Music Videos

2 Chainz – 2 Dollar Bill (Feat Lil Wayne & E-40) [Music Video]

Wed, Apr 10, 2019 by

2 Chainz 2 Dollar Bill Feat Lil Wayne & E-40 Music Video

Here is the official music video for 2 Chainz‘ “2 Dollar Bill” track featuring Lil Wayne and E-40.

The visual was shot in Los Angeles on March 9th and the Mustard-produced song appears on Tity Boi‘s latest album, Rap Or Go To The League.

Click here to view some behind the scenes footage and here to see pics from on set of “2 Dollar Bill” video shoot!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , ,

  • Tuned #Umar

    Ewwww 🀒 Wayne only got 4 dreads left

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      Purposely, one for each of his kids 😍😍

      -WeezyF AKA Bitch Tune

      • Lil Brick 🧱 Retired

        πŸ˜‚πŸ˜‚

        One for each of his #1 albums

        • LEF – THE RE-UP 5/25

          Sure

    • David D

      Lol

  • NOAH 40 Shebib

    Trash

    • Tuned #Umar

      Where you been whore

  • Slime Dwise

    Wayne speaking existence into his death being filmed in a hospital bed like that.πŸ€¦β€β™‚οΈ

    Zany music vid, I cut it off after Wayne tho. E-40 ain’t it for me.πŸ€·β€β™‚οΈ

    • David D

      E40 killed it tho

      • Slime Dwise

        Nah, that flow not it

  • Mk

    Damn kunechi was anmol lmfao

    • Lil Brick 🧱 Retired

      I admitted I was

  • Tuned #Umar

    Dirk and Wade gone πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”

  • 🐐🐐

    Senile vibes

    • Mk

      Same reaction

    • Tuned #Umar

      I’m finna pull up on you nigga

      • 🐐🐐

        I could’ve pulled up on you a few times I just didn’t thought that was gangster πŸ˜‚

        • Tuned #Umar

          πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ my nigga

    • David D

      Yup

  • Mk

    Tuned acting like me lol

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    This was a good video tbh

  • Goat Tamer

    Good video

    • Mk

      I liked the part when ur mom was twerking

  • David D

    Dope video πŸ”₯

  • Lil Brick 🧱 Retired
    • Lil Brick 🧱 Retired

      This how Hide and RSB gon end up if we dont save them from their terrible addictions right now

  • Lil Brick 🧱 Retired

    John or Pop Bottles

    • YMOB SO REAL

      You finish that verse yet?.

      • Lil Brick 🧱 Retired

        I’m halfway done with it I keep playing around with how to end it. I’d say I’ll have it done by friday night

        • YMOB SO REAL

          Ite bet I’m in no rush tho I was just getting an update

          • Lil Brick 🧱 Retired

            You putting it out on Youtube right?

          • Lil Brick 🧱 Retired

            Basically I’m trying to name drop and reference as many rappers I can in the verse – so far like I’ve included Wayne, Nas, Jay, Andre, Rakim, etc. That’s kind of the theme I’m going with since the song is about the “culture”

            • YMOB SO REAL

              Yea I’m gone put it on YouTube along with the rest of my EP I’m working on which I’m almost done with. And that sounds dope how long is your verse?

              • Lil Brick 🧱 Retired

                You want me to just finish out the whole song after your vocals end?

                • YMOB SO REAL

                  Go for about 1min and 40 secs I might try to add another verse to it otherwise it would just sound like I’m a feature on your song instead of you featured on mine lol

    • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

      John

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      Pop Bottles by a mile bro

    • Tuned #Umar

      Pop bottles

  • Lil Brick 🧱 Retired

    So is his music πŸ™

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Wish one of the items the docs pulled outta Wayne was a notepad with raps on it, or a microphone or even goat antlers….you get me.

  • Tuned #Umar

    Lmao

  • Lil Brick 🧱 Retired
    • Mk

      Remove the little Wayne’s album

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Who here is the biggest Drake fan? I need somebody to debate “Wayne vs. Drake Legacy” with me for my podcast

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      Me

  • Mk

    Chopsticks chop chop chopsticks ohhhhhh

  • Mk

    69 inspired little Wayne to have rainbow dreads I c

  • SteveJobs

    Yes, ive molested my sister and mom

  • Lil Brick 🧱 Retired

    I would say the song is a 5.5/10

    Wayne’s verse is a 6.5/10

  • Lil Brick 🧱 Retired

    My complete collection right now.. featuring autographed records of Future and Bobby Caldwell

    https://uploads.disquscdn.com/images/450ee11e073163129b3337e4194a200f092f8b3010488932c6f0b01818e29bbc.jpg

    • SteveJobs

      Fake

  • Who y’all got ? Ironically I got the 🐐🐐https://uploads.disquscdn.com/images/2a347398eea9e8a6dd7eedfc3c19f35f6ca81e9377da584898c8b5661a385e97.jpg

    • RSB

      I’m may I’m changing my shit to June or July or August tho

    • N.O. Samson

      G-G-G-G-UNIT!!! 50 Cent – GRODT

    • Tuned #Umar

      Air Force 1s

    • HIDE

      Ayy rns

    • Lil Brick 🧱 Retired

      July πŸ’―

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      Rolling Papers

    • Raz!

      c3

    • Burnerbahn28

      Jan April July

    • Giraffe Boy

      kid cudi

  • Tuned #Umar

    I used to say black don’t crack. But Wayne proves me wrong

    • N.O. Samson

      Wayne isn’t black. He doesn’t see races, just humans #MyBitchesLifeMatters

      • Tuned #Umar

        The coon

    • RSB

      Damn

      • Tuned #Umar

        Let’s get this bread

        • RSB

          Da dumb way

  • Tuned #Umar

    Rawhide

    • HIDE

      Wusgood my nigger

      • Tuned #Umar

        My cracker it’s time to get to the Stu fr

        • HIDE

          U got a beat??

          • Tuned #Umar

            No bro i can’t find shit!

            • HIDE

              U always say this shit

              • Tuned #Umar

                Man you ain’t helping a nigga search

                • HIDE

                  Lmao I got a couple in the vault

                • Tuned #Umar

                  Send em b

                • HIDE

                  My mac mouse battery dead

                • Tuned #Umar

                  Bro cmon

                • HIDE

                  Wut

  • HIDE

    Yo I just realized this was a new post

    • Tuned #Umar

      Lmao weed head

      • HIDE

        Lmao I’m sober I just be dumb

        • Tuned #Umar

          You on probation πŸ€”

          • HIDE

            Nah I quit so I could be on my grind

            • Tuned #Umar

              Nigga weed helps you

              • HIDE

                Not wit school

  • Tuned #Umar

    Used to say fuck the police now i say fuck jail
    – Lil Wayne aka the white man lover

  • HIDE

    I actually fuck wit this cept e40

    • Tuned #Umar

      Bro who listens to him

      • HIDE

        Idk, nigga shouldn’t even be on the song tbh

      • YMYSL 🐍🐍

        The disrespeck..

        • E40 a legend but c’mon now… That flow ain’t it

          • Tuned #Umar

            β€œYO TURN THAT E40 ON”
            – nobody

            • HIDE

              πŸ˜‚πŸ˜‚

        • Tuned #Umar

          You ride round bumpin E40?

  • Mk

    E44 killed it

  • Mk

    Old town road is catchy asf

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Bandwagon

      • Mk

        Lil nas got only one song fag how tf I’m a bandwagon?

  • Lil Brick 🧱 Retired

    I need to cop e40 vinyl tbh

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Who got the hookup on oxycontin πŸ‘€

    • STUNNA

      junkie bitch

  • STUNNA

    fuck all yall

  • STUNNA

    my son love cocaine

  • STUNNA

    junkie

  • SteveJobs

    Plug my ass with ur dick

  • STUNNA

    send me a beat

  • YungJackBauer

    Good video

  • Mk

    One day u going to be as good as me or better

  • Mk

    My beat is better than your breakable beat lol

  • YungJackBauer

    John video is one of my fav. Jus let ya know

  • K9OUSSAY
  • K9OUSSAY

    I didn’t expect a video like that someday lil Wayne will release a music video like asap rocky style

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    Or maybe he is just unique too but

  • Mk

    Pewdiepie release music vid = 70m views in a week
    Wayne release a music vid =39m in 2month

    • YungJackBauer

      If pewdie farts to camera its instant 100m views in week. You cant compare those

      • Mk

        Yeah lmfao

  • Mk

    Wtf u talkin about idiot

  • Mk

    PEwdIPie PROmote TErrorism-bucket

  • Mk

    Bro I’m talking about pewdiepie I’m not talking about u supporting Israel

  • YungJackBauer

    Okay

  • Lil Brick 🧱 Retired

    No one is running HQ right now.. the throne is up for grabs and there are a lot of contenders. But perhaps this oligarchic era may prove more fruitful than former monarchies

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Word around town that Brick keep the Draco on him πŸ‘€βš οΈ

    • Mk

      U keep the dildo on you fag

  • Mk

    Rip jayz smh

  • Mk

    The throne is mine

  • Mk

    U white stop using the nigga word u racist scum

  • RSB

    I love that first verse on gang nem

  • Mk

    Maybe I wasn’t thereeeeeeeee

  • RSB

    Izup

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Me and Baby E best friends.. might have to sign him to LBMG since YM ain’t do nothing for his career πŸ’―

    https://uploads.disquscdn.com/images/5e655b95d399cb69d568024bfb5c318350594d446de65340355c98fae7b75414.jpg

  • Mk

    Pride by kendrick > carter v

  • Lil Brick 🧱 Retired

    I do

  • Lil Brick 🧱 Retired
  • Mk

    Carter v full of surface songs that’s why I don’t listen to the album everyday

  • Lil Brick 🧱 Retired

    β³βŒ›

  • Lil Brick 🧱 Retired

    You on it tho

  • Mk

    Wayne need to stop rapping about bullshit fr he need to change his lane he won’t rap about the same things all his career

  • Mk

    On London roads Wayne said dat uncle pop died on bet stage he said dat he is alive lmfao man

  • Mk

    Lmfao u comparing Wayne to Uzi u should compare him atleast to kendrick or travis

    • Mk

      Or drake or jay or kanye

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Brick187Thuggery drops in 24 hours

    First BoomBoxTalk episode drops on Friday

    Drizzy’s debut LBMG EP drops next week

    Me and Wordplay R&B EP coming soon

    Me and KST trap EP coming soon

    My debut album #TheInterview drops August

    #LBMGTakeover2019

    • N.O. Samson

      I respek your grind. You went from trolling to taking music seriously #LBMG πŸ’―

    • Wordplay 187

      You should have KST talk on the mixtape and you should also say something maybe in the intro

  • Mk

    Lir2 was more enjoyable than cv tho

  • Mk

    Damn > Astroworld>cv

  • Lil Brick 🧱 Retired

    I have another 2k view single dropping within 48 hours.. a pop joint for the women⏳

  • Mk

    Half of scorpion is trash

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Me and YMOB dropping the best song of HQ2019 soon.. #TheCulture ⏳

  • Mk

    Carter v >>scorpion

    • Raz!

      facts

  • Mk

    Who really still listen to scorpion from start to the finish lol

  • Mk

    I agree with u but not too many people going to agree with us

  • Mk

    Tlop>cv

  • Mk

    Bruh come on lmfao yeezus only got two good songs

  • Mk

    Fuck carter v

  • Mk

    Fuck Wayne for letting us wait for cv

  • Mk

    Ianahb2 got more timeless songs

  • Mk

    Grateful is better than 99% of the songs on cv

  • STUNNA

    my new son Blueface got more clout than Wayne

    • Mk

      He fall off

  • Mk

    I’m sure dat he Had better music to put on the album

  • N.O. Samson

    Wayne’s music is like wine – it gets better with age

  • Mk

    Bro yeezus is the worst album I ever heard

    • Mk

      Next to the first playboicarti album

  • Mk

    U trolling

  • Mk

    Tlop is the best kanye album

    • Late registration > 808s > Graduation > CDO > tlop > yeezus > ye

      • Dabulls10

        My beautiful dark twisted fantasy…

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Yall think I’m playing.. nah I’m setting up the foundations of my empire.. I been going viral all 2019 just wait until the end of the year I’ll have 10K followers no cap I’m doing business with rappers in new Orleans and memphis and london.. LBMG running the game real real soon we just about to get started.. shoutout Wordplay, KST, Drizzy βš οΈβ³βŒ›πŸ’ΈπŸ’―

    https://uploads.disquscdn.com/images/ced5e2ef95ad3f182dfe008868b116524f0547e7ce408ec2a0deddecaebcf202.jpg

    • N.O. Samson

      Good luck to you & your empire. Shout out you for working with rappers from New Orleans βšœοΈπŸ™ŒπŸ½ & the other places. LBMG going global πŸ™ŒπŸ½

      • Lil Brick 🧱 Retired

        The first BoomBoxTalk episode which drops this friday features an interview with NOLA rapper Kapo Bravado who recently opened up for Currensy. We talked a lot about balancing music with the streets, the culture of NOLA, and Wayne/Soulja Slim/Hot Boyz etc

        • N.O. Samson

          Dope! I know who dat is. I’mma check it out. What time does it drop?

          • Lil Brick 🧱 Retired

            I’ll post the link on GM

            • N.O. Samson

              πŸ’―

    • Mk

      U signed drizzy come on lmfao

      • Lil Brick 🧱 Retired

        He got a dope delivery

  • Mk

    If kendrick dropped 2 more albums as good as damn and Wayne kept releasing trash kendrick going to dethrone Wayne as my fav rapper

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Step up ur beat game and I’ll sign u to LBMG

      • Mk

        I’m going to make my own label

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Twitter said I’ve been averaging 547 retweets a day all of 2019 πŸ‘€πŸ”₯

    • Mk

      I’m still suspended lol

    • Patrick H

      How

  • Mk

    The best song drake released since 2017 is 4422 and this song isn’t his song lol

  • Mk

    And Wayne sound like bitch

  • N.O. Samson

    Impossible ain’t impossible at all!

  • Mk

    Ur music taste is the weirdest

  • Lil Brick 🧱 Retired
  • Lil Brick 🧱 Retired

    Facts

  • Mk

    Kunechi doesn’t want to go to the school no mo no mo kunechi doesn’t like his books no mo no mo

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Imma rap to one of your beats for the first time tonight. Tell me which one

      • Mk

        The one u like more bro

        • Lil Brick 🧱 Retired

          Email it to me rn I’m recording

    • STUNNA

      ya momma got fake titties

  • Raz!

    only wayne would be on the hospital bed wearing a hat lol

    • 🐐🐐

      Cause his dreads already died

      • Giraffe Boy

        lol

  • Raz!

    smh

  • Patrick H

    Rare like a commercial with Future and Cher.

  • Patrick H

    …..

  • Patrick H

    Nope.

  • Wordplay 187

    Bucket this “Roll deep” beat a little tricky I was off beat on the first 2 versions so I’m redoing it again but I’m shortened it to a minute though

  • BOOL VIDEO

  • SteveJobs

    I kissed a boy and I LOVE IT

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    I’ve seen two of his tweets be posted by big IG meme pages

  • Day1_la_laker

    Would yall smash a midget if she β€œ fine as hell”? Idc bruhh that shit weird asf

    • Weezy504

      Nah

  • 🐐🐐

    I keep on switching wifey’s you gotta uncle phill me

  • STUNNA

    he miss me and he NEED me even tho he wont admit it but its breaking his heart to be all alone in the cold instead of daddy’s warm arms

  • HIDE

    His dreads was his drip

  • Wordplay 187

    Bucket I sent you Roll Deep

  • Tuned #Umar

    Nigga been depressed bro

    • STUNNA

      he miss me

  • giantsnowman1

    When yall think were gonna get the Mona Lisa video? Also new music

    • STUNNA

      never

      • giantsnowman1

        Lol Wayne low key just released c5 to release it and he low key retired

        • STUNNA

          he miss me πŸ™

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Ayo Bucket

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Facts homies never coming back but we stuck with him until the end πŸ’ͺπŸ™

  • FLOMETHEUS

    Wayne Made that “Racks” Freestyle Sound Like an Anthem πŸ’―

    • HIDE

      Got a chopper wit a drum, split Swisher’s with my thumb

      • FLOMETHEUS

        Gotta Do What a Nigga Gotta Do
        Got Goons, I Ain’t Even Gotta Shoot
        Got a Bunch of Bad Bitches by the Pool, I Like My Bitches in Twos
        Gotta Go, I Stick it and Move, G-code, I Stick to the Rules
        Last Night I Got so High I Swear to God I Went to the Moon

        • HIDE

          That hoe πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ I swear Weezy always body beats on his tape

          • FLOMETHEUS

            Then Incorporating the Bark After Mentioning the 🌜 Was Genius. Lol

            • HIDE

              Wut?

              • FLOMETHEUS

                There Was a Barking Dog After He Said “Moon” – Dogs Bark & Howl at the Moon.

                • HIDE

                  Oh shit I ain’t een notice

                • FLOMETHEUS

                  I Just Put that Shit Together. Could Be Overthinking it πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

                • HIDE

                  Oh

                • I don’t think that’s a bark lol if you listen closely I’m pretty sure it’s a crowd screaming

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      LOUSIANA IM FROM DAT SWAMP

  • Tuned #Umar
    • Lil Brick 🧱 Retired

      Wym “some will get it” theres nothing to comprehend here its simple

      • Tuned #Umar

        Tell me some then. Do you get it ? Explain

        • Lil Brick 🧱 Retired

          Paul pierce is a clown

          • Tuned #Umar

            Oh ight you smart

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Hide/Tuned I need yalls veteran experience. Can you review the verse I did for YMOB before I send it to him

    • Tuned #Umar

      Yuhhh

      • Lil Brick 🧱 Retired

        What’s ur email

  • Mk

    I think dat this guy isn’t the real tuned I think dat this is a clone lol

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Why u say dat

      • Mk

        Idk he doesn’t type like the old tuned dat I knew

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Dang wth I got more than twice the number of comments as Tuned???? Somethings gotta be wrong with that

    • Mk

      Yeah I’m telling u lol

      • Lil Brick 🧱 Retired

        Tuned been on here since 09 right?

        • Tuned #Umar

          BOY

          • Lil Brick 🧱 Retired

            I thought you been on here since it was started

            • Tuned #Umar

              Damn nigga na. October 2013

              • Lil Brick 🧱 Retired

                Dang I thought u was one of the pioneers

                I only joined a half year after u

                • Tuned #Umar

                  Lmao no me and triggs came 2013, Hide came 2015 i think

                • Lil Brick 🧱 Retired

                  Hide did not come 2015 bro yall was already established on top when I hopped on in 2014

                • Tuned #Umar

                  You came 2014? πŸ€” if that’s the case then hide came in 2014 lol he came after me and triggs

                • HIDE

                  Came in this bitch an I was runnin that hoe in like 24 hours

                • Tuned #Umar

                  Pretty much

                • HIDE

                  Fax

                • Tuned #Umar

                  Bro what year you came

                • HIDE

                  It mighta been 2015 actually cuz I think it was around when fwa dropped

                • Tuned #Umar

                  See i thought so

        • Mk

          When I first signed up on this site he was here idk

          • Lil Brick 🧱 Retired

            Which was when. 2012?

            • Mk

              Yeah

    • Tuned #Umar

      Get a job young nigga

  • Lil Brick 🧱 Retired

    MK your upvote to comment ratio is so trash. 37%. One of the worst I’ve ever seen

    • Tuned #Umar

      What more can you expect from trash

      • Lil Brick 🧱 Retired

        Yours is legendary smh 124% bruh πŸ€¦β€β™‚οΈ mine 67%

        • Tuned #Umar

          But yet these niggas don’t show tuned love

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Might have to sign Tuned to a management role on LBMG πŸ€” he can help me find new young talent and tutor them πŸ‘€

    • Tuned #Umar

      Fax

  • Lil Brick 🧱 Retired

    HQ MVPs of past 6 years:

    2013: Trigga
    2014: Tuned
    2015: Hide
    2016: Kunechi*
    2017: KST
    2018: Kunechi
    2019: RSB (so far)

    * = weakest year in HQ history so wasn’t much competition

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Trigga, Tuned, and RSB the only ones that’s been top 5 for all of these years though

      • Tuned #Umar

        Hide dipped but came back like tyga

        • Lil Brick 🧱 Retired

          Lmaooo like Tyga

          Hide like DMX to me

          • HIDE

            Boi

            • Lil Brick 🧱 Retired

              So u rather be called Tyga then DMX??

              • HIDE

                πŸ€”πŸ€”πŸ€”I’m not sho

        • HIDE

          Had to take a step back

    • Mk

      Hide wasn’t even on the site in 2015 lol bro

    • Tuned #Umar

      Naaa me triggs was 14-15, 13 was trash cus he came at the end

  • Lil Brick 🧱 Retired

    HQ Egyptian MVP of past 6 years:

    2013: MK
    2014: MK
    2015: MK
    2016: MK
    2017: MK
    2018-2019: Travis Scott, Lil Uzi, 21 Savage, Subscribe to Pewdiepie, Tommy Shelby

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Tuned u listen yet?

    • Tuned #Umar

      Hol on that bih trippin on my phone

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Me and Hide overalls per year:

    2014: Me (72) Hide (93)
    2015: Me (83) Hide (97)
    2016: Me (89) Hide (83)
    2017: Me (92) Hide (70)
    2018: Me (95) Hide (83)
    2019: Me (88) Hide (87)

    • Mk

      Bruh no one literally care about this shit lol

    • HIDE

      I wasn’t even here in 2017πŸ˜‚πŸ˜‚

      • Mk

        Yeah that’s what I’m saying lol

      • Lil Brick 🧱 Retired

        That’s why I made u a 70 lmao

  • Mk

    Reginae was listening to one of cardi b songs on ig story I wonder what nicki feels about that lol

  • Mk

    Kunechi is on drugs

  • Lil Brick 🧱 Retired

    My prime is over but I was the face of HQ 2016-2018 πŸ’―

  • Mk

    Thanks god for porn

  • Lil Brick 🧱 Retired

    WATTLBT the Paul Pierce of HQ

    “You thought you was Kobe!?!?!?! They dont love you like that” 🀣🀣😭😭

    • Tuned #Umar

      πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ bro chill on my dawg

    • Tuned #Umar

      Damn i gotta screenshot this

      • Lil Brick 🧱 Retired

        Slime was the most excited for the HQ Awards he thought he was gon win bout 6 😭😭

        • Tuned #Umar

          😭😭😭😭😩 yo I’m gone i got work

  • Tuned #Umar

    Kunechi got that fire flame my God

    • Lil Brick 🧱 Retired

      πŸ’―πŸ’―πŸ™

      • Tuned #Umar

        You getting better ma boy

      • HIDE

        One of y’all send me that shit

  • Carter3 Lil Wayne

    Y’all still up?

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Was hannin OG

      • Carter3 Lil Wayne

        Finna gts

  • Lil Brick 🧱 Retired

    BRLA the Tracy McGrady of HQ he fell off quick but at his best he was one of the best ever πŸ’―

    • Carter3 Lil Wayne

      Nah im just retired even though I said I’d never leave

    • Tuned #Umar

      NOOO

      • Carter3 Lil Wayne

        πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’€πŸ’€

  • Mk

    Chopstix

  • Lil Brick 🧱 Retired

    MK who u think a bigger legend WATTLBT or BRLA they on the same level to me πŸ€”

    • Mk

      Brla

  • Mk

    Brla is the only one who influenced me

  • Carter3 Lil Wayne

    What happened to Youssef ? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    • Mk

      I killed him I wasn’t playing with him

      • Carter3 Lil Wayne

        Lol

  • Mk

    I stabbed him in the back tho

  • Carter3 Lil Wayne

    The Game gotta a nice flow and can rap nigga name drop too much though

    • Lil Brick 🧱 Retired

      And he sus

    • HIDE

      Yeah an he mad obvious wit it, only name drop when his album otw

  • Carter3 Lil Wayne
  • Tuned #Umar

    Brla is Vince Carter

    • Carter3 Lil Wayne

      Lol πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

      • Tuned #Umar

        Was a cold mf but now you barely come around but still show glimpses of yo old self from time to time

  • Mk

    Brla and rawhide was biggie and Tupac of this site when I first joined

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Facts

      I’m the Wayne

      • Mk

        Nah I’m the Wayne gtfoh

        • Mk

          U Chief keef lol

          • Lil Brick 🧱 Retired

            Kys

        • Lil Brick 🧱 Retired

          Nah u soulja boy cuz at ur prime u were superstar and very influential but u fell off and keep dissing everybody to stay relevant

          • Mk

            Wayne fell off too lol

      • Carter3 Lil Wayne

        That’s Tuned you more like Kanye

  • Carter3 Lil Wayne

    Only 300 people brought Boosie album nigga went off on live

  • Lil Brick 🧱 Retired

    HQ tiers:

    Tier 1 (GOATs):
    RSB, Tuned, Hide, Trigga

    Tier 2 (Legends):
    Kunechi, KST, Malik, BRLA, WATTLBT, MK, Dr. Carter

    Tier 3 (Superstars):
    Bucket, Giraffe, Gudda Gudda, Youssef, Kermit

    Tier 4: (Role Players):
    Jake, Reptar, Wordplay, Samson

    Tier 5: (Bench Players):
    Stunna, Drizzy

    Tier 6 (Cheerleaders):
    Soulja Boy, WeezyF

  • Mk

    I think I’m more like Chief keef

    • Mk

      I birthed a lot of trash on this site

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Yeah I can see it but u got more longevity

  • Lil Brick 🧱 Retired

    WeezyF is Baby E of HQ

  • Lil Brick 🧱 Retired

    MK underrated tho he changed HQ culture but everybody roasted him his whole career

    He in my top 5 favorite users tho

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Khosta is the Lupe Fiasco of HQ that’s hellllllla accurate

  • Carter3 Lil Wayne
    • Lil Brick 🧱 Retired

      Slim and Wayne never making a song so disappointing smh

  • Mk

    Kunechi birthed all these gay trolls #facts

    • Lil Brick 🧱 Retired

      You, me, and KST the big 3 of the trolls

  • Mk

    I’m Chief keef kunechi is future kst is young thug

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Hide I just sent it to u. My verse comes in at 1:10

    • HIDE

      Aight

  • Mk

    Chief keef is younger than Uzi damn

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Travis and Soulja the same age

  • SteveJobs

    Porn is nasty. Gay porn is good

  • HIDE

    That’s πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ bro

    • Lil Brick 🧱 Retired

      πŸ™πŸ™

  • Lil Brick 🧱 Retired

    That’s crazy how Soulja Boy older than Pac and Biggie when they died🀣🀣

    • Mk

      Why did Chief keef fall off so fast like that

      • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

        Drill died kinda… He was hot again in 2015 but the music now is so bad and it hurts cause i like him

        • 🐐🐐

          Sosa baby

        • Lil Brick 🧱 Retired

          Tbh ur right I didn’t even notice drill died

          That being said it’s still out there in a refreshing new form thru artists like Dolph, Key Glock, MoneybaggYo, and Lody Lucci

  • Mk

    Soulja is the biggest prove dat kunechi can make it actually lol

    • Lil Brick 🧱 Retired

      lil Nas x

      • Mk

        Lil nas only got one song

        • Lil Brick 🧱 Retired

          Yeah and he went #1 imma do the same thing when I drop my song Titties

          • Mk

            Bro he is industry plant 100%

  • Mk

    It’s so weird dat old town road is the number one song in the world right now lol

    • Lil Brick 🧱 Retired

      U just need a meme or a challenge or take advantage of somebody dying to go #1

      • Mk

        How song like Mona Lisa doesn’t go number 1 and unknown artist with only 1 song go number 1

        • Lil Brick 🧱 Retired

          Cuz Mona Lisa is an extremely vulgar song that cant be played on radio

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    Goodnight HQ

  • 🐐🐐

    bitch im the curry of the hq fuck a paul perice his washed up ass

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Lmao u def not Curry

      I would say ur Pierce/Melo/Wade

      One of those guys

      • 🐐🐐

        Nah im good luv that’s yo opinion but i say im curry im in my prime them niggas washed up I’ve been here for 3 years and already got goat statues

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Ok nah I thought about it again and analyzed the stats.. WATTLBT u the Kobe of HQ

    • 🐐🐐

      I’ll take that the 2nd best player ever

      • Lil Brick 🧱 Retired

        Nah nvm u only been here 3 years damn ur a tough one lemme think

        • 🐐🐐

          Lmao curry im telling you i came out of nowhere and made a impact on the hq just like curry did in the league

  • 🐐🐐

    How can i be a Perice melo or wade when I’ve only been here 3 years πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘ŽπŸ½This shit still new to me but my upvote ratios say’s other wise

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Ooooh ight here u go WATTLBT this my final decision.. u the James Harden

    • 🐐🐐

      nah nigga you naming everybody I don’t like πŸ˜‚

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Deadly effect and WATTLBT beefin πŸ‘€

  • 🐐🐐

    Apirl fools over my boy

  • Mk

    Kunechi if u made it remember me bro lol

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Lmao if I ever make it I’m gonna send you free merch and give you a beat placement on an album πŸ’―

  • 🐐🐐

    Lmao fr

  • Lil Brick 🧱 Retired

    LBMG merch.. coming soon ⏳

  • Mk

    Nav is underrated

  • 🐐🐐

    I’m really what my name is on here πŸ€·πŸ½β€β™‚οΈNobody wants smoke with me and if i had smoke with anybody on here they did magic and disappeared 🀫

    • Lil Brick 🧱 Retired

      You top 15 all time

      • 🐐🐐

        And that’s just in 3 years

        • Lil Brick 🧱 Retired

          Me and u basically drake and travis

          • 🐐🐐

            Niggas blew up outta nowhere i blew up cause I was the plug you blew up cause you fuck with everybody and everybody fuck with you lol can’t hate on our grind

  • Lil Brick 🧱 Retired

    I’m going to start paying pornstars to dance to my music

    • Mk

      I checked maya bijou btw she is lit

      • Lil Brick 🧱 Retired

        Yeah she hot but all her videos is incest for some reason idk why. She doesnt have any normal ones

        • Mk

          She have bang bud vid lol she is rudest pornstar

  • 🐐🐐

    I’m in me prime

  • Mk

    Kunechi how much u should pay to make maya bijou play your shit

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Just play it on her story? Idk maybe like $25 she would do it

      But making a whole music video dancing to it idk she probably would charge at least $150

  • Lil Brick 🧱 Retired

    wattlbt the new brla I see the similarities

    • 🐐🐐

      Lmao nah im just me im nobody don’t compare me to an hq nigga

      • Mk

        U a fag that’s who u are

        • 🐐🐐

          Lmao you just wanna be at the top nice try buddy

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Its crazy mane it seem like just yesterday I was a nobody on this site and now I’m top 7 all time πŸ€¦β€β™‚οΈ

  • Mk

    It’s sad dat my nigga kunechi didn’t reach his goal to take dat bitch on date fr fuck y’all for not supporting him

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Yeah bro smh but at least she followed me

      • Mk

        I wanted u to take her on date and smash dat bitch bro smh lol

  • 🐐🐐

    Notice niggas on here always diss niggas like me kunechi or tuned or KST cause they wanna be us we legends

  • Fuck all yall fuck niggas yall niggas on here making rankings for a website while im having Ms and making bags and fucking bitches 🀣🀣

  • Mk

    Soulja boy and stunna is the same guy

    • Facts thats my uncle πŸ’― rich gang for life πŸ’Έ RGSODMG

      • Mk

        U a pussy for letting jake Paul clown ur ass bitch

        • Lil Brick 🧱 Retired

          What happened

          • Mk

            I will send u vid

        • Jake Paul? Nigga he aint never sold a record in his life. I got platinum plaques all over my crib

          • Mk

            His song β€œeveryday bro β€œ actually went platinum lmfao and u never went platinum since forever bitch lmfao I’m not even jake fan he is cringe

  • STUNNA

    i aint yo unkle bitch im yo fukkn daddy u had to sell me yo sista for me to sign u to Rich Gang bitch ass nigga i made u poppin again

    • Nobody wanna sign to you no mo you a faggot and u been exposed extorting niggas you a lame tryna take another nigga money

      • Mk

        Blueface signed to him lol wtf u talking about lmfao

        • I introduced blueface to Stunna. He wanted to sign to sodmg first

  • SteveJobs

    I want to be Stunna sex slave like how r kelly had them I would like to be stunnas

  • Giraffe Boy

    new post

  • Justin Cayz

    There is a theory that we have changed timeline/universe because something happened that actually ended the world around 2012. So we are living in a parallell universe of some sort, or a backup of the simulation. Idk if y’all believe that but tbh everything has been feeling off for years, not only Wayne.