Other

Throwback Thursday: Lil Wayne & Juelz Santana Show Off Their Jewelry Collection [Video]

Thu, Jun 11, 2020 by

Lil Wayne & Juelz Santana Show Off Their Jewelry Collection

As it is #ThrowbackThursday today, here is an extended clip from DJ Scoob Doo’s “The Nino Brown Story” DVD that was released back in 2008.

The footage shows Lil Wayne and Juelz Santana showing off their “I Can’t Feel My Face” jewelry for the camera before Cortez Bryant brings Wayne even more bling.

Weezy even showcases his “Like Father, Like Son” ring that has M.O.B. engraved in the inside of it and his Gucci boots. You can check out the #TBT video after the jump below!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Brandon Glenn

    1ST !! The women say “Damn” them niggas don’t say a damn thang .. boy I bet that shotty make you bounce like a bed spring .. walkin a thine line gotta defend mine and with no pen I’m sorta like BOMB 💣 BOOM 🔥 Young Tune

    • David D

      Huh

    • ✨luh uzi vert✨

      Worst use of a 1st comment I’ve ever seen 😬😬

      • Giraffe Boy

        ouch

  • K9OUSSAY

    I am the beast
    Feed me rappers or feed me beats
    I’m untamed, I need a leash
    I’m insane, I need a shrink
    I love brain, I need a leech
    Why complain on Easy Street?

    • Patrick H

      When I don’t even talk, I let the visa speak.

      • Wattblt 🚫🧢

        And I like my sprite easter pink

  • K9OUSSAY

    What’s good HQ gang 👀🤟🏽

    • Patrick H

      What’s good brother?

  • Goat Tamer

    Thank God I’m famous
    ‘Cause a lot of these ballers’d be around here chainless

  • Patrick H

    We never got Nino Brown 3

    • Burk

      Stfu bitch let me draw on your face with my dick

    • Steve

      Duh bitch

  • Burk

    Wayne is washed up garbage

    • Goat Tamer

      You spelled Thug wrong 🙃🤷‍♂️🤡

    • Steve

      Rns. He down to ringtone rapper status. Nigga need to hang it up Asap

      • Raz!

        you on his website though

        • Steve

          You mad now bitch😂😂😂

    • David D

      Okay king slime thugger

  • Blassic footage

  • Raz!

    dont forget ICFMF is still coming soon even after wayne and juelz said its coming soon in that 2008 video

  • David D

    I’m feeling like a black republican 🔥🔥🔥

  • Goat Tamer

    It’s cringe when random people try to troll on this site.. Bitch we got KST for that let the king do his job 😂

  • Dr Carter

    Olo my jewelries are fucking ridiculous

  • Dr Carter

    Ppl really make new accounts to troll ? Thought we left that in 2012 tho 😡

    • Giraffe Boy

      i think thug fans got nothing better to do

      • Dr Carter

        The website is polluted

    • KarTune2.0

      Proper sad men. See straight through em too

      • Dr Carter

        😔😔

  • ✨luh uzi vert✨

    Wayne had sum sick chains I wonder why he don’t wear them anymore

    • Giraffe Boy

      he does

      but only little ones now

    • JT

      Growth. Giraffe Boy is also right, he coined “Bling Bling” so he always rocks ice, just nothing too out the way now

    • DOESNT WANT TO GET ROBBED

      EASY TARGET

  • Giraffe Boy

    miss this wayne

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    I’m almost positive the actual footage is from 2006 from the ballin remix video shoot

    • Giraffe Boy

      the article says the dvd was released in 2008 which it was

      i remember buying it

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        The scene itself is from December 2006 when they shot the video for Ballin remix. Check the video

  • HOW LONG UNTIL KING SLIME COMES HERE TALKING ABOUT HOW HE CANT GET OVER WAYNE’S FUNERAL SALES?

    • King Slime Thugger

      Yo bro, amazing news. I finally got over it

  • Goat Tamer

    Sig Sauer spit a wig for ya
    Sip oil better than an oil rig, dig?
    All your bust downs sparklin’ like foil

    I love this part so much

  • Dr Carter

    Shoutout Herbert Goncalves ❤️

    • Burk

      Fuck you faggot

      • Dr Carter

        Still waiting on the diss track

        • Burk

          Nigga u missed it faggot

          • Dr Carter

            Link tf outta me

    • dr carter my big brotha 🐐

  • DC Wezzy

    I Rather have wezzy Wensday then ym radio

  • DC Wezzy

    You’ll cant tell me wezzy Wensday wasn’t dope

    • Burk

      Wednesday* you cripple fuck

      • DC Wezzy

        Anit my falt my keyboards fucked up Lol🤣🤣

        • Burk

          Get an only fans stop being broke fam, shake that ass for some cash.

          • DC Wezzy

            Lol🤣🤣🤷‍♂️

      • King Slime Thugger

        Lmaoooo

        • Burk

          My nigga slime 😎

          • King Slime Thugger

            Ay mane, apparently you KST , or am I burk??

            • Burk

              Lmaooo yeah let them think fam

              • King Slime Thugger

                😈😈😈🏄🏽‍♂️🏄🏽‍♂️

    • Time

      Why did it stop with no explanation LOL

  • THEFIREMANB1TCH

    Juelz annoys me with how he wears his bandanas lol

    • Burk

      New York bitchess use bandanas as pads

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        SMH

        • Burk

          Nigga why you’re babysitting 2 or 3 shots imma show how to turn it up a notch😎

  • King Slime Thugger

    Loool apparently I’m burk? Gahdamn..

    • Burk

      Fr fam like where they get that? Rofl

      • King Slime Thugger

        Shhh, don’t make it too obvious 😈

        • Burk

          Hey me 😉

          • King Slime Thugger

            So when I’m beating off…nvm😛

  • King Slime Thugger

    Fuck Kartune, “I smoke a ounce a day” is his only claim to any form of accomplishment

  • HeroinWayne

    Sftw2 a klassic

  • King Slime Thugger

    Just saw Wayne’s official numbers..🤕😪😪. 4k with streams since some got taken away due to the new rules

    • Lil Burb

      You’re obsessed. Chill lil dude thugger aint payin you for your troll efforts .

      • King Slime Thugger

        Wayne ain’t paying you for defending him 🤣. Also what’s thug gotta do with me 😈

        • Lil Burb

          – 🤡

          • King Slime Thugger

            Rustled

        • Underdawg

          You wake up everyday with Wayne dick in your mouth for what?

      • Burk

        Wayne is washed up faggot give it up and no C3 like album coming in OUR lifetime!

    • Dabulls10

      Why do you care so much about numbers for a deluxe to a non popular album?

      • Underdawg

        He’s deeply obsessed with Wayne. Shit borderline gay

    • Underdawg

      Who tf cares.. Damn bitch. How desperate and insecure are you about your own personal affairs to come on here every single day and say the same old negative shit??

      • King Slime Thugger

        😈😈😈

  • HeroinWayne

    Nigga jeans inflated

    • Time

      I miss the days we used to dress baggy

  • Dr Carter

    Best I see you 🤲🏾

  • Dr Carter

    Burk !! The diss track won’t make itself 😡

  • Time

    14 years late and ICFMF is still soon come

    • LMAO

      Don’t even want it at this point

      • JT

        Trippin b, niggas want that…

        • LMAO

          I dont think anybody gives a fuck anymore. But we will see brah

  • King Slime Thugger

    “Underdawg” another new burner account 🤣🤣🤣🤡🤡🤡🤡

    • Underdawg

      Nigga you gay, you stay with a rich nigga dick in your mouth talking about his shortcomings like he can’t buy yo whole life bitch. Kys

      • King Slime Thugger

        First turnt nigga from the hood they curious

        • Underdawg

          You can’t even spell, you retarded fuck. Kys weirdo

          • King Slime Thugger

            You a handicap on a burner

  • Lil Burb

    Migos lowkey been floppin hard as well.

  • Lil Burb

    Kst gettin bodied again .. as usual. 😹

    • King Slime Thugger

      You not slick..we know bout ur accounts 😈

      • Lil Burb

        Im brackin in the bity boolin with some bitches straight bleedin gettin my ones up. ya dig .

    • Underdawg

      Idk how y’all let that lame survive so long

      • Lil Burb

        he like a garden weed or mosquito. you body him he back like its nothing . i think he get a sexual thrill out of it .

  • Goat Tamer

    Hm a new account that appeared out of nowhere and is coming at kst.. Yeah definitely not a burner 😂

  • JT

    I hope Wayne comes thru with Velvet this winter….🌹 ❄️

  • JT

    So Twist admitted he took a drug charge for the Biebs, what a twist of events…

  • Tha Martian 👑

    Ps5 > xbox

    • Goat Tamer

      I’m watching the presentation live now.. They started strong with spider man 2 and that’s it.. Rest look boring so far

      • Tha Martian 👑

        Spiderman 2 better than any xbox exclusive . Ratchet and clank is a classic and little big planet has a big fanbase. Gran turismo is the best racing game.Lets not forget last of us 2 which i presume will release on ps5 also.

        Xbox has no hope

        • Goat Tamer

          Horizon 2 looked awesome as well

  • Dr Carter

    Im a Gran turismo fan

    • Tha Martian 👑

      Way better than trash forza

      • Dr Carter

        Tell em

    • Me too bro it’s a real driving simulator

  • Tha Martian 👑

    imagine getting an Xbox knowing you wont be able to play Spiderman😂🤡

  • YungJackBauer

    No gta 6 …

    • Underdawg

      That shit is the video game Carter 5😂

    • Tha Martian 👑

      That’s on Rockstar games. Not Sony

      • YungJackBauer

        I know bro

  • Dr Carter

    PS5 looks so good

  • I miss the quote of the day

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    Lmfao man as an Xbox user that ps5 looks beautiful

    • Goat Tamer

      I’m dead with the hashtag 🤣💀

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        Petty tings😈

    • Dr Carter

      Hope you gon change for a PS5

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        Maybe cuh

    • Burk

      ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

  • YMOB SO REAL

    “times ain’t the same, shit un gone bad
    But nigga, we good Nigga, we gooder than a motherfucker Than a motherfucker This for my motherfuckers, we run this motherfucker So fuck them niggas And fuck them hoes Money talks, we say hello and I’m so I’m so i’m so. I’m so (What you is?) Young Moolah baby”🔥🔥

  • Burk

    The PS5 looking like a modafukin spaceship blood

  • If this Wayne met 2012 Wayne he was gonna smack the shit outta him

    • Lil Burb

      if that wayne and 2012 wayne met this current wayne they both would slap tf out this current wayne . 2012 wayne was still a cool nigga but i see what u may mean .

  • Lil Burb

    new wayne snipet . wayne sounda kinded rough his voice and energy sound good tho

    • King Slime Thugger

      🤡🤡

      • Lil Burb

        My cuh kst , hi

  • JFloy003

    Wayne on that new Griselda Snippet sound 🔥🔥🔥🔥. Them Geiselda boys making Wayne rap rap… that’s the 08 Weezy. The Goat still has best bars today

    • DC Wezzy

      🔥🔥

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Doesn’t sound like 08 Wayne at all

      • JFloy003

        🧢 . You better go listen to that snippet again. Every Griselda and Wayne song we heard been prime/08 Weezy. Fact!

        • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

          Nope, also Conway and Benny are better than Wayne right now

          • JFloy003

            Come on bro. Ima big fan of them boys. They remind me of a modern day Dipset. But Wayne out rapped Benny on the 2 Chainz Song n both them Russian Roulette. Not even close. By what measure?

            • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

              They would be a lot better with Dipset production. It doesn’t matter about one track if they are making better projects overall

    • Mang

      Snippet name?

      • JFloy003

        It’s on Conway IG.. Wayne starts spazzing at the end

  • Even the devil advised me to chill, I told that nigga to stay outta my hair

    • JFloy003

      “I run through hell,,with gasoline drawers on, stop ✋🏾, tell the Devil that God is good” -Hollywewzy

  • SteveJobs

    I will be your sons buttplug

    • YungJackBauer

      It’s okay for me

  • Mk

    Road To Ouroboros boming out next week on all of the streaming services I got a beat on it this shit going to be fire

  • Mk

    No cap

  • Mk

    FUCK DEM OPPS

  • A.

    The best Fairuz morning songs || أروع أغاني فيروز

  • KarTune2.0

    Lil baby leaving rings around thug and gunna these days 🔥

  • King Slime Thugger

    Wayne my fav rapper of all time, but damn..lil baby really running circles around him these days 🔥😪