Latest News

An Art Student Helped Pay Her University Fees By Making A Custom Necklace For Lil Wayne

Thu, Oct 25, 2018 by

An Art Student Helped Pay Her University Fees By Making A Custom Necklace For Lil Wayne

Since his 36th birthday, Lil Wayne has been spotted rocking a new custom necklace with an 18-carat yellow-gold pendant in the shape of his face on it.

It turns out that this pendant, which features 2 white diamonds for Wayne‘s tear drop face tattoos, was gifted to him for his birthday from a close friend. You can get a better look at the chain after the jump below.

A 29-year-old art student named Joy Bonfield-Colombara was struggling to pay her £9,500.00-a-year course at the Royal College Of Art university in London, England and considered on dropping out until she received an e-mail from one of Weezy‘s close friends.

Joy revealed to the BBC that she had 2 – 3 weeks to create the pendant in time for Tunechi‘s birthday and after selling it to Tune‘s friend for “thousands” of pounds, the money she earned was used to help pay a “chunk” of her course fees so she could carry on at university! What are your thoughts on the piece?

Photo credit: DirectedByFrankie.

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Raz!

    velvet leaked

    • David D

      Danny said he ain’t gonna post Velvet until other sites do cause ppl from the LWHQ forum are the ones who leaked it

  • Skrrrt Cobain

    velvet sessions apparently. I hope this means we’re getting velvet soon

    https://uploads.disquscdn.com/images/253fbd40fe2cf96becf1c9ff6284b41a9a5466115ec73e6be6fb83a0514d766d.jpg

    • David D

      I think it’s all of velvet

      • Skrrrt Cobain

        I hope not.

    • Skrrrt Cobain

      where my old lady, weak, zero, who & (especially) little girl eyes are dope. the rest is not good at all tbh

  • Justin Cayz

    https://mobile.datpiff. com/mixtape/915069

    Velvet sessions

  • Dr Carter

    It looks more like Khosta than Wayne tbh

    • David D

      😂😂

  • Diamondteethsamurai

    Lol @ the song on velvet we thought was gonna be famous haha

    • Giraffe Boy

      which one is it

      • Jamez

        Girls eyes

  • Justin Cayz
    • Jamez

      Dope

    • David D

      Danny said he ain’t gonna post Velvet until other sites do cause ppl from the LWHQ forum are the ones who leaked it

    • Dr Carter

      Got Mack wit me up in this bitch and a MAC Justin Cayz nigga

      • Justin Cayz

        Lol I think he say my name every time

    • Giraffe Boy

      its the group from the lilwaynehq forum thing

  • Jamez

    Datpiff

  • What’s going on

    • Velvet sessions mane

      • Listening rn, hope it’s good

        • Skrrrt Cobain

          I’m on track 5. so far it’s not good at all. but it’s probably the songs that didn’t make velvet *shrugs*

  • Man I’m on my way to D.C. and my flight was delayed so now I gotta hop from L.A. to Minnesota, and then Michigan before I get there

  • I’m guessing Life of Mr. Carter isn’t on this list

    • David D

      Nope

      • Jamez

        It’s coming

  • This is trash

    • Jamez

      Fuk out of here

  • SLLLAAATTTTTT

  • Skrrrt Cobain

    weak is kinda dope

  • I’m only tryna hear the C5 sessions/Fresh Files

    • David D

      Facts

  • Voice on Who is fire

    • Skrrrt Cobain

      I was just about to say that

  • Skrrrt Cobain

    that song is not good.

  • David D

    Danny said he ain’t gonna post Velvet until other sites do cause ppl from the LWHQ forum are the ones who leaked it

    • Jamez

      It’s out every where

  • David D

    Forums

  • Jamez

    I wish these and music mafia leaks all dropped last year this time when was super drought

    • -The Wayniac-

      now its floodin outchea

      • Jamez

        I like them but they all ain’t velvet sessions they should never called it velvet sessions

        • -The Wayniac-

          sounds like it would be Devol

          • Jamez

            I think it’s just random tracks

        • Skrrrt Cobain

          he says velvet In the first song lol

          • Jamez

            Ya that one is and other are random

          • -The Wayniac-

            Somebody last night that “Knows” said theres only 2 tracks on it from ‘Velvet’

            rest are probably random stuff.. Some Devol..one sounds like a S4TW track..and maybe a CV track

            • Jamez

              Who is that dude who knows

              • -The Wayniac-

                Somebody on the last post had a pic of a messege from somebody…idk i was listening to the mixtape lastnight then passed out

            • Jamez

              There a rebirth song too

    • Giraffe Boy

      exactly

      we just got c5 too

      • Jamez

        I’ll take it

    • FRFR

    • Patrick H

      Would of helped the drought.

  • Giraffe Boy

    that necklace is dope as fuck tbh

    • Jamez

      Get ya a tez one hhaha

      • Giraffe Boy

        fuck him i need to change my pic

        • Jamez

          Make it this chain

        • Dr Carter

          Nooooo

  • Cameron Carter

    Little Girl’s Eyes is fire fire fire

  • Cameron Carter

    I need a link for Velvet

  • Amen™

    Velvet Sessions was removed from datpiff right in the middle of my download 😁😁

    • Jamez

      Damn it’s gone glad I downloaded it

  • Jamez

    How do I get ahold of dude who made mixtape ?

  • THAT SONG TO REGINAE IS BEAUTIFUL

  • Amen™

    Salute ✊

  • -The Wayniac-

    watch it be gone…lol

  • Santana 👽

    Someone be a real one a email me those leaked songs

    • -The Wayniac-

      look around..
      Google it..

  • -The Wayniac-

    U gotta stay on here 24/7 for tha latest/quickest breaking news from Wayniacs all around tha globe

  • Patrick H

    I asked Danny on FB and he said he ain’t posting Velvet.

    • Jamez

      Scared

      • Patrick H

        Probably doesn’t want to get LWHQ shut down.

        • Jamez

          He posted music mafia leaks and evil empire back in the day

          • Patrick H

            True.

  • Patrick H

    LWHQ Forum.

  • Patrick H

    Danny ain’t posted Velvet on insta.

  • Jamez

    Lame

  • MuddyCupSavage

    all for the feeling sound like 2012-2013 wayne

    • MuddyCupSavage

      voice wise not lyrically

  • Santana 👽

    Thanks bro

  • MuddyCupSavage

    not sure but it jsut sounds a couple years old, maybe even 2014

  • MuddyCupSavage

    got em sounds good but some bars that sounds weird

  • Dr Carter
  • MuddyCupSavage

    man this is dope to wake up to

  • Dr Carter

    He dont want no smoke

  • MuddyCupSavage

    just started hitman, beat is dope

    • MuddyCupSavage

      lmao that he used this song as his cypher

      • Jamez

        Maybe he made song after ?

        • MuddyCupSavage

          true he coulda, was SFTW2 out by the time the cypher was? cause it sound a lot like his voice and rapping around then

  • Dr Carter

    Yall quick ahah

  • Jamez

    There more coming

  • Jamez

    Reup load it

  • Jamez

    Scroll down there link from bucket season

  • Yes you all for the feeling😍

    • Jamez

      There he is super goku fan

  • He took some bars from the song for Family fued

  • MuddyCupSavage

    so from that snippet of wayne singing on little to all those who said it wasn’t wayne singing, there ya go

    • Jamez

      Dope song

      • MuddyCupSavage

        favorite so far

  • Haha your song

  • Dr Carter

    Whats yall favorite ?

    • Jamez

      Honestly they all dope for every mood good collection

      • Dr Carter

        First time I agree with you Jamez

        • Jamez

          Man come on

    • MuddyCupSavage

      i havent disliked a song yet tbh, but little girls eyes standing out rn

      • Dr Carter

        Cant choose between Weak and L.G.E

        • MuddyCupSavage

          i haven’t made it to weak yet

        • Jamez

          Is weak original? Sounds like a sample

          • Dr Carter

            I dont know man

  • Jamez

    I want side bitch and life of mr Carter

  • Jamez

    You know who has it?

  • Jamez

    I will buy it if someone finds it

  • Don Plantmen

    Someone please post link to Velvet please.

    • Don Plantmen

      Link below doesn’t work

    • MuddyCupSavage

      https : // drive . google . com / drive/folders/1XtvhmZvVpGmuIr521rW_jKyKrHjPQlqe

      delete spaces

      • Don Plantmen

        thanks brother

        • MuddyCupSavage

          thank @BucketSeason:disqus that’s where i got it but no problem bruh we eatin

          • Don Plantmen

            Shout out @bucketseason u a Real 1 Kuh

  • Jamez

    stv weak in the knees is the sample for weak

    • Jamez

      Props to my girl just told me

  • MuddyCupSavage

    you know i dont get mad i just get money

  • MuddyCupSavage

    wayne could probably put out an album a week for the next year with all the songs he’s recorded in the past 5 years bruh. I’m hoping once the carter V hype dies down and it’s gotten it’s hang time he’ll start just flooding with music

    • -The Wayniac-

      Hopefully all this forces Mack&WaynesTeam to drop several projects each year now to keep up with waynes output and to counter all the leaks..

  • -The Wayniac-

    and Blood Klot

  • Day1_la_laker

    Did velvet get removed from datpiff?

  • Day1_la_laker

    Fuck ion got it downloaded or nun

  • Day1_la_laker

    Yuu got it downloaded?

    • MuddyCupSavage

      https : / /drive . google . com/drive/folders/1XtvhmZvVpGmuIr521rW_jKyKrHjPQlqe

      this worked for me slime just delete spaces

  • Day1_la_laker

    Wtf it wont let me copy it

  • MuddyCupSavage

    Just finished listening, top 5:
    1. Who
    2. Little Girl’s Eyes
    3. Where My Old Lady
    4. Tevin
    5. Got Em

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Wayne- “Bruh Mack I just recorded this track called Life of Mr. Carter, I think its the one fam”
    Mack- “Nah bruh, you not puttin your potential in this playa, go back in there and lemme hear ya spit to Mess.”
    💯💯

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    And if I make an executive order countering this…?

  • Dr Carter

    Ppl got time smh

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    To compare a full song to a snippett is overREACH in the LWHQ rulebook.

  • 🐐🐐

    Lmao they took that shit down 🤦🏽‍♂️

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Thank you Datpiff, very racist!💯

  • Skrrrt Cobain

    they took wayne off new level lol smh

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Well…lol.

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    We are living in some terribly dark times with the events of the past few hours. Such horrendous acts such as sending bombs to previous White House occupants and having a Lil Wayne album play hide-n-seek are egrigious acts, and will be dealt with according to the law! Godspeed everyone! #MAGA

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Deezy let’s collab bro

  • King Slime Thugger

    I David Beckham wit dimes
    That mean I kick it with bad ones

    Sheeesh

  • King Slime Thugger

    Who is a foookin banger 🔥

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Aye KST. Can you do an intro skit for my next song. Want the OG 💪😎

      • King Slime Thugger

        Not a musician, no equipment slime, but ima bump ur shit 🔥

  • Yes you all for the feeling

  • King Slime Thugger

    I want Arabian wealth
    I don’t need baby for help

  • All For The Feeling to Bucket Season is what Open Safe is to JT and what Life Of Mr Carter is to me. I’m the only one who didn’t get it. Well I did get Little Girl Eyes atleast

  • 😂😂 bruh you been wanting this song for a while

  • Always been trash

  • This album is doper when you add Mess and Perfect Strangers to it

    • King Slime Thugger

      Bye bae the best song to come out this year

      • That song is so dope bruh😭😭 but Nah Vizine the best this year outside of C5

      • -The Wayniac-

        *Blood Klot*

  • It should, it was gonna be a major hit for Wayne. Little Girl Eyes too

  • King Slime Thugger

    Hoody Lyin bout fastin

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Bro it would be a fucking hit if we did tbh. Me, U, Wordplay, and Deezy all on one song??

  • Velvet

  • It was trash to me

  • Lil Brick 🧱 Retired

    KST did u listen to my Deezy diss yet?

  • Skrrrt Cobain

    Mihty leaked and Wayne’s verse was taken off New level

  • So what project is Deep Sleep, Bye Bae, Quasimodo, Third Strike and Grateful? Is it Funeral?

    • -The Wayniac-

      Different stuff.. Deep Sleep was probably Devol or Velvet (if ‘velvet’ was supposed to be a real album).. Bye Bae was CV (same beat as ‘took his time’) ..Quasimodo and Third Strike were supposed to be CV..

      And Grateful was probably just released cuz he was pissed

      Oh and Funeral = CV

  • Yup

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Khosta check groupme

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Lesley?

    Why?

  • Mack stupid for not putting Little Girl Eyes on C5 and having famous after it on the track list smh

  • Damn Giraffe Boy’s real name is Billy

    • Dr Carter

      How do you know

  • Little Girl Eyes leftover?

  • They got bodied

  • Jamez

    Wayne team hold all the hits I swear.

    • -The Wayniac-

      They (Mack&WaynesTeam) are planning on holding as many as they can so they can sell them to ppl in the future when they need money, or to drop an album after wayne passes away so they can make huge bucks off his unreleased..its messed up..makes since…but is Still Wrong. They should drop 3-5 projects a year for the next like 5yrs to get all his unreleased out..

      I know they holding at least 500 tracks

  • °Jahsehxxx°©

    Damn I missed velvet :(… Anywhere else to listen 2 it

    • Jamez

      Peeps been posting links on here scroll down.

  • Funeral, along with Bye Bae, Deep Sleep, Quasimodo, Third Strike

  • Dr Carter

    Wheres my boi Billy

  • King Slime Thugger

    Damn where my old lady is fucking flames..aite all three songs I’ve heard are straight heat. This should’ve been a official release

    • Dr Carter

      Ahahahahhahahaahaha yall crazy

      • Lil Brick 🧱 Retired

        Comment mane 💪

  • Dr Carter

    When they put the recording at the end of Little Girls Eyes you lost me 😢😢😢😢😢❤❤❤ pause

  • Dr Carter

    Watchou name

  • King Slime Thugger

    Fr slime..this nigga flowing sooo smooth

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Khosta just posted the link to the Deezy diss

  • Link to velvet if you don’t wanna remove spaces
    https://tinyurl.com/yamvptcq

    • °Jahsehxxx°©

      I love velvet

  • CVelvet

  • King Slime Thugger

    Don’t I give you peace, walaikum salam

    😥😇

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Peep khosta link

      • King Slime Thugger

        Lmao I just listened

  • Dr Carter

    If its not a recycling joke then its funny asf

    • King Slime Thugger

      Lmao this joke been going strong since 1978

  • King Slime Thugger

    Kunechi “I’ll shoot u one time, then pass you to my slime” 🤣🔥

    • Lil Brick 🧱 Retired

      That whole verse a freestyle 🤐🔥🖕

  • NOAH 40 Shebib

    What song is the Hitman verse on originally?

  • Dr Carter

    So many clothes dont know what to pick

  • Dr Carter

    They recording in a museum. Echos asf

  • NOAH 40 Shebib

    Ohhhh it was from that YM cypher

  • King Slime Thugger

    Demons is the worst thing since around the way.

    • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

      Nah fam you fired

  • -The Wayniac-

    Hopefully this forces Mack&WaynesTeam to release more, more often

  • Lil Brick 🧱 Retired

    JUSTIN ARE YOU ON HERE?

  • -The Wayniac-

    Demon is Very good. and Will Grow on ppl.. its ahead of its time, and will age Very well..

    2-3 years from now the haters will love it.. just like Crystal Ball/Romance (was my least favorite on NC2 and 3rd least favorite on IANAHB2..) but now they really good.

  • -The Wayniac-

    new post

    *round of applause*

  • 🐐🐐

    If wayne just get that club hit boyy

  • °Jahsehxxx°©

    Thanks fam

  • Andre
  • Andre

    That’s the boots Wayne be wearing y’all

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th
    • Lil Burb

      Whats this ?

      • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

        The Other Album, aka Velvet Sessions

        • Lil Burb

          How much ?

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Can we agree that “Who” is a different level of hell? 🔥🔥🔥

    • Scream☁️9FDAWORLD

      Hell yeah
      #MEISTILLTHEBESTRAPPER

  • What site is that?

  • Daniel

    Can somebody upload Velvet to somewhere else or just answer me why when I press Download in google drive,nothing happens?

  • Burnerbahn28

    Who actually leaked Velvet?! Who do I thank?!!!

  • Burnerbahn28

    Who and Little Girl Eyes on point!!

  • huhu1030

    y’all hurting wayne by sharing this Velvet leak, just saying..