEWETRUST

  • Dr Carter

    Daaamn cant wait To hear it

  • Matthew

    He is going to brake the mixtape download website like last time with NC2

  • Liltune4211

    I hate how hoodybaby ruins every wayne song! These tunechi verses are what we’ve been waiting for tho ๐Ÿ’ฏ
    #C5