Latest News, Pictures, Young Money Ent

Lil Wayne Pays A Visit To Eliantte To Purchase Some Bling Bling For Himself & Young Money Artists

Wed, Sep 11, 2019 by

Lil Wayne Pays A Visit To Eliantte To Purchase Some Bling Bling For Himself & Young Money Artists

Lil Wayne recently paid a visit to celebrity jeweller Eliantte to purchase some bling bling for himself and for his team.

To gift all of his staff and artists signed to his Young Money record label, Wayne bought several icy “Young Money” chains for everyone.

The Best Rapper Alive also copped a double-sided 3 finger “Cita, Hi Mom” ring from Eliantte. You can see photos and footage of all of this bling above and below!

Lil Wayne Pays A Visit To Eliantte To Purchase Some Bling Bling For Himself & Young Money Artists

Credit: Tenzin Sherab and Eliantte.

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Travis

    https:/ /youtu. be/NLLx-XDo_C8

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    The old ym chains from 2008/2009 >>>>> these cool too tho

    • Ultra Instinct Yamcha Get Hoes

      I miss the whole ym logo and chains

  • Doko360

    Nigga looks good one time and bad another time…

  • King Slime Thugger

    Aite that ring super dope.

  • RSB

    If you woke up this morning you winning

  • Sam

    This is some dope shit

  • King Slime Thugger
    • Wordplay 187

      🐍🐍🐍

      • King Slime Thugger

        INSPIRATIONAL SHIT

        • Wordplay 187

          Slithering Gon surprise niggas

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    goat tamer wya dawg

    • Goat Tamer

      Right here bro what you need?

      • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

        need you for solo versions of two songs:

        Gucci Mane – I’m A Dog (no yg dola): https: // youtube. com /watch?v=kDVWpwl5ynU

        Drake – shut it down (no the dream): https: // www. youtube. com/watch?v=wWcaNu10POQ

        • Goat Tamer

          I’ll get to ’em when I find time dawg

          • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

            thx bro, also just take out the dream’s first verse not the little bridge parts

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    Shooter (Feat. Robin Thicke) has beeen eliminated

    THA CARTER II – ELIMINATION GAME

    Rules:
    – Comment the song you dislike the most, therefore voting for it’s elimination
    – Don’t upvote other comments that have the song you want, just comment it again

    – The song with the most votes will get eliminated each round until 1 song is left
    – Every round lasts one day (R5: 10:30 AM EST September 11 – 10:30 AM EST September 12)

    1. Tha Mobb
    2. Fly In
    3. Money On My Mind
    4. Fireman
    6. Best Rapper Alive
    8. Oh No
    9. Grown Man (Feat. Curren$y)
    10. Hit ‘Em Up
    11. Carter II
    12. Hustler Musik
    13. Receipt
    16. I’m A D-Boy (Feat. Birdman)
    17. Feel Me
    18. Get Over (Feat. Nikki)
    19. Fly Out

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      my vote goes to receipt

    • Wordplay 187

      Get over

    • mvrkasfck

      Receipt is outta here….its kinda hard sayin this shit to ya face so i say it over…….lwhq

    • Tuned #Umar

      I’m a D-boy

      • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

        Sir.

    • This shit getting tough now. I’ma say fireman

      • King Slime Thugger

        Lmaoo, you got your rustling boots on i see

      • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

        WHAT.

    • King Slime Thugger

      My vote goes to Fireman

      • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

        WHAT

    • Turtis

      Get Grown Man out of here.

      I like Lights Out Grown Man 10X more

    • RSB

      Dboy

      • Day1_la_laker

        Trippin

    • Day1_la_laker

      Get over

    • Get it

      Get over

    • Namrah Bontang

      GET OVER

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Get Over

    • Raz!

      hit em up

    • OH NO

    • Nukey

      Get over

  • Day1_la_laker

    Is the wayne & euro song good

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      It’s cool, they’ve had better collabos for sure

    • Tha Martian 👑

      Its good. Waynes verse was pretty good but not a fan of his autotune. Still worth a download to the music library

  • Dr Carter

    Woooooow the ring tho

  • Ultra Instinct Yamcha Get Hoes

    C5 og/funeral/fresh files 🙏

    • Jamez

      I wish

  • Jamez

    OG CV sessions up par to C3 sessions.

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      Lol you just want people to contribute to the GBs

      • Jamez

        Doubt me then

      • TrukFitNANCY

        Lmfao

  • Turtis

    I like the YM chains, reminds me of Death Row days—every artist rocking the label bling on their neck.

    • Raz!

      true

  • Turtis

    Wayne spending his Birdman cheque

    • 🐐🐐

      Nigga you mean universal check birdman came out with a W he ain’t have to pay nobody

      • Turtis

        You right my g

  • Scream☁️9FDAWORLD

    Velvet is fire 🔥 🔥 we are on the right way to get C5 after c5

  • King Slime Thugger

    Im in a circle of bosses, feel like im wit the beetles

  • Jamez

    Who ready for next group buy?

  • Weezus

    Diggin the new YM font

  • 🐐🐐

    We should’ve got a video for codeine dreaming

  • 🐐🐐

    Hopefully side bitch

  • Santana 👽

    If scottie pippen is the freestyle wayne did at the lil weezyana fest last year we need that one

    • TrukFitNANCY

      That’s the song i really want, he spazzed when he freestyled it

      • Santana 👽

        I agree that was cold specially one the best rapper alive beat

    • Raz!

      i think it is

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    pardon?

  • Day1_la_laker

    Lmao just realized i still got #freec5 & #ymroc in my ps4 profile bio

  • Namrah Bontang

    We need slime ft juezl santana

  • Mk

    Some bling bling Danny u got kids bro grow up

  • Mk

    Young thug leaks get sold for 500$ and Wayne get sold for 2500$ that’s tell u about it all

  • Young

    finally someone from youngmoney dropping an album, but why does it not say ”Young money ent” on the records?

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Lmao these chains probably the highlight of half of the YM artists’ careers

  • Simba Walter Nyika

    Talk 2 Me Crazy – Euro x Wayne is 🔥 🔥 🔥 no autotune Tune

    • Swipz

      He uses auto tune wtf?😂😂

      • Namrah Bontang

        No u dont have ears

        • Swipz

          You’re a fuckin idiot

      • Simba Walter Nyika

        No he doesn’t

        • Namrah Bontang

          He is idiot

        • Swipz

          You’re an idiot if you don’t think he’s using auto tune

    • ReGuarlyiiRReGular

      He’s using auto tune the fuck u smoking? Lol and the song average at best

  • Young

    EURO ALBUM NEXT WEEK

    • Namrah Bontang

      Selling 500 copies

  • Swipz

    “Talkin bout baby money? I got yo baby money, kidnap your bitch get that how much you love your lady money” 🔥

    • Namrah Bontang

      Who tf sad this

      • Swipz

        You’re the biggest idiot on this website please leave lmao

    • David D

      It’s good

    • Patrick H

      Jay never been the same since.

  • Namrah Bontang

    Song

    • Swipz

      Fuck off you don’t know shit, quit calling people out cause you don’t know any lyrics

      • Lil Brick 🧱 Retired

        Hes obviously trolling

      • Namrah Bontang

        Why dont u stop being an asshole and eat dick fucker

        • Swipz

          Lolol

  • Swipz

    Lol this bitch man 😂

  • Lil Brick 🧱 Retired

    I bet u some of the young money artists probably so broke they gon sell this chain the second they get it 🤣🤣

    • Swipz

      Nah

    • Namrah Bontang

      Lol this is funny

    • Tha Martian 👑

      Its sad. Because YM still talented and has potential. They got a nice lineup, just they dont release music consistently.

    • Patrick H

      Hah.

    • Nah

  • Swipz

    “She send me pictures to my iPhone, then I gotta clear em cause my girl be checkin my phone!”

    • David D

      Classic

  • Namrah Bontang

    Thanks

  • Raz!

    everytime i come around your city, bling bling

  • Namrah Bontang

    Cant even trust guys anymore because u all act fake just to get between my legs. fuck u

    • Swipz

      You fake tho

      • Namrah Bontang

        You have pic of another man

        • Swipz

          It’s lil Wayne, on a Lil Wayne fan site 😂 you’re pretending to be an ugly ass Asian chick lmao

          • Namrah Bontang

            Not pretending. sorry ur used to nothing but guys on here loser. girls use this site too

            • Swipz

              Oh you poor soul, good luck in life I’m sorry you think you need to fake your account to get attention lmao😂😂

              • Namrah Bontang

                U guys cant prove im fake smh bunch of losers. I never said I was a guy dumbas

    • King Slime Thugger

      Bro..you a nigga. This facade has to be the most pathetic thing bruh..just get the surgery if you wanna be a hoe this bad fuck boy.

      • Lil Brick 🧱 Retired

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      • Swipz

        Facts

      • Namrah Bontang

        U are a loser

      • Namrah Bontang

        I lov how u dont know me at all but u think u know it all. Must be why everyone doesnt like u, even ur friends

    • David D

      Don’t flatter yourself

      • Namrah Bontang

        Not. just tired of it

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      You could be legit, but I can’t help but think that it’s actually Mk behind the acc lol

      • Namrah Bontang

        Vert said he is mk

  • Young

    euro live on beats 1

    • David D

      Who cares

  • David D

    Rich nigga shit

  • I LOVE YOU DWAYNE

  • WHY

  • Swipz

    Anyone listen to TJ Porter?

  • Patrick H

    Wayne killed that Euro song.

    • Namrah Bontang

      Euro was boring

  • HIDE

    sgood wit yall main

    • Wordplay 187

      Where you been man

      • HIDE

        work, sailing lessons and bollege

        • Wordplay 187

          Sailing? I’m glad you’re enjoying life man

          • HIDE

            Yeah it’s great

        • Namrah Bontang

          Is sailing scary

          • HIDE

            Nah it’s real relaxing

  • Mk

    Namrah if u a bitch post ur nudes whore.

    • Namrah Bontang

      Fuck no

  • YMOB SO REAL

    Talk to me crazy ight nothing special

  • Tuned #Umar

    The doctors killed my dog 😥 my lil nigga died alone.

    • Namrah Bontang

      Wtf why

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      What the- what happened?

    • Wordplay 187

      Smh sorry for your lost

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      I’m sorry bro

    • HIDE

      Smh we gotta get em 🗡🗡

  • Tuned #Umar

    Fuck hospitals

  • Tuned #Umar

    Damn this some hoe ass shit bro.

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    Storm and Flooding, Lighting Thundering, CARTER COMING!

    • Namrah Bontang

      Doesn’t rime

      • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

        Listen to For Nothing hoe

  • Smill Ciprian

    Hot spitter

  • Giraffe Boy

    new post

  • Jamez

    Hey everyone. My name is James Dean Mays, you may know me as Jamez or

    jmays4888. You can even find me on AdultFriendFinder under the name

    james38889 – but I get no pussy because my dick is too small. I am a

    resident of Batesville IN. I am a dirty, greasy snake. Yesterday I did a

    very bad thing. I stole $338. I am so thirsty for clout because, I am a ugly motherfucker. My mother Linda
    did not raise me to be this way. I will return the money in 24 hours,or bad things will keep happening to me.

    if you would like to contact me or mail me something, here is my address
    340 Brocone Dr Vandaliha, OH
    105 E County Road 1250 N Batesville, IN