Latest News, Skateboarding

Lil Wayne Calls Tony Hawk An “Innovator” & Says He Is The Reason He Is Breaking Bones [Video]

Wed, Aug 7, 2019 by

Lil Wayne Calls Tony Hawk An Innovator & Says He Is The Reason He Is Breaking Bones

For the final week of July, The Berrics dedicated every day to professional skateboarder Tony Hawk and grabbed numerous people to talk about the impact he has had on the skateboarding culture.

One of these people was Lil Wayne, who thanked Tony and called him an “innovator”, as well as said he is the reason that he is out here breaking his clavicle when he didn’t even know what one of them was.

You can watch Wayne thank Hawk for #TonyHawkWeek and shout out his son Riley Hawk after the jump below!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

  • HeroinWayne

    Second

  • HeroinWayne

    Wayne need to take notes from birdman and Big Soulja and go demand respect on his name,niggas be disrespectful af

    • David D

      Wayne don’t care

  • Namrah Bontang

    First

  • Dr Carter

    Faggots

    • David D

      Excuse me

      • Namrah Bontang

        Faggot

      • Day1_la_laker

        😂

  • Rules

    1. I don’t need Baby for help.
    2. Its every man for himself.
    3. You snakes come make me a belt.
    4. I want Arabian wealth.

  • David D

    That new YM clothing line looks cringe

    • Namrah Bontang

      Why

  • Namrah Bontang
  • Dr Carter

    Dont know how Wayne can live with these dreads.. like it don’t bother him

    • Namrah Bontang

      He looks nice

      • Dr Carter

        No.. look the video, the one dread of each side of his head.. tf ????

        • Namrah Bontang

          Its cute baby hair

    • Namrah Bontang

      Like my pfp

      • Dr Carter

        What pfp mean ?

        • Namrah Bontang

          My profile picture

    • Sirbyron

      Lmao RNS. I can’t even watch a vid of him anymore nigga just looks all over the place

      • Namrah Bontang

        Ur stupid

      • Dr Carter

        Brrooo that’s disguting

    • Raz!

      he has 0 fucks

    • Giraffe Boy

      buahahaha

  • Sirbyron

    Honestly if Wayne wasn’t a popular rapper which i grew up too and knew since 12 then i would of assumed his a junkie and hard-core addict. Nigga image is fucked badly damn everything looks homeless on him lmao and that shit be expensive

    • Namrah Bontang

      Ok fucker

      • Sirbyron

        Lmao u hurt by that comment. Bitch nigga

        • Namrah Bontang

          And what faggot. that’s my favorite raper

        • Namrah Bontang

          Ur just mad because u have a bald spot and freckles, u shedding ass cracker

    • Dr Carter

      True.. that’s why I call him « my crackhead »

    • Day1_la_laker

      Theres a reason why your comment has 0 upvotes

  • Mk went from being a real nigga to making us cringe with every comment

  • Is Nicki dissing drake on Extravagant?

    • Raz!

      yes best i ever had

  • Dr Carter

    When is Wayne next feat ?

    • Tha Martian 👑

      Coming soon

    • Raz!

      rick ross album on friday

      • Dr Carter

        People say he not on the album anymore

        • Patrick H

          No legit source yet.

          • Dr Carter

            Im praying Patrick

  • RSB

    Y’all know the vibes , if you woke up this morning you winning

    • K9OUSSAY

      👀🤘🏼

  • Nijee

    These Top 50 greatest Rappers of all time is pissing me off how tf Wayne is not on anybody top 10 or 15

    • Weezy F & the F is for Funeral

      Wayne should be in top 10 if not then atleast top 20

      • Patrick H

        Top 3 at least.

      • Nijee

        Exactly Wayne is definitely top 3 far as influential artist of all time, Lyrically better than everybody outside Biggie, Nas, Pun, Big L

    • Patrick H

      Trolls.

    • 🐐🐐

      They trolling

  • Lil Brick 🧱 Retired
    • Raz!

      lol

    • Patrick H

      Win.

  • Raz!

    tony hawk a legend

  • Dr Carter

    When Wayne said Dwayne Michael Carter, DMC’s back.. I knew

    • Patrick H

      But my girl only worried about one DMC.

    • Also The Emcee’s Back hahaha bars

    • FLOMETHEUS

      The Delivery Was So 🔥🔥🔥

      • Dr Carter

        On mamas

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Unpopular opinion:

    Wayne is a better lyricist from 2014-2019 than he was from 2004-2009, but due to his inconsistent delivery, inconsistent output, people being tired of hearing Wayne everywhere, and people’s tendendicies to follow narratives rather than listen to the music with an open mind, Wayne’s lyrical improvement in recent years has been overlooked

    • Dr Carter

      Agreed

    • Patrick H

      Preach.

    • Lmao he ain’t even half as good as 2005-2009 Wayne lyrically dude wtf

      • Patrick H

        But he is, try listening and not hearing.

      • chris johnson

        I agree ppl it was first Wayne wasn’t deep enough and didn’t talk about nothing and as soon as he do ppl stop listening to him kinda like the same way they did eminem matter fact all the greats nowadays reason y nippsey was looked over

    • Mula

      Just facts

    • ReGuarlyiiRReGular

      I see what you re getting at with this, it could almost be true. But I think 2014 to 2019 was just a lot better then late 2011 to to 2013 because he was bad then ( not all songs of course, but mostly his albums and tapes were weak for him). 2005 to 2009 he was a straight alien. No one like him. He just kinda completely switched his style from leaned out flow in 2009 to more fast delivery in 2014

      • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

        There is is folk

      • 2011 Wayne is actually the best Wayne dude log off

    • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

      What I will say in your defense is Velvet is a perfect example of a lyrical Wayne that we never heard before, and some of his feats between this year and last we legendary. Still think 06-08 is another monster/alien/ you name it.

    • NO CAP I AGREE

    • MuddyCupSavage

      Straight facts

    • Jay

      Big Bad Wolf was pretty crazy.

    • Lucus

      Nah 2005-2009 Wayne was best hands down

  • Dr Carter

    Without capping

  • Patrick H

    WTF Is Tony Hawk Week, where is Lil Wayne Week?

  • King Slime Thugger

    Drake bringing out Meg and cardi lmao..Nicki truly is washed.

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Wowwwww hahahaha

    • Kys, Nicki dissed him and they been needing since like 2017

  • Smill Ciprian

    C5
    Where funeral at

  • 🐐🐐

    New dame and wayne coming called sorry For dame album ⚰️ Szn

  • 🐐🐐

    Loyal to the soil run it up can they go 3 for 3?

    • Mula

      They 1 for 2

  • Mula

    If so he should drop Sorry for the Wake ⚰️

  • TRINX

    “And i skate away like later dude” 07 – Lil wayne
    Wayne been skating on the low

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      Don’t get caught, I’m mash potato smooth!

      Ps this is 2006

  • Dr Carter

    Loyal to the soil or Run it up ?

    • Day1_la_laker

      Ltts

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Not even close. Loyal

  • 🐐🐐

    Wayne is on undisputed in the morning if we don’t get a Funeral update we riot

    • Crip Curry

      He’ll be on tomorrow morning not today

      • 🐐🐐

        Nigga i said tomorrow morning

        • Crip Curry

          My bad i saw “in the morning” figured you were west coast time or some shit

    • WE WONT BUT WE’LL GET THE STORY OF HOW HE IS A PACKERS FAN

      • 🐐🐐

        Lmao

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    Lights, camera, action (YA DIG!)

  • Lil Brick 🧱 Retired

    I said lyrically

  • Lil Brick 🧱 Retired

    There isn’t a more accurate rapper/NBA comparison than Lil Wayne being Allen Iverson

    • Namrah Bontang

      Jeremy Lin – Soulja Boy

      • Lil Brick 🧱 Retired

        🤣🤣🤣

    • Kobe

  • Lil Brick 🧱 Retired
    • Namrah Bontang

      U just get acapella and put it on a beat smh Lil brick a phony

  • K9OUSSAY

    Lil Durk dropped his own list of 50 greatest rappers who “changed the culture”
    and didn’t even mention lil wayne

    • YMOB SO REAL

      Wayne should always at least be to 10 in anybody’s list but at the same time not everybody is a Wayne fan I know people who absolutely despise Wayne’s music

      • K9OUSSAY

        anyone with lil in his name he is a wayne clone

    • Hunter Yates

      He hash tagged it

    • He dissed Wayne before remember?

  • YMOB SO REAL

    yeahhhh
    im allergic to cheatin
    and i hate failure and i am in love with
    achievement above and beneath it
    a hug when i greet it
    my eyes on the prize and i love when i seek it 🔥🔥🔥🔥

  • WAYNE GOT SCARY AT THE END OF THAT VIDEO LOL, HE WENT AGGRESSIVE

  • IDIOTS

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Facts

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Wayne is so much better *lyrically* 2014-2019 than 2004-2009 that it’s not even funny

    Unfortunately people will never agree with this statement because we still have the “Wayne fell off after C3” crowd

    • Tha Martian 👑

      I actually agree

    • Dr Carter

      My man right here

    • SmooveWeezyF

      Agreed, he just had way better flows and delivery in that era

    • Kys

  • Giraffe Boy

    funeral szn

  • Dr Carter

    Who think that ?

  • YungJackBauer

    Mula baby

  • Namrah Bontang
  • Damian Lillard dropping a new album and Wayne on the first track. Hope it’s as great as Loyal To The Soil

    • Dr Carter

      I bump Run it up more

    • Namrah Bontang

      Run It up better

  • Nah

  • Niggas really outchea thinking New Wayne better than old Wayne lyrically lmao new Wayne can’t touch Scarface, I’m Me, Go Getta, Cry out, Best Thing Yet, I’m Raw, BM Jr, Wasted, Watch My Shoes, 6 foot 7 foot, No Love, Do It Again, Something You Forgot, Love Me Or Hate Me, La La La(first one), Deathewish

    • Mk

      Brick acting like wayne released any song since 2013 close to any song u mentioned lmfao

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Im signing an executive order to allow kids from high school and up to listen to their headphones during test-taking environments. The goal: encourage kids to tie music to their studies; the smart ones will study to an album and play it during the test the day after. There ya have it folks, a solid plan to fix the education system.🔥🔥🔥🔥